Nja, Sanneke is meer van de tikkies. Kunnen mensen ook niet zien wat het precies opbrengt. Nog steeds benieuwd eigenlijk hoeveel ze heeft opgehaald voor die fiets en heeft betaald.quote:Op zondag 1 februari 2026 13:23 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ja maar ze is zielig en autistisch dus zij heeft hier recht op hè. Straks een Gofundme voor de bruiloft 🥲
Zo gehaaid is Sanneke welquote:Op zondag 1 februari 2026 14:06 schreef Beertjeteddy het volgende:
[..]
Nja, Sanneke is meer van de tikkies. Kunnen mensen ook niet zien wat het precies opbrengt. Nog steeds benieuwd eigenlijk hoeveel ze heeft opgehaald voor die fiets en heeft betaald.
Sanneke is gewoon een leugenaar.quote:Op zondag 1 februari 2026 13:26 schreef Utopica het volgende:
Haha, Sanneke met haar empathie en dan klagen dat anderen dat niet hebben. “ik snap dat mensen kinderen niet leuk vinden, nee toch niet”
Nee thanks! Bedankt voor je ‘begrip’.
Ben niet met kleine kinderen opgegroeid, wil geen kinderen en eigenlijk bijna nooit in mn omgeving mee in aanraking gekomen. Weet nooit hoe ik met kleine kinderen om moet gaan en voel me ongemakkelijk. Maar thanks dat ik wel blijkbaar iets met de kinderen van anderen moet doen volgens jou. En ik haat schelle geluiden, dat gaat bij mij door merg en been (adhd, net zoals autisme iets met prikkels). Pfffff.
Van mij mag je echt met je kind van alles doen en er zijn. Maar schelle geluiden, daar zal ik niet bij glimlachen en nee, heb ook geen zin om bij ieder kind leuk te moeten doen.
Oh zeker. Dat is ook niet de eerste keer. Ik vind het vooral achterlijk dat mensen erin trappen.quote:
Ja, maar nu is dat anders, want nu wil M. graag contact met mensen. Maar goed, kennelijk ging het om 1 persoon die verkeerd naar haar kind gekeken heeft. Nou boehoe. Ze maakt gewoon weer een probleem wat er niet is.quote:Op zondag 1 februari 2026 14:26 schreef Beertjeteddy het volgende:
[..]
Sanneke is gewoon een leugenaar.
Kinderen vond ze zelf in Blijdorp toen ze met Dion en M. daar na toe ging erg vervelend. Ze waren veel te luid aan het schreeuwen en gillen en M. moest slapen.
Nou dit dus, alsof alle ouders van schreeuwende kinderen dat maar 'goed' vinden. Ik heb ook zo'n luidruchtig kind en ja er wordt wat van gezegd en nee ik vind het ook niet fijn, maar soms is het wat het is.quote:Op zondag 1 februari 2026 14:50 schreef Nieve het volgende:
Ik heb helaas dat “schreeuwende” kind…
Mijn jongste heeft flinke adhd, een harde stem en door zijn adhd helaas 0 emotieregulatie.
En nee, ik trek dat ook niet met m’n lc, maar ik heb geen keuze. 😅 Ik had voorheen ook weinig begrip voor schreeuwende kinderen want mijn andere 2 deden dat niet, maar mijn jongste is enorm explosief en daar doe je precies niks aan. De blikken van mensen in de winkel voel ik ook vaak in m’n rug prikken en dan staat het zweet me al in de naad. Ouders kunnen er dus niet altijd wat aan doen… Sanneke moet eens stoppen met dat gezeur, ze oordeelt zelf ook net zo hard.
Vaak kun je wel zien of het kind gewoon een verwende draak is, or dat er meer aan de hand isquote:Op zondag 1 februari 2026 14:54 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Nou dit dus, alsof alle ouders van schreeuwende kinderen dat maar 'goed' vinden. Ik heb ook zo'n luidruchtig kind en ja er wordt wat van gezegd en nee ik vind het ook niet fijn, maar soms is het wat het is.
De beste ouders zijn de ouders zonder kinderen 🙈.
Bij Sanneke werkt het altijd maar 1 kant op, als het haar irriteert moeten mensen er iets aan doen, maar als iets andere irriteert dan is het een probleem van diegene die zich irriteert.
quote:Op zondag 1 februari 2026 14:50 schreef Nieve het volgende:
Ik heb helaas dat “schreeuwende” kind…
Mijn jongste heeft flinke adhd, een harde stem en door zijn adhd helaas 0 emotieregulatie.
En nee, ik trek dat ook niet met m’n lc, maar ik heb geen keuze. 😅 Ik had voorheen ook weinig begrip voor schreeuwende kinderen want mijn andere 2 deden dat niet, maar mijn jongste is enorm explosief en daar doe je precies niks aan. De blikken van mensen in de winkel voel ik ook vaak in m’n rug prikken en dan staat het zweet me al in de naad. Ouders kunnen er dus niet altijd wat aan doen… Sanneke moet eens stoppen met dat gezeur, ze oordeelt zelf ook net zo hard.
Soms kan je er ook werkelijk niks aan doen. Maar ik vind het wel fijner als een ouder er iets van zegt als helemaal niks.quote:Op zondag 1 februari 2026 14:54 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Nou dit dus, alsof alle ouders van schreeuwende kinderen dat maar 'goed' vinden. Ik heb ook zo'n luidruchtig kind en ja er wordt wat van gezegd en nee ik vind het ook niet fijn, maar soms is het wat het is.
De beste ouders zijn de ouders zonder kinderen 🙈.
Bij Sanneke werkt het altijd maar 1 kant op, als het haar irriteert moeten mensen er iets aan doen, maar als iets andere irriteert dan is het een probleem van diegene die zich irriteert.
Judith bedankt haar volgers wel die wat gedoneerd hadden , ik ben door haar verwijderd , want ik vroeg aan haar waarom ze bedelde 😂😂quote:Op zondag 1 februari 2026 14:06 schreef Beertjeteddy het volgende:
[..]
Nja, Sanneke is meer van de tikkies. Kunnen mensen ook niet zien wat het precies opbrengt. Nog steeds benieuwd eigenlijk hoeveel ze heeft opgehaald voor die fiets en heeft betaald.
Waarschijnlijk alleen thuis met jayda... die past vaker opquote:Op zondag 1 februari 2026 15:41 schreef Jenn1806 het volgende:
Waar zou de tweeling van HVK zijn? Logeren bij haar goede vriend in Brabant? 🫣
Het is nooit mijn bedoeling geweest om kwetsend te zijn, dus daar bied ik mijn excuses voor aan.quote:Op zondag 1 februari 2026 15:09 schreef Beertjeteddy het volgende:
[..]
[..]
Soms kan je er ook werkelijk niks aan doen. Maar ik vind het wel fijner als een ouder er iets van zegt als helemaal niks.
Soms negeren ze hun kind totaal en laten ze het daadwerkelijk gillen.
En soms kan ik mezelf ook daadwerkelijk voorstellen dat je het al een miljoen keer misschien hebt gezegd en je kind maar blijft doorgaan. En het lijkt me vooral erg wanhopig als je ook zou willen dat het stopt, maar wat je ook doet dit niet gebeurd. Ik heb het vooral zelf overigens over de ouders die er vrijwel lachend na staan te kijken, vinden dat hun kind dit gewoon mag of gewoon zichzelf helemaal wegdraaien en doen alsof het hun kind niet is ( al is de laatste groep vaak gewoon wanhopig, denk ik. )
Ik heb het over de ouders die het maar laten gaan.
Niet over de kinderen die er letterlijk niks aan kunnen doen omdat ze bijvoorbeeld (zwaar) autisme hebben of ADHD of wat dan ook. Dat is toch al zwaar genoeg voor het kind en de ouders zelf?
Overigens vind ik het vooral het dikgedrukte erg kwetsend. Niet iedereen kan kinderen krijgen om wat voor reden dan ook.
Ik ben zelf daarbij geen moeder en zal er misschien nooit een kunnen en mogen worden. Maar dat wilt toch niet zeggen dat ik er niks van weet? Ik heb met kinderen gewerkt, in mijn familie zitten kinderen, mijn vriendinnen hebben kleintjes gehad en daarover gepraat met mij. Ik heb op die kleintjes gepast etc.
Het is niet alsof ik nooit met kinderen in aanraking ben gekomen. En nee, ik zal dan misschien het nooit precies weten maar dit soort reacties zijn nou ook niet echt nodig he?
Ik las het ook eerst een beetje negatief, maar bedacht me later dat je het ook niet zo bedoelde!quote:Op zondag 1 februari 2026 15:55 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Het is nooit mijn bedoeling geweest om kwetsend te zijn, dus daar bied ik mijn excuses voor aan.
Daar is ze toch niet eerlijk over.quote:Op zondag 1 februari 2026 15:41 schreef Jenn1806 het volgende:
Waar zou de tweeling van HVK zijn? Logeren bij haar goede vriend in Brabant? 🫣
En het mooiste is; het zijn allemaal volwassen mensen, Koen jvp, de familie , de vrienden, Tim enz...quote:Op zondag 1 februari 2026 15:49 schreef Moondance het volgende:
Ik vind het echt fascinerend en verbazingwekkend hoe de liefdes van Michelle altijd volledig door haar worden opgeslokt (en hoe blijkbaar iedereen dat ook laat gebeuren).
Eerst Koen die niet alleen een relatie met Michelle had maar ook werkte in het familiebedrijf van Pa Walk. Op insta zag je ook altijd dat ze super close waren met haar familie (ouders, broer en schoonzus) maar zijn familie (ouders en twee broers) daar leek maar sporadisch contact mee te zijn terwijl die daar ook allemaal dicht in de buurt wonen. Vervolgens heeft Koen een blauwe maandag een andere baan gehad maar al snel is hij daar weer mee gestopt om min of meer Michelle haar PA te zijn in het hele insta imperium. Ook qua vrienden enzo leek het alsof zijn vrienden voornamelijk de relaties van de vriendinnen van Michelle waren.
Vervolgens kwam Jacqueline erbij en moest er naad het hele insta gebeuren met z’n drieën een bedrijf begonnen worden. Michelle haar vriendinnen waren ineens ook Jacqueline haar vriendinnen. Af en toe zag je Jacqueline haar ouders nog voorbij komen maar verder werd Jacqueline naadloos ingepast in het werk, de vrienden en familie van Michelle. Ze leek echt niks meer voor of van zichzelf te hebben.
En nu met Tim gebeurt gewoon weer precies hetzelfde? Het is niet alleen haar nieuwe liefde maar het lijkt wel haar emotional support dog waar ze niks meer zonder kan ondernemen. Niet alleen privé maar hij moet ook meteen weer in het werk betrokken worden. Het lijkt mij heel gezond om als partners ook nog bepaalde dingen van jezelf te hebben, zoals eigen familie en vrienden (en dat kunnen natuurlijk ook vrienden en familie van je partner worden maar het lijkt mij wel wenselijk als dat dan min of meer van beide kanten is en niet dat 1 iemand volledig integreert in de familie en vrienden van de ander) en eigen werk en hobby’s.
Nou dit idd, ze laten het zelf gebeuren, maar de kinderen moeten overal maar in mee.quote:Op zondag 1 februari 2026 16:51 schreef Henrike het volgende:
[..]
En het mooiste is; het zijn allemaal volwassen mensen, Koen jvp, de familie , de vrienden, Tim enz...
Allemaal een eigen keus om te doen waar ze zich goed bij voelen.
Ze hebben het zelf laten gebeuren dus blijkbaar vinden ze dat allemaal geen probleem.
Enige waar ik moeite mee heb zijn de kinderen die erbij betrokken zijn en geen keus hebben gehad.
En ik geloof echt dat alle ouders en ex partners die erbij betrokken zijn zielsveel van de kinderen houden maar dat ze er een knauw van hebben gekregen lijkt mij wel duidelijk.
Half December post ze dat ook nog. Kind aan nutrinidrink op haar verjaardag.quote:Op zondag 1 februari 2026 17:05 schreef Henrike het volgende:
Dbm ; een post over haar dochter die aan het boksen is.
Ze schrijft; een kind wat een jaar geleden nog ondervoed was... was dat niet van de zomer dat ze nog schreef dat het kind te zwak was om te lopen, niks at en bekend was met een eetstoornis?
Even off topic. Hoe is t met jou, jij ben toch hoogzwanger of heb ik de verkeerde ‘hiernaast’ voor me 😉quote:Op zondag 1 februari 2026 17:04 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Nou dit idd, ze laten het zelf gebeuren, maar de kinderen moeten overal maar in mee.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |