🤢🤢🤢quote:Op woensdag 4 februari 2026 17:21 schreef Dievanhiernaast het volgende:
He gadver die tanden van AM weer op mijn beeldscherm 🤢
Als dit een samenwerking is, is het echt slechte reclame
Eens! In plaats daarvan is er een anti Bellinga Instagram account waar ze iedere dag met elkaar bespreken hoe die kinderen gebruikt worden voor de views. Blijkbaar snappen ze nog niet dat ze dit zelf in stand houden. 😒quote:Op woensdag 4 februari 2026 17:21 schreef Lynnyl het volgende:
[..]
En negatieve aandacht is ook aandacht. Hoeveel views zou dit weer opleveren. Maar schandalig die ouders, geen woorden voor. Dat je je kinderen dit soort shit laat uitkramen voor views. Ze zouden op elk social media kanaal gecanceld moeten worden. Levenslang.
En Tim krijgt nu ook loon denk ik. Hij doet nu zo te zien het werk van Koen? En hij woont op de boerderie. En hij is de nieuwe stiefpapa voor de kinderen van Mies. Gaat allemaal maximaal vanzelf.quote:Op woensdag 4 februari 2026 17:41 schreef Iris2.0 het volgende:
[..]
En daarmee wordt Mies ook wel wat de kneus van de familie. Papa koopt zich wss overal bij in
Dan mogen we om de beurt mee met een middelvinger signeersessie. ‘Mede mogelijk gemaakt door..’quote:Op woensdag 4 februari 2026 18:08 schreef Rimboequeen het volgende:
[..]
Oh wat een eer! Zijn wij nu ook bestsellerschrifsters?
'en het herstel gaat weer maanden duren' zegt ze...heeft ze zich gelijk weer ingedekt dat ze niet kan sporten...quote:
Alsof ze op een ziekenhuisbed ligt in de woonkamer en niets kan, kent het echte leven echt nietquote:
Bedoel je die foto’s met die vriendin? MCW had afgelopen weekend ook zoiets in haar stories. Ze doen dit beiden over en weer. Stel kleuters.quote:Op woensdag 4 februari 2026 18:51 schreef Moppie1982 het volgende:
Sjaak ook een sneer naar MW.. best kinderachtig wordt dit
Sanneke is een ongelofelijke zeurpiet... Maakt niet uit hoe de situatie is, er is altijd iets over te zeuren. Ik erger me enorm aan haar houding ten opzichte van alles, en dat alles vanaf de bank zonder enige activiteit en beweging...quote:Op woensdag 4 februari 2026 19:02 schreef JaNeeDan het volgende:
Sanneke weer met haar gezeur over mensen die reageren op een woning en dan afhaken. Zij weet allemaal precies hoe het zit hoor, onze klaagdoos. Inkomen niet goed? Kan niet volgens Sanneke want dit wordt pas na acceptatie van de woning gecontroleerd. Alsof iemand z’n inkomen niet zelf kan berekenen. En niet iedereen heeft de hele dag de tijd om plattegronden te bekijken. Sommige mensen hebben een leven Sanneke! Ik hoop dat ze de woning krijgt. Kijk nu al uit naar haar gezeur en geklaag over hoeveel werk het is en hoeveel alles kost.
Maar echt! Hebben ze niets beter te doen??? Kleutersquote:Op woensdag 4 februari 2026 18:58 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Bedoel je die foto’s met die vriendin? MCW had afgelopen weekend ook zoiets in haar stories. Ze doen dit beiden over en weer. Stel kleuters.
En we waren niet eens uitgenodigd voor de boekpresentatie? Wat een ondankbare vrouw.quote:Op woensdag 4 februari 2026 18:08 schreef Rimboequeen het volgende:
[..]
Oh wat een eer! Zijn wij nu ook bestsellerschrifsters?
En wat dacht je van de royalty's?quote:Op woensdag 4 februari 2026 19:17 schreef papierentas het volgende:
[..]
En we waren niet eens uitgenodigd voor de boekpresentatie? Wat een ondankbare vrouw.
Je kan je maar ergens druk om maken... 🙄.quote:Op woensdag 4 februari 2026 19:26 schreef Lodelie het volgende:
Sanneke klaagt over mensen die zich slecht voorbereiden als ze gaan kijken naar een huis.
Wat maakt haar dat nou uit dat mensen niet weten waar de badkamer zit of hoeveel kamers het huis heeft?
Zou toch zoveel energie schelen als ze zich niet om zulke nutteloze dingen druk zou maken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |