Daar houdt de vergelijking ook wel een beetje op!quote:Op maandag 2 februari 2026 18:11 schreef Cyan het volgende:
[..]
Volgens mij zitten ze bij hetzelfde management. En hun scheiding lijkt een verbindende factor te zijn.
Zie je (bon)Joeri al zitten met Tim? 😂
Ik woon vlakbij maar het is echt ijskoud hier.quote:Op maandag 2 februari 2026 16:47 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Sta er ook van te kijken, hier was t prima te doen. Maar dan snap ik ergens wel dat je lekker binnen blijft.
Ik heb gewoon wel altijd mijn twijfels als DBM zoiets deelt, want ze kan zo lekker overdrijven 🙈
En zo is het! Maar als we delulu (haar nieuwe stopwoordje) Iris moeten geloven komt ze dit jaar naar de boerderij en gaat ze niet meer weg. En we gaan haar ook zien in de content van Jolie Noe. 😌quote:Op maandag 2 februari 2026 19:40 schreef SterreKaatje het volgende:
[..]
Daar houd het ook wel een beetje op! De zweverige Lotte en Bonjoeri tegenover de maximaal ondernemende en altijd maar doorgaande MCW en werkloze tassendraagster Tim (die kan ik nog steeds niet verder duiden dan dit)
Maar....ze zullen vast maximaal elkaar gevonden hebben hoor. Maar hé, Lotte komt tenminste...Dat kunnen we van BFF Iris niet zeggen.
Pas ook nog een gloednieuwe sleurhut gekocht en nog op stap voor een voortent. Geld moet rollen 🤑quote:Op maandag 2 februari 2026 17:57 schreef Earring het volgende:
Wat veel kadootjes krijgt de oudste bij Milou
Gister al een hele stapel en nu weer
Net als met alles kan het bij haar niet op
En een nieuwe bakfiets en nieuwe autoquote:Op maandag 2 februari 2026 19:51 schreef Maremare het volgende:
[..]
Pas ook nog een gloednieuwe sleurhut gekocht en nog op stap voor een voortent. Geld moet rollen 🤑
Oh ja die was ik alweer vergeten. Nog erger dus. Waar doen sommige mensen het van vraag ik me wel eens af.quote:Op maandag 2 februari 2026 20:00 schreef Moedervan4kids het volgende:
[..]
En een nieuwe bakfiets en nieuwe auto
✨het magische horloge linkje ✨quote:Op maandag 2 februari 2026 20:06 schreef Maremare het volgende:
[..]
Oh ja die was ik alweer vergeten. Nog erger dus. Waar doen sommige mensen het van vraag ik me wel eens af.
Zou dat klikken op die linkjes zoveel opleveren?denk ik danquote:Op maandag 2 februari 2026 20:06 schreef Maremare het volgende:
[..]
Oh ja die was ik alweer vergeten. Nog erger dus. Waar doen sommige mensen het van vraag ik me wel eens af.
En een vaste plek op een camping dit jaarquote:Op maandag 2 februari 2026 20:00 schreef Moedervan4kids het volgende:
[..]
En een nieuwe bakfiets en nieuwe auto
En onlangs een andere autoquote:Op maandag 2 februari 2026 19:51 schreef Maremare het volgende:
[..]
Pas ook nog een gloednieuwe sleurhut gekocht en nog op stap voor een voortent. Geld moet rollen 🤑
Is alweer even dat ze die gedeeld heeftquote:Op maandag 2 februari 2026 20:15 schreef Moedervan4kids het volgende:
[..]
✨het magische horloge linkje ✨
Eten bij lieve vrienden. Zal komende tijd nog wel erger worden met carnaval. Ach je geeft je kinderen nog wat dure kleding en spullen en je hoort ze niet toch.quote:Op maandag 2 februari 2026 21:09 schreef Muisjeruisje het volgende:
De Nagelkerkjes zijn voor de verandering weer eens de hort op
Zal vast niet lang duren voordat ze 'm weer deelt, omdat zoveel mensen er naar vragen.quote:Op maandag 2 februari 2026 21:10 schreef Muisjeruisje het volgende:
[..]
Is alweer even dat ze die gedeeld heeft
Had die story van vanmiddag nog niet gezien, maar omg?? Een fiets had hij al gekregen, gister 10 cadeautjes ofzo? En nu nog meer 😭 Een nieuwe bakfiets/auto/caravan/voortent.. kan niet op daarquote:Op maandag 2 februari 2026 17:57 schreef Earring het volgende:
Wat veel kadootjes krijgt de oudste bij Milou
Gister al een hele stapel en nu weer
Net als met alles kan het bij haar niet op
Sommige werken zichzelf enorm in de nesten. Ik zeg niet dat dit bij Milou ook zo is maar wat zij laat zien krijg ik wel de indruk dat zij een koopverslaving heeft. Ik denk om een bepaalde leegte op te vullen.quote:Op maandag 2 februari 2026 20:06 schreef Maremare het volgende:
[..]
Haar man heeft ook gewoon een goede baanquote:Op maandag 2 februari 2026 22:06 schreef Kaatjepuk het volgende:
[..]
Sommige werken zichzelf enorm in de nesten. Ik zeg niet dat dit bij Milou ook zo is maar wat zij laat zien krijg ik wel de indruk dat zij een koopverslaving heeft. Ik denk om een bepaalde leegte op te vullen.
En misschien hebben ze hierdoor wel schulden of lenen ze geld van familie. Die gekochte chinezen van haar leveren haar echt geen nieuwe caravan op.
Oh wauw, dit ga ik de komende tijd dan toch eens beter in de gaten houden. Ik had geen idee 😅 Ziek ook als je daarover allemaal liegt.quote:Op maandag 2 februari 2026 18:48 schreef Gerdalien het volgende:
[..]
Zeker dat zij jaloers zijn. Die maakt het nog bonter qua leugens. Laatst had ze een spoed mri voor haar rug zei ze. Daarna boos dat het ziekenhuis niks wou doen. Een paar dagen later vertelde ze dat ze in februari een mri zou krijgen en dat ze benieuwd was of er nog wat veranderd was ten opzichte van een jaar terug toen ze een mri had. Uh hoe dan als je er net een hebt gehad. Dan weet je het toch al hoe je rug eraan toe is.
Op een zondag contact met de huisarts dat ze een verwijzing had gekregen voor de reumatoloog voor haar zelfdiagnose fibromyalgie.
Ik vind het kostelijk wat die allemaal verteld op die storys
Dit inderdaad. En ik vind dat altijd een beetje lastig. Wij hebben ook net een tweede huis gekocht in Frankrijk. Mensen vinden daar altijd een hoop van.quote:Op maandag 2 februari 2026 22:24 schreef LeSage het volgende:
Ik denk eigenlijk dat de man van Milou gewoon heel veel geld binnenharkt.
Of hebben ze een geldprijs gewonnen in een loterijquote:Op maandag 2 februari 2026 22:06 schreef Kaatjepuk het volgende:
[..]
Sommige werken zichzelf enorm in de nesten. Ik zeg niet dat dit bij Milou ook zo is maar wat zij laat zien krijg ik wel de indruk dat zij een koopverslaving heeft. Ik denk om een bepaalde leegte op te vullen.
En misschien hebben ze hierdoor wel schulden of lenen ze geld van familie. Die gekochte chinezen van haar leveren haar echt geen nieuwe caravan op.
Ik ben waarschijnlijk heel mosterd, ik heb nu pas tijd om bij te lezen.quote:Op maandag 2 februari 2026 18:48 schreef Gerdalien het volgende:
[..]
Zeker dat zij jaloers zijn. Die maakt het nog bonter qua leugens. Laatst had ze een spoed mri voor haar rug zei ze. Daarna boos dat het ziekenhuis niks wou doen. Een paar dagen later vertelde ze dat ze in februari een mri zou krijgen en dat ze benieuwd was of er nog wat veranderd was ten opzichte van een jaar terug toen ze een mri had. Uh hoe dan als je er net een hebt gehad. Dan weet je het toch al hoe je rug eraan toe is.
Op een zondag contact met de huisarts dat ze een verwijzing had gekregen voor de reumatoloog voor haar zelfdiagnose fibromyalgie.
Ik vind het kostelijk wat die allemaal verteld op die storys
Hahahaha wát een verrassing 😄 Deze wedstrijd was toch sowieso niet meer te halen lijkt mij met al dat vele trainen ziek zijn?quote:Op dinsdag 3 februari 2026 07:16 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
Dbm traint al maanden voor de wedstrijd in februari 😂 en vergeet zich in te schrijven 😂 als je echt een appje van je coach nodig hebt ben je er gewoon niet mee bezig!
Maar verrassende wending weer he mensen... 😂👍
Het is toch erg dat je bij alles van haar denkt; ‘goede smoes!’, terwijl het dus ook best echt zo zou kunnen zijn.quote:Op dinsdag 3 februari 2026 07:16 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
Dbm traint al maanden voor de wedstrijd in februari 😂 en vergeet zich in te schrijven 😂 als je echt een appje van je coach nodig hebt ben je er gewoon niet mee bezig!
En in Frankrijk kan je nog goedkope huizen kopen. Dat is niet te vergelijken met de prijzen in NL.quote:Op maandag 2 februari 2026 22:39 schreef SterreKaatje het volgende:
[..]
Dit inderdaad. En ik vind dat altijd een beetje lastig. Wij hebben ook net een tweede huis gekocht in Frankrijk. Mensen vinden daar altijd een hoop van.
Die man tikt rustig de 10K aan met zn baan denk ik. En onderschat daarnaast de inkomsten van Milou niet he?! (ergens denk ik dat zij het behoorlijk goed geregeld heeft bij dr vetrek. Lees: gouden handdruk of UWV uitkering richting) plus haar video's zullen het nodige opleveren.
Maar gelukkig bellen ze wel elke dag om te zeggen dat ze van elkaar houden! En is iris er meer voor MW dan anderen dat zegt eigenlijk wel wat over de diepte van haar andere connecties in de buurt als een online/telefonische vriendin je meer geeft.quote:Op maandag 2 februari 2026 19:46 schreef Cyan het volgende:
[..]
En zo is het! Maar als we delulu (haar nieuwe stopwoordje) Iris moeten geloven komt ze dit jaar naar de boerderij en gaat ze niet meer weg. En we gaan haar ook zien in de content van Jolie Noe. 😌
Ja maar heb regelmatig bij haar dat ze vertelt dat er een kind nog net niet kritiek ligt en ik me een beetje schaam dat ik denk "ojee een snotneus" om vervolgens het kind naar een feestje gebracht zien worden en dan weer weten.. het was dus idd maar een snotneus..quote:Op dinsdag 3 februari 2026 07:23 schreef Mirp het volgende:
[..]
Het is toch erg dat je bij alles van haar denkt; ‘goede smoes!’, terwijl het dus ook best echt zo zou kunnen zijn.
Ach wat sneu voor haar! Die 5x per week sporten voor helemaal niks 😢quote:Op dinsdag 3 februari 2026 07:16 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
😂 wat een figuurquote:Op dinsdag 3 februari 2026 07:16 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
En de inschrijving is gesloten nu? Kan ze niet meedoen?quote:Op dinsdag 3 februari 2026 07:46 schreef Moedervan4kids het volgende:
[..]
Ach wat sneu voor haar! Die 5x per week sporten voor helemaal niks 😢
Bij mij gaan de nekharen ook overeind bij haar met haar ‘3 hernia’s’. Als ze dat verzint, dan hoop ik dat ze ze krijgt! Even gekeken trouwens, maar dit is niet mijn account om te volgen. ‘Mijn hele systeem in huis was stuk, ik had nergens meer warm water en geen vloerverwarming en verwarming’. Meid, wat was er stuk? De ketel? Laat die fixen en de rest blijkt waarschijnlijk helemaal niet stuk.quote:Op dinsdag 3 februari 2026 07:23 schreef Maretakje het volgende:
[..]
Ik ben waarschijnlijk heel mosterd, ik heb nu pas tijd om bij te lezen.
Ik heb even gemist over wie dit gaat, maar wat voor abonnement heb je op de dokter/ziekenhuis, als je dit voor elkaar krijgt.
Ik heb zelf al jaren een hernia, ik heb een jaar moeten zeuren om een mri, omdat toen ik enorm last kreeg van mijn rug er via een mri van 4 jaar eerder duidelijk was dat mijn rug niet helemaal lekker is, rede pijn was toch heel anders. Misschien is het probleem dat ik alleen naar de huisarts ga als ik echt ziek ben en niet meer kan. Toen ik huilend van de pijn bij een andere huisarts in de praktijk kwam kreeg ik pas een nieuwe mri.
Maar goed dat terzijde ik loop er liever niet mee te koop en zit niet de hele dag op de bank te bedelen bij mijn volgers op insta. Ik werk gewoon fulltime 6 dagen per week met de pijn die erbij hoort.
Ik krijg jeuk van die types als Debbie, DBM, Kyra, Sanneke enz. Dus lees alleen hier nog en kijk niet meer op hun insta. Overigens ben ik ook bij een deel geblokkeerd zonder ooit gereageerd te hebben.
Ach wat een verrassing weer. Ze heeft het al maanden over die wedstrijd waar ze zo ontzettend hard voor aan het trainen is en dan vergeet je jezelf in te schrijven? Goed excuus om niet mee te doen hoor.quote:Op dinsdag 3 februari 2026 07:16 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
Nee het was vol... ze staat nu op een reserve lijst 🥳quote:Op dinsdag 3 februari 2026 07:50 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
En de inschrijving is gesloten nu? Kan ze niet meedoen?
Volgens mij staat ze op de reserve lijst.quote:Op dinsdag 3 februari 2026 07:50 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
En de inschrijving is gesloten nu? Kan ze niet meedoen?
Ja je weet toch... 1 dag spierpijnquote:Op dinsdag 3 februari 2026 07:54 schreef Lalaland79 het volgende:
[..]
Volgens mij staat ze op de reserve lijst.
En ze heeft een slijmbeurs ontsteking gehad?
Zou kunnen, geen idee wat voor baan die heeft. Maar ongeacht gun ik Milou een baan met leuke collega’s of vrijwilligerswerk, paar vriendinnen waar ze af en toe iets leuks mee kan doen i.p.v. vriendinnen zoeken via haar account. En dat ze stopt om volgers te kopen.quote:Op maandag 2 februari 2026 22:12 schreef Moppie1982 het volgende:
[..]
Haar man heeft ook gewoon een goede baan
Hij is CEO bij een bedrijfquote:Op dinsdag 3 februari 2026 08:23 schreef Kaatjepuk het volgende:
[..]
Zou kunnen, geen idee wat voor baan die heeft. Maar ongeacht gun ik Milou een baan met leuke collega’s of vrijwilligerswerk, paar vriendinnen waar ze af en toe iets leuks mee kan doen i.p.v. vriendinnen zoeken via haar account. En dat ze stopt om volgers te kopen.
Had ze daar spierpijn van? Van een beetje lopen door een grot. Dan weet ik nu al hoe die ijslandreis gaat zijn, dagelijks klagen over spierpijn.quote:Op dinsdag 3 februari 2026 00:44 schreef poohenzo het volgende:
Am was in de grotten in zuid limburg , beetje jammer dat ze zegt dat het kalk is ipv mergel. Zeker niet goed opgelet op de verhalen van de toergids … jammer weer.
Kan ze daar 100 stories aan wijden🤪quote:Op dinsdag 3 februari 2026 08:51 schreef papierentas het volgende:
[..]
Had ze daar spierpijn van? Van een beetje lopen door een grot. Dan weet ik nu al hoe die ijslandreis gaat zijn, dagelijks klagen over spierpijn.
Ze is gaan mountainbiken. Vast met die meneer die ze in de B&B ontmoette. En ze had last van haar rug en nek (deels van het moeten bukken om je hoofd niet te stoten denk ik?) maar voor de trip in IJslamd moet ze veel langer in die voorovergebogen houding zitten.quote:Op dinsdag 3 februari 2026 08:51 schreef papierentas het volgende:
[..]
Had ze daar spierpijn van? Van een beetje lopen door een grot. Dan weet ik nu al hoe die ijslandreis gaat zijn, dagelijks klagen over spierpijn.
De tandjes.... ze heeft ook nog stennis lopen schoppen over een blik knakworsten zodat ze straks op bob zijn feestje over een maand broodjes knakworst gratis kan serveren... ik kan gewoon niets met dit soort mensen he! Die staan te stuiteren in een winkel omdat ze een luxe product gratis willen hebben 😵💫 waarom pak je dan niet een blik wat wel bij de actie hoort?quote:Op dinsdag 3 februari 2026 09:18 schreef Muisjeruisje het volgende:
Judith heeft eindelijk een andere trui aan!
Ze glundert helemaal omdat ze een blikje gratis knakworsten heeft gekregen 🫣
Of gewoon eigen merk.quote:Op dinsdag 3 februari 2026 09:28 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
[..]
De tandjes.... ze heeft ook nog stennis lopen schoppen over een blik knakworsten zodat ze straks op bob zijn feestje over een maand broodjes knakworst gratis kan serveren... ik kan gewoon niets met dit soort mensen he! Die staan te stuiteren in een winkel omdat ze een luxe product gratis willen hebben 😵💫 waarom pak je dan niet een blik wat wel bij de actie hoort?
Joh ga naar de lidl of aldi en koop in bulk... maar personeel laten oproepen omdat je erop staat een blik unox magere knakworstjes gratis mee te mogen nemen.... 😨 die jumbo medewerkers waren al klaar met vandaag voor 9 uurquote:Op dinsdag 3 februari 2026 09:31 schreef Muisjeruisje het volgende:
[..]
Of gewoon eigen merk.
Ik zie haar gewoon triomfantelijk de supermarkt uit glibberen met haar blik knakworsten, een slakkenslijmspoor nalatend
Die kennen haar vast al wel, als die vrouw die altijd in dezelfde trui in de afprijsbak leeg komt graaienquote:Op dinsdag 3 februari 2026 09:39 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
[..]
Joh ga naar de lidl of aldi en koop in bulk... maar personeel laten oproepen omdat je erop staat een blik unox magere knakworstjes gratis mee te mogen nemen.... 😨 die jumbo medewerkers waren al klaar met vandaag voor 9 uur
En dan de bedrijfsleider erbij roept omdat ze de afgeprijsde producten te duur vind...quote:Op dinsdag 3 februari 2026 09:41 schreef Muisjeruisje het volgende:
[..]
Die kennen haar vast al wel, als die vrouw die altijd in dezelfde trui in de afprijsbak leeg komt graaien
Precies, dus snap wel dat je bepaalde aankopen gewoon kan doen, misschien 13e maand, zulke mensen hebben vaak aandelenquote:Op dinsdag 3 februari 2026 09:55 schreef Kaatjepuk het volgende:
[..]
Ah ja daar verwacht ik ook wel een riant salaris bij. Alleen maar fijn voor ze.
Ja triest...quote:Op dinsdag 3 februari 2026 08:57 schreef Huisopdehoek het volgende:
En bij HVK moet L weer vroeg op, want weer een photoshoot.
Money money money…
Ik heb bij het kruidvat gewerkt en daar waren ook altijd van die mensen die dan vonden dat er te weinig korting ergens op zat. Dan was je idd al klaar met de dag nog voor de lunch. En dan 'ik wil je manager spreken' ga gauw fietsen.quote:Op dinsdag 3 februari 2026 09:52 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
[..]
En dan de bedrijfsleider erbij roept omdat ze de afgeprijsde producten te duur vind...
Je zou toch direct een extended plaspauze aanvragen zodra ze de winkel in komt?
Nu ja, brood baken, soep koken en heel veel oude foto's en filmpjes (als achtergrond) laten zien is nieuw.... 😉 en ze gaat voor een fandag, of hoe je het ook noemt, met al haar sponsoren (die dan blijkbaar weer iemand anders organiseert). Zit ze eigentlijk bij een managementbureau?quote:Op dinsdag 3 februari 2026 11:06 schreef poohenzo het volgende:
AM zevert nog wat dat ook zij haar content heeft aangepast....wat dan? Ik zie het niet. Ik zie nog steeds veel kinderen in beeld: dansend, etend, op hun slaapkamer etc.
dat is oersaai maar wel beter dan die kinderen continu in beeldquote:Op dinsdag 3 februari 2026 11:15 schreef Zana het volgende:
[..]
Nu ja, brood baken, soep koken en heel veel oude foto's en filmpjes laten zien is nieuw.... 😉
Ze zegt niet meer letterlijk ‘S & S dragen snuggs in maat…’. Nee, ze zei gister ‘dit zijn maat s en xs, die dragen onze pubermeiden graag omdat ze van voor tot achter absorptie hebben waardoor de kans op doorlekken heel klein is’. Ik denk dat ze deze nuance zelf een wereld van verschil vindt. Ik vind dit gewoon nog steeds geld verdienen over de rug van je kinderen terwijl je ze ook nog eens online te kakken zet.quote:Op dinsdag 3 februari 2026 11:06 schreef poohenzo het volgende:
AM zevert nog wat dat ook zij haar content heeft aangepast....wat dan? Ik zie het niet. Ik zie nog steeds veel kinderen in beeld: dansend, etend, op hun slaapkamer etc.
Inderdaad, gister nog Lot in bed vlak voor het slapen. En een uitgebreid verslag met close-ups van het menstruatie ondergoed dat haar 12 jarige dochters dragen.quote:Op dinsdag 3 februari 2026 11:06 schreef poohenzo het volgende:
En een L die minstens 2x per dag gefilmdquote:Op dinsdag 3 februari 2026 11:18 schreef Weerikier het volgende:
[..]
Inderdaad, gister nog Lot in bed vlak voor het slapen. En een uitgebreid verslag met close-ups van het menstruatie ondergoed dat haar 12 jarige dochters dragen.
Enige wat ze niet meer doet is slapende kinderen in allerlei houdingen leggen en omringen door allerhande producten die ze wil verkopen en daar filmpjes van maken.
Ze zal zelf uiteraard vinden dat ze super goed bezig is. Heb je echt wat aan in zo'n denktank.. 😆
Wat zou ze er aan verdienen ? Lijkt mij toch nie t veel. En moet ze dat niet afdragen als je in de bijstand zit?quote:
Ze zal het wel bij jonge meisjes proberenquote:Op dinsdag 3 februari 2026 10:40 schreef Mirp het volgende:
Neee Judith, ongelooflijk weer. Ik ben eens gaan kijken in de jumbo app, en er staat heel duidelijk dat die worstjes van haar níét bij de actie horen. Ongelooflijk dat ze het weer krijgt.
Adhd he😅quote:Op dinsdag 3 februari 2026 07:16 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
Ja waarschijnlijk wel. Iris is echt zo'n type die je gebruikt totdat je geen (meer)waarde meer voor haar bent. Dan laat ze je vallen als een baksteen.quote:Op dinsdag 3 februari 2026 07:31 schreef Babbelaertje het volgende:
[..]
Maar gelukkig bellen ze wel elke dag om te zeggen dat ze van elkaar houden! En is iris er meer voor MW dan anderen dat zegt eigenlijk wel wat over de diepte van haar andere connecties in de buurt als een online/telefonische vriendin je meer geeft.
Affijn het zegt ook al genoeg dat iris al meer dan een halfjaar zegt “ik kom echt naar de boerderij” een echte vriendin stapt in de auto en rijdt erheen zeker voor zo’n reislustige meid als Iris en nemen ze een x de podcast op in de boerderij bijvoorbeeld maar wij denken te simpel met ons boerenverstand denk ik:)
Van die 'How can I make this about me' types. 🥲quote:Op dinsdag 3 februari 2026 11:44 schreef RadboudBos het volgende:
Marketingvrouw, word soms zo moe van haar.
Nu ook weer op LinkedIn een stuk over Ai en chagpt en zelfs dat weet ze aan zwarte mensen te koppelen. Want AI kost energie > energie centrales staan bij zwarte wijken > veroorzaakt ziekte en ellende > dus zwarte mensen weer de pineut.
Zou zij überhaupt een stukje in zich hebben die niet werkelijk álles daarop terug laat komen?
My god🙄
Ik ging na aanleiding van dit naar haar storie hierover kijken.quote:Op dinsdag 3 februari 2026 10:40 schreef Mirp het volgende:
Neee Judith, ongelooflijk weer. Ik ben eens gaan kijken in de jumbo app, en er staat heel duidelijk dat die worstjes van haar níét bij de actie horen. Ongelooflijk dat ze het weer krijgt.
Ja maar wat doet ze fout dan? Ze vraagt het toch netjes? Moet ze dan in de winkel gaan controleren via haar telefoon of het er wel bij hoort? In de jumbo hier trouwens geen optie, in de gehele jumbo geen ontvangst met je telefoon, super irritant.quote:Op dinsdag 3 februari 2026 12:45 schreef Huisopdehoek het volgende:
Een willekeurige medewerker had misschien gedacht ‘oh, knakworsten van Unox, gratis, die zet ik in dat vak. En ja mevrouw, die horen er ook bij hoor!
Maar bij de kassa (en volgens mij had iemand het ook in de voorwaarden bekeken?) horen ze er niét bij.
Hier liggen ook wel eens dingen (al dan niet door andere klanten daar in gelegd/gezet) die er niet bij horen. Dan is alleen de jonge en belegen kaas in de aanbieding, niet de extra belegen. Maar die ligt er dan wel, misschien door iemand die op dat moment dacht ‘oh, maar déze zijn in de aanbieding, ik ruil ze om!’
Dit verandert bij haar sneller dan dat ik mijn onderbroek verwisselquote:Op dinsdag 3 februari 2026 10:41 schreef Henrike het volgende:
Ellen ( zonder Koen)
Zat de laatste tijd niet lekker in haar velletje?? Euhh het ging toch juist allemaal zo geweldig, geld stroomde binnen?
Judith probeert overal een slaatje uit te slaan. Het is niet alleen dit geval waar iedereen op reageert als ik namens mezelf mag spreken. Zij moet bij alles altijd voor een dubbeltje op de eerste rang, betaalt het liefst nergens of zo min mogelijk voor. Ik snap gewoon weinig van dit soort mensen.quote:Op dinsdag 3 februari 2026 12:50 schreef Noor_ het volgende:
[..]
Ja maar wat doet ze fout dan? Ze vraagt het toch netjes? Moet ze dan in de winkel gaan controleren via haar telefoon of het er wel bij hoort? In de jumbo hier trouwens geen optie, in de gehele jumbo geen ontvangst met je telefoon, super irritant.
En ja dat de jumbo er dan voor kiest om ze alsnog gratis te geven dan zou ik ook zeggen ooh fijn dankjewel!
Omdat ze constant met geld en besparen bezig is en dat ze daar haar content van wil maken? En dat doet ze op haar specifieke Judith-manier? En dat dit voorbeeld daar goed in past? En omdat ze vindt dat ze dit als hoogtepuntje moet delen met haar volgers? Tja.quote:Op dinsdag 3 februari 2026 12:50 schreef Noor_ het volgende:
[..]
Ja maar wat doet ze fout dan? Ze vraagt het toch netjes? Moet ze dan in de winkel gaan controleren via haar telefoon of het er wel bij hoort? In de jumbo hier trouwens geen optie, in de gehele jumbo geen ontvangst met je telefoon, super irritant.
En ja dat de jumbo er dan voor kiest om ze alsnog gratis te geven dan zou ik ook zeggen ooh fijn dankjewel!
Ja maar jeetje moet nou echt altijd alles in het negatieve gedraaid worden!quote:Op dinsdag 3 februari 2026 13:12 schreef Mirp het volgende:
[..]
Judith probeert overal een slaatje uit te slaan. Het is niet alleen dit geval waar iedereen op reageert als ik namens mezelf mag spreken. Zij moet bij alles altijd voor een dubbeltje op de eerste rang, betaalt het liefst nergens of zo min mogelijk voor. Ik snap gewoon weinig van dit soort mensen.
Tuurlijk, die dingen staan verkeerd, maar de vakkenvullers kunnen ook een foutje maken. En je hoeft niet op je telefoon op te zoeken of het bij de actie hoort, het staat er ook gewoon voor. Maar dat zal ze niet ‘gezien’ hebben.
Ik vind vooral haar toon arrogant, 'ik heb daar veel ervaring mee' en 'daarom ben ik gevraagd voor de denktank' en 'niemand anders heeft daar een boek over geschreven'.quote:Op dinsdag 3 februari 2026 13:19 schreef Shuri het volgende:
Het is weer een hoop geblaat maar weinig wol bij Annemarie. Ze verschuilt zich met woorden, in haar boek, door haar boek, met haar boek. Maar puntje bij paaltje verkwanselt ze nog steeds elke dag de privacy van haar kinderen. Niks meer, niks minder.
Lever niet steeds commentaar op andere forummers joh.quote:Op dinsdag 3 februari 2026 13:22 schreef Noor_ het volgende:
[..]
Ja maar jeetje moet nou echt altijd alles in het negatieve gedraaid worden!
Dat ze het navroeg of het erbij hoorde was eigenlijk cleu1 dat ze eigenlijk al wist dat het er niet bij hoorde...iedereen heeft toch wel eens in de supermarkt items die niet bij de actie horen zien staan?quote:Op dinsdag 3 februari 2026 13:12 schreef Mirp het volgende:
[..]
Judith probeert overal een slaatje uit te slaan. Het is niet alleen dit geval waar iedereen op reageert als ik namens mezelf mag spreken. Zij moet bij alles altijd voor een dubbeltje op de eerste rang, betaalt het liefst nergens of zo min mogelijk voor. Ik snap gewoon weinig van dit soort mensen.
Tuurlijk, die dingen staan verkeerd, maar de vakkenvullers kunnen ook een foutje maken. En je hoeft niet op je telefoon op te zoeken of het bij de actie hoort, het staat er ook gewoon voor. Maar dat zal ze niet ‘gezien’ hebben.
Laten we wel wezen... de 18e eeuw had ze nooit overleefdquote:Op dinsdag 3 februari 2026 13:55 schreef Weerikier het volgende:
DBM is zwaar overbelast. Niet gewoon overbelast of moe, nee zwáár overbelast. Alsof ze in een 18e eeuwse kolenmijn werkt. Altijd dat enorme overdrijven van die influencers, dat vind ik nou effing irritant!
Ze overleefd deze eeuw al amperquote:Op dinsdag 3 februari 2026 14:00 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
[..]
Laten we wel wezen... de 18e eeuw had ze nooit overleefd
Klopt... bedoelde ook echt dat de de 18e eeuw al veel eerder was vergaan met al haar auwtjes en piepjesquote:Op dinsdag 3 februari 2026 14:08 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Ze overleefd deze eeuw al amper
Ik bedoelde het als extra argument waarom ze de 18e eeuw echt niet zou overleven haha 🙈quote:Op dinsdag 3 februari 2026 14:09 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
[..]
Klopt... bedoelde ook echt dat de de 18e eeuw al veel eerder was vergaan met al haar auwtjes en piepjes
Maar echt. Hoe krijgt ze het toch elke keer weer verzonnenquote:Op dinsdag 3 februari 2026 11:44 schreef RadboudBos het volgende:
Marketingvrouw, word soms zo moe van haar.
Nu ook weer op LinkedIn een stuk over Ai en chagpt en zelfs dat weet ze aan zwarte mensen te koppelen. Want AI kost energie > energie centrales staan bij zwarte wijken > veroorzaakt ziekte en ellende > dus zwarte mensen weer de pineut.
Zou zij überhaupt een stukje in zich hebben die niet werkelijk álles daarop terug laat komen?
My god🙄
Voor mij is het hoe ze het zo triomfantelijk staat te vertellenquote:Op dinsdag 3 februari 2026 13:12 schreef Mirp het volgende:
[..]
Ik hoor het ook niet terug hoor. Ze zag het als een gelukje. En ja ik zou het ook gevraagd hebben als een medewerker net nog zei dat het erbij hoorde.quote:Op dinsdag 3 februari 2026 12:30 schreef Noor_ het volgende:
[..]
Ik ging na aanleiding van dit naar haar storie hierover kijken.
Maar ze zegt toch duidelijk ze stonden in het vak bij de actieproducten, en ze zij zelf al maa maar het leek er niet bij te horen. Netjes gevraagd krijgt ze als antwoord nee hoor die horen wel bij de actie. Dan scant ze het en moet ze wel betalen. Logisch toch dat ze het dan nog eens vraagt en ja als de jumbo het dan gratis geeft moet ze dan zeggen nee laat maar ik hoef ze niet.
Ik vind echt totaal niets negatiefs aan deze storie. Maar als ik puur op jullie reacties af ga was het weet een gierige actie van haar maar dat was nu dus echt niet zo!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |