abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_219984901
Sanneke proeft weer eens.

En wat is het? Iets ongezonds. Heel dat account als je het aanklikt staat vol met rotzooi.

Goh.
pi_219985371
quote:
88s.gif Op maandag 2 februari 2026 10:54 schreef Mirp het volgende:

[..]
Ze hebben toen toch ook hun tanden laten bleken en/of beugels gehad?

Volgens mij is alles daar een samenwerking/gekregen. Dus zal me niks verbazen als Thailand dat ook is. Wel positief dat ze de kinderen hun gezichtjes niet meer laten zien, al werken ze nog steeds hard genoeg volgens mij.
Ze hadden zo’n bitje.

Dat de kinderen niet meer zichtbaar worden gedeeld is mij nog niet opgevallen.
Ik wil blijven.
pi_219985547
Dbm vindt het te koud om naar buiten te gaan, is Friesland veranderd in de noordpool? Je kan je toch kleden op kou?
pi_219986033
quote:
1s.gif Op maandag 2 februari 2026 15:16 schreef Dievanhiernaast het volgende:
Dbm vindt het te koud om naar buiten te gaan, is Friesland veranderd in de noordpool? Je kan je toch kleden op kou?
Ze hebben toch ook in de sneeuw gespeeld?
pi_219986112
quote:
1s.gif Op maandag 2 februari 2026 15:16 schreef Dievanhiernaast het volgende:
Ik woon niet in Friesland, wel in de buurt. En het is hier vandaag echt heel onaangenaam. Net een flink eind gelopen met de hond maar ik kan me voorstellen dat mensen dit echt koud vinden. Er staat ook een harde oostenwind die de gevoelstemperatuur naar beneden haalt. Maar goede kleding doet wel veel.
Ik wil blijven.
pi_219986201
quote:
1s.gif Op maandag 2 februari 2026 16:14 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Ik woon niet in Friesland, wel in de buurt. En het is hier vandaag echt heel onaangenaam. Net een flink eind gelopen met de hond maar ik kan me voorstellen dat mensen dit echt koud vinden. Er staat ook een harde oostenwind die de gevoelstemperatuur naar beneden haalt. Maar goede kleding doet wel veel.
Het lijkt heel mooi zonnig vriendelijk weer buiten maar het is echt koud. Moest net even op de fiets weg maar de wind gaat overal doorheen brrr.
pi_219986214
Het is inderdaad echt teringkoud in Friesland. Koude oostenwind, doet gewoon bijna pijn. Morgen een gevoelstemperatuur van -15 overdag...
pi_219986221
quote:
1s.gif Op maandag 2 februari 2026 16:25 schreef ZombieQueen het volgende:
Het is inderdaad echt teringkoud in Friesland. Koude oostenwind, doet gewoon bijna pijn. Morgen een gevoelstemperatuur van -15 overdag...
Dat is hier morgen ook de verwachting. Ik kijk er niet naar uit. Kleding doet veel maar niet alles.
Ik wil blijven.
pi_219986227
quote:
0s.gif Op maandag 2 februari 2026 16:23 schreef IlseMarije het volgende:

[..]
Het lijkt heel mooi zonnig vriendelijk weer buiten maar het is echt koud. Moest net even op de fiets weg maar de wind gaat overal doorheen brrr.
Het lijkt prachtig buiten. Maar als ik er niet uit zou hoeven met de hond bleef ik ook binnen.
Ik wil blijven.
pi_219986230
quote:
1s.gif Op maandag 2 februari 2026 16:25 schreef ZombieQueen het volgende:
Pfff gaan we weer is geen doen iedere keer erop kleden kan tot bepaalde hoogte die wind is zooooo snijdend is niet voor te stellen als je niet hier woont…
pi_219986266
Alsof DBM voor uren naar buiten gaat? Ik ben geblokkeerd, maar ik hoor nooit dat ze een stuk gaat lopen of de fiets pakt?
Ze is toch zo’n badass??
pi_219986277
quote:
0s.gif Op maandag 2 februari 2026 16:27 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Dat is hier morgen ook de verwachting. Ik kijk er niet naar uit. Kleding doet veel maar niet alles.
Wow, is het echt zo koud? Ik had het vandaag warm met mijn winterjas aan 🫣 (9 graden, Woensdag geven ze zelfs 11 graden aan)
pi_219986286
quote:
0s.gif Op maandag 2 februari 2026 16:39 schreef Die_van_verderop het volgende:
Alsof DBM voor uren naar buiten gaat? Ik ben geblokkeerd, maar ik hoor nooit dat ze een stuk gaat lopen of de fiets pakt?
Ze is toch zo’n badass??
Jawel hoor... soms met flapje en zijn loopfietsje om haar stapjes te halen
pi_219986293
quote:
0s.gif Op maandag 2 februari 2026 16:44 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
Wow, is het echt zo koud? Ik had het vandaag warm met mijn winterjas aan 🫣 (9 graden, Woensdag geven ze zelfs 11 graden aan)
Sta er ook van te kijken, hier was t prima te doen. Maar dan snap ik ergens wel dat je lekker binnen blijft.
Ik heb gewoon wel altijd mijn twijfels als DBM zoiets deelt, want ze kan zo lekker overdrijven 🙈
pi_219986324
quote:
1s.gif Op maandag 2 februari 2026 16:47 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Sta er ook van te kijken, hier was t prima te doen. Maar dan snap ik ergens wel dat je lekker binnen blijft.
Ik heb gewoon wel altijd mijn twijfels als DBM zoiets deelt, want ze kan zo lekker overdrijven 🙈
Dbm neem ik ook altijd wel met een hele flinke korrel zout
pi_219986389
quote:
0s.gif Op maandag 2 februari 2026 16:44 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
In het Noorden wel 😄😭 Op dit moment gevoelstemp -12, morgen wordt dat -16. In dit geval, snap ik haar heel goed dat ze niet buiten stil wil staan🙈 Zelfs een rondje met hondje uit is snijdend koud!!
pi_219986424
quote:
0s.gif Op maandag 2 februari 2026 16:55 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
Dbm neem ik ook altijd wel met een hele flinke korrel zout
Strooizout😉
Maar als je ziek bent geweest en bang bent voor virussen moet je juist ff een frisse neus halen, hoeft geen uren he
pi_219986595
AM klaagt weer eens over MG zijn hobbies. Haar eigen "hobbies" wisselen veel vaker want die zijn gelieerd aan haar samenwerkingen en boxen. Zijn die voorbij dan verneem je daar never meer iets over. De enige constante hobby van haar is het obsessief plannen en stempelen van zaken die vaak niet eens volgens planning gebeuren.
pi_219986667
Wat veel kadootjes krijgt de oudste bij Milou
Gister al een hele stapel en nu weer
Net als met alles kan het bij haar niet op
pi_219986718
Julia Feenstra is ook weer even voor een verjaardag overgevlogen naar NL vanuit Ibiez. Haar (irritante..) man, in korte broek, is ook mee.
Hij staat bijna naast de barista achter de toonbank van de Starbucks om te zien of zijn koffie wel goed wordt gemaakt.
En zij filmt zich met haar telefoon in haar hand terwijl ze stuurt, óf haar vriendin belt met haar telefoon in haar hand terwijl ze rijdt.

Sommige mensen gun je een bekeuring wegens roekeloosheid/niet opletten in het verkeer. Zo ook Judith en Annemarie.

Maar ik vrees dat de familie Feenstra en hun vriendjes/dinnetjes niet verblikken of verblozen van een bekeuring van ¤ 430,-
pi_219986728
quote:
1s.gif Op maandag 2 februari 2026 17:57 schreef Earring het volgende:
Wat veel kadootjes krijgt de oudste bij Milou
Gister al een hele stapel en nu weer
Net als met alles kan het bij haar niet op
Alles is daar veel, veel spullen veel eten veel troep. Wij houden heus ook van lekker gezellig eten en mooie spullen hoor, maar die overconsumptie bij de flu flu’s staat mij zo ontzettend tegen.
pi_219986736
quote:
0s.gif Op maandag 2 februari 2026 07:36 schreef Babbelaertje het volgende:
MW Joeri en Lotte daar spontaan op bezoek, heb ik die connectie eerder gemist?
Worden dit de nieuwe maximale besties..
Volgens mij zitten ze bij hetzelfde management. En hun scheiding lijkt een verbindende factor te zijn.

Zie je (bon)Joeri al zitten met Tim? 😂
Alleen mensen zonder fantasie vluchten in de realiteit
pi_219986863
quote:
1s.gif Op maandag 2 februari 2026 18:11 schreef Cyan het volgende:

[..]
Volgens mij zitten ze bij hetzelfde management. En hun scheiding lijkt een verbindende factor te zijn.

Zie je (bon)Joeri al zitten met Tim? 😂
Samen een zwarte wollen colletje aan
pi_219986946
Niet in Friesland, maar hier was het ook takketyfeskoud.
pi_219987017
quote:
1s.gif Op zondag 1 februari 2026 20:43 schreef Moedervan4kids het volgende:

[..]
Die tikt ook de diagnose bingo aan: PTSS, ADHD, ACNES, 3 hernia’s, atrose, ASS, astma, PDS en nog eens heel veel allergieën.

Debbie en DBM zouden jaloers zijn.
Zeker dat zij jaloers zijn. Die maakt het nog bonter qua leugens. Laatst had ze een spoed mri voor haar rug zei ze. Daarna boos dat het ziekenhuis niks wou doen. Een paar dagen later vertelde ze dat ze in februari een mri zou krijgen en dat ze benieuwd was of er nog wat veranderd was ten opzichte van een jaar terug toen ze een mri had. Uh hoe dan als je er net een hebt gehad. Dan weet je het toch al hoe je rug eraan toe is.

Op een zondag contact met de huisarts dat ze een verwijzing had gekregen voor de reumatoloog voor haar zelfdiagnose fibromyalgie.

Ik vind het kostelijk wat die allemaal verteld op die storys
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')