Dat ook idd. Wij zijn getrouwd omdat ik zwanger was, was handiger. Gratis op maandagochtend haha.quote:Op zondag 1 februari 2026 11:02 schreef LeSage het volgende:
[..]
Ik begrijp heel dat trouwen niet. Als je geen spaargeld hebt (dat geeft ze zelf aan als het gaat over een huis moeten inrichten) kan ik me niet voorstellen dat je droomt over een dure bruiloft.
Scheelt wel dat ik zelf helemaal niets heb met trouwen en een witte jurk en alles.
Dat geld geef ik dan toch liever uit aan een super fijn huis waar ik jaren van kan genieten met mijn gezin dan aan 1 dag.
Jawel ze meld het wel maar is dan altijd de schuld van een externe factor "bob werd niet eerste want er deden kinderen van 14 mee" "bob deed dit extreem goed voor een eerste keer en het waaide"quote:Op zondag 1 februari 2026 10:51 schreef Henrike het volgende:
[..]
Triest... ik heb een bloedhekel aan moeders die hun kind zo ophemelen.
Er zal ook vast iets zijn waar Bob niet zo goed in is( wat helemaal prima is) maar dat wordt niet vermeldt
Op die manier begrijp ik trouwen heel prima hoor. Misschien anders verwoorden: ik ben blanco over trouwen, ik heb niets met bruiloftenquote:Op zondag 1 februari 2026 11:09 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Dat ook idd. Wij zijn getrouwd omdat ik zwanger was, was handiger. Gratis op maandagochtend haha.
Ik vind het zonde van het geld en als ze straks wel een keer een huis krijgen dan zullen ze het geld hard nodig hebben voor de inboedel gok ik.
Ja ze hebben met z'n 3-en een hypotheek.quote:Op zondag 1 februari 2026 10:55 schreef Henrike het volgende:
[..]
Dat ligt er toch aan hoe het op papier staat? Hebben ze met hun 3 de hypotheek?
Zaak wel volgens mij , jvp is mede eigenaar dichtbij te hebben gelezen.
En B is zo mede dankzij haar geweldige opvoeding he? Zij inspireert mensen echt met haar kijk op opvoeden!quote:Op zondag 1 februari 2026 11:09 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
[..]
Jawel ze meld het wel maar is dan altijd de schuld van een externe factor "bob werd niet eerste want er deden kinderen van 14 mee" "bob deed dit extreem goed voor een eerste keer en het waaide"
Bob heeft volgens Judith overal een natuur talent voor 👍 hij las al engelse boeken toen hij 4 werd he!
En dan vooral over ingewikkelde historische onderwerpen...
Lijkt me zeer vermoeiend om bob te zijn... met een moeder die een excel sheet bij houd van al je pr's terwijl je zelf gewoon wilt rennen
Dezelfde Kyra die altijd roept nooit medische info te delen deelt dit gewoon op openbare insta accounts.quote:Op zondag 1 februari 2026 11:07 schreef Nieve het volgende:
Bij Kyra speelt er bij haar jongste weer iets met de gezondheid waardoor ze zooo bang is om haar te verliezen.
Is dat niet bij ieder kind van haar zo geweest tot nu toe?
In de posts ervoor is ze zelf met haar gewicht bezig en nieuwe kleding, dus het zal allemaal wel weer loslopen...
Blijft bijzonder bij haar.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat ze zich niet meer inkunnen denken dat het niet normaal is al dat gefilm overal , dat zegt toch genoeg .quote:Op zondag 1 februari 2026 08:19 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
Ja, en dat ze het maar belachelijk vinden, er de draak mee steken.
quote:Op zondag 1 februari 2026 11:19 schreef AppelsEieren het volgende:
[..]
Dezelfde Kyra die altijd roept nooit medische info te delen deelt dit gewoon op openbare insta accounts.
Hoe dan ook vind ik het heel heel verdrietig dat er zoveel zorgen in het gezin zijn. Niet alleen qua kinderen maar vooral ook voor haar zelf alle mentale zorgen naast haar lichamelijke aandoening.
Volgens mij wel weer woonachtig in eigen huis ipv schoonouders?Geen idee wie degene is vh plaatje, krijg vooral een error vd stekkerdoos onder een laag dekens 🤣SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niet heel raar als Jacq en Koen er niet meer werken en Tim werkeloos is.quote:Op zondag 1 februari 2026 09:56 schreef Beertjeteddy het volgende:
[..]
Verbaast mij niet. Tim heeft direct de plaats van Koen en Jacqueline ingevuld. Letterlijk overal.
1+1=2 denk in in deze situatie ja. Ik vind het niet gezond maar ja, dat ben ik. Ik zou na een poosje stapeldol worden denk ik. Ben heel blij dat ik en mijn man niet dezelfde baan bij hetzelfde bedrijf hebben. Het lijkt via de socials dat ze weinig tijd als individu doorbrengen. Ik snap dat de socials misschien niet hun hele leven weergeven maar ik zie tim wel heel vaak op beeldquote:Op zondag 1 februari 2026 11:39 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Niet heel raar als Jacq en Koen er niet meer werken en Tim werkeloos is.
Ik vind dat ook niet gezond voor een relatie, en helemaal niet als de gezinnen net uit elkaar gevallen zijn, dit is weer vragen om ellende.quote:Op zondag 1 februari 2026 11:52 schreef Linnen het volgende:
[..]
1+1=2 denk in in deze situatie ja. Ik vind het niet gezond maar ja, dat ben ik. Ik zou na een poosje stapeldol worden denk ik. Ben heel blij dat ik en mijn man niet dezelfde baan bij hetzelfde bedrijf hebben. Het lijkt via de socials dat ze weinig tijd als individu doorbrengen. Ik snap dat de socials misschien niet hun hele leven weergeven maar ik zie tim wel heel vaak op beeld
Dan zal ze prioriteiten moeten gaan stellen. Wekelijks geld zat eruit aan actionmeuk, kleding, boodschappen. NOg ruimte zat om te besparen.quote:Op zondag 1 februari 2026 12:16 schreef Mallorcameisje het volgende:
Op threads reageert dbm op iemand, gaat over de verhoging van het eigen risico. Iemand zegt dat valt wel mee toch? Dbm: “nou niet voor ons” 🙃 Nee als je om elk wissewasje naar de hap rent, dan krijg je dit
Ik heb dat ook hoor. Dat ik kinderen heb betekent niet dat ik alle kinderen leuk vind.quote:Op zondag 1 februari 2026 10:57 schreef Muisjeruisje het volgende:
[..]
Eerlijk? Ik vind echt niet alle kinderen leuk, en heb regelmatig ook geen zin om naar andermans kinderen te lachen in de winkel 🫣
Ze mag blij zijn dat kinderen onder de 18 nog steeds gratis verzekerd zijn.quote:Op zondag 1 februari 2026 12:16 schreef Mallorcameisje het volgende:
Op threads reageert dbm op iemand, gaat over de verhoging van het eigen risico. Iemand zegt dat valt wel mee toch? Dbm: “nou niet voor ons” 🙃 Nee als je om elk wissewasje naar de hap rent, dan krijg je dit
En dat ik kindvrij ben, betekent niet dat ik alle kinderen haat. Maar gillen en schreeuwen om niks of dingen uit een schap trekken om het op de grond te gooien en de ouder(s) laten het begaan, daar kan ik niet om lachen. Ook niet naar het kind.quote:Op zondag 1 februari 2026 12:36 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Ik heb dat ook hoor. Dat ik kinderen heb betekent niet dat ik alle kinderen leuk vind.
Ja maar ze is zielig en autistisch dus zij heeft hier recht op hè. Straks een Gofundme voor de bruiloft 🥲quote:Op zondag 1 februari 2026 11:02 schreef LeSage het volgende:
[..]
Ik begrijp heel dat trouwen niet. Als je geen spaargeld hebt (dat geeft ze zelf aan als het gaat over een huis moeten inrichten) kan ik me niet voorstellen dat je droomt over een dure bruiloft.
Scheelt wel dat ik zelf helemaal niets heb met trouwen en een witte jurk en alles.
Dat geld geef ik dan toch liever uit aan een super fijn huis waar ik jaren van kan genieten met mijn gezin dan aan 1 dag.
Toen mijn kinderen die leeftijd hadden en ik co-oudersvhap had waste ik soms maar 1x in de twee weken alle wasmanden weg. Sportkleding stinkt nog niet op die leeftijd. En kunnen ze best een tijdje aan mi. En qua kleding hadden ze genoeg in de kast, waardoor ik echt volle manden kon leeg wassen.quote:Op zondag 1 februari 2026 10:00 schreef WildeTuinen het volgende:
[..]
Nou, fris zal ze niet zijn.....ze zei laatst dat ze 2 wasjes draait per week toch of zo..... Hoe dan met een kind wat ook nog zoveel sport?
Ze had laatst eindelijk door dat haar jaskraag zo vies was maar lacht er gewoon om...
Dit. Ik heb zelf ook kinderen en die zijn (meestal 😆) wel leukquote:Op zondag 1 februari 2026 12:36 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Ik heb dat ook hoor. Dat ik kinderen heb betekent niet dat ik alle kinderen leuk vind.
Ik zeg ook iedereen gedag als ik oogcontact heb (op straat ofzo). Sommige mensen reageren niet, kijken geïrriteerd of draaien hun hoofd weg.quote:Op zondag 1 februari 2026 13:32 schreef Clubsoda het volgende:
Ik denk zeker niet dat ke alle kinderen leuk hoeft te vinden en altijd moet lachen. Maar sommige mensen doen wel awkward vind ik. Mijn peuter begroet nogal graag mensen. Hij lult je heus niet oren van je hoofd, hij loopt langs, zegt rustig "goedemorgen" of "fijne dag" en gaat weer door. Er zijn best veel mensen die dan stuurs de andere kant op kijkenZou je dat met een volwassene ook doen, vraag ik me af. Het zijn eigenlijk net mensen, kinderen. Ze reageren ook op de meeste dingen gewoon zoals mensen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |