Verslaafd?quote:Op dinsdag 3 februari 2026 20:15 schreef Hocuspocus2 het volgende:
Milou deelde vandaag dat ze tijdens het wandelen altijd een beetje op haar telefoon loopt te scrollen. Wat zonde zeg! Wandelen kan zoveel positiefs opleveren, maar niet als je op je telefoon blijft scrollen.
Ik weet niet zo goed hoe ik het moet benoemen/omschrijven. Maar ik vind het heel ongezond ofzo?
Hoe kon ik dat vergeten 🤦♀quote:Op dinsdag 3 februari 2026 18:55 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Dit is niet zomaar een kind! Dit is haar o zo autonome, zelfstandige kind met een groot verantwoordelijkheidsgevoel!
Ziekelijk kan ook. In elk geval bang om iets te missen.quote:Op dinsdag 3 februari 2026 20:33 schreef Hocuspocus2 het volgende:
[..]
Ja, ik dacht aan ziekelijk. Maar verslaafd is beter passend.
Ik vond dit ook bijzonder, als ik ga wandelen zit mijn telefoon in mijn zak en luister ik een podcast ofzo. Maar scrollen tijdens het lopen zal er sowieso in resulteren dat ik de plomp in loop 😂quote:Op dinsdag 3 februari 2026 20:15 schreef Hocuspocus2 het volgende:
Milou deelde vandaag dat ze tijdens het wandelen altijd een beetje op haar telefoon loopt te scrollen. Wat zonde zeg! Wandelen kan zoveel positiefs opleveren, maar niet als je op je telefoon blijft scrollen.
Ik weet niet zo goed hoe ik het moet benoemen/omschrijven. Maar ik vind het heel ongezond ofzo?
Ik zie ze nogquote:Op dinsdag 3 februari 2026 20:44 schreef Paardrijden123 het volgende:
De reacties onder de post van Pascal zijn inmiddels ook uit. Dat heeft niet lang geduurd.
Ik kan me van vorig jaar nog commentaar herinneren dat ze met de kinderen zuipend in de stad stonden met carnaval, een paar dagen achter elkaar, zoiets ...?quote:Op dinsdag 3 februari 2026 21:11 schreef Iris2.0 het volgende:
MCW zegt niet heel erg van de carnaval te zijn? Die viert toch altijd maximaal carnaval? 🤷🏼♀️
In haar carnavalsjasje...quote:Op dinsdag 3 februari 2026 21:13 schreef AccurateAllegiance het volgende:
[..]
Ik kan me van vorig jaar nog commentaar herinneren dat ze met de kinderen zuipend in de stad stonden met carnaval, een paar dagen achter elkaar, zoiets ...?
Ze heeft meermaals foto's gedeeld dat ze in den Bosch carnaval aan t vieren was. Weet niet of ze maximaal alle dagen ging, maar ze is wel geweest. En ze heeft een jolie noe embleem ieder jaar voor op een jasje/kiel.quote:Op dinsdag 3 februari 2026 21:11 schreef Iris2.0 het volgende:
MCW zegt niet heel erg van de carnaval te zijn? Die viert toch altijd maximaal carnaval? 🤷🏼♀️
Ze vierden elk jaar carnaval. De sjenell om en gaan! En daarna uitbrakken op de bank.quote:Op dinsdag 3 februari 2026 21:21 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Ze heeft meermaals foto's gedeeld dat ze in den Bosch carnaval aan t vieren was. Weet niet of ze maximaal alle dagen ging, maar ze is wel geweest. En ze heeft een jolie noe embleem ieder jaar voor op een jasje/kiel.
Is ze vergeten dat ze dagen achter elkaar carnaval vierde?quote:Op dinsdag 3 februari 2026 21:11 schreef Iris2.0 het volgende:
Nee, ze vervangen stond nog niet in de planner.🥱quote:Op dinsdag 3 februari 2026 17:04 schreef papierentas het volgende:
[..]
Gratis tandenborstelhouders, die je dan kunt showen met compleet vergane tandenborstels, want nieuwe zaten niet in de samenwerking.
Twee zielen één gedachte 😉quote:Op dinsdag 3 februari 2026 21:49 schreef Johanna38 het volgende:
Haha, wát zegt AM nou over de druk van volgers die onverzadigbaar inkijkjes in het gezin willen?
🤯🤯🤯
Echt wat een gezwatel van AM en wat een pertinente onzin weer wat ze allemaal verkondigt. Eigen straatje schoonvegen en lekker dom blijven doen want ja....het verdient zo lekker.quote:Op dinsdag 3 februari 2026 21:49 schreef Earring het volgende:
Oh wacht, het zijn de volgers die ook druk opleggen lees ik bij AM
Tuurlijk gewoon niet bedenken dat jezelf de schuldige bent
MCW zegt niet dat ze zelf niet van de carnaval is, waarschijnlijk heeft ze het over Tim.quote:Op dinsdag 3 februari 2026 21:11 schreef Iris2.0 het volgende:
En dat die mensen van de denktank niet wijzer zijn, daar snap ik ook niets vanquote:Op dinsdag 3 februari 2026 21:51 schreef Rimboequeen het volgende:
[..]
Echt wat een gezwatel van AM en wat een pertinente onzin weer wat ze allemaal verkondigt. Eigen straatje schoonvegen en lekker dom blijven doen want ja....het verdient zo lekker.
Aha gelukkig maar anders wisten wr zeker de meid niet helemaal lekker in haar pannetje wasquote:Op dinsdag 3 februari 2026 21:52 schreef Deisyy het volgende:
[..]
MCW zegt niet dat ze zelf niet van de carnaval is, waarschijnlijk heeft ze het over Tim.
Valt dus best meequote:Op dinsdag 3 februari 2026 21:56 schreef Iris2.0 het volgende:
[..]
Aha gelukkig maar anders wisten wr zeker de meid niet helemaal lekker in haar pannetje was
Klopt, ze heeft ze niet gestolen. Maar als het Judith uitkomt dan wijkt ze maar wat graag af van de regels en voorwaarden! Totdat dat in haar nadeel zou zijn, dan staat ze op haar achterste benen en moet iedereen voor haar rennen om het te corrigeren. Dat steekt mij zo van deze actie.quote:Op dinsdag 3 februari 2026 14:33 schreef Missinglink24 het volgende:
Dat Judith heel zuinig is moet ze zelf weten toch? Doet ze niemand kwaad mee, de jumbo zal ook vast niet failliet gaan van een blik knakworstjes gratis meegeven. Ze heeft ze niet gestolen he?
Wellicht met haar meerdere accounts op al haar linkjes klikken? 🙈quote:Op dinsdag 3 februari 2026 20:15 schreef Hocuspocus2 het volgende:
En Chinezen kopen. 😂quote:Op dinsdag 3 februari 2026 22:11 schreef Mallorcameisje het volgende:
[..]
Wellicht met haar meerdere accounts op al haar linkjes klikken? 🙈
En dan praat AM over "haar huis". Ze gedraagt zich als CEO van een onderneming.quote:Op dinsdag 3 februari 2026 22:28 schreef Danielle_ het volgende:
Dat filmpje wat AM deelt, een volwassen vrouw die een suf grapje doet met een middelvinger, dat vindt zij echt humor he? Eigenlijk zegt dat toch al alles… 😅
Ja, en of we allemaal op haar willen stemmen als Hahahihihoho beste grappenmaker.quote:Op dinsdag 3 februari 2026 22:28 schreef Danielle_ het volgende:
Dat filmpje wat AM deelt, een volwassen vrouw die een suf grapje doet met een middelvinger, dat vindt zij echt humor he? Eigenlijk zegt dat toch al alles… 😅
Haar kinderen, haar huis..quote:Op dinsdag 3 februari 2026 22:33 schreef Rimboequeen het volgende:
[..]
En dan praat AM over "haar huis". Ze gedraagt zich als CEO van een onderneming.
*dyslexie*quote:Op dinsdag 3 februari 2026 23:36 schreef Snaky het volgende:
Waarom schrijft DBM altijd 'meenste'? Dat is toch geen typfout of dialect? Zou ze echt denken dat je het zo schrijft?
Volgens mij denkt ze echt dat je dat zo schrijftquote:Op dinsdag 3 februari 2026 23:36 schreef Snaky het volgende:
Waarom schrijft DBM altijd 'meenste'? Dat is toch geen typfout of dialect? Zou ze echt denken dat je het zo schrijft?
En ze gebruikt t zo vaak dat haar telefoon het waarschijnlijk niet meer corrigeertquote:Op woensdag 4 februari 2026 00:33 schreef Muisjeruisje het volgende:
[..]
Volgens mij denkt ze echt dat je dat zo schrijft
School is hier helemaal gesloten. Eerst was het tot 11 uur en nu volledig.quote:Op woensdag 4 februari 2026 06:49 schreef IlseMarije het volgende:
Nou DBM kan blij zijn, we werden hier net ruw gewerkt door een NL alert vanwege ijzel.(code rood) Ze mag haar kindjes dus neem ik thuishouden,dit keer hoeft ze geen smoes te verzinnen. (Maar ja die sportschool, daar moet ze natuurlijk heen)
Nee joh, tuurlijk is de blije mama weer boos, terwijl ze in dr bed kan blijven stinken, op Threads schrijft ze nl dit:quote:Op woensdag 4 februari 2026 06:49 schreef IlseMarije het volgende:
Nou DBM kan blij zijn, we werden hier net ruw gewerkt door een NL alert vanwege ijzel.(code rood) Ze mag haar kindjes dus neem ik thuishouden,dit keer hoeft ze geen sm
oes te verzinnen. (Maar ja die sportschool, daar moet ze natuurlijk heen)
Als er geen filmpje of foto van de tweeling bij is, dan weten die 90000 volgers toch niet over welk kind het gaat? Daar heeft AM echt over nagedacht hoor. Ze mis/gebruikt haar kinderen niet voor het geld, echttt nietttquote:Op dinsdag 3 februari 2026 21:55 schreef Huisopdehoek het volgende:
Als ik zie wat er allemaal als aanbevelingen staat van de denktank, dan zou AM heel veel moeten veranderen.
Maar uiteraard geldt dat allemaal niet voor haar, zij doen wat het beste voor haar kinderen is en ze overleggen met ze.
Het lijkt me sterk dat de tweeling het prima vindt dat er met zo’n 90.000 mensen wordt gedeeld welk menstruatieondergoed ze dragen tijdens de gymles.
Dat tandvlees moet onderhand toch wel kapot zijn bij haar, daar loopt ze iedere dag op.quote:Op woensdag 4 februari 2026 07:29 schreef opwegnaar het volgende:
[..]
Nee joh, tuurlijk is de blije mama weer boos, terwijl ze in dr bed kan blijven stinken, op Threads schrijft ze nl dit:
'ik had verdorie lekker kunnen slapen nu.
Tot ik om 5 uur gewekt werd door twee strooiwagens die stapvoeds door de straat gingen (door de gladheid natuurlijk). En daarna sliep ik bijna weer kwam die nl alart met code rood. School is dicht, ik HAD kunnen slapen.
En hier kan ik dus paniek aanvallen van krijgen want ik heb nu te weinig geslapen en nu ga ik heel de dag op mijn tandvlees moeten lopen.
Wat heeft de mijt het toch zwaar hé😂
Zij spoort echt niet.quote:Op woensdag 4 februari 2026 07:29 schreef opwegnaar het volgende:
[..]
Nee joh, tuurlijk is de blije mama weer boos, terwijl ze in dr bed kan blijven stinken, op Threads schrijft ze nl dit:
Tot ik om 5 uur gewekt werd door twee strooiwagens die stapvoeds door de straat gingen (door de gladheid natuurlijk). En daarna sliep ik bijna weer kwam die nl alart met code rood. School is dicht, ik HAD kunnen slapen.
En hier kan ik dus paniek aanvallen van krijgen want ik heb nu te weinig geslapen en nu ga ik heel de dag op mijn tandvlees moeten lopen.
😂🤣 in haar geval kan ze toch gewoon op de bank gaan liggen met flip en flap op hun eigen switchjes er naast... af en toe wat chips en snoep er in en het is zo 7 uur 👍quote:Op woensdag 4 februari 2026 07:29 schreef opwegnaar het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |