abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_219991739
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 februari 2026 10:35 schreef Henrike het volgende:

[..]
Ja triest...
Wat zou ze er aan verdienen ? Lijkt mij toch nie t veel. En moet ze dat niet afdragen als je in de bijstand zit?
A’j mekaar geliek geft, bu’j rap oet e kuierd Als je niet in dicussie gaat, ben je snel uitgepraat
Aj gen kop hebt kuj ok niet uut het roam kiekn - als je geen hoofd hebt kun je ook niet uit het raam kijken
pi_219991744
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 februari 2026 10:40 schreef Mirp het volgende:
Neee Judith, ongelooflijk weer. Ik ben eens gaan kijken in de jumbo app, en er staat heel duidelijk dat die worstjes van haar níét bij de actie horen. Ongelooflijk dat ze het weer krijgt.
Ze zal het wel bij jonge meisjes proberen
A’j mekaar geliek geft, bu’j rap oet e kuierd Als je niet in dicussie gaat, ben je snel uitgepraat
Aj gen kop hebt kuj ok niet uut het roam kiekn - als je geen hoofd hebt kun je ook niet uit het raam kijken
pi_219991796
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 februari 2026 07:16 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
Dbm traint al maanden voor de wedstrijd in februari 😂 en vergeet zich in te schrijven 😂 als je echt een appje van je coach nodig hebt ben je er gewoon niet mee bezig!
Maar verrassende wending weer he mensen... 😂👍
Adhd he😅
pi_219991870
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 februari 2026 07:31 schreef Babbelaertje het volgende:

[..]
Maar gelukkig bellen ze wel elke dag om te zeggen dat ze van elkaar houden! En is iris er meer voor MW dan anderen dat zegt eigenlijk wel wat over de diepte van haar andere connecties in de buurt als een online/telefonische vriendin je meer geeft.
Affijn het zegt ook al genoeg dat iris al meer dan een halfjaar zegt “ik kom echt naar de boerderij” een echte vriendin stapt in de auto en rijdt erheen zeker voor zo’n reislustige meid als Iris en nemen ze een x de podcast op in de boerderij bijvoorbeeld maar wij denken te simpel met ons boerenverstand denk ik:)
Ja waarschijnlijk wel. Iris is echt zo'n type die je gebruikt totdat je geen (meer)waarde meer voor haar bent. Dan laat ze je vallen als een baksteen.

En Michelle vindt het volgens mij heerlijk als anderen zich om haar bekommeren. Dus tot nu toe lijkt het een goede match te zijn.

Ben benieuwd hoe lang het nog duurt voordat ook deze vriendschap uitdooft.
Alleen mensen zonder fantasie vluchten in de realiteit
pi_219991877
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 februari 2026 11:44 schreef RadboudBos het volgende:
Marketingvrouw, word soms zo moe van haar.

Nu ook weer op LinkedIn een stuk over Ai en chagpt en zelfs dat weet ze aan zwarte mensen te koppelen. Want AI kost energie > energie centrales staan bij zwarte wijken > veroorzaakt ziekte en ellende > dus zwarte mensen weer de pineut.
Zou zij überhaupt een stukje in zich hebben die niet werkelijk álles daarop terug laat komen?
My god🙄
Van die 'How can I make this about me' types. 🥲
Alleen mensen zonder fantasie vluchten in de realiteit
pi_219992109
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 februari 2026 10:40 schreef Mirp het volgende:
Neee Judith, ongelooflijk weer. Ik ben eens gaan kijken in de jumbo app, en er staat heel duidelijk dat die worstjes van haar níét bij de actie horen. Ongelooflijk dat ze het weer krijgt.
Ik ging na aanleiding van dit naar haar storie hierover kijken.
Maar ze zegt toch duidelijk ze stonden in het vak bij de actieproducten, en ze zij zelf al maa maar het leek er niet bij te horen. Netjes gevraagd krijgt ze als antwoord nee hoor die horen wel bij de actie. Dan scant ze het en moet ze wel betalen. Logisch toch dat ze het dan nog eens vraagt en ja als de jumbo het dan gratis geeft moet ze dan zeggen nee laat maar ik hoef ze niet.
Ik vind echt totaal niets negatiefs aan deze storie. Maar als ik puur op jullie reacties af ga was het weet een gierige actie van haar maar dat was nu dus echt niet zo!
pi_219992212
Een willekeurige medewerker had misschien gedacht ‘oh, knakworsten van Unox, gratis, die zet ik in dat vak. En ja mevrouw, die horen er ook bij hoor!

Maar bij de kassa (en volgens mij had iemand het ook in de voorwaarden bekeken?) horen ze er niét bij.

Hier liggen ook wel eens dingen (al dan niet door andere klanten daar in gelegd/gezet) die er niet bij horen. Dan is alleen de jonge en belegen kaas in de aanbieding, niet de extra belegen. Maar die ligt er dan wel, misschien door iemand die op dat moment dacht ‘oh, maar déze zijn in de aanbieding, ik ruil ze om!’
pi_219992236
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 februari 2026 12:45 schreef Huisopdehoek het volgende:
Een willekeurige medewerker had misschien gedacht ‘oh, knakworsten van Unox, gratis, die zet ik in dat vak. En ja mevrouw, die horen er ook bij hoor!

Maar bij de kassa (en volgens mij had iemand het ook in de voorwaarden bekeken?) horen ze er niét bij.

Hier liggen ook wel eens dingen (al dan niet door andere klanten daar in gelegd/gezet) die er niet bij horen. Dan is alleen de jonge en belegen kaas in de aanbieding, niet de extra belegen. Maar die ligt er dan wel, misschien door iemand die op dat moment dacht ‘oh, maar déze zijn in de aanbieding, ik ruil ze om!’
Ja maar wat doet ze fout dan? Ze vraagt het toch netjes? Moet ze dan in de winkel gaan controleren via haar telefoon of het er wel bij hoort? In de jumbo hier trouwens geen optie, in de gehele jumbo geen ontvangst met je telefoon, super irritant.
En ja dat de jumbo er dan voor kiest om ze alsnog gratis te geven dan zou ik ook zeggen ooh fijn dankjewel!
pi_219992306
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 februari 2026 10:41 schreef Henrike het volgende:
Ellen ( zonder Koen)
Zat de laatste tijd niet lekker in haar velletje?? Euhh het ging toch juist allemaal zo geweldig, geld stroomde binnen?
Dit verandert bij haar sneller dan dat ik mijn onderbroek verwissel :')
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
pi_219992372
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 februari 2026 12:50 schreef Noor_ het volgende:

[..]
Ja maar wat doet ze fout dan? Ze vraagt het toch netjes? Moet ze dan in de winkel gaan controleren via haar telefoon of het er wel bij hoort? In de jumbo hier trouwens geen optie, in de gehele jumbo geen ontvangst met je telefoon, super irritant.
En ja dat de jumbo er dan voor kiest om ze alsnog gratis te geven dan zou ik ook zeggen ooh fijn dankjewel!
Judith probeert overal een slaatje uit te slaan. Het is niet alleen dit geval waar iedereen op reageert als ik namens mezelf mag spreken. Zij moet bij alles altijd voor een dubbeltje op de eerste rang, betaalt het liefst nergens of zo min mogelijk voor. Ik snap gewoon weinig van dit soort mensen.

Tuurlijk, die dingen staan verkeerd, maar de vakkenvullers kunnen ook een foutje maken. En je hoeft niet op je telefoon op te zoeken of het bij de actie hoort, het staat er ook gewoon voor. Maar dat zal ze niet ‘gezien’ hebben.
pi_219992379
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 februari 2026 12:50 schreef Noor_ het volgende:

[..]
Omdat ze constant met geld en besparen bezig is en dat ze daar haar content van wil maken? En dat doet ze op haar specifieke Judith-manier? En dat dit voorbeeld daar goed in past? En omdat ze vindt dat ze dit als hoogtepuntje moet delen met haar volgers? Tja.
pi_219992498
Het is weer een hoop geblaat maar weinig wol bij Annemarie. Ze verschuilt zich met woorden, in haar boek, door haar boek, met haar boek. Maar puntje bij paaltje verkwanselt ze nog steeds elke dag de privacy van haar kinderen. Niks meer, niks minder.
pi_219992537
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 februari 2026 13:12 schreef Mirp het volgende:

[..]
Judith probeert overal een slaatje uit te slaan. Het is niet alleen dit geval waar iedereen op reageert als ik namens mezelf mag spreken. Zij moet bij alles altijd voor een dubbeltje op de eerste rang, betaalt het liefst nergens of zo min mogelijk voor. Ik snap gewoon weinig van dit soort mensen.

Tuurlijk, die dingen staan verkeerd, maar de vakkenvullers kunnen ook een foutje maken. En je hoeft niet op je telefoon op te zoeken of het bij de actie hoort, het staat er ook gewoon voor. Maar dat zal ze niet ‘gezien’ hebben.
Ja maar jeetje moet nou echt altijd alles in het negatieve gedraaid worden!
  dinsdag 3 februari 2026 @ 13:30:42 #289
3778 popje
Watishetnutvaneenondertitel?
pi_219992615
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 februari 2026 13:19 schreef Shuri het volgende:
Het is weer een hoop geblaat maar weinig wol bij Annemarie. Ze verschuilt zich met woorden, in haar boek, door haar boek, met haar boek. Maar puntje bij paaltje verkwanselt ze nog steeds elke dag de privacy van haar kinderen. Niks meer, niks minder.
Ik vind vooral haar toon arrogant, 'ik heb daar veel ervaring mee' en 'daarom ben ik gevraagd voor de denktank' en 'niemand anders heeft daar een boek over geschreven'.
Het leven is een groot feest, en jij bent ook uitgenodigd!
pi_219992857
DBM is zwaar overbelast. Niet gewoon overbelast of moe, nee zwáár overbelast. Alsof ze in een 18e eeuwse kolenmijn werkt. Altijd dat enorme overdrijven van die influencers, dat vind ik nou effing irritant!
pi_219992878
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 februari 2026 13:22 schreef Noor_ het volgende:

[..]
Ja maar jeetje moet nou echt altijd alles in het negatieve gedraaid worden!
Lever niet steeds commentaar op andere forummers joh.
pi_219992912
quote:

[..]

Dat ze het navroeg of het erbij hoorde was eigenlijk cleu1 dat ze eigenlijk al wist dat het er niet bij hoorde...iedereen heeft toch wel eens in de supermarkt items die niet bij de actie horen zien staan?
Iemand heeft gewoon die magere worstjes uit zijn kar/mand gehaald toen ze zagen dat de andere worstjes gratis waren...
Normale mensen zouden zeggen "oh... had nog gevraagd of die gratis waren maar ok" of "o toch niet? Wacht dan ruil ik ze even om" maar ze haalt er mensen bij om haar gelijk te krijgen... net als toen ze de bedrijfsleider erbij haalde omdat iets afgeprijsd was naar 2 euro waar ze echt maar een euro voor wilde betalen 😵‍💫
Dus tja zullen vast mensen zijn die het wel ok vinden... ik vind het gezeik over een euro
pi_219992932
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 februari 2026 13:55 schreef Weerikier het volgende:
DBM is zwaar overbelast. Niet gewoon overbelast of moe, nee zwáár overbelast. Alsof ze in een 18e eeuwse kolenmijn werkt. Altijd dat enorme overdrijven van die influencers, dat vind ik nou effing irritant!
Laten we wel wezen... de 18e eeuw had ze nooit overleefd
pi_219992943
Ik heb het trouwens ook wel gehad bij de Jumbo. Wilde ik mijn punten inleveren voor een bepaald Valess product, maar het moet echt degenen zijn op het plaatje. Ik had verkeerd gekeken, dan maar omwisselen.
Maar nu staat er heel duidelijk 'party knaks' bij...

En Judith is met zulke dingen gewoon een misselijk figuur. Ze is gierig en vindt het niet erg om anderen te benadelen wanneer het haar iets opleverd.

Dus ja, zij wekt met zo'n actie meer ergernis dan bij Trijn van Jan.
pi_219993008
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 februari 2026 14:00 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
Laten we wel wezen... de 18e eeuw had ze nooit overleefd
Ze overleefd deze eeuw al amper
pi_219993027
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 februari 2026 14:08 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Ze overleefd deze eeuw al amper
Klopt... bedoelde ook echt dat de de 18e eeuw al veel eerder was vergaan met al haar auwtjes en piepjes
pi_219993060
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 februari 2026 14:09 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
Klopt... bedoelde ook echt dat de de 18e eeuw al veel eerder was vergaan met al haar auwtjes en piepjes
Ik bedoelde het als extra argument waarom ze de 18e eeuw echt niet zou overleven haha 🙈
pi_219993112
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 februari 2026 11:44 schreef RadboudBos het volgende:
Marketingvrouw, word soms zo moe van haar.

Nu ook weer op LinkedIn een stuk over Ai en chagpt en zelfs dat weet ze aan zwarte mensen te koppelen. Want AI kost energie > energie centrales staan bij zwarte wijken > veroorzaakt ziekte en ellende > dus zwarte mensen weer de pineut.
Zou zij überhaupt een stukje in zich hebben die niet werkelijk álles daarop terug laat komen?
My god🙄
Maar echt. Hoe krijgt ze het toch elke keer weer verzonnen
pi_219993142
quote:

[..]

Voor mij is het hoe ze het zo triomfantelijk staat te vertellen
pi_219993207
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 februari 2026 12:30 schreef Noor_ het volgende:

[..]
Ik ging na aanleiding van dit naar haar storie hierover kijken.
Maar ze zegt toch duidelijk ze stonden in het vak bij de actieproducten, en ze zij zelf al maa maar het leek er niet bij te horen. Netjes gevraagd krijgt ze als antwoord nee hoor die horen wel bij de actie. Dan scant ze het en moet ze wel betalen. Logisch toch dat ze het dan nog eens vraagt en ja als de jumbo het dan gratis geeft moet ze dan zeggen nee laat maar ik hoef ze niet.
Ik vind echt totaal niets negatiefs aan deze storie. Maar als ik puur op jullie reacties af ga was het weet een gierige actie van haar maar dat was nu dus echt niet zo!
Ik hoor het ook niet terug hoor. Ze zag het als een gelukje. En ja ik zou het ook gevraagd hebben als een medewerker net nog zei dat het erbij hoorde.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')