abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_219987508
quote:
1s.gif Op maandag 2 februari 2026 18:11 schreef Cyan het volgende:

[..]
Volgens mij zitten ze bij hetzelfde management. En hun scheiding lijkt een verbindende factor te zijn.

Zie je (bon)Joeri al zitten met Tim? 😂
Daar houdt de vergelijking ook wel een beetje op!
De zweverige Lotte en Bonjoeri tegenover de maximaal ondernemende en altijd maar doorgaande MCW en werkloze tassendraagster Tim (die kan ik nog steeds niet verder duiden dan dit) Ik zie het gewoon niet voor me.

Maar....ze zullen vast maximaal elkaar gevonden hebben hoor. Maar hé, Lotte komt tenminste...Dat kunnen we van BFF Iris niet zeggen.

[ Bericht 2% gewijzigd door SterreKaatje op 02-02-2026 19:45:59 ]
  Moderator / Colorchick maandag 2 februari 2026 @ 19:44:16 #202
382129 crew  Donna
pi_219987547
quote:
1s.gif Op maandag 2 februari 2026 16:47 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Sta er ook van te kijken, hier was t prima te doen. Maar dan snap ik ergens wel dat je lekker binnen blijft.
Ik heb gewoon wel altijd mijn twijfels als DBM zoiets deelt, want ze kan zo lekker overdrijven 🙈
Ik woon vlakbij maar het is echt ijskoud hier. |:)
Gevoelstemperatuur -13
pi_219987559
quote:
0s.gif Op maandag 2 februari 2026 19:40 schreef SterreKaatje het volgende:

[..]
Daar houd het ook wel een beetje op! De zweverige Lotte en Bonjoeri tegenover de maximaal ondernemende en altijd maar doorgaande MCW en werkloze tassendraagster Tim (die kan ik nog steeds niet verder duiden dan dit)

Maar....ze zullen vast maximaal elkaar gevonden hebben hoor. Maar hé, Lotte komt tenminste...Dat kunnen we van BFF Iris niet zeggen.
En zo is het! Maar als we delulu (haar nieuwe stopwoordje) Iris moeten geloven komt ze dit jaar naar de boerderij en gaat ze niet meer weg. En we gaan haar ook zien in de content van Jolie Noe. 😌
Alleen mensen zonder fantasie vluchten in de realiteit
pi_219987652
quote:
1s.gif Op maandag 2 februari 2026 17:57 schreef Earring het volgende:
Wat veel kadootjes krijgt de oudste bij Milou
Gister al een hele stapel en nu weer
Net als met alles kan het bij haar niet op
Pas ook nog een gloednieuwe sleurhut gekocht en nog op stap voor een voortent. Geld moet rollen 🤑
pi_219987751
quote:
1s.gif Op maandag 2 februari 2026 19:51 schreef Maremare het volgende:

[..]
Pas ook nog een gloednieuwe sleurhut gekocht en nog op stap voor een voortent. Geld moet rollen 🤑
En een nieuwe bakfiets en nieuwe auto
pi_219987815
quote:
0s.gif Op maandag 2 februari 2026 20:00 schreef Moedervan4kids het volgende:

[..]
Oh ja die was ik alweer vergeten. Nog erger dus. Waar doen sommige mensen het van vraag ik me wel eens af.
pi_219987918
quote:
1s.gif Op maandag 2 februari 2026 20:06 schreef Maremare het volgende:

[..]
Oh ja die was ik alweer vergeten. Nog erger dus. Waar doen sommige mensen het van vraag ik me wel eens af.
✨het magische horloge linkje ✨
pi_219987922
quote:

[..]
Zou dat klikken op die linkjes zoveel opleveren?denk ik dan
pi_219988189
quote:
0s.gif Op maandag 2 februari 2026 20:00 schreef Moedervan4kids het volgende:

[..]
En een vaste plek op een camping dit jaar
pi_219988440
quote:
1s.gif Op maandag 2 februari 2026 19:51 schreef Maremare het volgende:

[..]
En onlangs een andere auto
pi_219988442
De Nagelkerkjes zijn voor de verandering weer eens de hort op
pi_219988443
quote:
0s.gif Op maandag 2 februari 2026 20:15 schreef Moedervan4kids het volgende:

[..]
✨het magische horloge linkje ✨
Is alweer even dat ze die gedeeld heeft
pi_219988453
Bij HVK kinderen die niet slapen door hoesten. Ligt de jongste weer op de speelgoedkist, want hij slaapt toch maar 9-10 per dag. Nee je laat hem niet in zijn bed liggen, maar legt hem bij de tv. Treurig daar.
pi_219988464
quote:
0s.gif Op maandag 2 februari 2026 21:09 schreef Muisjeruisje het volgende:
De Nagelkerkjes zijn voor de verandering weer eens de hort op
Eten bij lieve vrienden. Zal komende tijd nog wel erger worden met carnaval. Ach je geeft je kinderen nog wat dure kleding en spullen en je hoort ze niet toch.
pi_219988491
quote:
0s.gif Op maandag 2 februari 2026 21:10 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
Is alweer even dat ze die gedeeld heeft
Zal vast niet lang duren voordat ze 'm weer deelt, omdat zoveel mensen er naar vragen.
pi_219988525
Hvk heeft een drukke dag: een paar keer heen en weer rijden van school en naar huis. Nou je zal er moe van worden joh. Moet je nagaan hvk als je net zoals de meeste gezonde mensen, ook nog een baan zou hebben..
pi_219988611
Ik ben pas halverwege het opstel van AM. Het heeft wat vertraging opgelopen vanwege een glijpartijtje. Lang leve de winter.
De bevindingen so far.
AM heeft een enorm minderwaardigheidscomplex en daardoor een ziekelijke bewijsdrang. Dat wisten we ook al wel. Ze is slachtoffer van alles wat haar overkomt. Maar zelfverheerlijking is ze ook niet vies van.
En fictie schrijven kan ze ook nog.
pi_219988813
quote:
1s.gif Op maandag 2 februari 2026 17:57 schreef Earring het volgende:
Wat veel kadootjes krijgt de oudste bij Milou
Gister al een hele stapel en nu weer
Net als met alles kan het bij haar niet op
Had die story van vanmiddag nog niet gezien, maar omg?? Een fiets had hij al gekregen, gister 10 cadeautjes ofzo? En nu nog meer 😭 Een nieuwe bakfiets/auto/caravan/voortent.. kan niet op daar
pi_219988833
quote:

[..]
Sommige werken zichzelf enorm in de nesten. Ik zeg niet dat dit bij Milou ook zo is maar wat zij laat zien krijg ik wel de indruk dat zij een koopverslaving heeft. Ik denk om een bepaalde leegte op te vullen.

En misschien hebben ze hierdoor wel schulden of lenen ze geld van familie. Die gekochte chinezen van haar leveren haar echt geen nieuwe caravan op.
pi_219988881
quote:
1s.gif Op maandag 2 februari 2026 22:06 schreef Kaatjepuk het volgende:

[..]
Sommige werken zichzelf enorm in de nesten. Ik zeg niet dat dit bij Milou ook zo is maar wat zij laat zien krijg ik wel de indruk dat zij een koopverslaving heeft. Ik denk om een bepaalde leegte op te vullen.

En misschien hebben ze hierdoor wel schulden of lenen ze geld van familie. Die gekochte chinezen van haar leveren haar echt geen nieuwe caravan op.
Haar man heeft ook gewoon een goede baan
pi_219988932
quote:
0s.gif Op maandag 2 februari 2026 18:48 schreef Gerdalien het volgende:

[..]
Zeker dat zij jaloers zijn. Die maakt het nog bonter qua leugens. Laatst had ze een spoed mri voor haar rug zei ze. Daarna boos dat het ziekenhuis niks wou doen. Een paar dagen later vertelde ze dat ze in februari een mri zou krijgen en dat ze benieuwd was of er nog wat veranderd was ten opzichte van een jaar terug toen ze een mri had. Uh hoe dan als je er net een hebt gehad. Dan weet je het toch al hoe je rug eraan toe is.

Op een zondag contact met de huisarts dat ze een verwijzing had gekregen voor de reumatoloog voor haar zelfdiagnose fibromyalgie.

Ik vind het kostelijk wat die allemaal verteld op die storys
Oh wauw, dit ga ik de komende tijd dan toch eens beter in de gaten houden. Ik had geen idee 😅 Ziek ook als je daarover allemaal liegt.
pi_219988982
Ik denk eigenlijk dat de man van Milou gewoon heel veel geld binnenharkt.
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
pi_219989050
Lotte op de koffie bij mies en reageren . Nieuwe bestie . Wat een neppe grote borsten heeft zij gekregen
pi_219989058
quote:
1s.gif Op maandag 2 februari 2026 22:24 schreef LeSage het volgende:
Ik denk eigenlijk dat de man van Milou gewoon heel veel geld binnenharkt.
Dit inderdaad. En ik vind dat altijd een beetje lastig. Wij hebben ook net een tweede huis gekocht in Frankrijk. Mensen vinden daar altijd een hoop van.

Die man tikt rustig de 10K aan met zn baan denk ik. En onderschat daarnaast de inkomsten van Milou niet he?! (ergens denk ik dat zij het behoorlijk goed geregeld heeft bij dr vetrek. Lees: gouden handdruk of UWV uitkering richting) plus haar video's zullen het nodige opleveren.
pi_219989193
Hvk.
Wat een onzin dat Louay maar 8 a 9 uur op een dag slaapt.
Hij wil wel meer maar mag het niet.
Om 19:30 ligt hij slapend op de grond en om 21:00 op de speelgoedkist.
Tussendoor overdag nog keer op de bank of in de bakfiets.
Waarom snapt ze het niet
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')