abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_219980260
quote:
0s.gif Op zondag 1 februari 2026 18:13 schreef Henrike het volgende:

[..]
Nou , als het zo zou voelen zou ik niet naar Dubai gaan, in het openbaar kussen , bij elkaar slapen en wonen.
Heerlijk uit eten gaan enz...
Ik vind haar juist meer stralen dan paar maanden geleden en ze lijkt ietsje aangekomen.
Lijkt hè, weet het niet zeker.
Ik denk dat ze ook echt nog wel zorgen heeft om de scheiding, de afwikkeling.
Maar ik geloof wel dat ze het met Tim naar de zin heeft. Zou anders ook wel
Triest zijn als ze het niet zo zou voelen want de kinderen worden wel continu met Tim geconfronteerd.
Blijft vanaf de buitenkant toch lastig in te schatten.
Het bleek in de poly ook al maanden niet goed te zitten achteraf maar telkens de lovey-dovey plaatjes. De tijd zal het leren..
pi_219980277
quote:
1s.gif Op zondag 1 februari 2026 16:51 schreef Henrike het volgende:

[..]
En het mooiste is; het zijn allemaal volwassen mensen, Koen jvp, de familie , de vrienden, Tim enz...
Allemaal een eigen keus om te doen waar ze zich goed bij voelen.
Ze hebben het zelf laten gebeuren dus blijkbaar vinden ze dat allemaal geen probleem.
Enige waar ik moeite mee heb zijn de kinderen die erbij betrokken zijn en geen keus hebben gehad.
En ik geloof echt dat alle ouders en ex partners die erbij betrokken zijn zielsveel van de kinderen houden maar dat ze er een knauw van hebben gekregen lijkt mij wel duidelijk.
Ja ik vind het alleen fascinerend en verbaas me erover dat ze dus al 3x iemand aan de haak heeft geslagen waarbij ik steeds ditzelfde patroon zie en die dit dus allemaal laten gebeuren.
Ze valt duidelijk op een bepaald meegaand/beïnvloedbaar type dat vooral ondersteunend moet zijn aan haar leven en daar oké mee is.
pi_219980294
quote:
1s.gif Op zondag 1 februari 2026 17:47 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Haha je hebt de goeie hiernaast 😂
Ondertussen niet meer zwanger, maar bevallen van een gezonde zoon vorige week 🥰
Voor mn gevoel ben jij echt heeeeel lang zwanger geweest haha. Gefeliciteerd!!! 💙💙
pi_219980295
quote:
0s.gif Op zondag 1 februari 2026 17:48 schreef Missinglink24 het volgende:

[..]
Dit! Lijkt me echt heel creepy om mee te maken eerlijk gezegd.
Geloof me, ik heb 1000x liever dat iemand mijn kind negeert. Dit is echt niet oké.
Ik wil blijven.
pi_219980319
quote:

[..]
Nou , als het zo zou voelen zou ik niet naar Dubai gaan, in het openbaar kussen , bij elkaar slapen en wonen.
Ik vind haar juist meer stralen dan paar maanden geleden en ze lijkt ietsje aangekomen.
Triest zijn als ze het niet zo zou voelen want de kinderen worden wel continu met Tim geconfronteerd.
Dat stralen zie ik echt niet en op mij komt het allemaal heel geforceerd over. En we hebben allemaal al gezien dat ze een toneelstuk kan opvoeren.
Ik wil blijven.
pi_219980332
quote:

[..]
Wat een mooi bericht! Gefeliciteerd! 🩵
Ik wil blijven.
pi_219980338
@Dievanhiernaast, gefeliciteerd en veel geluk!
pi_219980406
Bij de poly vond toen duidelijk te zien dat het niet meer was zoals het eerder is geweest.
Ik denk wel dat meer rust pakken in de weekenden ipv in de lampen hangen mies wel goed doet…
En ik denk ook wel dat ze gek op elkaar zijn maar voor buiten wereld wel heel erg willen bewijzen daarom miss geforceerd overkomt
pi_219980427
Gefeliciteerd Dievanhiernaast. Hopelijk heb je nog tijd om hier te schrijven.
pi_219980544
quote:

[..]
Oh geweldig zeg! Gefeliciteerd 💙
pi_219980576
Ik blijf me afvragen of Tim zijn eigen kinderen nog wel ziet en
of die scheiding/ financiële afwikkeling al achter de rug is.
Hij zal uiteraard alimentatie voor zijn dochtertjes moeten betalen.
pi_219980590
quote:

[..]
Gefeliciteerd!
pi_219980611
quote:

[..]
Gefeliciteerd!! *O*
pi_219980622
Gefeliciteerd @Dievanhiernaast Veel geluk toegewenst!
pi_219980639
@Dievanhiernaast: gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon! Heel veel geluk samen 💙👶🏼
pi_219980653
quote:

[..]
Mooi toch, dat we allemaal iets zien en op eigen manier interpreteren. Ik zie haar helemaal niet stralen. De echte vrolijkheid die ik bij de poly nog wel eens zag (maar wie weet was dat ook al hartstikke fake), zie ik nu niet. Het komt zo geforceerd en gemaakt over. Alsof ze het zo leuk heeft, en helemaal in love is. Van wegrennen bij de poly en in het clubhuis hangen, nu weer cozy met de nieuwe liefde. Die dan ook gelijk weer overal bij aanwezig is. Van het ene naar het andere vluchten, maar wel vier kinderen die zich daar elke keer weer op moeten aanpassen.
pi_219980681
Ellen is ook weer eens uit eten geweest met haar ex. Aangezien zij wanhopig een man zoekt zou ik gewoon lekker verder gaan met die ex.volgens mij wil hij dat ook wel. Kies dan voor een lat relatie, die hebben ze nu ook
pi_219980787
Gefeliciteerd @Dievanhiernaast! Is het een Koen, Tim, Dion of Maarten geworden? Lastig kiezen tussen al die namen 😜
pi_219980816
quote:
1s.gif Op zondag 1 februari 2026 19:23 schreef Earring het volgende:
Ellen is ook weer eens uit eten geweest met haar ex. Aangezien zij wanhopig een man zoekt zou ik gewoon lekker verder gaan met die ex.volgens mij wil hij dat ook wel. Kies dan voor een lat relatie, die hebben ze nu ook
Ja, zij hebben in feite gewoon nog een iets van een relatie. Oogt gewoon niet als een relatie die voorbij is.
pi_219980830
quote:

[..]
Gefeliciteerd! Geniet van je kraamtijd! Ik ben net even eerder. 3 weken geleden ook een zoon gekregen.

Ik merk dat ik het hier niet helemaal meer kan bij lezen.

Ik zag wel dat de little kaya familie het account nog sterker als influencer neerzet en haar kids volop inzet.
pi_219980837
quote:
0s.gif Op zondag 1 februari 2026 19:42 schreef Lostit het volgende:
Gefeliciteerd @:dievanhiernaast! Is het een Koen, Tim, Dion of Maarten geworden? Lastig kiezen tussen al die namen 😜
Ik heb goede associaties met Rens
pi_219980850
😂😂
Het was heel moeilijk, maar Rens stond hoog op t lijstje hoor 😂.
We zijn voor 'Peppie' gegaan 😂

Wat een liefde allemaal! Dank jullie wel💙.
Het is een heerlijk rustig mannetje, dus hier meelezen en schrijven lukt nog wel, zal de ene dag meer zijn dan de andere dag. Maar ik merk dat ik eerder hier ga lezen dan insta open 🙈.
pi_219980852
quote:
0s.gif Op zondag 1 februari 2026 19:49 schreef Wvlwvdtivdt het volgende:

[..]
Gefeliciteerd! Geniet van je kraamtijd! Ik ben net even eerder. 3 weken geleden ook een zoon gekregen.

Ik zag wel dat de little kaya familie het account nog sterker als influencer neerzet en haar kids volop inzet.
Jij ook gefeliciteerd!
pi_219980867
quote:
0s.gif Op zondag 1 februari 2026 19:49 schreef Wvlwvdtivdt het volgende:

[..]

Gefeliciteerd! Nog zo’n mooi bericht! 🩵
Ik wil blijven.
pi_219980880
quote:
1s.gif Op zondag 1 februari 2026 19:53 schreef Dievanhiernaast het volgende:
😂😂
Het was heel moeilijk, maar Rens stond hoog op t lijstje hoor 😂.
We zijn voor 'Peppie' gegaan 😂

Wat een liefde allemaal! Dank jullie wel💙.
Het is een heerlijk rustig mannetje, dus hier meelezen en schrijven lukt nog wel, zal de ene dag meer zijn dan de andere dag. Maar ik merk dat ik eerder hier ga lezen dan insta open 🙈.
Gefeliciteerd met Peppie!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')