Ze hadden zo’n bitje.quote:Op maandag 2 februari 2026 10:54 schreef Mirp het volgende:
[..]
Ze hebben toen toch ook hun tanden laten bleken en/of beugels gehad?
Volgens mij is alles daar een samenwerking/gekregen. Dus zal me niks verbazen als Thailand dat ook is. Wel positief dat ze de kinderen hun gezichtjes niet meer laten zien, al werken ze nog steeds hard genoeg volgens mij.
Ze hebben toch ook in de sneeuw gespeeld?quote:Op maandag 2 februari 2026 15:16 schreef Dievanhiernaast het volgende:
Dbm vindt het te koud om naar buiten te gaan, is Friesland veranderd in de noordpool? Je kan je toch kleden op kou?
Ik woon niet in Friesland, wel in de buurt. En het is hier vandaag echt heel onaangenaam. Net een flink eind gelopen met de hond maar ik kan me voorstellen dat mensen dit echt koud vinden. Er staat ook een harde oostenwind die de gevoelstemperatuur naar beneden haalt. Maar goede kleding doet wel veel.quote:Op maandag 2 februari 2026 15:16 schreef Dievanhiernaast het volgende:
Dbm vindt het te koud om naar buiten te gaan, is Friesland veranderd in de noordpool? Je kan je toch kleden op kou?
Het lijkt heel mooi zonnig vriendelijk weer buiten maar het is echt koud. Moest net even op de fiets weg maar de wind gaat overal doorheen brrr.quote:Op maandag 2 februari 2026 16:14 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Ik woon niet in Friesland, wel in de buurt. En het is hier vandaag echt heel onaangenaam. Net een flink eind gelopen met de hond maar ik kan me voorstellen dat mensen dit echt koud vinden. Er staat ook een harde oostenwind die de gevoelstemperatuur naar beneden haalt. Maar goede kleding doet wel veel.
Dat is hier morgen ook de verwachting. Ik kijk er niet naar uit. Kleding doet veel maar niet alles.quote:Op maandag 2 februari 2026 16:25 schreef ZombieQueen het volgende:
Het is inderdaad echt teringkoud in Friesland. Koude oostenwind, doet gewoon bijna pijn. Morgen een gevoelstemperatuur van -15 overdag...
Het lijkt prachtig buiten. Maar als ik er niet uit zou hoeven met de hond bleef ik ook binnen.quote:Op maandag 2 februari 2026 16:23 schreef IlseMarije het volgende:
[..]
Het lijkt heel mooi zonnig vriendelijk weer buiten maar het is echt koud. Moest net even op de fiets weg maar de wind gaat overal doorheen brrr.
Pfff gaan we weer is geen doen iedere keer erop kleden kan tot bepaalde hoogte die wind is zooooo snijdend is niet voor te stellen als je niet hier woont…quote:Op maandag 2 februari 2026 16:25 schreef ZombieQueen het volgende:
Het is inderdaad echt teringkoud in Friesland. Koude oostenwind, doet gewoon bijna pijn. Morgen een gevoelstemperatuur van -15 overdag...
Wow, is het echt zo koud? Ik had het vandaag warm met mijn winterjas aan 🫣 (9 graden, Woensdag geven ze zelfs 11 graden aan)quote:Op maandag 2 februari 2026 16:27 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Dat is hier morgen ook de verwachting. Ik kijk er niet naar uit. Kleding doet veel maar niet alles.
Jawel hoor... soms met flapje en zijn loopfietsje om haar stapjes te halenquote:Op maandag 2 februari 2026 16:39 schreef Die_van_verderop het volgende:
Alsof DBM voor uren naar buiten gaat? Ik ben geblokkeerd, maar ik hoor nooit dat ze een stuk gaat lopen of de fiets pakt?
Ze is toch zo’n badass??
Sta er ook van te kijken, hier was t prima te doen. Maar dan snap ik ergens wel dat je lekker binnen blijft.quote:Op maandag 2 februari 2026 16:44 schreef Muisjeruisje het volgende:
[..]
Wow, is het echt zo koud? Ik had het vandaag warm met mijn winterjas aan 🫣 (9 graden, Woensdag geven ze zelfs 11 graden aan)
Dbm neem ik ook altijd wel met een hele flinke korrel zoutquote:Op maandag 2 februari 2026 16:47 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Sta er ook van te kijken, hier was t prima te doen. Maar dan snap ik ergens wel dat je lekker binnen blijft.
Ik heb gewoon wel altijd mijn twijfels als DBM zoiets deelt, want ze kan zo lekker overdrijven 🙈
In het Noorden wel 😄😭 Op dit moment gevoelstemp -12, morgen wordt dat -16. In dit geval, snap ik haar heel goed dat ze niet buiten stil wil staan🙈 Zelfs een rondje met hondje uit is snijdend koud!!quote:Op maandag 2 februari 2026 16:44 schreef Muisjeruisje het volgende:
[..]
Wow, is het echt zo koud? Ik had het vandaag warm met mijn winterjas aan 🫣 (9 graden, Woensdag geven ze zelfs 11 graden aan)
Strooizout😉quote:Op maandag 2 februari 2026 16:55 schreef Muisjeruisje het volgende:
[..]
Dbm neem ik ook altijd wel met een hele flinke korrel zout
Alles is daar veel, veel spullen veel eten veel troep. Wij houden heus ook van lekker gezellig eten en mooie spullen hoor, maar die overconsumptie bij de flu flu’s staat mij zo ontzettend tegen.quote:Op maandag 2 februari 2026 17:57 schreef Earring het volgende:
Wat veel kadootjes krijgt de oudste bij Milou
Gister al een hele stapel en nu weer
Net als met alles kan het bij haar niet op
Volgens mij zitten ze bij hetzelfde management. En hun scheiding lijkt een verbindende factor te zijn.quote:Op maandag 2 februari 2026 07:36 schreef Babbelaertje het volgende:
MW Joeri en Lotte daar spontaan op bezoek, heb ik die connectie eerder gemist?
Worden dit de nieuwe maximale besties..
Samen een zwarte wollen colletje aanquote:Op maandag 2 februari 2026 18:11 schreef Cyan het volgende:
[..]
Volgens mij zitten ze bij hetzelfde management. En hun scheiding lijkt een verbindende factor te zijn.
Zie je (bon)Joeri al zitten met Tim? 😂
Zeker dat zij jaloers zijn. Die maakt het nog bonter qua leugens. Laatst had ze een spoed mri voor haar rug zei ze. Daarna boos dat het ziekenhuis niks wou doen. Een paar dagen later vertelde ze dat ze in februari een mri zou krijgen en dat ze benieuwd was of er nog wat veranderd was ten opzichte van een jaar terug toen ze een mri had. Uh hoe dan als je er net een hebt gehad. Dan weet je het toch al hoe je rug eraan toe is.quote:Op zondag 1 februari 2026 20:43 schreef Moedervan4kids het volgende:
[..]
Die tikt ook de diagnose bingo aan: PTSS, ADHD, ACNES, 3 hernia’s, atrose, ASS, astma, PDS en nog eens heel veel allergieën.
Debbie en DBM zouden jaloers zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |