Ook mee eens, zo vaak als zij de HAP belt voor weinig is niet normaal.quote:Op donderdag 5 februari 2026 12:39 schreef Odonata het volgende:
[..]
Helemaal mee eens, met de aanvulling dat de overbelasting bij o.a. HAP's wel degelijk komt door de toename van zorgvragen die eigenlijk ook tot reguliere openingstijden kunnen wachten.
De HAP bellen doe je normaal gesproken zou min mogelijk en alleen als het echt niet anders kan.
Ik hoop dan toch dat bijvoorbeeld chronisch zieke mensen die hier meelezen zichzelf niet gaan aanpraten dat ze de zorg duur makenquote:Op donderdag 5 februari 2026 12:09 schreef Henrike het volgende:
[..]
Dank je voor de preek, dit is hoe ik erover denk en ik hoef daar geen verdere uitleg over.
Het kost in ieder geval klauwen vol geld al die uren die er aan haar worden besteedt,en allemaal voor saus .
Ergens benoemt ze het Viva forum idd. Maar dat gaat niet over de quotes achterin haar boek.quote:Op woensdag 4 februari 2026 23:03 schreef proud_mami het volgende:
[..]
Ik heb niet het hele boek gelezen maar benoemt wel het Viva-forum maar niet Fok. Ze benoemt Viva niet letterlijk maar ze heeft het over een forum van een wekelijks (vrouwen) tijdschrift of iets in die richting.
Ja dit. Ik wilde zeggen dat doen ze bij ons nooit eerder vrij ofzo? Maar mijn kind mocht vorige week woensdag vrij, om haar papa te bezoeken in het ziekenhuisquote:Op donderdag 5 februari 2026 11:38 schreef Muisjeruisje het volgende:
[..]
Ik snap die school echt niet, ik had keihard ‘nee’ gezegd op Judith’s verzoek
Uit haar story begrijp ik dat ze naar de show van een ander gaat en dan na die show in het café gaat zitten met haar stempels ? Echt schaamteloosquote:Op donderdag 5 februari 2026 14:27 schreef Moppie1982 het volgende:
Am die vanavond haar stempels en kaartjes meeneemt, als ze maar in de belangstelling staat
Dat wraakzuchtige, kinderachtige gedoe en dat liegen
Ze lijkt een beetje op me narcistische ex
Oh my, ik kwam hier om dit te zeggen. Gadverdamme. Misschien moet ze de voeten van haar kinderen gewoon eens afdrogen??quote:Op donderdag 5 februari 2026 15:28 schreef Moedervan4kids het volgende:
Lekker hoor de voetschimmel bij HVK in beeld.
Niet geheel relevant in dit topic, maar hoe bedoel je in deze situatie vergroening?quote:Op donderdag 5 februari 2026 13:50 schreef Clubsoda het volgende:
Wat de zorg duurt maakt, is de vergrijzing (en vergroening) en de steeds complexere zorgvragen omdat de zorg steeds beter wordt en mensen dus langer en vaker blijven leven met ingewikkelde ziektes.
Ik zit echt met grote regelmaat bij overleggen over de druk op de zorg en het gaat echt nooit over mensen die te vaak naar de HAP gaatdat is wel het minste probleem, zeg maar.
Buiten dat je dat makkelijk zelf kan opzoeken met je parkeerapp/google maps krijg ik bij haar ook meteen het idee van ‘mag ik gratis bij iemand om de hoek van het theater op de oprit staan? Ik moet ook nog mijn tas met kaartjes en de rammeldoos met stempels meenemen, want ik ga na de voorstelling van iemand anders fröbelen’quote:Op donderdag 5 februari 2026 14:37 schreef Jenn1806 het volgende:
AM moet haar engagement even opschroeven en vraagt of iemand tips heeft om te parkeren in Gouda. Ik vind dat toch altijd zo dom, en de volgers die er serieus op reageren zijn nog dommer 🙄
Ik ben benieuwd wat voor lange rijen er bij het tafeltje van AM staan vanavond 😂
Ik denk dat het ontgroening moet zijn,afname van het aantal jonge mensenquote:Op donderdag 5 februari 2026 15:42 schreef Meke het volgende:
[..]
Niet geheel relevant in dit topic, maar hoe bedoel je in deze situatie vergroening?
Dit vind ik ook met caitlindevisser. Altijd dure merkkleding voor kids en heel veel kleding. Voor de prijs van 1 Bobo Choses broek heb ik de hele garderobe voor kind.quote:Op donderdag 5 februari 2026 15:52 schreef Earring het volgende:
Die veeeel te grote kleding bij thehomeandthekid, ik vind het echt afschuwelijk
En zij had t financieel lastig maar ze koopt ook erg veel. Niet alles is een samenwerking
Echt alles voor de aandacht. Hoe erg kun je je zelf voor aap blijven zetten ook?quote:Op donderdag 5 februari 2026 14:55 schreef Piefpafpoef123 het volgende:
[..]
Uit haar story begrijp ik dat ze naar de show van een ander gaat en dan na die show in het café gaat zitten met haar stempels ? Echt schaamteloos
En ze wil een samenwerking met Dilling
Ja of je koopt van die elleboogjes. Moeilijk moeilijk allemaal.quote:Op donderdag 5 februari 2026 12:34 schreef IlseMarije het volgende:
Hebben ze geen messen in de wereld van Sanneke, ze schreef gisteren dat ze mini pasta gevonden had omdat haar zoon zn eten zo doorslikt en niet kauwt. Je kunt pasta toch ook in kleinere stukjes snijden of mis ben ik nou zo blond.
Het is wel echt verbijsterend. Waarom zou je na de voorstelling van iemand anders je eigen shit gaan promoten in het theatercafe? Ook al is het met toestemming. Hey is echt TE ABSURD voor woorden.quote:Op donderdag 5 februari 2026 16:10 schreef papierentas het volgende:
[..]
Echt alles voor de aandacht. Hoe erg kun je je zelf voor aap blijven zetten ook?
Niet met naam maar wel "de vmbo docent" oid.quote:Op donderdag 5 februari 2026 14:54 schreef Fleurtjebellefleur het volgende:
Maar begrijp ik nou goed dat AM de verkeerde ontmaskerde maar dit toch als waarheid in haar boek zette? Dat is dan toch gewoon smaad/laster?
Ik zou bijna gaan kijkenquote:Op donderdag 5 februari 2026 14:37 schreef Jenn1806 het volgende:
AM moet haar engagement even opschroeven en vraagt of iemand tips heeft om te parkeren in Gouda. Ik vind dat toch altijd zo dom, en de volgers die er serieus op reageren zijn nog dommer 🙄
Ik ben benieuwd wat voor lange rijen er bij het tafeltje van AM staan vanavond 😂
In bepaalde gemeentes worden veel kinderen geboren en dat geeft ook veel druk op de zorg.quote:Op donderdag 5 februari 2026 15:42 schreef Meke het volgende:
[..]
Niet geheel relevant in dit topic, maar hoe bedoel je in deze situatie vergroening?
Wat onwijs lief van de leerkracht!quote:Op donderdag 5 februari 2026 14:48 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Ja dit. Ik wilde zeggen dat doen ze bij ons nooit eerder vrij ofzo? Maar mijn kind mocht vorige week woensdag vrij, om haar papa te bezoeken in het ziekenhuis. Dit kwam van haar leerkracht
De benzineprijzen wisselen in Duitsland wel 20x per dagquote:Op donderdag 5 februari 2026 15:14 schreef JaNeeDan het volgende:
Slecht begin van Judith haar vakantie. Hebben ze net de benzineprijs in Duitsland 5 cent verhoogd! Dit soort zaken zou mij niet eens opvallen.
Hopelijk waren ze niet net te laat in Duitsland om voor 5 cent minder te kunnen tanken doordat haar zus de trein had gemist. Het zou mij niet verbazen dat ze die 5 cent p/l dan doorberekent aan haar zus😬
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |