abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_219977154
We gaan door!

Topicreeks: Topicreeks: Mommyvloggers aan de overkant #1 en Topicreeks: Topicreeks: Familievloggers #1 zijn gesloten en we gaan door met één topic voor alle vloggers/influencers, dus niet alleen de mommy- en familievloggers.

Klets gezellig mee, maar hou het netjes!

Tip: lees eerst het hele topic door voordat je reageert, dat scheelt misverstanden en ouwe koeien uit de sloot halen. Soms is gewoon 'alles' al gezegd.

- Reageer op wat de influencers laten zien, niet op inside of 'van horen van' informatie.
- Het op een hatelijke manier verbasteren van namen van influencers en gezin en het gebruiken van scheldnamen is niet toegestaan.
- Houd het netjes wat betreft de minderjarige kinderen.

Wij als mods zien natuurlijk niet alles en daarom hebben we op FOK! een topic report (TR) systeem waarmee je ons kunt helpen. Denk je een post te zien die niet door de beugel kan dan kun je een TR plaatsen. Daarmee kun je zelf meehelpen FOK! en de topics leuk te houden. Het kost de moderators teveel tijd om een terugkoppeling te geven op elk topic report, maar jullie kunnen er van uit gaan dat elke TR serieus beoordeeld wordt. Wil je een terugkoppeling? Vraag er om in je TR.Info uit MED

Ongeoorloofde posts worden verwijderd, zo werkt dat nou eenmaal op FOK!, omdat het voor ons niet altijd mogelijk is alles te lezen kan het gebeuren dat er toch nog een post verwijderd had moeten worden, zet dan (nogmaals) een TR, moderators zijn ook maar mensen. Het kan ook gebeuren dat er teveel tekst verwijderd wordt, of dat quotes verwijderd worden, want soms zitten we mobiel of moet het snel en dan gaat er onbedoeld weleens meer weg, maak er geen ramp van, er worden echt niet meteen strafpunten gegeven.

Wil je, om welke reden dan ook, anoniem kijken dan kan dat bijvoorbeeld hier: https://anonyig.com/en/ of www.mollygram.com (vaak sneller)

Voor feedback, opmerkingen en vragen aan de moderators kun je hier terecht SHO / [SHO FB] The SHO goes on

In Mededelingen vind je de userpolicy en de aanvulling daarop, ook staan er nog wat andere regeltjes en tips. En je vindt er ook ons banbeleid.
pi_219977169
quote:
17s.gif Op zondag 1 februari 2026 13:23 schreef Debsterr het volgende:

[..]
Ja maar ze is zielig en autistisch dus zij heeft hier recht op hè. Straks een Gofundme voor de bruiloft 🥲
Nja, Sanneke is meer van de tikkies. Kunnen mensen ook niet zien wat het precies opbrengt. Nog steeds benieuwd eigenlijk hoeveel ze heeft opgehaald voor die fiets en heeft betaald.
pi_219977275
Die slaapkamer bij KC, daar zit toch totaal geen sfeer in? Waarom niet een mooie inbouwkast ipv dit donkere blok
pi_219977282
quote:
1s.gif Op zondag 1 februari 2026 14:06 schreef Beertjeteddy het volgende:

[..]
Nja, Sanneke is meer van de tikkies. Kunnen mensen ook niet zien wat het precies opbrengt. Nog steeds benieuwd eigenlijk hoeveel ze heeft opgehaald voor die fiets en heeft betaald.
Zo gehaaid is Sanneke wel
pi_219977299
quote:
1s.gif Op zondag 1 februari 2026 13:26 schreef Utopica het volgende:
Haha, Sanneke met haar empathie en dan klagen dat anderen dat niet hebben. “ik snap dat mensen kinderen niet leuk vinden, nee toch niet”
Nee thanks! Bedankt voor je ‘begrip’.

Ben niet met kleine kinderen opgegroeid, wil geen kinderen en eigenlijk bijna nooit in mn omgeving mee in aanraking gekomen. Weet nooit hoe ik met kleine kinderen om moet gaan en voel me ongemakkelijk. Maar thanks dat ik wel blijkbaar iets met de kinderen van anderen moet doen volgens jou. En ik haat schelle geluiden, dat gaat bij mij door merg en been (adhd, net zoals autisme iets met prikkels). Pfffff.

Van mij mag je echt met je kind van alles doen en er zijn. Maar schelle geluiden, daar zal ik niet bij glimlachen en nee, heb ook geen zin om bij ieder kind leuk te moeten doen.
Sanneke is gewoon een leugenaar.
Kinderen vond ze zelf in Blijdorp toen ze met Dion en M. daar na toe ging erg vervelend. Ze waren veel te luid aan het schreeuwen en gillen en M. moest slapen.

Sanneke heeft overal een joker voor denkt ze. Prima als zij iets kut vind, maar als het een ander treft dat zij iets kut vinden van haar is het allemaal gemeen en haten ze haar en haar kind.
Vervelend om zo in elkaar te zitten.

Ik begrijp ontzettend goed wat je bedoelt.
Ik heb zelf geen kinderen maar sorry, ik trek schreeuwende en gillende kinderen gewoon echt niet. Ik durf je eerlijk niet te zeggen of het bij mij alleen de longcovid is, want meer onderzoeken heb ik niet gehad.
Ik trok die geluiden namelijk al nooit maar wat je zegt, het gaat door merg en been. Ik krijg gewoon gelijk een soort pijn in mijn hoofd en ben gelijk zo overprikkelt dat ik eigenlijk niks meer kan. Als ik ergens mee bezig ben, bijvoorbeeld een lijstje van iets maken vergeet ik ook direct alles.
Maar ik heb het bijvoorbeeld ook met bepaalde apparaten die de gemeente wel eens buiten moet gebruiken. Dan zit ik thuis met oordoppen in en een NC koptelefoon op. Bizar want voor de longcovid had ik dit niet in deze mate en dat is gewoon heel erg naar. Zo gevoelig zijn voor geluid. Als ik weg ga ook standaard 3 soorten loops in mijn zak en vooral hopen dat er ergens geen nare geluiden zijn. Misschien tips voor andere hier die er ook gevoelig op zijn.

Kan je als ouder zijnde echt wel iets aan doen of zeggen.

Aan een kindje dat gewoon gezellig is en een beetje kraait kan ik mezelf niet irriteren. Gek genoeg ook minder aan een huilende baby als een gillend kind of schreeuwend kind. Vaak zat dat een lief kind tegen je praat in een winkel en dan praat ik altijd glimlachend terug. Of als een kleintje naar je lacht doe ik dat ook terug.
Maar schreeuwen trek ik niet.

Ik vind het alleen bijzonder dat iemand als Sanneke met haar autisme dit empatische begrip niet kan opbrengen. Vind ik echt heel raar want vele mensen met autisme/adhd/NAH/longcovid en noem maar op kunnen hiervan flink last hebben.

Maarja, Sanneke haar autisme is alleen autisme wanneer het haar uitkomt. Vooral met lelijk/asociaal reageren naar een ander en als iemand anders een keer kritisch/eerlijk doet krijg je een blokkade. Ik vind daar wel wat van.
pi_219977318
quote:
0s.gif Op zondag 1 februari 2026 14:22 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
Zo gehaaid is Sanneke wel
Oh zeker. Dat is ook niet de eerste keer. Ik vind het vooral achterlijk dat mensen erin trappen.
Ik zou liever mijn geld geven aan goede doelen zoals stichting Dierenlot of een go fund me voor een medische behandeling van iemand die niet vergoed wordt en niet uitgevoerd wordt in Nederland. Geen enkele euro naar iemand die zeikend op de bank zit te leuren om geld omdat ze werkelijk niet wilt werken.
pi_219977503
quote:
1s.gif Op zondag 1 februari 2026 14:26 schreef Beertjeteddy het volgende:

[..]
Sanneke is gewoon een leugenaar.
Kinderen vond ze zelf in Blijdorp toen ze met Dion en M. daar na toe ging erg vervelend. Ze waren veel te luid aan het schreeuwen en gillen en M. moest slapen.
Ja, maar nu is dat anders, want nu wil M. graag contact met mensen. Maar goed, kennelijk ging het om 1 persoon die verkeerd naar haar kind gekeken heeft. Nou boehoe. Ze maakt gewoon weer een probleem wat er niet is.

Ik ben eigenlijk wel benieuwd of ze zelf een goeiedag terug zou geven als ik haar tegen zou komen.
pi_219977681
Ik heb helaas dat “schreeuwende” kind…
Mijn jongste heeft flinke adhd, een harde stem en door zijn adhd helaas 0 emotieregulatie.
En nee, ik trek dat ook niet met m’n lc, maar ik heb geen keuze. 😅 Ik had voorheen ook weinig begrip voor schreeuwende kinderen want mijn andere 2 deden dat niet, maar mijn jongste is enorm explosief en daar doe je precies niks aan. De blikken van mensen in de winkel voel ik ook vaak in m’n rug prikken en dan staat het zweet me al in de naad. Ouders kunnen er dus niet altijd wat aan doen… Sanneke moet eens stoppen met dat gezeur, ze oordeelt zelf ook net zo hard.
pi_219977763
quote:
0s.gif Op zondag 1 februari 2026 14:50 schreef Nieve het volgende:
Mijn jongste heeft flinke adhd, een harde stem en door zijn adhd helaas 0 emotieregulatie.
En nee, ik trek dat ook niet met m’n lc, maar ik heb geen keuze. 😅 Ik had voorheen ook weinig begrip voor schreeuwende kinderen want mijn andere 2 deden dat niet, maar mijn jongste is enorm explosief en daar doe je precies niks aan. De blikken van mensen in de winkel voel ik ook vaak in m’n rug prikken en dan staat het zweet me al in de naad. Ouders kunnen er dus niet altijd wat aan doen… Sanneke moet eens stoppen met dat gezeur, ze oordeelt zelf ook net zo hard.
Nou dit dus, alsof alle ouders van schreeuwende kinderen dat maar 'goed' vinden. Ik heb ook zo'n luidruchtig kind en ja er wordt wat van gezegd en nee ik vind het ook niet fijn, maar soms is het wat het is.
De beste ouders zijn de ouders zonder kinderen 🙈.

Bij Sanneke werkt het altijd maar 1 kant op, als het haar irriteert moeten mensen er iets aan doen, maar als iets andere irriteert dan is het een probleem van diegene die zich irriteert.
pi_219977809
quote:
1s.gif Op zondag 1 februari 2026 14:54 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Nou dit dus, alsof alle ouders van schreeuwende kinderen dat maar 'goed' vinden. Ik heb ook zo'n luidruchtig kind en ja er wordt wat van gezegd en nee ik vind het ook niet fijn, maar soms is het wat het is.

Bij Sanneke werkt het altijd maar 1 kant op, als het haar irriteert moeten mensen er iets aan doen, maar als iets andere irriteert dan is het een probleem van diegene die zich irriteert.
Vaak kun je wel zien of het kind gewoon een verwende draak is, or dat er meer aan de hand is
pi_219978003
quote:
0s.gif Op zondag 1 februari 2026 14:50 schreef Nieve het volgende:
quote:
1s.gif Op zondag 1 februari 2026 14:54 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]

Soms kan je er ook werkelijk niks aan doen. Maar ik vind het wel fijner als een ouder er iets van zegt als helemaal niks.

Soms negeren ze hun kind totaal en laten ze het daadwerkelijk gillen.
En soms kan ik mezelf ook daadwerkelijk voorstellen dat je het al een miljoen keer misschien hebt gezegd en je kind maar blijft doorgaan. En het lijkt me vooral erg wanhopig als je ook zou willen dat het stopt, maar wat je ook doet dit niet gebeurd. Ik heb het vooral zelf overigens over de ouders die er vrijwel lachend na staan te kijken, vinden dat hun kind dit gewoon mag of gewoon zichzelf helemaal wegdraaien en doen alsof het hun kind niet is ( al is de laatste groep vaak gewoon wanhopig, denk ik. )
Ik heb het over de ouders die het maar laten gaan.
Niet over de kinderen die er letterlijk niks aan kunnen doen omdat ze bijvoorbeeld (zwaar) autisme hebben of ADHD of wat dan ook. Dat is toch al zwaar genoeg voor het kind en de ouders zelf?

Overigens vind ik het vooral het dikgedrukte erg kwetsend. Niet iedereen kan kinderen krijgen om wat voor reden dan ook.
Ik ben zelf daarbij geen moeder en zal er misschien nooit een kunnen en mogen worden. Maar dat wilt toch niet zeggen dat ik er niks van weet? Ik heb met kinderen gewerkt, in mijn familie zitten kinderen, mijn vriendinnen hebben kleintjes gehad en daarover gepraat met mij. Ik heb op die kleintjes gepast etc.
Het is niet alsof ik nooit met kinderen in aanraking ben gekomen. En nee, ik zal dan misschien het nooit precies weten maar dit soort reacties zijn nou ook niet echt nodig he?
pi_219978199
quote:
1s.gif Op zondag 1 februari 2026 14:06 schreef Beertjeteddy het volgende:

[..]
Judith bedankt haar volgers wel die wat gedoneerd hadden , ik ben door haar verwijderd , want ik vroeg aan haar waarom ze bedelde 😂😂
A’j mekaar geliek geft, bu’j rap oet e kuierd Als je niet in dicussie gaat, ben je snel uitgepraat
Aj gen kop hebt kuj ok niet uut het roam kiekn - als je geen hoofd hebt kun je ook niet uit het raam kijken
pi_219978497
Waar zou de tweeling van HVK zijn? Logeren bij haar goede vriend in Brabant? 🫣
pi_219978579
Ik vind het echt fascinerend en verbazingwekkend hoe de liefdes van Michelle altijd volledig door haar worden opgeslokt (en hoe blijkbaar iedereen dat ook laat gebeuren).

Eerst Koen die niet alleen een relatie met Michelle had maar ook werkte in het familiebedrijf van Pa Walk. Op insta zag je ook altijd dat ze super close waren met haar familie (ouders, broer en schoonzus) maar zijn familie (ouders en twee broers) daar leek maar sporadisch contact mee te zijn terwijl die daar ook allemaal dicht in de buurt wonen. Vervolgens heeft Koen een blauwe maandag een andere baan gehad maar al snel is hij daar weer mee gestopt om min of meer Michelle haar PA te zijn in het hele insta imperium. Ook qua vrienden enzo leek het alsof zijn vrienden voornamelijk de relaties van de vriendinnen van Michelle waren.

Vervolgens kwam Jacqueline erbij en moest er naad het hele insta gebeuren met z’n drieën een bedrijf begonnen worden. Michelle haar vriendinnen waren ineens ook Jacqueline haar vriendinnen. Af en toe zag je Jacqueline haar ouders nog voorbij komen maar verder werd Jacqueline naadloos ingepast in het werk, de vrienden en familie van Michelle. Ze leek echt niks meer voor of van zichzelf te hebben.

En nu met Tim gebeurt gewoon weer precies hetzelfde? Het is niet alleen haar nieuwe liefde maar het lijkt wel haar emotional support dog waar ze niks meer zonder kan ondernemen. Niet alleen privé maar hij moet ook meteen weer in het werk betrokken worden. Het lijkt mij heel gezond om als partners ook nog bepaalde dingen van jezelf te hebben, zoals eigen familie en vrienden (en dat kunnen natuurlijk ook vrienden en familie van je partner worden maar het lijkt mij wel wenselijk als dat dan min of meer van beide kanten is en niet dat 1 iemand volledig integreert in de familie en vrienden van de ander) en eigen werk en hobby’s.

[ Bericht 1% gewijzigd door Moondance op 01-02-2026 15:51:04 (Zin aangepast) ]
pi_219978593
quote:
0s.gif Op zondag 1 februari 2026 15:41 schreef Jenn1806 het volgende:
Waarschijnlijk alleen thuis met jayda... die past vaker op
pi_219978653
quote:
1s.gif Op zondag 1 februari 2026 15:09 schreef Beertjeteddy het volgende:

[..]
[..]
Soms kan je er ook werkelijk niks aan doen. Maar ik vind het wel fijner als een ouder er iets van zegt als helemaal niks.

Soms negeren ze hun kind totaal en laten ze het daadwerkelijk gillen.
En soms kan ik mezelf ook daadwerkelijk voorstellen dat je het al een miljoen keer misschien hebt gezegd en je kind maar blijft doorgaan. En het lijkt me vooral erg wanhopig als je ook zou willen dat het stopt, maar wat je ook doet dit niet gebeurd. Ik heb het vooral zelf overigens over de ouders die er vrijwel lachend na staan te kijken, vinden dat hun kind dit gewoon mag of gewoon zichzelf helemaal wegdraaien en doen alsof het hun kind niet is ( al is de laatste groep vaak gewoon wanhopig, denk ik. )
Ik heb het over de ouders die het maar laten gaan.
Niet over de kinderen die er letterlijk niks aan kunnen doen omdat ze bijvoorbeeld (zwaar) autisme hebben of ADHD of wat dan ook. Dat is toch al zwaar genoeg voor het kind en de ouders zelf?

Overigens vind ik het vooral het dikgedrukte erg kwetsend. Niet iedereen kan kinderen krijgen om wat voor reden dan ook.
Ik ben zelf daarbij geen moeder en zal er misschien nooit een kunnen en mogen worden. Maar dat wilt toch niet zeggen dat ik er niks van weet? Ik heb met kinderen gewerkt, in mijn familie zitten kinderen, mijn vriendinnen hebben kleintjes gehad en daarover gepraat met mij. Ik heb op die kleintjes gepast etc.
Het is niet alsof ik nooit met kinderen in aanraking ben gekomen. En nee, ik zal dan misschien het nooit precies weten maar dit soort reacties zijn nou ook niet echt nodig he?
Het is nooit mijn bedoeling geweest om kwetsend te zijn, dus daar bied ik mijn excuses voor aan.
pi_219978739
Sanne weer lekker vanaf de bank aan het filmen hoe Dion stofzuigt. Je ziet het nooit eens andersom.
pi_219978832
quote:
1s.gif Op zondag 1 februari 2026 15:55 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Het is nooit mijn bedoeling geweest om kwetsend te zijn, dus daar bied ik mijn excuses voor aan.
Ik las het ook eerst een beetje negatief, maar bedacht me later dat je het ook niet zo bedoelde!

Over opvoedstijlen ga ik het niet hebben. Daar heb ik geen verstand van en heb echt respect voor ouders hoe ze het überhaupt bolwerken. En dat ik slecht tegen geluid kan, ga ik ook niet bij een ander leggen. Ik kies er dan vaak wel voor om eerder te gaan, maar vind dat dan ook weer niet erg. Maar dat is het enige waar ik zelf wel invloed op heb om voor mezelf de situatie aangenamer te maken. Ik snap dat de ouder het zelf ook al vervelend vind.

Ik heb wel een mening over toen ik in een winkel werkte en kinderen spullen kapot maakte en als ik er wat van zei tegen de ouder als er niets mee gedaan werd door die ouders, ouders boos op mij werden dat ik met de opvoeding van hun kind bemoeide.
pi_219979362
quote:
0s.gif Op zondag 1 februari 2026 15:41 schreef Jenn1806 het volgende:
Daar is ze toch niet eerlijk over.
Ik las in een ander forum dat hvk alles anders laat overkomen dan het is.
pi_219979385
quote:
1s.gif Op zondag 1 februari 2026 15:49 schreef Moondance het volgende:
Ik vind het echt fascinerend en verbazingwekkend hoe de liefdes van Michelle altijd volledig door haar worden opgeslokt (en hoe blijkbaar iedereen dat ook laat gebeuren).

Eerst Koen die niet alleen een relatie met Michelle had maar ook werkte in het familiebedrijf van Pa Walk. Op insta zag je ook altijd dat ze super close waren met haar familie (ouders, broer en schoonzus) maar zijn familie (ouders en twee broers) daar leek maar sporadisch contact mee te zijn terwijl die daar ook allemaal dicht in de buurt wonen. Vervolgens heeft Koen een blauwe maandag een andere baan gehad maar al snel is hij daar weer mee gestopt om min of meer Michelle haar PA te zijn in het hele insta imperium. Ook qua vrienden enzo leek het alsof zijn vrienden voornamelijk de relaties van de vriendinnen van Michelle waren.

Vervolgens kwam Jacqueline erbij en moest er naad het hele insta gebeuren met z’n drieën een bedrijf begonnen worden. Michelle haar vriendinnen waren ineens ook Jacqueline haar vriendinnen. Af en toe zag je Jacqueline haar ouders nog voorbij komen maar verder werd Jacqueline naadloos ingepast in het werk, de vrienden en familie van Michelle. Ze leek echt niks meer voor of van zichzelf te hebben.

En nu met Tim gebeurt gewoon weer precies hetzelfde? Het is niet alleen haar nieuwe liefde maar het lijkt wel haar emotional support dog waar ze niks meer zonder kan ondernemen. Niet alleen privé maar hij moet ook meteen weer in het werk betrokken worden. Het lijkt mij heel gezond om als partners ook nog bepaalde dingen van jezelf te hebben, zoals eigen familie en vrienden (en dat kunnen natuurlijk ook vrienden en familie van je partner worden maar het lijkt mij wel wenselijk als dat dan min of meer van beide kanten is en niet dat 1 iemand volledig integreert in de familie en vrienden van de ander) en eigen werk en hobby’s.
En het mooiste is; het zijn allemaal volwassen mensen, Koen jvp, de familie , de vrienden, Tim enz...
Allemaal een eigen keus om te doen waar ze zich goed bij voelen.
Ze hebben het zelf laten gebeuren dus blijkbaar vinden ze dat allemaal geen probleem.
Enige waar ik moeite mee heb zijn de kinderen die erbij betrokken zijn en geen keus hebben gehad.
En ik geloof echt dat alle ouders en ex partners die erbij betrokken zijn zielsveel van de kinderen houden maar dat ze er een knauw van hebben gekregen lijkt mij wel duidelijk.
pi_219979478
quote:
1s.gif Op zondag 1 februari 2026 16:51 schreef Henrike het volgende:

[..]
En het mooiste is; het zijn allemaal volwassen mensen, Koen jvp, de familie , de vrienden, Tim enz...
Ze hebben het zelf laten gebeuren dus blijkbaar vinden ze dat allemaal geen probleem.
Enige waar ik moeite mee heb zijn de kinderen die erbij betrokken zijn en geen keus hebben gehad.
En ik geloof echt dat alle ouders en ex partners die erbij betrokken zijn zielsveel van de kinderen houden maar dat ze er een knauw van hebben gekregen lijkt mij wel duidelijk.
Nou dit idd, ze laten het zelf gebeuren, maar de kinderen moeten overal maar in mee.
pi_219979485
Dbm ; een post over haar dochter die aan het boksen is.
Ze schrijft; een kind wat een jaar geleden nog ondervoed was... was dat niet van de zomer dat ze nog schreef dat het kind te zwak was om te lopen, niks at en bekend was met een eetstoornis?
pi_219979510
Sanneke deelt weer een boodschappenbon. Van de week een hele riedel over als ze ongezond eet ze dat meteen merkt. Ook Sanneke; kant en klare kipsate, oven kroketten, oven frikandellen, popcorn zeezout, gebakken uien. En tuurlijk we eten allemaal wel ongezonde dingen en dat mag, maar zanik er dan niet zo over dat je dan zo een last hebt.
pi_219979522
quote:
0s.gif Op zondag 1 februari 2026 17:05 schreef Henrike het volgende:
Ze schrijft; een kind wat een jaar geleden nog ondervoed was... was dat niet van de zomer dat ze nog schreef dat het kind te zwak was om te lopen, niks at en bekend was met een eetstoornis?
Half December post ze dat ook nog. Kind aan nutrinidrink op haar verjaardag.
pi_219979596
quote:
1s.gif Op zondag 1 februari 2026 17:04 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Nou dit idd, ze laten het zelf gebeuren, maar de kinderen moeten overal maar in mee.
Even off topic. Hoe is t met jou, jij ben toch hoogzwanger of heb ik de verkeerde ‘hiernaast’ voor me 😉
pi_219979713
Ik vind Tim niet superblij ogen ofzo, misschien hoort dat zo bij hem maar hij komt niet gelukkig over. Ik denk maar zo dat die relatie niet lang stand houdt. Ik hoop het overigens wel hoor voor MW maar dan vooral ook voor haar kinderen. Heb zo met ze te doen. Je moet het allemaal als kind maar meemaken...
pi_219979751
quote:
1s.gif Op zondag 1 februari 2026 15:49 schreef Moondance het volgende:

Ja dit vind ik ook bijzonder. En het lijkt inderdaad alsof Tim overal bij is en ze nauwelijks iets alleen onderneemt. Ik denk dat zij zich heel afhankelijk opstelt van anderen.
Alleen mensen zonder fantasie vluchten in de realiteit
pi_219979783
quote:
0s.gif Op zondag 1 februari 2026 17:30 schreef Wijkje79 het volgende:
Ik vind Tim niet superblij ogen ofzo, misschien hoort dat zo bij hem maar hij komt niet gelukkig over. Ik denk maar zo dat die relatie niet lang stand houdt. Ik hoop het overigens wel hoor voor MW maar dan vooral ook voor haar kinderen. Heb zo met ze te doen. Je moet het allemaal als kind maar meemaken...
Ik vind Michelle ook niet stralen. Ik heb het idee dat ze vooral voor de buitenwereld benadrukt hoe gelukkig ze nu is. Maar ik geloof het eerlijk gezegd niet.
pi_219979789
Judith die altijd beweert schermtijd te hanteren maar wel met haar zoon ging onderhandelen over tennis kijken op tv.

Sanneke die het blijkbaar prima vindt dat een vreemde ‘ik hou van jou’ tegen haar kind zegt maar het niet oké vindt wanneer iemand niks tegen haar kind zegt.

JvP die haar kinderen niet meer deelt maar ze wel mee laat werken.

De wondere wereld van fluflu’s ga ik nooit begrijpen.
Ik wil blijven.
pi_219979792
quote:
0s.gif Op zondag 1 februari 2026 17:10 schreef papierentas het volgende:

[..]
Half December post ze dat ook nog. Kind aan nutrinidrink op haar verjaardag.
Ja was zwaar ondervoed en kon niet op haar beentjes staan... dbm heeft weer vergeten de onzin die ze verkondigd te noteren in haar jokkebrok boekje
pi_219979817
quote:
0s.gif Op zondag 1 februari 2026 17:30 schreef Wijkje79 het volgende:
MCW straalt ook niet. Hun leven lijkt één groot toneelstuk. Komt over alsof ze nu tot elkaar veroordeeld zijn omdat ze samen iets heel doms hebben gedaan.
Ik wil blijven.
pi_219979841
quote:
0s.gif Op zondag 1 februari 2026 17:05 schreef Henrike het volgende:
Tsja ze schreef toen ook dat haar zoon bijna gestikt was, wat ook niet waar was.
Denk dat nog niet eens de helft waar is van wat ze allemaal zegt, en dan nog zwaar aangedikt alles.
pi_219979843
quote:
1s.gif Op zondag 1 februari 2026 17:18 schreef Earring het volgende:

[..]
Even off topic. Hoe is t met jou, jij ben toch hoogzwanger of heb ik de verkeerde ‘hiernaast’ voor me 😉
Haha je hebt de goeie hiernaast 😂
Ondertussen niet meer zwanger, maar bevallen van een gezonde zoon vorige week 🥰
pi_219979851
quote:
0s.gif Op zondag 1 februari 2026 17:40 schreef JaNeeDan het volgende:
Judith die altijd beweert schermtijd te hanteren maar wel met haar zoon ging onderhandelen over tennis kijken op tv.

Sanneke die het blijkbaar prima vindt dat een vreemde ‘ik hou van jou’ tegen haar kind zegt maar het niet oké vindt wanneer iemand niks tegen haar kind zegt.

Dit! Lijkt me echt heel creepy om mee te maken eerlijk gezegd.
pi_219979860
quote:
1s.gif Op zondag 1 februari 2026 17:47 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Gefeliciteerd 🥳
pi_219979867
Ik zie in die Michelle vooral een vrouw die probeert te doen alsof ze enorm sterk is maar het niet is. Een kay in het nauw die rare sprongen maakt.

Elke dag gaan er mensen uit elkaar. Dat is echt niet nieuw of bijzonder. Kap met jezelf te profileren als sterk en zorg dat je het goed houdt voor de kinderen. Die lijden het hardst, niet jij.
pi_219979945
quote:

[..]
Gefeliciteerd! Toch wel live gedeeld met je volgers hè?! 😁

Hoop dat het met jou ook goed gaat.
pi_219979958
quote:
0s.gif Op zondag 1 februari 2026 17:59 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]

Ik verwacht minstens een bevallingsverhaal in 3 delen nu 😅😉

Gefeliciteerd!
pi_219979968
quote:
0s.gif Op zondag 1 februari 2026 14:42 schreef papierentas het volgende:

[..]
Ja, maar nu is dat anders, want nu wil M. graag contact met mensen. Maar goed, kennelijk ging het om 1 persoon die verkeerd naar haar kind gekeken heeft. Nou boehoe. Ze maakt gewoon weer een probleem wat er niet is.

Ik ben eigenlijk wel benieuwd of ze zelf een goeiedag terug zou geven als ik haar tegen zou komen.
Inderdaad welkom in de grote boze buitenwereld, niet iedereen vindt jou leuk en niet iedereen vindt jouw zoon leuk, zo is het leven nou eenmaal. (En zij vindt “ons” waarschijnlijk niet leuk en automatisch onze kinderen ook niet 🤭🤣)
pi_219979975
quote:

[..]
Gefeliciteerd .
A’j mekaar geliek geft, bu’j rap oet e kuierd Als je niet in dicussie gaat, ben je snel uitgepraat
Aj gen kop hebt kuj ok niet uut het roam kiekn - als je geen hoofd hebt kun je ook niet uit het raam kijken
pi_219980029
quote:
0s.gif Op zondag 1 februari 2026 17:40 schreef JaNeeDan het volgende:

Haha dat laatste, is maar goed ook want dan word het zo saai voor ons, ik verwonder me ook iedere dag.
pi_219980038
quote:

[..]
Ik voel een forum uitje aankomen 🤣 Gefeliciteerd 🥳
pi_219980039
quote:
0s.gif Op zondag 1 februari 2026 17:41 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
Ja was zwaar ondervoed en kon niet op haar beentjes staan... dbm heeft weer vergeten de onzin die ze verkondigd te noteren in haar jokkebrok boekje
Ja en vergeet de 5 kilo afgevallen niet, en dat ze haar moest tillen omdat ze te zwak was.
  Moderator zondag 1 februari 2026 @ 18:09:29 #44
184769 crew  Deisyy
pi_219980049
quote:

[..]
Gefeliciteerd!🥰
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
pi_219980050
quote:
0s.gif Op zondag 1 februari 2026 17:59 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]

Ja al mijn volgers hebben het via de live stream kunnen volgen, een heel intiem🫶.
Het was een snelle bevalling, dus ik zal, zodra ik daar aan toe ben (dat is bij fluflu's altijd sneller dan je denkt) een delig epistel schrijven over de bevalling.
Ik verwacht wel alleen maar liefde en hartjes uiteraard.
pi_219980076
quote:

[..]
Gefeliciteerd en veel geluk! O+
pi_219980095
quote:
0s.gif Op zondag 1 februari 2026 17:44 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
MCW straalt ook niet. Hun leven lijkt één groot toneelstuk. Komt over alsof ze nu tot elkaar veroordeeld zijn omdat ze samen iets heel doms hebben gedaan.
Nou , als het zo zou voelen zou ik niet naar Dubai gaan, in het openbaar kussen , bij elkaar slapen en wonen.
Heerlijk uit eten gaan enz...
Ik vind haar juist meer stralen dan paar maanden geleden en ze lijkt ietsje aangekomen.
Lijkt hè, weet het niet zeker.
Ik denk dat ze ook echt nog wel zorgen heeft om de scheiding, de afwikkeling.
Maar ik geloof wel dat ze het met Tim naar de zin heeft. Zou anders ook wel
Triest zijn als ze het niet zo zou voelen want de kinderen worden wel continu met Tim geconfronteerd.
pi_219980097
quote:
0s.gif Op zondag 1 februari 2026 18:12 schreef Nieve het volgende:

[..]
Gefeliciteerd en veel geluk! O+
Wat leuk! Van harte met de geboorte van je zoontje.
pi_219980165
quote:

[..]
Gefeliciteerd met jouw zoontje. 💃❤
pi_219980167
quote:

[..]
Gefeliciteerd. Geniet ervan !!
pi_219980260
quote:
0s.gif Op zondag 1 februari 2026 18:13 schreef Henrike het volgende:

[..]
Nou , als het zo zou voelen zou ik niet naar Dubai gaan, in het openbaar kussen , bij elkaar slapen en wonen.
Ik vind haar juist meer stralen dan paar maanden geleden en ze lijkt ietsje aangekomen.
Triest zijn als ze het niet zo zou voelen want de kinderen worden wel continu met Tim geconfronteerd.
Blijft vanaf de buitenkant toch lastig in te schatten.
Het bleek in de poly ook al maanden niet goed te zitten achteraf maar telkens de lovey-dovey plaatjes. De tijd zal het leren..
pi_219980277
quote:
1s.gif Op zondag 1 februari 2026 16:51 schreef Henrike het volgende:

[..]
Ja ik vind het alleen fascinerend en verbaas me erover dat ze dus al 3x iemand aan de haak heeft geslagen waarbij ik steeds ditzelfde patroon zie en die dit dus allemaal laten gebeuren.
Ze valt duidelijk op een bepaald meegaand/beïnvloedbaar type dat vooral ondersteunend moet zijn aan haar leven en daar oké mee is.
pi_219980294
quote:

[..]
Voor mn gevoel ben jij echt heeeeel lang zwanger geweest haha. Gefeliciteerd!!! 💙💙
pi_219980295
quote:
0s.gif Op zondag 1 februari 2026 17:48 schreef Missinglink24 het volgende:

[..]
Dit! Lijkt me echt heel creepy om mee te maken eerlijk gezegd.
Geloof me, ik heb 1000x liever dat iemand mijn kind negeert. Dit is echt niet oké.
Ik wil blijven.
pi_219980319
quote:

[..]
Dat stralen zie ik echt niet en op mij komt het allemaal heel geforceerd over. En we hebben allemaal al gezien dat ze een toneelstuk kan opvoeren.
Ik wil blijven.
pi_219980332
quote:

[..]
Wat een mooi bericht! Gefeliciteerd! 🩵
Ik wil blijven.
pi_219980338
@Dievanhiernaast, gefeliciteerd en veel geluk!
pi_219980406
Bij de poly vond toen duidelijk te zien dat het niet meer was zoals het eerder is geweest.
Ik denk wel dat meer rust pakken in de weekenden ipv in de lampen hangen mies wel goed doet…
En ik denk ook wel dat ze gek op elkaar zijn maar voor buiten wereld wel heel erg willen bewijzen daarom miss geforceerd overkomt
pi_219980427
Gefeliciteerd Dievanhiernaast. Hopelijk heb je nog tijd om hier te schrijven.
pi_219980544
quote:

[..]
Oh geweldig zeg! Gefeliciteerd 💙
pi_219980576
Ik blijf me afvragen of Tim zijn eigen kinderen nog wel ziet en
of die scheiding/ financiële afwikkeling al achter de rug is.
Hij zal uiteraard alimentatie voor zijn dochtertjes moeten betalen.
pi_219980590
quote:

[..]
Gefeliciteerd!
pi_219980611
quote:

[..]
Gefeliciteerd!! *O*
pi_219980622
Gefeliciteerd @Dievanhiernaast Veel geluk toegewenst!
pi_219980639
@Dievanhiernaast: gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon! Heel veel geluk samen 💙👶🏼
pi_219980653
quote:

[..]
Mooi toch, dat we allemaal iets zien en op eigen manier interpreteren. Ik zie haar helemaal niet stralen. De echte vrolijkheid die ik bij de poly nog wel eens zag (maar wie weet was dat ook al hartstikke fake), zie ik nu niet. Het komt zo geforceerd en gemaakt over. Alsof ze het zo leuk heeft, en helemaal in love is. Van wegrennen bij de poly en in het clubhuis hangen, nu weer cozy met de nieuwe liefde. Die dan ook gelijk weer overal bij aanwezig is. Van het ene naar het andere vluchten, maar wel vier kinderen die zich daar elke keer weer op moeten aanpassen.
pi_219980681
Ellen is ook weer eens uit eten geweest met haar ex. Aangezien zij wanhopig een man zoekt zou ik gewoon lekker verder gaan met die ex.volgens mij wil hij dat ook wel. Kies dan voor een lat relatie, die hebben ze nu ook
pi_219980787
Gefeliciteerd @Dievanhiernaast! Is het een Koen, Tim, Dion of Maarten geworden? Lastig kiezen tussen al die namen 😜
pi_219980816
quote:
1s.gif Op zondag 1 februari 2026 19:23 schreef Earring het volgende:
Ellen is ook weer eens uit eten geweest met haar ex. Aangezien zij wanhopig een man zoekt zou ik gewoon lekker verder gaan met die ex.volgens mij wil hij dat ook wel. Kies dan voor een lat relatie, die hebben ze nu ook
Ja, zij hebben in feite gewoon nog een iets van een relatie. Oogt gewoon niet als een relatie die voorbij is.
pi_219980830
quote:

[..]
Gefeliciteerd! Geniet van je kraamtijd! Ik ben net even eerder. 3 weken geleden ook een zoon gekregen.

Ik merk dat ik het hier niet helemaal meer kan bij lezen.

Ik zag wel dat de little kaya familie het account nog sterker als influencer neerzet en haar kids volop inzet.
pi_219980837
quote:
0s.gif Op zondag 1 februari 2026 19:42 schreef Lostit het volgende:
Gefeliciteerd @:dievanhiernaast! Is het een Koen, Tim, Dion of Maarten geworden? Lastig kiezen tussen al die namen 😜
Ik heb goede associaties met Rens
pi_219980850
😂😂
Het was heel moeilijk, maar Rens stond hoog op t lijstje hoor 😂.
We zijn voor 'Peppie' gegaan 😂

Wat een liefde allemaal! Dank jullie wel💙.
Het is een heerlijk rustig mannetje, dus hier meelezen en schrijven lukt nog wel, zal de ene dag meer zijn dan de andere dag. Maar ik merk dat ik eerder hier ga lezen dan insta open 🙈.
pi_219980852
quote:
0s.gif Op zondag 1 februari 2026 19:49 schreef Wvlwvdtivdt het volgende:

[..]
Gefeliciteerd! Geniet van je kraamtijd! Ik ben net even eerder. 3 weken geleden ook een zoon gekregen.

Ik zag wel dat de little kaya familie het account nog sterker als influencer neerzet en haar kids volop inzet.
Jij ook gefeliciteerd!
pi_219980867
quote:

[..]

Gefeliciteerd! Nog zo’n mooi bericht! 🩵
Ik wil blijven.
pi_219980880
quote:
1s.gif Op zondag 1 februari 2026 19:53 schreef Dievanhiernaast het volgende:
😂😂

Het is een heerlijk rustig mannetje, dus hier meelezen en schrijven lukt nog wel, zal de ene dag meer zijn dan de andere dag. Maar ik merk dat ik eerder hier ga lezen dan insta open 🙈.
Gefeliciteerd met Peppie!
pi_219980960
quote:

[..]
Gefelicteerd ❤
pi_219980975
quote:
1s.gif Op zondag 1 februari 2026 18:09 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Ja al mijn volgers hebben het via de live stream kunnen volgen, een heel intiem🫶.
Het was een snelle bevalling, dus ik zal, zodra ik daar aan toe ben (dat is bij fluflu's altijd sneller dan je denkt) een delig epistel schrijven over de bevalling.
Ik verwacht wel alleen maar liefde en hartjes uiteraard.
Je hebt toch wel een fijne kraamhulp die je er doorheen sleept he? Die kan je dan later in je boek benoemen
pi_219980990
quote:
0s.gif Op zondag 1 februari 2026 19:42 schreef Lostit het volgende:
Gefeliciteerd @:dievanhiernaast! Is het een Koen, Tim, Dion of Maarten geworden? Lastig kiezen tussen al die namen 😜
Peppie 🫣
pi_219981028
Ahh ja Peppie was natuurlijk ook echt de perfecte keus!
pi_219981047
quote:

[..]

Jij ook gefeliciteerd 💙 lekker genieten!
pi_219981073
quote:

[..]
Gefeliciteerd! Veel geluk!
pi_219981108
Gefeliciteerd meiden met Flip en Flap! ❤️
pi_219981138
quote:
0s.gif Op zondag 1 februari 2026 20:36 schreef Miepje77 het volgende:
Gefeliciteerd meiden met Flip en Flap! ❤️
Of peppie en kokkie
pi_219981166
quote:

[..]

Die tikt ook de diagnose bingo aan: PTSS, ADHD, ACNES, 3 hernia’s, atrose, ASS, astma, PDS en nog eens heel veel allergieën.

Debbie en DBM zouden jaloers zijn.

[ Bericht 2% gewijzigd door Moedervan4kids op 01-02-2026 20:43:46 (Aanvulling) ]
pi_219981313
Weet iemand of Manouk van liefs.mamanouk een nieuwe IG handle heeft? Ik kan haar niet meer vinden..
pi_219981349
quote:
1s.gif Op zondag 1 februari 2026 19:53 schreef Dievanhiernaast het volgende:
😂😂

Van harte! O+

Hier ook soms zomaar 8 of meer pagina’s bij te lezen, terwijl ik alweer een paar maanden uit de newbornfase ben en ook een rustige baby heb. Maar toch zat ik behoorlijk hoog in de top 20 van meeste berichten in 2025, ondanks een bevalling halverwege. Dus sla insta maar lekker over, als je hier meeleest dan zul je zien dat je alsnog genoeg inspiratie voor reacties hebt 😂
pi_219981367
quote:
0s.gif Op zondag 1 februari 2026 21:05 schreef Hannah12345 het volgende:
Weet iemand of Manouk van liefs.mamanouk een nieuwe IG handle heeft? Ik kan haar niet meer vinden..
Ik ben ook gaan kijken naar aanleiding van je bericht, ik kom alleen nog het account van haar winkel tegen.
pi_219981373
quote:
0s.gif Op zondag 1 februari 2026 21:14 schreef Danielle_ het volgende:

[..]
Ik ben ook gaan kijken naar aanleiding van je bericht, ik kom alleen nog het account van haar winkel tegen.
Dat is gek.. de laatste keer dat ik keek had ze niks gepost over dat ze klaar was met insta oid. Wat is eigenlijk de IG van haar winkel? Ben wel benieuwd hoe dat is geworden
pi_219981395
quote:
0s.gif Op zondag 1 februari 2026 21:15 schreef Hannah12345 het volgende:

[..]
Dat is gek.. de laatste keer dat ik keek had ze niks gepost over dat ze klaar was met insta oid. Wat is eigenlijk de IG van haar winkel? Ben wel benieuwd hoe dat is geworden
Conceptstore_liefsmamanouk. Ik vind het ook heel vreemd! Even gekeken via Rijneker, zij is ook bevriend met haar maar daar zie ik haar ook niet meer.
pi_219981423
Kellycaresse maakt ook altijd 1 op 1 die “grappige” video’s na die een paar dagen eerder door anderen zijn gemaakt. Tot zover de uniekheid van de influencers.
pi_219981425
quote:
0s.gif Op zondag 1 februari 2026 21:20 schreef Danielle_ het volgende:

[..]
Conceptstore_liefsmamanouk. Ik vind het ook heel vreemd! Even gekeken via Rijneker, zij is ook bevriend met haar maar daar zie ik haar ook niet meer.
Kan haar account ook niet meer vinden. Zal wel een foutje zijn want ze was juist lekker geld aan het verdienen aan haar nieuwe baby.
pi_219981435
quote:
1s.gif Op zondag 1 februari 2026 15:55 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Ik vind het fijn dat je je excuses wilt aanbieden en natuurlijk aanvaart.

Ook mijn excuses als jij of iemand mijn bericht anders hebben begrepen als ik vooral eigenlijk bedoelde.

Ik heb nooit de moeders hier die hun best doen met hun kinderen een rot gevoel willen geven, jullie doen meer dan je best en ik begrijp heel goed dat niet alles wat jullie kinderen doen altijd onder controle hebben. Zoals ik dus ook nog in de berichten hiervoor heb getypt.

Oh en ik lees net dat je bevallen bent. Van harte gefeliciteerd! ❤️ Ik wens je een fijne en gelukkige kraamtijd toe.
pi_219981470
Voor de new born mama’s gefeliciteerd geniet ervan! En heerlijk scrollen tijdens de nachtvoedingen hahah
pi_219981565
@Dievanhiernaast Gefeliciteerd :)
pi_219981568
Dubbel (gefeliciteerd) voor de andere nieuwe moeder met de naam die ik niet onthouden heb!
pi_219981578
quote:
0s.gif Op zondag 1 februari 2026 21:20 schreef Danielle_ het volgende:

[..]
Rijneker geeft al een paar dagen aan dat zij en een paar vriendinnen hun account kwijt waren. Zij heeft hem weer (tijdelijk?) Terug, maar een vriendin niet. Heel vaag verhaal, was vanuit insta en geen hack ofzo begreep ik.
pi_219981600
Gefeliciteerd voor de pas bevallen mama’s!! 🍼👶🏽

Mamanouk haar account was inderdaad ‘verwijderd’ door Instagram? Waarschijnlijk door een gezamenlijke foto van het stel vriendinnen en hun kindjes, heel vaag!

Dbm, blijft verbazen over wat ze allemaal loopt uit te kramen. Vriendinnetje met eetstoornis, taaislijmziekte waar je niks meer over hoort? En de wedstrijd waar ze voor ‘traint’, die is ook eind deze maand al?? 🙃 Ben benieuwd hoe dat gaat
pi_219981603
quote:
0s.gif Op zondag 1 februari 2026 21:52 schreef Post-its het volgende:

[..]
Rijneker geeft al een paar dagen aan dat zij en een paar vriendinnen hun account kwijt waren. Zij heeft hem weer (tijdelijk?) Terug, maar een vriendin niet. Heel vaag verhaal, was vanuit insta en geen hack ofzo begreep ik.
Dat klinkt vaag haha. Maar ze zal vast wel weer boven water komen.

Ik heb ook weer eens bij rijneker_rebels gekeken, dat was lang geleden. Ik herinner me nog van jaren terug dat ze vertelde dat haar hele riool systeem verstopt was, en haar man moest de boel fixen (en volgens mij hadden ze nog een ouderwetse beerput ofzo). Bleek dat ze tampons en maandverband gewoon doorspoelde, en géén idee had dat je dat niet hoorde te doen. Echt hoe dan 🫣😂.
pi_219981616
quote:
0s.gif Op zondag 1 februari 2026 22:00 schreef Hannah12345 het volgende:

[..]
Dat klinkt vaag haha. Maar ze zal vast wel weer boven water komen.

Ik heb ook weer eens bij rijneker_rebels gekeken, dat was lang geleden. Ik herinner me nog van jaren terug dat ze vertelde dat haar hele riool systeem verstopt was, en haar man moest de boel fixen (en volgens mij hadden ze nog een ouderwetse beerput ofzo). Bleek dat ze tampons en maandverband gewoon doorspoelde, en géén idee had dat je dat niet hoorde te doen. Echt hoe dan 🫣😂.
Dat is bijzonder idd haha, kan me niet voorstellen dat je dat niet weet 🙈.

Ze zijn nu verhuisd naar een (volgens mij) best klein huis met kleine tuin met een vrij groot gezin. Dat begreep ik ook niet.
pi_219981623
quote:
0s.gif Op zondag 1 februari 2026 21:59 schreef Mallorcameisje het volgende:
Gefeliciteerd voor de pas bevallen mama’s!! 🍼👶🏽

Mamanouk haar account was inderdaad ‘verwijderd’ door Instagram? Waarschijnlijk door een gezamenlijke foto van het stel vriendinnen en hun kindjes, heel vaag!

Dbm, blijft verbazen over wat ze allemaal loopt uit te kramen. Vriendinnetje met eetstoornis, taaislijmziekte waar je niks meer over hoort? En de wedstrijd waar ze voor ‘traint’, die is ook eind deze maand al?? 🙃 Ben benieuwd hoe dat gaat
Maar voor die wedstrijd traint ze 5x per week op karakter op dr tandvlees he. Dus moet helemaal goed komen.

Net ook weer die story met; 'verbazingwekkend hoe lang ze het volhouden op een verjaardag'. Ja verbazingwekkend hoe goed kinderen zichzelf bezig kunnen houden als hun moeder ze niet achter een scherm neerplant omdat zij vindt dat ze ziek, zwak, misselijk, moe of onderweg zijn.
pi_219981648
quote:
1s.gif Op zondag 1 februari 2026 22:08 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Maar voor die wedstrijd traint ze 5x per week op karakter op dr tandvlees he. Dus moet helemaal goed komen.

Net ook weer die story met; 'verbazingwekkend hoe lang ze het volhouden op een verjaardag'. Ja verbazingwekkend hoe goed kinderen zichzelf bezig kunnen houden als hun moeder ze niet achter een scherm neerplant omdat zij vindt dat ze ziek, zwak, misselijk, moe of onderweg zijn.
En met haar zelfbedachte ontbijtjes komt dat vast helemaal goed 💪🏽🏋♀😄

En tot 19u, zo laat is dat toch niet? 🙈
pi_219981652
quote:
1s.gif Op zondag 1 februari 2026 22:06 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]

Ze zijn nu verhuisd naar een (volgens mij) best klein huis met kleine tuin met een vrij groot gezin. Dat begreep ik ook niet.
Ik vond het ook vrij bizar. En smerig 🫣.

Misschien dat ze niet meer dan een klein huis konden veroorloven? Het zou mij overigens niet verbazen als daar toch nog weer een kind bijkomt.
pi_219981654
Joost (van Viora) heeft weer een driedaags snoepreisje gekregen hoor. Oprecht verdrietig wat zij hebben meegemaakt, maar alles wordt ze nu mooi in de schoot geworpen
pi_219981792
quote:
0s.gif Op zondag 1 februari 2026 22:13 schreef Hannah12345 het volgende:

[..]
Ik vond het ook vrij bizar. En smerig 🫣.

Misschien dat ze niet meer dan een klein huis konden veroorloven? Het zou mij overigens niet verbazen als daar toch nog weer een kind bijkomt.
Volgens mij hebben ze de locatie verkozen boven de ruimte in een behoorlijk dure gemeente. Heb brainfog, want kom er niet op waar ze nou wonen
pi_219981813
quote:
0s.gif Op zondag 1 februari 2026 22:12 schreef Mallorcameisje het volgende:

[..]
En met haar zelfbedachte ontbijtjes komt dat vast helemaal goed 💪🏽🏋♀😄

En tot 19u, zo laat is dat toch niet? 🙈
19 uur is zeker niet heel laat. Volgens mij blijft haar oudste normaal wel langer op. Ben benieuwd of ze morgen te moe zijn om naar school te kunnen.

Zat nog even naar de benen van haar dochter te kijken. Zij heeft met haar 5 jaar gezonder uitziende benen dan mijn 7-jarige.
pi_219981816
quote:
0s.gif Op zondag 1 februari 2026 22:14 schreef Mallorcameisje het volgende:
Joost (van Viora) heeft weer een driedaags snoepreisje gekregen hoor. Oprecht verdrietig wat zij hebben meegemaakt, maar alles wordt ze nu mooi in de schoot geworpen
Zij zijn met hun gezin een wandelend reclameblok. Een soort familie Geerts in het klein.
Ik wil blijven.
pi_219981831
quote:
1s.gif Op zondag 1 februari 2026 22:35 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Volgens mij hebben ze de locatie verkozen boven de ruimte in een behoorlijk dure gemeente. Heb brainfog, want kom er niet op waar ze nou wonen
Zandvoort.
Ging om de plaats inderdaad. Ze zit nu tegenover Center Parcs en ziet er druk uit met veel bouwprojecten waar ze op uitkijkt.
pi_219981886
quote:
0s.gif Op zondag 1 februari 2026 22:42 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Zij zijn met hun gezin een wandelend reclameblok. Een soort familie Geerts in het klein.
Kunnen ze toch mooi 4 weken van naar Thailand!

Met die eeuwige fake smile van allebei..
pi_219981900
quote:
1s.gif Op zondag 1 februari 2026 22:46 schreef Earring het volgende:

[..]
Zandvoort.
Ging om de plaats inderdaad. Ze zit nu tegenover Center Parcs en ziet er druk uit met veel bouwprojecten waar ze op uitkijkt.
Snap die keuze voor Zandvoort niet. Retedruk als het mooi weer is en als het typisch Oudhollandsch takkeweer is dan is het net een spookdorp. Veel leukere plaatsen daaromheen.
pi_219981934
quote:
1s.gif Op zondag 1 februari 2026 23:01 schreef Maremare het volgende:

[..]
Snap die keuze voor Zandvoort niet. Retedruk als het mooi weer is en als het typisch Oudhollandsch takkeweer is dan is het net een spookdorp. Veel leukere plaatsen daaromheen.
Ja, mee eens
Maar wonen haar ouders daar ook niet? Ik kijk maar heel af en toe bij haar. Vind haar koopverslaafd en ook verwend
pi_219982027
quote:
1s.gif Op zondag 1 februari 2026 22:41 schreef Maremare het volgende:

[..]
19 uur is zeker niet heel laat. Volgens mij blijft haar oudste normaal wel langer op. Ben benieuwd of ze morgen te moe zijn om naar school te kunnen.

Zat nog even naar de benen van haar dochter te kijken. Zij heeft met haar 5 jaar gezonder uitziende benen dan mijn 7-jarige.
Ik vind haar echt zo'n zeur
Vanmorgen moe ziek zwak en misselijk, kan niets is ziek en met haar rugzakje moet ze wel rusten. Sorry maar wat doe je dan naar een verjaardag?
pi_219982028
quote:
1s.gif Op zondag 1 februari 2026 22:06 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]

Dat huis bij Rijneker snap ik echt niet. Veel kinderen en zij heeft ook nog eens een koopverslaving 🫣
pi_219982119
quote:
0s.gif Op zondag 1 februari 2026 23:27 schreef Henrike het volgende:

[..]
Ik vind haar echt zo'n zeur
Vanmorgen moe ziek zwak en misselijk, kan niets is ziek en met haar rugzakje moet ze wel rusten. Sorry maar wat doe je dan naar een verjaardag?
Ja ze stelt haar prioriteiten op een bijzondere manier kunnen we wel zeggen. Maar zaken aandikken is haar ook niet echt vreemd.
pi_219982542
Lucilla bellinga is / was jarig. 11 jaar geworden
Ze kreeg ‘nepnagels’ voor haar verjaardag bij de nagelsalon .. ik kijk de foto’s en denk is zij 11 geworden of 16?! 😱😱 make-up alles al op en dan hoe er geposeerd word… wow
pi_219982565
quote:

[..]

Haha zo herkenbaar ik ben 6weken geleden bevallen ook van een zoon en ik kan het echt amper nog bijhouden allemaal haha! Lees voornamelijk in de nacht bij hier.
pi_219982567
Hvk klaagt weer dat het maandag is, wordt ook langdradig.
En dat filmpje van die schimmel, bah.
Maar om te zeggen dat ze hoesten door de schimmel is wel wat kort door de bocht. Het is zeer ongezond en zal er niet beter van worden maar momenteel hoest iedereen. En iedereen eet daar van elkaars lepel, eet slecht en slaapt slecht dus om het op de schimmel te gooien..
En louay om 5 uur wakker, tsja ze doet ook niks met de tips die ze krijgt. Dat kereltje is oververmoeid en kan geen normaal slaapritme meer ontwikkelen volgens mij.
Misschien moet ze hem 's nachts maar in de bakfiets of op het speelgoedbsnkje leggen , daar slaapt hij wel( triest genoeg)
pi_219982575
quote:
0s.gif Op maandag 2 februari 2026 06:36 schreef Lolaliedje30 het volgende:
Ze kreeg ‘nepnagels’ voor haar verjaardag bij de nagelsalon .. ik kijk de foto’s en denk is zij 11 geworden of 16?! 😱😱 make-up alles al op en dan hoe er geposeerd word… wow
Ik vind het een eng gezin, komen soms op mijn insta voorbij. Idd hoe het meisje poseert, brr
pi_219982633
quote:
Ik word oprecht verdrietig als ik aan die kinderen denk. Die situatie is zo ongelooflijk ongezond.
pi_219982663
quote:
0s.gif Op maandag 2 februari 2026 07:00 schreef Liesv88 het volgende:

[..]
Ik word oprecht verdrietig als ik aan die kinderen denk. Die situatie is zo ongelooflijk ongezond.
Bij deze familie krijg ik echt de kriebelscen t zelfde gevoel als bij Ruby Franke. Geen fijne vergelijking ik weet het en misschien ook niet terecht. Maar alles is schone schijn en kinderen worden maximaal ingezet. Ze zijn, denk ik, heel bewust uit NL vertrokken.
pi_219982682
quote:
Even terug had fara foto's online gezet van lucilla in het zwembad... met een bikini aan in houdingen dat je je schaamt dat je de foto's gezien hebt.. kind was 10 en lag erbij alsof ze een only onlyfans account had...
Wat bezielt deze mensen?
Ik boycot nooit iets (leeftijd gepast) voor mijn kinderen... mochten gewoon teletubbies en bluey kijken hoe vreselijk ik het ook vond 🙇‍♂️ maar hebben geen enkele serie, film of video waar dit gezin in zit gezien
pi_219982691
quote:
1s.gif Op maandag 2 februari 2026 07:08 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Bij deze familie krijg ik echt de kriebelscen t zelfde gevoel als bij Ruby Franke. Geen fijne vergelijking ik weet het en misschien ook niet terecht. Maar alles is schone schijn en kinderen worden maximaal ingezet. Ze zijn, denk ik, heel bewust uit NL vertrokken.
De Ruby kaart word vaak onterecht getrokken.. maar als je Ruby franke vergelijkt met de belinga's zie je toch wel erg veel raakvlakken
pi_219982695
Ik denk dat ze ook heel bewust uit nl zijn vertrokken. Heb haast een beetje het gevoel alsof ze gevlucht zijn die ouders… zo ineens alles achter gelaten. Ik vraag mij echt af wat voor toekomst die ouders voor zich hebben in hun hoofd. En voor hun kinderen. Vooral omdat ze ook niet naar school gaan.
pi_219982749
MW Joeri en Lotte daar spontaan op bezoek, heb ik die connectie eerder gemist?
Worden dit de nieuwe maximale besties..
pi_219982768
quote:
0s.gif Op maandag 2 februari 2026 07:36 schreef Babbelaertje het volgende:
Die teksten van die Joerie, ook die Lotte nu weer repost, niet te doen _O-
Ik krijg zo de kriebels van die vent, en niet de goede kriebels :')
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
pi_219982775
quote:
88s.gif Op zondag 1 februari 2026 22:58 schreef Mirp het volgende:

[..]
Kunnen ze toch mooi 4 weken van naar Thailand!

Met die eeuwige fake smile van allebei..
Ik ben heel benieuwd of Thailand een samenwerking is.

Wat die smile betreft denk ik dat ze nog azen op een samenwerking met een tandpasta merk. Ik kan geen andere reden bedenken waarom iemand zo vaak zijn/haar tanden laat zien.
Ik wil blijven.
pi_219982786
quote:
Die Bellinga kinderen groeien echt niet normaal op, uitgebuit door hun ouders. Dat moet later toch gewoon fout gaan?
pi_219982789
quote:
Ze zitten bij hetzelfde bureau dacht ik, ze zien elkaar wel vaker op 'events' en dan is het ook allemaal maximale liefde enzo.
Ik word er ongemakkelijk van 🙈
pi_219982801
quote:
Zelfde agency volgens mij?
pi_219982828
quote:
Dubbel.
pi_219982836
Hvk heeft een drukke dag? Kinderen naar school en om 09;30 een afspraak, ach gut .
Fijn zo'n doorgelekte broek van Zayn op insta plaatsen.
Arm kind, waarom?
pi_219982895
quote:
0s.gif Op zondag 1 februari 2026 21:11 schreef Danielle_ het volgende:

[..]
Van harte! O+

Hier ook soms zomaar 8 of meer pagina’s bij te lezen, terwijl ik alweer een paar maanden uit de newbornfase ben en ook een rustige baby heb. Maar toch zat ik behoorlijk hoog in de top 20 van meeste berichten in 2025, ondanks een bevalling halverwege. Dus sla insta maar lekker over, als je hier meeleest dan zul je zien dat je alsnog genoeg inspiratie voor reacties hebt 😂
Wat leuk Danielle!
pi_219982940
quote:
In ieder geval dit keer geen lift spiegels foto met te kort rokje aan..
pi_219982942
Ik begrijp nooit zo goed waarom AM 'ons' bij wil kletsen over de zondag. Het hele idee is toch dat ze die zondag offline is (tenminste voor het plebs dat niet wil betalen). Laat dat dan ook lekker zo en begin maandag gewoon bij maandag i.p.v. bij zondag.
pi_219983006
Ik denk dat we dadelijk een story/post van DBM uit de sportschool krijgen, dat ze daar toch maar effe effing staat, op karakter, dat ze badass is, dat ze het toch maar effe doet, dat ze zichzelf geweldig vindt, dat ze die wedstrijd effing gaat rocken...daarna natuurlijk even naar de huisarts en weer dr nest in...
pi_219983028
Arme Sanneke, zij maar kletsen tegen Mijan en hij kijkt alleen maar naar de telefoon/reageert totaal niet op haar 🤣
Misschien moet ze eens proberen met haar kind te praten zonder het te filmen.

Oh nee dan heeft ze geen boeiende content waar ze haar kind overduidelijk niet voor gebruikt.
pi_219983030
Heeft iemand van hier meegekregen waarom Michelle niet naar Curaçao is gegaan met Iris? In de podcast besproken dat ze eind januari daar heen zouden gaan. Onder een post van Iris over Curaçao staat door Michelle geschreven: fomo miss jullie. Iris was er wel namelijk
pi_219983075
Kennen jullie aranka.world?

Leuke post om later terug te lezen voor haar kind. Ze post een filmpje van haar baby dat ze de morning after pil had ingenomen, maar dat hij niet gewerkt heeft. Leuk zeg. Zou je dat nou ook in het baby album van je kind plakken? Waarom wel in vredesnaam voor de hele wereld online?

[ Bericht 7% gewijzigd door Paardrijden123 op 02-02-2026 09:16:35 ]
pi_219983126
quote:
0s.gif Op maandag 2 februari 2026 08:08 schreef Henrike het volgende:
Hvk heeft een drukke dag? Kinderen naar school en om 09;30 een afspraak, ach gut .
Fijn zo'n doorgelekte broek van Zayn op insta plaatsen.
Arm kind, waarom?
Ik denk dat de luier van Z te groot is. (Dan gingen ze bij mij ook doorlekken)
pi_219983156
Wat fluistert HVK nou? Je zak? Je zakkie? Ik hoor haar nooit praten.

Ik krijg er hele andere associaties bij 🤭
pi_219983193
quote:
0s.gif Op maandag 2 februari 2026 09:01 schreef Annika2016 het volgende:
Heeft iemand van hier meegekregen waarom Michelle niet naar Curaçao is gegaan met Iris? In de podcast besproken dat ze eind januari daar heen zouden gaan. Onder een post van Iris over Curaçao staat door Michelle geschreven: fomo miss jullie. Iris was er wel namelijk
Misschien weet fbi op inst het je kan altijd vragen hahaha
pi_219983264
quote:
0s.gif Op maandag 2 februari 2026 07:54 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
Die Bellinga kinderen groeien echt niet normaal op, uitgebuit door hun ouders. Dat moet later toch gewoon fout gaan?
Ik ben benieuwd hoe die kinderen eruit komen. Ze vloggen dagelijks sinds 2015, toen de oudste twee kinderen 0-2 waren. Die kinderen hebben vanaf de geboorte een camera op hun neus en weten daardoor ook niet beter dan dat dit normaal is.

Het lijkt me heel lastig om daar los van te komen later, als je niet beter weet dan dit. Zou denk ik ook zomaar kunnen dat sommige kinderen dan zelf influencer worden, anders valt al die aandacht (waar je je eigenwaarde misschien uit haalt) opeens weg.
pi_219983303
quote:
0s.gif Op maandag 2 februari 2026 09:00 schreef JeOmaJa het volgende:
Arme Sanneke, zij maar kletsen tegen M en hij kijkt alleen maar naar de telefoon/reageert totaal niet op haar 🤣
Misschien moet ze eens proberen met haar kind te praten zonder het te filmen.

Oh nee dan heeft ze geen boeiende content waar ze haar kind overduidelijk niet voor gebruikt.
‘Hij vind andere kindjes zo leuk’ en dat is bekant het enige andere kindje wat hij ziet..
pi_219983368
quote:
MW en Lotte hebben bij events wel vaker gemeet en dan was het altijd al maximaal goed enzo.
pi_219983375
quote:
1s.gif Op maandag 2 februari 2026 07:55 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Ze zitten bij hetzelfde bureau dacht ik, ze zien elkaar wel vaker op 'events' en dan is het ook allemaal maximale liefde enzo.
Ik word er ongemakkelijk van 🙈
Mosterd. Sorry. 😬
pi_219983416
quote:
0s.gif Op maandag 2 februari 2026 08:39 schreef Loveischocolala het volgende:

[..]
In ieder geval dit keer geen lift spiegels foto met te kort rokje aan..
Als je willekeurig wat scrollt bij die mensen dan schrik je gewoon iedere keer weer van wat je ziet… Vooral Lucilla poseert opvallend vaak in poses die niet normaal zijn. Of misschien wel grappig voor in het fotoalbum, maar niet voor op social media.
pi_219983420
Ach die arme Bellinga's, ik vind het oprecht zielig voor die kinderen.
Ik kan me tegelijk ook voorstellen dat je je grens steeds verder opschuift. Zeker in het begin als het allemaal nog leuk en onschuldig is, en je ineens succesvol wordt. Zien dat je gezin populair is, dat kinderen fan zijn, uitgenodigd worden als bn-er bij premières, ik snap de aantrekkingskracht die dat kan hebben, en ook dat je dan niet meer doorhebt hoe ver (hoe te ver) het gaat.
Hopelijk komen de kinderen er later ongeschonden uit.

En gerelateerd aan Ruby Franke nog een kijktip op Netflix: Evil Influencer: The Jodi Hildebrandt Story. De dame met wie ze samenwerkte.
pi_219983584
Ik ben het verhaal van Nolan al eerder tegengekomen, maar zie nu dat Linda. er ook een artikel aan wijdt. Moeder reageert zelf ook en heeft een open account. Zoveel intieme en emotionele foto’s zichtbaar voor iedereen. Ik merk dat ik daar een naar gevoel bij krijg. Naast het nare gevoel dat zij op een verschrikkelijke manier hun zoontje moeten missen.
En voor als er mensen zijn die zeggen: daar kun je niets van zeggen want je weet niet hoe het voelt om een kind te verliezen. Dat weet ik helaas wel. Misschien dat ik er daarom juist een naar gevoel bij heb.
pi_219983684
quote:
0s.gif Op maandag 2 februari 2026 07:47 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Ik ben heel benieuwd of Thailand een samenwerking is.

Wat die smile betreft denk ik dat ze nog azen op een samenwerking met een tandpasta merk. Ik kan geen andere reden bedenken waarom iemand zo vaak zijn/haar tanden laat zien.
Ze hebben toen toch ook hun tanden laten bleken en/of beugels gehad?

Volgens mij is alles daar een samenwerking/gekregen. Dus zal me niks verbazen als Thailand dat ook is. Wel positief dat ze de kinderen hun gezichtjes niet meer laten zien, al werken ze nog steeds hard genoeg volgens mij.
pi_219983707
quote:
0s.gif Op maandag 2 februari 2026 10:08 schreef Odonata het volgende:
Ach die arme Bellinga's, ik vind het oprecht zielig voor die kinderen.
Ik kan me tegelijk ook voorstellen dat je je grens steeds verder opschuift. Zeker in het begin als het allemaal nog leuk en onschuldig is, en je ineens succesvol wordt. Zien dat je gezin populair is, dat kinderen fan zijn, uitgenodigd worden als bn-er bij premières, ik snap de aantrekkingskracht die dat kan hebben, en ook dat je dan niet meer doorhebt hoe ver (hoe te ver) het gaat.
Hopelijk komen de kinderen er later ongeschonden uit.

En gerelateerd aan Ruby Franke nog een kijktip op Netflix: Evil Influencer: The Jodi Hildebrandt Story. De dame met wie ze samenwerkte.
Die dame is nog erger dan Ruby, heb dat met verbazing zitten kijken.
pi_219983879
quote:
88s.gif Op maandag 2 februari 2026 10:54 schreef Mirp het volgende:

[..]

Volgens mij is alles daar een samenwerking/gekregen. Dus zal me niks verbazen als Thailand dat ook is. Wel positief dat ze de kinderen hun gezichtjes niet meer laten zien, al werken ze nog steeds hard genoeg volgens mij.
Sinds wanneer laten ze die niet meer zien? Heb ik gemist denk ik. zie in een filmpje van 20 januari met dansen nog hun gezichten
pi_219983908
quote:
0s.gif Op maandag 2 februari 2026 11:18 schreef Moedervan4kids het volgende:

[..]
Sinds wanneer laten ze die niet meer zien? Heb ik gemist denk ik. zie in een filmpje van 20 januari met dansen nog hun gezichten
Oh heb ik het verkeerd gezien dan? Ik dacht ze meer van de achterkant te zien de laatste tijd.
pi_219983928
quote:
0s.gif Op maandag 2 februari 2026 09:38 schreef Hannah12345 het volgende:

[..]
Ik ben benieuwd hoe die kinderen eruit komen. Ze vloggen dagelijks sinds 2015, toen de oudste twee kinderen 0-2 waren. Die kinderen hebben vanaf de geboorte een camera op hun neus en weten daardoor ook niet beter dan dat dit normaal is.

Het lijkt me heel lastig om daar los van te komen later, als je niet beter weet dan dit. Zou denk ik ook zomaar kunnen dat sommige kinderen dan zelf influencer worden, anders valt al die aandacht (waar je je eigenwaarde misschien uit haalt) opeens weg.
Die ouders willen geel graag dat die kinderen bekend worden
pi_219983937
Sanneke is van plek 8 naar 3 gegaan voor een bezichtiging, en nog klaagt ze

🤦♀

Edit: zie net dat ze die stories weer weggehaald heeft
pi_219983967
quote:

[..]
Yeah van harte gefeliciteerd lieverd! Ik hoop dat met moeder en zoon alles goed is! Geniet van de kraamtijd 🩵
pi_219983975
quote:
0s.gif Op maandag 2 februari 2026 07:47 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Ik ben heel benieuwd of Thailand een samenwerking is. Dat had ze al benoemd een poosje terug volgens mij..

pi_219984009
quote:
0s.gif Op maandag 2 februari 2026 10:39 schreef Die_van_verderop het volgende:
Ik ben het verhaal van Nolan al eerder tegengekomen, maar zie nu dat Linda. er ook een artikel aan wijdt. Moeder reageert zelf ook en heeft een open account. Zoveel intieme en emotionele foto’s zichtbaar voor iedereen. Ik merk dat ik daar een naar gevoel bij krijg. Naast het nare gevoel dat zij op een verschrikkelijke manier hun zoontje moeten missen.
En voor als er mensen zijn die zeggen: daar kun je niets van zeggen want je weet niet hoe het voelt om een kind te verliezen. Dat weet ik helaas wel. Misschien dat ik er daarom juist een naar gevoel bij heb.
Ik heb het verhaal, wat intens verdrietig is, denk ik al 5x voorbij zien komen. Zou Linda toestemming vragen om het elke keer te delen? Of is dit de eerste keer via Linda en heb ik het elders gezien?
pi_219984052
quote:
1s.gif Op maandag 2 februari 2026 11:30 schreef Muisjeruisje het volgende:
Sanneke is van plek 8 naar 3 gegaan voor een bezichtiging, en nog klaagt ze

🤦♀

Edit: zie net dat ze die stories weer weggehaald heeft
Ik heb ze net nog bekeken? Ze vindt het geen zeuren..
pi_219984056
quote:
0s.gif Op maandag 2 februari 2026 08:56 schreef opwegnaar het volgende:
Ik denk dat we dadelijk een story/post van DBM uit de sportschool krijgen, dat ze daar toch maar effe effing staat, op karakter, dat ze badass is, dat ze het toch maar effe doet, dat ze zichzelf geweldig vindt, dat ze die wedstrijd effing gaat rocken...daarna natuurlijk even naar de huisarts en weer dr nest in...
Ja je hebt gelijk😂maar het is het ziekenhuis ipv huisarts.
Klagen dat ze er virussen oploopt want zieke mensen.
Euhhh was ze gisteren zelf niet ook ziek? Ze gaat toch niet voor niks bloedprikken?
pi_219984067
En een herinnering van vorig jaar, waarbij Dion een stukje taart met 2 (echte) brandende kaarsjes op 20 cm van M houdt. Op een redelijk scheef bordje.

Was hij echt zo dom dat hij de gevolgen niet overzag als de taart die van het bordje zou vallen? 🫣
pi_219984201
quote:
0s.gif Op maandag 2 februari 2026 11:43 schreef Miepje77 het volgende:

[..]
Ik heb het verhaal, wat intens verdrietig is, denk ik al 5x voorbij zien komen. Zou Linda toestemming vragen om het elke keer te delen? Of is dit de eerste keer via Linda en heb ik het elders gezien?
Over wie gaat dit?
pi_219984219
quote:
0s.gif Op maandag 2 februari 2026 11:43 schreef Miepje77 het volgende:

[..]
Ja, de moeder zelf heeft het verhaal al op meerdere Facebook groepen gedeeld, ik denk dat je het daar voorbij hebt zien komen.
pi_219984254
quote:
0s.gif Op maandag 2 februari 2026 11:51 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]
Ik heb ze net nog bekeken? Ze vindt het geen zeuren..
Nu zie ik ze inderdaad ook weer! Vreemd
pi_219984255
quote:
0s.gif Op maandag 2 februari 2026 11:52 schreef Henrike het volgende:

[..]
Ja je hebt gelijk😂maar het is het ziekenhuis ipv huisarts.
Klagen dat ze er virussen oploopt want zieke mensen.
Euhhh was ze gisteren zelf niet ook ziek? Ze gaat toch niet voor niks bloedprikken?
Ze is zelf toch al een week ziek, of langer. En dan toch sporten, verjaardag, maar o zo ziek. De tweelingzus van Debbie is dit. Fijn dat ze meteen kan bloedprikken.. hier kan dat op zijn vroegst morgen en in het ziekenhuis ben je pas over 3 dagen aan de beurt.
pi_219984274
Sanneke heeft helemaal zelf een kruidenrekje opgehangen aan een keukendeurtje. Wauw.
pi_219984287
Sanneke vindt de woning waar ze op hebben gereageerd niet naar wens maar reageert er toch op. Ik snap dat ze zsm een nieuwe woning willen maar als het huis of de locatie niet aansluit bij je wensen en/of gezin zit je straks jaren tegen je zin in dat huis. Let op mijn woorden, als zij zometeen op nummer 1 staan wijzen ze of alsnog af of ze gaat de komende jaren huilen over haar woning.
pi_219984346
Wat
quote:
0s.gif Op zondag 1 februari 2026 16:47 schreef Henrike het volgende:

[..]
Daar is ze toch niet eerlijk over.
Ik las in een ander forum dat hvk alles anders laat overkomen dan het is.
Wat is nog meer een interessant forum dan?
pi_219984411
quote:
0s.gif Op maandag 2 februari 2026 12:34 schreef Jenn1806 het volgende:
Sanneke vindt de woning waar ze op hebben gereageerd niet naar wens maar reageert er toch op. Ik snap dat ze zsm een nieuwe woning willen maar als het huis of de locatie niet aansluit bij je wensen en/of gezin zit je straks jaren tegen je zin in dat huis. Let op mijn woorden, als zij zometeen op nummer 1 staan wijzen ze of alsnog af of ze gaat de komende jaren huilen over haar woning.
Maar niet willen snappen dat iemand anders nog voor de bezichtiging de reactie intrekt. Zij heeft echt geen inlevingsvermogen. Maar o wee als iemand haar niet snapt.
Ik wil blijven.
pi_219984471
quote:
0s.gif Op maandag 2 februari 2026 12:50 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Maar niet willen snappen dat iemand anders nog voor de bezichtiging de reactie intrekt. Zij heeft echt geen inlevingsvermogen. Maar o wee als iemand haar niet snapt.
Wat een ongelooflijk zeurverhaal weer
Wees blij dat je nu 3e staat! Wat maakt het jou uit waardoor dat zo is. En maar klagen
pi_219984483
quote:
0s.gif Op maandag 2 februari 2026 12:31 schreef papierentas het volgende:
Sanneke heeft helemaal zelf een kruidenrekje opgehangen aan een keukendeurtje. Wauw.
En dat kon niet vanaf de bank. Chapeau! 🥳
pi_219984534
quote:
1s.gif Op maandag 2 februari 2026 07:43 schreef LeSage het volgende:

[..]
Die teksten van die Joerie, ook die Lotte nu weer repost, niet te doen _O-
Ik krijg zo de kriebels van die vent, en niet de goede kriebels :')
Zo wollig, nikszeggend bla bla.
Maar echt ónvoorstelbaar hoeveel snoepreisjes zij binnen harken, kan zij nog wel normaal gewoon thuis zijn?
En ik blijf het apart vinden hoe vaak haar (gesponsorde) kleding op Vinted gaat. Opeens niet meer zo fan van Dilling, Bjorn Borg of weet ik het welk merk...
Dat is toch gewoon dubbel binnen harken?
Eerst met de sponsordeal, en later met de verkoop. Blijf die influencerwereld een bijzondere wereld vinden.
pi_219984537
Ik snap het nu niet meer zo goed… snapt Sanneke het nu wel of niet?
De ene zin snapt ze het wel om het vervolgens weer niet te snappen. Ik ben haar kwijt.

Overigens snap ik ook niet waarom ik naar haar word vomit luister 🤣
pi_219984652
quote:
0s.gif Op maandag 2 februari 2026 13:08 schreef Blue_Jeans het volgende:

[..]
Zo wollig, nikszeggend bla bla.
Maar echt ónvoorstelbaar hoeveel snoepreisjes zij binnen harken, kan zij nog wel normaal gewoon thuis zijn?
En ik blijf het apart vinden hoe vaak haar (gesponsorde) kleding op Vinted gaat. Opeens niet meer zo fan van Dilling, Bjorn Borg of weet ik het welk merk...
Dat is toch gewoon dubbel binnen harken?
Eerst met de sponsordeal, en later met de verkoop. Blijf die influencerwereld een bijzondere wereld vinden.
Helemaal met je eens. Zo bizar dat influencers eerst lyrisch zijn over die gesponsorde kleding (net zoals met creamy) en het dan binnen no time op Vinted zetten. Ik snap niet dat volgers daar niet over vallen. De geloofwaardigheid gaat er zo toch echt aan.

Dat zegt denk ik wel dat de meeste influencers het voornamelijk als business zien, en de intentie waarmee iemand ooit begon is er bijna niet meer. Gewoon zoveel mogelijk geld en #gekregen binnen harken.
pi_219984663
quote:
0s.gif Op maandag 2 februari 2026 12:40 schreef Beppie12345 het volgende:
Wat
[..]
Wat is nog meer een interessant forum dan?
Interessant niet echt maar zag het toevallig,weet niet meer waar.
pi_219984772
quote:
0s.gif Op maandag 2 februari 2026 13:29 schreef Henrike het volgende:

[..]
Interessant niet echt maar zag het toevallig,weet niet meer waar.
Ah oké. Zat heel lang op Viva maar dat is niet erg leuk meer. Daar waren altijd meesterlijke topics vroegerrr.
pi_219984788
quote:
0s.gif Op maandag 2 februari 2026 12:50 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Nee, zij kan alleen maar vanuit haar eigen perspectief denken en verwacht tegelijkertijd dat iedereen dat perspectief dan wel snapt. Vermoeiend.
pi_219984901
Sanneke proeft weer eens.

En wat is het? Iets ongezonds. Heel dat account als je het aanklikt staat vol met rotzooi.

Goh.
pi_219985371
quote:
88s.gif Op maandag 2 februari 2026 10:54 schreef Mirp het volgende:

[..]

Ze hadden zo’n bitje.

Dat de kinderen niet meer zichtbaar worden gedeeld is mij nog niet opgevallen.
Ik wil blijven.
pi_219985547
Dbm vindt het te koud om naar buiten te gaan, is Friesland veranderd in de noordpool? Je kan je toch kleden op kou?
pi_219986033
quote:
1s.gif Op maandag 2 februari 2026 15:16 schreef Dievanhiernaast het volgende:
Dbm vindt het te koud om naar buiten te gaan, is Friesland veranderd in de noordpool? Je kan je toch kleden op kou?
Ze hebben toch ook in de sneeuw gespeeld?
pi_219986112
quote:
1s.gif Op maandag 2 februari 2026 15:16 schreef Dievanhiernaast het volgende:
Ik woon niet in Friesland, wel in de buurt. En het is hier vandaag echt heel onaangenaam. Net een flink eind gelopen met de hond maar ik kan me voorstellen dat mensen dit echt koud vinden. Er staat ook een harde oostenwind die de gevoelstemperatuur naar beneden haalt. Maar goede kleding doet wel veel.
Ik wil blijven.
pi_219986201
quote:
1s.gif Op maandag 2 februari 2026 16:14 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Ik woon niet in Friesland, wel in de buurt. En het is hier vandaag echt heel onaangenaam. Net een flink eind gelopen met de hond maar ik kan me voorstellen dat mensen dit echt koud vinden. Er staat ook een harde oostenwind die de gevoelstemperatuur naar beneden haalt. Maar goede kleding doet wel veel.
Het lijkt heel mooi zonnig vriendelijk weer buiten maar het is echt koud. Moest net even op de fiets weg maar de wind gaat overal doorheen brrr.
pi_219986214
Het is inderdaad echt teringkoud in Friesland. Koude oostenwind, doet gewoon bijna pijn. Morgen een gevoelstemperatuur van -15 overdag...
pi_219986221
quote:
1s.gif Op maandag 2 februari 2026 16:25 schreef ZombieQueen het volgende:
Het is inderdaad echt teringkoud in Friesland. Koude oostenwind, doet gewoon bijna pijn. Morgen een gevoelstemperatuur van -15 overdag...
Dat is hier morgen ook de verwachting. Ik kijk er niet naar uit. Kleding doet veel maar niet alles.
Ik wil blijven.
pi_219986227
quote:
0s.gif Op maandag 2 februari 2026 16:23 schreef IlseMarije het volgende:

[..]
Het lijkt heel mooi zonnig vriendelijk weer buiten maar het is echt koud. Moest net even op de fiets weg maar de wind gaat overal doorheen brrr.
Het lijkt prachtig buiten. Maar als ik er niet uit zou hoeven met de hond bleef ik ook binnen.
Ik wil blijven.
pi_219986230
quote:
1s.gif Op maandag 2 februari 2026 16:25 schreef ZombieQueen het volgende:
Pfff gaan we weer is geen doen iedere keer erop kleden kan tot bepaalde hoogte die wind is zooooo snijdend is niet voor te stellen als je niet hier woont…
pi_219986266
Alsof DBM voor uren naar buiten gaat? Ik ben geblokkeerd, maar ik hoor nooit dat ze een stuk gaat lopen of de fiets pakt?
Ze is toch zo’n badass??
pi_219986277
quote:
0s.gif Op maandag 2 februari 2026 16:27 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Dat is hier morgen ook de verwachting. Ik kijk er niet naar uit. Kleding doet veel maar niet alles.
Wow, is het echt zo koud? Ik had het vandaag warm met mijn winterjas aan 🫣 (9 graden, Woensdag geven ze zelfs 11 graden aan)
pi_219986286
quote:
0s.gif Op maandag 2 februari 2026 16:39 schreef Die_van_verderop het volgende:
Alsof DBM voor uren naar buiten gaat? Ik ben geblokkeerd, maar ik hoor nooit dat ze een stuk gaat lopen of de fiets pakt?
Ze is toch zo’n badass??
Jawel hoor... soms met flapje en zijn loopfietsje om haar stapjes te halen
pi_219986293
quote:
0s.gif Op maandag 2 februari 2026 16:44 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
Wow, is het echt zo koud? Ik had het vandaag warm met mijn winterjas aan 🫣 (9 graden, Woensdag geven ze zelfs 11 graden aan)
Sta er ook van te kijken, hier was t prima te doen. Maar dan snap ik ergens wel dat je lekker binnen blijft.
Ik heb gewoon wel altijd mijn twijfels als DBM zoiets deelt, want ze kan zo lekker overdrijven 🙈
pi_219986324
quote:
1s.gif Op maandag 2 februari 2026 16:47 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Sta er ook van te kijken, hier was t prima te doen. Maar dan snap ik ergens wel dat je lekker binnen blijft.
Ik heb gewoon wel altijd mijn twijfels als DBM zoiets deelt, want ze kan zo lekker overdrijven 🙈
Dbm neem ik ook altijd wel met een hele flinke korrel zout
pi_219986389
quote:
0s.gif Op maandag 2 februari 2026 16:44 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
In het Noorden wel 😄😭 Op dit moment gevoelstemp -12, morgen wordt dat -16. In dit geval, snap ik haar heel goed dat ze niet buiten stil wil staan🙈 Zelfs een rondje met hondje uit is snijdend koud!!
pi_219986424
quote:
0s.gif Op maandag 2 februari 2026 16:55 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
Dbm neem ik ook altijd wel met een hele flinke korrel zout
Strooizout😉
Maar als je ziek bent geweest en bang bent voor virussen moet je juist ff een frisse neus halen, hoeft geen uren he
pi_219986595
AM klaagt weer eens over MG zijn hobbies. Haar eigen "hobbies" wisselen veel vaker want die zijn gelieerd aan haar samenwerkingen en boxen. Zijn die voorbij dan verneem je daar never meer iets over. De enige constante hobby van haar is het obsessief plannen en stempelen van zaken die vaak niet eens volgens planning gebeuren.
pi_219986667
Wat veel kadootjes krijgt de oudste bij Milou
Gister al een hele stapel en nu weer
Net als met alles kan het bij haar niet op
pi_219986718
Julia Feenstra is ook weer even voor een verjaardag overgevlogen naar NL vanuit Ibiez. Haar (irritante..) man, in korte broek, is ook mee.
Hij staat bijna naast de barista achter de toonbank van de Starbucks om te zien of zijn koffie wel goed wordt gemaakt.
En zij filmt zich met haar telefoon in haar hand terwijl ze stuurt, óf haar vriendin belt met haar telefoon in haar hand terwijl ze rijdt.

Sommige mensen gun je een bekeuring wegens roekeloosheid/niet opletten in het verkeer. Zo ook Judith en Annemarie.

Maar ik vrees dat de familie Feenstra en hun vriendjes/dinnetjes niet verblikken of verblozen van een bekeuring van ¤ 430,-
pi_219986728
quote:
1s.gif Op maandag 2 februari 2026 17:57 schreef Earring het volgende:
Alles is daar veel, veel spullen veel eten veel troep. Wij houden heus ook van lekker gezellig eten en mooie spullen hoor, maar die overconsumptie bij de flu flu’s staat mij zo ontzettend tegen.
pi_219986736
quote:
Volgens mij zitten ze bij hetzelfde management. En hun scheiding lijkt een verbindende factor te zijn.

Zie je (bon)Joeri al zitten met Tim? 😂
pi_219986863
quote:
1s.gif Op maandag 2 februari 2026 18:11 schreef Cyan het volgende:

[..]
Volgens mij zitten ze bij hetzelfde management. En hun scheiding lijkt een verbindende factor te zijn.

Samen een zwarte wollen colletje aan
pi_219986946
Niet in Friesland, maar hier was het ook takketyfeskoud.
pi_219987017
quote:
1s.gif Op zondag 1 februari 2026 20:43 schreef Moedervan4kids het volgende:

[..]
Die tikt ook de diagnose bingo aan: PTSS, ADHD, ACNES, 3 hernia’s, atrose, ASS, astma, PDS en nog eens heel veel allergieën.

Debbie en DBM zouden jaloers zijn.
Zeker dat zij jaloers zijn. Die maakt het nog bonter qua leugens. Laatst had ze een spoed mri voor haar rug zei ze. Daarna boos dat het ziekenhuis niks wou doen. Een paar dagen later vertelde ze dat ze in februari een mri zou krijgen en dat ze benieuwd was of er nog wat veranderd was ten opzichte van een jaar terug toen ze een mri had. Uh hoe dan als je er net een hebt gehad. Dan weet je het toch al hoe je rug eraan toe is.

Op een zondag contact met de huisarts dat ze een verwijzing had gekregen voor de reumatoloog voor haar zelfdiagnose fibromyalgie.

Ik vind het kostelijk wat die allemaal verteld op die storys
pi_219987508
quote:
1s.gif Op maandag 2 februari 2026 18:11 schreef Cyan het volgende:

[..]

Daar houdt de vergelijking ook wel een beetje op!
De zweverige Lotte en Bonjoeri tegenover de maximaal ondernemende en altijd maar doorgaande MCW en werkloze tassendraagster Tim (die kan ik nog steeds niet verder duiden dan dit) Ik zie het gewoon niet voor me.

Maar....ze zullen vast maximaal elkaar gevonden hebben hoor. Maar hé, Lotte komt tenminste...Dat kunnen we van BFF Iris niet zeggen.

[ Bericht 2% gewijzigd door SterreKaatje op 02-02-2026 19:45:59 ]
  Moderator / Colorchick maandag 2 februari 2026 @ 19:44:16 #202
382129 crew  Donna
pi_219987547
quote:
1s.gif Op maandag 2 februari 2026 16:47 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Ik woon vlakbij maar het is echt ijskoud hier. |:)
Gevoelstemperatuur -13
pi_219987559
quote:
0s.gif Op maandag 2 februari 2026 19:40 schreef SterreKaatje het volgende:

[..]
Daar houd het ook wel een beetje op! De zweverige Lotte en Bonjoeri tegenover de maximaal ondernemende en altijd maar doorgaande MCW en werkloze tassendraagster Tim (die kan ik nog steeds niet verder duiden dan dit)

Maar....ze zullen vast maximaal elkaar gevonden hebben hoor. Maar hé, Lotte komt tenminste...Dat kunnen we van BFF Iris niet zeggen.
En zo is het! Maar als we delulu (haar nieuwe stopwoordje) Iris moeten geloven komt ze dit jaar naar de boerderij en gaat ze niet meer weg. En we gaan haar ook zien in de content van Jolie Noe. 😌
pi_219987652
quote:
Pas ook nog een gloednieuwe sleurhut gekocht en nog op stap voor een voortent. Geld moet rollen 🤑
pi_219987751
quote:
1s.gif Op maandag 2 februari 2026 19:51 schreef Maremare het volgende:

[..]
Pas ook nog een gloednieuwe sleurhut gekocht en nog op stap voor een voortent. Geld moet rollen 🤑
En een nieuwe bakfiets en nieuwe auto
pi_219987815
quote:
0s.gif Op maandag 2 februari 2026 20:00 schreef Moedervan4kids het volgende:

[..]
Oh ja die was ik alweer vergeten. Nog erger dus. Waar doen sommige mensen het van vraag ik me wel eens af.
pi_219987918
quote:
1s.gif Op maandag 2 februari 2026 20:06 schreef Maremare het volgende:

[..]
Oh ja die was ik alweer vergeten. Nog erger dus. Waar doen sommige mensen het van vraag ik me wel eens af.
✨het magische horloge linkje ✨
pi_219987922
quote:

[..]
Zou dat klikken op die linkjes zoveel opleveren?denk ik dan
pi_219988189
quote:
0s.gif Op maandag 2 februari 2026 20:00 schreef Moedervan4kids het volgende:

[..]
En een vaste plek op een camping dit jaar
pi_219988440
quote:
1s.gif Op maandag 2 februari 2026 19:51 schreef Maremare het volgende:

[..]
En onlangs een andere auto
pi_219988442
De Nagelkerkjes zijn voor de verandering weer eens de hort op
pi_219988443
quote:
0s.gif Op maandag 2 februari 2026 20:15 schreef Moedervan4kids het volgende:

[..]
✨het magische horloge linkje ✨
Is alweer even dat ze die gedeeld heeft
pi_219988453
Bij HVK kinderen die niet slapen door hoesten. Ligt de jongste weer op de speelgoedkist, want hij slaapt toch maar 9-10 per dag. Nee je laat hem niet in zijn bed liggen, maar legt hem bij de tv. Treurig daar.
pi_219988464
quote:
0s.gif Op maandag 2 februari 2026 21:09 schreef Muisjeruisje het volgende:
De Nagelkerkjes zijn voor de verandering weer eens de hort op
Eten bij lieve vrienden. Zal komende tijd nog wel erger worden met carnaval. Ach je geeft je kinderen nog wat dure kleding en spullen en je hoort ze niet toch.
pi_219988491
quote:
0s.gif Op maandag 2 februari 2026 21:10 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
Is alweer even dat ze die gedeeld heeft
Zal vast niet lang duren voordat ze 'm weer deelt, omdat zoveel mensen er naar vragen.
pi_219988525
Hvk heeft een drukke dag: een paar keer heen en weer rijden van school en naar huis. Nou je zal er moe van worden joh. Moet je nagaan hvk als je net zoals de meeste gezonde mensen, ook nog een baan zou hebben..
pi_219988611
Ik ben pas halverwege het opstel van AM. Het heeft wat vertraging opgelopen vanwege een glijpartijtje. Lang leve de winter.
De bevindingen so far.
AM heeft een enorm minderwaardigheidscomplex en daardoor een ziekelijke bewijsdrang. Dat wisten we ook al wel. Ze is slachtoffer van alles wat haar overkomt. Maar zelfverheerlijking is ze ook niet vies van.
En fictie schrijven kan ze ook nog.
pi_219988813
quote:
Had die story van vanmiddag nog niet gezien, maar omg?? Een fiets had hij al gekregen, gister 10 cadeautjes ofzo? En nu nog meer 😭 Een nieuwe bakfiets/auto/caravan/voortent.. kan niet op daar
pi_219988833
quote:

[..]
Sommige werken zichzelf enorm in de nesten. Ik zeg niet dat dit bij Milou ook zo is maar wat zij laat zien krijg ik wel de indruk dat zij een koopverslaving heeft. Ik denk om een bepaalde leegte op te vullen.

En misschien hebben ze hierdoor wel schulden of lenen ze geld van familie. Die gekochte chinezen van haar leveren haar echt geen nieuwe caravan op.
pi_219988881
quote:
1s.gif Op maandag 2 februari 2026 22:06 schreef Kaatjepuk het volgende:

[..]
Sommige werken zichzelf enorm in de nesten. Ik zeg niet dat dit bij Milou ook zo is maar wat zij laat zien krijg ik wel de indruk dat zij een koopverslaving heeft. Ik denk om een bepaalde leegte op te vullen.

En misschien hebben ze hierdoor wel schulden of lenen ze geld van familie. Die gekochte chinezen van haar leveren haar echt geen nieuwe caravan op.
Haar man heeft ook gewoon een goede baan
pi_219988932
quote:
0s.gif Op maandag 2 februari 2026 18:48 schreef Gerdalien het volgende:

[..]
Zeker dat zij jaloers zijn. Die maakt het nog bonter qua leugens. Laatst had ze een spoed mri voor haar rug zei ze. Daarna boos dat het ziekenhuis niks wou doen. Een paar dagen later vertelde ze dat ze in februari een mri zou krijgen en dat ze benieuwd was of er nog wat veranderd was ten opzichte van een jaar terug toen ze een mri had. Uh hoe dan als je er net een hebt gehad. Dan weet je het toch al hoe je rug eraan toe is.

Op een zondag contact met de huisarts dat ze een verwijzing had gekregen voor de reumatoloog voor haar zelfdiagnose fibromyalgie.

Oh wauw, dit ga ik de komende tijd dan toch eens beter in de gaten houden. Ik had geen idee 😅 Ziek ook als je daarover allemaal liegt.
pi_219988982
Ik denk eigenlijk dat de man van Milou gewoon heel veel geld binnenharkt.
pi_219989050
Lotte op de koffie bij mies en reageren . Nieuwe bestie . Wat een neppe grote borsten heeft zij gekregen
pi_219989058
quote:
1s.gif Op maandag 2 februari 2026 22:24 schreef LeSage het volgende:
Ik denk eigenlijk dat de man van Milou gewoon heel veel geld binnenharkt.
Dit inderdaad. En ik vind dat altijd een beetje lastig. Wij hebben ook net een tweede huis gekocht in Frankrijk. Mensen vinden daar altijd een hoop van.

Die man tikt rustig de 10K aan met zn baan denk ik. En onderschat daarnaast de inkomsten van Milou niet he?! (ergens denk ik dat zij het behoorlijk goed geregeld heeft bij dr vetrek. Lees: gouden handdruk of UWV uitkering richting) plus haar video's zullen het nodige opleveren.
pi_219989193
Hvk.
Wat een onzin dat Louay maar 8 a 9 uur op een dag slaapt.
Hij wil wel meer maar mag het niet.
Om 19:30 ligt hij slapend op de grond en om 21:00 op de speelgoedkist.
Tussendoor overdag nog keer op de bank of in de bakfiets.
Waarom snapt ze het niet
pi_219989534
Am was in de grotten in zuid limburg , beetje jammer dat ze zegt dat het kalk is ipv mergel. Zeker niet goed opgelet op de verhalen van de toergids … jammer weer.
pi_219989797
quote:
1s.gif Op maandag 2 februari 2026 22:06 schreef Kaatjepuk het volgende:

[..]

Of hebben ze een geldprijs gewonnen in een loterij
pi_219989872
Och die Kaya familie. Ik heb haar lang geleden een tijdje gevolgd, toen die jongste net geboren was. Maar ik haakte af toen ze trots vertelde dat ze voor allebei de jongens als een Instagram account klaar heeft staan met veel (gekochte) volgers zodat ze daar later net als haar hun geld mee kunnen verdienen (het was iets in die trant).

Maar ook zij heeft dus door dat als je met (zelfbedachte) diagnoses strooit je volgers/aandacht/medelijden en dus geld krijgt?
pi_219989890
Dbm traint al maanden voor de wedstrijd in februari 😂 en vergeet zich in te schrijven 😂 als je echt een appje van je coach nodig hebt ben je er gewoon niet mee bezig!
Maar verrassende wending weer he mensen... 😂👍
pi_219989918
quote:
0s.gif Op maandag 2 februari 2026 18:48 schreef Gerdalien het volgende:

[..]

Ik ben waarschijnlijk heel mosterd, ik heb nu pas tijd om bij te lezen.

Ik heb even gemist over wie dit gaat, maar wat voor abonnement heb je op de dokter/ziekenhuis, als je dit voor elkaar krijgt.

Ik heb zelf al jaren een hernia, ik heb een jaar moeten zeuren om een mri, omdat toen ik enorm last kreeg van mijn rug er via een mri van 4 jaar eerder duidelijk was dat mijn rug niet helemaal lekker is, rede pijn was toch heel anders. Misschien is het probleem dat ik alleen naar de huisarts ga als ik echt ziek ben en niet meer kan. Toen ik huilend van de pijn bij een andere huisarts in de praktijk kwam kreeg ik pas een nieuwe mri.

Maar goed dat terzijde ik loop er liever niet mee te koop en zit niet de hele dag op de bank te bedelen bij mijn volgers op insta. Ik werk gewoon fulltime 6 dagen per week met de pijn die erbij hoort.

Ik krijg jeuk van die types als Debbie, DBM, Kyra, Sanneke enz. Dus lees alleen hier nog en kijk niet meer op hun insta. Overigens ben ik ook bij een deel geblokkeerd zonder ooit gereageerd te hebben.
pi_219989919
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 februari 2026 07:16 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
Dbm traint al maanden voor de wedstrijd in februari 😂 en vergeet zich in te schrijven 😂 als je echt een appje van je coach nodig hebt ben je er gewoon niet mee bezig!
Hahahaha wát een verrassing 😄 Deze wedstrijd was toch sowieso niet meer te halen lijkt mij met al dat vele trainen ziek zijn?
pi_219989920
quote:
Het is toch erg dat je bij alles van haar denkt; ‘goede smoes!’, terwijl het dus ook best echt zo zou kunnen zijn.
pi_219989932
quote:
0s.gif Op maandag 2 februari 2026 22:39 schreef SterreKaatje het volgende:

[..]
Dit inderdaad. En ik vind dat altijd een beetje lastig. Wij hebben ook net een tweede huis gekocht in Frankrijk. Mensen vinden daar altijd een hoop van.

Die man tikt rustig de 10K aan met zn baan denk ik. En onderschat daarnaast de inkomsten van Milou niet he?! (ergens denk ik dat zij het behoorlijk goed geregeld heeft bij dr vetrek. Lees: gouden handdruk of UWV uitkering richting) plus haar video's zullen het nodige opleveren.
En in Frankrijk kan je nog goedkope huizen kopen. Dat is niet te vergelijken met de prijzen in NL.
pi_219989957
quote:
0s.gif Op maandag 2 februari 2026 19:46 schreef Cyan het volgende:

[..]
En zo is het! Maar als we delulu (haar nieuwe stopwoordje) Iris moeten geloven komt ze dit jaar naar de boerderij en gaat ze niet meer weg. En we gaan haar ook zien in de content van Jolie Noe. 😌
Maar gelukkig bellen ze wel elke dag om te zeggen dat ze van elkaar houden! En is iris er meer voor MW dan anderen dat zegt eigenlijk wel wat over de diepte van haar andere connecties in de buurt als een online/telefonische vriendin je meer geeft.
Affijn het zegt ook al genoeg dat iris al meer dan een halfjaar zegt “ik kom echt naar de boerderij” een echte vriendin stapt in de auto en rijdt erheen zeker voor zo’n reislustige meid als Iris en nemen ze een x de podcast op in de boerderij bijvoorbeeld maar wij denken te simpel met ons boerenverstand denk ik:)
pi_219989988
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 februari 2026 07:23 schreef Mirp het volgende:

[..]
Het is toch erg dat je bij alles van haar denkt; ‘goede smoes!’, terwijl het dus ook best echt zo zou kunnen zijn.
Ja maar heb regelmatig bij haar dat ze vertelt dat er een kind nog net niet kritiek ligt en ik me een beetje schaam dat ik denk "ojee een snotneus" om vervolgens het kind naar een feestje gebracht zien worden en dan weer weten.. het was dus idd maar een snotneus..
Als er daar een keer echt iets ergs is gelooft niemand het toch meer?
pi_219990000
quote:
Ach wat sneu voor haar! Die 5x per week sporten voor helemaal niks 😢
pi_219990001
quote:
😂 wat een figuur
pi_219990011
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 februari 2026 07:46 schreef Moedervan4kids het volgende:

[..]
Ach wat sneu voor haar! Die 5x per week sporten voor helemaal niks 😢
En de inschrijving is gesloten nu? Kan ze niet meedoen?
pi_219990013
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 februari 2026 07:23 schreef Maretakje het volgende:

[..]
Ik ben waarschijnlijk heel mosterd, ik heb nu pas tijd om bij te lezen.

Ik heb even gemist over wie dit gaat, maar wat voor abonnement heb je op de dokter/ziekenhuis, als je dit voor elkaar krijgt.

Ik heb zelf al jaren een hernia, ik heb een jaar moeten zeuren om een mri, omdat toen ik enorm last kreeg van mijn rug er via een mri van 4 jaar eerder duidelijk was dat mijn rug niet helemaal lekker is, rede pijn was toch heel anders. Misschien is het probleem dat ik alleen naar de huisarts ga als ik echt ziek ben en niet meer kan. Toen ik huilend van de pijn bij een andere huisarts in de praktijk kwam kreeg ik pas een nieuwe mri.

Maar goed dat terzijde ik loop er liever niet mee te koop en zit niet de hele dag op de bank te bedelen bij mijn volgers op insta. Ik werk gewoon fulltime 6 dagen per week met de pijn die erbij hoort.

Ik krijg jeuk van die types als Debbie, DBM, Kyra, Sanneke enz. Dus lees alleen hier nog en kijk niet meer op hun insta. Overigens ben ik ook bij een deel geblokkeerd zonder ooit gereageerd te hebben.
Bij mij gaan de nekharen ook overeind bij haar met haar ‘3 hernia’s’. Als ze dat verzint, dan hoop ik dat ze ze krijgt! Even gekeken trouwens, maar dit is niet mijn account om te volgen. ‘Mijn hele systeem in huis was stuk, ik had nergens meer warm water en geen vloerverwarming en verwarming’. Meid, wat was er stuk? De ketel? Laat die fixen en de rest blijkt waarschijnlijk helemaal niet stuk.

[ Bericht 0% gewijzigd door Danielle_ op 03-02-2026 11:04:16 ]
pi_219990031
quote:
Ach wat een verrassing weer. Ze heeft het al maanden over die wedstrijd waar ze zo ontzettend hard voor aan het trainen is en dan vergeet je jezelf in te schrijven? Goed excuus om niet mee te doen hoor.
pi_219990036
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 februari 2026 07:50 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]
Nee het was vol... ze staat nu op een reserve lijst 🥳
pi_219990037
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 februari 2026 07:50 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]
Volgens mij staat ze op de reserve lijst.
En ze heeft een slijmbeurs ontsteking gehad?
pi_219990073
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 februari 2026 07:54 schreef Lalaland79 het volgende:

[..]
Volgens mij staat ze op de reserve lijst.
En ze heeft een slijmbeurs ontsteking gehad?
Ja je weet toch... 1 dag spierpijn
pi_219990149
quote:
0s.gif Op maandag 2 februari 2026 22:12 schreef Moppie1982 het volgende:

[..]
Haar man heeft ook gewoon een goede baan
Zou kunnen, geen idee wat voor baan die heeft. Maar ongeacht gun ik Milou een baan met leuke collega’s of vrijwilligerswerk, paar vriendinnen waar ze af en toe iets leuks mee kan doen i.p.v. vriendinnen zoeken via haar account. En dat ze stopt om volgers te kopen.
pi_219990176
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 februari 2026 08:23 schreef Kaatjepuk het volgende:

[..]
Zou kunnen, geen idee wat voor baan die heeft. Maar ongeacht gun ik Milou een baan met leuke collega’s of vrijwilligerswerk, paar vriendinnen waar ze af en toe iets leuks mee kan doen i.p.v. vriendinnen zoeken via haar account. En dat ze stopt om volgers te kopen.
Hij is CEO bij een bedrijf
pi_219990214
Wat een excuus Truus, die DBM...
Hoe krijg zij het voor mekaar om zichzelf zó een andere waarheid voor te houden..hard trainen: doet ze niet, 15.000 per dag: doet ze niet, echt ziek: is ze niet, clean en gezond eten: doet ze niet...

En stel je voor, dit akkefietje met 'vergeten in te schrijven' zou iets op je werk zijn, zoals bv een verslag te laat inleveren, een mail niet hebben verstuurd. Dan zou je op je kop krijgen van een leidinggevende en denk je bij jezelf, shit, dat had ik anders moeten aanpakken, ik moet echt beter mn best doen. Maar DBM krijgt dan op IG alleen maar zalvende reactie zoals 'het heeft zo moeten zijn', of volgende keer beter, iets in die trant.

Snappen jullie wat ik bedoel? Fluflu's worden echt nooit ter verantwoording geroepen, vegen altijd hun eigen straatje schoon, kunnen geen kritiek of opbouwende feedback verdragen, totaal geen zelfreflectie...
pi_219990293
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 februari 2026 00:44 schreef poohenzo het volgende:
Am was in de grotten in zuid limburg , beetje jammer dat ze zegt dat het kalk is ipv mergel. Zeker niet goed opgelet op de verhalen van de toergids … jammer weer.
Had ze daar spierpijn van? Van een beetje lopen door een grot. Dan weet ik nu al hoe die ijslandreis gaat zijn, dagelijks klagen over spierpijn.
pi_219990334
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 februari 2026 08:51 schreef papierentas het volgende:

[..]
Had ze daar spierpijn van? Van een beetje lopen door een grot. Dan weet ik nu al hoe die ijslandreis gaat zijn, dagelijks klagen over spierpijn.
Kan ze daar 100 stories aan wijden🤪
pi_219990336
En bij HVK moet L weer vroeg op, want weer een photoshoot.

Money money money…
pi_219990346
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 februari 2026 08:51 schreef papierentas het volgende:

[..]
Ze is gaan mountainbiken. Vast met die meneer die ze in de B&B ontmoette. En ze had last van haar rug en nek (deels van het moeten bukken om je hoofd niet te stoten denk ik?) maar voor de trip in IJslamd moet ze veel langer in die voorovergebogen houding zitten.

Gelukkig doet ze 1x per week een uurtje aan bootcamp en zit ze lekker ontspannen op de motor, dus dat komt helemaal goed.
pi_219990486
Judith heeft eindelijk een andere trui aan!

Ze glundert helemaal omdat ze een blikje gratis knakworsten heeft gekregen 🫣
  dinsdag 3 februari 2026 @ 09:19:01 #252
3778 popje
Watishetnutvaneenondertitel?
pi_219990489
Die ene keer bootcamp per week, dat zet echt zoden aan de dijk!
Het leven is een groot feest, en jij bent ook uitgenodigd!
pi_219990579
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 februari 2026 09:18 schreef Muisjeruisje het volgende:
Judith heeft eindelijk een andere trui aan!

Ze glundert helemaal omdat ze een blikje gratis knakworsten heeft gekregen 🫣
De tandjes.... ze heeft ook nog stennis lopen schoppen over een blik knakworsten zodat ze straks op bob zijn feestje over een maand broodjes knakworst gratis kan serveren... ik kan gewoon niets met dit soort mensen he! Die staan te stuiteren in een winkel omdat ze een luxe product gratis willen hebben 😵‍💫 waarom pak je dan niet een blik wat wel bij de actie hoort?
pi_219990593
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 februari 2026 09:28 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
De tandjes.... ze heeft ook nog stennis lopen schoppen over een blik knakworsten zodat ze straks op bob zijn feestje over een maand broodjes knakworst gratis kan serveren... ik kan gewoon niets met dit soort mensen he! Die staan te stuiteren in een winkel omdat ze een luxe product gratis willen hebben 😵‍💫 waarom pak je dan niet een blik wat wel bij de actie hoort?
Of gewoon eigen merk.

Ik zie haar gewoon triomfantelijk de supermarkt uit glibberen met haar blik knakworsten, een slakkenslijmspoor nalatend
pi_219990647
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 februari 2026 09:31 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
Of gewoon eigen merk.

Ik zie haar gewoon triomfantelijk de supermarkt uit glibberen met haar blik knakworsten, een slakkenslijmspoor nalatend
Joh ga naar de lidl of aldi en koop in bulk... maar personeel laten oproepen omdat je erop staat een blik unox magere knakworstjes gratis mee te mogen nemen.... 😨 die jumbo medewerkers waren al klaar met vandaag voor 9 uur
pi_219990657
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 februari 2026 09:39 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
Joh ga naar de lidl of aldi en koop in bulk... maar personeel laten oproepen omdat je erop staat een blik unox magere knakworstjes gratis mee te mogen nemen.... 😨 die jumbo medewerkers waren al klaar met vandaag voor 9 uur
Die kennen haar vast al wel, als die vrouw die altijd in dezelfde trui in de afprijsbak leeg komt graaien
pi_219990707
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 februari 2026 09:41 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
Die kennen haar vast al wel, als die vrouw die altijd in dezelfde trui in de afprijsbak leeg komt graaien
En dan de bedrijfsleider erbij roept omdat ze de afgeprijsde producten te duur vind...
Je zou toch direct een extended plaspauze aanvragen zodra ze de winkel in komt?
pi_219990722
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 februari 2026 08:32 schreef Moppie1982 het volgende:

[..]
Hij is CEO bij een bedrijf
Ah ja daar verwacht ik ook wel een riant salaris bij. Alleen maar fijn voor ze.
pi_219990801
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 februari 2026 09:55 schreef Kaatjepuk het volgende:

[..]
Ah ja daar verwacht ik ook wel een riant salaris bij. Alleen maar fijn voor ze.
Precies, dus snap wel dat je bepaalde aankopen gewoon kan doen, misschien 13e maand, zulke mensen hebben vaak aandelen
Ik zie Milou niet iemand aan die schulden gaat maken, maar kan het mis hebben hoor
pi_219990914
Hoe is het eigenlijk met Milou haar beste versie van zichzelf worden met chatgpt?
pi_219990954
Annemarie had juist spierpijn van die bootcamp de avond voor ze vertrokken. Daar heeft ze het hele weekend over geklaagd. Bij elke trap die ze op en af moest. Ja ja, ik heb een keer de stories helemaal bekeken 😜
pi_219991125
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 februari 2026 08:57 schreef Huisopdehoek het volgende:
En bij HVK moet L weer vroeg op, want weer een photoshoot.

Money money money…
Ja triest...
pi_219991147
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 februari 2026 09:52 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
En dan de bedrijfsleider erbij roept omdat ze de afgeprijsde producten te duur vind...
Je zou toch direct een extended plaspauze aanvragen zodra ze de winkel in komt?
Ik heb bij het kruidvat gewerkt en daar waren ook altijd van die mensen die dan vonden dat er te weinig korting ergens op zat. Dan was je idd al klaar met de dag nog voor de lunch. En dan 'ik wil je manager spreken' ga gauw fietsen.

Edit:
Iemand zei het al, maar Judith straalt echt alsof ze een bouwlamp ingeslikt heeft met de gratis magere knaks die haar ook nog eens geen punten hebben gekost.
Ik had gezegd: oh doen ze niet mee, dan pak ik die andere wel ff.
pi_219991217
Neee Judith, ongelooflijk weer. Ik ben eens gaan kijken in de jumbo app, en er staat heel duidelijk dat die worstjes van haar níét bij de actie horen. Ongelooflijk dat ze het weer krijgt.
pi_219991238
Ellen ( zonder Koen)
Zat de laatste tijd niet lekker in haar velletje?? Euhh het ging toch juist allemaal zo geweldig, geld stroomde binnen?
pi_219991286
Juud glijdt van haar stoel met haar gratis blikje knakworsten. Leuk voor het kinderfeestje van Bob; iedereen mag een half worstje.
pi_219991466
AM zevert nog wat dat ook zij haar content heeft aangepast....wat dan? Ik zie het niet. Ik zie nog steeds veel kinderen in beeld: dansend, etend, op hun slaapkamer etc.
pi_219991527
Judith deelt op haar geld-account een tip om je vaste lasten te verlagen. Ze probeert mensen over te halen om een verzekering met hoog eigen risico via haar linkje af te sluiten. Maar ze geeft geen financieel advies hoor! Ze zegt nog wel even ‘ik vind verzekeringen voor grote schades, een zonnebril of nieuwe telefoon kan ik zelf wel kopen’. Ik kan hier zo boos om worden he! Goedgelovige volgers kunnen echt in de problemen komen door zoiets, omdat ze ineens die nieuwe telefoon zelf moeten gaan betalen omdat ze via gierige Judith een karige verzekering genomen hebben. Maar dan heeft Judith haar ¤50 weer verdiend! Geeft ze die ook terug aan haar volger die het echt nodig heeft?!
pi_219991528
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 februari 2026 11:06 schreef poohenzo het volgende:
AM zevert nog wat dat ook zij haar content heeft aangepast....wat dan? Ik zie het niet. Ik zie nog steeds veel kinderen in beeld: dansend, etend, op hun slaapkamer etc.
Nu ja, brood baken, soep koken en heel veel oude foto's en filmpjes (als achtergrond) laten zien is nieuw.... 😉 en ze gaat voor een fandag, of hoe je het ook noemt, met al haar sponsoren (die dan blijkbaar weer iemand anders organiseert). Zit ze eigentlijk bij een managementbureau?
pi_219991533
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 februari 2026 11:15 schreef Zana het volgende:

[..]
Nu ja, brood baken, soep koken en heel veel oude foto's en filmpjes laten zien is nieuw.... 😉
dat is oersaai maar wel beter dan die kinderen continu in beeld
pi_219991541
quote:
Ze zegt niet meer letterlijk ‘S & S dragen snuggs in maat…’. Nee, ze zei gister ‘dit zijn maat s en xs, die dragen onze pubermeiden graag omdat ze van voor tot achter absorptie hebben waardoor de kans op doorlekken heel klein is’. Ik denk dat ze deze nuance zelf een wereld van verschil vindt. Ik vind dit gewoon nog steeds geld verdienen over de rug van je kinderen terwijl je ze ook nog eens online te kakken zet.
pi_219991548
quote:
Inderdaad, gister nog Lot in bed vlak voor het slapen. En een uitgebreid verslag met close-ups van het menstruatie ondergoed dat haar 12 jarige dochters dragen.
Enige wat ze niet meer doet is slapende kinderen in allerlei houdingen leggen en omringen door allerhande producten die ze wil verkopen en daar filmpjes van maken.
Ze zal zelf uiteraard vinden dat ze super goed bezig is. Heb je echt wat aan in zo'n denktank.. 😆
pi_219991588
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 februari 2026 11:18 schreef Weerikier het volgende:

[..]
Inderdaad, gister nog Lot in bed vlak voor het slapen. En een uitgebreid verslag met close-ups van het menstruatie ondergoed dat haar 12 jarige dochters dragen.
Enige wat ze niet meer doet is slapende kinderen in allerlei houdingen leggen en omringen door allerhande producten die ze wil verkopen en daar filmpjes van maken.
Ze zal zelf uiteraard vinden dat ze super goed bezig is. Heb je echt wat aan in zo'n denktank.. 😆
En een L die minstens 2x per dag gefilmd
wordt terwijl ze aan het eten is, met soms resten op haar kin en haar mond wijd open. En een duimpje, uiteraard.

En zij is de ervaringsdeskundige hè, zij kan iedereen advies geven over het familuevloggen. Zij durft wél te zeggen hoe het zit/hoe het werkt.
En daarom mocht zij aanschuiven bij het hulpje van de minister.

Kan ze dat ook weer vermelden op haar bio/CV/verkooppraatje
pi_219991701
Marketingvrouw, word soms zo moe van haar.

Nu ook weer op LinkedIn een stuk over Ai en chagpt en zelfs dat weet ze aan zwarte mensen te koppelen. Want AI kost energie > energie centrales staan bij zwarte wijken > veroorzaakt ziekte en ellende > dus zwarte mensen weer de pineut.
Zou zij überhaupt een stukje in zich hebben die niet werkelijk álles daarop terug laat komen?
My god🙄
pi_219991716
Een zwaar overbelaste DBM, ik ben misschien wat hard maar denk echt waarvan dan??!
pi_219991739
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 februari 2026 10:35 schreef Henrike het volgende:

[..]
Ja triest...
Wat zou ze er aan verdienen ? Lijkt mij toch nie t veel. En moet ze dat niet afdragen als je in de bijstand zit?
pi_219991744
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 februari 2026 10:40 schreef Mirp het volgende:
Neee Judith, ongelooflijk weer. Ik ben eens gaan kijken in de jumbo app, en er staat heel duidelijk dat die worstjes van haar níét bij de actie horen. Ongelooflijk dat ze het weer krijgt.
Ze zal het wel bij jonge meisjes proberen
pi_219991796
quote:
Adhd he😅
pi_219991870
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 februari 2026 07:31 schreef Babbelaertje het volgende:

[..]
Maar gelukkig bellen ze wel elke dag om te zeggen dat ze van elkaar houden! En is iris er meer voor MW dan anderen dat zegt eigenlijk wel wat over de diepte van haar andere connecties in de buurt als een online/telefonische vriendin je meer geeft.
Affijn het zegt ook al genoeg dat iris al meer dan een halfjaar zegt “ik kom echt naar de boerderij” een echte vriendin stapt in de auto en rijdt erheen zeker voor zo’n reislustige meid als Iris en nemen ze een x de podcast op in de boerderij bijvoorbeeld maar wij denken te simpel met ons boerenverstand denk ik:)
Ja waarschijnlijk wel. Iris is echt zo'n type die je gebruikt totdat je geen (meer)waarde meer voor haar bent. Dan laat ze je vallen als een baksteen.

En Michelle vindt het volgens mij heerlijk als anderen zich om haar bekommeren. Dus tot nu toe lijkt het een goede match te zijn.

Ben benieuwd hoe lang het nog duurt voordat ook deze vriendschap uitdooft.
pi_219991877
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 februari 2026 11:44 schreef RadboudBos het volgende:

Nu ook weer op LinkedIn een stuk over Ai en chagpt en zelfs dat weet ze aan zwarte mensen te koppelen. Want AI kost energie > energie centrales staan bij zwarte wijken > veroorzaakt ziekte en ellende > dus zwarte mensen weer de pineut.
Zou zij überhaupt een stukje in zich hebben die niet werkelijk álles daarop terug laat komen?
My god🙄
Van die 'How can I make this about me' types. 🥲
pi_219992109
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 februari 2026 10:40 schreef Mirp het volgende:
Ik ging na aanleiding van dit naar haar storie hierover kijken.
Maar ze zegt toch duidelijk ze stonden in het vak bij de actieproducten, en ze zij zelf al maa maar het leek er niet bij te horen. Netjes gevraagd krijgt ze als antwoord nee hoor die horen wel bij de actie. Dan scant ze het en moet ze wel betalen. Logisch toch dat ze het dan nog eens vraagt en ja als de jumbo het dan gratis geeft moet ze dan zeggen nee laat maar ik hoef ze niet.
Ik vind echt totaal niets negatiefs aan deze storie. Maar als ik puur op jullie reacties af ga was het weet een gierige actie van haar maar dat was nu dus echt niet zo!
pi_219992212
Een willekeurige medewerker had misschien gedacht ‘oh, knakworsten van Unox, gratis, die zet ik in dat vak. En ja mevrouw, die horen er ook bij hoor!

Maar bij de kassa (en volgens mij had iemand het ook in de voorwaarden bekeken?) horen ze er niét bij.

Hier liggen ook wel eens dingen (al dan niet door andere klanten daar in gelegd/gezet) die er niet bij horen. Dan is alleen de jonge en belegen kaas in de aanbieding, niet de extra belegen. Maar die ligt er dan wel, misschien door iemand die op dat moment dacht ‘oh, maar déze zijn in de aanbieding, ik ruil ze om!’
pi_219992236
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 februari 2026 12:45 schreef Huisopdehoek het volgende:
Een willekeurige medewerker had misschien gedacht ‘oh, knakworsten van Unox, gratis, die zet ik in dat vak. En ja mevrouw, die horen er ook bij hoor!

Maar bij de kassa (en volgens mij had iemand het ook in de voorwaarden bekeken?) horen ze er niét bij.

Hier liggen ook wel eens dingen (al dan niet door andere klanten daar in gelegd/gezet) die er niet bij horen. Dan is alleen de jonge en belegen kaas in de aanbieding, niet de extra belegen. Maar die ligt er dan wel, misschien door iemand die op dat moment dacht ‘oh, maar déze zijn in de aanbieding, ik ruil ze om!’
Ja maar wat doet ze fout dan? Ze vraagt het toch netjes? Moet ze dan in de winkel gaan controleren via haar telefoon of het er wel bij hoort? In de jumbo hier trouwens geen optie, in de gehele jumbo geen ontvangst met je telefoon, super irritant.
En ja dat de jumbo er dan voor kiest om ze alsnog gratis te geven dan zou ik ook zeggen ooh fijn dankjewel!
pi_219992306
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 februari 2026 10:41 schreef Henrike het volgende:
Ellen ( zonder Koen)
Zat de laatste tijd niet lekker in haar velletje?? Euhh het ging toch juist allemaal zo geweldig, geld stroomde binnen?
Dit verandert bij haar sneller dan dat ik mijn onderbroek verwissel :')
pi_219992372
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 februari 2026 12:50 schreef Noor_ het volgende:

[..]
Ja maar wat doet ze fout dan? Ze vraagt het toch netjes? Moet ze dan in de winkel gaan controleren via haar telefoon of het er wel bij hoort? In de jumbo hier trouwens geen optie, in de gehele jumbo geen ontvangst met je telefoon, super irritant.
En ja dat de jumbo er dan voor kiest om ze alsnog gratis te geven dan zou ik ook zeggen ooh fijn dankjewel!
Judith probeert overal een slaatje uit te slaan. Het is niet alleen dit geval waar iedereen op reageert als ik namens mezelf mag spreken. Zij moet bij alles altijd voor een dubbeltje op de eerste rang, betaalt het liefst nergens of zo min mogelijk voor. Ik snap gewoon weinig van dit soort mensen.

Tuurlijk, die dingen staan verkeerd, maar de vakkenvullers kunnen ook een foutje maken. En je hoeft niet op je telefoon op te zoeken of het bij de actie hoort, het staat er ook gewoon voor. Maar dat zal ze niet ‘gezien’ hebben.
pi_219992379
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 februari 2026 12:50 schreef Noor_ het volgende:

[..]
Omdat ze constant met geld en besparen bezig is en dat ze daar haar content van wil maken? En dat doet ze op haar specifieke Judith-manier? En dat dit voorbeeld daar goed in past? En omdat ze vindt dat ze dit als hoogtepuntje moet delen met haar volgers? Tja.
pi_219992498
Het is weer een hoop geblaat maar weinig wol bij Annemarie. Ze verschuilt zich met woorden, in haar boek, door haar boek, met haar boek. Maar puntje bij paaltje verkwanselt ze nog steeds elke dag de privacy van haar kinderen. Niks meer, niks minder.
pi_219992537
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 februari 2026 13:12 schreef Mirp het volgende:

[..]
Judith probeert overal een slaatje uit te slaan. Het is niet alleen dit geval waar iedereen op reageert als ik namens mezelf mag spreken. Zij moet bij alles altijd voor een dubbeltje op de eerste rang, betaalt het liefst nergens of zo min mogelijk voor. Ik snap gewoon weinig van dit soort mensen.

Tuurlijk, die dingen staan verkeerd, maar de vakkenvullers kunnen ook een foutje maken. En je hoeft niet op je telefoon op te zoeken of het bij de actie hoort, het staat er ook gewoon voor. Maar dat zal ze niet ‘gezien’ hebben.
Ja maar jeetje moet nou echt altijd alles in het negatieve gedraaid worden!
  dinsdag 3 februari 2026 @ 13:30:42 #289
3778 popje
Watishetnutvaneenondertitel?
pi_219992615
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 februari 2026 13:19 schreef Shuri het volgende:
Het is weer een hoop geblaat maar weinig wol bij Annemarie. Ze verschuilt zich met woorden, in haar boek, door haar boek, met haar boek. Maar puntje bij paaltje verkwanselt ze nog steeds elke dag de privacy van haar kinderen. Niks meer, niks minder.
Ik vind vooral haar toon arrogant, 'ik heb daar veel ervaring mee' en 'daarom ben ik gevraagd voor de denktank' en 'niemand anders heeft daar een boek over geschreven'.
Het leven is een groot feest, en jij bent ook uitgenodigd!
pi_219992857
DBM is zwaar overbelast. Niet gewoon overbelast of moe, nee zwáár overbelast. Alsof ze in een 18e eeuwse kolenmijn werkt. Altijd dat enorme overdrijven van die influencers, dat vind ik nou effing irritant!
pi_219992878
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 februari 2026 13:22 schreef Noor_ het volgende:

[..]
Ja maar jeetje moet nou echt altijd alles in het negatieve gedraaid worden!
Lever niet steeds commentaar op andere forummers joh.
pi_219992912
quote:

[..]

Dat ze het navroeg of het erbij hoorde was eigenlijk cleu1 dat ze eigenlijk al wist dat het er niet bij hoorde...iedereen heeft toch wel eens in de supermarkt items die niet bij de actie horen zien staan?
Iemand heeft gewoon die magere worstjes uit zijn kar/mand gehaald toen ze zagen dat de andere worstjes gratis waren...
Normale mensen zouden zeggen "oh... had nog gevraagd of die gratis waren maar ok" of "o toch niet? Wacht dan ruil ik ze even om" maar ze haalt er mensen bij om haar gelijk te krijgen... net als toen ze de bedrijfsleider erbij haalde omdat iets afgeprijsd was naar 2 euro waar ze echt maar een euro voor wilde betalen 😵‍💫
Dus tja zullen vast mensen zijn die het wel ok vinden... ik vind het gezeik over een euro
pi_219992932
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 februari 2026 13:55 schreef Weerikier het volgende:
DBM is zwaar overbelast. Niet gewoon overbelast of moe, nee zwáár overbelast. Alsof ze in een 18e eeuwse kolenmijn werkt. Altijd dat enorme overdrijven van die influencers, dat vind ik nou effing irritant!
Laten we wel wezen... de 18e eeuw had ze nooit overleefd
pi_219992943
Ik heb het trouwens ook wel gehad bij de Jumbo. Wilde ik mijn punten inleveren voor een bepaald Valess product, maar het moet echt degenen zijn op het plaatje. Ik had verkeerd gekeken, dan maar omwisselen.
Maar nu staat er heel duidelijk 'party knaks' bij...

En Judith is met zulke dingen gewoon een misselijk figuur. Ze is gierig en vindt het niet erg om anderen te benadelen wanneer het haar iets opleverd.

Dus ja, zij wekt met zo'n actie meer ergernis dan bij Trijn van Jan.
pi_219993008
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 februari 2026 14:00 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
Laten we wel wezen... de 18e eeuw had ze nooit overleefd
Ze overleefd deze eeuw al amper
pi_219993027
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 februari 2026 14:08 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Ze overleefd deze eeuw al amper
Klopt... bedoelde ook echt dat de de 18e eeuw al veel eerder was vergaan met al haar auwtjes en piepjes
pi_219993060
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 februari 2026 14:09 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
Klopt... bedoelde ook echt dat de de 18e eeuw al veel eerder was vergaan met al haar auwtjes en piepjes
Ik bedoelde het als extra argument waarom ze de 18e eeuw echt niet zou overleven haha 🙈
pi_219993112
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 februari 2026 11:44 schreef RadboudBos het volgende:

My god🙄
Maar echt. Hoe krijgt ze het toch elke keer weer verzonnen
pi_219993142
quote:

[..]

Voor mij is het hoe ze het zo triomfantelijk staat te vertellen
pi_219993207
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 februari 2026 12:30 schreef Noor_ het volgende:

[..]
Ik ging na aanleiding van dit naar haar storie hierover kijken.
Maar ze zegt toch duidelijk ze stonden in het vak bij de actieproducten, en ze zij zelf al maa maar het leek er niet bij te horen. Netjes gevraagd krijgt ze als antwoord nee hoor die horen wel bij de actie. Dan scant ze het en moet ze wel betalen. Logisch toch dat ze het dan nog eens vraagt en ja als de jumbo het dan gratis geeft moet ze dan zeggen nee laat maar ik hoef ze niet.
Ik vind echt totaal niets negatiefs aan deze storie. Maar als ik puur op jullie reacties af ga was het weet een gierige actie van haar maar dat was nu dus echt niet zo!
Ik hoor het ook niet terug hoor. Ze zag het als een gelukje. En ja ik zou het ook gevraagd hebben als een medewerker net nog zei dat het erbij hoorde.
pi_219993241
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 februari 2026 13:56 schreef ZombieQueen het volgende:

[..]
Lever niet steeds commentaar op andere forummers joh.
Jij hoeft mij niet de les te lezen! Stop daarmee! Er wordt hier gesproken over wat de forummers plaatsen toch? Ja Judith heeft gekke acties, maar de storie van vanochtend word volledig uit zijn verband getrokken!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')