abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_219993254
We gaan door!

Topicreeks: Topicreeks: Mommyvloggers aan de overkant #1 en Topicreeks: Topicreeks: Familievloggers #1 zijn gesloten en we gaan door met één topic voor alle vloggers/influencers, dus niet alleen de mommy- en familievloggers.

Klets gezellig mee, maar hou het netjes!

Tip: lees eerst het hele topic door voordat je reageert, dat scheelt misverstanden en ouwe koeien uit de sloot halen. Soms is gewoon 'alles' al gezegd.

- Reageer op wat de influencers laten zien, niet op inside of 'van horen van' informatie.
- Het op een hatelijke manier verbasteren van namen van influencers en gezin en het gebruiken van scheldnamen is niet toegestaan.
- Houd het netjes wat betreft de minderjarige kinderen.

Wij als mods zien natuurlijk niet alles en daarom hebben we op FOK! een topic report (TR) systeem waarmee je ons kunt helpen. Denk je een post te zien die niet door de beugel kan dan kun je een TR plaatsen. Daarmee kun je zelf meehelpen FOK! en de topics leuk te houden. Het kost de moderators teveel tijd om een terugkoppeling te geven op elk topic report, maar jullie kunnen er van uit gaan dat elke TR serieus beoordeeld wordt. Wil je een terugkoppeling? Vraag er om in je TR.Info uit MED

Ongeoorloofde posts worden verwijderd, zo werkt dat nou eenmaal op FOK!, omdat het voor ons niet altijd mogelijk is alles te lezen kan het gebeuren dat er toch nog een post verwijderd had moeten worden, zet dan (nogmaals) een TR, moderators zijn ook maar mensen. Het kan ook gebeuren dat er teveel tekst verwijderd wordt, of dat quotes verwijderd worden, want soms zitten we mobiel of moet het snel en dan gaat er onbedoeld weleens meer weg, maak er geen ramp van, er worden echt niet meteen strafpunten gegeven.

Wil je, om welke reden dan ook, anoniem kijken dan kan dat bijvoorbeeld hier: https://anonyig.com/en/ of www.mollygram.com (vaak sneller)

Voor feedback, opmerkingen en vragen aan de moderators kun je hier terecht SHO / [SHO FB] The SHO goes on

In Mededelingen vind je de userpolicy en de aanvulling daarop, ook staan er nog wat andere regeltjes en tips. En je vindt er ook ons banbeleid.
pi_219993272
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 februari 2026 14:28 schreef Noor_ het volgende:

[..]
Jij hoeft mij niet de les te lezen! Stop daarmee! Er wordt hier gesproken over wat de forummers plaatsen toch? Ja Judith heeft gekke acties, maar de storie van vanochtend word volledig uit zijn verband getrokken!
Uh, nee!
pi_219993299
Dat Judith heel zuinig is moet ze zelf weten toch? Doet ze niemand kwaad mee, de jumbo zal ook vast niet failliet gaan van een blik knakworstjes gratis meegeven. Ze heeft ze niet gestolen he?
pi_219993306
Alleen het feit al dat Judith een storie plaatst over dat ze gratis een blikje knakworstjes heeft gescoord laat al zien dat ze niet spoort.
Het is haar hoogtepunt van de week denk ik.dat ze daar zooo blij mee is
A’j mekaar geliek geft, bu’j rap oet e kuierd Als je niet in dicussie gaat, ben je snel uitgepraat
Aj gen kop hebt kuj ok niet uut het roam kiekn - als je geen hoofd hebt kun je ook niet uit het raam kijken
pi_219993392
Baukjesnieder deelt dat ze ambassadeur is van HEMA, zou AM dat ook zijn zonder dit te vermelden?
Ik heb geen idee wat t inhoud als je dat bent en wat je dan moet doen/laten zien.
pi_219993498
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 februari 2026 14:33 schreef Missinglink24 het volgende:
Dat Judith heel zuinig is moet ze zelf weten toch? Doet ze niemand kwaad mee, de jumbo zal ook vast niet failliet gaan van een blik knakworstjes gratis meegeven. Ze heeft ze niet gestolen he?
Gezien de eerdere stories van Judith over de Jumbo en haar acties kan het ook zo zijn dat ze daar denken: hebben we haar weer.
En nee, de Jumbo zal niet failliet gaan door haar iets gratis te geven. Zo denken de mensen die stelen vaak ook.
Ik wil blijven.
pi_219993610
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 februari 2026 13:55 schreef Weerikier het volgende:
Alsof ze in een 18e eeuwse kolenmijn werkt. Altijd dat enorme overdrijven van die influencers, dat vind ik nou effing irritant!
Hahaha spot on dit!
pi_219993898
Op Threads heeft DBM KNEITER ERGE koppijn, maar op IG tig stories vol lullen over dure poeder drankjes..
pi_219993920
De jongste van HVK heeft knalrode wangen. Van vermoeidheid?
pi_219994060
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 februari 2026 15:51 schreef opwegnaar het volgende:
Op Threads heeft DBM KNEITER ERGE koppijn, maar op IG tig stories vol lullen over dure poeder drankjes..
Ze heeft weer eens troep gekocht zo te zien. En van die hoofdpijn zie ik weinig. Maar vanavond vast weer om 19.00 uur naar bed om tv te kijken, Sims te spelen of threads vol te barfen, alles op karakter!
pi_219994132
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 februari 2026 15:51 schreef opwegnaar het volgende:
Is weer eens wat anders dan dat ge-effing🙈
pi_219994184
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 februari 2026 15:01 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Gezien de eerdere stories van Judith over de Jumbo en haar acties kan het ook zo zijn dat ze daar denken: hebben we haar weer.
En nee, de Jumbo zal niet failliet gaan door haar iets gratis te geven. Zo denken de mensen die stelen vaak ook.
Zou kunnen dat ze dat denken. En ze hadden ook nee kunnen zeggen.
pi_219994188
4 autisten en 4 dyslecten in huis? #DBM Volgens mij loopt ze op de zaken vooruit, bovendien is haar dochter 5 en kan ze nog niet eens zeker dyslexie hebben en haar zoon moet nog getest worden. Net als autisme, zij heeft nog geen uitslag van de test en zijn de beide kinderen al wel getest op autisme? De jongste is net 5.
pi_219994203
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 februari 2026 16:27 schreef IlseMarije het volgende:
4 autisten en 4 dyslecten in huis? #DBM Volgens mij loopt ze op de zaken vooruit, bovendien is haar dochter 5 en kan ze nog niet eens zeker dyslexie hebben en haar zoon moet nog getest worden. Net als autisme, zij heeft nog geen uitslag van de test en zijn de beide kinderen al wel getest op autisme? De jongste is net 5.
Staat me iets van bij dat de oudste wel getest is of die richting op ging. Maar er niet genoeg was om edn diagnose te kunnen stellen.

De jongste is nooit getest. Of dat heeft ze dan niet gedeeld, maar dat lijkt me stug.
  dinsdag 3 februari 2026 @ 16:31:49 #15
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_219994210
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 februari 2026 16:27 schreef IlseMarije het volgende:
50% kans dat ze dyslexie hebben. Maar getest kan zeker nog niet :+
pi_219994264
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 februari 2026 16:27 schreef Missinglink24 het volgende:

[..]
Zou kunnen dat ze dat denken. En ze hadden ook nee kunnen zeggen.
Soms is het net als opvoeden: pick your battles. En bij Judith past stampij maken, dus het zou zomaar kunnen dat ze bij die Jumbo kiezen voor het koest houden van Judith.
Aan mij zou ze een verkeerde hebben hoor, maar dit is al de 3e keer dat ze iets deelt over een ‘akkefietje’ bij de Jumbo.
Ik wil blijven.
pi_219994268
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 februari 2026 14:47 schreef Dievanhiernaast het volgende:
Baukjesnieder deelt dat ze ambassadeur is van HEMA, zou AM dat ook zijn zonder dit te vermelden?
Ik heb geen idee wat t inhoud als je dat bent en wat je dan moet doen/laten zien.
Ja, AM is dat ook, waarom zou iemand anders in hemelsnaam een stel levensgrote takkie knuffels in huis halen elke sinterklaas
pi_219994271
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 februari 2026 15:53 schreef Huisopdehoek het volgende:
De jongste van HVK heeft knalrode wangen. Van vermoeidheid?
Oververmoeidheid denk ik. Ongezonde situatie daar.
pi_219994365
Wel knap dat het groep 1 kind blijkbaar al dyslexie heeft. Zit net een jaar op school. Rondje Google leert:
in groep 1 kun je nog géén dyslexie vaststellen. Dat kan pas echt vanaf groep 3, als lezen en spellen structureel wordt aangeboden.

Wat je in groep 1 wél kunt zien, zijn signalen. Dat betekent niet dat er iets “mis” is, maar dat een kind misschien wat extra ondersteuning nodig heeft.

DBM zuigt weer eens wat uit die dikke duim van haar. Wat een diagnosegeil zeikwijf is dit zeg.
pi_219994379
quote:
Debbie was ambassadeur van Zeeman.
Dan ren je er dus naar toe en laat wat van de nieuwste collectie zien. En dan neem je dat gratis mee
pi_219994398
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 februari 2026 16:53 schreef Moedervan4kids het volgende:
Wel knap dat het groep 1 kind blijkbaar al dyslexie heeft. Zit net een jaar op school. Rondje Google leert:
in groep 1 kun je nog géén dyslexie vaststellen. Dat kan pas echt vanaf groep 3, als lezen en spellen structureel wordt aangeboden.

Wat je in groep 1 wél kunt zien, zijn signalen. Dat betekent niet dat er iets “mis” is, maar dat een kind misschien wat extra ondersteuning nodig heeft.

DBM zuigt weer eens wat uit die dikke duim van haar. Wat een diagnosegeil zeikwijf is dit zeg.
Dat meisje is ook ondervoed en heeft n te kleine kledingmaat. Maar wat ik gister zag vond ik haar niks te klein of te tenger.
Fijn voor dat meisje maar wat een overdreven gedoe van DBM
  dinsdag 3 februari 2026 @ 16:59:02 #22
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_219994414
quote:

Wat ik zei. Als zijzelf echt dyslexie heeft hebben de kinderen 50% kans om het ook te hebben. Maar dan nog moeten ze slecht scoren op de cito/iep whatever..
pi_219994418
quote:
Ipv gratis knakworst krijg je gratis rookworst of zo
pi_219994458
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 februari 2026 16:59 schreef poohenzo het volgende:

[..]
Ipv gratis knakworst krijg je gratis rookworst of zo
Gratis tandenborstelhouders, die je dan kunt showen met compleet vergane tandenborstels, want nieuwe zaten niet in de samenwerking.
pi_219994475
quote:

Zulke zitten dus wekelijks bij een huisarts voor werkelijk waar elke scheet.
pi_219994516
DBM heeft dit naar mijn idee zich allemaal aangemeten en zich aangepraat, omdat het het goed doet op insta en Threads. Met als met een grijs/lach al die dingen vertellen en zich zelf ophemelen. Je moet je zelf dan steeds meer overstemmen om relevant te blijven, vandaar al die diagnoses (al dan niet zelfbedacht), denk ik.
pi_219994527
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 februari 2026 17:10 schreef Flipflop12 het volgende:
DBM heeft dit naar mijn idee zich allemaal aangemeten en zich aangepraat, omdat het het goed doet op insta en Threads. Met als met een grijs/lach al die dingen vertellen en zich zelf ophemelen. Je moet je zelf dan steeds meer overstemmen om relevant te blijven, vandaar al die diagnoses (al dan niet zelfbedacht), denk ik.
Koopziek en gigantisch aandacht tekort noemt ze dan weer nooit.
pi_219994571
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 februari 2026 17:06 schreef papierentas het volgende:

[..]
Zulke zitten dus wekelijks bij een huisarts voor werkelijk waar elke scheet.
En vervolgens verontwaardigd zijn over het verhogen van het eigen risico.
pi_219994609
Bij DBM heb ik altijd het idee dat zij en de kinderen altijd iets moeten 'mankeren'. Autisme, dyslectie, ziektes.

Ze probeert ook heel erg te overtuigen over hoe autistisch het er daar allemaal aan toegaat.
pi_219994738
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 februari 2026 17:24 schreef ZombieQueen het volgende:
Bij DBM heb ik altijd het idee dat zij en de kinderen altijd iets moeten 'mankeren'. Autisme, dyslectie, ziektes.

Ze probeert ook heel erg te overtuigen over hoe autistisch het er daar allemaal aan toegaat.
Ik heb altijd een beetje het gevoel dat mensen die zeggen dat ze o zo autistische zijn het juist doen voor de aandacht (uitzonderingen daargelaten natuurlijk) de mensen met autisme die ik ken roepen namelijk niet de godganse dag dat ze autistische zijn.
pi_219994824
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 februari 2026 17:45 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Ik heb altijd een beetje het gevoel dat mensen die zeggen dat ze o zo autistische zijn het juist doen voor de aandacht (uitzonderingen daargelaten natuurlijk) de mensen met autisme die ik ken roepen namelijk niet de godganse dag dat ze autistische zijn.
Én dat geeft haar een excuus om geen baan te hoeven zoeken, de hele dag animal crossing te spelen, middagdutjes te doen, etc. etc.

[ Bericht 0% gewijzigd door Jetteleah2401 op 03-02-2026 18:44:31 ]
pi_219994860
Heftige update bij Pascal
pi_219994898
quote:

[..]
Nouja dat dus. Beide kinderen hebbdn hier autisme, en we zijn daar helemaal niet mee bezig. It's how we roll. Ja natuurlijk merken we dagelijks dingen, maar dat is hoe ze zijn.

En ze hebben autisme, ze zijn geen autisten. Ze zijn meer dan hun autisme. Ik vind dat toch altijd zo naar. Maar dat kan aan mij liggen.
pi_219994991
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 februari 2026 18:00 schreef Muisjeruisje het volgende:
Ja jeetje, wat verdrietig dat ze aangeeft geen behandeling meer te kunnen krijgen en ook niet zomaar meer kan gaan eten vanwege lichamelijke risico's. Een heel herkenbaar verhaal met iemand in mijn omgeving die herstellende was van een eetstoornis, maar wiens lichaam zo stuk was door de ziekte dat ze geen voedingsstoffen meer kon opnemen.
Wat een verdriet voor haar en haar ouders.
pi_219995083
Hoezo gaat Judith pas na 2 uur kijken waar Bob uithangt? Vind dat toch wel lang voor een kind van die leeftijd
pi_219995228
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 februari 2026 18:17 schreef Muisjeruisje het volgende:
Hoezo gaat Judith pas na 2 uur kijken waar Bob uithangt? Vind dat toch wel lang voor een kind van die leeftijd
Waarschijnlijk was ze nog in de wolken met haar knakworst.
Ik vind dat zo sneu dat je blij en trots wordt van je strijd die je gevoerd hebt met de Jumbo voor een blik knakworst, bah.
pi_219995238
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 februari 2026 18:06 schreef Samarkand het volgende:

[..]
Ja jeetje, wat verdrietig dat ze aangeeft geen behandeling meer te kunnen krijgen en ook niet zomaar meer kan gaan eten vanwege lichamelijke risico's. Een heel herkenbaar verhaal met iemand in mijn omgeving die herstellende was van een eetstoornis, maar wiens lichaam zo stuk was door de ziekte dat ze geen voedingsstoffen meer kon opnemen.
Wat een verdriet voor haar en haar ouders.
Maar wat ik dan zo lastig vind, is die post dat ze over 3,5 uur met een update komt. Zo ziek zijn dat er nergens behandeling meer mogelijk lijkt, en dan alsnog gaan teasen over die update. Waarom is het informeren van je volgers zo belangrijk, wat haal je daar uit? Moet voor haar ouders en omgeving heftig zijn om machteloos toe te kijken.
  Moderator dinsdag 3 februari 2026 @ 18:46:24 #38
184769 crew  Deisyy
pi_219995267
quote:
Ik kan alleen de eerste twee regels lezen, de rest wordt geblurd door blokjes.
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
pi_219995310
quote:

[..]
Dit! Echt de spijker op z’n kop.
Ik wil blijven.
pi_219995321
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 februari 2026 18:17 schreef Muisjeruisje het volgende:
Dit is niet zomaar een kind! Dit is haar o zo autonome, zelfstandige kind met een groot verantwoordelijkheidsgevoel!
Ik wil blijven.
pi_219995337
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 februari 2026 18:46 schreef Deisyy het volgende:

[..]
Ik kan alleen de eerste twee regels lezen, de rest wordt geblurd door blokjes.
Vreemd. Ik kan hem wel lezen.

Heel verdrietig.
pi_219995450
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 februari 2026 18:02 schreef ZombieQueen het volgende:

[..]
Nouja dat dus. Beide kinderen hebbdn hier autisme, en we zijn daar helemaal niet mee bezig. It's how we roll. Ja natuurlijk merken we dagelijks dingen, maar dat is hoe ze zijn.

En ze hebben autisme, ze zijn geen autisten. Ze zijn meer dan hun autisme. Ik vind dat toch altijd zo naar. Maar dat kan aan mij liggen.
Ik heb dat altijd met dementie, heb lang op een gesloten afdeling gewerkt en men zegt vaak; ze zijn dementerend. Nee, ze hebben (een vorm van) dementie.

Ik kan me ook niet voorstellen dat je de hele dag de behoefte hebt om te benoemen wat je 'hebt'. Ik heb een angststoornis. Maar ik voel niet de behoefte om dat maar constant tegen iedereen te vertellen. Het bepaald voor een groot deel wie ik ben en hoe ik op bepaalde situaties reageer, maar dat gaat verder toch niemand iets aan? 🤷‍♀️
Dat ik mijn hele traject op sociale media zou delen en helemaal enthousiast zou worden over de diagnose. Ik zie t niet voor me 🙈
  Moderator dinsdag 3 februari 2026 @ 19:18:44 #43
184769 crew  Deisyy
pi_219995553
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 februari 2026 18:59 schreef Flipperkast_007 het volgende:

[..]

Heel verdrietig.
Wat ik hier lees is inderdaad heel triest, ook voor haar ouders.
  Moderator dinsdag 3 februari 2026 @ 19:20:19 #44
184769 crew  Deisyy
pi_219995581
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 februari 2026 18:02 schreef ZombieQueen het volgende:

[..]

Dit ja, mijn zoon heeft autisme en is veel meer dan een autist.
pi_219995589
Bij Pascal geloof ik helaas ook heel veel dingen niet. Ze zegt dat er capaciteitsproblemen zijn in het ziekenhuis en dat ze baar daarom niet kunnen opnemen. Doelt ze dan op personeelstekort? Zij is momenteel in levensgevaar en dan word je toch zeker wel opgenomen? Een opname met een sonde kunnen ze haar volgens mij niet verplichten, want ze is een volwassen vrouw van, ik geloof, 28...ook het feit dat zij doet alsof haar tekeningen haar eigen ontwerp zijn stoort mij. Zij kan vast aardig tekenen, maar het zijn geen eigen ontwerpen. Volgens mij is zij een erg ingewikkeld persoon, maar dat zal ook wel door de ziekte komen. Wat een vreselijke rotziekte is het toch ook, ook zo triest voor haar ouders, hun leven staat ook al meer dan 10 jaar op z'n kop...ik hoop het beste voor haar...
  Moderator dinsdag 3 februari 2026 @ 19:25:37 #46
184769 crew  Deisyy
pi_219995614
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 februari 2026 18:59 schreef Flipperkast_007 het volgende:

[..]

Heel verdrietig.
Ik zie dat ze het ook als bericht heeft geplaatst, dat kan ik wel gewoon lezen, in haar stories niet.

Wat triest :{
pi_219995639
quote:
Heel triest.

En heel eerlijk, elke keer als ik naar haar IG ga ben ik bang dat ik een overlijdensbericht te zien krijg. Ik blijf het bizar vinden hoeveel een lichaam aankan.
pi_219995988
Je moet je ook beseffen dat alle updates bij Pascal geschreven worden vanuit haar zieke stem en ziektebeeld. Eerder gaf ze ook aan dat heel veel opties niks waren (haar hoofd zit vol met onmogelijkheden) en werd ze pissig als mensen wel passende opties zonder contra-indicaties aandroegen. Daarnaast kiest ze (vanuit haar ziektebeeld) er telkens zelf voor om behandeling vroegtijdig te beëindigen, eerder te vertrekken bij Rintveld, sonde voeding weer te stoppen na een paar weken, de eventuele mogelijkheid van het ontwikkelen van refeedingsyndroom telkens als excuus te gebruiken om niet te eten etc…

Eerlijk? Dit wordt gewoon een tweede “Emma wil leven” verhaal. Afschuwelijk om aan te zien. Vreselijk voor haar naasten.

[ Bericht 4% gewijzigd door Paardrijden123 op 03-02-2026 20:13:20 ]
pi_219996063
Milou deelde vandaag dat ze tijdens het wandelen altijd een beetje op haar telefoon loopt te scrollen. Wat zonde zeg! Wandelen kan zoveel positiefs opleveren, maar niet als je op je telefoon blijft scrollen.
Ik weet niet zo goed hoe ik het moet benoemen/omschrijven. Maar ik vind het heel ongezond ofzo?
pi_219996083
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 februari 2026 20:06 schreef Paardrijden123 het volgende:
Je moet je ook beseffen dat alle updates bij Pascal geschreven worden vanuit haar zieke stem en ziektebeeld. Eerder gaf ze ook aan dat heel veel opties niks waren (want ze dacht alleen in onmogelijkheden) en werd ze pissig als mensen wel goede opties aandroegen. Daarnaast kiest ze (vanuit haar ziektebeeld) er telkens zelf voor om behandeling vroegtijdig te beëindigen, sonde voeding weer te stoppen etc…
Dat is ook zeker waar. Vaak moeten mensen tot een dieptepunt zinken voordat ze motivatie voelen om te veranderen. Helaas is de motivatie vaak maar tijdelijk. En bij eetstoornissen (maar ook andere ziektes) wordt het vaak steeds meer iemands identiteit. Daar deelde ze een tijd geleden een story over met een post van een ander account. Over hoe het eng is om het los te laten, want wie ziet je nog als je er weer gezond en 'goed' uitziet. En wie ben je als je je ziekte niet meer hebt.
pi_219996192
quote:
17s.gif Op dinsdag 3 februari 2026 20:15 schreef Hocuspocus2 het volgende:
Milou deelde vandaag dat ze tijdens het wandelen altijd een beetje op haar telefoon loopt te scrollen. Wat zonde zeg! Wandelen kan zoveel positiefs opleveren, maar niet als je op je telefoon blijft scrollen.
Ik weet niet zo goed hoe ik het moet benoemen/omschrijven. Maar ik vind het heel ongezond ofzo?
Verslaafd?
Ik wil blijven.
pi_219996195
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 februari 2026 18:55 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Dit is niet zomaar een kind! Dit is haar o zo autonome, zelfstandige kind met een groot verantwoordelijkheidsgevoel!
Hoe kon ik dat vergeten 🤦♀
pi_219996203
HVK geen probleem om naar shoots etc te gaan maar school en zwemles dan is het weer ineens moeilijk allemaal hoor.
Echt…… je zou der toch……. Sorry maar ik kan zo boos worden om dit soort types
pi_219996228
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 februari 2026 20:30 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Verslaafd?
Ja, ik dacht aan ziekelijk. Maar verslaafd is beter passend.
pi_219996244
quote:
En toch denk ik, is dit weer aandacht vragen of is dit echt.
pi_219996259
quote:
17s.gif Op dinsdag 3 februari 2026 20:33 schreef Hocuspocus2 het volgende:

[..]
Ja, ik dacht aan ziekelijk. Maar verslaafd is beter passend.
Ziekelijk kan ook. In elk geval bang om iets te missen.
Ik wil blijven.
pi_219996288
Mijn_geldzaken let op vakantie niet op wat ze uitgeeft.
Maar ze deelt wel van elk drankje, ontbijt etc. de prijs🙄
Ik wil blijven.
pi_219996295
De reacties onder de post van Pascal zijn inmiddels ook uit. Dat heeft niet lang geduurd.
pi_219996301
quote:
Ik vond dit ook bijzonder, als ik ga wandelen zit mijn telefoon in mijn zak en luister ik een podcast ofzo. Maar scrollen tijdens het lopen zal er sowieso in resulteren dat ik de plomp in loop 😂
pi_219996310
Ik vind Lotte haar reactie op diegene die zegt een dermatoloog te zijn echt een beetje kinderachtig
pi_219996350
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 februari 2026 20:44 schreef Paardrijden123 het volgende:
De reacties onder de post van Pascal zijn inmiddels ook uit. Dat heeft niet lang geduurd.
Ik zie ze nog
pi_219996438
MCW zegt niet heel erg van de carnaval te zijn? Die viert toch altijd maximaal carnaval? 🤷🏼‍♀️
pi_219996446
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 februari 2026 20:56 schreef Rimboequeen het volgende:

[..]
Ik zie ze nog
Staan nu weer aan ja 😅 dat duurde net zolang als haar social media stop.
pi_219996450
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 februari 2026 21:11 schreef Iris2.0 het volgende:
MCW zegt niet heel erg van de carnaval te zijn? Die viert toch altijd maximaal carnaval? 🤷🏼‍♀️
Ik kan me van vorig jaar nog commentaar herinneren dat ze met de kinderen zuipend in de stad stonden met carnaval, een paar dagen achter elkaar, zoiets ...?
pi_219996458
Marijke 1212 deelt een foto van haar kotsende kind met een heel verhaal erbij. Sorry maar dit spoort toch niet.
pi_219996499
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 februari 2026 21:13 schreef AccurateAllegiance het volgende:

[..]
Ik kan me van vorig jaar nog commentaar herinneren dat ze met de kinderen zuipend in de stad stonden met carnaval, een paar dagen achter elkaar, zoiets ...?
In haar carnavalsjasje...
pi_219996512
quote:
Ze heeft meermaals foto's gedeeld dat ze in den Bosch carnaval aan t vieren was. Weet niet of ze maximaal alle dagen ging, maar ze is wel geweest. En ze heeft een jolie noe embleem ieder jaar voor op een jasje/kiel.
pi_219996570
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 februari 2026 21:21 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Ze heeft meermaals foto's gedeeld dat ze in den Bosch carnaval aan t vieren was. Weet niet of ze maximaal alle dagen ging, maar ze is wel geweest. En ze heeft een jolie noe embleem ieder jaar voor op een jasje/kiel.
Ze vierden elk jaar carnaval. De sjenell om en gaan! En daarna uitbrakken op de bank.
quote:
Is ze vergeten dat ze dagen achter elkaar carnaval vierde?
Ik wil blijven.
pi_219996579
Dacht bedoelde haar verkering er niet van houd
pi_219996639
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 februari 2026 17:04 schreef papierentas het volgende:

[..]
Gratis tandenborstelhouders, die je dan kunt showen met compleet vergane tandenborstels, want nieuwe zaten niet in de samenwerking.
Nee, ze vervangen stond nog niet in de planner.🥱
pi_219996678
Haha, wát zegt AM nou over de druk van volgers die onverzadigbaar inkijkjes in het gezin willen?
🤯🤯🤯
pi_219996682
Oh wacht, het zijn de volgers die ook druk opleggen lees ik bij AM
Tuurlijk gewoon niet bedenken dat jezelf de schuldige bent
pi_219996693
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 februari 2026 21:49 schreef Johanna38 het volgende:
Haha, wát zegt AM nou over de druk van volgers die onverzadigbaar inkijkjes in het gezin willen?
🤯🤯🤯
Twee zielen één gedachte 😉
pi_219996700
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 februari 2026 21:49 schreef Earring het volgende:
Echt wat een gezwatel van AM en wat een pertinente onzin weer wat ze allemaal verkondigt. Eigen straatje schoonvegen en lekker dom blijven doen want ja....het verdient zo lekker.
  Moderator dinsdag 3 februari 2026 @ 21:52:49 #75
184769 crew  Deisyy
pi_219996709
quote:
MCW zegt niet dat ze zelf niet van de carnaval is, waarschijnlijk heeft ze het over Tim.
pi_219996731
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 februari 2026 21:51 schreef Rimboequeen het volgende:

[..]
Echt wat een gezwatel van AM en wat een pertinente onzin weer wat ze allemaal verkondigt. Eigen straatje schoonvegen en lekker dom blijven doen want ja....het verdient zo lekker.
En dat die mensen van de denktank niet wijzer zijn, daar snap ik ook niets van
pi_219996736
Als ik zie wat er allemaal als aanbevelingen staat van de denktank, dan zou AM heel veel moeten veranderen.

Maar uiteraard geldt dat allemaal niet voor haar, zij doen wat het beste voor haar kinderen is en ze overleggen met ze.

Het lijkt me sterk dat de tweeling het prima vindt dat er met zo’n 90.000 mensen wordt gedeeld welk menstruatieondergoed ze dragen tijdens de gymles.
pi_219996741
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 februari 2026 21:52 schreef Deisyy het volgende:

[..]
MCW zegt niet dat ze zelf niet van de carnaval is, waarschijnlijk heeft ze het over Tim.
Aha gelukkig maar anders wisten wr zeker de meid niet helemaal lekker in haar pannetje was
pi_219996747
Zo mooi hoe Am spreekt over "we" mbt de denktank.

Al haar publieke optreden en ook stories waarin ze zichzelf filmt is ze enorm onzeker, grote verbaasde, verschrikte ogen, veel hakkelen, steeds hetzelfde bekende, vertrouwde, ingestudeerde, riedeltje herhalen en bij kritische vragen geen fatsoenlijk antwoord kunnen produceren.

Dat "we" zal wel meevallen, ze zit er waarschijnlijk alleen voor de diversiteit bij.
  Moderator dinsdag 3 februari 2026 @ 22:02:15 #80
184769 crew  Deisyy
pi_219996786
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 februari 2026 21:56 schreef Iris2.0 het volgende:

[..]
Aha gelukkig maar anders wisten wr zeker de meid niet helemaal lekker in haar pannetje was
Valt dus best mee :D
pi_219996800
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 februari 2026 14:33 schreef Missinglink24 het volgende:
Klopt, ze heeft ze niet gestolen. Maar als het Judith uitkomt dan wijkt ze maar wat graag af van de regels en voorwaarden! Totdat dat in haar nadeel zou zijn, dan staat ze op haar achterste benen en moet iedereen voor haar rennen om het te corrigeren. Dat steekt mij zo van deze actie.

[ Bericht 0% gewijzigd door Danielle_ op 03-02-2026 22:22:07 ]
pi_219996855
quote:
Wellicht met haar meerdere accounts op al haar linkjes klikken? 🙈
pi_219996928
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 februari 2026 22:11 schreef Mallorcameisje het volgende:

[..]
Wellicht met haar meerdere accounts op al haar linkjes klikken? 🙈
En Chinezen kopen. 😂
pi_219996964
Dat filmpje wat AM deelt, een volwassen vrouw die een suf grapje doet met een middelvinger, dat vindt zij echt humor he? Eigenlijk zegt dat toch al alles… 😅
pi_219996985
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 februari 2026 22:28 schreef Danielle_ het volgende:
Dat filmpje wat AM deelt, een volwassen vrouw die een suf grapje doet met een middelvinger, dat vindt zij echt humor he? Eigenlijk zegt dat toch al alles… 😅
En dan praat AM over "haar huis". Ze gedraagt zich als CEO van een onderneming.
pi_219996991
Mijn hemel wat dbm nu weer plaatst 😵💫 Die vrouw heeft echt het niveau van een puber zeg
pi_219996999
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 februari 2026 22:28 schreef Danielle_ het volgende:
Ja, en of we allemaal op haar willen stemmen als Hahahihihoho beste grappenmaker.

Want dan komt ze misschien ook wel grappig doen *kuch* op de fenklupdag.
pi_219997007
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 februari 2026 22:33 schreef Rimboequeen het volgende:

[..]
En dan praat AM over "haar huis". Ze gedraagt zich als CEO van een onderneming.
Haar kinderen, haar huis..
MG is een soort wormvormig aanhangsel, heb ik regelmatig het idee.
pi_219997208
Waarom schrijft DBM altijd 'meenste'? Dat is toch geen typfout of dialect? Zou ze echt denken dat je het zo schrijft?
pi_219997554
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 februari 2026 23:36 schreef Snaky het volgende:
Waarom schrijft DBM altijd 'meenste'? Dat is toch geen typfout of dialect? Zou ze echt denken dat je het zo schrijft?
*dyslexie*
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
pi_219997681
quote:
Volgens mij denkt ze echt dat je dat zo schrijft
pi_219997788
quote:
0s.gif Op woensdag 4 februari 2026 00:33 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
Volgens mij denkt ze echt dat je dat zo schrijft
En ze gebruikt t zo vaak dat haar telefoon het waarschijnlijk niet meer corrigeert
pi_219998063
Nou DBM kan blij zijn, we werden hier net ruw gewerkt door een NL alert vanwege ijzel.(code rood) Ze mag haar kindjes dus neem ik thuishouden,dit keer hoeft ze geen smoes te verzinnen. (Maar ja die sportschool, daar moet ze natuurlijk heen)
  Moderator / Colorchick woensdag 4 februari 2026 @ 07:22:12 #94
382129 crew  Donna
pi_219998174
quote:
0s.gif Op woensdag 4 februari 2026 06:49 schreef IlseMarije het volgende:
Nou DBM kan blij zijn, we werden hier net ruw gewerkt door een NL alert vanwege ijzel.(code rood) Ze mag haar kindjes dus neem ik thuishouden,dit keer hoeft ze geen smoes te verzinnen. (Maar ja die sportschool, daar moet ze natuurlijk heen)
School is hier helemaal gesloten. Eerst was het tot 11 uur en nu volledig.
Zal bij DBM ook wel zo zijn.
pi_219998207
quote:
0s.gif Op woensdag 4 februari 2026 06:49 schreef IlseMarije het volgende:
Nou DBM kan blij zijn, we werden hier net ruw gewerkt door een NL alert vanwege ijzel.(code rood) Ze mag haar kindjes dus neem ik thuishouden,dit keer hoeft ze geen sm
oes te verzinnen. (Maar ja die sportschool, daar moet ze natuurlijk heen)
Nee joh, tuurlijk is de blije mama weer boos, terwijl ze in dr bed kan blijven stinken, op Threads schrijft ze nl dit:

'ik had verdorie lekker kunnen slapen nu.

Tot ik om 5 uur gewekt werd door twee strooiwagens die stapvoeds door de straat gingen (door de gladheid natuurlijk). En daarna sliep ik bijna weer kwam die nl alart met code rood. School is dicht, ik HAD kunnen slapen.

En hier kan ik dus paniek aanvallen van krijgen want ik heb nu te weinig geslapen en nu ga ik heel de dag op mijn tandvlees moeten lopen.

Wat heeft de mijt het toch zwaar hé😂
pi_219998211
Ja hier ook eerst later beginnen en nu helemaal dicht.
pi_219998226
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 februari 2026 21:55 schreef Huisopdehoek het volgende:
Als ik zie wat er allemaal als aanbevelingen staat van de denktank, dan zou AM heel veel moeten veranderen.

Maar uiteraard geldt dat allemaal niet voor haar, zij doen wat het beste voor haar kinderen is en ze overleggen met ze.

Het lijkt me sterk dat de tweeling het prima vindt dat er met zo’n 90.000 mensen wordt gedeeld welk menstruatieondergoed ze dragen tijdens de gymles.
Als er geen filmpje of foto van de tweeling bij is, dan weten die 90000 volgers toch niet over welk kind het gaat? Daar heeft AM echt over nagedacht hoor. Ze mis/gebruikt haar kinderen niet voor het geld, echttt niettt
pi_219998241
quote:
0s.gif Op woensdag 4 februari 2026 07:29 schreef opwegnaar het volgende:

[..]
Nee joh, tuurlijk is de blije mama weer boos, terwijl ze in dr bed kan blijven stinken, op Threads schrijft ze nl dit:

Tot ik om 5 uur gewekt werd door twee strooiwagens die stapvoeds door de straat gingen (door de gladheid natuurlijk). En daarna sliep ik bijna weer kwam die nl alart met code rood. School is dicht, ik HAD kunnen slapen.

En hier kan ik dus paniek aanvallen van krijgen want ik heb nu te weinig geslapen en nu ga ik heel de dag op mijn tandvlees moeten lopen.

Dat tandvlees moet onderhand toch wel kapot zijn bij haar, daar loopt ze iedere dag op.
pi_219998247
quote:

[..]

Zij spoort echt niet.
pi_219998274
quote:

[..]

😂🤣 in haar geval kan ze toch gewoon op de bank gaan liggen met flip en flap op hun eigen switchjes er naast... af en toe wat chips en snoep er in en het is zo 7 uur 👍
pi_219998304
quote:

[..]

En doorrrrrr op karakter 🫣
pi_219998327
quote:

[..]

Een paniekaanval omdat je een paar keer wakker bent geworden?
Dan gaat ze vanmiddag toch in bed liggen? Daar heeft ze normaal ook niet zo’n moeite mee.

Ben benieuwd of zij zich er bewust van is dat werkende mensen dit dus ook wel eens hebben, weinig slaap, en dat die dan alsnog een dag moeten werken _O-
pi_219998338
Ze heeft overigens 2 uur geleden ook al liggen posten op Threads. Als je wil slapen zou je misschien beter niet online kunnen zijn :')
pi_219998397
Sanneke op Threads:

"Mensen geven al hun spaargeld uit aan kerst terwijl ze na jaren kans maken op een woning?"

Dit gaf ze als reactie op iemand die reageerde op haar bericht over alle afhakers op de woning die ze mogen bezichtigen.

Ik weet niet hoor 🫣
pi_219998403
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 februari 2026 21:49 schreef Earring het volgende:
Ja dezelfde volgers natuurlijk die graag willen dat ze zegt wanneer ze er niet is , zei ze een keer ,
A’j mekaar geliek geft, bu’j rap oet e kuierd Als je niet in dicussie gaat, ben je snel uitgepraat
Aj gen kop hebt kuj ok niet uut het roam kiekn - als je geen hoofd hebt kun je ook niet uit het raam kijken
pi_219998426
quote:
1s.gif Op woensdag 4 februari 2026 08:00 schreef Maremare het volgende:
Sanneke op Threads:

"Mensen geven al hun spaargeld uit aan kerst terwijl ze na jaren kans maken op een woning?"

Dit gaf ze als reactie op iemand die reageerde op haar bericht over alle afhakers op de woning die ze mogen bezichtigen.

Ik weet niet hoor 🫣
Zij wordt met de dag dommer.
Er kunnen zoveel redenen zijn waarom iemand een reactie intrekt.

Ben trouwens benieuwd hoeveel geld zij hebben gereserveerd voor een andere woning. Verf, vloeren, raambekleding, meubels etc. tikt lekker aan.

[ Bericht 8% gewijzigd door JaNeeDan op 04-02-2026 08:24:57 ]
Ik wil blijven.
pi_219998459
quote:

[..]

Stapvoeds :)
Fijn dat ze er even bij stil staat dat er mensen zijn die 's nachts hun bed uitkomen voor de veiligheid van andere mensen.
pi_219998483
quote:
Ze schrijft zoveel dingen vreemd.
Meenst, meenstal, vannochtend, jongentje, stapvoeds, veel woorden hakt ze door 2. Deze dame wil zoveel aandacht en verzint van alles om dat te krijgen.
pi_219998530
quote:

[..]

Die vrouw is echt niet goed. DBM kan alleen maar haarzelf als middelpunt zien en totaal niet redeneren vanuit anderen. En empathie zie ik ook niet echt.

Ik schrok ook wakker van de NL alert, maar was blij dat het mooi optijd kwam. Anders waren sommige van mijn collega's al naar werk vertrokken.
pi_219998569
quote:
Sanneke op Threads:

Ik weet niet hoor 🫣
En zij geeft alles uit aan weekendjes weg 🫣
pi_219998579
quote:
1s.gif Op woensdag 4 februari 2026 08:06 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]

Ben trouwens benieuwd hoeveel geld zij hebben gereserveerd voor een andere woning. Verf, vloeren, raambekleding, meubels etc. tikt lekker aan.
Weinig denk ik. Ze heeft weleens gezegd dat ze alles nieuw moeten kopen
pi_219998584
quote:

[..]

Niks, daar stuur je toch tikkies voor?
pi_219998586
quote:
0s.gif Op woensdag 4 februari 2026 08:29 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
En zij geeft alles uit aan weekendjes weg 🫣
Nou ja dat snap ik wel, ze is daar ook zó aan toe steeds!
pi_219998622
quote:
0s.gif Op woensdag 4 februari 2026 08:32 schreef Mirp het volgende:

[..]
Niks, daar stuur je toch tikkies voor?
Zij waarschijnlijk wel. Zou alles wat in de keet staat bij de keet horen? Dus ook de pannen etc.?
Ik wil blijven.
pi_219998627
quote:
0s.gif Op woensdag 4 februari 2026 08:31 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
Weinig denk ik. Ze heeft weleens gezegd dat ze alles nieuw moeten kopen
Misschien gaat ze gordijnen maken van de bizarre hoeveelheid kleding die ze voor haar zoon koopt.
Ik wil blijven.
pi_219998639
Gisteren schreef iemand hier dat marijke1212 een foto van haar spugende kind had geplaatst. Ik heb nog nooit bij haar gekeken maar nu kwam deze foto voorbij op mijn insta (ik blijf het bizar vinden hoe dit werkt). Ik vind hier zoveel van. Het enige wat mijn kinderen nodig hadden als ze moesten spugen of dachten dat ze moesten spugen waren mijn handen die ze vasthielden.
Ik wil blijven.
pi_219998675
quote:
0s.gif Op woensdag 4 februari 2026 08:39 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Misschien gaat ze gordijnen maken van de bizarre hoeveelheid kleding die ze voor haar zoon koopt.
Dat kan ze vanaf de bank doen
pi_219998707
quote:
0s.gif Op woensdag 4 februari 2026 08:43 schreef JaNeeDan het volgende:
Gisteren schreef iemand hier dat marijke1212 een foto van haar spugende kind had geplaatst. Ik heb nog nooit bij haar gekeken maar nu kwam deze foto voorbij op mijn insta (ik blijf het bizar vinden hoe dit werkt). Ik vind hier zoveel van. Het enige wat mijn kinderen nodig hadden als ze moesten spugen of dachten dat ze moesten spugen waren mijn handen die ze vasthielden.
Ik vind haar sowieso wel in het rijtje Kaya, DBM enz passen. Ik volg haar niet, ze komt wel regelmatig voorbij, en zij heeft ook al-tijd iets.
pi_219998752
quote:
88s.gif Op woensdag 4 februari 2026 08:52 schreef Mirp het volgende:

[..]
Ik vind haar sowieso wel in het rijtje Kaya, DBM enz passen. Ik volg haar niet, ze komt wel regelmatig voorbij, en zij heeft ook al-tijd iets.
Kaya ken ik ook niet en DBM heeft mij geblokkeerd. Bij DBM kijk ik heel af en toe via mollygram maar dat is eigenlijk alleen wanneer hier iets wordt geschreven over haar bijzondere outfits.
Ik wil blijven.
pi_219998833
Mensen vergeet niet, haar brein kan dit niet aan, ze is bijzonder en het enigste mens met adhd en autisme

Nou lieve DBM ik heb ook adhd en mijn brein staat ook 24/7 aan, maar mijn lijf ook 🤣

Ik vind haar zo het slachtoffer spelen, met kijk mij eens, is ze wel getest op adhd of schud ze die ook uit haar mouw?

En haar post ik wordt vrouwelijker ik lach nog
pi_219998839
quote:

[..]

Dit was vooral waarom ik aansloeg op haar opmerking. Ze verbaast zich erover dat mensen alles uitgeven. Doet ze zelf ook. En straks zielige huilie huilie verhalen over dat alles zo duur is en of iedereen even geld wil overmaken via haar Tikkie-linkje, omdat niemand haar eerder heeft verteld dat alles duur is en dat het niet handig is om al je geld uit te geven aan weekendjes weg.
pi_219998840
quote:
0s.gif Op woensdag 4 februari 2026 08:48 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
Dat kan ze vanaf de bank doen
Ze zit sinds een paar weken op filmpjes minder op de bank. Maar hangt dan bij Dion aan het keukenblad, of zit opeens op de grond, of aan de keukentafel. O, wat voelt zij zich aangesproken, maar ze leest hier niet hoor.

De zin over kerst doet ze overkomen alsof het raar is dat mensen hun spaargeld uitgegeven zouden hebben aan kerst terwijl ze een woning willen. Nou ik weet niet, maar ik krijg niet het idee dat zij voldoende geld hebben om een woning in te richten. Maar misschien krijgt ze nog wat van haar moeder en schoonouders ofzo, nog wat tikkies eruit, dan heb je inderdaad geen spaargeld nodig.
pi_219998849
quote:
0s.gif Op woensdag 4 februari 2026 07:38 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
😂🤣 in haar geval kan ze toch gewoon op de bank gaan liggen met flip en flap op hun eigen switchjes er naast... af en toe wat chips en snoep er in en het is zo 7 uur 👍
Maar flap eet toch niets. Lekker makkelijk 🙈
pi_219998872
Mijn mond valt echt open.. DBM wordt wakker van strooiwagens (je weet wel, die ervoor zorgen dat het leefbaar is buiten en mensen wellicht wel naar hun werk kunnen) en krijgt een paniekaanval omdat ze om 5u wakker is en daarna ‘op haar tandvlees moet lopen’.

Er wordt hier steeds gezegd dat Sanneke op zoek moet naar een coach maar ik denk eerder dat DBM daar meer gebaat bij is.
0 draagkracht en draagvlak. Ongekend bijzonder hoe je zo in het leven kunt staan en het ook nog schaamteloos in een filmpje vertellen.
pi_219998873
Dion en Sanneke hadden beide toch een eigen woning? Huren ze nu gemeubileerd? Of staan hun spullen ergens in een opslag? Zo'n chalet zou naar mijn idee compleet met inventaris moeten zijn. Dan zouden hun beide alle huisraad hebben weggedaan. Zou wel kloppen met het idee dat ze hier voorlopig zouden kunnen blijven wonen.
pi_219998876
quote:
0s.gif Op woensdag 4 februari 2026 09:11 schreef Moppie1982 het volgende:
Mensen vergeet niet, haar brein kan dit niet aan, ze is bijzonder en het enigste mens met adhd en autisme

Nou lieve DBM ik heb ook adhd en mijn brein staat ook 24/7 aan, maar mijn lijf ook 🤣

Ik vind haar zo het slachtoffer spelen, met kijk mij eens, is ze wel getest op adhd of schud ze die ook uit haar mouw?

hahahaahah en dan de story erna met een t shirt van The simpsons! Ja ze wordt steeds vrouwelijker wel 🙈
pi_219998894
quote:

En 1,5-2 jaar geleden hoorde je haar nooit over dat 'haar brein het niet aankan' of ontprikkelen of whatever.
Autisme leek haar wel interessant voor erbij...
  Moderator / Colorchick woensdag 4 februari 2026 @ 09:24:25 #128
382129 crew  Donna
pi_219998919
quote:

Het is een beetje zoals 'sex sells' vroeger. Op the gram is het ADHD en autisme dat 'sells'.
pi_219998959
Och ons Debbie heeft een ballon gestuurd naar Janneke.
pi_219999014
quote:
0s.gif Op woensdag 4 februari 2026 09:27 schreef Nooomi het volgende:
Hm.. heb niet perse het idee dat zij zo close zijn dat Janneke haar larf avontuur aan Debbie zou appen 🙈
pi_219999063
Tamara schrijft 'hij heeft een poos met Toon wezen spelen'. Is dat streekgebonden taalgebruik?
pi_219999073
quote:
0s.gif Op woensdag 4 februari 2026 09:18 schreef Lalaland79 het volgende:
Dion en Sanneke hadden beide toch een eigen woning? Huren ze nu gemeubileerd? Of staan hun spullen ergens in een opslag? Zo'n chalet zou naar mijn idee compleet met inventaris moeten zijn. Dan zouden hun beide alle huisraad hebben weggedaan. Zou wel kloppen met het idee dat ze hier voorlopig zouden kunnen blijven wonen.
Ik mag hopen dat ze nog ergens spullen hebben staan.
Ik heb eens gekeken naar het woningaanbod in Hellevoetsluis (geen idee of ik alles kan zien als niet ingelogd persoon). Ik zie 1 flat aangeboden worden en meer is er niet (zoals ze zelf ook al meerdere keren heeft aangegeven). 2 slaapkamers en alles moet eraan gedaan worden. Geen vloeren, geen lampen, geen gordijnen, geen apparaten in de keuken aanwezig. Ik vind dit zo niet duurzaam, maar dat is een andere discussie.

Maar als dit hem is, dan is de locatie in ieder geval top voor Sanneke, dan kan zo lopende de winkels in en heerlijk shoppen elke dag. Spare rib express zit beneden, alle supermarkten binnen een paar honderd meter, een Bruna voor alle pakketten, wat wil ze nog meer!
pi_219999193
quote:
0s.gif Op woensdag 4 februari 2026 09:18 schreef Bibii13 het volgende:
Mijn mond valt echt open.. DBM wordt wakker van strooiwagens (je weet wel, die ervoor zorgen dat het leefbaar is buiten en mensen wellicht wel naar hun werk kunnen) en krijgt een paniekaanval omdat ze om 5u wakker is en daarna ‘op haar tandvlees moet lopen’.
Maar volgens haar worden de kinderen ‘s nachts fokkong vaak ziek. Heel erg ziek. En hebben ze vreselijke nachtmerries. En dan moet zij er uit want de hele bovenverdieping moet gedweild worden en ze moest naast sapperdeflap zitten.

En alle keren krijgt ze een paniekaanval?

Ze kan weer om 19 uur naar bed want de rest doet man. Dat is dan toch een normale ‘werk’dag?

DBM kan niet aan de wedstrijd meedoen want ‘oeps’ vergeten in te schrijven, maar van mij krijgt ze een medaille: de eerste prijs voor het overdrijven.
pi_219999270
quote:
0s.gif Op woensdag 4 februari 2026 09:18 schreef Bibii13 het volgende:

Er wordt hier steeds gezegd dat Sanneke op zoek moet naar een coach maar ik denk eerder dat DBM daar meer gebaat bij is.
0 draagkracht en draagvlak. Ongekend bijzonder hoe je zo in het leven kunt staan en het ook nog schaamteloos in een filmpje vertellen.
In dat filmpje zegt ze wel dat er momenteel oorlogen zijn en dat dat 1000x erger is....DBM, dat is 100.000 miljoen keer erger, jouw gezeur, geklaag en gezever over dingen stelt helemaal NIKS voor.
pi_219999346
Op Threads zegt iemand; ik hoop dat je hulp hebt met je paniekaanvallen.
DBM; geld zal helpen. Doneer nu aan stichting K op Giro 123.

Tot zover haar paniekaanvallen. Dan zou je zo’n reactie niet geven.
pi_219999357
Sanneke heeft zoveel geld apart gezet als ze gaat ontvangen op een tikkie die ze tegen die tijd wel open zal zetten, omdat volgers zeggen dat ze dit moet doen. Want het is haar zo gegund..

DBM moet niet zo zeuren, als ze geen NL alert had gehad, had ze daarover kunnen zeuren. Ik kan het me niet voorstellen, want hier schijnt de zon, maar ik hoorde net op de radio dat zelfs de strooiwagens niet overal veilig de weg op konden in het noorden. Dus wees blij dat je gewaarschuwd wordt. En dan paniekaanvallen krijgen omdat je ff een uurtje minder slaapt. Ze hoeft niks te doen vandaag, maximaal schermtijd voor haar en de kinderen en ze kan vanavond weer vroeg naar bed 🤷‍♀️.

Tamara heeft altijd een beetje bijzonder taalgebruik, weet niet of t streekgebonden is, hier zeggen mensen ook wel 'zijn wezen spelen' mijn nekharen gaan er van overeind staan haha.
pi_219999396
Ik had zo'n vriendin die na een slechte nacht volledig uit de running was. Afhankelijk van slaapmedicatie. Maar die liet haar man later naar week gaan zodat hij de kinderen naar school kon brengen. En liet hem eerder thuiskomen, zodat hij de kinderen uit school kon halen. Of liet mij de kinderen doen. Uiteindelijk gezegd dat ze hulp moet zoeken want dit is niet normaal. Masr dat was het aller gemeenste wat ik kon zeggen. Jank dank ook niet.

Ze zou een goede vriendin voor DBM zijn. Ik kan er niet mee omgaan. Kop op en bikkel even door.
pi_219999431
quote:
Sanneke op Threads:

Ik weet niet hoor 🫣
Zij snapt niet waarom mensen op een woning reageren en dan afhaken als ze mogen komen bezichtigen.

Hoe kan je zo simpel zijn? Ik kan zo wel 10 redenen bedenken.

Mijn zoon probeert ook aan een woning te komen, ik heb met mijn account op twee woningen gereageerd om te kijken hoeveelste ik zou worden. STEL dat ik zou mogen komen kijken, zou ik ook afzeggen natuurlijk.
pi_219999461
quote:
1s.gif Op woensdag 4 februari 2026 09:13 schreef Maremare het volgende:

[..]
Dit was vooral waarom ik aansloeg op haar opmerking. Ze verbaast zich erover dat mensen alles uitgeven. Doet ze zelf ook. En straks zielige huilie huilie verhalen over dat alles zo duur is en of iedereen even geld wil overmaken via haar Tikkie-linkje, omdat niemand haar eerder heeft verteld dat alles duur is en dat het niet handig is om al je geld uit te geven aan weekendjes weg.
Alsof zij weet wat de reden is dat iemand een reactie intrekt. Is gewoon een wilde gok. Haar fantasie gaat met haar op de loop. Dat kan zomaar komen doordat haar eigen leven zo beperkt is, dat kan rare dingen met een brein doen. Sanneke is daar een goed voorbeeld van.
Ik wil blijven.
pi_219999496
quote:
0s.gif Op woensdag 4 februari 2026 09:49 schreef opwegnaar het volgende:

[..]
In dat filmpje zegt ze wel dat er momenteel oorlogen zijn en dat dat 1000x erger is....DBM, dat is 100.000 miljoen keer erger, jouw gezeur, geklaag en gezever over dingen stelt helemaal NIKS voor.
precies dat, of mensen die ongeneselijk ziek zijn en elke dag vechten tegen die ziekte 😔 Laat haar maar hulp zoeken bij haar paniek aanvallen om niks
pi_219999636
quote:
0s.gif Op woensdag 4 februari 2026 09:59 schreef Mirp het volgende:
Op Threads zegt iemand; ik hoop dat je hulp hebt met je paniekaanvallen.
DBM; geld zal helpen. Doneer nu aan stichting K op Giro 123.

Tot zover haar paniekaanvallen. Dan zou je zo’n reactie niet geven.
Ook zo onaardig als iemand iets tegen je zegt _O-
pi_219999716
Milou moet even aan GPT vragen wanneer het weer tijd is om de oven te poetsen.
pi_219999736
Als DBM nou eens wat nuttigs zou gaan doen met dat mega actieve brein van haar, dan is dat brein ‘s nachts misschien ook wat rustiger.

Gewoon 4 (!!) minuten kunnen praten over hoe erg het is dat ze geen volledige nacht heeft gehad. Terwijl ze vandaag de deur letterlijk niet uit hoeft. Sanneke zegt soms: geef mij deze problemen.
In deze zou ik dat snappen.
pi_219999816
quote:
0s.gif Op woensdag 4 februari 2026 09:34 schreef Snaky het volgende:
Tamara schrijft 'hij heeft een poos met Toon wezen spelen'. Is dat streekgebonden taalgebruik?
Nee dat is niet streekgebonden. Maar ze zegt het vaak. Net als dat ‘hij wilt’ dat zie je ook steeds vaker. Niet alleen hier dus. Zag op threads laatst daar een hele post over van iemand die zich daar enorm aan stoorde.
pi_219999854
quote:
0s.gif Op woensdag 4 februari 2026 09:15 schreef Mallorcameisje het volgende:

[..]
Maar flap eet toch niets. Lekker makkelijk 🙈
Wel chips snoep en bifi... als je bak naast de bank zet kan je het zo naar ze toe gooien
pi_219999905
quote:
1s.gif Op woensdag 4 februari 2026 10:43 schreef LeSage het volgende:
Als DBM nou eens wat nuttigs zou gaan doen met dat mega actieve brein van haar, dan is dat brein ‘s nachts misschien ook wat rustiger.

Gewoon 4 (!!) minuten kunnen praten over hoe erg het is dat ze geen volledige nacht heeft gehad. Terwijl ze vandaag de deur letterlijk niet uit hoeft. Sanneke zegt soms: geef mij deze problemen.
In deze zou ik dat snappen.

Zo echt... als ze mijn avond/ochtend hadden gehad zouden ze helemaal overhoop liggen 😵‍💫 (ik ook wel een beetje 😂🤣 maar ik heb daar toevallig vandaag geen tijd voor)
pi_219999938
quote:
0s.gif Op woensdag 4 februari 2026 09:27 schreef Nooomi het volgende:
Zag ik ook, en dan die app erbij. Toch voel ik nog steeds geen vriendschap, jammer Deb!
pi_219999996
quote:
1s.gif Op woensdag 4 februari 2026 10:04 schreef ZombieQueen het volgende:
Ik had zo'n vriendin die na een slechte nacht volledig uit de running was. Afhankelijk van slaapmedicatie. Maar die liet haar man later naar week gaan zodat hij de kinderen naar school kon brengen. En liet hem eerder thuiskomen, zodat hij de kinderen uit school kon halen. Of liet mij de kinderen doen. Uiteindelijk gezegd dat ze hulp moet zoeken want dit is niet normaal. Masr dat was het aller gemeenste wat ik kon zeggen. Jank dank ook niet.

Ze zou een goede vriendin voor DBM zijn. Ik kan er niet mee omgaan. Kop op en bikkel even door.
Heet jouw vriendin toevallig Debbie? 😋 #grapjehe
pi_220000013
Dbm wil ik het niet eens over hebben. Die had beter gewoon lui kunnen heten,dat die vent van haar ook nooit eens optreedt
pi_220000021
quote:
0s.gif Op woensdag 4 februari 2026 10:42 schreef Blossemtje_twente het volgende:
Milou moet even aan GPT vragen wanneer het weer tijd is om de oven te poetsen.
Ze zal het klusje wel laten liggen voor taaktober
pi_220000033
Ben benieuwd hoelang Debbie het nog offline vol gaat houden
pi_220000047
En dan gaat Milou met hoofdpijn en moe zijn lekker een rondje door de stad. Dan denk ik waarom, om nog meer meuk te halen?? Ga dan lekker wat in huis aanrommelen, haar zoontje speelt heus wel
pi_220000062
quote:
0s.gif Op woensdag 4 februari 2026 09:24 schreef Donna het volgende:

[..]
Het is een beetje zoals 'sex sells' vroeger. Op the gram is het ADHD en autisme dat 'sells'.
Ja echt zo hoor! En geloof me adhd is echt niet fijn om te hebben en je bent echt niet stoer of zielig als je dat label hebt, maar je kan er gewoon mee leven en hoeft het niet als excuus overal op te gebruiken.. en dat is natuurlijk ook wat vele doen..
pi_220000074
quote:
0s.gif Op woensdag 4 februari 2026 11:03 schreef Iris2.0 het volgende:
Dbm wil ik het niet eens over hebben. Die had beter gewoon lui kunnen heten,dat die vent van haar ook nooit eens optreedt
Die vent is ook een sulletje rozenwater. Ik 'ken' hem van toen ik 16 was. Niet echt kennen hoor, onze groepjes kruisten elkaar wel eens. Ik weet wie hij is.
pi_220000082
quote:
0s.gif Op woensdag 4 februari 2026 11:05 schreef Mallorcameisje het volgende:
En dan gaat Milou met hoofdpijn en moe zijn lekker een rondje door de stad. Dan denk ik waarom, om nog meer meuk te halen?? Ga dan lekker wat in huis aanrommelen, haar zoontje speelt heus wel
Snap ik ook niet, als je er zo'n last van hebt dan ga je toch gewoon naar huis?
Als je echt iets moet halen omdat je anders niet te eten hebt snap ik het, maar voor nog meer meuk. Het huis is een keer vol zou je denken 🙈
pi_220000102
quote:
0s.gif Op woensdag 4 februari 2026 09:44 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]
Maar volgens haar worden de kinderen ‘s nachts fokkong vaak ziek. Heel erg ziek. En hebben ze vreselijke nachtmerries. En dan moet zij er uit want de hele bovenverdieping moet gedweild worden en ze moest naast sapperdeflap zitten.

En alle keren krijgt ze een paniekaanval?

Ze kan weer om 19 uur naar bed want de rest doet man. Dat is dan toch een normale ‘werk’dag?

DBM kan niet aan de wedstrijd meedoen want ‘oeps’ vergeten in te schrijven, maar van mij krijgt ze een medaille: de eerste prijs voor het overdrijven.
Als ik een paniekaanval heb, kan ik dat even niet natypen hoor, überhaupt ga ik niet op me telefoon, die vrouw is echt rijp voor slachtofferhulp
pi_220000110
quote:
0s.gif Op woensdag 4 februari 2026 11:03 schreef Iris2.0 het volgende:
En dan verwacht je dat dbm gewillig 'ja en amen' zegt?
Ze zijn niet voor niks bij elkaar, kan me niet voorstellen dat Kim een X aantal jaar geleden (geen idee hoe lang zij samen zijn) het toppunt van positiviteit is geweest🙈. En misschien klaagt ze vooral op insta en niet zo zeer tegen haar man haha.
  Moderator / Colorchick woensdag 4 februari 2026 @ 11:11:04 #158
382129 crew  Donna
pi_220000112
quote:
0s.gif Op woensdag 4 februari 2026 11:07 schreef Moppie1982 het volgende:

[..]
Ja echt zo hoor! En geloof me adhd is echt niet fijn om te hebben en je bent echt niet stoer of zielig als je dat label hebt, maar je kan er gewoon mee leven en hoeft het niet als excuus overal op te gebruiken.. en dat is natuurlijk ook wat vele doen..
Ik heb ADHD dus ik weet er alles van idd. Ik vind het wel tof dat er meer aandacht komt voor vrouwen met ADHD op social media, maar dit is echt een heel andere kant, helaas. :') :') :')
pi_220000170
quote:
0s.gif Op woensdag 4 februari 2026 11:11 schreef Donna het volgende:

[..]
Ik heb ADHD dus ik weet er alles van idd. Ik vind het wel tof dat er meer aandacht komt voor vrouwen met ADHD op social media, maar dit is echt een heel andere kant, helaas. :') :') :')
Ja het is ook fijn, wij hebben vaak een andere adhd dan mannen, en dat weet ik ook..ik sta smorgens ook moe op, en om 14:00 ben ik bekaf.. maar weet je doorzetten kan je leren ook met adhd. Ik ben pas verhuisd en dan ben ik echt blij met me adhd, bij mij blijft niets liggen ik ga door en door.. en eerlijk dbm speelt vaak uren spelletjes, ik kan dat niet hoor.. te snel afgeleid net als films en series, dan bedenk ik van alles weer
Ik ben bijv erg impulsief, zie haar alleen maar op karakter daarom vroeg ik ook of ze wel officieel getest is, en dan nog autisme erbij. Tis wat
pi_220000425
AM die de rechten van haar gezin moet bevechten?
Doen alsof ze haar kinderen niet meer inzet, nee het staat niet meer in de contracten misschien, maar ze worden gewoon nog gebruikt.
pi_220000508
Am kan je niet serieus nemen, kind van 22 nog een puber noemen
pi_220000662
quote:
0s.gif Op woensdag 4 februari 2026 11:53 schreef Moppie1982 het volgende:
alles om de oudste kinderen maar in de schijnwerpers te zetten.

Ik heb soms het idee dat de kinderen Guus en jonger haar eigenlijk alleen maar teveel moeite kosten. Altijd zuchten en steunen, korte antwoorden geven en dan weer zuchten.
pi_220000722
quote:
0s.gif Op woensdag 4 februari 2026 11:53 schreef Moppie1982 het volgende:
En andere fluflu’s noemen hun kind puber wanneer ze net van de peuterspeelzaal af zijn.
Ik wil blijven.
pi_220000752
quote:
0s.gif Op woensdag 4 februari 2026 12:20 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
En andere fluflu’s noemen hun kind puber wanneer ze net van de peuterspeelzaal af zijn.
De puberteit is tegenwoordig vanaf 6jaar tot een jaar of 30 als je de fluflu's moet geloven 😅

Wat ik ook zo'n irritante trend vind: bij een foto van een 6/7jarige zetten: 'sinds wanneer ben jij 16?'.
Sinds nog nooit, stop met je kinderen groter (of kleiner) te kijken dan ze zijn
pi_220000838
quote:
1s.gif Op woensdag 4 februari 2026 12:23 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
De puberteit is tegenwoordig vanaf 6jaar tot een jaar of 30 als je de fluflu's moet geloven 😅

Wat ik ook zo'n irritante trend vind: bij een foto van een 6/7jarige zetten: 'sinds wanneer ben jij 16?'.
Och ja, MCW en JvP deden/doen dat ook altijd.
pi_220000852
quote:
1s.gif Op woensdag 4 februari 2026 12:23 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]

Pfff die is echt irritant, die zeggen ze zo vaak
pi_220000860
Oh en AM noemt Jim van 25 toch ook nog steeds haar puber?
pi_220000874
Of je kind vriendje noemen, eeuwige jeuk
pi_220000875
quote:
0s.gif Op woensdag 4 februari 2026 12:20 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Daarom draagt de oudste van Debbie ook al make up toch? Is ook al een puber.
pi_220000877
AM wordt gek van de mannen, want nog meer 'troep' in huis, zegt dezelfde AM die wekelijks een berg zooi van de drukke mama's opgestuurd krijgt.
Heb ergens het idee dat de 'zooi' van Maarten iig nog functioneel is.
pi_220000993
Jim komt aanrijden, uiteraard staat AM in de deuropening. ‘Waar was je nou?!’ Roept ze.

Jim zegt dat hij examen had. En moeders filmt door, vraagt niet eens even meteen ‘hoe ging het’?

[ Bericht 0% gewijzigd door Huisopdehoek op 04-02-2026 14:32:46 ]
pi_220001007
quote:
0s.gif Op woensdag 4 februari 2026 10:08 schreef Lodelie het volgende:

[..]
Zij snapt niet waarom mensen op een woning reageren en dan afhaken als ze mogen komen bezichtigen.

Hoe kan je zo simpel zijn? Ik kan zo wel 10 redenen bedenken.

Mijn zoon probeert ook aan een woning te komen, ik heb met mijn account op twee woningen gereageerd om te kijken hoeveelste ik zou worden. STEL dat ik zou mogen komen kijken, zou ik ook afzeggen natuurlijk.
Hier krijg je niet alleen punten als je ingeschreven staat, maar juist als je actief zoekt en reageert. En dan zeg je het af als je er nog niet aan toe bent, ofzo.
pi_220001270
quote:
0s.gif Op woensdag 4 februari 2026 11:04 schreef Muisjeruisje het volgende:
Ben benieuwd hoelang Debbie het nog offline vol gaat houden
Misschien wel tot er een herindicatie WMO is, of herkeuring UWV? Dat ze daardoor nu offline is op de gram, voor wat betreft haar eigen feed dan toch.
pi_220001283
Maar het verhaal van DBM he dat er midden in de nacht strooiwagens (2 stuks ook nog) dwars door een woonwijk rijden kan ik me bijna niks bij voorstellen. Toen hier laatst sneeuw lag kwamen ze pas na 2 of 3 dagen aan de woonwijken toe om de schuiven/strooien en op de snelwegen in Friesland gleden vanmorgen vroeg nog allemaal auto’s van de weg en dan zouden ze midden in de nacht in het dorpje van DBM gaan strooien. Volgens mij woont ze ook niet aan een doorgaande weg dus ik geloof het niet zo. En dan nog, daar word je toch niet wakker van? Je hoort misschien wat brommen maar echt super wakker zou ik er niet van worden al hoor ik zonder hoorapparaten niet veel dus mijn situatie is iets anders. 😆 (man wordt vaak wakker van een huilend buurmeisje maar ik hoor niks, best ideaal soms 😆)
pi_220001329
quote:
0s.gif Op woensdag 4 februari 2026 13:25 schreef IlseMarije het volgende:
Maar het verhaal van DBM he dat er midden in de nacht strooiwagens (2 stuks ook nog) dwars door een woonwijk rijden kan ik me bijna niks bij voorstellen. Toen hier laatst sneeuw lag kwamen ze pas na 2 of 3 dagen aan de woonwijken toe om de schuiven/strooien en op de snelwegen in Friesland gleden vanmorgen vroeg nog allemaal auto’s van de weg en dan zouden ze midden in de nacht in het dorpje van DBM gaan strooien. Volgens mij woont ze ook niet aan een doorgaande weg dus ik geloof het niet zo. En dan nog, daar word je toch niet wakker van? Je hoort misschien wat brommen maar echt super wakker zou ik er niet van worden al hoor ik zonder hoorapparaten niet veel dus mijn situatie is iets anders. 😆 (man wordt vaak wakker van een huilend buurmeisje maar ik hoor niks, best ideaal soms 😆)
Maar zij heeft zo'n absoluut gehoor dat ze de strooiwagens aan de andere kant van t dorp hoorde 😉.
Ik weet niet hoe zij woont, dus geen idee of er strooiwagens langs haar huis komen.
pi_220001339
Ik vind dat bericht van Pascal niet geloofwaardig overkomen. Als ik zo mail met mijn cliënten, wordt ik denk ik ook op het matje geroepen.
pi_220001362
quote:
1s.gif Op woensdag 4 februari 2026 13:32 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Maar zij heeft zo'n absoluut gehoor dat ze de strooiwagens aan de andere kant van t dorp hoorde 😉.
Ik weet niet hoe zij woont, dus geen idee of er strooiwagens langs haar huis komen.
Misschien woont ze aan een doorgaande route waar bussen (OV) rijden. Hier strooien ze echt geen woonwijken als het glad is. Hooguit hoofdwegen en routes waar OV rijdt. Maar bij DBM is alles altijd anders en extreem. Je zal er mee moeten samenleven 🫣
pi_220001380
quote:
1s.gif Op woensdag 4 februari 2026 13:36 schreef Maremare het volgende:

[..]
Misschien woont ze aan een doorgaande route waar bussen (OV) rijden. Hier strooien ze echt geen woonwijken als het glad is. Hooguit hoofdwegen en routes waar OV rijdt. Maar bij DBM is alles altijd anders en extreem. Je zal er mee moeten samenleven 🫣
Bij extreme ijzel is het strooien van woonwijken vaak onmogelijk of ineffectief, en is het advies vooral om binnen te blijven.
Dus waarschijnlijk gewoon broodje aap verhaal.
pi_220001395
quote:
0s.gif Op woensdag 4 februari 2026 13:33 schreef Nooomi het volgende:
Ik vind dat bericht van Pascal niet geloofwaardig overkomen. Als ik zo mail met mijn cliënten, wordt ik denk ik ook op het matje geroepen.
Ik was benieuwd naar het bericht dus ik heb anoniem gekeken. Het bericht zit zo slecht in elkaar dat ik mij echt afvraag of ze dit niet zelf heeft geschreven.
Ik wil blijven.
pi_220001403
quote:
0s.gif Op woensdag 4 februari 2026 13:38 schreef Nooomi het volgende:

[..]
Bij extreme ijzel is het strooien van woonwijken vaak onmogelijk of ineffectief, en is het advies vooral om binnen te blijven.
Dus waarschijnlijk gewoon broodje aap verhaal.
Na strooien moet het zout ook wel "ingereden" worden door voertuigen. Als er niemand de weg op gaat gebeurt dat niet. Maar zoals zovaak bij DBM: een hoop heisa en aanstelleritis om niks. Aandachtsorgel.
pi_220001404
quote:
0s.gif Op woensdag 4 februari 2026 11:07 schreef Moppie1982 het volgende:

[..]
Hier nog een , welkom in onze club 🤪
pi_220001411
quote:
0s.gif Op woensdag 4 februari 2026 13:42 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Ik was benieuwd naar het bericht dus ik heb anoniem gekeken. Het bericht zit zo slecht in elkaar dat ik mij echt afvraag of ze dit niet zelf heeft geschreven.
Ik denk dat ze een soort samenvatting heeft geprobeerd de schrijven van de echte mail.
pi_220001424
quote:
1s.gif Op woensdag 4 februari 2026 13:32 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Prikkels komen bij haar veel harder binnen wat ze is zo effing autistisch.

[ Bericht 0% gewijzigd door ZombieQueen op 04-02-2026 14:03:55 ]
pi_220001427
quote:
1s.gif Op woensdag 4 februari 2026 13:44 schreef Miepje77 het volgende:

[..]
Ik denk dat ze een soort samenvatting heeft geprobeerd de schrijven van de echte mail.
En dus zo geschreven dat de zorg er slecht uitkomt.
Ik wil blijven.
pi_220001450
quote:
1s.gif Op woensdag 4 februari 2026 13:44 schreef Miepje77 het volgende:

[..]
Ze zegt in een reactie ook dat sondevoeding nu niet medisch wenselijk is, en dat het geen langetermijn oplossing is. Dat klopt, maar ze is momenteel in levensgevaar, dan ga je toch aan de sondevoeding totdat je niet meer in levensgevaar bent en de kracht hebt om weer therapie te gaan volgen? Van mij part zit ze een jaar of meer aan de sondevoeding, maar ze moet toch ook eerst uit die kritieke fase komen? Volgens mij de keren dat zij sondevoeding kreeg is zij er vroegtijdig uit eigen wil mee gestopt. Ben bang dat ze haar idd niet kunnen verplichten om dat te doen, omdat ze een volwassen vrouw is...
pi_220001457
En dan nu over de 2e helft van het boek van AM. Elke keer als AM een keerzijde van influencen uitlegt in haar boek dan wordt dat gevolgd door een maar. Die keerzijde is dan toch niet zo erg lijkt het. Zo over de helft lees ik eigenlijk elke keer hetzelfde maar dan net in iets andere bewoordingen.
Dat het relevant blijven op de socials een leven zo kan beheersen zal ik wsl nooit kunnen begrijpen.

Ik vind niet alles wat ze probeert over te brengen in haar boek slecht. Alleen komen haar woorden vaak niet overeen met wat ze laat zien in de praktijk.

De lovende recensies kan ik niet echt begrijpen.

[ Bericht 11% gewijzigd door Hocuspocus2 op 04-02-2026 14:02:19 ]
pi_220001469
quote:
Ik kan me ook niet voorstellen dat een psycholoog dit zo verwoord. En communiceren via de mail? Via Minddistrict of andere beveiligde omgeving neem ik aan. Er zijn dus geen behandeldoelen meer, alleen nog begeleiding op angst en spanning. Vier maanden geleden eerder vertrokken uit de kliniek. Sondevoeding geen optie meer, geen nieuwe opname mogelijk. Wat verdrietig dat dat kritische stemmetje in haar hoofd het zo heeft overgenomen en ze nu zo verzwakt is dat er geen opties zijn behalve een diëtiste die zich er nog aan wil wagen met nutridrink. Maar ik zou mijn energie niet steken in mijn volgers op de hoogte houden, maar in aansterken.
pi_220001515
Sofie laat nog even merken dat ze meeleest. Tip van flip: meid, ga je eens om je kinderen bekommeren ipv je lieve vrienden
pi_220001516
Ohja en voor wie zich ooit afvroeg waar de instateller van AM is gebleven… die is weg omdat AM het niet kon aanzien dat haar volgers drastisch afnamen.
pi_220001521
quote:
Ik vind het een vreemd bericht. Zou ze dit zelf geschreven kunnen hebben?
pi_220001558
quote:
17s.gif Op woensdag 4 februari 2026 14:05 schreef Hocuspocus2 het volgende:
Ohja en voor wie zich ooit afvroeg waar de instateller van AM is gebleven… die is weg omdat AM het niet kon aanzien dat haar volgers drastisch afnamen.
Te triest voor woorden 🤦♀
pi_220001567
quote:
0s.gif Op woensdag 4 februari 2026 14:05 schreef Muisjeruisje het volgende:
Sofie laat nog even merken dat ze meeleest. Tip van flip: meid, ga je eens om je kinderen bekommeren ipv je lieve vrienden
Ach Soof toch, dat je in de trein met je 2 jongsten, je vooral bezig bent met je kijk-ons-eens socials. En als een puber dat dan ook nog post. Als je jezelf zo verheven voelt boven het klootjesvolk (wat wel jouw klanten in je winkel zijn), en het allemaal jaloerse lui zijn die je volgen, dan zou je daar dus juist niets over zeggen. Maar de kids mogen vast uitkiezen waar ze gaan eten. Dan kan Eline straks voor de rest eten maken, want dat doet ze graag. Tot zover de drukke werkdag van Jan en Soof.
pi_220001590
quote:
0s.gif Op woensdag 4 februari 2026 14:11 schreef Lynnyl het volgende:

[..]
Ach Soof toch, dat je in de trein met je 2 jongsten, je vooral bezig bent met je kijk-ons-eens socials. En als een puber dat dan ook nog post. Als je jezelf zo verheven voelt boven het klootjesvolk (wat wel jouw klanten in je winkel zijn), en het allemaal jaloerse lui zijn die je volgen, dan zou je daar dus juist niets over zeggen. Maar de kids mogen vast uitkiezen waar ze gaan eten. Dan kan Eline straks voor de rest eten maken, want dat doet ze graag. Tot zover de drukke werkdag van Jan en Soof.
Een meisje die de hele dag in de bakkerij heeft gewerkt en dan nog zin heeft om te koken geef mij zon dochter😂
pi_220001591
quote:
1s.gif Op woensdag 4 februari 2026 10:48 schreef Earring het volgende:

[..]
Nee dat is niet streekgebonden. Maar ze zegt het vaak. Net als dat ‘hij wilt’ dat zie je ook steeds vaker. Niet alleen hier dus. Zag op threads laatst daar een hele post over van iemand die zich daar enorm aan stoorde.
Ik erger me ook enorm aan 'hij wilt' komt zo dom over. Net als 'me moeder'.

[ Bericht 1% gewijzigd door Snaky op 04-02-2026 14:21:26 ]
pi_220001666
quote:
0s.gif Op woensdag 4 februari 2026 14:16 schreef Snaky het volgende:

[..]
Ja dat weet ik.
Net als de meenste mensen hier denk ik 😜
Maar ik vind het ook irritant. Net als is ipv eens en me ipv mijn
Maar dat is weer een andere discussie
pi_220001674
quote:

[..]
‘Me mannetje’
pi_220001678
quote:
0s.gif Op woensdag 4 februari 2026 14:15 schreef ikmoetdrieten het volgende:

[..]
Een meisje die de hele dag in de bakkerij heeft gewerkt en dan nog zin heeft om te koken geef mij zon dochter😂
Die kinderen weten gewoon niet beter
pi_220001679
quote:
0s.gif Op woensdag 4 februari 2026 13:54 schreef opwegnaar het volgende:

[..]
Ze zegt in een reactie ook dat sondevoeding nu niet medisch wenselijk is, en dat het geen langetermijn oplossing is. Dat klopt, maar ze is momenteel in levensgevaar, dan ga je toch aan de sondevoeding totdat je niet meer in levensgevaar bent en de kracht hebt om weer therapie te gaan volgen? Van mij part zit ze een jaar of meer aan de sondevoeding, maar ze moet toch ook eerst uit die kritieke fase komen? Volgens mij de keren dat zij sondevoeding kreeg is zij er vroegtijdig uit eigen wil mee gestopt. Ben bang dat ze haar idd niet kunnen verplichten om dat te doen, omdat ze een volwassen vrouw is...
Ze is al heel erg lang ziek, ik zie echt geen toekomst meer voor haar helaas. Ze is helemaal overgenomen door de ziekte. Triest!
pi_220001706
quote:
0s.gif Op woensdag 4 februari 2026 14:06 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
Ik vind het een vreemd bericht. Zou ze dit zelf geschreven kunnen hebben?
Het lijkt mij wel zelf geschreven.
pi_220001758
Ik hoop dat AM binnenkort de datum deelt van haar event! Hoop dat Koen die dag beschikbaar is met zijn bus 🚍 Ik verheug me er nu al op!
pi_220001769
volgt iemand hier de Bellinga's? Ik zie op tiktok massa's filmpjes waarin ze belachelijk worden gemaakt omdat ze ergens in het buitenland blijkbaar nogal ongepast zich hebben gedragen tegen kinderen in weeshuizen?

Het zou me overigens niet verbazen want die lui zijn knettergek
pi_220001882
quote:
1s.gif Op woensdag 4 februari 2026 14:26 schreef Earring het volgende:

[..]
Ja dat weet ik.
En niet te vergeten veel ste! Maar….. jezelf wel bestseller auteur noemen.
pi_220002057
Ach die jongste van HVK ligt tussen de chips op de grond te slapen.
Werkelijk ik snap echt niks van deze vrouw...
pi_220002099
quote:
0s.gif Op woensdag 4 februari 2026 14:39 schreef Rimboequeen het volgende:
Ik hoop dat AM binnenkort de datum deelt van haar event! Hoop dat Koen die dag beschikbaar is met zijn bus 🚍 Ik verheug me er nu al op!
Zijn er al vrijwilligers om spandoeken te maken? 😂
pi_220002133
quote:
1s.gif Op woensdag 4 februari 2026 15:27 schreef Maremare het volgende:

[..]
Zijn er al vrijwilligers om spandoeken te maken? 😂
En allemaal een tuinbroek aan en klompen en je haar in een teletubbie-antenne. Vooraf een week niet douchen, geen make-up en oefenen met luid blèren! Dan kunnen we een yell doen!
  woensdag 4 februari 2026 @ 15:35:03 #206
3778 popje
Watishetnutvaneenondertitel?
pi_220002135
quote:
0s.gif Op woensdag 4 februari 2026 15:34 schreef Rimboequeen het volgende:

[..]
En allemaal een tuinbroek aan en klompen en je haar in een teletubbie-antenne. Vooraf een week niet douchen, geen make-up en oefenen met luid blèren! Dan kunnen we een yell doen!
Vooral die Teletubbie antenne!
Het leven is een groot feest, en jij bent ook uitgenodigd!
pi_220002146
quote:
0s.gif Op woensdag 4 februari 2026 14:39 schreef Rimboequeen het volgende:
Dat word een top uitje!
pi_220002156
quote:
0s.gif Op woensdag 4 februari 2026 15:34 schreef Rimboequeen het volgende:

[..]
Als iemand nu een dildo cam op zijn hoofd doet, dan kan alles gefilmd worden voor de gram
pi_220002165
Ik werd nieuwsgierig naar DBM nav jullie berichtjes. Maar ik denk dat zij deze berichtjes ook gelezen heeft en ze daarna maar heeft verwijderd...

Och, die Pascal. Wat is het toch een heftige ziekte. De ziekte heeft haar totaal overgenomen. Ik mag trouwens hopen dat een psycholoog niet zulke berichten stuurt naar cliënten. Als ik zulke mails zou sturen, kreeg ik een cursus professioneel communiceren aangeboden...
pi_220002175
quote:
0s.gif Op woensdag 4 februari 2026 14:40 schreef poohenzo het volgende:
volgt iemand hier de Bellinga's? Ik zie op tiktok massa's filmpjes waarin ze belachelijk worden gemaakt omdat ze ergens in het buitenland blijkbaar nogal ongepast zich hebben gedragen tegen kinderen in weeshuizen?

Zag alleen gister een klein stukje jij RTL Tonight erover. Lieten geen beelden zien, maar wel dat ze de kinderen uitbuiten en dat ze ver van de realiteit afstaan
pi_220002201
quote:
1s.gif Op woensdag 4 februari 2026 14:26 schreef Earring het volgende:

[..]
Ja dat weet ik.
Oh en waaneer zeggen i.p.v. wanneer. Echt half Nederland zegt dat eerste.
pi_220002314
quote:

Tiktok staat er ook vol mee. Waar ze belachelijk worden gemaakt. Mensen die ze na doen.
pi_220002342
Bij Pascal is het haar ziekte die je hoort, leest en ziet. Helaas beseffen veel mensen dat niet.
pi_220002356
quote:
17s.gif Op woensdag 4 februari 2026 15:50 schreef Hocuspocus2 het volgende:

[..]
Oh en waaneer zeggen i.p.v. wanneer. Echt half Nederland zegt dat eerste.
Nog een ergernis: we gaan richting...

Nee je gaat ergens naar toe. Je rijdt niet die richting op om halverwege te stoppen of om te leren 🙈
pi_220002370
quote:
1s.gif Op woensdag 4 februari 2026 16:22 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Nog een ergernis: we gaan richting...

Nee je gaat ergens naar toe. Je rijdt niet die richting op om halverwege te stoppen of om te leren 🙈
of je was wegbrengen (waar naar toe? )

het verschil niet weten tussen mits en tenzij, naar en na, enige en enigste ....

Zowiezo - sowieso .... etc
pi_220002371
Of: we gaan onderweg
pi_220002372
Wat zielig dat, Louay die van armoe maar op de grond tussen de chips in slaap valt
pi_220002416
quote:
0s.gif Op woensdag 4 februari 2026 16:24 schreef Muisjeruisje het volgende:
Wat zielig dat, Louay die van armoe maar op de grond tussen de chips in slaap valt
En moeder het interessant genoeg vindt om het te filmen en op insta te plaatsen..
pi_220002490
quote:
17s.gif Op woensdag 4 februari 2026 14:05 schreef Hocuspocus2 het volgende:
Hoeveel volgers heeft ze dan nu (zit in de blokkendoos )
pi_220002521
quote:

[..]
Heeft wezen spelen is hartstikke fout,
is wezen spelen is goed Nederlands.
Je had dat ook kunnen vinden op Google trouwens. Het is niet streekgebonden of dialect, gewoon Nederlandse spreektaal.

En het commentaar dat influencers zoveel taalfouten maken kun je ook toepassen op een deel van de schrijvers hier.
Me, wilt, foute voltooide deelwoorden, sowieso d en t is een rampgebied hier.
pi_220002587
Volgens realityfbi zijn sjaak en koen nu officieel uit Jolie gestapt
pi_220002588
En HvK blijft maar volhouden dat Louay echt niet meer dan 9-10 uur slaap nodig heeft 😅🙄

Het feit dat het arme kind halverwege de ochtend of middag op de meest gekke plekken in slaap valt moet toch voldoende zeggen voor de meeste ouders.

Maar nee, niet voor Natalie. Die staat erbij en filmt het maar.
pi_220002606
quote:

Klopt ze doen alsof ze in de dierentuin lopen en die oudste jongen zegt letterlijk; Ze zijn niet schuw hè?! ( en aait dan zo n kindje over zn bol) Echt stuitend!
pi_220002636
quote:
0s.gif Op woensdag 4 februari 2026 16:59 schreef Fleurtjebellefleur het volgende:

[..]
Klopt ze doen alsof ze in de dierentuin lopen en die oudste jongen zegt letterlijk; Ze zijn niet schuw hè?! ( en aait dan zo n kindje over zn bol) Echt stuitend!
racisme in plain sight... marketingvrouw zou hier nu prima op los mogen gaan wat mij betreft.
pi_220002640
quote:
0s.gif Op woensdag 4 februari 2026 16:59 schreef Fleurtjebellefleur het volgende:

[..]
Wow, serieus?!
pi_220002662
De Bollens word je toch doodmoe van. Zucht. Het voelt overigens wel of klopt het niet meer nu Tim in beeld is, net of hoort hij daar niet
pi_220002663
quote:

Ik kan die mensen echt niet aanzien. Ik heb zo te doen met hun kinderen. Die worden vanaf de geboorte al compleet verpest door die aandachtsgeile ouders.

Ze zeggen zelf dat de kinderen het leuk vinden. Die kinderen weten gewoon niet beter, al vanaf baby af aan staat die camera op ze gericht. Zielig.
pi_220002673
Oh en ik weet niet of het al eens genoemd is maar de laatste pagina’s van het boek zijn allemaal quotes van dit forum. Gewoon 10 pagina’s vol.
pi_220002684
quote:
0s.gif Op woensdag 4 februari 2026 16:44 schreef Pumba2024 het volgende:

[..]
Hoeveel volgers heeft ze dan nu (zit in de blokkendoos )
Ik zie het aantal niet exact maar 97.2K is zichtbaar. Wat gewoon belachelijk veel is 8)7
pi_220002685
quote:

[..]
😨 wait... whu???? Huh?
pi_220002696
quote:

[..]
Waar moet ik op zoeken om dit te vinden?
pi_220002699
quote:

[..]
Niet! 😢😭
Ik wil blijven.
pi_220002705
quote:
0s.gif Op woensdag 4 februari 2026 17:13 schreef Mirp het volgende:

[..]
Waar moet ik op zoeken om dit te vinden?
Dit moet je toch niet willen opzoeken? Elke view is er één teveel.
Ik wil blijven.
pi_220002713
quote:
0s.gif Op woensdag 4 februari 2026 16:56 schreef Muisjeruisje het volgende:
Volgens realityfbi zijn sjaak en koen nu officieel uit Jolie gestapt
Gestapt of getrapt…
pi_220002729
quote:
17s.gif Op woensdag 4 februari 2026 17:08 schreef Hocuspocus2 het volgende:
Oh en ik weet niet of het al eens genoemd is maar de laatste pagina’s van het boek zijn allemaal quotes van dit forum. Gewoon 10 pagina’s vol.
Ze moest zeker aan haar verplichtte aantal woorden komen maar had verder niks zinnigs te vertellen?
pi_220002733
quote:
0s.gif Op woensdag 4 februari 2026 17:16 schreef Loveischocolala het volgende:

[..]
Gestapt of getrapt…
Ik neem aan dat ze voor een best flink bedrag uitgekocht moeten zijn? Misschien heeft de godfather zich ingekocht?
pi_220002740
quote:

[..]
En negatieve aandacht is ook aandacht. Hoeveel views zou dit weer opleveren. Maar schandalig die ouders, geen woorden voor. Dat je je kinderen dit soort shit laat uitkramen voor views. Ze zouden op elk social media kanaal gecanceld moeten worden. Levenslang.
pi_220002742
He gadver die tanden van AM weer op mijn beeldscherm 🤢
Als dit een samenwerking is, is het echt slechte reclame
pi_220002743
quote:
0s.gif Op woensdag 4 februari 2026 17:20 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
Ik neem aan dat ze voor een best flink bedrag uitgekocht moeten zijn? Misschien heeft de godfather zich ingekocht?
Of BFF Iris...
pi_220002759
quote:

[..]
Dat hangt natuurlijk af van de cijfers onderaan de streep.
Ik wil blijven.
pi_220002765
quote:

[..]
Mag hopen van wel ja!
pi_220002774
Om uit een Vof te stappen moet je zelf opzeggen. Dus kan vrijwillig, al denk ik dat het hier allemaal niet meer zo vrijwillig eraan toegaat tussen die 3.
pi_220002801
De bloedwaarden van DBM zijn helemaal prima, maar ze is helemaal teleurgesteld....🫠🫣😂
pi_220002821
quote:
Ja, erg he, en dan net doen of het online haat is die ze persoonlijk ontvangen heeft.
pi_220002831
quote:
0s.gif Op woensdag 4 februari 2026 17:19 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
Ze moest zeker aan haar verplichtte aantal woorden komen maar had verder niks zinnigs te vertellen?
Zelfs ChatGPT gaf het op 😁

Is het met naam-en-toenaam? Hebben we nog onze 2 seconds of fame?
pi_220002839
quote:
1s.gif Op woensdag 4 februari 2026 17:21 schreef Dievanhiernaast het volgende:
Ja, zo ranzig. Vieze kleur ook, maar dat zal ook wel te maken hebben met de nodige koffie en iedere dag rode wijn.
pi_220002848
quote:

[..]
En daarmee wordt Mies ook wel wat de kneus van de familie. Papa koopt zich wss overal bij in
pi_220002885
quote:
0s.gif Op woensdag 4 februari 2026 17:14 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Dit moet je toch niet willen opzoeken? Elke view is er één teveel.
Ja je hebt gelijk ook eigenlijk.
pi_220002947
quote:
Oh wat een eer! Zijn wij nu ook bestsellerschrifsters?
pi_220002961
quote:

[..]
Ik denk dat Michelle hier wel een paar nachten van wakker heeft gelegen. Ben benieuwd hoe lang ze die webshop nog in de lucht houdt. Ik vermoed niet lang meer.
Alleen mensen zonder fantasie vluchten in de realiteit
pi_220002963
quote:
1s.gif Op woensdag 4 februari 2026 17:21 schreef Dievanhiernaast het volgende:
🤢🤢🤢
pi_220002970
quote:
0s.gif Op woensdag 4 februari 2026 17:21 schreef Lynnyl het volgende:

[..]
En negatieve aandacht is ook aandacht. Hoeveel views zou dit weer opleveren. Maar schandalig die ouders, geen woorden voor. Dat je je kinderen dit soort shit laat uitkramen voor views. Ze zouden op elk social media kanaal gecanceld moeten worden. Levenslang.
Eens! In plaats daarvan is er een anti Bellinga Instagram account waar ze iedere dag met elkaar bespreken hoe die kinderen gebruikt worden voor de views. Blijkbaar snappen ze nog niet dat ze dit zelf in stand houden. 😒
Alleen mensen zonder fantasie vluchten in de realiteit
pi_220002971
quote:
0s.gif Op woensdag 4 februari 2026 17:41 schreef Iris2.0 het volgende:

[..]
En daarmee wordt Mies ook wel wat de kneus van de familie. Papa koopt zich wss overal bij in
En Tim krijgt nu ook loon denk ik. Hij doet nu zo te zien het werk van Koen? En hij woont op de boerderie. En hij is de nieuwe stiefpapa voor de kinderen van Mies. Gaat allemaal maximaal vanzelf.
pi_220002999
quote:
0s.gif Op woensdag 4 februari 2026 18:08 schreef Rimboequeen het volgende:

[..]
Dan mogen we om de beurt mee met een middelvinger signeersessie. ‘Mede mogelijk gemaakt door..’
pi_220003033
https://vm.tiktok.com/ZGdm7ScKj/
Over de Bellinga's op tiktok
pi_220003072
Pffff DBM kan beter DKM heten, weer zeuren over gezondheid en hoe slecht ze zich voelt etc
pi_220003093
DBM wil leven..
Hou op hoor.
pi_220003112
quote:
0s.gif Op woensdag 4 februari 2026 18:39 schreef Nooomi het volgende:
DBM wil leven..
Hou op hoor.
'en het herstel gaat weer maanden duren' zegt ze...heeft ze zich gelijk weer ingedekt dat ze niet kan sporten...
pi_220003113
quote:
0s.gif Op woensdag 4 februari 2026 18:39 schreef Nooomi het volgende:
DBM wil leven..
Hou op hoor.
Alsof ze op een ziekenhuisbed ligt in de woonkamer en niets kan, kent het echte leven echt niet
Ze moest zich schamen, zijn moeders die er niet meer zijn en dat waren pas strijders
pi_220003151
Heeft AM dr beugel nog in? Of heeft ze nu geen last/ pijn meer met eten?
pi_220003173
Sjaak ook een sneer naar MW.. best kinderachtig wordt dit
pi_220003219
quote:
0s.gif Op woensdag 4 februari 2026 18:51 schreef Moppie1982 het volgende:
Sjaak ook een sneer naar MW.. best kinderachtig wordt dit
Bedoel je die foto’s met die vriendin? MCW had afgelopen weekend ook zoiets in haar stories. Ze doen dit beiden over en weer. Stel kleuters.
Ik wil blijven.
pi_220003252
Sanneke weer met haar gezeur over mensen die reageren op een woning en dan afhaken. Zij weet allemaal precies hoe het zit hoor, onze klaagdoos. Inkomen niet goed? Kan niet volgens Sanneke want dit wordt pas na acceptatie van de woning gecontroleerd. Alsof iemand z’n inkomen niet zelf kan berekenen. En niet iedereen heeft de hele dag de tijd om plattegronden te bekijken. Sommige mensen hebben een leven Sanneke! Ik hoop dat ze de woning krijgt. Kijk nu al uit naar haar gezeur en geklaag over hoeveel werk het is en hoeveel alles kost.
Ik wil blijven.
  woensdag 4 februari 2026 @ 19:06:27 #264
3778 popje
Watishetnutvaneenondertitel?
pi_220003286
quote:
0s.gif Op woensdag 4 februari 2026 19:02 schreef JaNeeDan het volgende:
Sanneke weer met haar gezeur over mensen die reageren op een woning en dan afhaken. Zij weet allemaal precies hoe het zit hoor, onze klaagdoos. Inkomen niet goed? Kan niet volgens Sanneke want dit wordt pas na acceptatie van de woning gecontroleerd. Alsof iemand z’n inkomen niet zelf kan berekenen. En niet iedereen heeft de hele dag de tijd om plattegronden te bekijken. Sommige mensen hebben een leven Sanneke! Ik hoop dat ze de woning krijgt. Kijk nu al uit naar haar gezeur en geklaag over hoeveel werk het is en hoeveel alles kost.
Sanneke is een ongelofelijke zeurpiet... Maakt niet uit hoe de situatie is, er is altijd iets over te zeuren. Ik erger me enorm aan haar houding ten opzichte van alles, en dat alles vanaf de bank zonder enige activiteit en beweging...
Het leven is een groot feest, en jij bent ook uitgenodigd!
pi_220003297
quote:
0s.gif Op woensdag 4 februari 2026 17:10 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
😨 wait... whu???? Huh?
Bekijk deze YouTube-video
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
pi_220003310
quote:
0s.gif Op woensdag 4 februari 2026 18:58 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Bedoel je die foto’s met die vriendin? MCW had afgelopen weekend ook zoiets in haar stories. Ze doen dit beiden over en weer. Stel kleuters.
Maar echt! Hebben ze niets beter te doen??? Kleuters
pi_220003355
quote:
0s.gif Op woensdag 4 februari 2026 18:08 schreef Rimboequeen het volgende:

[..]
En we waren niet eens uitgenodigd voor de boekpresentatie? Wat een ondankbare vrouw.
pi_220003405
Ik zag op TikTok de Bellinga’s voorbij komen, stukjes uit de vlog en mensen die daarop reageren.. ik weet eigenlijk gewoon niet wat je hierop kan zeggen dat je je zo gedraagt en daar geld mee verdient.
Vooral die oudste jongen, die zou je toch een klap verkopen( i know het kind kan er niks aandoen)
Maar deze kinderen kunnen toch nooit meer normaal ergens de maatschappij in
pi_220003416
Sanneke klaagt over mensen die zich slecht voorbereiden als ze gaan kijken naar een huis.
Wat maakt haar dat nou uit dat mensen niet weten waar de badkamer zit of hoeveel kamers het huis heeft?

Zou toch zoveel energie schelen als ze zich niet om zulke nutteloze dingen druk zou maken.
pi_220003418
quote:
0s.gif Op woensdag 4 februari 2026 19:17 schreef papierentas het volgende:

[..]
En we waren niet eens uitgenodigd voor de boekpresentatie? Wat een ondankbare vrouw.
En wat dacht je van de royalty's?
pi_220003484
Ik zit wel willen weten of er een quote van mij in de ai opstel van Am staat😎
pi_220003539
Sanneke heeft écht te veel tijd om de hele woning kwestie dood te analyseren 🙄
pi_220003574
Ik heb de zeurende en zeikende moeder ontvolgt. Wat een vreselijk zeurende aandachttrekker is dat. Zij heeft ze echt niet allemaal op een rijtje met haar zelfbedachte diagnoses en ze aandacht die ze hiermee zoekt. Ik mag echt hopen dat zij hulp krijgt; maar dan psychisch en niet voor haar zo gewenste diagnose autisme. Ze heeft ze écht niet allemaal op een rijtje. Het is net Debbie 2.0. Man man man. En nu heeft ze ineens weer Corona. Wacht maar; volgende maand long COVID. Dit typte ik trouwens een tijdje terug ook dat ze vast zogenaamd Corona zou hebben.

Ik mag echt wensen dat ze goede psychische hulp krijgt en dat ze even offline gaat; want Instagram is niet haar plek. En ik mag hopen dat ze nooit écht veel ellende op haar bordje krijgt.

Bah, ik ben gewoon echt boos en van slag. Ik ga ook maar even offline
pi_220003580
De week van DBM (let op, het is pas woensdag)
Bloedprikken in het ziekenhuis want griep/verkouden/heeft snot.
Afspraak autisme onderzoek afgesloten in tranen voelt zich slechte moeder en is nu zwaar overbelast.
Hondjes uitlaten, daarna KNEITER ERGE hoofdpijn.
Sportwedstrijd te laat met inschrijven, weer janken.
4 autisten in huis, zijn ook allemaal dyslectisch (niet allemaal gediagnosticeerd)
Wakker geworden door 2 strooi wagens en een NL-alert, daardoor niet kunnen uitslapen, gevolg; paniekaanval en de hele dag op het tandvlees
Teleurgesteld in de zorg want al de waardes zijn goed maar heeft zich LANG NIET ZO SLECHT gevoeld. Is nu verdrietig en wil gewoon LEVEN.
Tot zo ver...
pi_220003598
quote:
0s.gif Op woensdag 4 februari 2026 19:26 schreef Lodelie het volgende:
Sanneke klaagt over mensen die zich slecht voorbereiden als ze gaan kijken naar een huis.
Wat maakt haar dat nou uit dat mensen niet weten waar de badkamer zit of hoeveel kamers het huis heeft?

Zou toch zoveel energie schelen als ze zich niet om zulke nutteloze dingen druk zou maken.
Je kan je maar ergens druk om maken... 🙄.
Als je daar bent zie je toch waar de badkamer zit? 😅
pi_220003632
quote:
1s.gif Op woensdag 4 februari 2026 19:46 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Ja maar ze wil vast alvast weten waar ze allemaal leuke paasdecoratie neer kan zetten.
pi_220003639
quote:
1s.gif Op woensdag 4 februari 2026 19:46 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Nou indd.
Wij zijn net begonnen met een zoektocht naar een huis. Ik kijk naar de foto's op Funda, ik heb nog geen enkele plattegrond geopend 😅
Zo ingewikkeld kan het niet zijn, de indeling van een huis.
pi_220003662
quote:
0s.gif Op woensdag 4 februari 2026 19:35 schreef Lodelie het volgende:
Ik zit wel willen weten of er een quote van mij in de ai opstel van Am staat😎
Ja ik ben ook wel nieuwsgierig wat ze geschreven heeft. Toch wel met bronvermelding hoop ik?
pi_220003697
quote:
0s.gif Op woensdag 4 februari 2026 19:44 schreef Weerikier het volgende:
Afspraak autisme onderzoek afgesloten in tranen voelt zich slechte moeder en is nu zwaar overbelast.
4 autisten in huis, zijn ook allemaal dyslectisch (niet allemaal gediagnosticeerd)
Wakker geworden door 2 strooi wagens en een NL-alert, daardoor niet kunnen uitslapen, gevolg; paniekaanval en de hele dag op het tandvlees
Teleurgesteld in de zorg want al de waardes zijn goed maar heeft zich LANG NIET ZO SLECHT gevoeld. Is nu verdrietig en wil gewoon LEVEN.
Tot zo ver...
Wacht maar tot ze in de perimenopauze komt. Ik werk al jarenlang op 4 tot 5 uur slaap per nacht, dat ik ook onwijs moe ben. Maar wel gewoon goed mijn werk uitvoeren want dat doe je als verantwoordelijke volwassene. Echt wat een gezeik van dat mens. Ik heb vannacht ook weer de halve nacht liggen lezen omdat ik niet kon slapen.
Forever yours, forever mine, forever ours...
pi_220003715
Ik zag dat AM een krat brood besteld had bij ah dus het zuurdesem gebeuren zal volgende week weer afgelopen zijn.
pi_220003734
quote:
1s.gif Op woensdag 4 februari 2026 17:39 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]
Zelfs ChatGPT gaf het op 😁

Is het met naam-en-toenaam? Hebben we nog onze 2 seconds of fame?
Nee het staat in het boek alsof zij het persoonlijk heeft ontvangen in haar inbox. Ze leest al tijden niet meer mee op het forum (zegt ze). Maar die quotes zijn echt 1 op 1 van hier.
pi_220003790
quote:
0s.gif Op woensdag 4 februari 2026 20:03 schreef MissBaksel het volgende:
Ik zag dat AM een krat brood besteld had bij ah dus het zuurdesem gebeuren zal volgende week weer afgelopen zijn.
Dat broodje wat ze bakt is nooit genoeg voor al die pubers daar.
En vergeet al die tosti’s niet die Guus bakt. Oh wacht, die samenwerking is ook al een tijdje over met dat handige apparaat van kookpunt10
pi_220003791
quote:
0s.gif Op woensdag 4 februari 2026 19:44 schreef Moedervan4kids het volgende:

Als je je het zo aantrekt, is dat misschien wel even het beste. Sterkte :hug:
pi_220003802
quote:
17s.gif Op woensdag 4 februari 2026 20:05 schreef Hocuspocus2 het volgende:

[..]
Nee het staat in het boek alsof zij het persoonlijk heeft ontvangen in haar inbox. Ze leest al tijden niet meer mee op het forum (zegt ze). Maar die quotes zijn echt 1 op 1 van hier.
Is gewoon onderdeel van haar werktijd. Ik weet zeker dat ze hier (dagelijks) meeleest. En dat mag ook wel, het is geen verboden terrein.
pi_220003810
quote:
0s.gif Op woensdag 4 februari 2026 20:03 schreef MissBaksel het volgende:
Ik denk dat het echt te weinig is voor het gezin. Ik denk ook niet dat de pubers dit zulk lekker brood vinden en die zullen ook wat mee naar school moeten nemen,
pi_220003816
quote:
0s.gif Op woensdag 4 februari 2026 19:44 schreef Moedervan4kids het volgende:
Ik heb de zeurende en zeikende moeder ontvolgt. Wat een vreselijk zeurende aandachttrekker is dat. Zij heeft ze echt niet allemaal op een rijtje met haar zelfbedachte diagnoses en ze aandacht die ze hiermee zoekt. Ik mag echt hopen dat zij hulp krijgt; maar dan psychisch en niet voor haar zo gewenste diagnose autisme. Ze heeft ze écht niet allemaal op een rijtje. Het is net Debbie 2.0. Man man man. En nu heeft ze ineens weer Corona. Wacht maar; volgende maand long COVID. Dit typte ik trouwens een tijdje terug ook dat ze vast zogenaamd Corona zou hebben.

Ik mag echt wensen dat ze goede psychische hulp krijgt en dat ze even offline gaat; want Instagram is niet haar plek. En ik mag hopen dat ze nooit écht veel ellende op haar bordje krijgt.

Ja, ze postte een paar weken terug een filmpje van een arts over de huidige Covid variant en dat je daar lang moe van kan zijn oid. En toen was haar conclusie; 'daarom ben ik zo moe'. Ze verzint zoveel en alles moet een label. Van haarzelf, van haar kinderen, met haar man zal ook van alles zijn. Het hele verhaal over die schildklier ook weer, als (huis)arts krijg je toch echt een hekel aan dit soort mensen.
pi_220003839
quote:
0s.gif Op woensdag 4 februari 2026 20:13 schreef Flipperkast_007 het volgende:

[..]
Ik denk dat het echt te weinig is voor het gezin. Ik denk ook niet dat de pubers dit zulk lekker brood vinden en die zullen ook wat mee naar school moeten nemen,
Dat kruidenbrood ziet er wel heerlijk uit trouwens.
pi_220003859
Ik zou het haar gunnen dat ze wat meer belastbaar zou zijn, mentaal en fysiek. Ik denk dat het op een gegeven moment ook een cirkeltje is. Het helpt niet mee dat ze eignelijk geen enkele activiteit heeft, behalve het ritme van haar kinderen. Toen ik maandenlang verlof had, merkte ik ook aan mezelf dat ik al moe werd als ik 's ochtends had gezwommen met het kind en in de middag een boodschap had gedaan. Koken met jengelend kind was dan nog een taakje dat echt moest, maar daarna was het ook wel op bij mij. De was kon ik dan echt niet meer doen. Gaat natuurlijk nergens over. Nu ga ik sporten, werken, boodschappen, (soms) koken en de was. En dat allemaal op 1 dag. En dan wil ik 's avonds ook nog wel eens de deur uit.

Op een of andere manier zie ik bij DBM niet zozeer luiheid, maar echt laagbelastbaarheid. En die kan ze best een beetje oprekken. Enerzijds door anders over dingen te denken (growth mindset) en anderzijds door ook echt een dagritme te hebben.
pi_220003870
Ik weet niet of ik dit hier mag zeggen, maar als ik DBM zie en hoor, zie ik best veel kenmerken van een vrouw die in de categorie lvb zou kunnen vallen (licht verstandelijke beperking, IQ onder 85).

Dat betekent vaak moeite hebben met leren, maar ook een gebrek aan overzicht en het niet overzien van gevolgen, moeite met reguleren van emoties, sociale situaties niet goed in kunnen schatten, moeite met bepaalde praktische (regel)zaken.

Misschien heeft ze ook wel ADHD en/of autisme zoals ze zegt, maar tegelijkertijd zie ik 0.0 leercurve. Die vrouw krijgt soms echt wel feedback in de vorm van comments en berichten, of ze leest hier mee. Maar ze lijkt er niks van te leren. Ook niet van haar eigen ervaringen.
pi_220003944
quote:
0s.gif Op woensdag 4 februari 2026 20:24 schreef Hannah12345 het volgende:
Ik weet niet of ik dit hier mag zeggen, maar als ik DBM zie en hoor, zie ik best veel kenmerken van een vrouw die in de categorie lvb zou kunnen vallen (licht verstandelijke beperking, IQ onder 85).

Dat betekent vaak moeite hebben met leren, maar ook een gebrek aan overzicht en het niet overzien van gevolgen, moeite met reguleren van emoties, sociale situaties niet goed in kunnen schatten, moeite met bepaalde praktische (regel)zaken.

Misschien heeft ze ook wel ADHD en/of autisme zoals ze zegt, maar tegelijkertijd zie ik 0.0 leercurve. Die vrouw krijgt soms echt wel feedback in de vorm van comments en berichten, of ze leest hier mee. Maar ze lijkt er niks van te leren. Ook niet van haar eigen ervaringen.
Ik zag vooral heel veel hartjes en liefdevolle teksten dat ze het zo goed doet en allemaal knuffels van haar volgers. Ik denk dat zij die aandacht zo fijn vindt dat ze daarom zulke posts maakt. Aandacht aandacht aandacht.
pi_220003993
quote:
0s.gif Op woensdag 4 februari 2026 20:35 schreef Moedervan4kids het volgende:

[..]
Ik zag vooral heel veel hartjes en liefdevolle teksten dat ze het zo goed doet en allemaal knuffels van haar volgers. Ik denk dat zij die aandacht zo fijn vindt dat ze daarom zulke posts maakt. Aandacht aandacht aandacht.
Uiteindelijk heeft ze alleen zichzelf er maar mee. Ze blijft in de slachtofferrol, en houdt destructief gedrag in stand. Zij komt zo geen stap verder in het leven.

Maar het blijft frustrerend om te zien. Ik kijk tegenwoordig nog maar zelden bij haar om mezelf irritatie te besparen (zelfde met Sanneke en Debbie).
pi_220004001
quote:
Dat is toch bizar?!
Dat is ook geen schrijven...
pi_220004059
quote:
0s.gif Op woensdag 4 februari 2026 20:24 schreef Hannah12345 het volgende:

Dat denk ik al tijden dat ze lvb is. Er klopt iets niet, gevoelsmatig
pi_220004066
quote:
0s.gif Op woensdag 4 februari 2026 19:02 schreef JaNeeDan het volgende:
Het komt me ook een beetje arrogant en neerkijkend op anderen over. Van: “alleen als je alles uitzoekt ben je echt op zoek. Zoals ik dat doe.”

“Jouw redenen kunnen niet, want ik weet het beter.”
(En nee, mensen kunnen echt niet zelf nadenken en hun inkomen checken.. vooral niet in het begin van het jaar dat de meeste meer verdienen)

Ik heb overigens ook wel eens geweigerd voor bezichtigingen. Dat ik dan eens probeerde om erdoor te komen, er ineens doorkwam maar dat ik op dat moment toch geen genoeg ruimte had in mn hoofd om alles door te zetten en dan maar afzei? Of dat het moment van bezichtiging echt niet uitkwam (sommige mensen hebben dat Sanneke!) en ik dan van te voren afzei omdat je anders waarschuwingen kreeg dat ook consequenties had.
pi_220004109
quote:
0s.gif Op woensdag 4 februari 2026 19:51 schreef Lodelie het volgende:

[..]
Nou indd.
Wij zijn net begonnen met een zoektocht naar een huis. Ik kijk naar de foto's op Funda, ik heb nog geen enkele plattegrond geopend 😅
Zo ingewikkeld kan het niet zijn, de indeling van een huis.
Volgens mij ligt het ook een beetje in je interesse in inhoudelijke details. Toen ik met m’n vriend een huis zocht, had hij die details ook niet scherp en ik wist dan ook de plattegronden en stelde dan super gedetailleerde vragen. Het is dan echt niet dat mn vriend dan minder een huis wilde.
pi_220004110
quote:
0s.gif Op woensdag 4 februari 2026 15:16 schreef Nooomi het volgende:
Ach die jongste van HVK ligt tussen de chips op de grond te slapen.
Werkelijk ik snap echt niks van deze vrouw...
Echt hè, en dan dit plaatsen
Leg m in bed. Vreselijke moeder vind ik het
pi_220004126
quote:
0s.gif Op woensdag 4 februari 2026 20:52 schreef Iris2.0 het volgende:

[..]
Dat denk ik al tijden dat ze lvb is. Er klopt iets niet, gevoelsmatig
precies, ook dat denk ik al een poosje (maar weet niet of het dus ook benoemend mag worden 🙈) Haar lage belastbaarheid, volgens mij heeft ze ook een slecht besef van tijd.. En ze wil leven, dat zeggen de mensen om mij heen die ernstig ziek zijn en niet meer beter worden ook!!! En die doen dat ook, hoe ziek ze zich ook voelen
pi_220004137
AM die het diploma van Julia wil filmen, waarop Julia zegt dat kun je niet filmen want mijn adres staat erop. Bleek van niet, dus lekker diploma filmen en de namen en handtekeningen van Julia en een medewerker van school vol in beeld. En tuurlijk, die handtekening zet je vaker, maar dit kan gewoon in het kader van privacy echt niet.
pi_220004155
quote:
0s.gif Op woensdag 4 februari 2026 19:44 schreef Weerikier het volgende:
Tot zo ver...
En de klapper; " ze blijven maar bezuinigen" ja domme gans, waar zou dat nou door komen.
pi_220004161
Ik weet van mijzelf dat ik enorm let op iemands tanden dus die tanden van AM daar ga ik heel slecht op. Ze is er gewoon niet met een beugel alleen. Sommige tanden zijn veel langer dan anderen en de kleur is ronduit geel.

Had dan een samenwerking gedaan met een tandarts die mooie facings plaatst . En nee het hoeft ook niet Gerard Joling wit te zijn.

Komt er bij Julia geen feestelijk diploma uitreiking eigenlijk? Nu was het even handtekening plaatsen en naar huis .
pi_220004168
quote:
0s.gif Op woensdag 4 februari 2026 21:07 schreef poohenzo het volgende:
Ik weet van mijzelf dat ik enorm let op iemands tanden dus die tanden van AM daar ga ik heel slecht op. Ze is er gewoon niet met een beugel alleen. Sommige tanden zijn veel langer dan anderen en de kleur is ronduit geel.

Had dan een samenwerking gedaan met een tandarts die mooie facings plaatst . En nee het hoeft ook niet Gerard Joling wit te zijn.

Komt er bij Julia geen feestelijk diploma uitreiking eigenlijk? Nu was het even handtekening plaatsen en naar huis .
Nee echt bruin
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')