Verslaafd?quote:Op dinsdag 3 februari 2026 20:15 schreef Hocuspocus2 het volgende:
Milou deelde vandaag dat ze tijdens het wandelen altijd een beetje op haar telefoon loopt te scrollen. Wat zonde zeg! Wandelen kan zoveel positiefs opleveren, maar niet als je op je telefoon blijft scrollen.
Ik weet niet zo goed hoe ik het moet benoemen/omschrijven. Maar ik vind het heel ongezond ofzo?
Hoe kon ik dat vergeten 🤦♀quote:Op dinsdag 3 februari 2026 18:55 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Dit is niet zomaar een kind! Dit is haar o zo autonome, zelfstandige kind met een groot verantwoordelijkheidsgevoel!
Ziekelijk kan ook. In elk geval bang om iets te missen.quote:Op dinsdag 3 februari 2026 20:33 schreef Hocuspocus2 het volgende:
[..]
Ja, ik dacht aan ziekelijk. Maar verslaafd is beter passend.
Ik vond dit ook bijzonder, als ik ga wandelen zit mijn telefoon in mijn zak en luister ik een podcast ofzo. Maar scrollen tijdens het lopen zal er sowieso in resulteren dat ik de plomp in loop 😂quote:Op dinsdag 3 februari 2026 20:15 schreef Hocuspocus2 het volgende:
Milou deelde vandaag dat ze tijdens het wandelen altijd een beetje op haar telefoon loopt te scrollen. Wat zonde zeg! Wandelen kan zoveel positiefs opleveren, maar niet als je op je telefoon blijft scrollen.
Ik weet niet zo goed hoe ik het moet benoemen/omschrijven. Maar ik vind het heel ongezond ofzo?
Ik zie ze nogquote:Op dinsdag 3 februari 2026 20:44 schreef Paardrijden123 het volgende:
De reacties onder de post van Pascal zijn inmiddels ook uit. Dat heeft niet lang geduurd.
Ik kan me van vorig jaar nog commentaar herinneren dat ze met de kinderen zuipend in de stad stonden met carnaval, een paar dagen achter elkaar, zoiets ...?quote:Op dinsdag 3 februari 2026 21:11 schreef Iris2.0 het volgende:
MCW zegt niet heel erg van de carnaval te zijn? Die viert toch altijd maximaal carnaval? 🤷🏼♀️
In haar carnavalsjasje...quote:Op dinsdag 3 februari 2026 21:13 schreef AccurateAllegiance het volgende:
[..]
Ik kan me van vorig jaar nog commentaar herinneren dat ze met de kinderen zuipend in de stad stonden met carnaval, een paar dagen achter elkaar, zoiets ...?
Ze heeft meermaals foto's gedeeld dat ze in den Bosch carnaval aan t vieren was. Weet niet of ze maximaal alle dagen ging, maar ze is wel geweest. En ze heeft een jolie noe embleem ieder jaar voor op een jasje/kiel.quote:Op dinsdag 3 februari 2026 21:11 schreef Iris2.0 het volgende:
MCW zegt niet heel erg van de carnaval te zijn? Die viert toch altijd maximaal carnaval? 🤷🏼♀️
Ze vierden elk jaar carnaval. De sjenell om en gaan! En daarna uitbrakken op de bank.quote:Op dinsdag 3 februari 2026 21:21 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Ze heeft meermaals foto's gedeeld dat ze in den Bosch carnaval aan t vieren was. Weet niet of ze maximaal alle dagen ging, maar ze is wel geweest. En ze heeft een jolie noe embleem ieder jaar voor op een jasje/kiel.
Is ze vergeten dat ze dagen achter elkaar carnaval vierde?quote:Op dinsdag 3 februari 2026 21:11 schreef Iris2.0 het volgende:
Nee, ze vervangen stond nog niet in de planner.🥱quote:Op dinsdag 3 februari 2026 17:04 schreef papierentas het volgende:
[..]
Gratis tandenborstelhouders, die je dan kunt showen met compleet vergane tandenborstels, want nieuwe zaten niet in de samenwerking.
Twee zielen één gedachte 😉quote:Op dinsdag 3 februari 2026 21:49 schreef Johanna38 het volgende:
Haha, wát zegt AM nou over de druk van volgers die onverzadigbaar inkijkjes in het gezin willen?
🤯🤯🤯
Echt wat een gezwatel van AM en wat een pertinente onzin weer wat ze allemaal verkondigt. Eigen straatje schoonvegen en lekker dom blijven doen want ja....het verdient zo lekker.quote:Op dinsdag 3 februari 2026 21:49 schreef Earring het volgende:
Oh wacht, het zijn de volgers die ook druk opleggen lees ik bij AM
Tuurlijk gewoon niet bedenken dat jezelf de schuldige bent
MCW zegt niet dat ze zelf niet van de carnaval is, waarschijnlijk heeft ze het over Tim.quote:Op dinsdag 3 februari 2026 21:11 schreef Iris2.0 het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |