abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_219980960
quote:
1s.gif Op zondag 1 februari 2026 17:47 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Haha je hebt de goeie hiernaast 😂
Ondertussen niet meer zwanger, maar bevallen van een gezonde zoon vorige week 🥰
Gefelicteerd ❤
pi_219980975
quote:
1s.gif Op zondag 1 februari 2026 18:09 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Ja al mijn volgers hebben het via de live stream kunnen volgen, een heel intiem🫶.
Het was een snelle bevalling, dus ik zal, zodra ik daar aan toe ben (dat is bij fluflu's altijd sneller dan je denkt) een delig epistel schrijven over de bevalling.
Ik verwacht wel alleen maar liefde en hartjes uiteraard.
Je hebt toch wel een fijne kraamhulp die je er doorheen sleept he? Die kan je dan later in je boek benoemen
pi_219980990
quote:
0s.gif Op zondag 1 februari 2026 19:42 schreef Lostit het volgende:
Gefeliciteerd @:dievanhiernaast! Is het een Koen, Tim, Dion of Maarten geworden? Lastig kiezen tussen al die namen 😜
Peppie 🫣
pi_219981028
Ahh ja Peppie was natuurlijk ook echt de perfecte keus!
pi_219981047
quote:
0s.gif Op zondag 1 februari 2026 19:49 schreef Wvlwvdtivdt het volgende:

[..]
Gefeliciteerd! Geniet van je kraamtijd! Ik ben net even eerder. 3 weken geleden ook een zoon gekregen.

Ik merk dat ik het hier niet helemaal meer kan bij lezen.

Ik zag wel dat de little kaya familie het account nog sterker als influencer neerzet en haar kids volop inzet.
Jij ook gefeliciteerd 💙 lekker genieten!
pi_219981073
quote:
1s.gif Op zondag 1 februari 2026 17:47 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Haha je hebt de goeie hiernaast 😂
Ondertussen niet meer zwanger, maar bevallen van een gezonde zoon vorige week 🥰
Gefeliciteerd! Veel geluk!
pi_219981108
Gefeliciteerd meiden met Flip en Flap! ❤️
pi_219981138
quote:
0s.gif Op zondag 1 februari 2026 20:36 schreef Miepje77 het volgende:
Gefeliciteerd meiden met Flip en Flap! ❤️
Of peppie en kokkie
A’j mekaar geliek geft, bu’j rap oet e kuierd Als je niet in dicussie gaat, ben je snel uitgepraat
Aj gen kop hebt kuj ok niet uut het roam kiekn - als je geen hoofd hebt kun je ook niet uit het raam kijken
pi_219981166
quote:
0s.gif Op zondag 1 februari 2026 19:49 schreef Wvlwvdtivdt het volgende:

[..]
Gefeliciteerd! Geniet van je kraamtijd! Ik ben net even eerder. 3 weken geleden ook een zoon gekregen.

Ik merk dat ik het hier niet helemaal meer kan bij lezen.

Ik zag wel dat de little kaya familie het account nog sterker als influencer neerzet en haar kids volop inzet.
Die tikt ook de diagnose bingo aan: PTSS, ADHD, ACNES, 3 hernia’s, atrose, ASS, astma, PDS en nog eens heel veel allergieën.

Debbie en DBM zouden jaloers zijn.

[ Bericht 2% gewijzigd door Moedervan4kids op 01-02-2026 20:43:46 (Aanvulling) ]
pi_219981313
Weet iemand of Manouk van liefs.mamanouk een nieuwe IG handle heeft? Ik kan haar niet meer vinden..
pi_219981349
quote:
1s.gif Op zondag 1 februari 2026 19:53 schreef Dievanhiernaast het volgende:
😂😂
Het was heel moeilijk, maar Rens stond hoog op t lijstje hoor 😂.
We zijn voor 'Peppie' gegaan 😂

Wat een liefde allemaal! Dank jullie wel💙.
Het is een heerlijk rustig mannetje, dus hier meelezen en schrijven lukt nog wel, zal de ene dag meer zijn dan de andere dag. Maar ik merk dat ik eerder hier ga lezen dan insta open 🙈.
Van harte! O+

Hier ook soms zomaar 8 of meer pagina’s bij te lezen, terwijl ik alweer een paar maanden uit de newbornfase ben en ook een rustige baby heb. Maar toch zat ik behoorlijk hoog in de top 20 van meeste berichten in 2025, ondanks een bevalling halverwege. Dus sla insta maar lekker over, als je hier meeleest dan zul je zien dat je alsnog genoeg inspiratie voor reacties hebt 😂
pi_219981367
quote:
0s.gif Op zondag 1 februari 2026 21:05 schreef Hannah12345 het volgende:
Weet iemand of Manouk van liefs.mamanouk een nieuwe IG handle heeft? Ik kan haar niet meer vinden..
Ik ben ook gaan kijken naar aanleiding van je bericht, ik kom alleen nog het account van haar winkel tegen.
pi_219981373
quote:
0s.gif Op zondag 1 februari 2026 21:14 schreef Danielle_ het volgende:

[..]
Ik ben ook gaan kijken naar aanleiding van je bericht, ik kom alleen nog het account van haar winkel tegen.
Dat is gek.. de laatste keer dat ik keek had ze niks gepost over dat ze klaar was met insta oid. Wat is eigenlijk de IG van haar winkel? Ben wel benieuwd hoe dat is geworden
pi_219981395
quote:
0s.gif Op zondag 1 februari 2026 21:15 schreef Hannah12345 het volgende:

[..]
Dat is gek.. de laatste keer dat ik keek had ze niks gepost over dat ze klaar was met insta oid. Wat is eigenlijk de IG van haar winkel? Ben wel benieuwd hoe dat is geworden
Conceptstore_liefsmamanouk. Ik vind het ook heel vreemd! Even gekeken via Rijneker, zij is ook bevriend met haar maar daar zie ik haar ook niet meer.
pi_219981423
Kellycaresse maakt ook altijd 1 op 1 die “grappige” video’s na die een paar dagen eerder door anderen zijn gemaakt. Tot zover de uniekheid van de influencers.
pi_219981425
quote:
0s.gif Op zondag 1 februari 2026 21:20 schreef Danielle_ het volgende:

[..]
Conceptstore_liefsmamanouk. Ik vind het ook heel vreemd! Even gekeken via Rijneker, zij is ook bevriend met haar maar daar zie ik haar ook niet meer.
Kan haar account ook niet meer vinden. Zal wel een foutje zijn want ze was juist lekker geld aan het verdienen aan haar nieuwe baby.
pi_219981435
quote:
1s.gif Op zondag 1 februari 2026 15:55 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Het is nooit mijn bedoeling geweest om kwetsend te zijn, dus daar bied ik mijn excuses voor aan.
Ik vind het fijn dat je je excuses wilt aanbieden en natuurlijk aanvaart.

Ook mijn excuses als jij of iemand mijn bericht anders hebben begrepen als ik vooral eigenlijk bedoelde.

Ik heb nooit de moeders hier die hun best doen met hun kinderen een rot gevoel willen geven, jullie doen meer dan je best en ik begrijp heel goed dat niet alles wat jullie kinderen doen altijd onder controle hebben. Zoals ik dus ook nog in de berichten hiervoor heb getypt.

Oh en ik lees net dat je bevallen bent. Van harte gefeliciteerd! ❤️ Ik wens je een fijne en gelukkige kraamtijd toe.
pi_219981470
Voor de new born mama’s gefeliciteerd geniet ervan! En heerlijk scrollen tijdens de nachtvoedingen hahah
pi_219981565
@Dievanhiernaast Gefeliciteerd :)
pi_219981568
Dubbel (gefeliciteerd) voor de andere nieuwe moeder met de naam die ik niet onthouden heb!
pi_219981578
quote:
0s.gif Op zondag 1 februari 2026 21:20 schreef Danielle_ het volgende:

[..]
Rijneker geeft al een paar dagen aan dat zij en een paar vriendinnen hun account kwijt waren. Zij heeft hem weer (tijdelijk?) Terug, maar een vriendin niet. Heel vaag verhaal, was vanuit insta en geen hack ofzo begreep ik.
pi_219981600
Gefeliciteerd voor de pas bevallen mama’s!! 🍼👶🏽

Mamanouk haar account was inderdaad ‘verwijderd’ door Instagram? Waarschijnlijk door een gezamenlijke foto van het stel vriendinnen en hun kindjes, heel vaag!

Dbm, blijft verbazen over wat ze allemaal loopt uit te kramen. Vriendinnetje met eetstoornis, taaislijmziekte waar je niks meer over hoort? En de wedstrijd waar ze voor ‘traint’, die is ook eind deze maand al?? 🙃 Ben benieuwd hoe dat gaat
pi_219981603
quote:
0s.gif Op zondag 1 februari 2026 21:52 schreef Post-its het volgende:

[..]
Rijneker geeft al een paar dagen aan dat zij en een paar vriendinnen hun account kwijt waren. Zij heeft hem weer (tijdelijk?) Terug, maar een vriendin niet. Heel vaag verhaal, was vanuit insta en geen hack ofzo begreep ik.
Dat klinkt vaag haha. Maar ze zal vast wel weer boven water komen.

Ik heb ook weer eens bij rijneker_rebels gekeken, dat was lang geleden. Ik herinner me nog van jaren terug dat ze vertelde dat haar hele riool systeem verstopt was, en haar man moest de boel fixen (en volgens mij hadden ze nog een ouderwetse beerput ofzo). Bleek dat ze tampons en maandverband gewoon doorspoelde, en géén idee had dat je dat niet hoorde te doen. Echt hoe dan 🫣😂.
pi_219981616
quote:
0s.gif Op zondag 1 februari 2026 22:00 schreef Hannah12345 het volgende:

[..]
Dat klinkt vaag haha. Maar ze zal vast wel weer boven water komen.

Ik heb ook weer eens bij rijneker_rebels gekeken, dat was lang geleden. Ik herinner me nog van jaren terug dat ze vertelde dat haar hele riool systeem verstopt was, en haar man moest de boel fixen (en volgens mij hadden ze nog een ouderwetse beerput ofzo). Bleek dat ze tampons en maandverband gewoon doorspoelde, en géén idee had dat je dat niet hoorde te doen. Echt hoe dan 🫣😂.
Dat is bijzonder idd haha, kan me niet voorstellen dat je dat niet weet 🙈.

Ze zijn nu verhuisd naar een (volgens mij) best klein huis met kleine tuin met een vrij groot gezin. Dat begreep ik ook niet.
pi_219981623
quote:
0s.gif Op zondag 1 februari 2026 21:59 schreef Mallorcameisje het volgende:
Gefeliciteerd voor de pas bevallen mama’s!! 🍼👶🏽

Mamanouk haar account was inderdaad ‘verwijderd’ door Instagram? Waarschijnlijk door een gezamenlijke foto van het stel vriendinnen en hun kindjes, heel vaag!

Dbm, blijft verbazen over wat ze allemaal loopt uit te kramen. Vriendinnetje met eetstoornis, taaislijmziekte waar je niks meer over hoort? En de wedstrijd waar ze voor ‘traint’, die is ook eind deze maand al?? 🙃 Ben benieuwd hoe dat gaat
Maar voor die wedstrijd traint ze 5x per week op karakter op dr tandvlees he. Dus moet helemaal goed komen.

Net ook weer die story met; 'verbazingwekkend hoe lang ze het volhouden op een verjaardag'. Ja verbazingwekkend hoe goed kinderen zichzelf bezig kunnen houden als hun moeder ze niet achter een scherm neerplant omdat zij vindt dat ze ziek, zwak, misselijk, moe of onderweg zijn.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')