Oh heb ik het verkeerd gezien dan? Ik dacht ze meer van de achterkant te zien de laatste tijd.quote:Op maandag 2 februari 2026 11:18 schreef Moedervan4kids het volgende:
[..]
Sinds wanneer laten ze die niet meer zien? Heb ik gemist denk ik. zie in een filmpje van 20 januari met dansen nog hun gezichten
Die ouders willen geel graag dat die kinderen bekend wordenquote:Op maandag 2 februari 2026 09:38 schreef Hannah12345 het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd hoe die kinderen eruit komen. Ze vloggen dagelijks sinds 2015, toen de oudste twee kinderen 0-2 waren. Die kinderen hebben vanaf de geboorte een camera op hun neus en weten daardoor ook niet beter dan dat dit normaal is.
Het lijkt me heel lastig om daar los van te komen later, als je niet beter weet dan dit. Zou denk ik ook zomaar kunnen dat sommige kinderen dan zelf influencer worden, anders valt al die aandacht (waar je je eigenwaarde misschien uit haalt) opeens weg.
Yeah van harte gefeliciteerd lieverd! Ik hoop dat met moeder en zoon alles goed is! Geniet van de kraamtijd 🩵quote:Op zondag 1 februari 2026 17:47 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Haha je hebt de goeie hiernaast 😂
Ondertussen niet meer zwanger, maar bevallen van een gezonde zoon vorige week 🥰
quote:Op maandag 2 februari 2026 07:47 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Ik ben heel benieuwd of Thailand een samenwerking is. Dat had ze al benoemd een poosje terug volgens mij..
Wat die smile betreft denk ik dat ze nog azen op een samenwerking met een tandpasta merk. Ik kan geen andere reden bedenken waarom iemand zo vaak zijn/haar tanden laat zien.
Ik heb het verhaal, wat intens verdrietig is, denk ik al 5x voorbij zien komen. Zou Linda toestemming vragen om het elke keer te delen? Of is dit de eerste keer via Linda en heb ik het elders gezien?quote:Op maandag 2 februari 2026 10:39 schreef Die_van_verderop het volgende:
Ik ben het verhaal van Nolan al eerder tegengekomen, maar zie nu dat Linda. er ook een artikel aan wijdt. Moeder reageert zelf ook en heeft een open account. Zoveel intieme en emotionele foto’s zichtbaar voor iedereen. Ik merk dat ik daar een naar gevoel bij krijg. Naast het nare gevoel dat zij op een verschrikkelijke manier hun zoontje moeten missen.
En voor als er mensen zijn die zeggen: daar kun je niets van zeggen want je weet niet hoe het voelt om een kind te verliezen. Dat weet ik helaas wel. Misschien dat ik er daarom juist een naar gevoel bij heb.
Ik heb ze net nog bekeken? Ze vindt het geen zeuren..quote:Op maandag 2 februari 2026 11:30 schreef Muisjeruisje het volgende:
Sanneke is van plek 8 naar 3 gegaan voor een bezichtiging, en nog klaagt ze
🤦♀
Edit: zie net dat ze die stories weer weggehaald heeft
Ja je hebt gelijk😂maar het is het ziekenhuis ipv huisarts.quote:Op maandag 2 februari 2026 08:56 schreef opwegnaar het volgende:
Ik denk dat we dadelijk een story/post van DBM uit de sportschool krijgen, dat ze daar toch maar effe effing staat, op karakter, dat ze badass is, dat ze het toch maar effe doet, dat ze zichzelf geweldig vindt, dat ze die wedstrijd effing gaat rocken...daarna natuurlijk even naar de huisarts en weer dr nest in...
Over wie gaat dit?quote:Op maandag 2 februari 2026 11:43 schreef Miepje77 het volgende:
[..]
Ik heb het verhaal, wat intens verdrietig is, denk ik al 5x voorbij zien komen. Zou Linda toestemming vragen om het elke keer te delen? Of is dit de eerste keer via Linda en heb ik het elders gezien?
Ja, de moeder zelf heeft het verhaal al op meerdere Facebook groepen gedeeld, ik denk dat je het daar voorbij hebt zien komen.quote:Op maandag 2 februari 2026 11:43 schreef Miepje77 het volgende:
[..]
Ik heb het verhaal, wat intens verdrietig is, denk ik al 5x voorbij zien komen. Zou Linda toestemming vragen om het elke keer te delen? Of is dit de eerste keer via Linda en heb ik het elders gezien?
Nu zie ik ze inderdaad ook weer! Vreemdquote:Op maandag 2 februari 2026 11:51 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
Ik heb ze net nog bekeken? Ze vindt het geen zeuren..
Ze is zelf toch al een week ziek, of langer. En dan toch sporten, verjaardag, maar o zo ziek. De tweelingzus van Debbie is dit. Fijn dat ze meteen kan bloedprikken.. hier kan dat op zijn vroegst morgen en in het ziekenhuis ben je pas over 3 dagen aan de beurt.quote:Op maandag 2 februari 2026 11:52 schreef Henrike het volgende:
[..]
Ja je hebt gelijk😂maar het is het ziekenhuis ipv huisarts.
Klagen dat ze er virussen oploopt want zieke mensen.
Euhhh was ze gisteren zelf niet ook ziek? Ze gaat toch niet voor niks bloedprikken?
Wat is nog meer een interessant forum dan?quote:Op zondag 1 februari 2026 16:47 schreef Henrike het volgende:
[..]
Daar is ze toch niet eerlijk over.
Ik las in een ander forum dat hvk alles anders laat overkomen dan het is.
Maar niet willen snappen dat iemand anders nog voor de bezichtiging de reactie intrekt. Zij heeft echt geen inlevingsvermogen. Maar o wee als iemand haar niet snapt.quote:Op maandag 2 februari 2026 12:34 schreef Jenn1806 het volgende:
Sanneke vindt de woning waar ze op hebben gereageerd niet naar wens maar reageert er toch op. Ik snap dat ze zsm een nieuwe woning willen maar als het huis of de locatie niet aansluit bij je wensen en/of gezin zit je straks jaren tegen je zin in dat huis. Let op mijn woorden, als zij zometeen op nummer 1 staan wijzen ze of alsnog af of ze gaat de komende jaren huilen over haar woning.
Wat een ongelooflijk zeurverhaal weerquote:Op maandag 2 februari 2026 12:50 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Maar niet willen snappen dat iemand anders nog voor de bezichtiging de reactie intrekt. Zij heeft echt geen inlevingsvermogen. Maar o wee als iemand haar niet snapt.
En dat kon niet vanaf de bank. Chapeau! 🥳quote:Op maandag 2 februari 2026 12:31 schreef papierentas het volgende:
Sanneke heeft helemaal zelf een kruidenrekje opgehangen aan een keukendeurtje. Wauw.
Zo wollig, nikszeggend bla bla.quote:Op maandag 2 februari 2026 07:43 schreef LeSage het volgende:
[..]
Die teksten van die Joerie, ook die Lotte nu weer repost, niet te doen![]()
Ik krijg zo de kriebels van die vent, en niet de goede kriebels
Helemaal met je eens. Zo bizar dat influencers eerst lyrisch zijn over die gesponsorde kleding (net zoals met creamy) en het dan binnen no time op Vinted zetten. Ik snap niet dat volgers daar niet over vallen. De geloofwaardigheid gaat er zo toch echt aan.quote:Op maandag 2 februari 2026 13:08 schreef Blue_Jeans het volgende:
[..]
Zo wollig, nikszeggend bla bla.
Maar echt ónvoorstelbaar hoeveel snoepreisjes zij binnen harken, kan zij nog wel normaal gewoon thuis zijn?
En ik blijf het apart vinden hoe vaak haar (gesponsorde) kleding op Vinted gaat. Opeens niet meer zo fan van Dilling, Bjorn Borg of weet ik het welk merk...
Dat is toch gewoon dubbel binnen harken?
Eerst met de sponsordeal, en later met de verkoop. Blijf die influencerwereld een bijzondere wereld vinden.
Interessant niet echt maar zag het toevallig,weet niet meer waar.quote:Op maandag 2 februari 2026 12:40 schreef Beppie12345 het volgende:
Wat
[..]
Wat is nog meer een interessant forum dan?
Ah oké. Zat heel lang op Viva maar dat is niet erg leuk meer. Daar waren altijd meesterlijke topics vroegerrr.quote:Op maandag 2 februari 2026 13:29 schreef Henrike het volgende:
[..]
Interessant niet echt maar zag het toevallig,weet niet meer waar.
Nee, zij kan alleen maar vanuit haar eigen perspectief denken en verwacht tegelijkertijd dat iedereen dat perspectief dan wel snapt. Vermoeiend.quote:Op maandag 2 februari 2026 12:50 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Maar niet willen snappen dat iemand anders nog voor de bezichtiging de reactie intrekt. Zij heeft echt geen inlevingsvermogen. Maar o wee als iemand haar niet snapt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |