Ik kan die mensen echt niet aanzien. Ik heb zo te doen met hun kinderen. Die worden vanaf de geboorte al compleet verpest door die aandachtsgeile ouders.quote:Op woensdag 4 februari 2026 14:40 schreef poohenzo het volgende:
volgt iemand hier de Bellinga's? Ik zie op tiktok massa's filmpjes waarin ze belachelijk worden gemaakt omdat ze ergens in het buitenland blijkbaar nogal ongepast zich hebben gedragen tegen kinderen in weeshuizen?
Het zou me overigens niet verbazen want die lui zijn knettergek
Ik zie het aantal niet exact maar 97.2K is zichtbaar. Wat gewoon belachelijk veel isquote:Op woensdag 4 februari 2026 16:44 schreef Pumba2024 het volgende:
[..]
Hoeveel volgers heeft ze dan nu (zit in de blokkendoos )
😨 wait... whu???? Huh?quote:Op woensdag 4 februari 2026 16:59 schreef Fleurtjebellefleur het volgende:
[..]
Klopt ze doen alsof ze in de dierentuin lopen en die oudste jongen zegt letterlijk; Ze zijn niet schuw hè?! ( en aait dan zo n kindje over zn bol) Echt stuitend!
Waar moet ik op zoeken om dit te vinden?quote:Op woensdag 4 februari 2026 16:59 schreef Fleurtjebellefleur het volgende:
[..]
Klopt ze doen alsof ze in de dierentuin lopen en die oudste jongen zegt letterlijk; Ze zijn niet schuw hè?! ( en aait dan zo n kindje over zn bol) Echt stuitend!
Niet! 😢😭quote:Op woensdag 4 februari 2026 16:59 schreef Fleurtjebellefleur het volgende:
[..]
Dit moet je toch niet willen opzoeken? Elke view is er één teveel.quote:Op woensdag 4 februari 2026 17:13 schreef Mirp het volgende:
[..]
Waar moet ik op zoeken om dit te vinden?
Gestapt of getrapt…quote:Op woensdag 4 februari 2026 16:56 schreef Muisjeruisje het volgende:
Volgens realityfbi zijn sjaak en koen nu officieel uit Jolie gestapt
Ze moest zeker aan haar verplichtte aantal woorden komen maar had verder niks zinnigs te vertellen?quote:Op woensdag 4 februari 2026 17:08 schreef Hocuspocus2 het volgende:
Oh en ik weet niet of het al eens genoemd is maar de laatste pagina’s van het boek zijn allemaal quotes van dit forum. Gewoon 10 pagina’s vol.
Ik neem aan dat ze voor een best flink bedrag uitgekocht moeten zijn? Misschien heeft de godfather zich ingekocht?quote:
En negatieve aandacht is ook aandacht. Hoeveel views zou dit weer opleveren. Maar schandalig die ouders, geen woorden voor. Dat je je kinderen dit soort shit laat uitkramen voor views. Ze zouden op elk social media kanaal gecanceld moeten worden. Levenslang.quote:Op woensdag 4 februari 2026 16:59 schreef Fleurtjebellefleur het volgende:
[..]
Of BFF Iris...quote:Op woensdag 4 februari 2026 17:20 schreef Muisjeruisje het volgende:
[..]
Ik neem aan dat ze voor een best flink bedrag uitgekocht moeten zijn? Misschien heeft de godfather zich ingekocht?
Dat hangt natuurlijk af van de cijfers onderaan de streep.quote:Op woensdag 4 februari 2026 17:20 schreef Muisjeruisje het volgende:
[..]
Ik neem aan dat ze voor een best flink bedrag uitgekocht moeten zijn? Misschien heeft de godfather zich ingekocht?
Mag hopen van wel ja!quote:Op woensdag 4 februari 2026 17:20 schreef Muisjeruisje het volgende:
[..]
Ja, erg he, en dan net doen of het online haat is die ze persoonlijk ontvangen heeft.quote:Op woensdag 4 februari 2026 17:08 schreef Hocuspocus2 het volgende:
Oh en ik weet niet of het al eens genoemd is maar de laatste pagina’s van het boek zijn allemaal quotes van dit forum. Gewoon 10 pagina’s vol.
Zelfs ChatGPT gaf het op 😁quote:Op woensdag 4 februari 2026 17:19 schreef Muisjeruisje het volgende:
[..]
Ze moest zeker aan haar verplichtte aantal woorden komen maar had verder niks zinnigs te vertellen?
Ja, zo ranzig. Vieze kleur ook, maar dat zal ook wel te maken hebben met de nodige koffie en iedere dag rode wijn.quote:Op woensdag 4 februari 2026 17:21 schreef Dievanhiernaast het volgende:
He gadver die tanden van AM weer op mijn beeldscherm 🤢
Als dit een samenwerking is, is het echt slechte reclame
En daarmee wordt Mies ook wel wat de kneus van de familie. Papa koopt zich wss overal bij inquote:Op woensdag 4 februari 2026 17:20 schreef Muisjeruisje het volgende:
[..]
Ja je hebt gelijk ook eigenlijk.quote:Op woensdag 4 februari 2026 17:14 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Dit moet je toch niet willen opzoeken? Elke view is er één teveel.
Oh wat een eer! Zijn wij nu ook bestsellerschrifsters?quote:Op woensdag 4 februari 2026 17:08 schreef Hocuspocus2 het volgende:
Ik denk dat Michelle hier wel een paar nachten van wakker heeft gelegen. Ben benieuwd hoe lang ze die webshop nog in de lucht houdt. Ik vermoed niet lang meer.quote:Op woensdag 4 februari 2026 17:20 schreef Muisjeruisje het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |