Helemaal met je eens. Bij Sanneke heb ik overigens precies hetzelfde.quote:Op woensdag 4 februari 2026 21:01 schreef Mallorcameisje het volgende:
[..]
precies, ook dat denk ik al een poosje (maar weet niet of het dus ook benoemend mag worden 🙈) Haar lage belastbaarheid, volgens mij heeft ze ook een slecht besef van tijd.. En ze wil leven, dat zeggen de mensen om mij heen die ernstig ziek zijn en niet meer beter worden ook!!! En die doen dat ook, hoe ziek ze zich ook voelen
Gewoon sneu, eerst naar school daarna met pa en ma en hun lieve vrienden door Antwerpen wandelen. Is toch helemaal niet leuk voor die kinderen.quote:Op woensdag 4 februari 2026 21:51 schreef Muisjeruisje het volgende:
Wat zitten de nagelkerke kinderen onsmakkelijk te kauwen 🫣
Sofie vindt zichzelf heel wat met haar etentjes met lieve vrienden in sterrenrestaurants. Maar zelf kan ze ook haar vork niet fatsoenlijk vasthouden.quote:Op woensdag 4 februari 2026 21:51 schreef Muisjeruisje het volgende:
Wat zitten de nagelkerke kinderen onsmakkelijk te kauwen 🫣
Ik heb niet het hele boek gelezen maar benoemt wel het Viva-forum maar niet Fok. Ze benoemt Viva niet letterlijk maar ze heeft het over een forum van een wekelijks (vrouwen) tijdschrift of iets in die richting.quote:Op woensdag 4 februari 2026 20:05 schreef Hocuspocus2 het volgende:
[..]
Nee het staat in het boek alsof zij het persoonlijk heeft ontvangen in haar inbox. Ze leest al tijden niet meer mee op het forum (zegt ze). Maar die quotes zijn echt 1 op 1 van hier.
Sowieso sneu dat Am perse al lopend door de gang dat diploma moet en zal filmen.quote:Op woensdag 4 februari 2026 21:39 schreef MissBaksel het volgende:
Niet filmen want het adres staat er op???
Nu kun je zien dat Julia (en misschien wel meer kinderen/pubers) dus niet alles zien voordat het online gegooid wordt, anders had ze geweten dat het adres al tig keer openbaar gemaakt was voor 90.000+ volgers.
Mijn twee grootste ergernissen zijn bewonderingswaardig (in plaats van bewonderenswaardig) en daarintegen (in plaats van daarentegen) 😭quote:Op woensdag 4 februari 2026 16:47 schreef Zandplaten het volgende:
[..]
Heeft wezen spelen is hartstikke fout,
is wezen spelen is goed Nederlands.
Je had dat ook kunnen vinden op Google trouwens. Het is niet streekgebonden of dialect, gewoon Nederlandse spreektaal.
En het commentaar dat influencers zoveel taalfouten maken kun je ook toepassen op een deel van de schrijvers hier.
Me, wilt, foute voltooide deelwoorden, sowieso d en t is een rampgebied hier.
De tandarts legt dat wel uit, alleen zit ze met een telefoon voor haar neus en zet de filmpjes zonder terug te kijken online. Daardoor mist ze de complete uitleg en maakt ze haar eigen verhaal ervan 😉quote:Op woensdag 4 februari 2026 22:20 schreef Harper het volgende:
AM en haar gebit: ze benoemt de hele tijd dat het "alleen om het ondergebit gaat" en "die ene tand staat scheef". Maar zo werkt het natuurlijk niet. Er staat zelden maar één tand scheef en als onder de boel scheeft staat, staat dat boven natuurlijk ook niet helemaal goed. En daarom heeft ze een beugel.
Gelukkig weet de tandarts dat ookMaar ik zou denken dat hij dat ook aan haar uitlegt.
Jawel heeft ze gezegdquote:Op woensdag 4 februari 2026 23:23 schreef Harper het volgende:
Tamara vandaag een paar uur (proef) gewerkt. Ik ben benieuwd wat ze deed/gaat doen.
Heb ik dat gemist of heeft ze dat niet gezegd?
Iedereen snapt toch dat een oververmoeid kind, snachts ook niet slaap. Kindje in net 1.5 ofzo.quote:Op donderdag 5 februari 2026 07:19 schreef Henrike het volgende:
Nou, zal hvk nu eindelijk snappen dat Louay een middagdut gewoon nodig heeft?
Hij heeft 3 uur geslapen in de middag( hopelijk niet op de grond tussen de chips)
En vannacht doorgeslapen
Ja iedereen behalve hvkquote:Op donderdag 5 februari 2026 07:38 schreef Nooomi het volgende:
[..]
Iedereen snapt toch dat een oververmoeid kind, snachts ook niet slaap. Kindje in net 1.5 ofzo.
Ik denk eerder dat het weer een ‘wat overdreven allemaal weer’ reactie is. Zo van ‘waar maken mensen zich druk om’quote:Op woensdag 4 februari 2026 21:39 schreef MissBaksel het volgende:
Niet filmen want het adres staat er op???
Nu kun je zien dat Julia (en misschien wel meer kinderen/pubers) dus niet alles zien voordat het online gegooid wordt, anders had ze geweten dat het adres al tig keer openbaar gemaakt was voor 90.000+ volgers.
Ik vind juist dat ze heel enthousiast reageerde.quote:Op donderdag 5 februari 2026 08:18 schreef Missinglink24 het volgende:
En Janneke die subtiel tussen de regels door aan Debbie laat weten dat ze niks meer hoeft te sturen op haar verjaardag.. boodschap komt niet aan
Echt, dit!quote:Op donderdag 5 februari 2026 07:55 schreef Missinglink24 het volgende:
En HvK laat de kinderen ook sochtends vroeg lekker op een fluitje blazen
Die arme buren.. en HVK vindt het zelf ook irritant, nou pak het af dan?
Dit viel mij gisteren ook op ja. Die 2 zouden meer moeten opvoeden in plaats van telkens fr hort op gaan met lieve vriendenquote:Op donderdag 5 februari 2026 08:29 schreef Snaky het volgende:
Junior Nagelkerke zit met zijn mond wagenwijd open te eten in een restaurant. Jammer dat Sofie en Jan niet wat meer aandacht hebben voor tafelmanieren die ene dag per week dat ze thuis eten. Of zouden ze zelf ook zo eten in dure restaurants met lieve vrienden?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |