abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator donderdag 5 februari 2026 @ 16:45:14 #101
403253 crew  Meke
Fuck the EBU!
pi_220009355
quote:
1s.gif Op donderdag 5 februari 2026 16:29 schreef Clubsoda het volgende:

[..]
In bepaalde gemeentes worden veel kinderen geboren en dat geeft ook veel druk op de zorg.
Oh logisch, zoiets dacht ik al wel maar dacht eigenlijk dat dat niet echt (meer) aan de hand was!
Op woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod (die we nooit hebben gehad.)
pi_220009389
quote:
1s.gif Op donderdag 5 februari 2026 13:07 schreef LeSage het volgende:

[..]
Ik hoop dan toch dat bijvoorbeeld chronisch zieke mensen die hier meelezen zichzelf niet gaan aanpraten dat ze de zorg duur maken ;(
Dat vind ik appels met peren vergelijken. Ben zelf ook chronisch ziek . Iedereen weet voor zichzelf wel wanneer hij/zij daadwerkelijk een dokter moet raadplegen, en tuurlijk als je twijfelt is dat je goed recht.
Maar Dbm maakt er een potje van
pi_220009420
quote:
0s.gif Op donderdag 5 februari 2026 15:28 schreef Moedervan4kids het volgende:
Lekker hoor de voetschimmel bij HVK in beeld.
En waarom klaagt ze dat ze schoon moet maken, moet toch iedereen
pi_220009440
quote:
1s.gif Op donderdag 5 februari 2026 15:14 schreef JaNeeDan het volgende:
Slecht begin van Judith haar vakantie. Hebben ze net de benzineprijs in Duitsland 5 cent verhoogd! Dit soort zaken zou mij niet eens opvallen.

Hopelijk waren ze niet net te laat in Duitsland om voor 5 cent minder te kunnen tanken doordat haar zus de trein had gemist. Het zou mij niet verbazen dat ze die 5 cent p/l dan doorberekent aan haar zus😬
Dan stuurt ze een zus een tikkie 😂

Waarom moet ze dit toch weer vermelde , die ouwe gier
pi_220009470
quote:
1s.gif Op donderdag 5 februari 2026 16:34 schreef Clubsoda het volgende:

[..]
De benzineprijzen wisselen in Duitsland wel 20x per dag _O- hoe kun je dat dan zeggen :D
Het was net voordat zij gingen tanken verhoogd😂
Ik wil blijven.
  donderdag 5 februari 2026 @ 17:09:25 #106
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_220009485
quote:
0s.gif Op donderdag 5 februari 2026 16:30 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
Wat onwijs lief van de leerkracht!
Zeker had er zelf niet eens over nagedacht. Komt omdat hij 1.5 week gelegen heeft.
pi_220009516
quote:
0s.gif Op donderdag 5 februari 2026 17:02 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
Dan stuurt ze een zus een tikkie 😂

Waarom moet ze dit toch weer vermelde , die ouwe gier
Dan ga je 3 dagen naar Winterberg en ben je alleen maar bezig met alle kosten. Zelfs tot de benzine prijs aan toe, op de cent. Ik zou hier zelf echt gek van worden en als ik mee zou zijn zou ik onderweg al afhaken.
pi_220009558
Jetje wil op haar verjaardag patat en hamburgers eten. Ik gok dat dat niet doorgaat. Het moet natuurlijk het pannenkoekenrestaurant worden zoals bij elke verjaardag anders krijgt haar moeder een error waar ze de volgende verjaardag nog last van heeft.
pi_220009561
quote:
0s.gif Op donderdag 5 februari 2026 17:14 schreef papierentas het volgende:

[..]
Dan ga je 3 dagen naar Winterberg en ben je alleen maar bezig met alle kosten. Zelfs tot de benzine prijs aan toe, op de cent. Ik zou hier zelf echt gek van worden en als ik mee zou zijn zou ik onderweg al afhaken.
Ik zou al nooit meegaan.
Wat een ontzettende schriep is zij
pi_220009565
Ik vraag me trouwens af waarom de zus van Juud de trein had gemist. Zou zij ook geen wekker zetten? Vond het wel hilarisch dat Juud er duidelijk niet zo blij van werd. What goes around, comes around. En die school begrijp ik ook echt niet hoor. Kind twee uur eerder van school mogen halen voor een weekendje weg. Hij is zes en dus volledig leerplichtig. Regelmatig te laat komen en dan ook weer beloond worden met dit. Onbegrijpelijk.
pi_220009591
quote:
1s.gif Op donderdag 5 februari 2026 17:20 schreef Earring het volgende:

[..]
Ik zou al nooit meegaan.
Wat een ontzettende schriep is zij
Had nog nooit van het woord schriep gehoord. 😉 Heb het even opgezocht maar dat is ze inderdaad.
pi_220009595
quote:
0s.gif Op donderdag 5 februari 2026 17:09 schreef -Bubseltje- het volgende:

[..]
Zeker had er zelf niet eens over nagedacht. Komt omdat hij 1.5 week gelegen heeft.
Hopelijk gaat het nu beter met hem
pi_220009599
quote:
0s.gif Op donderdag 5 februari 2026 17:08 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Het was net voordat zij gingen tanken verhoogd😂
Dat tankstation zag haar aankomen en gooide spontaan de prijs omhoog
pi_220009608
quote:
0s.gif Op donderdag 5 februari 2026 17:23 schreef MissBaksel het volgende:

[..]
Had nog nooit van het woord schriep gehoord. 😉 Heb het even opgezocht maar dat is ze inderdaad.
😂
pi_220009620
quote:
0s.gif Op donderdag 5 februari 2026 17:23 schreef MissBaksel het volgende:

[..]
Ik kende het woord ook niet, wel een mooie benaming voor Judith.

Ik kan me Judith dus ook echt niet voorstellen in een relatie. Waar zou ze een man kunnen vinden die net is zoals zij?
pi_220009655
Oom Dagobert of Srooge 🤣
pi_220009698
AM: zoekt nieuwe samenwerkingen, en sneert even naar andere fluflu's die minder kritisch kijken naar hun normen en waarden als ze content maken / opdrachten aannemen. Ik rol bijna van mijn stoel. Je brugsmurfjes te kakken zetten met dat menstruatieondergoed is maar één van de vele voorbeelden waarbij ze zelf vooral kritisch naar haar bankrekening heeft gekeken als zijnde haar nieuwe normen en waarden.
  donderdag 5 februari 2026 @ 17:55:46 #118
128491 J-net
Prettig gestoord
pi_220009774
quote:
0s.gif Op donderdag 5 februari 2026 09:39 schreef Geertje_G het volgende:
Zit dat boek van AM te lezen. Valt in de categorie sprookjes denk ik?
"Ik ben nu al.2 jaar gestopt met lezen op fora" en quote vervolgens wat hier de afgelopen 2/3 jaar wordt geschreven.
Hele verhandeling over de angst voor haar privacy. Bang om op het schoolplein iets te bespreken want stel dat iemand het hoort en online gooit.
Het "dreigement" om naar die presentatie te gaan, de "bedreigingen" aan Brenda (Liefslabel). Ze "ontmaskert" twee personen. Iemand uit de buurt van haar ouders en een vmbo docent. Daar is de ict cybersecurity student maanden mee bezig geweest. Wat voor verschrikkelijks hebben deze mensen op het forum gegooid dan? Ik heb teruggezocht maar ik lees niets schokkends?
Wat een zielige vertoning dit opstel.
Vanochtend het opstel gelezen. De haat aan het einde is geen haat.
Wat een wanstaltige verzameling papier door AI geschreven want zo schrijft ze echt niet zelf.
Gelukkig via Vinted gekocht want gun haar hier geen cent voor. Wat verschrikkelijk. En ook die ode aan die paardenmevrouw. Zum kotsen. Werkelijk.

Heb 1 ster gegeven op Goodreads. Zal wel als enorme haat gezien worden.
~~~~~~Dream as if you 'll live forever, live like you 'll die today~~~~~
pi_220009831
quote:
0s.gif Op donderdag 5 februari 2026 12:02 schreef Lalaland79 het volgende:

[..]
Als ze hem terugstuurt heeft ze geen jas voor dit weekend. Dus ze heeft geen andere optie dan de " dure " jas houden. Wat zal ze balen.
Misschien laat ze het kaartje eraan. Stuurt ze het na het weekend terug. 30 dagen proeftijd toch?
pi_220009858
quote:
0s.gif Op donderdag 5 februari 2026 18:04 schreef Miepje77 het volgende:

[..]
Misschien laat ze het kaartje eraan. Stuurt ze het na het weekend terug. 30 dagen proeftijd toch?
Dat zou het toppunt van knieperigheid zijn, en a-sociaal ook trouwens.
pi_220009914
Ik vind het ook apart dat Judith zo last minute dr snowboard laat nakijken. Ze weet al maanden dat ze naar Winterberg gaat. En dan vandaag nog niet weten of hij optijd binnen is.
pi_220009941
quote:
0s.gif Op donderdag 5 februari 2026 17:40 schreef Lynnyl het volgende:
AM: zoekt nieuwe samenwerkingen, en sneert even naar andere fluflu's die minder kritisch kijken naar hun normen en waarden als ze content maken / opdrachten aannemen. Ik rol bijna van mijn stoel. Je brugsmurfjes te kakken zetten met dat menstruatieondergoed is maar één van de vele voorbeelden waarbij ze zelf vooral kritisch naar haar bankrekening heeft gekeken als zijnde haar nieuwe normen en waarden.
Ze doet nu net of ze het zelf allemaal zo goed doet. Ze buit net zo goed haar kinderen uit met het maken van content
pi_220009947
quote:
0s.gif Op donderdag 5 februari 2026 18:04 schreef Miepje77 het volgende:

[..]
Zou me dus niks verbazen.
pi_220009985
Dbm
Flip naar een nieuw onderzoekscentrum waar ze alle testen opnieuw gaan doen, hoezo? Beviel haar de uitslag niet?
Zelfde als bij haar zelf, weer doorverwijzing endocrinoloog die ze graag wil want uitslag huisarts was niet slecht genoeg.
Tenslotte Flapje die weer opgenomen wordt.
Nou waar hoopt ze op?
pi_220010087
quote:
0s.gif Op donderdag 5 februari 2026 16:50 schreef Henrike het volgende:

[..]
Dat vind ik appels met peren vergelijken. Ben zelf ook chronisch ziek . Iedereen weet voor zichzelf wel wanneer hij/zij daadwerkelijk een dokter moet raadplegen, en tuurlijk als je twijfelt is dat je goed recht.
Maar Dbm maakt er een potje van
Waarom zou DBM dan niet mogen gaan?

Ik begrijp dat gehak op DBM niet zo. Aan de huisarts om hier eens met haar een gesprek over te hebben en niet aan ons.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')