abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_219975150
quote:
0s.gif Op zondag 1 februari 2026 09:30 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
Idd dit...
Maar die trui was volgens mij dag 1 al goor.. durf het bijna niet te zeggen/denken... maar zou ze die gewoon uit de stapel vuile kleding gehaald hebben die in de hoek van de kamer ligt? Heel die nek is grauw
Niet lullig bedoeld, maar zou Judith ook stinken?
pi_219975154
quote:
0s.gif Op zondag 1 februari 2026 07:10 schreef Loveischocolala het volgende:
Sjaak niet mee op inkoop maar Tim wel…
Verbaast mij niet. Tim heeft direct de plaats van Koen en Jacqueline ingevuld. Letterlijk overal.
pi_219975174
quote:
0s.gif Op zondag 1 februari 2026 09:56 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
Ik weet nog dat ze voorraad was parels kocht omdat ze die zo lekker vind ruiken 🤔 maar ze wast nauwelijks dus wanneer gebruikt ze dat dan 🤔 hoe ze ruikt wil ik niet eens aan denken..
pi_219975181
quote:

[..]
Ik denk dat ze per jaar 2 flessen wasmiddel gebruikt. Staat dat eigenlijk niet vermeld op haar andere pagina als bespaartip? Jass n hoeven overigens niet gewassen, die blijven schoon door de regen.
pi_219975184
quote:

[..]
Nou, fris zal ze niet zijn.....ze zei laatst dat ze 2 wasjes draait per week toch of zo..... Hoe dan met een kind wat ook nog zoveel sport?
Ze had laatst eindelijk door dat haar jaskraag zo vies was maar lacht er gewoon om...
pi_219975194
quote:
0s.gif Op zondag 1 februari 2026 09:30 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
Idd dit...
Maar die trui was volgens mij dag 1 al goor.. durf het bijna niet te zeggen/denken... maar zou ze die gewoon uit de stapel vuile kleding gehaald hebben die in de hoek van de kamer ligt? Heel die nek is grauw
Ik vind dat inderdaad ook wel heftig... zorg desnoods dat je meer fijne truien hebt zodat als je geen energie hebt om alles direct te wassen toch een andere trui aan kan doen 1x in de 2 dagen. Dit is gewoon vies. 😩
pi_219975276
quote:
1s.gif Op zondag 1 februari 2026 09:53 schreef Beertjeteddy het volgende:

[..]
Geen idee eigenlijk 😂 Maar denk niet dat Sanneke dat daar zou willen halen überhaupt.

Want ja ze wilt natuurlijk wel de hele belevenis van trouwjurken passen!
En de keuze in haar maat valt misschien ook tegen. Sowieso moet je zoiets eerst kunnen passen lijkt me.
pi_219975291
Het is weer zeverzondag bij Sanneke. Iedereen moet haar Mijan leuk en schattig vinden. De clue is me nu nog steeds niet duidelijk trouwens. Heeft ze de betreffende vrouw aangesproken? Teruggekeken met een dodelijke blik? Wat wil ze nou precies?

Ik krijg bij haar ook wel het gevoel dat Mijan wel degelijk hard gilt in de winkel maar dat zij het dan wellicht beter kan hebben van haar kind en het wel vindt meevallen. Ze klaagt bijna wekelijks over het feit dat anderen haar boos aankijken vanwege het gedrag van haar kind. Ja sorry ik vind gillende kinderen in de winkel ook vervelend 🫣 en dat heb ik die van mij van jongs af aan geleerd dat het niet netjes is. Ook als je blij en vrolijk bent kun je dat op een normaal volume doen.
pi_219975337
AM die denkt dat mountainbiken haar van haar motor angst af kan helpen. Als je motorrij angst hebt en hoe hij zij überhaupt op die dingen zit, dan gaat dat op een mountainbike net zo zijn. Stijf, angstige ogen, opgetrokken schouders etc.. Geen idee tegenover wie ze zichzelf wil bewijzen, maar het is februari en je hebt een reis geboekt naar Ijsland over een paar maanden om te motorcrossen door onbekend gebied, en dat zijn geen theeleut ritjes. En dit is je voorbereiding en je bent bang... sterkte meid.
pi_219975357
quote:
1s.gif Op zondag 1 februari 2026 09:56 schreef Beertjeteddy het volgende:

[..]
Verbaast mij niet. Tim heeft direct de plaats van Koen en Jacqueline ingevuld. Letterlijk overal.
Ja idd… maar ze zal sjaak ook wel moeten uitkopen dan in bedrijf op ten duur
pi_219975369
quote:

[..]
Zou me verbazen als dat niet zo is eerlijk gezegd. Naast de vlekken op die trui gaan er ook kookluchtjes in zitten en krijg niet de indruk dat ze dagelijks door de wasstraat gaat. Ook die laconieke lacherige reactie op de kraag van haar jas... Ik zou me rot schamen en dit echt niet zo op Insta zetten. In plaats daarvan stond ik bij de wasmachine. Heb echt geen smetvrees, maar ze zou het er bijna van krijgen. Ik vond haar altijd al een beetje smoezelig, maar het leek deze week nog wel erger dan normaal.
pi_219975378
Ik zou het best begrijpen als Sanneke haar trouwjurk niet via vinted zou willen kopen. Dat zou ik zelf ook niet doen en ben wel heel profile tweedehands.

DBM was al om half 7 wakker vanmorgen en dat is te vroeg, want ze is ziek. Ze heeft ook nog een partner toch? Die kan dan toch met de kinderen opstaan als zij zo ontzettend ziek is?
Weet een dagje op karakter en een middagdutje.
pi_219975394
quote:
1s.gif Op zondag 1 februari 2026 10:32 schreef Maremare het volgende:

[..]
Zou me verbazen als dat niet zo is eerlijk gezegd. Naast de vlekken op die trui gaan er ook kookluchtjes in zitten en krijg niet de indruk dat ze dagelijks door de wasstraat gaat. Ook die laconieke lacherige reactie op de kraag van haar jas... Ik zou me rot schamen en dit echt niet zo op Insta zetten. In plaats daarvan stond ik bij de wasmachine. Heb echt geen smetvrees, maar ze zou het er bijna van krijgen. Ik vond haar altijd al een beetje smoezelig, maar het leek deze week nog wel erger dan normaal.
Ook als er geen vlekken op zitten is het toch smerig als je zo lang je kleding draagt. Zoals je zegt gaan er ook luchtjes in zitten. En het feit dat ze niet door heeft dat bijv die kraag er zo uit ziet is wat mij betreft heel veel zeggend 🙈
pi_219975431
quote:
1s.gif Op zondag 1 februari 2026 10:34 schreef Dievanhiernaast het volgende:
Ik zou het best begrijpen als Sanneke haar trouwjurk niet via vinted zou willen kopen. Dat zou ik zelf ook niet doen en ben wel heel profile tweedehands.

DBM was al om half 7 wakker vanmorgen en dat is te vroeg, want ze is ziek. Ze heeft ook nog een partner toch? Die kan dan toch met de kinderen opstaan als zij zo ontzettend ziek is?
Pff ik wordt gewoon moe als ik naar haar kijk.. 🤣
pi_219975468
quote:
0s.gif Op zondag 1 februari 2026 10:29 schreef Loveischocolala het volgende:

[..]
Ja idd… maar ze zal sjaak ook wel moeten uitkopen dan in bedrijf op ten duur
Ja, ze moet haar uitkopen in zowel het bedrijf als de boerderij.
Alleen mensen zonder fantasie vluchten in de realiteit
pi_219975470
quote:
0s.gif Op zondag 1 februari 2026 07:10 schreef Loveischocolala het volgende:
Sjaak niet mee op inkoop maar Tim wel…
Het is inmiddels ook wel duidelijk dat Koen en Jvp niet meer bij Jolie werken , waarom zouden ze dan samen op inkoop?
pi_219975475
quote:
1s.gif Op zondag 1 februari 2026 08:13 schreef Danielle_ het volgende:
Judith weet dat haar zoon niet leest als een gemiddelde groep 3 leerling. Is dat zo Judith? Ben jij een professional? Er zijn heel veel kinderen die zo snel leren lezen in groep 3 én er zijn heel veel kinderen die dat langzamer doen. Niks bijzonders aan, dus stop toch eens met dat ophemelen van je wonderkind wat zich gewoon normaal en redelijk gemiddeld lijkt te ontwikkelen op cognitief niveau. Maar dat je er nog een extra story aan moet wijden om te pochen zo laat op de avond in die gore trui waarin je ook je trap schilderde en gasveren van je auto verving, dat zegt genoeg.

(Groetjes van een professional)
Triest... ik heb een bloedhekel aan moeders die hun kind zo ophemelen.
Er zal ook vast iets zijn waar Bob niet zo goed in is( wat helemaal prima is) maar dat wordt niet vermeldt
  zondag 1 februari 2026 @ 10:51:56 #268
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_219975482
quote:
0s.gif Op zondag 1 februari 2026 10:18 schreef Jenn1806 het volgende:
Het is weer zeverzondag bij Sanneke. Iedereen moet haar Mijan leuk en schattig vinden. De clue is me nu nog steeds niet duidelijk trouwens. Heeft ze de betreffende vrouw aangesproken? Teruggekeken met een dodelijke blik? Wat wil ze nou precies?

Ik krijg bij haar ook wel het gevoel dat Mijan wel degelijk hard gilt in de winkel maar dat zij het dan wellicht beter kan hebben van haar kind en het wel vindt meevallen. Ze klaagt bijna wekelijks over het feit dat anderen haar boos aankijken vanwege het gedrag van haar kind. Ja sorry ik vind gillende kinderen in de winkel ook vervelend 🫣 en dat heb ik die van mij van jongs af aan geleerd dat het niet netjes is. Ook als je blij en vrolijk bent kun je dat op een normaal volume doen.
Ik dacht ook; meid… ik heb een kind. Ik ben zwanger. Als ik mijn dag niet heb of moe ben en jouw kind roept om aandacht en jij corrigeert niks, dan kijk ik ook cranky. Wel naar de ouder trouwens, want kind kan er niks aan doen.
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_219975493
quote:
0s.gif Op zondag 1 februari 2026 09:59 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
Ik weet nog dat ze voorraad was parels kocht omdat ze die zo lekker vind ruiken 🤔 maar ze wast nauwelijks dus wanneer gebruikt ze dat dan 🤔 hoe ze ruikt wil ik niet eens aan denken..
Misschien moet ze eens peilen bij Wild of ze een samenwerking willen 🫣
pi_219975499
quote:
0s.gif Op zondag 1 februari 2026 10:49 schreef Cyan het volgende:

[..]
Ja, ze moet haar uitkopen in zowel het bedrijf als de boerderij.
Dat ligt er toch aan hoe het op papier staat? Hebben ze met hun 3 de hypotheek?
Zaak wel volgens mij , jvp is mede eigenaar dichtbij te hebben gelezen.
pi_219975515
quote:
0s.gif Op zondag 1 februari 2026 10:42 schreef Nooomi het volgende:

[..]
Pff ik wordt gewoon moe als ik naar haar kijk.. 🤣
Dbm is altijd zo agressief in haar Posts.
Gelijk al een vooroordeel over wat mensen vinden.
Nou schrijf dan niet dat je om half zeven al wakker was en straks een middagdutje gaat doen want ziek en rugzakje.
Kruip gewoon je nest weer in en houd je mond erover denk ik dan.
pi_219975522
quote:
0s.gif Op zondag 1 februari 2026 10:18 schreef Jenn1806 het volgende:

Eerlijk? Ik vind echt niet alle kinderen leuk, en heb regelmatig ook geen zin om naar andermans kinderen te lachen in de winkel 🫣
pi_219975563
quote:
1s.gif Op zondag 1 februari 2026 10:34 schreef Dievanhiernaast het volgende:

Ik begrijp heel dat trouwen niet. Als je geen spaargeld hebt (dat geeft ze zelf aan als het gaat over een huis moeten inrichten) kan ik me niet voorstellen dat je droomt over een dure bruiloft.
Scheelt wel dat ik zelf helemaal niets heb met trouwen en een witte jurk en alles.
Dat geld geef ik dan toch liever uit aan een super fijn huis waar ik jaren van kan genieten met mijn gezin dan aan 1 dag.
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
pi_219975573
quote:
0s.gif Op zondag 1 februari 2026 10:55 schreef Henrike het volgende:

[..]
Dat ligt er toch aan hoe het op papier staat? Hebben ze met hun 3 de hypotheek?
Zaak wel volgens mij , jvp is mede eigenaar dichtbij te hebben gelezen.
Het huis was (las ik laatst bij Juicechannels) niet van JVP..... Iets van 70/30 van Michelle en Koen.
pi_219975598
Bij Kyra speelt er bij haar jongste weer iets met de gezondheid waardoor ze zooo bang is om haar te verliezen.
Is dat niet bij ieder kind van haar zo geweest tot nu toe?
In de posts ervoor is ze zelf met haar gewicht bezig en nieuwe kleding, dus het zal allemaal wel weer loslopen...
Blijft bijzonder bij haar.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')