abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220005682
quote:
0s.gif Op donderdag 5 februari 2026 07:56 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]
Ik denk eerder dat het weer een ‘wat overdreven allemaal weer’ reactie is. Zo van ‘waar maken mensen zich druk om’
Net als van het weekend: ‘je mag hier niet filmen hoor, er zijn andere mensen!’
Ja, ze doen het erom. Mensen die zeuren over privacy en de privacy van je kinderen moet je belachelijk maken, dat is stoer ofzo en zij weten heel goed waar ze mee bezig zijn, dat bepalen ze zelf wel. Ik ben benieuwd of ze nog zo doen als ze L. online tegen komen op een niet zo leuke manier. Maar ook dan blijven ze stug doorgaan denk ik, want geld en aandacht.
pi_220005687
quote:
0s.gif Op donderdag 5 februari 2026 08:32 schreef Snaky het volgende:

[..]
Ik vind juist dat ze heel enthousiast reageerde.
Best wel sneu trouwens om zo via iemand anders toch online te komen.
Ik zie nog Janneke’s gezicht voor me toen Debbie daar ineens voor de deur stond 😆
pi_220005695
quote:
0s.gif Op donderdag 5 februari 2026 08:30 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
Hvk.... "ze hebben gisteren een fluitje gehad, die dingen moeten ze verbieden "
😨 voor 8 uur smorgens een fluit concert.... om in dbm termen te spreken what the f+ck???? Dat verbieden is jou taak domme gans!
Zo zou echt niet kunnen leven met dit soort mensen naast mij.. dat zou echt volledig uit de hand lopen
Hoezo neem je zoveel kinderen als simpele opvoeding dingen al niet in je macht liggen... (ok het woord nee niet kennen is natuurlijk ook waarom ze zoveel kinderen van vreemden heeft)
Idd zij moet ze verbieden. Gewoon aangeven in de ochtend niet en wegleggen als ze niet luisteren. Ik vind het ook ondingen.

Op een of andere manier is het een populaire traktatie en zit er altijd wel een snoepfluitje in een snoepzakje.
Ik ben vandaag zo vrolijk, zo vrolijk, zo vrolijk
pi_220005708
quote:

[..]
Ik las het appje als een soort van conversatie van Debbie met alvast de vooraankondiging van het cadeau wat morgen met de post voor je komt. En dat Janneke niet zo attent is maar dat geeft niet want Debbie vind dat wel gewoon leuk, dus stuurt ze gewoon. Of je nou wilt of niet. Geeft me een beetje de knuffel vibes van AM destijds.

Vooral het zinnetje van Janneke 'Snap het ook wel als het ooit stopt nu jij geen insta meer hebt' slaat de spijker op zijn kop.
Maakt toch niet uit of je wel of geen insta hebt als je vriendinnen bent.
Dat zijn ze dus niet.
Althans de vriendschap is redelijk eenzijdig als je het mij vraagt.
pi_220005741
quote:
0s.gif Op donderdag 5 februari 2026 08:18 schreef Missinglink24 het volgende:
En Janneke die subtiel tussen de regels door aan Debbie laat weten dat ze niks meer hoeft te sturen op haar verjaardag.. boodschap komt niet aan
Ik vond dit ook maar een raar app gesprek. ‘Ik snap dat dit ooit stopt’ of wat stond er voor geks 😂
pi_220005754
Die fluitjes belanden hier op magische wijze snachts in de grijze bak😇.
En als ik het zo zie blaast de ene helft van de tweeling op het fluitje om dr zus te irtiteren.
pi_220005832
quote:
17s.gif Op donderdag 5 februari 2026 08:44 schreef AppelsEieren het volgende:

[..]
Ik las het appje als een soort van conversatie van Debbie met alvast de vooraankondiging van het cadeau wat morgen met de post voor je komt. En dat Janneke niet zo attent is maar dat geeft niet want Debbie vind dat wel gewoon leuk, dus stuurt ze gewoon. Of je nou wilt of niet. Geeft me een beetje de knuffel vibes van AM destijds.

Vooral het zinnetje van Janneke 'Snap het ook wel als het ooit stopt nu jij geen insta meer hebt' slaat de spijker op zijn kop.
Maakt toch niet uit of je wel of geen insta hebt als je vriendinnen bent.
Dat zijn ze dus niet.
Althans de vriendschap is redelijk eenzijdig als je het mij vraagt.
Dat zinnetje idd... verder dan insta gaan ze niet
En het is eigenlijk een verkapte manier om "doe maar niet" te zeggen
pi_220005847
quote:
0s.gif Op donderdag 5 februari 2026 08:50 schreef Lalaland79 het volgende:
Die fluitjes belanden hier op magische wijze snachts in de grijze bak😇.
En als ik het zo zie blaast de ene helft van de tweeling op het fluitje om dr zus te irtiteren.
Hier verdwijnen dat soort dingen ook snachts ineens op magische wijze 🤣😂 en als ik het vergeet en ze blazen er op wanneer ik zeg dat dat niet mag mogen ze hem zelf weg mikken... maar goed dat gebeurt niet omdat ik wel vaker "dat mag niet" zeg en ze weten dat ik het meen
pi_220005852
quote:
0s.gif Op donderdag 5 februari 2026 08:29 schreef Snaky het volgende:
Junior Nagelkerke zit met zijn mond wagenwijd open te eten in een restaurant. Jammer dat Sofie en Jan niet wat meer aandacht hebben voor tafelmanieren die ene dag per week dat ze thuis eten. Of zouden ze zelf ook zo eten in dure restaurants met lieve vrienden?
blijkbaar vinden fluflu ouders het erg onbelangrijk om de kinderen tafelmanieren te leren. Bij AM is het ook net voedertijd in de dierentuin. Ik zou me kapot schamen als mijn kinderen zo aan tafel zouden hangen/staan/liggen en met open mond eten en praten tegelijk. Gatver.
pi_220005877
Dbm die continu met haar kinderen sleept om diagnoses te verzamelen maar daar eigenlijk geen zin in heeft haha... ook dat uittypen van dat hihi en haha steeds 😵‍💫 maar flip gaat weer op voor de volgende sticker 🥳 haar bloed was helaas goed en straks heeft ze ook nog eens geen autisme maar gewoon een moeilijke jeugd waarbij ze zich mishandeld voelt omdat ze haar bord leeg moest eten..

Zwaar leven
pi_220005882
quote:
0s.gif Op donderdag 5 februari 2026 07:16 schreef Henrike het volgende:

[..]
Jawel heeft ze gezegd
Oké. En?
pi_220005902
*verwijderd. Ik was mosterd na de ballon zeg maar..
pi_220006170
Een aantal fluflu die hier besproken worden heeft een moeilijke/ lastige jeugd gehad. Dat lijkt zich nu te moeten compenseren op wat voor manier dan ook. Ze willen aandacht, linksom of rechtsom.
pi_220006216
Zit dat boek van AM te lezen. Valt in de categorie sprookjes denk ik?
"Ik ben nu al.2 jaar gestopt met lezen op fora" en quote vervolgens wat hier de afgelopen 2/3 jaar wordt geschreven.
Hele verhandeling over de angst voor haar privacy. Bang om op het schoolplein iets te bespreken want stel dat iemand het hoort en online gooit.
Het "dreigement" om naar die presentatie te gaan, de "bedreigingen" aan Brenda (Liefslabel). Ze "ontmaskert" twee personen. Iemand uit de buurt van haar ouders en een vmbo docent. Daar is de ict cybersecurity student maanden mee bezig geweest. Wat voor verschrikkelijks hebben deze mensen op het forum gegooid dan? Ik heb teruggezocht maar ik lees niets schokkends?
Wat een zielige vertoning dit opstel.
pi_220006230
quote:

[..]
Ik doelde op het app gesprek wat erbij in beeld stond
pi_220006294
quote:
0s.gif Op donderdag 5 februari 2026 07:16 schreef Henrike het volgende:

[..]
Jawel heeft ze gezegd
Huh? Dat heb ik echt gemist.
Ze werkte ooit in de thuiszorg meen ik. Pakt ze dat weer op??
pi_220006423
Ondanks dat Judith haar zoon regelmatig te laat op school komt mag hij vandaag toch twee uur eerder opgehaald worden. Blijkbaar wordt er dus niks gedaan met het te laat komen.

Judith haar snowboard komt vandaag terug maar misschien niet op tijd om mee te nemen naar Winterberg. Hoe zou dat nou komen? Misschien zelf eens zaken op tijd regelen?

En de zus van Judith heeft de trein gemist en zal daarom later zijn en daarom moet Judith alles zelf organiseren. Vervelend hč Judith, mensen die later komen.

[ Bericht 0% gewijzigd door JaNeeDan op 05-02-2026 11:16:45 ]
Ik wil blijven.
pi_220006441
Dat het een kale boel was bij de diploma-uitreiking komt misschien doordat de feestelijke variant al geweest is maar dat J nog bepaalde onderdelen niet klaar/voldoende had? Jammer dat AM dit niet gewoon privé kan houden en na afloop nog iets feestelijke is gaan doen. Als er bij haar iets te vieren valt moet alles en iedereen opdraven toch?
pi_220006466
quote:
0s.gif Op donderdag 5 februari 2026 09:39 schreef Geertje_G het volgende:
"Ik ben nu al.2 jaar gestopt met lezen op fora" en quote vervolgens wat hier de afgelopen 2/3 jaar wordt geschreven.
Hele verhandeling over de angst voor haar privacy. Bang om op het schoolplein iets te bespreken want stel dat iemand het hoort en online gooit.
Het "dreigement" om naar die presentatie te gaan, de "bedreigingen" aan Brenda (Liefslabel). Ze "ontmaskert" twee personen. Iemand uit de buurt van haar ouders en een vmbo docent. Daar is de ict cybersecurity student maanden mee bezig geweest. Wat voor verschrikkelijks hebben deze mensen op het forum gegooid dan? Ik heb teruggezocht maar ik lees niets schokkends?
Ze heeft een dikke duim die ze regelmatig leegzuigt om toch maar iets te melden/in haar boekjes te schrijven/om sympathie van de niet-zelf-nadenkende volgmoekes te krijgen.
Lekker alles aandikken helpt ook.
pi_220006497
quote:
0s.gif Op donderdag 5 februari 2026 10:05 schreef Rimboequeen het volgende:
Dat het een kale boel was bij de diploma-uitreiking komt misschien doordat de feestelijke variant al geweest is maar dat J nog bepaalde onderdelen niet klaar/voldoende had? Jammer dat AM dit niet gewoon privé kan houden en na afloop nog iets feestelijke is gaan doen. Als er bij haar iets te vieren valt moet alles en iedereen opdraven toch?
Ik ben afgestudeerd met studievertraging en kreeg ook midden in het jaar mijn diploma. Ik mocht ervoor kiezen om de diploma uitreiking af te wachten, maar mijn werkgever wilde een diploma zien voor ze me aan zouden nemen in de juiste functie. Ik ging ook ff snel tekenen.

AM kan toch niks prive houden, hoe zij met droge ogen in de denktank kan beweren dat ze het allemaal anders doet dan eerst is mij echt een raadsel.
pi_220006551
bij het diploma van Julia bedoelde ik ook eigenlijk meer : waarom niet iets leuks met het gezin doen? Kan natuurlijk ook in het weekend maar daar heeft ze iig niets over gezegd.
pi_220006564
quote:
0s.gif Op donderdag 5 februari 2026 09:39 schreef Geertje_G het volgende:
En die vmbo docent was de verkeerde volgens mij. Ze heeft toen ook een heel ander persoon aan de schandpaal genageld omdat ze zeker wist dat ze diegene had ontmaskerd. Volgens mij ging dat om haar, maar kan het mis hebben.
pi_220006588
quote:
0s.gif Op donderdag 5 februari 2026 07:55 schreef Missinglink24 het volgende:
En HvK laat de kinderen ook sochtends vroeg lekker op een fluitje blazen
Die arme buren.. en HVK vindt het zelf ook irritant, nou pak het af dan?
Echt ik verbaas me nergens meer over daar.
Is ze nou zo dom of doet ze zo dom
pi_220006602
quote:
0s.gif Op donderdag 5 februari 2026 08:18 schreef Missinglink24 het volgende:
En Janneke die subtiel tussen de regels door aan Debbie laat weten dat ze niks meer hoeft te sturen op haar verjaardag.. boodschap komt niet aan
Ach denk dat ze haar kussen al heeft besteld
pi_220006623
quote:
1s.gif Op donderdag 5 februari 2026 10:21 schreef ZombieQueen het volgende:

[..]
En die vmbo docent was de verkeerde volgens mij. Ze heeft toen ook een heel ander persoon aan de schandpaal genageld omdat ze zeker wist dat ze diegene had ontmaskerd. Volgens mij ging dat om haar, maar kan het mis hebben.
Ja dat klopt. Een lerares Nederlands die toevallig dezelfde voornaam had en was opgespoord door Sam. Daar klopte alleen niks van maar het leed was al geschied
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')