abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_219989534
Am was in de grotten in zuid limburg , beetje jammer dat ze zegt dat het kalk is ipv mergel. Zeker niet goed opgelet op de verhalen van de toergids … jammer weer.
pi_219989797
quote:
1s.gif Op maandag 2 februari 2026 22:06 schreef Kaatjepuk het volgende:

[..]
Sommige werken zichzelf enorm in de nesten. Ik zeg niet dat dit bij Milou ook zo is maar wat zij laat zien krijg ik wel de indruk dat zij een koopverslaving heeft. Ik denk om een bepaalde leegte op te vullen.

En misschien hebben ze hierdoor wel schulden of lenen ze geld van familie. Die gekochte chinezen van haar leveren haar echt geen nieuwe caravan op.
Of hebben ze een geldprijs gewonnen in een loterij
pi_219989872
Och die Kaya familie. Ik heb haar lang geleden een tijdje gevolgd, toen die jongste net geboren was. Maar ik haakte af toen ze trots vertelde dat ze voor allebei de jongens als een Instagram account klaar heeft staan met veel (gekochte) volgers zodat ze daar later net als haar hun geld mee kunnen verdienen (het was iets in die trant).

Maar ook zij heeft dus door dat als je met (zelfbedachte) diagnoses strooit je volgers/aandacht/medelijden en dus geld krijgt?
pi_219989890
Dbm traint al maanden voor de wedstrijd in februari 😂 en vergeet zich in te schrijven 😂 als je echt een appje van je coach nodig hebt ben je er gewoon niet mee bezig!
Maar verrassende wending weer he mensen... 😂👍
pi_219989918
quote:
0s.gif Op maandag 2 februari 2026 18:48 schreef Gerdalien het volgende:

[..]
Zeker dat zij jaloers zijn. Die maakt het nog bonter qua leugens. Laatst had ze een spoed mri voor haar rug zei ze. Daarna boos dat het ziekenhuis niks wou doen. Een paar dagen later vertelde ze dat ze in februari een mri zou krijgen en dat ze benieuwd was of er nog wat veranderd was ten opzichte van een jaar terug toen ze een mri had. Uh hoe dan als je er net een hebt gehad. Dan weet je het toch al hoe je rug eraan toe is.

Op een zondag contact met de huisarts dat ze een verwijzing had gekregen voor de reumatoloog voor haar zelfdiagnose fibromyalgie.

Ik vind het kostelijk wat die allemaal verteld op die storys
Ik ben waarschijnlijk heel mosterd, ik heb nu pas tijd om bij te lezen.

Ik heb even gemist over wie dit gaat, maar wat voor abonnement heb je op de dokter/ziekenhuis, als je dit voor elkaar krijgt.

Ik heb zelf al jaren een hernia, ik heb een jaar moeten zeuren om een mri, omdat toen ik enorm last kreeg van mijn rug er via een mri van 4 jaar eerder duidelijk was dat mijn rug niet helemaal lekker is, rede pijn was toch heel anders. Misschien is het probleem dat ik alleen naar de huisarts ga als ik echt ziek ben en niet meer kan. Toen ik huilend van de pijn bij een andere huisarts in de praktijk kwam kreeg ik pas een nieuwe mri.

Maar goed dat terzijde ik loop er liever niet mee te koop en zit niet de hele dag op de bank te bedelen bij mijn volgers op insta. Ik werk gewoon fulltime 6 dagen per week met de pijn die erbij hoort.

Ik krijg jeuk van die types als Debbie, DBM, Kyra, Sanneke enz. Dus lees alleen hier nog en kijk niet meer op hun insta. Overigens ben ik ook bij een deel geblokkeerd zonder ooit gereageerd te hebben.
pi_219989919
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 februari 2026 07:16 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
Dbm traint al maanden voor de wedstrijd in februari 😂 en vergeet zich in te schrijven 😂 als je echt een appje van je coach nodig hebt ben je er gewoon niet mee bezig!
Hahahaha wát een verrassing 😄 Deze wedstrijd was toch sowieso niet meer te halen lijkt mij met al dat vele trainen ziek zijn?
pi_219989920
quote:
Het is toch erg dat je bij alles van haar denkt; ‘goede smoes!’, terwijl het dus ook best echt zo zou kunnen zijn.
pi_219989932
quote:
0s.gif Op maandag 2 februari 2026 22:39 schreef SterreKaatje het volgende:

[..]
Dit inderdaad. En ik vind dat altijd een beetje lastig. Wij hebben ook net een tweede huis gekocht in Frankrijk. Mensen vinden daar altijd een hoop van.

Die man tikt rustig de 10K aan met zn baan denk ik. En onderschat daarnaast de inkomsten van Milou niet he?! (ergens denk ik dat zij het behoorlijk goed geregeld heeft bij dr vetrek. Lees: gouden handdruk of UWV uitkering richting) plus haar video's zullen het nodige opleveren.
En in Frankrijk kan je nog goedkope huizen kopen. Dat is niet te vergelijken met de prijzen in NL.
pi_219989957
quote:
0s.gif Op maandag 2 februari 2026 19:46 schreef Cyan het volgende:

[..]
En zo is het! Maar als we delulu (haar nieuwe stopwoordje) Iris moeten geloven komt ze dit jaar naar de boerderij en gaat ze niet meer weg. En we gaan haar ook zien in de content van Jolie Noe. 😌
Maar gelukkig bellen ze wel elke dag om te zeggen dat ze van elkaar houden! En is iris er meer voor MW dan anderen dat zegt eigenlijk wel wat over de diepte van haar andere connecties in de buurt als een online/telefonische vriendin je meer geeft.
Affijn het zegt ook al genoeg dat iris al meer dan een halfjaar zegt “ik kom echt naar de boerderij” een echte vriendin stapt in de auto en rijdt erheen zeker voor zo’n reislustige meid als Iris en nemen ze een x de podcast op in de boerderij bijvoorbeeld maar wij denken te simpel met ons boerenverstand denk ik:)
pi_219989988
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 februari 2026 07:23 schreef Mirp het volgende:

[..]
Het is toch erg dat je bij alles van haar denkt; ‘goede smoes!’, terwijl het dus ook best echt zo zou kunnen zijn.
Ja maar heb regelmatig bij haar dat ze vertelt dat er een kind nog net niet kritiek ligt en ik me een beetje schaam dat ik denk "ojee een snotneus" om vervolgens het kind naar een feestje gebracht zien worden en dan weer weten.. het was dus idd maar een snotneus..
Als er daar een keer echt iets ergs is gelooft niemand het toch meer?
pi_219990000
quote:
Ach wat sneu voor haar! Die 5x per week sporten voor helemaal niks 😢
pi_219990001
quote:
😂 wat een figuur
pi_219990011
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 februari 2026 07:46 schreef Moedervan4kids het volgende:

[..]
Ach wat sneu voor haar! Die 5x per week sporten voor helemaal niks 😢
En de inschrijving is gesloten nu? Kan ze niet meedoen?
pi_219990013
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 februari 2026 07:23 schreef Maretakje het volgende:

[..]
Ik ben waarschijnlijk heel mosterd, ik heb nu pas tijd om bij te lezen.

Ik heb even gemist over wie dit gaat, maar wat voor abonnement heb je op de dokter/ziekenhuis, als je dit voor elkaar krijgt.

Ik heb zelf al jaren een hernia, ik heb een jaar moeten zeuren om een mri, omdat toen ik enorm last kreeg van mijn rug er via een mri van 4 jaar eerder duidelijk was dat mijn rug niet helemaal lekker is, rede pijn was toch heel anders. Misschien is het probleem dat ik alleen naar de huisarts ga als ik echt ziek ben en niet meer kan. Toen ik huilend van de pijn bij een andere huisarts in de praktijk kwam kreeg ik pas een nieuwe mri.

Maar goed dat terzijde ik loop er liever niet mee te koop en zit niet de hele dag op de bank te bedelen bij mijn volgers op insta. Ik werk gewoon fulltime 6 dagen per week met de pijn die erbij hoort.

Ik krijg jeuk van die types als Debbie, DBM, Kyra, Sanneke enz. Dus lees alleen hier nog en kijk niet meer op hun insta. Overigens ben ik ook bij een deel geblokkeerd zonder ooit gereageerd te hebben.
Bij mij gaan de nekharen ook overeind bij haar met haar ‘3 hernia’s’. Als ze dat verzint, dan hoop ik dat ze ze krijgt! Even gekeken trouwens, maar dit is niet mijn account om te volgen. ‘Mijn hele systeem in huis was stuk, ik had nergens meer warm water en geen vloerverwarming en verwarming’. Meid, wat was er stuk? De ketel? Laat die fixen en de rest blijkt waarschijnlijk helemaal niet stuk.

[ Bericht 0% gewijzigd door Danielle_ op 03-02-2026 11:04:16 ]
pi_219990031
quote:
Ach wat een verrassing weer. Ze heeft het al maanden over die wedstrijd waar ze zo ontzettend hard voor aan het trainen is en dan vergeet je jezelf in te schrijven? Goed excuus om niet mee te doen hoor.
pi_219990036
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 februari 2026 07:50 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]
Nee het was vol... ze staat nu op een reserve lijst 🥳
pi_219990037
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 februari 2026 07:50 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]
Volgens mij staat ze op de reserve lijst.
En ze heeft een slijmbeurs ontsteking gehad?
pi_219990073
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 februari 2026 07:54 schreef Lalaland79 het volgende:

[..]
Volgens mij staat ze op de reserve lijst.
En ze heeft een slijmbeurs ontsteking gehad?
Ja je weet toch... 1 dag spierpijn
pi_219990149
quote:
0s.gif Op maandag 2 februari 2026 22:12 schreef Moppie1982 het volgende:

[..]
Haar man heeft ook gewoon een goede baan
Zou kunnen, geen idee wat voor baan die heeft. Maar ongeacht gun ik Milou een baan met leuke collega’s of vrijwilligerswerk, paar vriendinnen waar ze af en toe iets leuks mee kan doen i.p.v. vriendinnen zoeken via haar account. En dat ze stopt om volgers te kopen.
pi_219990176
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 februari 2026 08:23 schreef Kaatjepuk het volgende:

[..]
Zou kunnen, geen idee wat voor baan die heeft. Maar ongeacht gun ik Milou een baan met leuke collega’s of vrijwilligerswerk, paar vriendinnen waar ze af en toe iets leuks mee kan doen i.p.v. vriendinnen zoeken via haar account. En dat ze stopt om volgers te kopen.
Hij is CEO bij een bedrijf
pi_219990214
Wat een excuus Truus, die DBM...
Hoe krijg zij het voor mekaar om zichzelf zó een andere waarheid voor te houden..hard trainen: doet ze niet, 15.000 per dag: doet ze niet, echt ziek: is ze niet, clean en gezond eten: doet ze niet...

En stel je voor, dit akkefietje met 'vergeten in te schrijven' zou iets op je werk zijn, zoals bv een verslag te laat inleveren, een mail niet hebben verstuurd. Dan zou je op je kop krijgen van een leidinggevende en denk je bij jezelf, shit, dat had ik anders moeten aanpakken, ik moet echt beter mn best doen. Maar DBM krijgt dan op IG alleen maar zalvende reactie zoals 'het heeft zo moeten zijn', of volgende keer beter, iets in die trant.

Snappen jullie wat ik bedoel? Fluflu's worden echt nooit ter verantwoording geroepen, vegen altijd hun eigen straatje schoon, kunnen geen kritiek of opbouwende feedback verdragen, totaal geen zelfreflectie...
pi_219990293
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 februari 2026 00:44 schreef poohenzo het volgende:
Am was in de grotten in zuid limburg , beetje jammer dat ze zegt dat het kalk is ipv mergel. Zeker niet goed opgelet op de verhalen van de toergids … jammer weer.
Had ze daar spierpijn van? Van een beetje lopen door een grot. Dan weet ik nu al hoe die ijslandreis gaat zijn, dagelijks klagen over spierpijn.
pi_219990334
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 februari 2026 08:51 schreef papierentas het volgende:

[..]
Had ze daar spierpijn van? Van een beetje lopen door een grot. Dan weet ik nu al hoe die ijslandreis gaat zijn, dagelijks klagen over spierpijn.
Kan ze daar 100 stories aan wijden🤪
pi_219990336
En bij HVK moet L weer vroeg op, want weer een photoshoot.

Money money money…
pi_219990346
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 februari 2026 08:51 schreef papierentas het volgende:

[..]
Ze is gaan mountainbiken. Vast met die meneer die ze in de B&B ontmoette. En ze had last van haar rug en nek (deels van het moeten bukken om je hoofd niet te stoten denk ik?) maar voor de trip in IJslamd moet ze veel langer in die voorovergebogen houding zitten.

Gelukkig doet ze 1x per week een uurtje aan bootcamp en zit ze lekker ontspannen op de motor, dus dat komt helemaal goed.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')