abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220004267
We gaan door!

Topicreeks: Topicreeks: Mommyvloggers aan de overkant #1 en Topicreeks: Topicreeks: Familievloggers #1 zijn gesloten en we gaan door met één topic voor alle vloggers/influencers, dus niet alleen de mommy- en familievloggers.

Klets gezellig mee, maar hou het netjes!

Tip: lees eerst het hele topic door voordat je reageert, dat scheelt misverstanden en ouwe koeien uit de sloot halen. Soms is gewoon 'alles' al gezegd.

- Reageer op wat de influencers laten zien, niet op inside of 'van horen van' informatie.
- Het op een hatelijke manier verbasteren van namen van influencers en gezin en het gebruiken van scheldnamen is niet toegestaan.
- Houd het netjes wat betreft de minderjarige kinderen.

Wij als mods zien natuurlijk niet alles en daarom hebben we op FOK! een topic report (TR) systeem waarmee je ons kunt helpen. Denk je een post te zien die niet door de beugel kan dan kun je een TR plaatsen. Daarmee kun je zelf meehelpen FOK! en de topics leuk te houden. Het kost de moderators teveel tijd om een terugkoppeling te geven op elk topic report, maar jullie kunnen er van uit gaan dat elke TR serieus beoordeeld wordt. Wil je een terugkoppeling? Vraag er om in je TR.Info uit MED

Ongeoorloofde posts worden verwijderd, zo werkt dat nou eenmaal op FOK!, omdat het voor ons niet altijd mogelijk is alles te lezen kan het gebeuren dat er toch nog een post verwijderd had moeten worden, zet dan (nogmaals) een TR, moderators zijn ook maar mensen. Het kan ook gebeuren dat er teveel tekst verwijderd wordt, of dat quotes verwijderd worden, want soms zitten we mobiel of moet het snel en dan gaat er onbedoeld weleens meer weg, maak er geen ramp van, er worden echt niet meteen strafpunten gegeven.

Wil je, om welke reden dan ook, anoniem kijken dan kan dat bijvoorbeeld hier: https://anonyig.com/en/ of www.mollygram.com (vaak sneller)

Voor feedback, opmerkingen en vragen aan de moderators kun je hier terecht SHO / [SHO FB] The SHO goes on

In Mededelingen vind je de userpolicy en de aanvulling daarop, ook staan er nog wat andere regeltjes en tips. En je vindt er ook ons banbeleid.
pi_220004309
quote:
0s.gif Op woensdag 4 februari 2026 21:01 schreef Mallorcameisje het volgende:

[..]
precies, ook dat denk ik al een poosje (maar weet niet of het dus ook benoemend mag worden 🙈) Haar lage belastbaarheid, volgens mij heeft ze ook een slecht besef van tijd.. En ze wil leven, dat zeggen de mensen om mij heen die ernstig ziek zijn en niet meer beter worden ook!!! En die doen dat ook, hoe ziek ze zich ook voelen
Helemaal met je eens. Bij Sanneke heb ik overigens precies hetzelfde.
pi_220004421
Niet filmen want het adres staat er op???
Nu kun je zien dat Julia (en misschien wel meer kinderen/pubers) dus niet alles zien voordat het online gegooid wordt, anders had ze geweten dat het adres al tig keer openbaar gemaakt was voor 90.000+ volgers.
pi_220004488
Wat zitten de nagelkerke kinderen onsmakkelijk te kauwen 🫣
pi_220004548
De familie Feenstra heeft een hélse reis voor de boeg naar de Malediven mensen!
Ibiza, Barcelona, Abu Dhabi, de Malediven en dan óók nog met een watervliegtuig verder.

kunnen jullie allemaal even je steun betuigen? Medelijden tonen? 🤣
pi_220004574
quote:
0s.gif Op woensdag 4 februari 2026 21:51 schreef Muisjeruisje het volgende:
Gewoon sneu, eerst naar school daarna met pa en ma en hun lieve vrienden door Antwerpen wandelen. Is toch helemaal niet leuk voor die kinderen.
pi_220004653
AM en haar gebit: ze benoemt de hele tijd dat het "alleen om het ondergebit gaat" en "die ene tand staat scheef". Maar zo werkt het natuurlijk niet. Er staat zelden maar één tand scheef en als onder de boel scheeft staat, staat dat boven natuurlijk ook niet helemaal goed. En daarom heeft ze een beugel.
Gelukkig weet de tandarts dat ook ;) Maar ik zou denken dat hij dat ook aan haar uitlegt.
pi_220004676
quote:
0s.gif Op woensdag 4 februari 2026 21:51 schreef Muisjeruisje het volgende:
Sofie vindt zichzelf heel wat met haar etentjes met lieve vrienden in sterrenrestaurants. Maar zelf kan ze ook haar vork niet fatsoenlijk vasthouden.
pi_220004831
quote:
17s.gif Op woensdag 4 februari 2026 20:05 schreef Hocuspocus2 het volgende:

[..]
Nee het staat in het boek alsof zij het persoonlijk heeft ontvangen in haar inbox. Ze leest al tijden niet meer mee op het forum (zegt ze). Maar die quotes zijn echt 1 op 1 van hier.
Ik heb niet het hele boek gelezen maar benoemt wel het Viva-forum maar niet Fok. Ze benoemt Viva niet letterlijk maar ze heeft het over een forum van een wekelijks (vrouwen) tijdschrift of iets in die richting.
pi_220004869
quote:
0s.gif Op woensdag 4 februari 2026 21:39 schreef MissBaksel het volgende:
Nu kun je zien dat Julia (en misschien wel meer kinderen/pubers) dus niet alles zien voordat het online gegooid wordt, anders had ze geweten dat het adres al tig keer openbaar gemaakt was voor 90.000+ volgers.
Sowieso sneu dat Am perse al lopend door de gang dat diploma moet en zal filmen.

Dat Julia tekent moet ook gelijk op de stories.
Maak een leuke foto en deel die met mooie tekst erbij. Dat is toch veel waardevoller.
pi_220004882
Tamara vandaag een paar uur (proef) gewerkt. Ik ben benieuwd wat ze deed/gaat doen.
Heb ik dat gemist of heeft ze dat niet gezegd?
pi_220005058
quote:
0s.gif Op woensdag 4 februari 2026 16:47 schreef Zandplaten het volgende:

[..]
Heeft wezen spelen is hartstikke fout,
is wezen spelen is goed Nederlands.
Je had dat ook kunnen vinden op Google trouwens. Het is niet streekgebonden of dialect, gewoon Nederlandse spreektaal.

En het commentaar dat influencers zoveel taalfouten maken kun je ook toepassen op een deel van de schrijvers hier.
Me, wilt, foute voltooide deelwoorden, sowieso d en t is een rampgebied hier.
Mijn twee grootste ergernissen zijn bewonderingswaardig (in plaats van bewonderenswaardig) en daarintegen (in plaats van daarentegen) 😭
pi_220005234
quote:
0s.gif Op woensdag 4 februari 2026 22:20 schreef Harper het volgende:
AM en haar gebit: ze benoemt de hele tijd dat het "alleen om het ondergebit gaat" en "die ene tand staat scheef". Maar zo werkt het natuurlijk niet. Er staat zelden maar één tand scheef en als onder de boel scheeft staat, staat dat boven natuurlijk ook niet helemaal goed. En daarom heeft ze een beugel.
Gelukkig weet de tandarts dat ook ;) Maar ik zou denken dat hij dat ook aan haar uitlegt.
De tandarts legt dat wel uit, alleen zit ze met een telefoon voor haar neus en zet de filmpjes zonder terug te kijken online. Daardoor mist ze de complete uitleg en maakt ze haar eigen verhaal ervan 😉
pi_220005372
quote:
0s.gif Op woensdag 4 februari 2026 23:23 schreef Harper het volgende:
Tamara vandaag een paar uur (proef) gewerkt. Ik ben benieuwd wat ze deed/gaat doen.
Heb ik dat gemist of heeft ze dat niet gezegd?
Jawel heeft ze gezegd
pi_220005377
Nou, zal hvk nu eindelijk snappen dat Louay een middagdut gewoon nodig heeft?
Hij heeft 3 uur geslapen in de middag( hopelijk niet op de grond tussen de chips)
En vannacht doorgeslapen
pi_220005473
quote:
0s.gif Op donderdag 5 februari 2026 07:19 schreef Henrike het volgende:
Nou, zal hvk nu eindelijk snappen dat Louay een middagdut gewoon nodig heeft?
Hij heeft 3 uur geslapen in de middag( hopelijk niet op de grond tussen de chips)
En vannacht doorgeslapen
Iedereen snapt toch dat een oververmoeid kind, snachts ook niet slaap. Kindje in net 1.5 ofzo.
pi_220005509
quote:
0s.gif Op donderdag 5 februari 2026 07:38 schreef Nooomi het volgende:

[..]
Iedereen snapt toch dat een oververmoeid kind, snachts ook niet slaap. Kindje in net 1.5 ofzo.
Ja iedereen behalve hvk
pi_220005533
En HvK laat de kinderen ook sochtends vroeg lekker op een fluitje blazen
Die arme buren.. en HVK vindt het zelf ook irritant, nou pak het af dan?
pi_220005539
quote:
0s.gif Op woensdag 4 februari 2026 21:39 schreef MissBaksel het volgende:
Ik denk eerder dat het weer een ‘wat overdreven allemaal weer’ reactie is. Zo van ‘waar maken mensen zich druk om’
Net als van het weekend: ‘je mag hier niet filmen hoor, er zijn andere mensen!’
pi_220005612
En Janneke die subtiel tussen de regels door aan Debbie laat weten dat ze niks meer hoeft te sturen op haar verjaardag.. boodschap komt niet aan
pi_220005650
Junior Nagelkerke zit met zijn mond wagenwijd open te eten in een restaurant. Jammer dat Sofie en Jan niet wat meer aandacht hebben voor tafelmanieren die ene dag per week dat ze thuis eten. Of zouden ze zelf ook zo eten in dure restaurants met lieve vrienden?
pi_220005658
Hvk.... "ze hebben gisteren een fluitje gehad, die dingen moeten ze verbieden "
😨 voor 8 uur smorgens een fluit concert.... om in dbm termen te spreken what the f+ck???? Dat verbieden is jou taak domme gans!
Zo zou echt niet kunnen leven met dit soort mensen naast mij.. dat zou echt volledig uit de hand lopen
Hoezo neem je zoveel kinderen als simpele opvoeding dingen al niet in je macht liggen... (ok het woord nee niet kennen is natuurlijk ook waarom ze zoveel kinderen van vreemden heeft)
pi_220005667
quote:
0s.gif Op donderdag 5 februari 2026 08:18 schreef Missinglink24 het volgende:
En Janneke die subtiel tussen de regels door aan Debbie laat weten dat ze niks meer hoeft te sturen op haar verjaardag.. boodschap komt niet aan
Ik vind juist dat ze heel enthousiast reageerde.
Best wel sneu trouwens om zo via iemand anders toch online te komen.
pi_220005674
quote:
0s.gif Op donderdag 5 februari 2026 07:55 schreef Missinglink24 het volgende:
En HvK laat de kinderen ook sochtends vroeg lekker op een fluitje blazen
Die arme buren.. en HVK vindt het zelf ook irritant, nou pak het af dan?
Echt, dit!
pi_220005681
quote:
0s.gif Op donderdag 5 februari 2026 08:29 schreef Snaky het volgende:
Junior Nagelkerke zit met zijn mond wagenwijd open te eten in een restaurant. Jammer dat Sofie en Jan niet wat meer aandacht hebben voor tafelmanieren die ene dag per week dat ze thuis eten. Of zouden ze zelf ook zo eten in dure restaurants met lieve vrienden?
Dit viel mij gisteren ook op ja. Die 2 zouden meer moeten opvoeden in plaats van telkens fr hort op gaan met lieve vrienden
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')