Een Meet en Greet 😂😂 dat daar vrouwen naar toe zullen gaan , dat doe je toch niet .quote:Op donderdag 5 februari 2026 19:49 schreef papierentas het volgende:
Ik zie nu pas dat AM naar een show van haar bestie Fieke gaat. Dan begrijp ik het tafeltje en de stempels en klompjes beter. Je kan vanavond gewoon een meet en greet krijgen met AM inclusief Fieke en MirjamvanIjsland. Jeetje wie wil dat nou niet missen!
En al die plastic troep bij die Gekke mamasquote:Op donderdag 5 februari 2026 20:23 schreef Paardrijden123 het volgende:
Wat een grootspraak van AM dat zij wel kritisch is op samenwerkingen maar andere influencers niet. Zij is toch degene die ook al die badschuim zooi promoot? En pas die gekke water “tatoeages”? Alsof ze daar kritisch op is.
Ze vroeg laatst ook al om dat nutrilon drinken , dat snapte ik ook niet , want dat zit al in de basisverzekering.quote:Op donderdag 5 februari 2026 20:44 schreef Lalaland79 het volgende:
[..]
Als ze geen geld heeft is een hond dan een handige financiële keuze? Dus geen geld lijkt me niet logisch. Dit is vragen interactie met je volgers en zo in de picture komen en blijven
Dat vond ik ook raar. Dat wordt volledig vergoed.quote:Op donderdag 5 februari 2026 20:55 schreef ikmoetdrieten het volgende:
[..]
Ze vroeg laatst ook al om dat nutrilon drinken , dat snapte ik ook niet , want dat zit al in de basisverzekering.
Je weet dat ze pulmonale hypertensie heeft?quote:Op donderdag 5 februari 2026 20:46 schreef ikmoetdrieten het volgende:
[..]
Maar hoezo gaat ze volgens jou dood dan ? Ze is zelf al veel met de toekomst bezig voor na haar zestigste Waarom zou ze dat doen dan als ze weet dat ze toch dood gaat?
Het is haar ziekte die spreekt.quote:Op donderdag 5 februari 2026 21:12 schreef Hannah12345 het volgende:
[..]
Dat vond ik ook raar. Dat wordt volledig vergoed.
Ik vrees dat er onder dat zieke meisje toch ook een echte influencer zit die haar ziekte inzet voor clicks and samenwerkingen.
Dan kunnen we wel stoppen met dit forum🤣als het niet aan ons is om ergens wat van te vinden .quote:Op donderdag 5 februari 2026 18:38 schreef Flipperkast_007 het volgende:
[..]
Waarom zou DBM dan niet mogen gaan?
Ik begrijp dat gehak op DBM niet zo. Aan de huisarts om hier eens met haar een gesprek over te hebben en niet aan ons.
Hoe bedenkt ze het toch steeds.quote:Op donderdag 5 februari 2026 18:40 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
[..]
Het is toch bizar... miste alleen nog waar haar vent voor getest moet worden.. ziek dat je als moeder voor beide kinderen blijft winkelen om diagnoses en voor jezelf ook... maar voor je kinderen is echt ziek
Precies dit, zij maakt er misbruik van. Gierige Gerda gaat nu want goedkoper.quote:Op donderdag 5 februari 2026 19:11 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Ze kan er toch ook voor kiezen om drie dagen tijdens de vakantie te gaan? Dat is binnenkort.
En alles op haar ziekte gooien vind ik te makkelijk. Zij haalde haar kind ook eerder op zodat hij iets leuks kon doen met z’n tante, ze brengt hem regelmatig te laat omdat ze geen wekker zet. Heeft allemaal niks te maken met haar ziekte. Is gewoon schijt hebben aan regels. Ze heeft mazzel dat school hierin meegaat, dit was haar niet gelukt op de basisschool waar mijn kinderen naartoe gingen.
Ik denk dat zij de regels nog omzeilt voor een euro. Zoals ze het hier zeggen: die kan haar eigen stront wel vreten.quote:Op donderdag 5 februari 2026 22:04 schreef Henrike het volgende:
[..]
Precies dit, zij maakt er misbruik van. Gierige Gerda gaat nu want goedkoper.
Maar het gaat momenteel goed met haar, gelukkig.quote:Op donderdag 5 februari 2026 21:18 schreef Hocuspocus2 het volgende:
[..]
Je weet dat ze pulmonale hypertensie heeft?
Ja dat dus, en het is haar eigen schuld dat er zo over haar gedacht wordt, ze verbaast me keer op keer weer met haar zuinigheid.quote:Op donderdag 5 februari 2026 22:08 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Ik denk dat zij de regels nog omzeilt voor een euro. Zoals ze het hier zeggen: die kan haar eigen stront wel vreten.
Ik reageer op het bericht waarin gevraagd wordt ‘ maar hoezo gaat ze volgens jou dood dan?’.quote:Op donderdag 5 februari 2026 22:10 schreef Henrike het volgende:
[..]
Maar het gaat momenteel goed met haar, gelukkig.
Ik vind ook dat ze gewoon in de vakantie kan gaan hoor, dat is volgend weekend. Voor die tijd zal ze echt niet doorgaan hoor.
En ja ik weet wat pulmonale hypertensie is, ik ben er ook voor onderzocht, nu gelukkig nog niet aan de orde maar kan het bij mij wel worden.
Gelukkig lijkt de behandeling bij Judith aan te slaan.
En ik gun haar haar weekendje met Bob hoor maar waarom moet zij altijd de regels omzeilen?
Ik verbaas me niet alleen over haar zuinigheid. Haar ‘schijt aan regels als het maar gaat zoals ik wil’ houding vind ik pas verbazingwekkend. Hoewel dat niet eens de juiste omschrijving is. Asociaal gedrag vind ik het. En dan heb ik het niet alleen over het te laat naar school gaan en eerder van school halen.quote:Op donderdag 5 februari 2026 22:11 schreef Henrike het volgende:
[..]
Ja dat dus, en het is haar eigen schuld dat er zo over haar gedacht wordt, ze verbaast me keer op keer weer met haar zuinigheid.
Nee klopt pulmonale hypertensie is echt ernstig.quote:Op donderdag 5 februari 2026 22:26 schreef Hocuspocus2 het volgende:
[..]
Ik reageer op het bericht waarin gevraagd wordt ‘ maar hoezo gaat ze volgens jou dood dan?’.
Nu gaat het idd redelijk goed. Maar haar toekomst ziet er toch niets rooskleurig uit?
Eens ik vind het ook absoluut geen leuke vrouwquote:Op donderdag 5 februari 2026 22:29 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Ik verbaas me niet alleen over haar zuinigheid. Haar ‘schijt aan regels als het maar gaat zoals ik wil’ houding vind ik pas verbazingwekkend. Hoewel dat niet eens de juiste omschrijving is. Asociaal gedrag vind ik het. En dan heb ik het niet alleen over het te laat naar school gaan en eerder van school halen.
Kan ze daar wel mee snowboarden ?quote:Op donderdag 5 februari 2026 21:18 schreef Hocuspocus2 het volgende:
[..]
Je weet dat ze pulmonale hypertensie heeft?
Ik ook niet. Hopelijk pikt haar zoon ergens anders sociaal gedrag op.quote:Op donderdag 5 februari 2026 22:41 schreef Henrike het volgende:
[..]
Eens ik vind het ook absoluut geen leuke vrouw
Bij ons op de basisschool mocht je alleen eerder op vakantie als het met het werk van de ouders niet anders kon, anders mocht je niet eerder op vakantie, nou judith werkt niet dus had ze ook wel een dag later kunnen gaanquote:Op donderdag 5 februari 2026 22:04 schreef Henrike het volgende:
[..]
Precies dit, zij maakt er misbruik van. Gierige Gerda gaat nu want goedkoper.
Winterberg ligt niet hoog , als je echt hoog in de bergen bent kun je wel meer last krijgen.quote:Op donderdag 5 februari 2026 22:43 schreef ikmoetdrieten het volgende:
[..]
Kan ze daar wel mee snowboarden ?
Tegenwoordig zijn er wel goede medicijnen voor die de levensverwachting verbeteren.
En de techniek staat ook niet stil.
Aanvullig, ik gun het niemand hoor .
Of wachten tot de vakantie.quote:Op donderdag 5 februari 2026 22:47 schreef ikmoetdrieten het volgende:
[..]
Bij ons op de basisschool mocht je alleen eerder op vakantie als het met het werk van de ouders niet anders kon, anders mocht je niet eerder op vakantie, nou judith werkt niet dus had ze ook wel een dag later kunnen gaan
Ja, hij werkt nu voor Mies bij JolieNoe. En hij helpt haar met de kinderen en met het maximaal janken. Wat een energievreter lijkt me dat, die Mies.quote:Op donderdag 5 februari 2026 23:58 schreef lila01 het volgende:
MW Tim gaat er steeds slechter uitzien
Hij sjouwt als een hondje achter Michelle aan
Voetbalcarrière aan de wilgen gehangen?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |