abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_219981648
quote:
1s.gif Op zondag 1 februari 2026 22:08 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Maar voor die wedstrijd traint ze 5x per week op karakter op dr tandvlees he. Dus moet helemaal goed komen.

Net ook weer die story met; 'verbazingwekkend hoe lang ze het volhouden op een verjaardag'. Ja verbazingwekkend hoe goed kinderen zichzelf bezig kunnen houden als hun moeder ze niet achter een scherm neerplant omdat zij vindt dat ze ziek, zwak, misselijk, moe of onderweg zijn.
En met haar zelfbedachte ontbijtjes komt dat vast helemaal goed 💪🏽🏋♀😄

En tot 19u, zo laat is dat toch niet? 🙈
pi_219981652
quote:
1s.gif Op zondag 1 februari 2026 22:06 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Dat is bijzonder idd haha, kan me niet voorstellen dat je dat niet weet 🙈.

Ze zijn nu verhuisd naar een (volgens mij) best klein huis met kleine tuin met een vrij groot gezin. Dat begreep ik ook niet.
Ik vond het ook vrij bizar. En smerig 🫣.

Misschien dat ze niet meer dan een klein huis konden veroorloven? Het zou mij overigens niet verbazen als daar toch nog weer een kind bijkomt.
pi_219981654
Joost (van Viora) heeft weer een driedaags snoepreisje gekregen hoor. Oprecht verdrietig wat zij hebben meegemaakt, maar alles wordt ze nu mooi in de schoot geworpen
pi_219981792
quote:
0s.gif Op zondag 1 februari 2026 22:13 schreef Hannah12345 het volgende:

[..]
Ik vond het ook vrij bizar. En smerig 🫣.

Misschien dat ze niet meer dan een klein huis konden veroorloven? Het zou mij overigens niet verbazen als daar toch nog weer een kind bijkomt.
Volgens mij hebben ze de locatie verkozen boven de ruimte in een behoorlijk dure gemeente. Heb brainfog, want kom er niet op waar ze nou wonen
pi_219981813
quote:
0s.gif Op zondag 1 februari 2026 22:12 schreef Mallorcameisje het volgende:

[..]
En met haar zelfbedachte ontbijtjes komt dat vast helemaal goed 💪🏽🏋♀😄

En tot 19u, zo laat is dat toch niet? 🙈
19 uur is zeker niet heel laat. Volgens mij blijft haar oudste normaal wel langer op. Ben benieuwd of ze morgen te moe zijn om naar school te kunnen.

Zat nog even naar de benen van haar dochter te kijken. Zij heeft met haar 5 jaar gezonder uitziende benen dan mijn 7-jarige.
pi_219981816
quote:
0s.gif Op zondag 1 februari 2026 22:14 schreef Mallorcameisje het volgende:
Joost (van Viora) heeft weer een driedaags snoepreisje gekregen hoor. Oprecht verdrietig wat zij hebben meegemaakt, maar alles wordt ze nu mooi in de schoot geworpen
Zij zijn met hun gezin een wandelend reclameblok. Een soort familie Geerts in het klein.
Ik wil blijven.
pi_219981831
quote:
1s.gif Op zondag 1 februari 2026 22:35 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Volgens mij hebben ze de locatie verkozen boven de ruimte in een behoorlijk dure gemeente. Heb brainfog, want kom er niet op waar ze nou wonen
Zandvoort.
Ging om de plaats inderdaad. Ze zit nu tegenover Center Parcs en ziet er druk uit met veel bouwprojecten waar ze op uitkijkt.
pi_219981886
quote:
0s.gif Op zondag 1 februari 2026 22:42 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Zij zijn met hun gezin een wandelend reclameblok. Een soort familie Geerts in het klein.
Kunnen ze toch mooi 4 weken van naar Thailand!

Met die eeuwige fake smile van allebei..
pi_219981900
quote:
1s.gif Op zondag 1 februari 2026 22:46 schreef Earring het volgende:

[..]
Zandvoort.
Ging om de plaats inderdaad. Ze zit nu tegenover Center Parcs en ziet er druk uit met veel bouwprojecten waar ze op uitkijkt.
Snap die keuze voor Zandvoort niet. Retedruk als het mooi weer is en als het typisch Oudhollandsch takkeweer is dan is het net een spookdorp. Veel leukere plaatsen daaromheen.
pi_219981934
quote:
1s.gif Op zondag 1 februari 2026 23:01 schreef Maremare het volgende:

[..]
Snap die keuze voor Zandvoort niet. Retedruk als het mooi weer is en als het typisch Oudhollandsch takkeweer is dan is het net een spookdorp. Veel leukere plaatsen daaromheen.
Ja, mee eens
Maar wonen haar ouders daar ook niet? Ik kijk maar heel af en toe bij haar. Vind haar koopverslaafd en ook verwend
pi_219982027
quote:
1s.gif Op zondag 1 februari 2026 22:41 schreef Maremare het volgende:

[..]
19 uur is zeker niet heel laat. Volgens mij blijft haar oudste normaal wel langer op. Ben benieuwd of ze morgen te moe zijn om naar school te kunnen.

Zat nog even naar de benen van haar dochter te kijken. Zij heeft met haar 5 jaar gezonder uitziende benen dan mijn 7-jarige.
Ik vind haar echt zo'n zeur
Vanmorgen moe ziek zwak en misselijk, kan niets is ziek en met haar rugzakje moet ze wel rusten. Sorry maar wat doe je dan naar een verjaardag?
pi_219982028
quote:
1s.gif Op zondag 1 februari 2026 22:06 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Dat is bijzonder idd haha, kan me niet voorstellen dat je dat niet weet 🙈.

Ze zijn nu verhuisd naar een (volgens mij) best klein huis met kleine tuin met een vrij groot gezin. Dat begreep ik ook niet.
Dat huis bij Rijneker snap ik echt niet. Veel kinderen en zij heeft ook nog eens een koopverslaving 🫣
pi_219982119
quote:
0s.gif Op zondag 1 februari 2026 23:27 schreef Henrike het volgende:

[..]
Ik vind haar echt zo'n zeur
Vanmorgen moe ziek zwak en misselijk, kan niets is ziek en met haar rugzakje moet ze wel rusten. Sorry maar wat doe je dan naar een verjaardag?
Ja ze stelt haar prioriteiten op een bijzondere manier kunnen we wel zeggen. Maar zaken aandikken is haar ook niet echt vreemd.
pi_219982542
Lucilla bellinga is / was jarig. 11 jaar geworden
Ze kreeg ‘nepnagels’ voor haar verjaardag bij de nagelsalon .. ik kijk de foto’s en denk is zij 11 geworden of 16?! 😱😱 make-up alles al op en dan hoe er geposeerd word… wow
pi_219982565
quote:
0s.gif Op zondag 1 februari 2026 19:49 schreef Wvlwvdtivdt het volgende:

[..]
Gefeliciteerd! Geniet van je kraamtijd! Ik ben net even eerder. 3 weken geleden ook een zoon gekregen.

Ik merk dat ik het hier niet helemaal meer kan bij lezen.

Ik zag wel dat de little kaya familie het account nog sterker als influencer neerzet en haar kids volop inzet.
Haha zo herkenbaar ik ben 6weken geleden bevallen ook van een zoon en ik kan het echt amper nog bijhouden allemaal haha! Lees voornamelijk in de nacht bij hier.
pi_219982567
Hvk klaagt weer dat het maandag is, wordt ook langdradig.
En dat filmpje van die schimmel, bah.
Maar om te zeggen dat ze hoesten door de schimmel is wel wat kort door de bocht. Het is zeer ongezond en zal er niet beter van worden maar momenteel hoest iedereen. En iedereen eet daar van elkaars lepel, eet slecht en slaapt slecht dus om het op de schimmel te gooien..
En louay om 5 uur wakker, tsja ze doet ook niks met de tips die ze krijgt. Dat kereltje is oververmoeid en kan geen normaal slaapritme meer ontwikkelen volgens mij.
Misschien moet ze hem 's nachts maar in de bakfiets of op het speelgoedbsnkje leggen , daar slaapt hij wel( triest genoeg)
pi_219982575
quote:
0s.gif Op maandag 2 februari 2026 06:36 schreef Lolaliedje30 het volgende:
Ze kreeg ‘nepnagels’ voor haar verjaardag bij de nagelsalon .. ik kijk de foto’s en denk is zij 11 geworden of 16?! 😱😱 make-up alles al op en dan hoe er geposeerd word… wow
Ik vind het een eng gezin, komen soms op mijn insta voorbij. Idd hoe het meisje poseert, brr
pi_219982633
quote:
Ik word oprecht verdrietig als ik aan die kinderen denk. Die situatie is zo ongelooflijk ongezond.
pi_219982663
quote:
0s.gif Op maandag 2 februari 2026 07:00 schreef Liesv88 het volgende:

[..]
Ik word oprecht verdrietig als ik aan die kinderen denk. Die situatie is zo ongelooflijk ongezond.
Bij deze familie krijg ik echt de kriebelscen t zelfde gevoel als bij Ruby Franke. Geen fijne vergelijking ik weet het en misschien ook niet terecht. Maar alles is schone schijn en kinderen worden maximaal ingezet. Ze zijn, denk ik, heel bewust uit NL vertrokken.
pi_219982682
quote:
Even terug had fara foto's online gezet van lucilla in het zwembad... met een bikini aan in houdingen dat je je schaamt dat je de foto's gezien hebt.. kind was 10 en lag erbij alsof ze een only onlyfans account had...
Wat bezielt deze mensen?
Ik boycot nooit iets (leeftijd gepast) voor mijn kinderen... mochten gewoon teletubbies en bluey kijken hoe vreselijk ik het ook vond 🙇‍♂️ maar hebben geen enkele serie, film of video waar dit gezin in zit gezien
pi_219982691
quote:
1s.gif Op maandag 2 februari 2026 07:08 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Bij deze familie krijg ik echt de kriebelscen t zelfde gevoel als bij Ruby Franke. Geen fijne vergelijking ik weet het en misschien ook niet terecht. Maar alles is schone schijn en kinderen worden maximaal ingezet. Ze zijn, denk ik, heel bewust uit NL vertrokken.
De Ruby kaart word vaak onterecht getrokken.. maar als je Ruby franke vergelijkt met de belinga's zie je toch wel erg veel raakvlakken
pi_219982695
Ik denk dat ze ook heel bewust uit nl zijn vertrokken. Heb haast een beetje het gevoel alsof ze gevlucht zijn die ouders… zo ineens alles achter gelaten. Ik vraag mij echt af wat voor toekomst die ouders voor zich hebben in hun hoofd. En voor hun kinderen. Vooral omdat ze ook niet naar school gaan.
pi_219982749
MW Joeri en Lotte daar spontaan op bezoek, heb ik die connectie eerder gemist?
Worden dit de nieuwe maximale besties..
pi_219982768
quote:
0s.gif Op maandag 2 februari 2026 07:36 schreef Babbelaertje het volgende:
MW Joeri en Lotte daar spontaan op bezoek, heb ik die connectie eerder gemist?
Worden dit de nieuwe maximale besties..
Die teksten van die Joerie, ook die Lotte nu weer repost, niet te doen _O-
Ik krijg zo de kriebels van die vent, en niet de goede kriebels :')
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
pi_219982775
quote:
88s.gif Op zondag 1 februari 2026 22:58 schreef Mirp het volgende:

[..]
Kunnen ze toch mooi 4 weken van naar Thailand!

Met die eeuwige fake smile van allebei..
Ik ben heel benieuwd of Thailand een samenwerking is.

Wat die smile betreft denk ik dat ze nog azen op een samenwerking met een tandpasta merk. Ik kan geen andere reden bedenken waarom iemand zo vaak zijn/haar tanden laat zien.
Ik wil blijven.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')