Uh, nee!quote:Op dinsdag 3 februari 2026 14:28 schreef Noor_ het volgende:
[..]
Jij hoeft mij niet de les te lezen! Stop daarmee! Er wordt hier gesproken over wat de forummers plaatsen toch? Ja Judith heeft gekke acties, maar de storie van vanochtend word volledig uit zijn verband getrokken!
Gezien de eerdere stories van Judith over de Jumbo en haar acties kan het ook zo zijn dat ze daar denken: hebben we haar weer.quote:Op dinsdag 3 februari 2026 14:33 schreef Missinglink24 het volgende:
Dat Judith heel zuinig is moet ze zelf weten toch? Doet ze niemand kwaad mee, de jumbo zal ook vast niet failliet gaan van een blik knakworstjes gratis meegeven. Ze heeft ze niet gestolen he?
Hahaha spot on dit!quote:Op dinsdag 3 februari 2026 13:55 schreef Weerikier het volgende:
Alsof ze in een 18e eeuwse kolenmijn werkt. Altijd dat enorme overdrijven van die influencers, dat vind ik nou effing irritant!
Ze heeft weer eens troep gekocht zo te zien. En van die hoofdpijn zie ik weinig. Maar vanavond vast weer om 19.00 uur naar bed om tv te kijken, Sims te spelen of threads vol te barfen, alles op karakter!quote:Op dinsdag 3 februari 2026 15:51 schreef opwegnaar het volgende:
Op Threads heeft DBM KNEITER ERGE koppijn, maar op IG tig stories vol lullen over dure poeder drankjes..
Is weer eens wat anders dan dat ge-effing🙈quote:Op dinsdag 3 februari 2026 15:51 schreef opwegnaar het volgende:
Op Threads heeft DBM KNEITER ERGE koppijn, maar op IG tig stories vol lullen over dure poeder drankjes..
Zou kunnen dat ze dat denken. En ze hadden ook nee kunnen zeggen.quote:Op dinsdag 3 februari 2026 15:01 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Gezien de eerdere stories van Judith over de Jumbo en haar acties kan het ook zo zijn dat ze daar denken: hebben we haar weer.
En nee, de Jumbo zal niet failliet gaan door haar iets gratis te geven. Zo denken de mensen die stelen vaak ook.
Staat me iets van bij dat de oudste wel getest is of die richting op ging. Maar er niet genoeg was om edn diagnose te kunnen stellen.quote:Op dinsdag 3 februari 2026 16:27 schreef IlseMarije het volgende:
4 autisten en 4 dyslecten in huis? #DBM Volgens mij loopt ze op de zaken vooruit, bovendien is haar dochter 5 en kan ze nog niet eens zeker dyslexie hebben en haar zoon moet nog getest worden. Net als autisme, zij heeft nog geen uitslag van de test en zijn de beide kinderen al wel getest op autisme? De jongste is net 5.
50% kans dat ze dyslexie hebben. Maar getest kan zeker nog nietquote:Op dinsdag 3 februari 2026 16:27 schreef IlseMarije het volgende:
4 autisten en 4 dyslecten in huis? #DBM Volgens mij loopt ze op de zaken vooruit, bovendien is haar dochter 5 en kan ze nog niet eens zeker dyslexie hebben en haar zoon moet nog getest worden. Net als autisme, zij heeft nog geen uitslag van de test en zijn de beide kinderen al wel getest op autisme? De jongste is net 5.
Soms is het net als opvoeden: pick your battles. En bij Judith past stampij maken, dus het zou zomaar kunnen dat ze bij die Jumbo kiezen voor het koest houden van Judith.quote:Op dinsdag 3 februari 2026 16:27 schreef Missinglink24 het volgende:
[..]
Zou kunnen dat ze dat denken. En ze hadden ook nee kunnen zeggen.
Ja, AM is dat ook, waarom zou iemand anders in hemelsnaam een stel levensgrote takkie knuffels in huis halen elke sinterklaasquote:Op dinsdag 3 februari 2026 14:47 schreef Dievanhiernaast het volgende:
Baukjesnieder deelt dat ze ambassadeur is van HEMA, zou AM dat ook zijn zonder dit te vermelden?
Ik heb geen idee wat t inhoud als je dat bent en wat je dan moet doen/laten zien.
Oververmoeidheid denk ik. Ongezonde situatie daar.quote:Op dinsdag 3 februari 2026 15:53 schreef Huisopdehoek het volgende:
De jongste van HVK heeft knalrode wangen. Van vermoeidheid?
Debbie was ambassadeur van Zeeman.quote:Op dinsdag 3 februari 2026 14:47 schreef Dievanhiernaast het volgende:
Baukjesnieder deelt dat ze ambassadeur is van HEMA, zou AM dat ook zijn zonder dit te vermelden?
Ik heb geen idee wat t inhoud als je dat bent en wat je dan moet doen/laten zien.
Dat meisje is ook ondervoed en heeft n te kleine kledingmaat. Maar wat ik gister zag vond ik haar niks te klein of te tenger.quote:Op dinsdag 3 februari 2026 16:53 schreef Moedervan4kids het volgende:
Wel knap dat het groep 1 kind blijkbaar al dyslexie heeft. Zit net een jaar op school. Rondje Google leert:
in groep 1 kun je nog géén dyslexie vaststellen. Dat kan pas echt vanaf groep 3, als lezen en spellen structureel wordt aangeboden.
Wat je in groep 1 wél kunt zien, zijn signalen. Dat betekent niet dat er iets “mis” is, maar dat een kind misschien wat extra ondersteuning nodig heeft.
DBM zuigt weer eens wat uit die dikke duim van haar. Wat een diagnosegeil zeikwijf is dit zeg.
Wat ik zei. Als zijzelf echt dyslexie heeft hebben de kinderen 50% kans om het ook te hebben. Maar dan nog moeten ze slecht scoren op de cito/iep whatever..quote:Op dinsdag 3 februari 2026 16:53 schreef Moedervan4kids het volgende:
Wel knap dat het groep 1 kind blijkbaar al dyslexie heeft. Zit net een jaar op school. Rondje Google leert:
in groep 1 kun je nog géén dyslexie vaststellen. Dat kan pas echt vanaf groep 3, als lezen en spellen structureel wordt aangeboden.
Wat je in groep 1 wél kunt zien, zijn signalen. Dat betekent niet dat er iets “mis” is, maar dat een kind misschien wat extra ondersteuning nodig heeft.
DBM zuigt weer eens wat uit die dikke duim van haar. Wat een diagnosegeil zeikwijf is dit zeg.
Ipv gratis knakworst krijg je gratis rookworst of zoquote:Op dinsdag 3 februari 2026 14:47 schreef Dievanhiernaast het volgende:
Gratis tandenborstelhouders, die je dan kunt showen met compleet vergane tandenborstels, want nieuwe zaten niet in de samenwerking.quote:Op dinsdag 3 februari 2026 16:59 schreef poohenzo het volgende:
[..]
Ipv gratis knakworst krijg je gratis rookworst of zo
Zulke zitten dus wekelijks bij een huisarts voor werkelijk waar elke scheet.quote:Op dinsdag 3 februari 2026 16:53 schreef Moedervan4kids het volgende:
Koopziek en gigantisch aandacht tekort noemt ze dan weer nooit.quote:Op dinsdag 3 februari 2026 17:10 schreef Flipflop12 het volgende:
DBM heeft dit naar mijn idee zich allemaal aangemeten en zich aangepraat, omdat het het goed doet op insta en Threads. Met als met een grijs/lach al die dingen vertellen en zich zelf ophemelen. Je moet je zelf dan steeds meer overstemmen om relevant te blijven, vandaar al die diagnoses (al dan niet zelfbedacht), denk ik.
En vervolgens verontwaardigd zijn over het verhogen van het eigen risico.quote:Op dinsdag 3 februari 2026 17:06 schreef papierentas het volgende:
[..]
Zulke zitten dus wekelijks bij een huisarts voor werkelijk waar elke scheet.
Ik heb altijd een beetje het gevoel dat mensen die zeggen dat ze o zo autistische zijn het juist doen voor de aandacht (uitzonderingen daargelaten natuurlijk) de mensen met autisme die ik ken roepen namelijk niet de godganse dag dat ze autistische zijn.quote:Op dinsdag 3 februari 2026 17:24 schreef ZombieQueen het volgende:
Bij DBM heb ik altijd het idee dat zij en de kinderen altijd iets moeten 'mankeren'. Autisme, dyslectie, ziektes.
Ze probeert ook heel erg te overtuigen over hoe autistisch het er daar allemaal aan toegaat.
Én dat geeft haar een excuus om geen baan te hoeven zoeken, de hele dag animal crossing te spelen, middagdutjes te doen, etc. etc.quote:Op dinsdag 3 februari 2026 17:45 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Ik heb altijd een beetje het gevoel dat mensen die zeggen dat ze o zo autistische zijn het juist doen voor de aandacht (uitzonderingen daargelaten natuurlijk) de mensen met autisme die ik ken roepen namelijk niet de godganse dag dat ze autistische zijn.
Nouja dat dus. Beide kinderen hebbdn hier autisme, en we zijn daar helemaal niet mee bezig. It's how we roll. Ja natuurlijk merken we dagelijks dingen, maar dat is hoe ze zijn.quote:Op dinsdag 3 februari 2026 17:45 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Ik heb altijd een beetje het gevoel dat mensen die zeggen dat ze o zo autistische zijn het juist doen voor de aandacht (uitzonderingen daargelaten natuurlijk) de mensen met autisme die ik ken roepen namelijk niet de godganse dag dat ze autistische zijn.
Ja jeetje, wat verdrietig dat ze aangeeft geen behandeling meer te kunnen krijgen en ook niet zomaar meer kan gaan eten vanwege lichamelijke risico's. Een heel herkenbaar verhaal met iemand in mijn omgeving die herstellende was van een eetstoornis, maar wiens lichaam zo stuk was door de ziekte dat ze geen voedingsstoffen meer kon opnemen.quote:
Waarschijnlijk was ze nog in de wolken met haar knakworst.quote:Op dinsdag 3 februari 2026 18:17 schreef Muisjeruisje het volgende:
Hoezo gaat Judith pas na 2 uur kijken waar Bob uithangt? Vind dat toch wel lang voor een kind van die leeftijd
Maar wat ik dan zo lastig vind, is die post dat ze over 3,5 uur met een update komt. Zo ziek zijn dat er nergens behandeling meer mogelijk lijkt, en dan alsnog gaan teasen over die update. Waarom is het informeren van je volgers zo belangrijk, wat haal je daar uit? Moet voor haar ouders en omgeving heftig zijn om machteloos toe te kijken.quote:Op dinsdag 3 februari 2026 18:06 schreef Samarkand het volgende:
[..]
Ja jeetje, wat verdrietig dat ze aangeeft geen behandeling meer te kunnen krijgen en ook niet zomaar meer kan gaan eten vanwege lichamelijke risico's. Een heel herkenbaar verhaal met iemand in mijn omgeving die herstellende was van een eetstoornis, maar wiens lichaam zo stuk was door de ziekte dat ze geen voedingsstoffen meer kon opnemen.
Wat een verdriet voor haar en haar ouders.
Ik kan alleen de eerste twee regels lezen, de rest wordt geblurd door blokjes.quote:
Dit! Echt de spijker op z’n kop.quote:Op dinsdag 3 februari 2026 17:45 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Dit is niet zomaar een kind! Dit is haar o zo autonome, zelfstandige kind met een groot verantwoordelijkheidsgevoel!quote:Op dinsdag 3 februari 2026 18:17 schreef Muisjeruisje het volgende:
Hoezo gaat Judith pas na 2 uur kijken waar Bob uithangt? Vind dat toch wel lang voor een kind van die leeftijd
Vreemd. Ik kan hem wel lezen.quote:Op dinsdag 3 februari 2026 18:46 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik kan alleen de eerste twee regels lezen, de rest wordt geblurd door blokjes.
Ik heb dat altijd met dementie, heb lang op een gesloten afdeling gewerkt en men zegt vaak; ze zijn dementerend. Nee, ze hebben (een vorm van) dementie.quote:Op dinsdag 3 februari 2026 18:02 schreef ZombieQueen het volgende:
[..]
Nouja dat dus. Beide kinderen hebbdn hier autisme, en we zijn daar helemaal niet mee bezig. It's how we roll. Ja natuurlijk merken we dagelijks dingen, maar dat is hoe ze zijn.
En ze hebben autisme, ze zijn geen autisten. Ze zijn meer dan hun autisme. Ik vind dat toch altijd zo naar. Maar dat kan aan mij liggen.
Wat ik hier lees is inderdaad heel triest, ook voor haar ouders.quote:Op dinsdag 3 februari 2026 18:59 schreef Flipperkast_007 het volgende:
[..]
Vreemd. Ik kan hem wel lezen.
Heel verdrietig.
Dit ja, mijn zoon heeft autisme en is veel meer dan een autist.quote:Op dinsdag 3 februari 2026 18:02 schreef ZombieQueen het volgende:
[..]
Nouja dat dus. Beide kinderen hebbdn hier autisme, en we zijn daar helemaal niet mee bezig. It's how we roll. Ja natuurlijk merken we dagelijks dingen, maar dat is hoe ze zijn.
En ze hebben autisme, ze zijn geen autisten. Ze zijn meer dan hun autisme. Ik vind dat toch altijd zo naar. Maar dat kan aan mij liggen.
Ik zie dat ze het ook als bericht heeft geplaatst, dat kan ik wel gewoon lezen, in haar stories niet.quote:Op dinsdag 3 februari 2026 18:59 schreef Flipperkast_007 het volgende:
[..]
Vreemd. Ik kan hem wel lezen.
Heel verdrietig.
Heel triest.quote:
Dat is ook zeker waar. Vaak moeten mensen tot een dieptepunt zinken voordat ze motivatie voelen om te veranderen. Helaas is de motivatie vaak maar tijdelijk. En bij eetstoornissen (maar ook andere ziektes) wordt het vaak steeds meer iemands identiteit. Daar deelde ze een tijd geleden een story over met een post van een ander account. Over hoe het eng is om het los te laten, want wie ziet je nog als je er weer gezond en 'goed' uitziet. En wie ben je als je je ziekte niet meer hebt.quote:Op dinsdag 3 februari 2026 20:06 schreef Paardrijden123 het volgende:
Je moet je ook beseffen dat alle updates bij Pascal geschreven worden vanuit haar zieke stem en ziektebeeld. Eerder gaf ze ook aan dat heel veel opties niks waren (want ze dacht alleen in onmogelijkheden) en werd ze pissig als mensen wel goede opties aandroegen. Daarnaast kiest ze (vanuit haar ziektebeeld) er telkens zelf voor om behandeling vroegtijdig te beëindigen, sonde voeding weer te stoppen etc…
Verslaafd?quote:Op dinsdag 3 februari 2026 20:15 schreef Hocuspocus2 het volgende:
Milou deelde vandaag dat ze tijdens het wandelen altijd een beetje op haar telefoon loopt te scrollen. Wat zonde zeg! Wandelen kan zoveel positiefs opleveren, maar niet als je op je telefoon blijft scrollen.
Ik weet niet zo goed hoe ik het moet benoemen/omschrijven. Maar ik vind het heel ongezond ofzo?
Hoe kon ik dat vergeten 🤦♀quote:Op dinsdag 3 februari 2026 18:55 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Dit is niet zomaar een kind! Dit is haar o zo autonome, zelfstandige kind met een groot verantwoordelijkheidsgevoel!
Ziekelijk kan ook. In elk geval bang om iets te missen.quote:Op dinsdag 3 februari 2026 20:33 schreef Hocuspocus2 het volgende:
[..]
Ja, ik dacht aan ziekelijk. Maar verslaafd is beter passend.
Ik vond dit ook bijzonder, als ik ga wandelen zit mijn telefoon in mijn zak en luister ik een podcast ofzo. Maar scrollen tijdens het lopen zal er sowieso in resulteren dat ik de plomp in loop 😂quote:Op dinsdag 3 februari 2026 20:15 schreef Hocuspocus2 het volgende:
Milou deelde vandaag dat ze tijdens het wandelen altijd een beetje op haar telefoon loopt te scrollen. Wat zonde zeg! Wandelen kan zoveel positiefs opleveren, maar niet als je op je telefoon blijft scrollen.
Ik weet niet zo goed hoe ik het moet benoemen/omschrijven. Maar ik vind het heel ongezond ofzo?
Ik zie ze nogquote:Op dinsdag 3 februari 2026 20:44 schreef Paardrijden123 het volgende:
De reacties onder de post van Pascal zijn inmiddels ook uit. Dat heeft niet lang geduurd.
Ik kan me van vorig jaar nog commentaar herinneren dat ze met de kinderen zuipend in de stad stonden met carnaval, een paar dagen achter elkaar, zoiets ...?quote:Op dinsdag 3 februari 2026 21:11 schreef Iris2.0 het volgende:
MCW zegt niet heel erg van de carnaval te zijn? Die viert toch altijd maximaal carnaval? 🤷🏼♀️
In haar carnavalsjasje...quote:Op dinsdag 3 februari 2026 21:13 schreef AccurateAllegiance het volgende:
[..]
Ik kan me van vorig jaar nog commentaar herinneren dat ze met de kinderen zuipend in de stad stonden met carnaval, een paar dagen achter elkaar, zoiets ...?
Ze heeft meermaals foto's gedeeld dat ze in den Bosch carnaval aan t vieren was. Weet niet of ze maximaal alle dagen ging, maar ze is wel geweest. En ze heeft een jolie noe embleem ieder jaar voor op een jasje/kiel.quote:Op dinsdag 3 februari 2026 21:11 schreef Iris2.0 het volgende:
MCW zegt niet heel erg van de carnaval te zijn? Die viert toch altijd maximaal carnaval? 🤷🏼♀️
Ze vierden elk jaar carnaval. De sjenell om en gaan! En daarna uitbrakken op de bank.quote:Op dinsdag 3 februari 2026 21:21 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Ze heeft meermaals foto's gedeeld dat ze in den Bosch carnaval aan t vieren was. Weet niet of ze maximaal alle dagen ging, maar ze is wel geweest. En ze heeft een jolie noe embleem ieder jaar voor op een jasje/kiel.
Is ze vergeten dat ze dagen achter elkaar carnaval vierde?quote:Op dinsdag 3 februari 2026 21:11 schreef Iris2.0 het volgende:
Nee, ze vervangen stond nog niet in de planner.🥱quote:Op dinsdag 3 februari 2026 17:04 schreef papierentas het volgende:
[..]
Gratis tandenborstelhouders, die je dan kunt showen met compleet vergane tandenborstels, want nieuwe zaten niet in de samenwerking.
Twee zielen één gedachte 😉quote:Op dinsdag 3 februari 2026 21:49 schreef Johanna38 het volgende:
Haha, wát zegt AM nou over de druk van volgers die onverzadigbaar inkijkjes in het gezin willen?
🤯🤯🤯
Echt wat een gezwatel van AM en wat een pertinente onzin weer wat ze allemaal verkondigt. Eigen straatje schoonvegen en lekker dom blijven doen want ja....het verdient zo lekker.quote:Op dinsdag 3 februari 2026 21:49 schreef Earring het volgende:
Oh wacht, het zijn de volgers die ook druk opleggen lees ik bij AM
Tuurlijk gewoon niet bedenken dat jezelf de schuldige bent
MCW zegt niet dat ze zelf niet van de carnaval is, waarschijnlijk heeft ze het over Tim.quote:Op dinsdag 3 februari 2026 21:11 schreef Iris2.0 het volgende:
En dat die mensen van de denktank niet wijzer zijn, daar snap ik ook niets vanquote:Op dinsdag 3 februari 2026 21:51 schreef Rimboequeen het volgende:
[..]
Echt wat een gezwatel van AM en wat een pertinente onzin weer wat ze allemaal verkondigt. Eigen straatje schoonvegen en lekker dom blijven doen want ja....het verdient zo lekker.
Aha gelukkig maar anders wisten wr zeker de meid niet helemaal lekker in haar pannetje wasquote:Op dinsdag 3 februari 2026 21:52 schreef Deisyy het volgende:
[..]
MCW zegt niet dat ze zelf niet van de carnaval is, waarschijnlijk heeft ze het over Tim.
Valt dus best meequote:Op dinsdag 3 februari 2026 21:56 schreef Iris2.0 het volgende:
[..]
Aha gelukkig maar anders wisten wr zeker de meid niet helemaal lekker in haar pannetje was
Klopt, ze heeft ze niet gestolen. Maar als het Judith uitkomt dan wijkt ze maar wat graag af van de regels en voorwaarden! Totdat dat in haar nadeel zou zijn, dan staat ze op haar achterste benen en moet iedereen voor haar rennen om het te corrigeren. Dat steekt mij zo van deze actie.quote:Op dinsdag 3 februari 2026 14:33 schreef Missinglink24 het volgende:
Dat Judith heel zuinig is moet ze zelf weten toch? Doet ze niemand kwaad mee, de jumbo zal ook vast niet failliet gaan van een blik knakworstjes gratis meegeven. Ze heeft ze niet gestolen he?
Wellicht met haar meerdere accounts op al haar linkjes klikken? 🙈quote:Op dinsdag 3 februari 2026 20:15 schreef Hocuspocus2 het volgende:
En Chinezen kopen. 😂quote:Op dinsdag 3 februari 2026 22:11 schreef Mallorcameisje het volgende:
[..]
Wellicht met haar meerdere accounts op al haar linkjes klikken? 🙈
En dan praat AM over "haar huis". Ze gedraagt zich als CEO van een onderneming.quote:Op dinsdag 3 februari 2026 22:28 schreef Danielle_ het volgende:
Dat filmpje wat AM deelt, een volwassen vrouw die een suf grapje doet met een middelvinger, dat vindt zij echt humor he? Eigenlijk zegt dat toch al alles… 😅
Ja, en of we allemaal op haar willen stemmen als Hahahihihoho beste grappenmaker.quote:Op dinsdag 3 februari 2026 22:28 schreef Danielle_ het volgende:
Dat filmpje wat AM deelt, een volwassen vrouw die een suf grapje doet met een middelvinger, dat vindt zij echt humor he? Eigenlijk zegt dat toch al alles… 😅
Haar kinderen, haar huis..quote:Op dinsdag 3 februari 2026 22:33 schreef Rimboequeen het volgende:
[..]
En dan praat AM over "haar huis". Ze gedraagt zich als CEO van een onderneming.
*dyslexie*quote:Op dinsdag 3 februari 2026 23:36 schreef Snaky het volgende:
Waarom schrijft DBM altijd 'meenste'? Dat is toch geen typfout of dialect? Zou ze echt denken dat je het zo schrijft?
Volgens mij denkt ze echt dat je dat zo schrijftquote:Op dinsdag 3 februari 2026 23:36 schreef Snaky het volgende:
Waarom schrijft DBM altijd 'meenste'? Dat is toch geen typfout of dialect? Zou ze echt denken dat je het zo schrijft?
En ze gebruikt t zo vaak dat haar telefoon het waarschijnlijk niet meer corrigeertquote:Op woensdag 4 februari 2026 00:33 schreef Muisjeruisje het volgende:
[..]
Volgens mij denkt ze echt dat je dat zo schrijft
School is hier helemaal gesloten. Eerst was het tot 11 uur en nu volledig.quote:Op woensdag 4 februari 2026 06:49 schreef IlseMarije het volgende:
Nou DBM kan blij zijn, we werden hier net ruw gewerkt door een NL alert vanwege ijzel.(code rood) Ze mag haar kindjes dus neem ik thuishouden,dit keer hoeft ze geen smoes te verzinnen. (Maar ja die sportschool, daar moet ze natuurlijk heen)
Nee joh, tuurlijk is de blije mama weer boos, terwijl ze in dr bed kan blijven stinken, op Threads schrijft ze nl dit:quote:Op woensdag 4 februari 2026 06:49 schreef IlseMarije het volgende:
Nou DBM kan blij zijn, we werden hier net ruw gewerkt door een NL alert vanwege ijzel.(code rood) Ze mag haar kindjes dus neem ik thuishouden,dit keer hoeft ze geen sm
oes te verzinnen. (Maar ja die sportschool, daar moet ze natuurlijk heen)
Als er geen filmpje of foto van de tweeling bij is, dan weten die 90000 volgers toch niet over welk kind het gaat? Daar heeft AM echt over nagedacht hoor. Ze mis/gebruikt haar kinderen niet voor het geld, echttt nietttquote:Op dinsdag 3 februari 2026 21:55 schreef Huisopdehoek het volgende:
Als ik zie wat er allemaal als aanbevelingen staat van de denktank, dan zou AM heel veel moeten veranderen.
Maar uiteraard geldt dat allemaal niet voor haar, zij doen wat het beste voor haar kinderen is en ze overleggen met ze.
Het lijkt me sterk dat de tweeling het prima vindt dat er met zo’n 90.000 mensen wordt gedeeld welk menstruatieondergoed ze dragen tijdens de gymles.
Dat tandvlees moet onderhand toch wel kapot zijn bij haar, daar loopt ze iedere dag op.quote:Op woensdag 4 februari 2026 07:29 schreef opwegnaar het volgende:
[..]
Nee joh, tuurlijk is de blije mama weer boos, terwijl ze in dr bed kan blijven stinken, op Threads schrijft ze nl dit:
'ik had verdorie lekker kunnen slapen nu.
Tot ik om 5 uur gewekt werd door twee strooiwagens die stapvoeds door de straat gingen (door de gladheid natuurlijk). En daarna sliep ik bijna weer kwam die nl alart met code rood. School is dicht, ik HAD kunnen slapen.
En hier kan ik dus paniek aanvallen van krijgen want ik heb nu te weinig geslapen en nu ga ik heel de dag op mijn tandvlees moeten lopen.
Wat heeft de mijt het toch zwaar hé😂
Zij spoort echt niet.quote:Op woensdag 4 februari 2026 07:29 schreef opwegnaar het volgende:
[..]
Nee joh, tuurlijk is de blije mama weer boos, terwijl ze in dr bed kan blijven stinken, op Threads schrijft ze nl dit:
Tot ik om 5 uur gewekt werd door twee strooiwagens die stapvoeds door de straat gingen (door de gladheid natuurlijk). En daarna sliep ik bijna weer kwam die nl alart met code rood. School is dicht, ik HAD kunnen slapen.
En hier kan ik dus paniek aanvallen van krijgen want ik heb nu te weinig geslapen en nu ga ik heel de dag op mijn tandvlees moeten lopen.
😂🤣 in haar geval kan ze toch gewoon op de bank gaan liggen met flip en flap op hun eigen switchjes er naast... af en toe wat chips en snoep er in en het is zo 7 uur 👍quote:Op woensdag 4 februari 2026 07:29 schreef opwegnaar het volgende:
[..]
En doorrrrrr op karakter 🫣quote:Op woensdag 4 februari 2026 07:29 schreef opwegnaar het volgende:
[..]
Een paniekaanval omdat je een paar keer wakker bent geworden?quote:Op woensdag 4 februari 2026 07:29 schreef opwegnaar het volgende:
[..]
Ja dezelfde volgers natuurlijk die graag willen dat ze zegt wanneer ze er niet is , zei ze een keer ,quote:Op dinsdag 3 februari 2026 21:49 schreef Earring het volgende:
Oh wacht, het zijn de volgers die ook druk opleggen lees ik bij AM
Tuurlijk gewoon niet bedenken dat jezelf de schuldige bent
Zij wordt met de dag dommer.quote:Op woensdag 4 februari 2026 08:00 schreef Maremare het volgende:
Sanneke op Threads:
"Mensen geven al hun spaargeld uit aan kerst terwijl ze na jaren kans maken op een woning?"
Dit gaf ze als reactie op iemand die reageerde op haar bericht over alle afhakers op de woning die ze mogen bezichtigen.
Ik weet niet hoor 🫣
Stapvoedsquote:Op woensdag 4 februari 2026 07:29 schreef opwegnaar het volgende:
[..]
Ze schrijft zoveel dingen vreemd.quote:Op dinsdag 3 februari 2026 23:36 schreef Snaky het volgende:
Die vrouw is echt niet goed. DBM kan alleen maar haarzelf als middelpunt zien en totaal niet redeneren vanuit anderen. En empathie zie ik ook niet echt.quote:Op woensdag 4 februari 2026 07:29 schreef opwegnaar het volgende:
[..]
En zij geeft alles uit aan weekendjes weg 🫣quote:Op woensdag 4 februari 2026 08:00 schreef Maremare het volgende:
Sanneke op Threads:
"Mensen geven al hun spaargeld uit aan kerst terwijl ze na jaren kans maken op een woning?"
Dit gaf ze als reactie op iemand die reageerde op haar bericht over alle afhakers op de woning die ze mogen bezichtigen.
Ik weet niet hoor 🫣
Weinig denk ik. Ze heeft weleens gezegd dat ze alles nieuw moeten kopenquote:Op woensdag 4 februari 2026 08:06 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Zij wordt met de dag dommer.
Er kunnen zoveel redenen zijn waarom iemand een reactie intrekt.
Ben trouwens benieuwd hoeveel geld zij hebben gereserveerd voor een andere woning. Verf, vloeren, raambekleding, meubels etc. tikt lekker aan.
Niks, daar stuur je toch tikkies voor?quote:Op woensdag 4 februari 2026 08:06 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Ben trouwens benieuwd hoeveel geld zij hebben gereserveerd voor een andere woning. Verf, vloeren, raambekleding, meubels etc. tikt lekker aan.
Nou ja dat snap ik wel, ze is daar ook zó aan toe steeds!quote:Op woensdag 4 februari 2026 08:29 schreef Muisjeruisje het volgende:
[..]
En zij geeft alles uit aan weekendjes weg 🫣
Zij waarschijnlijk wel. Zou alles wat in de keet staat bij de keet horen? Dus ook de pannen etc.?quote:Op woensdag 4 februari 2026 08:32 schreef Mirp het volgende:
[..]
Niks, daar stuur je toch tikkies voor?
Misschien gaat ze gordijnen maken van de bizarre hoeveelheid kleding die ze voor haar zoon koopt.quote:Op woensdag 4 februari 2026 08:31 schreef Muisjeruisje het volgende:
[..]
Weinig denk ik. Ze heeft weleens gezegd dat ze alles nieuw moeten kopen
Dat kan ze vanaf de bank doenquote:Op woensdag 4 februari 2026 08:39 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Misschien gaat ze gordijnen maken van de bizarre hoeveelheid kleding die ze voor haar zoon koopt.
Ik vind haar sowieso wel in het rijtje Kaya, DBM enz passen. Ik volg haar niet, ze komt wel regelmatig voorbij, en zij heeft ook al-tijd iets.quote:Op woensdag 4 februari 2026 08:43 schreef JaNeeDan het volgende:
Gisteren schreef iemand hier dat marijke1212 een foto van haar spugende kind had geplaatst. Ik heb nog nooit bij haar gekeken maar nu kwam deze foto voorbij op mijn insta (ik blijf het bizar vinden hoe dit werkt). Ik vind hier zoveel van. Het enige wat mijn kinderen nodig hadden als ze moesten spugen of dachten dat ze moesten spugen waren mijn handen die ze vasthielden.
Kaya ken ik ook niet en DBM heeft mij geblokkeerd. Bij DBM kijk ik heel af en toe via mollygram maar dat is eigenlijk alleen wanneer hier iets wordt geschreven over haar bijzondere outfits.quote:Op woensdag 4 februari 2026 08:52 schreef Mirp het volgende:
[..]
Ik vind haar sowieso wel in het rijtje Kaya, DBM enz passen. Ik volg haar niet, ze komt wel regelmatig voorbij, en zij heeft ook al-tijd iets.
Dit was vooral waarom ik aansloeg op haar opmerking. Ze verbaast zich erover dat mensen alles uitgeven. Doet ze zelf ook. En straks zielige huilie huilie verhalen over dat alles zo duur is en of iedereen even geld wil overmaken via haar Tikkie-linkje, omdat niemand haar eerder heeft verteld dat alles duur is en dat het niet handig is om al je geld uit te geven aan weekendjes weg.quote:Op woensdag 4 februari 2026 08:06 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Ze zit sinds een paar weken op filmpjes minder op de bank. Maar hangt dan bij Dion aan het keukenblad, of zit opeens op de grond, of aan de keukentafel. O, wat voelt zij zich aangesproken, maar ze leest hier niet hoor.quote:Op woensdag 4 februari 2026 08:48 schreef Muisjeruisje het volgende:
[..]
Dat kan ze vanaf de bank doen
Maar flap eet toch niets. Lekker makkelijk 🙈quote:Op woensdag 4 februari 2026 07:38 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
[..]
😂🤣 in haar geval kan ze toch gewoon op de bank gaan liggen met flip en flap op hun eigen switchjes er naast... af en toe wat chips en snoep er in en het is zo 7 uur 👍
hahahaahah en dan de story erna met een t shirt van The simpsons! Ja ze wordt steeds vrouwelijker wel 🙈quote:Op woensdag 4 februari 2026 09:11 schreef Moppie1982 het volgende:
Mensen vergeet niet, haar brein kan dit niet aan, ze is bijzonder en het enigste mens met adhd en autisme
Nou lieve DBM ik heb ook adhd en mijn brein staat ook 24/7 aan, maar mijn lijf ook 🤣
Ik vind haar zo het slachtoffer spelen, met kijk mij eens, is ze wel getest op adhd of schud ze die ook uit haar mouw?
En haar post ik wordt vrouwelijker ik lach nog
En 1,5-2 jaar geleden hoorde je haar nooit over dat 'haar brein het niet aankan' of ontprikkelen of whatever.quote:Op woensdag 4 februari 2026 09:11 schreef Moppie1982 het volgende:
Mensen vergeet niet, haar brein kan dit niet aan, ze is bijzonder en het enigste mens met adhd en autisme
Nou lieve DBM ik heb ook adhd en mijn brein staat ook 24/7 aan, maar mijn lijf ook 🤣
Ik vind haar zo het slachtoffer spelen, met kijk mij eens, is ze wel getest op adhd of schud ze die ook uit haar mouw?
Het is een beetje zoals 'sex sells' vroeger. Op the gram is het ADHD en autisme dat 'sells'.quote:Op woensdag 4 februari 2026 09:11 schreef Moppie1982 het volgende:
Hm.. heb niet perse het idee dat zij zo close zijn dat Janneke haar larf avontuur aan Debbie zou appen 🙈quote:Op woensdag 4 februari 2026 09:27 schreef Nooomi het volgende:
Och ons Debbie heeft een ballon gestuurd naar Janneke.
Ik mag hopen dat ze nog ergens spullen hebben staan.quote:Op woensdag 4 februari 2026 09:18 schreef Lalaland79 het volgende:
Dion en Sanneke hadden beide toch een eigen woning? Huren ze nu gemeubileerd? Of staan hun spullen ergens in een opslag? Zo'n chalet zou naar mijn idee compleet met inventaris moeten zijn. Dan zouden hun beide alle huisraad hebben weggedaan. Zou wel kloppen met het idee dat ze hier voorlopig zouden kunnen blijven wonen.
Maar volgens haar worden de kinderen ‘s nachts fokkong vaak ziek. Heel erg ziek. En hebben ze vreselijke nachtmerries. En dan moet zij er uit want de hele bovenverdieping moet gedweild worden en ze moest naast sapperdeflap zitten.quote:Op woensdag 4 februari 2026 09:18 schreef Bibii13 het volgende:
Mijn mond valt echt open.. DBM wordt wakker van strooiwagens (je weet wel, die ervoor zorgen dat het leefbaar is buiten en mensen wellicht wel naar hun werk kunnen) en krijgt een paniekaanval omdat ze om 5u wakker is en daarna ‘op haar tandvlees moet lopen’.
In dat filmpje zegt ze wel dat er momenteel oorlogen zijn en dat dat 1000x erger is....DBM, dat is 100.000 miljoen keer erger, jouw gezeur, geklaag en gezever over dingen stelt helemaal NIKS voor.quote:Op woensdag 4 februari 2026 09:18 schreef Bibii13 het volgende:
Mijn mond valt echt open.. DBM wordt wakker van strooiwagens (je weet wel, die ervoor zorgen dat het leefbaar is buiten en mensen wellicht wel naar hun werk kunnen) en krijgt een paniekaanval omdat ze om 5u wakker is en daarna ‘op haar tandvlees moet lopen’.
Er wordt hier steeds gezegd dat Sanneke op zoek moet naar een coach maar ik denk eerder dat DBM daar meer gebaat bij is.
0 draagkracht en draagvlak. Ongekend bijzonder hoe je zo in het leven kunt staan en het ook nog schaamteloos in een filmpje vertellen.
Zij snapt niet waarom mensen op een woning reageren en dan afhaken als ze mogen komen bezichtigen.quote:Op woensdag 4 februari 2026 08:00 schreef Maremare het volgende:
Sanneke op Threads:
Ik weet niet hoor 🫣
Alsof zij weet wat de reden is dat iemand een reactie intrekt. Is gewoon een wilde gok. Haar fantasie gaat met haar op de loop. Dat kan zomaar komen doordat haar eigen leven zo beperkt is, dat kan rare dingen met een brein doen. Sanneke is daar een goed voorbeeld van.quote:Op woensdag 4 februari 2026 09:13 schreef Maremare het volgende:
[..]
Dit was vooral waarom ik aansloeg op haar opmerking. Ze verbaast zich erover dat mensen alles uitgeven. Doet ze zelf ook. En straks zielige huilie huilie verhalen over dat alles zo duur is en of iedereen even geld wil overmaken via haar Tikkie-linkje, omdat niemand haar eerder heeft verteld dat alles duur is en dat het niet handig is om al je geld uit te geven aan weekendjes weg.
precies dat, of mensen die ongeneselijk ziek zijn en elke dag vechten tegen die ziekte 😔 Laat haar maar hulp zoeken bij haar paniek aanvallen om niksquote:Op woensdag 4 februari 2026 09:49 schreef opwegnaar het volgende:
[..]
In dat filmpje zegt ze wel dat er momenteel oorlogen zijn en dat dat 1000x erger is....DBM, dat is 100.000 miljoen keer erger, jouw gezeur, geklaag en gezever over dingen stelt helemaal NIKS voor.
Ook zo onaardig als iemand iets tegen je zegtquote:Op woensdag 4 februari 2026 09:59 schreef Mirp het volgende:
Op Threads zegt iemand; ik hoop dat je hulp hebt met je paniekaanvallen.
DBM; geld zal helpen. Doneer nu aan stichting K op Giro 123.
Tot zover haar paniekaanvallen. Dan zou je zo’n reactie niet geven.
Nee dat is niet streekgebonden. Maar ze zegt het vaak. Net als dat ‘hij wilt’ dat zie je ook steeds vaker. Niet alleen hier dus. Zag op threads laatst daar een hele post over van iemand die zich daar enorm aan stoorde.quote:Op woensdag 4 februari 2026 09:34 schreef Snaky het volgende:
Tamara schrijft 'hij heeft een poos met Toon wezen spelen'. Is dat streekgebonden taalgebruik?
Wel chips snoep en bifi... als je bak naast de bank zet kan je het zo naar ze toe gooienquote:Op woensdag 4 februari 2026 09:15 schreef Mallorcameisje het volgende:
[..]
Maar flap eet toch niets. Lekker makkelijk 🙈
Zo echt... als ze mijn avond/ochtend hadden gehad zouden ze helemaal overhoop liggen 😵💫 (ik ook wel een beetje 😂🤣 maar ik heb daar toevallig vandaag geen tijd voor)quote:Op woensdag 4 februari 2026 10:43 schreef LeSage het volgende:
Als DBM nou eens wat nuttigs zou gaan doen met dat mega actieve brein van haar, dan is dat brein ‘s nachts misschien ook wat rustiger.
Gewoon 4 (!!) minuten kunnen praten over hoe erg het is dat ze geen volledige nacht heeft gehad. Terwijl ze vandaag de deur letterlijk niet uit hoeft. Sanneke zegt soms: geef mij deze problemen.
In deze zou ik dat snappen.
Zag ik ook, en dan die app erbij. Toch voel ik nog steeds geen vriendschap, jammer Deb!quote:Op woensdag 4 februari 2026 09:27 schreef Nooomi het volgende:
Och ons Debbie heeft een ballon gestuurd naar Janneke.
Heet jouw vriendin toevallig Debbie? 😋 #grapjehequote:Op woensdag 4 februari 2026 10:04 schreef ZombieQueen het volgende:
Ik had zo'n vriendin die na een slechte nacht volledig uit de running was. Afhankelijk van slaapmedicatie. Maar die liet haar man later naar week gaan zodat hij de kinderen naar school kon brengen. En liet hem eerder thuiskomen, zodat hij de kinderen uit school kon halen. Of liet mij de kinderen doen. Uiteindelijk gezegd dat ze hulp moet zoeken want dit is niet normaal. Masr dat was het aller gemeenste wat ik kon zeggen. Jank dank ook niet.
Ze zou een goede vriendin voor DBM zijn. Ik kan er niet mee omgaan. Kop op en bikkel even door.
Ze zal het klusje wel laten liggen voor taaktoberquote:Op woensdag 4 februari 2026 10:42 schreef Blossemtje_twente het volgende:
Milou moet even aan GPT vragen wanneer het weer tijd is om de oven te poetsen.
Ja echt zo hoor! En geloof me adhd is echt niet fijn om te hebben en je bent echt niet stoer of zielig als je dat label hebt, maar je kan er gewoon mee leven en hoeft het niet als excuus overal op te gebruiken.. en dat is natuurlijk ook wat vele doen..quote:Op woensdag 4 februari 2026 09:24 schreef Donna het volgende:
[..]
Het is een beetje zoals 'sex sells' vroeger. Op the gram is het ADHD en autisme dat 'sells'.
Die vent is ook een sulletje rozenwater. Ik 'ken' hem van toen ik 16 was. Niet echt kennen hoor, onze groepjes kruisten elkaar wel eens. Ik weet wie hij is.quote:Op woensdag 4 februari 2026 11:03 schreef Iris2.0 het volgende:
Dbm wil ik het niet eens over hebben. Die had beter gewoon lui kunnen heten,dat die vent van haar ook nooit eens optreedt
Snap ik ook niet, als je er zo'n last van hebt dan ga je toch gewoon naar huis?quote:Op woensdag 4 februari 2026 11:05 schreef Mallorcameisje het volgende:
En dan gaat Milou met hoofdpijn en moe zijn lekker een rondje door de stad. Dan denk ik waarom, om nog meer meuk te halen?? Ga dan lekker wat in huis aanrommelen, haar zoontje speelt heus wel
Als ik een paniekaanval heb, kan ik dat even niet natypen hoor, überhaupt ga ik niet op me telefoon, die vrouw is echt rijp voor slachtofferhulpquote:Op woensdag 4 februari 2026 09:44 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
Maar volgens haar worden de kinderen ‘s nachts fokkong vaak ziek. Heel erg ziek. En hebben ze vreselijke nachtmerries. En dan moet zij er uit want de hele bovenverdieping moet gedweild worden en ze moest naast sapperdeflap zitten.
En alle keren krijgt ze een paniekaanval?
Ze kan weer om 19 uur naar bed want de rest doet man. Dat is dan toch een normale ‘werk’dag?
DBM kan niet aan de wedstrijd meedoen want ‘oeps’ vergeten in te schrijven, maar van mij krijgt ze een medaille: de eerste prijs voor het overdrijven.
En dan verwacht je dat dbm gewillig 'ja en amen' zegt?quote:Op woensdag 4 februari 2026 11:03 schreef Iris2.0 het volgende:
Dbm wil ik het niet eens over hebben. Die had beter gewoon lui kunnen heten,dat die vent van haar ook nooit eens optreedt
Ik heb ADHD dus ik weet er alles van idd. Ik vind het wel tof dat er meer aandacht komt voor vrouwen met ADHD op social media, maar dit is echt een heel andere kant, helaas.quote:Op woensdag 4 februari 2026 11:07 schreef Moppie1982 het volgende:
[..]
Ja echt zo hoor! En geloof me adhd is echt niet fijn om te hebben en je bent echt niet stoer of zielig als je dat label hebt, maar je kan er gewoon mee leven en hoeft het niet als excuus overal op te gebruiken.. en dat is natuurlijk ook wat vele doen..
Ja het is ook fijn, wij hebben vaak een andere adhd dan mannen, en dat weet ik ook..ik sta smorgens ook moe op, en om 14:00 ben ik bekaf.. maar weet je doorzetten kan je leren ook met adhd. Ik ben pas verhuisd en dan ben ik echt blij met me adhd, bij mij blijft niets liggen ik ga door en door.. en eerlijk dbm speelt vaak uren spelletjes, ik kan dat niet hoor.. te snel afgeleid net als films en series, dan bedenk ik van alles weerquote:Op woensdag 4 februari 2026 11:11 schreef Donna het volgende:
[..]
Ik heb ADHD dus ik weet er alles van idd. Ik vind het wel tof dat er meer aandacht komt voor vrouwen met ADHD op social media, maar dit is echt een heel andere kant, helaas.![]()
![]()
alles om de oudste kinderen maar in de schijnwerpers te zetten.quote:Op woensdag 4 februari 2026 11:53 schreef Moppie1982 het volgende:
Am kan je niet serieus nemen, kind van 22 nog een puber noemen
En andere fluflu’s noemen hun kind puber wanneer ze net van de peuterspeelzaal af zijn.quote:Op woensdag 4 februari 2026 11:53 schreef Moppie1982 het volgende:
Am kan je niet serieus nemen, kind van 22 nog een puber noemen
De puberteit is tegenwoordig vanaf 6jaar tot een jaar of 30 als je de fluflu's moet geloven 😅quote:Op woensdag 4 februari 2026 12:20 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
En andere fluflu’s noemen hun kind puber wanneer ze net van de peuterspeelzaal af zijn.
Och ja, MCW en JvP deden/doen dat ook altijd.quote:Op woensdag 4 februari 2026 12:23 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
De puberteit is tegenwoordig vanaf 6jaar tot een jaar of 30 als je de fluflu's moet geloven 😅
Wat ik ook zo'n irritante trend vind: bij een foto van een 6/7jarige zetten: 'sinds wanneer ben jij 16?'.
Sinds nog nooit, stop met je kinderen groter (of kleiner) te kijken dan ze zijn
Pfff die is echt irritant, die zeggen ze zo vaakquote:Op woensdag 4 februari 2026 12:23 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
De puberteit is tegenwoordig vanaf 6jaar tot een jaar of 30 als je de fluflu's moet geloven 😅
Wat ik ook zo'n irritante trend vind: bij een foto van een 6/7jarige zetten: 'sinds wanneer ben jij 16?'.
Sinds nog nooit, stop met je kinderen groter (of kleiner) te kijken dan ze zijn
Daarom draagt de oudste van Debbie ook al make up toch? Is ook al een puber.quote:Op woensdag 4 februari 2026 12:20 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
En andere fluflu’s noemen hun kind puber wanneer ze net van de peuterspeelzaal af zijn.
Hier krijg je niet alleen punten als je ingeschreven staat, maar juist als je actief zoekt en reageert. En dan zeg je het af als je er nog niet aan toe bent, ofzo.quote:Op woensdag 4 februari 2026 10:08 schreef Lodelie het volgende:
[..]
Zij snapt niet waarom mensen op een woning reageren en dan afhaken als ze mogen komen bezichtigen.
Hoe kan je zo simpel zijn? Ik kan zo wel 10 redenen bedenken.
Mijn zoon probeert ook aan een woning te komen, ik heb met mijn account op twee woningen gereageerd om te kijken hoeveelste ik zou worden. STEL dat ik zou mogen komen kijken, zou ik ook afzeggen natuurlijk.
Misschien wel tot er een herindicatie WMO is, of herkeuring UWV? Dat ze daardoor nu offline is op de gram, voor wat betreft haar eigen feed dan toch.quote:Op woensdag 4 februari 2026 11:04 schreef Muisjeruisje het volgende:
Ben benieuwd hoelang Debbie het nog offline vol gaat houden
Maar zij heeft zo'n absoluut gehoor dat ze de strooiwagens aan de andere kant van t dorp hoorde 😉.quote:Op woensdag 4 februari 2026 13:25 schreef IlseMarije het volgende:
Maar het verhaal van DBM he dat er midden in de nacht strooiwagens (2 stuks ook nog) dwars door een woonwijk rijden kan ik me bijna niks bij voorstellen. Toen hier laatst sneeuw lag kwamen ze pas na 2 of 3 dagen aan de woonwijken toe om de schuiven/strooien en op de snelwegen in Friesland gleden vanmorgen vroeg nog allemaal auto’s van de weg en dan zouden ze midden in de nacht in het dorpje van DBM gaan strooien. Volgens mij woont ze ook niet aan een doorgaande weg dus ik geloof het niet zo. En dan nog, daar word je toch niet wakker van? Je hoort misschien wat brommen maar echt super wakker zou ik er niet van worden al hoor ik zonder hoorapparaten niet veel dus mijn situatie is iets anders. 😆 (man wordt vaak wakker van een huilend buurmeisje maar ik hoor niks, best ideaal soms 😆)
Misschien woont ze aan een doorgaande route waar bussen (OV) rijden. Hier strooien ze echt geen woonwijken als het glad is. Hooguit hoofdwegen en routes waar OV rijdt. Maar bij DBM is alles altijd anders en extreem. Je zal er mee moeten samenleven 🫣quote:Op woensdag 4 februari 2026 13:32 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Maar zij heeft zo'n absoluut gehoor dat ze de strooiwagens aan de andere kant van t dorp hoorde 😉.
Ik weet niet hoe zij woont, dus geen idee of er strooiwagens langs haar huis komen.
Bij extreme ijzel is het strooien van woonwijken vaak onmogelijk of ineffectief, en is het advies vooral om binnen te blijven.quote:Op woensdag 4 februari 2026 13:36 schreef Maremare het volgende:
[..]
Misschien woont ze aan een doorgaande route waar bussen (OV) rijden. Hier strooien ze echt geen woonwijken als het glad is. Hooguit hoofdwegen en routes waar OV rijdt. Maar bij DBM is alles altijd anders en extreem. Je zal er mee moeten samenleven 🫣
Ik was benieuwd naar het bericht dus ik heb anoniem gekeken. Het bericht zit zo slecht in elkaar dat ik mij echt afvraag of ze dit niet zelf heeft geschreven.quote:Op woensdag 4 februari 2026 13:33 schreef Nooomi het volgende:
Ik vind dat bericht van Pascal niet geloofwaardig overkomen. Als ik zo mail met mijn cliënten, wordt ik denk ik ook op het matje geroepen.
Na strooien moet het zout ook wel "ingereden" worden door voertuigen. Als er niemand de weg op gaat gebeurt dat niet. Maar zoals zovaak bij DBM: een hoop heisa en aanstelleritis om niks. Aandachtsorgel.quote:Op woensdag 4 februari 2026 13:38 schreef Nooomi het volgende:
[..]
Bij extreme ijzel is het strooien van woonwijken vaak onmogelijk of ineffectief, en is het advies vooral om binnen te blijven.
Dus waarschijnlijk gewoon broodje aap verhaal.
Hier nog een , welkom in onze club 🤪quote:Op woensdag 4 februari 2026 11:07 schreef Moppie1982 het volgende:
[..]
Ja echt zo hoor! En geloof me adhd is echt niet fijn om te hebben en je bent echt niet stoer of zielig als je dat label hebt, maar je kan er gewoon mee leven en hoeft het niet als excuus overal op te gebruiken.. en dat is natuurlijk ook wat vele doen..
Ik denk dat ze een soort samenvatting heeft geprobeerd de schrijven van de echte mail.quote:Op woensdag 4 februari 2026 13:42 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Ik was benieuwd naar het bericht dus ik heb anoniem gekeken. Het bericht zit zo slecht in elkaar dat ik mij echt afvraag of ze dit niet zelf heeft geschreven.
Prikkels komen bij haar veel harder binnen wat ze is zo effing autistisch.quote:Op woensdag 4 februari 2026 13:32 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Maar zij heeft zo'n absoluut gehoor dat ze de strooiwagens aan de andere kant van t dorp hoorde 😉.
Ik weet niet hoe zij woont, dus geen idee of er strooiwagens langs haar huis komen.
En dus zo geschreven dat de zorg er slecht uitkomt.quote:Op woensdag 4 februari 2026 13:44 schreef Miepje77 het volgende:
[..]
Ik denk dat ze een soort samenvatting heeft geprobeerd de schrijven van de echte mail.
Ze zegt in een reactie ook dat sondevoeding nu niet medisch wenselijk is, en dat het geen langetermijn oplossing is. Dat klopt, maar ze is momenteel in levensgevaar, dan ga je toch aan de sondevoeding totdat je niet meer in levensgevaar bent en de kracht hebt om weer therapie te gaan volgen? Van mij part zit ze een jaar of meer aan de sondevoeding, maar ze moet toch ook eerst uit die kritieke fase komen? Volgens mij de keren dat zij sondevoeding kreeg is zij er vroegtijdig uit eigen wil mee gestopt. Ben bang dat ze haar idd niet kunnen verplichten om dat te doen, omdat ze een volwassen vrouw is...quote:Op woensdag 4 februari 2026 13:44 schreef Miepje77 het volgende:
[..]
Ik denk dat ze een soort samenvatting heeft geprobeerd de schrijven van de echte mail.
Ik kan me ook niet voorstellen dat een psycholoog dit zo verwoord. En communiceren via de mail? Via Minddistrict of andere beveiligde omgeving neem ik aan. Er zijn dus geen behandeldoelen meer, alleen nog begeleiding op angst en spanning. Vier maanden geleden eerder vertrokken uit de kliniek. Sondevoeding geen optie meer, geen nieuwe opname mogelijk. Wat verdrietig dat dat kritische stemmetje in haar hoofd het zo heeft overgenomen en ze nu zo verzwakt is dat er geen opties zijn behalve een diëtiste die zich er nog aan wil wagen met nutridrink. Maar ik zou mijn energie niet steken in mijn volgers op de hoogte houden, maar in aansterken.quote:Op woensdag 4 februari 2026 13:33 schreef Nooomi het volgende:
Ik vind dat bericht van Pascal niet geloofwaardig overkomen. Als ik zo mail met mijn cliënten, wordt ik denk ik ook op het matje geroepen.
Ik vind het een vreemd bericht. Zou ze dit zelf geschreven kunnen hebben?quote:Op woensdag 4 februari 2026 13:33 schreef Nooomi het volgende:
Te triest voor woorden 🤦♀quote:Op woensdag 4 februari 2026 14:05 schreef Hocuspocus2 het volgende:
Ohja en voor wie zich ooit afvroeg waar de instateller van AM is gebleven… die is weg omdat AM het niet kon aanzien dat haar volgers drastisch afnamen.
Ach Soof toch, dat je in de trein met je 2 jongsten, je vooral bezig bent met je kijk-ons-eens socials. En als een puber dat dan ook nog post. Als je jezelf zo verheven voelt boven het klootjesvolk (wat wel jouw klanten in je winkel zijn), en het allemaal jaloerse lui zijn die je volgen, dan zou je daar dus juist niets over zeggen. Maar de kids mogen vast uitkiezen waar ze gaan eten. Dan kan Eline straks voor de rest eten maken, want dat doet ze graag. Tot zover de drukke werkdag van Jan en Soof.quote:Op woensdag 4 februari 2026 14:05 schreef Muisjeruisje het volgende:
Sofie laat nog even merken dat ze meeleest. Tip van flip: meid, ga je eens om je kinderen bekommeren ipv je lieve vrienden
Een meisje die de hele dag in de bakkerij heeft gewerkt en dan nog zin heeft om te koken geef mij zon dochter😂quote:Op woensdag 4 februari 2026 14:11 schreef Lynnyl het volgende:
[..]
Ach Soof toch, dat je in de trein met je 2 jongsten, je vooral bezig bent met je kijk-ons-eens socials. En als een puber dat dan ook nog post. Als je jezelf zo verheven voelt boven het klootjesvolk (wat wel jouw klanten in je winkel zijn), en het allemaal jaloerse lui zijn die je volgen, dan zou je daar dus juist niets over zeggen. Maar de kids mogen vast uitkiezen waar ze gaan eten. Dan kan Eline straks voor de rest eten maken, want dat doet ze graag. Tot zover de drukke werkdag van Jan en Soof.
Ik erger me ook enorm aan 'hij wilt' komt zo dom over. Net als 'me moeder'.quote:Op woensdag 4 februari 2026 10:48 schreef Earring het volgende:
[..]
Nee dat is niet streekgebonden. Maar ze zegt het vaak. Net als dat ‘hij wilt’ dat zie je ook steeds vaker. Niet alleen hier dus. Zag op threads laatst daar een hele post over van iemand die zich daar enorm aan stoorde.
Ja dat weet ik.quote:Op woensdag 4 februari 2026 14:16 schreef Snaky het volgende:
[..]
Ik erger me ook enorm aan 'hij wilt' komt zo dom over. Net als 'me moeder'.
‘Me mannetje’quote:Op woensdag 4 februari 2026 14:16 schreef Snaky het volgende:
[..]
Die kinderen weten gewoon niet beterquote:Op woensdag 4 februari 2026 14:15 schreef ikmoetdrieten het volgende:
[..]
Een meisje die de hele dag in de bakkerij heeft gewerkt en dan nog zin heeft om te koken geef mij zon dochter😂
Ze is al heel erg lang ziek, ik zie echt geen toekomst meer voor haar helaas. Ze is helemaal overgenomen door de ziekte. Triest!quote:Op woensdag 4 februari 2026 13:54 schreef opwegnaar het volgende:
[..]
Ze zegt in een reactie ook dat sondevoeding nu niet medisch wenselijk is, en dat het geen langetermijn oplossing is. Dat klopt, maar ze is momenteel in levensgevaar, dan ga je toch aan de sondevoeding totdat je niet meer in levensgevaar bent en de kracht hebt om weer therapie te gaan volgen? Van mij part zit ze een jaar of meer aan de sondevoeding, maar ze moet toch ook eerst uit die kritieke fase komen? Volgens mij de keren dat zij sondevoeding kreeg is zij er vroegtijdig uit eigen wil mee gestopt. Ben bang dat ze haar idd niet kunnen verplichten om dat te doen, omdat ze een volwassen vrouw is...
Het lijkt mij wel zelf geschreven.quote:Op woensdag 4 februari 2026 14:06 schreef Muisjeruisje het volgende:
[..]
Ik vind het een vreemd bericht. Zou ze dit zelf geschreven kunnen hebben?
En niet te vergeten veel ste! Maar….. jezelf wel bestseller auteur noemen.quote:Op woensdag 4 februari 2026 14:26 schreef Earring het volgende:
[..]
Ja dat weet ik.
Net als de meenste mensen hier denk ik 😜
Maar ik vind het ook irritant. Net als is ipv eens en me ipv mijn
Maar dat is weer een andere discussie
Zijn er al vrijwilligers om spandoeken te maken? 😂quote:Op woensdag 4 februari 2026 14:39 schreef Rimboequeen het volgende:
Ik hoop dat AM binnenkort de datum deelt van haar event! Hoop dat Koen die dag beschikbaar is met zijn bus 🚍 Ik verheug me er nu al op!
En allemaal een tuinbroek aan en klompen en je haar in een teletubbie-antenne. Vooraf een week niet douchen, geen make-up en oefenen met luid blèren! Dan kunnen we een yell doen!quote:Op woensdag 4 februari 2026 15:27 schreef Maremare het volgende:
[..]
Zijn er al vrijwilligers om spandoeken te maken? 😂
Vooral die Teletubbie antenne!quote:Op woensdag 4 februari 2026 15:34 schreef Rimboequeen het volgende:
[..]
En allemaal een tuinbroek aan en klompen en je haar in een teletubbie-antenne. Vooraf een week niet douchen, geen make-up en oefenen met luid blèren! Dan kunnen we een yell doen!
Dat word een top uitje!quote:Op woensdag 4 februari 2026 14:39 schreef Rimboequeen het volgende:
Ik hoop dat AM binnenkort de datum deelt van haar event! Hoop dat Koen die dag beschikbaar is met zijn bus 🚍 Ik verheug me er nu al op!
Als iemand nu een dildo cam op zijn hoofd doet, dan kan alles gefilmd worden voor de gramquote:Op woensdag 4 februari 2026 15:34 schreef Rimboequeen het volgende:
[..]
En allemaal een tuinbroek aan en klompen en je haar in een teletubbie-antenne. Vooraf een week niet douchen, geen make-up en oefenen met luid blèren! Dan kunnen we een yell doen!
Zag alleen gister een klein stukje jij RTL Tonight erover. Lieten geen beelden zien, maar wel dat ze de kinderen uitbuiten en dat ze ver van de realiteit afstaanquote:Op woensdag 4 februari 2026 14:40 schreef poohenzo het volgende:
volgt iemand hier de Bellinga's? Ik zie op tiktok massa's filmpjes waarin ze belachelijk worden gemaakt omdat ze ergens in het buitenland blijkbaar nogal ongepast zich hebben gedragen tegen kinderen in weeshuizen?
Het zou me overigens niet verbazen want die lui zijn knettergek
Oh en waaneer zeggen i.p.v. wanneer. Echt half Nederland zegt dat eerste.quote:Op woensdag 4 februari 2026 14:26 schreef Earring het volgende:
[..]
Ja dat weet ik.
Net als de meenste mensen hier denk ik 😜
Maar ik vind het ook irritant. Net als is ipv eens en me ipv mijn
Maar dat is weer een andere discussie
Tiktok staat er ook vol mee. Waar ze belachelijk worden gemaakt. Mensen die ze na doen.quote:Op woensdag 4 februari 2026 14:40 schreef poohenzo het volgende:
volgt iemand hier de Bellinga's? Ik zie op tiktok massa's filmpjes waarin ze belachelijk worden gemaakt omdat ze ergens in het buitenland blijkbaar nogal ongepast zich hebben gedragen tegen kinderen in weeshuizen?
Nog een ergernis: we gaan richting...quote:Op woensdag 4 februari 2026 15:50 schreef Hocuspocus2 het volgende:
[..]
Oh en waaneer zeggen i.p.v. wanneer. Echt half Nederland zegt dat eerste.
of je was wegbrengen (waar naar toe? )quote:Op woensdag 4 februari 2026 16:22 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Nog een ergernis: we gaan richting...
Nee je gaat ergens naar toe. Je rijdt niet die richting op om halverwege te stoppen of om te leren 🙈
En moeder het interessant genoeg vindt om het te filmen en op insta te plaatsen..quote:Op woensdag 4 februari 2026 16:24 schreef Muisjeruisje het volgende:
Wat zielig dat, Louay die van armoe maar op de grond tussen de chips in slaap valt
Hoeveel volgers heeft ze dan nu (zit in de blokkendoos )quote:Op woensdag 4 februari 2026 14:05 schreef Hocuspocus2 het volgende:
Ohja en voor wie zich ooit afvroeg waar de instateller van AM is gebleven… die is weg omdat AM het niet kon aanzien dat haar volgers drastisch afnamen.
Heeft wezen spelen is hartstikke fout,quote:Op woensdag 4 februari 2026 14:16 schreef Snaky het volgende:
[..]
Klopt ze doen alsof ze in de dierentuin lopen en die oudste jongen zegt letterlijk; Ze zijn niet schuw hè?! ( en aait dan zo n kindje over zn bol) Echt stuitend!quote:Op woensdag 4 februari 2026 14:40 schreef poohenzo het volgende:
racisme in plain sight... marketingvrouw zou hier nu prima op los mogen gaan wat mij betreft.quote:Op woensdag 4 februari 2026 16:59 schreef Fleurtjebellefleur het volgende:
[..]
Klopt ze doen alsof ze in de dierentuin lopen en die oudste jongen zegt letterlijk; Ze zijn niet schuw hè?! ( en aait dan zo n kindje over zn bol) Echt stuitend!
Wow, serieus?!quote:Op woensdag 4 februari 2026 16:59 schreef Fleurtjebellefleur het volgende:
[..]
Klopt ze doen alsof ze in de dierentuin lopen en die oudste jongen zegt letterlijk; Ze zijn niet schuw hè?! ( en aait dan zo n kindje over zn bol) Echt stuitend!
Ik kan die mensen echt niet aanzien. Ik heb zo te doen met hun kinderen. Die worden vanaf de geboorte al compleet verpest door die aandachtsgeile ouders.quote:Op woensdag 4 februari 2026 14:40 schreef poohenzo het volgende:
Ik zie het aantal niet exact maar 97.2K is zichtbaar. Wat gewoon belachelijk veel isquote:Op woensdag 4 februari 2026 16:44 schreef Pumba2024 het volgende:
[..]
Hoeveel volgers heeft ze dan nu (zit in de blokkendoos )
😨 wait... whu???? Huh?quote:Op woensdag 4 februari 2026 16:59 schreef Fleurtjebellefleur het volgende:
[..]
Waar moet ik op zoeken om dit te vinden?quote:Op woensdag 4 februari 2026 16:59 schreef Fleurtjebellefleur het volgende:
[..]
Niet! 😢😭quote:Op woensdag 4 februari 2026 16:59 schreef Fleurtjebellefleur het volgende:
[..]
Dit moet je toch niet willen opzoeken? Elke view is er één teveel.quote:Op woensdag 4 februari 2026 17:13 schreef Mirp het volgende:
[..]
Waar moet ik op zoeken om dit te vinden?
Gestapt of getrapt…quote:Op woensdag 4 februari 2026 16:56 schreef Muisjeruisje het volgende:
Volgens realityfbi zijn sjaak en koen nu officieel uit Jolie gestapt
Ze moest zeker aan haar verplichtte aantal woorden komen maar had verder niks zinnigs te vertellen?quote:Op woensdag 4 februari 2026 17:08 schreef Hocuspocus2 het volgende:
Oh en ik weet niet of het al eens genoemd is maar de laatste pagina’s van het boek zijn allemaal quotes van dit forum. Gewoon 10 pagina’s vol.
Ik neem aan dat ze voor een best flink bedrag uitgekocht moeten zijn? Misschien heeft de godfather zich ingekocht?quote:
En negatieve aandacht is ook aandacht. Hoeveel views zou dit weer opleveren. Maar schandalig die ouders, geen woorden voor. Dat je je kinderen dit soort shit laat uitkramen voor views. Ze zouden op elk social media kanaal gecanceld moeten worden. Levenslang.quote:Op woensdag 4 februari 2026 16:59 schreef Fleurtjebellefleur het volgende:
[..]
Of BFF Iris...quote:Op woensdag 4 februari 2026 17:20 schreef Muisjeruisje het volgende:
[..]
Ik neem aan dat ze voor een best flink bedrag uitgekocht moeten zijn? Misschien heeft de godfather zich ingekocht?
Dat hangt natuurlijk af van de cijfers onderaan de streep.quote:Op woensdag 4 februari 2026 17:20 schreef Muisjeruisje het volgende:
[..]
Ik neem aan dat ze voor een best flink bedrag uitgekocht moeten zijn? Misschien heeft de godfather zich ingekocht?
Mag hopen van wel ja!quote:Op woensdag 4 februari 2026 17:20 schreef Muisjeruisje het volgende:
[..]
Ja, erg he, en dan net doen of het online haat is die ze persoonlijk ontvangen heeft.quote:Op woensdag 4 februari 2026 17:08 schreef Hocuspocus2 het volgende:
Oh en ik weet niet of het al eens genoemd is maar de laatste pagina’s van het boek zijn allemaal quotes van dit forum. Gewoon 10 pagina’s vol.
Zelfs ChatGPT gaf het op 😁quote:Op woensdag 4 februari 2026 17:19 schreef Muisjeruisje het volgende:
[..]
Ze moest zeker aan haar verplichtte aantal woorden komen maar had verder niks zinnigs te vertellen?
Ja, zo ranzig. Vieze kleur ook, maar dat zal ook wel te maken hebben met de nodige koffie en iedere dag rode wijn.quote:Op woensdag 4 februari 2026 17:21 schreef Dievanhiernaast het volgende:
He gadver die tanden van AM weer op mijn beeldscherm 🤢
Als dit een samenwerking is, is het echt slechte reclame
En daarmee wordt Mies ook wel wat de kneus van de familie. Papa koopt zich wss overal bij inquote:Op woensdag 4 februari 2026 17:20 schreef Muisjeruisje het volgende:
[..]
Ja je hebt gelijk ook eigenlijk.quote:Op woensdag 4 februari 2026 17:14 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Dit moet je toch niet willen opzoeken? Elke view is er één teveel.
Oh wat een eer! Zijn wij nu ook bestsellerschrifsters?quote:Op woensdag 4 februari 2026 17:08 schreef Hocuspocus2 het volgende:
Ik denk dat Michelle hier wel een paar nachten van wakker heeft gelegen. Ben benieuwd hoe lang ze die webshop nog in de lucht houdt. Ik vermoed niet lang meer.quote:Op woensdag 4 februari 2026 17:20 schreef Muisjeruisje het volgende:
[..]
🤢🤢🤢quote:Op woensdag 4 februari 2026 17:21 schreef Dievanhiernaast het volgende:
He gadver die tanden van AM weer op mijn beeldscherm 🤢
Als dit een samenwerking is, is het echt slechte reclame
Eens! In plaats daarvan is er een anti Bellinga Instagram account waar ze iedere dag met elkaar bespreken hoe die kinderen gebruikt worden voor de views. Blijkbaar snappen ze nog niet dat ze dit zelf in stand houden. 😒quote:Op woensdag 4 februari 2026 17:21 schreef Lynnyl het volgende:
[..]
En negatieve aandacht is ook aandacht. Hoeveel views zou dit weer opleveren. Maar schandalig die ouders, geen woorden voor. Dat je je kinderen dit soort shit laat uitkramen voor views. Ze zouden op elk social media kanaal gecanceld moeten worden. Levenslang.
En Tim krijgt nu ook loon denk ik. Hij doet nu zo te zien het werk van Koen? En hij woont op de boerderie. En hij is de nieuwe stiefpapa voor de kinderen van Mies. Gaat allemaal maximaal vanzelf.quote:Op woensdag 4 februari 2026 17:41 schreef Iris2.0 het volgende:
[..]
En daarmee wordt Mies ook wel wat de kneus van de familie. Papa koopt zich wss overal bij in
Dan mogen we om de beurt mee met een middelvinger signeersessie. ‘Mede mogelijk gemaakt door..’quote:Op woensdag 4 februari 2026 18:08 schreef Rimboequeen het volgende:
[..]
Oh wat een eer! Zijn wij nu ook bestsellerschrifsters?
'en het herstel gaat weer maanden duren' zegt ze...heeft ze zich gelijk weer ingedekt dat ze niet kan sporten...quote:
Alsof ze op een ziekenhuisbed ligt in de woonkamer en niets kan, kent het echte leven echt nietquote:
Bedoel je die foto’s met die vriendin? MCW had afgelopen weekend ook zoiets in haar stories. Ze doen dit beiden over en weer. Stel kleuters.quote:Op woensdag 4 februari 2026 18:51 schreef Moppie1982 het volgende:
Sjaak ook een sneer naar MW.. best kinderachtig wordt dit
Sanneke is een ongelofelijke zeurpiet... Maakt niet uit hoe de situatie is, er is altijd iets over te zeuren. Ik erger me enorm aan haar houding ten opzichte van alles, en dat alles vanaf de bank zonder enige activiteit en beweging...quote:Op woensdag 4 februari 2026 19:02 schreef JaNeeDan het volgende:
Sanneke weer met haar gezeur over mensen die reageren op een woning en dan afhaken. Zij weet allemaal precies hoe het zit hoor, onze klaagdoos. Inkomen niet goed? Kan niet volgens Sanneke want dit wordt pas na acceptatie van de woning gecontroleerd. Alsof iemand z’n inkomen niet zelf kan berekenen. En niet iedereen heeft de hele dag de tijd om plattegronden te bekijken. Sommige mensen hebben een leven Sanneke! Ik hoop dat ze de woning krijgt. Kijk nu al uit naar haar gezeur en geklaag over hoeveel werk het is en hoeveel alles kost.
Maar echt! Hebben ze niets beter te doen??? Kleutersquote:Op woensdag 4 februari 2026 18:58 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Bedoel je die foto’s met die vriendin? MCW had afgelopen weekend ook zoiets in haar stories. Ze doen dit beiden over en weer. Stel kleuters.
En we waren niet eens uitgenodigd voor de boekpresentatie? Wat een ondankbare vrouw.quote:Op woensdag 4 februari 2026 18:08 schreef Rimboequeen het volgende:
[..]
Oh wat een eer! Zijn wij nu ook bestsellerschrifsters?
En wat dacht je van de royalty's?quote:Op woensdag 4 februari 2026 19:17 schreef papierentas het volgende:
[..]
En we waren niet eens uitgenodigd voor de boekpresentatie? Wat een ondankbare vrouw.
Je kan je maar ergens druk om maken... 🙄.quote:Op woensdag 4 februari 2026 19:26 schreef Lodelie het volgende:
Sanneke klaagt over mensen die zich slecht voorbereiden als ze gaan kijken naar een huis.
Wat maakt haar dat nou uit dat mensen niet weten waar de badkamer zit of hoeveel kamers het huis heeft?
Zou toch zoveel energie schelen als ze zich niet om zulke nutteloze dingen druk zou maken.
Ja maar ze wil vast alvast weten waar ze allemaal leuke paasdecoratie neer kan zetten.quote:Op woensdag 4 februari 2026 19:46 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Je kan je maar ergens druk om maken... 🙄.
Als je daar bent zie je toch waar de badkamer zit? 😅
Nou indd.quote:Op woensdag 4 februari 2026 19:46 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Je kan je maar ergens druk om maken... 🙄.
Als je daar bent zie je toch waar de badkamer zit? 😅
Ja ik ben ook wel nieuwsgierig wat ze geschreven heeft. Toch wel met bronvermelding hoop ik?quote:Op woensdag 4 februari 2026 19:35 schreef Lodelie het volgende:
Ik zit wel willen weten of er een quote van mij in de ai opstel van Am staat😎
Wacht maar tot ze in de perimenopauze komt. Ik werk al jarenlang op 4 tot 5 uur slaap per nacht, dat ik ook onwijs moe ben. Maar wel gewoon goed mijn werk uitvoeren want dat doe je als verantwoordelijke volwassene. Echt wat een gezeik van dat mens. Ik heb vannacht ook weer de halve nacht liggen lezen omdat ik niet kon slapen.quote:Op woensdag 4 februari 2026 19:44 schreef Weerikier het volgende:
De week van DBM (let op, het is pas woensdag)
Bloedprikken in het ziekenhuis want griep/verkouden/heeft snot.
Afspraak autisme onderzoek afgesloten in tranen voelt zich slechte moeder en is nu zwaar overbelast.
Hondjes uitlaten, daarna KNEITER ERGE hoofdpijn.
Sportwedstrijd te laat met inschrijven, weer janken.
4 autisten in huis, zijn ook allemaal dyslectisch (niet allemaal gediagnosticeerd)
Wakker geworden door 2 strooi wagens en een NL-alert, daardoor niet kunnen uitslapen, gevolg; paniekaanval en de hele dag op het tandvlees
Teleurgesteld in de zorg want al de waardes zijn goed maar heeft zich LANG NIET ZO SLECHT gevoeld. Is nu verdrietig en wil gewoon LEVEN.
Tot zo ver...
Nee het staat in het boek alsof zij het persoonlijk heeft ontvangen in haar inbox. Ze leest al tijden niet meer mee op het forum (zegt ze). Maar die quotes zijn echt 1 op 1 van hier.quote:Op woensdag 4 februari 2026 17:39 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
Zelfs ChatGPT gaf het op 😁
Is het met naam-en-toenaam? Hebben we nog onze 2 seconds of fame?
Dat broodje wat ze bakt is nooit genoeg voor al die pubers daar.quote:Op woensdag 4 februari 2026 20:03 schreef MissBaksel het volgende:
Ik zag dat AM een krat brood besteld had bij ah dus het zuurdesem gebeuren zal volgende week weer afgelopen zijn.
Als je je het zo aantrekt, is dat misschien wel even het beste. Sterkte :hug:quote:Op woensdag 4 februari 2026 19:44 schreef Moedervan4kids het volgende:
Bah, ik ben gewoon echt boos en van slag. Ik ga ook maar even offline
Is gewoon onderdeel van haar werktijd. Ik weet zeker dat ze hier (dagelijks) meeleest. En dat mag ook wel, het is geen verboden terrein.quote:Op woensdag 4 februari 2026 20:05 schreef Hocuspocus2 het volgende:
[..]
Nee het staat in het boek alsof zij het persoonlijk heeft ontvangen in haar inbox. Ze leest al tijden niet meer mee op het forum (zegt ze). Maar die quotes zijn echt 1 op 1 van hier.
Ik denk dat het echt te weinig is voor het gezin. Ik denk ook niet dat de pubers dit zulk lekker brood vinden en die zullen ook wat mee naar school moeten nemen,quote:Op woensdag 4 februari 2026 20:03 schreef MissBaksel het volgende:
Ik zag dat AM een krat brood besteld had bij ah dus het zuurdesem gebeuren zal volgende week weer afgelopen zijn.
Ja, ze postte een paar weken terug een filmpje van een arts over de huidige Covid variant en dat je daar lang moe van kan zijn oid. En toen was haar conclusie; 'daarom ben ik zo moe'. Ze verzint zoveel en alles moet een label. Van haarzelf, van haar kinderen, met haar man zal ook van alles zijn. Het hele verhaal over die schildklier ook weer, als (huis)arts krijg je toch echt een hekel aan dit soort mensen.quote:Op woensdag 4 februari 2026 19:44 schreef Moedervan4kids het volgende:
Ik heb de zeurende en zeikende moeder ontvolgt. Wat een vreselijk zeurende aandachttrekker is dat. Zij heeft ze echt niet allemaal op een rijtje met haar zelfbedachte diagnoses en ze aandacht die ze hiermee zoekt. Ik mag echt hopen dat zij hulp krijgt; maar dan psychisch en niet voor haar zo gewenste diagnose autisme. Ze heeft ze écht niet allemaal op een rijtje. Het is net Debbie 2.0. Man man man. En nu heeft ze ineens weer Corona. Wacht maar; volgende maand long COVID. Dit typte ik trouwens een tijdje terug ook dat ze vast zogenaamd Corona zou hebben.
Ik mag echt wensen dat ze goede psychische hulp krijgt en dat ze even offline gaat; want Instagram is niet haar plek. En ik mag hopen dat ze nooit écht veel ellende op haar bordje krijgt.
Bah, ik ben gewoon echt boos en van slag. Ik ga ook maar even offline
Dat kruidenbrood ziet er wel heerlijk uit trouwens.quote:Op woensdag 4 februari 2026 20:13 schreef Flipperkast_007 het volgende:
[..]
Ik denk dat het echt te weinig is voor het gezin. Ik denk ook niet dat de pubers dit zulk lekker brood vinden en die zullen ook wat mee naar school moeten nemen,
Ik zag vooral heel veel hartjes en liefdevolle teksten dat ze het zo goed doet en allemaal knuffels van haar volgers. Ik denk dat zij die aandacht zo fijn vindt dat ze daarom zulke posts maakt. Aandacht aandacht aandacht.quote:Op woensdag 4 februari 2026 20:24 schreef Hannah12345 het volgende:
Ik weet niet of ik dit hier mag zeggen, maar als ik DBM zie en hoor, zie ik best veel kenmerken van een vrouw die in de categorie lvb zou kunnen vallen (licht verstandelijke beperking, IQ onder 85).
Dat betekent vaak moeite hebben met leren, maar ook een gebrek aan overzicht en het niet overzien van gevolgen, moeite met reguleren van emoties, sociale situaties niet goed in kunnen schatten, moeite met bepaalde praktische (regel)zaken.
Misschien heeft ze ook wel ADHD en/of autisme zoals ze zegt, maar tegelijkertijd zie ik 0.0 leercurve. Die vrouw krijgt soms echt wel feedback in de vorm van comments en berichten, of ze leest hier mee. Maar ze lijkt er niks van te leren. Ook niet van haar eigen ervaringen.
Uiteindelijk heeft ze alleen zichzelf er maar mee. Ze blijft in de slachtofferrol, en houdt destructief gedrag in stand. Zij komt zo geen stap verder in het leven.quote:Op woensdag 4 februari 2026 20:35 schreef Moedervan4kids het volgende:
[..]
Ik zag vooral heel veel hartjes en liefdevolle teksten dat ze het zo goed doet en allemaal knuffels van haar volgers. Ik denk dat zij die aandacht zo fijn vindt dat ze daarom zulke posts maakt. Aandacht aandacht aandacht.
Dat is toch bizar?!quote:Op woensdag 4 februari 2026 17:08 schreef Hocuspocus2 het volgende:
Dat denk ik al tijden dat ze lvb is. Er klopt iets niet, gevoelsmatigquote:Op woensdag 4 februari 2026 20:24 schreef Hannah12345 het volgende:
Ik weet niet of ik dit hier mag zeggen, maar als ik DBM zie en hoor, zie ik best veel kenmerken van een vrouw die in de categorie lvb zou kunnen vallen (licht verstandelijke beperking, IQ onder 85).
Dat betekent vaak moeite hebben met leren, maar ook een gebrek aan overzicht en het niet overzien van gevolgen, moeite met reguleren van emoties, sociale situaties niet goed in kunnen schatten, moeite met bepaalde praktische (regel)zaken.
Misschien heeft ze ook wel ADHD en/of autisme zoals ze zegt, maar tegelijkertijd zie ik 0.0 leercurve. Die vrouw krijgt soms echt wel feedback in de vorm van comments en berichten, of ze leest hier mee. Maar ze lijkt er niks van te leren. Ook niet van haar eigen ervaringen.
Het komt me ook een beetje arrogant en neerkijkend op anderen over. Van: “alleen als je alles uitzoekt ben je echt op zoek. Zoals ik dat doe.”quote:Op woensdag 4 februari 2026 19:02 schreef JaNeeDan het volgende:
Sanneke weer met haar gezeur over mensen die reageren op een woning en dan afhaken. Zij weet allemaal precies hoe het zit hoor, onze klaagdoos. Inkomen niet goed? Kan niet volgens Sanneke want dit wordt pas na acceptatie van de woning gecontroleerd. Alsof iemand z’n inkomen niet zelf kan berekenen. En niet iedereen heeft de hele dag de tijd om plattegronden te bekijken. Sommige mensen hebben een leven Sanneke! Ik hoop dat ze de woning krijgt. Kijk nu al uit naar haar gezeur en geklaag over hoeveel werk het is en hoeveel alles kost.
Volgens mij ligt het ook een beetje in je interesse in inhoudelijke details. Toen ik met m’n vriend een huis zocht, had hij die details ook niet scherp en ik wist dan ook de plattegronden en stelde dan super gedetailleerde vragen. Het is dan echt niet dat mn vriend dan minder een huis wilde.quote:Op woensdag 4 februari 2026 19:51 schreef Lodelie het volgende:
[..]
Nou indd.
Wij zijn net begonnen met een zoektocht naar een huis. Ik kijk naar de foto's op Funda, ik heb nog geen enkele plattegrond geopend 😅
Zo ingewikkeld kan het niet zijn, de indeling van een huis.
Echt hè, en dan dit plaatsenquote:Op woensdag 4 februari 2026 15:16 schreef Nooomi het volgende:
Ach die jongste van HVK ligt tussen de chips op de grond te slapen.
Werkelijk ik snap echt niks van deze vrouw...
precies, ook dat denk ik al een poosje (maar weet niet of het dus ook benoemend mag worden 🙈) Haar lage belastbaarheid, volgens mij heeft ze ook een slecht besef van tijd.. En ze wil leven, dat zeggen de mensen om mij heen die ernstig ziek zijn en niet meer beter worden ook!!! En die doen dat ook, hoe ziek ze zich ook voelenquote:Op woensdag 4 februari 2026 20:52 schreef Iris2.0 het volgende:
[..]
Dat denk ik al tijden dat ze lvb is. Er klopt iets niet, gevoelsmatig
En de klapper; " ze blijven maar bezuinigen" ja domme gans, waar zou dat nou door komen.quote:Op woensdag 4 februari 2026 19:44 schreef Weerikier het volgende:
De week van DBM (let op, het is pas woensdag)
Bloedprikken in het ziekenhuis want griep/verkouden/heeft snot.
Afspraak autisme onderzoek afgesloten in tranen voelt zich slechte moeder en is nu zwaar overbelast.
Hondjes uitlaten, daarna KNEITER ERGE hoofdpijn.
Sportwedstrijd te laat met inschrijven, weer janken.
4 autisten in huis, zijn ook allemaal dyslectisch (niet allemaal gediagnosticeerd)
Wakker geworden door 2 strooi wagens en een NL-alert, daardoor niet kunnen uitslapen, gevolg; paniekaanval en de hele dag op het tandvlees
Teleurgesteld in de zorg want al de waardes zijn goed maar heeft zich LANG NIET ZO SLECHT gevoeld. Is nu verdrietig en wil gewoon LEVEN.
Tot zo ver...
Nee echt bruinquote:Op woensdag 4 februari 2026 21:07 schreef poohenzo het volgende:
Ik weet van mijzelf dat ik enorm let op iemands tanden dus die tanden van AM daar ga ik heel slecht op. Ze is er gewoon niet met een beugel alleen. Sommige tanden zijn veel langer dan anderen en de kleur is ronduit geel.
Had dan een samenwerking gedaan met een tandarts die mooie facings plaatst . En nee het hoeft ook niet Gerard Joling wit te zijn.
Komt er bij Julia geen feestelijk diploma uitreiking eigenlijk? Nu was het even handtekening plaatsen en naar huis .
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |