abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_219979713
Ik vind Tim niet superblij ogen ofzo, misschien hoort dat zo bij hem maar hij komt niet gelukkig over. Ik denk maar zo dat die relatie niet lang stand houdt. Ik hoop het overigens wel hoor voor MW maar dan vooral ook voor haar kinderen. Heb zo met ze te doen. Je moet het allemaal als kind maar meemaken...
pi_219979751
quote:
1s.gif Op zondag 1 februari 2026 15:49 schreef Moondance het volgende:
Ik vind het echt fascinerend en verbazingwekkend hoe de liefdes van Michelle altijd volledig door haar worden opgeslokt (en hoe blijkbaar iedereen dat ook laat gebeuren).

Eerst Koen die niet alleen een relatie met Michelle had maar ook werkte in het familiebedrijf van Pa Walk. Op insta zag je ook altijd dat ze super close waren met haar familie (ouders, broer en schoonzus) maar zijn familie (ouders en twee broers) daar leek maar sporadisch contact mee te zijn terwijl die daar ook allemaal dicht in de buurt wonen. Vervolgens heeft Koen een blauwe maandag een andere baan gehad maar al snel is hij daar weer mee gestopt om min of meer Michelle haar PA te zijn in het hele insta imperium. Ook qua vrienden enzo leek het alsof zijn vrienden voornamelijk de relaties van de vriendinnen van Michelle waren.

Vervolgens kwam Jacqueline erbij en moest er naad het hele insta gebeuren met z’n drieën een bedrijf begonnen worden. Michelle haar vriendinnen waren ineens ook Jacqueline haar vriendinnen. Af en toe zag je Jacqueline haar ouders nog voorbij komen maar verder werd Jacqueline naadloos ingepast in het werk, de vrienden en familie van Michelle. Ze leek echt niks meer voor of van zichzelf te hebben.

En nu met Tim gebeurt gewoon weer precies hetzelfde? Het is niet alleen haar nieuwe liefde maar het lijkt wel haar emotional support dog waar ze niks meer zonder kan ondernemen. Niet alleen privé maar hij moet ook meteen weer in het werk betrokken worden. Het lijkt mij heel gezond om als partners ook nog bepaalde dingen van jezelf te hebben, zoals eigen familie en vrienden (en dat kunnen natuurlijk ook vrienden en familie van je partner worden maar het lijkt mij wel wenselijk als dat dan min of meer van beide kanten is en niet dat 1 iemand volledig integreert in de familie en vrienden van de ander) en eigen werk en hobby’s.
Ja dit vind ik ook bijzonder. En het lijkt inderdaad alsof Tim overal bij is en ze nauwelijks iets alleen onderneemt. Ik denk dat zij zich heel afhankelijk opstelt van anderen.
Alleen mensen zonder fantasie vluchten in de realiteit
pi_219979783
quote:
0s.gif Op zondag 1 februari 2026 17:30 schreef Wijkje79 het volgende:
Ik vind Tim niet superblij ogen ofzo, misschien hoort dat zo bij hem maar hij komt niet gelukkig over. Ik denk maar zo dat die relatie niet lang stand houdt. Ik hoop het overigens wel hoor voor MW maar dan vooral ook voor haar kinderen. Heb zo met ze te doen. Je moet het allemaal als kind maar meemaken...
Ik vind Michelle ook niet stralen. Ik heb het idee dat ze vooral voor de buitenwereld benadrukt hoe gelukkig ze nu is. Maar ik geloof het eerlijk gezegd niet.
Alleen mensen zonder fantasie vluchten in de realiteit
pi_219979789
Judith die altijd beweert schermtijd te hanteren maar wel met haar zoon ging onderhandelen over tennis kijken op tv.

Sanneke die het blijkbaar prima vindt dat een vreemde ‘ik hou van jou’ tegen haar kind zegt maar het niet oké vindt wanneer iemand niks tegen haar kind zegt.

JvP die haar kinderen niet meer deelt maar ze wel mee laat werken.

De wondere wereld van fluflu’s ga ik nooit begrijpen.
Ik wil blijven.
pi_219979792
quote:
0s.gif Op zondag 1 februari 2026 17:10 schreef papierentas het volgende:

[..]
Half December post ze dat ook nog. Kind aan nutrinidrink op haar verjaardag.
Ja was zwaar ondervoed en kon niet op haar beentjes staan... dbm heeft weer vergeten de onzin die ze verkondigd te noteren in haar jokkebrok boekje
pi_219979817
quote:
0s.gif Op zondag 1 februari 2026 17:30 schreef Wijkje79 het volgende:
MCW straalt ook niet. Hun leven lijkt één groot toneelstuk. Komt over alsof ze nu tot elkaar veroordeeld zijn omdat ze samen iets heel doms hebben gedaan.
Ik wil blijven.
pi_219979841
quote:
0s.gif Op zondag 1 februari 2026 17:05 schreef Henrike het volgende:
Dbm ; een post over haar dochter die aan het boksen is.
Ze schrijft; een kind wat een jaar geleden nog ondervoed was... was dat niet van de zomer dat ze nog schreef dat het kind te zwak was om te lopen, niks at en bekend was met een eetstoornis?
Tsja ze schreef toen ook dat haar zoon bijna gestikt was, wat ook niet waar was.
Denk dat nog niet eens de helft waar is van wat ze allemaal zegt, en dan nog zwaar aangedikt alles.
pi_219979843
quote:
1s.gif Op zondag 1 februari 2026 17:18 schreef Earring het volgende:

[..]
Even off topic. Hoe is t met jou, jij ben toch hoogzwanger of heb ik de verkeerde ‘hiernaast’ voor me 😉
Haha je hebt de goeie hiernaast 😂
Ondertussen niet meer zwanger, maar bevallen van een gezonde zoon vorige week 🥰
pi_219979851
quote:
0s.gif Op zondag 1 februari 2026 17:40 schreef JaNeeDan het volgende:
Judith die altijd beweert schermtijd te hanteren maar wel met haar zoon ging onderhandelen over tennis kijken op tv.

Sanneke die het blijkbaar prima vindt dat een vreemde ‘ik hou van jou’ tegen haar kind zegt maar het niet oké vindt wanneer iemand niks tegen haar kind zegt.

Dit! Lijkt me echt heel creepy om mee te maken eerlijk gezegd.
pi_219979860
quote:
1s.gif Op zondag 1 februari 2026 17:47 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Gefeliciteerd 🥳
pi_219979867
Ik zie in die Michelle vooral een vrouw die probeert te doen alsof ze enorm sterk is maar het niet is. Een kay in het nauw die rare sprongen maakt.

Elke dag gaan er mensen uit elkaar. Dat is echt niet nieuw of bijzonder. Kap met jezelf te profileren als sterk en zorg dat je het goed houdt voor de kinderen. Die lijden het hardst, niet jij.
pi_219979945
quote:

[..]
Gefeliciteerd! Toch wel live gedeeld met je volgers hè?! 😁

Hoop dat het met jou ook goed gaat.
pi_219979958
quote:
0s.gif Op zondag 1 februari 2026 17:59 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]

Ik verwacht minstens een bevallingsverhaal in 3 delen nu 😅😉

Gefeliciteerd!
pi_219979968
quote:
0s.gif Op zondag 1 februari 2026 14:42 schreef papierentas het volgende:

[..]
Ja, maar nu is dat anders, want nu wil M. graag contact met mensen. Maar goed, kennelijk ging het om 1 persoon die verkeerd naar haar kind gekeken heeft. Nou boehoe. Ze maakt gewoon weer een probleem wat er niet is.

Ik ben eigenlijk wel benieuwd of ze zelf een goeiedag terug zou geven als ik haar tegen zou komen.
Inderdaad welkom in de grote boze buitenwereld, niet iedereen vindt jou leuk en niet iedereen vindt jouw zoon leuk, zo is het leven nou eenmaal. (En zij vindt “ons” waarschijnlijk niet leuk en automatisch onze kinderen ook niet 🤭🤣)
pi_219979975
quote:

[..]
Gefeliciteerd .
A’j mekaar geliek geft, bu’j rap oet e kuierd Als je niet in dicussie gaat, ben je snel uitgepraat
Aj gen kop hebt kuj ok niet uut het roam kiekn - als je geen hoofd hebt kun je ook niet uit het raam kijken
pi_219980029
quote:
0s.gif Op zondag 1 februari 2026 17:40 schreef JaNeeDan het volgende:

Haha dat laatste, is maar goed ook want dan word het zo saai voor ons, ik verwonder me ook iedere dag.
pi_219980038
quote:

[..]
Ik voel een forum uitje aankomen 🤣 Gefeliciteerd 🥳
pi_219980039
quote:
0s.gif Op zondag 1 februari 2026 17:41 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
Ja was zwaar ondervoed en kon niet op haar beentjes staan... dbm heeft weer vergeten de onzin die ze verkondigd te noteren in haar jokkebrok boekje
Ja en vergeet de 5 kilo afgevallen niet, en dat ze haar moest tillen omdat ze te zwak was.
  Moderator zondag 1 februari 2026 @ 18:09:29 #44
184769 crew  Deisyy
pi_219980049
quote:

[..]
Gefeliciteerd!🥰
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
pi_219980050
quote:
0s.gif Op zondag 1 februari 2026 17:59 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]

Ja al mijn volgers hebben het via de live stream kunnen volgen, een heel intiem🫶.
Het was een snelle bevalling, dus ik zal, zodra ik daar aan toe ben (dat is bij fluflu's altijd sneller dan je denkt) een delig epistel schrijven over de bevalling.
Ik verwacht wel alleen maar liefde en hartjes uiteraard.
pi_219980076
quote:

[..]
Gefeliciteerd en veel geluk! O+
pi_219980095
quote:
0s.gif Op zondag 1 februari 2026 17:44 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
MCW straalt ook niet. Hun leven lijkt één groot toneelstuk. Komt over alsof ze nu tot elkaar veroordeeld zijn omdat ze samen iets heel doms hebben gedaan.
Nou , als het zo zou voelen zou ik niet naar Dubai gaan, in het openbaar kussen , bij elkaar slapen en wonen.
Heerlijk uit eten gaan enz...
Ik vind haar juist meer stralen dan paar maanden geleden en ze lijkt ietsje aangekomen.
Lijkt hè, weet het niet zeker.
Ik denk dat ze ook echt nog wel zorgen heeft om de scheiding, de afwikkeling.
Maar ik geloof wel dat ze het met Tim naar de zin heeft. Zou anders ook wel
Triest zijn als ze het niet zo zou voelen want de kinderen worden wel continu met Tim geconfronteerd.
pi_219980097
quote:
0s.gif Op zondag 1 februari 2026 18:12 schreef Nieve het volgende:

[..]
Gefeliciteerd en veel geluk! O+
Wat leuk! Van harte met de geboorte van je zoontje.
pi_219980165
quote:

[..]
Gefeliciteerd met jouw zoontje. 💃❤
pi_219980167
quote:

[..]