Die Bellinga kinderen groeien echt niet normaal op, uitgebuit door hun ouders. Dat moet later toch gewoon fout gaan?quote:Op maandag 2 februari 2026 06:36 schreef Lolaliedje30 het volgende:
Lucilla bellinga is / was jarig. 11 jaar geworden
Ze kreeg ‘nepnagels’ voor haar verjaardag bij de nagelsalon .. ik kijk de foto’s en denk is zij 11 geworden of 16?! 😱😱 make-up alles al op en dan hoe er geposeerd word… wow
Ze zitten bij hetzelfde bureau dacht ik, ze zien elkaar wel vaker op 'events' en dan is het ook allemaal maximale liefde enzo.quote:Op maandag 2 februari 2026 07:36 schreef Babbelaertje het volgende:
MW Joeri en Lotte daar spontaan op bezoek, heb ik die connectie eerder gemist?
Worden dit de nieuwe maximale besties..
Zelfde agency volgens mij?quote:Op maandag 2 februari 2026 07:36 schreef Babbelaertje het volgende:
Dubbel.quote:Op maandag 2 februari 2026 07:36 schreef Babbelaertje het volgende:
Wat leuk Danielle!quote:Op zondag 1 februari 2026 21:11 schreef Danielle_ het volgende:
[..]
Van harte!![]()
Hier ook soms zomaar 8 of meer pagina’s bij te lezen, terwijl ik alweer een paar maanden uit de newbornfase ben en ook een rustige baby heb. Maar toch zat ik behoorlijk hoog in de top 20 van meeste berichten in 2025, ondanks een bevalling halverwege. Dus sla insta maar lekker over, als je hier meeleest dan zul je zien dat je alsnog genoeg inspiratie voor reacties hebt 😂
In ieder geval dit keer geen lift spiegels foto met te kort rokje aan..quote:Op maandag 2 februari 2026 06:36 schreef Lolaliedje30 het volgende:
Lucilla bellinga is / was jarig. 11 jaar geworden
Ze kreeg ‘nepnagels’ voor haar verjaardag bij de nagelsalon .. ik kijk de foto’s en denk is zij 11 geworden of 16?! 😱😱 make-up alles al op en dan hoe er geposeerd word… wow
Ik denk dat de luier van Z te groot is. (Dan gingen ze bij mij ook doorlekken)quote:Op maandag 2 februari 2026 08:08 schreef Henrike het volgende:
Hvk heeft een drukke dag? Kinderen naar school en om 09;30 een afspraak, ach gut .
Fijn zo'n doorgelekte broek van Zayn op insta plaatsen.
Arm kind, waarom?
Misschien weet fbi op inst het je kan altijd vragen hahahaquote:Op maandag 2 februari 2026 09:01 schreef Annika2016 het volgende:
Heeft iemand van hier meegekregen waarom Michelle niet naar Curaçao is gegaan met Iris? In de podcast besproken dat ze eind januari daar heen zouden gaan. Onder een post van Iris over Curaçao staat door Michelle geschreven: fomo miss jullie. Iris was er wel namelijk
Ik ben benieuwd hoe die kinderen eruit komen. Ze vloggen dagelijks sinds 2015, toen de oudste twee kinderen 0-2 waren. Die kinderen hebben vanaf de geboorte een camera op hun neus en weten daardoor ook niet beter dan dat dit normaal is.quote:Op maandag 2 februari 2026 07:54 schreef Muisjeruisje het volgende:
[..]
Die Bellinga kinderen groeien echt niet normaal op, uitgebuit door hun ouders. Dat moet later toch gewoon fout gaan?
‘Hij vind andere kindjes zo leuk’ en dat is bekant het enige andere kindje wat hij ziet..quote:Op maandag 2 februari 2026 09:00 schreef JeOmaJa het volgende:
Arme Sanneke, zij maar kletsen tegen M en hij kijkt alleen maar naar de telefoon/reageert totaal niet op haar 🤣
Misschien moet ze eens proberen met haar kind te praten zonder het te filmen.
Oh nee dan heeft ze geen boeiende content waar ze haar kind overduidelijk niet voor gebruikt.
MW en Lotte hebben bij events wel vaker gemeet en dan was het altijd al maximaal goed enzo.quote:Op maandag 2 februari 2026 07:36 schreef Babbelaertje het volgende:
Mosterd. Sorry. 😬quote:Op maandag 2 februari 2026 07:55 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Ze zitten bij hetzelfde bureau dacht ik, ze zien elkaar wel vaker op 'events' en dan is het ook allemaal maximale liefde enzo.
Ik word er ongemakkelijk van 🙈
Als je willekeurig wat scrollt bij die mensen dan schrik je gewoon iedere keer weer van wat je ziet… Vooral Lucilla poseert opvallend vaak in poses die niet normaal zijn. Of misschien wel grappig voor in het fotoalbum, maar niet voor op social media.quote:Op maandag 2 februari 2026 08:39 schreef Loveischocolala het volgende:
[..]
In ieder geval dit keer geen lift spiegels foto met te kort rokje aan..
Ze hebben toen toch ook hun tanden laten bleken en/of beugels gehad?quote:Op maandag 2 februari 2026 07:47 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Ik ben heel benieuwd of Thailand een samenwerking is.
Wat die smile betreft denk ik dat ze nog azen op een samenwerking met een tandpasta merk. Ik kan geen andere reden bedenken waarom iemand zo vaak zijn/haar tanden laat zien.
Die dame is nog erger dan Ruby, heb dat met verbazing zitten kijken.quote:Op maandag 2 februari 2026 10:08 schreef Odonata het volgende:
Ach die arme Bellinga's, ik vind het oprecht zielig voor die kinderen.
Ik kan me tegelijk ook voorstellen dat je je grens steeds verder opschuift. Zeker in het begin als het allemaal nog leuk en onschuldig is, en je ineens succesvol wordt. Zien dat je gezin populair is, dat kinderen fan zijn, uitgenodigd worden als bn-er bij premières, ik snap de aantrekkingskracht die dat kan hebben, en ook dat je dan niet meer doorhebt hoe ver (hoe te ver) het gaat.
Hopelijk komen de kinderen er later ongeschonden uit.
En gerelateerd aan Ruby Franke nog een kijktip op Netflix: Evil Influencer: The Jodi Hildebrandt Story. De dame met wie ze samenwerkte.
Sinds wanneer laten ze die niet meer zien? Heb ik gemist denk ik. zie in een filmpje van 20 januari met dansen nog hun gezichtenquote:Op maandag 2 februari 2026 10:54 schreef Mirp het volgende:
[..]
Ze hebben toen toch ook hun tanden laten bleken en/of beugels gehad?
Volgens mij is alles daar een samenwerking/gekregen. Dus zal me niks verbazen als Thailand dat ook is. Wel positief dat ze de kinderen hun gezichtjes niet meer laten zien, al werken ze nog steeds hard genoeg volgens mij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |