Blijft vanaf de buitenkant toch lastig in te schatten.quote:Op zondag 1 februari 2026 18:13 schreef Henrike het volgende:
[..]
Nou , als het zo zou voelen zou ik niet naar Dubai gaan, in het openbaar kussen , bij elkaar slapen en wonen.
Heerlijk uit eten gaan enz...
Ik vind haar juist meer stralen dan paar maanden geleden en ze lijkt ietsje aangekomen.
Lijkt hè, weet het niet zeker.
Ik denk dat ze ook echt nog wel zorgen heeft om de scheiding, de afwikkeling.
Maar ik geloof wel dat ze het met Tim naar de zin heeft. Zou anders ook wel
Triest zijn als ze het niet zo zou voelen want de kinderen worden wel continu met Tim geconfronteerd.
Ja ik vind het alleen fascinerend en verbaas me erover dat ze dus al 3x iemand aan de haak heeft geslagen waarbij ik steeds ditzelfde patroon zie en die dit dus allemaal laten gebeuren.quote:Op zondag 1 februari 2026 16:51 schreef Henrike het volgende:
[..]
En het mooiste is; het zijn allemaal volwassen mensen, Koen jvp, de familie , de vrienden, Tim enz...
Allemaal een eigen keus om te doen waar ze zich goed bij voelen.
Ze hebben het zelf laten gebeuren dus blijkbaar vinden ze dat allemaal geen probleem.
Enige waar ik moeite mee heb zijn de kinderen die erbij betrokken zijn en geen keus hebben gehad.
En ik geloof echt dat alle ouders en ex partners die erbij betrokken zijn zielsveel van de kinderen houden maar dat ze er een knauw van hebben gekregen lijkt mij wel duidelijk.
Voor mn gevoel ben jij echt heeeeel lang zwanger geweest haha. Gefeliciteerd!!! 💙💙quote:Op zondag 1 februari 2026 17:47 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Haha je hebt de goeie hiernaast 😂
Ondertussen niet meer zwanger, maar bevallen van een gezonde zoon vorige week 🥰
Geloof me, ik heb 1000x liever dat iemand mijn kind negeert. Dit is echt niet oké.quote:Op zondag 1 februari 2026 17:48 schreef Missinglink24 het volgende:
[..]
Dit! Lijkt me echt heel creepy om mee te maken eerlijk gezegd.
Dat stralen zie ik echt niet en op mij komt het allemaal heel geforceerd over. En we hebben allemaal al gezien dat ze een toneelstuk kan opvoeren.quote:Op zondag 1 februari 2026 18:13 schreef Henrike het volgende:
[..]
Nou , als het zo zou voelen zou ik niet naar Dubai gaan, in het openbaar kussen , bij elkaar slapen en wonen.
Ik vind haar juist meer stralen dan paar maanden geleden en ze lijkt ietsje aangekomen.
Triest zijn als ze het niet zo zou voelen want de kinderen worden wel continu met Tim geconfronteerd.
Wat een mooi bericht! Gefeliciteerd! 🩵quote:Op zondag 1 februari 2026 17:47 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Oh geweldig zeg! Gefeliciteerd 💙quote:Op zondag 1 februari 2026 17:47 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Gefeliciteerd!quote:Op zondag 1 februari 2026 17:47 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Gefeliciteerd!!quote:Op zondag 1 februari 2026 17:47 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Mooi toch, dat we allemaal iets zien en op eigen manier interpreteren. Ik zie haar helemaal niet stralen. De echte vrolijkheid die ik bij de poly nog wel eens zag (maar wie weet was dat ook al hartstikke fake), zie ik nu niet. Het komt zo geforceerd en gemaakt over. Alsof ze het zo leuk heeft, en helemaal in love is. Van wegrennen bij de poly en in het clubhuis hangen, nu weer cozy met de nieuwe liefde. Die dan ook gelijk weer overal bij aanwezig is. Van het ene naar het andere vluchten, maar wel vier kinderen die zich daar elke keer weer op moeten aanpassen.quote:Op zondag 1 februari 2026 18:13 schreef Henrike het volgende:
[..]
Ja, zij hebben in feite gewoon nog een iets van een relatie. Oogt gewoon niet als een relatie die voorbij is.quote:Op zondag 1 februari 2026 19:23 schreef Earring het volgende:
Ellen is ook weer eens uit eten geweest met haar ex. Aangezien zij wanhopig een man zoekt zou ik gewoon lekker verder gaan met die ex.volgens mij wil hij dat ook wel. Kies dan voor een lat relatie, die hebben ze nu ook
Gefeliciteerd! Geniet van je kraamtijd! Ik ben net even eerder. 3 weken geleden ook een zoon gekregen.quote:Op zondag 1 februari 2026 17:47 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Ik heb goede associaties met Rensquote:Op zondag 1 februari 2026 19:42 schreef Lostit het volgende:
Gefeliciteerd @:dievanhiernaast! Is het een Koen, Tim, Dion of Maarten geworden? Lastig kiezen tussen al die namen 😜
Jij ook gefeliciteerd!quote:Op zondag 1 februari 2026 19:49 schreef Wvlwvdtivdt het volgende:
[..]
Gefeliciteerd! Geniet van je kraamtijd! Ik ben net even eerder. 3 weken geleden ook een zoon gekregen.
Ik merk dat ik het hier niet helemaal meer kan bij lezen.
Ik zag wel dat de little kaya familie het account nog sterker als influencer neerzet en haar kids volop inzet.
Gefeliciteerd! Nog zo’n mooi bericht! 🩵quote:Op zondag 1 februari 2026 19:49 schreef Wvlwvdtivdt het volgende:
[..]
Gefeliciteerd! Geniet van je kraamtijd! Ik ben net even eerder. 3 weken geleden ook een zoon gekregen.
Ik merk dat ik het hier niet helemaal meer kan bij lezen.
Ik zag wel dat de little kaya familie het account nog sterker als influencer neerzet en haar kids volop inzet.
Gefeliciteerd met Peppie!quote:Op zondag 1 februari 2026 19:53 schreef Dievanhiernaast het volgende:
😂😂
Het was heel moeilijk, maar Rens stond hoog op t lijstje hoor 😂.
We zijn voor 'Peppie' gegaan 😂
Wat een liefde allemaal! Dank jullie wel💙.
Het is een heerlijk rustig mannetje, dus hier meelezen en schrijven lukt nog wel, zal de ene dag meer zijn dan de andere dag. Maar ik merk dat ik eerder hier ga lezen dan insta open 🙈.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |