Volgens mij is het gewoon puur de verveling van deze flu goudquote:Op donderdag 5 februari 2026 09:35 schreef Lalaland79 het volgende:
Een aantal fluflu die hier besproken worden heeft een moeilijke/ lastige jeugd gehad. Dat lijkt zich nu te moeten compenseren op wat voor manier dan ook. Ze willen aandacht, linksom of rechtsom.
Bizar.. heeft ze daar haar openbare excuses voor aangeboden?quote:Op donderdag 5 februari 2026 10:21 schreef ZombieQueen het volgende:
[..]
En die vmbo docent was de verkeerde volgens mij. Ze heeft toen ook een heel ander persoon aan de schandpaal genageld omdat ze zeker wist dat ze diegene had ontmaskerd. Volgens mij ging dat om haar, maar kan het mis hebben.
Is dit die woning die eigenlijk niet helemaal aan haar wensen voldoet? Ze staat nu 2e, als nr 1 afwijst ben ik benieuwd wat ze dan gaat doenquote:Op donderdag 5 februari 2026 11:03 schreef papierentas het volgende:
En zou Sanneke de looproute door het kasteel al uit haar hoofd weten voor morgen?
Ja dat is deze. Meer woningen zijn er in Hellevoetsluis niet beschikbaar momenteel.quote:Op donderdag 5 februari 2026 11:06 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Is dit die woning die eigenlijk niet helemaal aan haar wensen voldoet? Ze staat nu 2e, als nr 1 afwijst ben ik benieuwd wat ze dan gaat doen
Wat denk je?quote:Op donderdag 5 februari 2026 11:04 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
Bizar.. heeft ze daar haar openbare excuses voor aangeboden?
Heeft die vrouw er veel last van gehad?
Ja die kreeg nare reacties van de fans. Heeft ook haar profiel verwijderd daardoor omdat AM dat uiteraard deelde.quote:Op donderdag 5 februari 2026 11:04 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
Bizar.. heeft ze daar haar openbare excuses voor aangeboden?
Heeft die vrouw er veel last van gehad?
Nee, maar zij weet wel wat 'haat' met je doet. En deze onschuldige vrouw werd slachtoffer van een heksenjacht.quote:Op donderdag 5 februari 2026 11:19 schreef Earring het volgende:
[..]
Ja die kreeg nare reacties van de fans. Heeft ook haar profiel verwijderd daardoor omdat AM dat uiteraard deelde.
En excuses van AM? 3x raden
Dat was ook eigenlijk een retorische vraag 🫣quote:Op donderdag 5 februari 2026 11:19 schreef Earring het volgende:
[..]
Ja die kreeg nare reacties van de fans. Heeft ook haar profiel verwijderd daardoor omdat AM dat uiteraard deelde.
hoe leuk zou het zijn als Tim Hofman ook even deze mevrouw bezoekt en daarna bij AM gaat vragen waarom ze nooit haar excuses heeft gemaakt.quote:Op donderdag 5 februari 2026 11:19 schreef Earring het volgende:
[..]
Heftigquote:Op donderdag 5 februari 2026 10:28 schreef Earring het volgende:
[..]
Ja dat klopt. Een lerares Nederlands die toevallig dezelfde voornaam had en was opgespoord door Sam. Daar klopte alleen niks van maar het leed was al geschied
Ik snap die school echt niet, ik had keihard ‘nee’ gezegd op Judith’s verzoekquote:Op donderdag 5 februari 2026 10:02 schreef JaNeeDan het volgende:
Ondanks dat Judith haar zoon regelmatig te laat op school komt mag hij vandaag toch twee uur eerder opgehaald worden. Blijkbaar wordt er dus niks gedaan met het te laat komen.
Judith haar snowboard komt vandaag terug maar misschien niet op tijd om mee te nemen naar Winterberg. Hoe zou dat nou komen? Misschien zelf eens zaken op tijd regelen?
En de zus van Judith heeft de trein gemist en zal daarom later zijn en daarom moet Judith alles zelf organiseren. Vervelend hè Judith, mensen die later komen.
Wat een geweldige cyber criminaliteit deskundige is die Sam dan zeg! Gewoon de verkeerde "opgespoord " 😭quote:Op donderdag 5 februari 2026 10:28 schreef Earring het volgende:
[..]
Ja dat klopt. Een lerares Nederlands die toevallig dezelfde voornaam had en was opgespoord door Sam. Daar klopte alleen niks van maar het leed was al geschied
Ik quote jou nu toevallig, je bent de spreekwoordelijke druppel, maar deze is voor alle keren dat ik dit leesquote:Op donderdag 5 februari 2026 10:32 schreef Henrike het volgende:
[..]
Volgens mij is het gewoon puur de verveling van deze flu goud
Debbie, Dbm.
Dbm spant echt de kroon op het moment als je ziet hoeveel zij iedere dag post over ziektes, bloedonderzoeken, diagnoses en huisarts/ ziekenhuisbezoeken.
En het dan vreemd vinden dat er bezuinigd moet worden in de zorg.
Zij jast haar eigen risico er in 1 week doorheen
Als ze hem terugstuurt heeft ze geen jas voor dit weekend. Dus ze heeft geen andere optie dan de " dure " jas houden. Wat zal ze balen.quote:Op donderdag 5 februari 2026 11:07 schreef Miepje77 het volgende:
Zou Juud nu teruggaan met haar (te kleine?) wintersport jas naar de Lidl omdat er nu 50% korting is? Wel even klikken op t linkje mensen, dan betalen wij de vakantie voor gierige Juud.
Ik begrijp überhaupt niet waarom ze gaat skiën. Als ik haar hoor praten dan is ze al buiten adem. En dat is niet lullig bedoelt, maar het zou me niet verbazen als ze er na die paar dagen weer weken af ligt.quote:Op donderdag 5 februari 2026 12:02 schreef Lalaland79 het volgende:
[..]
Als ze hem terugstuurt heeft ze geen jas voor dit weekend. Dus ze heeft geen andere optie dan de " dure " jas houden. Wat zal ze balen.
Dank je voor de preek, dit is hoe ik erover denk en ik hoef daar geen verdere uitleg over.quote:Op donderdag 5 februari 2026 11:58 schreef LeSage het volgende:
[..]
Ik quote jou nu toevallig, je bent de spreekwoordelijke druppel, maar deze is voor alle keren dat ik dit lees![]()
Ik vind een heleboel van DBM en haar zorggebruik (misbruik), maar bezuinigen op de zorg én de hoge zorgkosten hebben helemaal niets te maken met hoeveel er gebruik wordt gemaakt van de zorg. Ik lees dit steeds terug en daar word ik echt naar van.
Het is een maatregel vanuit de overheid, zij kunnen ook kiezen om op andere manieren te bezuinigen/belasten.
Dat zij persoonlijk haar huisarts teveel lastig valt met vragen en dat hij wel wat beters te doen heeft, prima.
Privatisering van de zorg is niet de schuld van zorgafnemers.
Helemaal mee eens, met de aanvulling dat de overbelasting bij o.a. HAP's wel degelijk komt door de toename van zorgvragen die eigenlijk ook tot reguliere openingstijden kunnen wachten.quote:Op donderdag 5 februari 2026 11:58 schreef LeSage het volgende:
[..]
Ik quote jou nu toevallig, je bent de spreekwoordelijke druppel, maar deze is voor alle keren dat ik dit lees![]()
Ik vind een heleboel van DBM en haar zorggebruik (misbruik), maar bezuinigen op de zorg én de hoge zorgkosten hebben helemaal niets te maken met hoeveel er gebruik wordt gemaakt van de zorg. Ik lees dit steeds terug en daar word ik echt naar van.
Het is een maatregel vanuit de overheid, zij kunnen ook kiezen om op andere manieren te bezuinigen/belasten.
Dat zij persoonlijk haar huisarts teveel lastig valt met vragen en dat hij wel wat beters te doen heeft, prima.
Privatisering van de zorg is niet de schuld van zorgafnemers.
Maar heeft ze wel geskied he! En de buurman brengt dan wel weer eten langs, dus dat is mooi gratis 😵💫quote:Op donderdag 5 februari 2026 12:05 schreef papierentas het volgende:
[..]
Ik begrijp überhaupt niet waarom ze gaat skiën. Als ik haar hoor praten dan is ze al buiten adem. En dat is niet lullig bedoelt, maar het zou me niet verbazen als ze er na die paar dagen weer weken af ligt.
Dat is wel een extra handeling hèquote:Op donderdag 5 februari 2026 12:34 schreef IlseMarije het volgende:
Hebben ze geen messen in de wereld van Sanneke, ze schreef gisteren dat ze mini pasta gevonden had omdat haar zoon zn eten zo doorslikt en niet kauwt. Je kunt pasta toch ook in kleinere stukjes snijden of mis ben ik nou zo blond.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |