abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220002963
quote:
1s.gif Op woensdag 4 februari 2026 17:21 schreef Dievanhiernaast het volgende:
He gadver die tanden van AM weer op mijn beeldscherm 🤢
Als dit een samenwerking is, is het echt slechte reclame
🤢🤢🤢
pi_220002970
quote:
0s.gif Op woensdag 4 februari 2026 17:21 schreef Lynnyl het volgende:

[..]
En negatieve aandacht is ook aandacht. Hoeveel views zou dit weer opleveren. Maar schandalig die ouders, geen woorden voor. Dat je je kinderen dit soort shit laat uitkramen voor views. Ze zouden op elk social media kanaal gecanceld moeten worden. Levenslang.
Eens! In plaats daarvan is er een anti Bellinga Instagram account waar ze iedere dag met elkaar bespreken hoe die kinderen gebruikt worden voor de views. Blijkbaar snappen ze nog niet dat ze dit zelf in stand houden. 😒
Alleen mensen zonder fantasie vluchten in de realiteit
pi_220002971
quote:
0s.gif Op woensdag 4 februari 2026 17:41 schreef Iris2.0 het volgende:

[..]
En daarmee wordt Mies ook wel wat de kneus van de familie. Papa koopt zich wss overal bij in
En Tim krijgt nu ook loon denk ik. Hij doet nu zo te zien het werk van Koen? En hij woont op de boerderie. En hij is de nieuwe stiefpapa voor de kinderen van Mies. Gaat allemaal maximaal vanzelf.
pi_220002999
quote:
0s.gif Op woensdag 4 februari 2026 18:08 schreef Rimboequeen het volgende:

[..]
Oh wat een eer! Zijn wij nu ook bestsellerschrifsters?
Dan mogen we om de beurt mee met een middelvinger signeersessie. ‘Mede mogelijk gemaakt door..’
pi_220003033
https://vm.tiktok.com/ZGdm7ScKj/
Over de Bellinga's op tiktok
pi_220003072
Pffff DBM kan beter DKM heten, weer zeuren over gezondheid en hoe slecht ze zich voelt etc
pi_220003093
DBM wil leven..
Hou op hoor.
pi_220003112
quote:
0s.gif Op woensdag 4 februari 2026 18:39 schreef Nooomi het volgende:
DBM wil leven..
Hou op hoor.
'en het herstel gaat weer maanden duren' zegt ze...heeft ze zich gelijk weer ingedekt dat ze niet kan sporten...
pi_220003113
quote:
0s.gif Op woensdag 4 februari 2026 18:39 schreef Nooomi het volgende:
DBM wil leven..
Hou op hoor.
Alsof ze op een ziekenhuisbed ligt in de woonkamer en niets kan, kent het echte leven echt niet
Ze moest zich schamen, zijn moeders die er niet meer zijn en dat waren pas strijders
pi_220003151
Heeft AM dr beugel nog in? Of heeft ze nu geen last/ pijn meer met eten?
pi_220003173
Sjaak ook een sneer naar MW.. best kinderachtig wordt dit
pi_220003219
quote:
0s.gif Op woensdag 4 februari 2026 18:51 schreef Moppie1982 het volgende:
Sjaak ook een sneer naar MW.. best kinderachtig wordt dit
Bedoel je die foto’s met die vriendin? MCW had afgelopen weekend ook zoiets in haar stories. Ze doen dit beiden over en weer. Stel kleuters.
Ik wil blijven.
pi_220003252
Sanneke weer met haar gezeur over mensen die reageren op een woning en dan afhaken. Zij weet allemaal precies hoe het zit hoor, onze klaagdoos. Inkomen niet goed? Kan niet volgens Sanneke want dit wordt pas na acceptatie van de woning gecontroleerd. Alsof iemand z’n inkomen niet zelf kan berekenen. En niet iedereen heeft de hele dag de tijd om plattegronden te bekijken. Sommige mensen hebben een leven Sanneke! Ik hoop dat ze de woning krijgt. Kijk nu al uit naar haar gezeur en geklaag over hoeveel werk het is en hoeveel alles kost.
Ik wil blijven.
  woensdag 4 februari 2026 @ 19:06:27 #264
3778 popje
Watishetnutvaneenondertitel?
pi_220003286
quote:
0s.gif Op woensdag 4 februari 2026 19:02 schreef JaNeeDan het volgende:
Sanneke weer met haar gezeur over mensen die reageren op een woning en dan afhaken. Zij weet allemaal precies hoe het zit hoor, onze klaagdoos. Inkomen niet goed? Kan niet volgens Sanneke want dit wordt pas na acceptatie van de woning gecontroleerd. Alsof iemand z’n inkomen niet zelf kan berekenen. En niet iedereen heeft de hele dag de tijd om plattegronden te bekijken. Sommige mensen hebben een leven Sanneke! Ik hoop dat ze de woning krijgt. Kijk nu al uit naar haar gezeur en geklaag over hoeveel werk het is en hoeveel alles kost.
Sanneke is een ongelofelijke zeurpiet... Maakt niet uit hoe de situatie is, er is altijd iets over te zeuren. Ik erger me enorm aan haar houding ten opzichte van alles, en dat alles vanaf de bank zonder enige activiteit en beweging...
Het leven is een groot feest, en jij bent ook uitgenodigd!
pi_220003297
quote:
0s.gif Op woensdag 4 februari 2026 17:10 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
😨 wait... whu???? Huh?
Bekijk deze YouTube-video
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
pi_220003310
quote:
0s.gif Op woensdag 4 februari 2026 18:58 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Bedoel je die foto’s met die vriendin? MCW had afgelopen weekend ook zoiets in haar stories. Ze doen dit beiden over en weer. Stel kleuters.
Maar echt! Hebben ze niets beter te doen??? Kleuters
pi_220003355
quote:
0s.gif Op woensdag 4 februari 2026 18:08 schreef Rimboequeen het volgende:

[..]
Oh wat een eer! Zijn wij nu ook bestsellerschrifsters?
En we waren niet eens uitgenodigd voor de boekpresentatie? Wat een ondankbare vrouw.
pi_220003405
Ik zag op TikTok de Bellinga’s voorbij komen, stukjes uit de vlog en mensen die daarop reageren.. ik weet eigenlijk gewoon niet wat je hierop kan zeggen dat je je zo gedraagt en daar geld mee verdient.
Vooral die oudste jongen, die zou je toch een klap verkopen( i know het kind kan er niks aandoen)
Maar deze kinderen kunnen toch nooit meer normaal ergens de maatschappij in
pi_220003416
Sanneke klaagt over mensen die zich slecht voorbereiden als ze gaan kijken naar een huis.
Wat maakt haar dat nou uit dat mensen niet weten waar de badkamer zit of hoeveel kamers het huis heeft?

Zou toch zoveel energie schelen als ze zich niet om zulke nutteloze dingen druk zou maken.
pi_220003418
quote:
0s.gif Op woensdag 4 februari 2026 19:17 schreef papierentas het volgende:

[..]
En we waren niet eens uitgenodigd voor de boekpresentatie? Wat een ondankbare vrouw.
En wat dacht je van de royalty's?
pi_220003484
Ik zit wel willen weten of er een quote van mij in de ai opstel van Am staat😎
pi_220003539
Sanneke heeft écht te veel tijd om de hele woning kwestie dood te analyseren 🙄
pi_220003574
Ik heb de zeurende en zeikende moeder ontvolgt. Wat een vreselijk zeurende aandachttrekker is dat. Zij heeft ze echt niet allemaal op een rijtje met haar zelfbedachte diagnoses en ze aandacht die ze hiermee zoekt. Ik mag echt hopen dat zij hulp krijgt; maar dan psychisch en niet voor haar zo gewenste diagnose autisme. Ze heeft ze écht niet allemaal op een rijtje. Het is net Debbie 2.0. Man man man. En nu heeft ze ineens weer Corona. Wacht maar; volgende maand long COVID. Dit typte ik trouwens een tijdje terug ook dat ze vast zogenaamd Corona zou hebben.

Ik mag echt wensen dat ze goede psychische hulp krijgt en dat ze even offline gaat; want Instagram is niet haar plek. En ik mag hopen dat ze nooit écht veel ellende op haar bordje krijgt.

Bah, ik ben gewoon echt boos en van slag. Ik ga ook maar even offline
pi_220003580
De week van DBM (let op, het is pas woensdag)
Bloedprikken in het ziekenhuis want griep/verkouden/heeft snot.
Afspraak autisme onderzoek afgesloten in tranen voelt zich slechte moeder en is nu zwaar overbelast.
Hondjes uitlaten, daarna KNEITER ERGE hoofdpijn.
Sportwedstrijd te laat met inschrijven, weer janken.
4 autisten in huis, zijn ook allemaal dyslectisch (niet allemaal gediagnosticeerd)
Wakker geworden door 2 strooi wagens en een NL-alert, daardoor niet kunnen uitslapen, gevolg; paniekaanval en de hele dag op het tandvlees
Teleurgesteld in de zorg want al de waardes zijn goed maar heeft zich LANG NIET ZO SLECHT gevoeld. Is nu verdrietig en wil gewoon LEVEN.
Tot zo ver...
pi_220003598
quote:
0s.gif Op woensdag 4 februari 2026 19:26 schreef Lodelie het volgende:
Sanneke klaagt over mensen die zich slecht voorbereiden als ze gaan kijken naar een huis.
Wat maakt haar dat nou uit dat mensen niet weten waar de badkamer zit of hoeveel kamers het huis heeft?

Zou toch zoveel energie schelen als ze zich niet om zulke nutteloze dingen druk zou maken.
Je kan je maar ergens druk om maken... 🙄.
Als je daar bent zie je toch waar de badkamer zit? 😅
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')