Hoe weet jij dat de WMO haar doorheeftquote:Op vrijdag 6 februari 2026 10:26 schreef Iris2.0 het volgende:
[..]
Vind Michelle en haar leven sowieso van matige kwaliteit. Het wordt steeds sneuer. Gister had haar oudste zoon de cooker ontdekt, zij vindt dar helemaal leuk want nu kan hij HAAR bedienen, ik denk alleen als die gast zn handen maar niet verbrand. En dan die shit over hoezwaar januari is nou blijkbaar zijn Koen en Jvp de laan uitgestuurd en daar is tim die helemaal wordt gemengd in haar leven. Mies kan niet alleen zijn en daarom vind ik haar nog sneuer dan ze al is, brrr. En ik mis Debbie steeds meer, debs als je dit leest kom terug! Die WMO heeft je allang door dus maakt allemaal niet meer uit joh
Zo'n Tim ook, dat je daar zin in hebt als kerel. Nét gescheiden en bij je 2 jonge kindjes weg, net je baan kwijt. En dan meteen helemaal mee in die wervelwind van Michelle inclusief 4 stiefkinderen die net uit de brokstukken komen van een polyamoreuze relatie met 3 ouders en 3 stief broertjes.quote:Op vrijdag 6 februari 2026 10:24 schreef Nieuwnestje het volgende:
Duo kleine oogjes.. het samen doen? Nee Mies, jij trekt hem mee in jouw ellende. Timmie zoals haar kinderen hem noemen, het schoothondje. Sneu dat januari heel zwaar was, een scheiding gaat niet in de koude kleren zitten. Maar neem dan eens rust ipv altijd de hort op. Zij is het toppunt van tegenstrijdig.
Ze had nog wel een story geplaatst met aan welke tafel ze zit 🫣 zodat alle fans haar konden vindenquote:Op vrijdag 6 februari 2026 09:56 schreef Huisopdehoek het volgende:
Hoeveel mensen zullen er gebleven zijn in het theater voor een ‘signeersessie’ van AM?
En dan dat geblèr en die stomme mondharmonica als ze teruglopen.. ze houden echt geen rekening met bewoners. Thuis niet, onderweg niet.
😂quote:Op vrijdag 6 februari 2026 10:26 schreef Iris2.0 het volgende:
[..]
Vind Michelle en haar leven sowieso van matige kwaliteit. Het wordt steeds sneuer. Gister had haar oudste zoon de cooker ontdekt, zij vindt dar helemaal leuk want nu kan hij HAAR bedienen, ik denk alleen als die gast zn handen maar niet verbrand. En dan die shit over hoezwaar januari is nou blijkbaar zijn Koen en Jvp de laan uitgestuurd en daar is tim die helemaal wordt gemengd in haar leven. Mies kan niet alleen zijn en daarom vind ik haar nog sneuer dan ze al is, brrr. En ik mis Debbie steeds meer, debs als je dit leest kom terug! Die WMO heeft je allang door dus maakt allemaal niet meer uit joh
Ja dat denk ik ook. Of misschien een van de andere meiden. Dit ziet eruit alsof ze snel even wat content online moest gooien. Dat is gelukt maar de kwaliteit is wel matig t.o.v. eerdere stories.quote:Op vrijdag 6 februari 2026 10:20 schreef Nieuwnestje het volgende:
[..]
Dat zal JvP ongetwijfeld altijd hebben gedaan, de foto's mooi op de website/stories zetten.
Het lijkt ook niet of heeft MW er nog heel veel zin in, stories worden nog maar weinig gepost, van dagen geleden.
Maar ja, dat is je werk he? Influencer life
Het wachten is op het moment dat ze Tim gaat taggen en hij z’n account openbaar maakt. Dat zal het moment zijn dat hij ook fluflu wordt.quote:Op vrijdag 6 februari 2026 10:26 schreef Iris2.0 het volgende:
[..]
Aannamequote:Op vrijdag 6 februari 2026 10:32 schreef funkyfabulous het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat de WMO haar doorheeft
Misschien kan ie met (bon)Joeri sparren over how to become an influencerquote:Op vrijdag 6 februari 2026 10:43 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Het wachten is op het moment dat ze Tim gaat taggen en hij z’n account openbaar maakt. Dat zal het moment zijn dat hij ook fluflu wordt.
Ze doet ook alsof ie een nieuwe vaardigheid heeft geleerd die hem echt verder gaat helpen in het leven.🤪quote:Op vrijdag 6 februari 2026 10:26 schreef Iris2.0 het volgende:
[..]
Ik heb geen medelijden met hem, hij doet dit zelf, maar wat oogt hij 'verloren'.quote:Op vrijdag 6 februari 2026 10:43 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Het wachten is op het moment dat ze Tim gaat taggen en hij z’n account openbaar maakt. Dat zal het moment zijn dat hij ook fluflu wordt.
Zou Timmie geen eigen wil hebben? Ik denk wel dat hij dit allemaal prima vindt hoor en dat hij maar graag 'meegetrokken' wordt.quote:Op vrijdag 6 februari 2026 10:24 schreef Nieuwnestje het volgende:
Duo kleine oogjes.. het samen doen? Nee Mies, jij trekt hem mee in jouw ellende. Timmie zoals haar kinderen hem noemen, het schoothondje. Sneu dat januari heel zwaar was, een scheiding gaat niet in de koude kleren zitten. Maar neem dan eens rust ipv altijd de hort op. Zij is het toppunt van tegenstrijdig.
Ik eis dat Henry van Loon nog een keer een reel maaktquote:Op vrijdag 6 februari 2026 10:44 schreef Cyan het volgende:
[..]
Misschien kan ie met (bon)Joeri sparren over how to become an influencer
Hij komt over als een volgzaam type (letterlijk en figuurlijk)quote:Op vrijdag 6 februari 2026 10:54 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zou Timmie geen eigen wil hebben? Ik denk wel dat hij dit allemaal prima vindt hoor en dat hij maar graag 'meegetrokken' wordt.
En als de moeder constant met voorbeelden aan komt zetten wat er allemaal niet goed is?quote:Op vrijdag 6 februari 2026 08:43 schreef Missinglink24 het volgende:
DBM: ja ze kan ontzettend overdrijven en soms ronduit liegen, maar tegelijk kan ik me niet voorstellen dat beide kinderen zoveel onderzoeken krijgen als er echt niks aan de hand is met ze. Kennelijk zien de artsen wel aanleiding om door te verwijzen.
Nou ik wilde dit net komen zeggen, helemaal mee eens!quote:Op vrijdag 6 februari 2026 11:08 schreef Muisjeruisje het volgende:
Sanneke ziet er goed uit vandaag!
Ze zegt wel dat ze zelf ook niet slechter is geworden van een kleine kamer, dus dat valt me ook weer alles mee.quote:Op vrijdag 6 februari 2026 11:10 schreef Huisopdehoek het volgende:
Fijn dat de inschrijving van Sanneke en Pappie nou gefixt is en ze een huis mochten bezichtigen. Ze staan op nr 2 en nr 1 heeft ja gezegd, dus maar een hele kleine kans dat zij het toch gaan worden.
Benieuwd of ze bij een volgende bezichtiging dan gaat vallen over een kleine 3e kamer. Dat is in veel huizen zo, en daar is ook best wel wat van te maken. De eerste jaren zal een kind alleen met het slapen op een kamer verblijven en daarna ga je naar de IKEA voor inspiratie van kleine kamers.
Ze heeft al vaker laten zien dat ze medicatie niet in nam, vergat in te nemen, tijdens een langere vakantie had ze niet eens genoeg medicatie.quote:Op vrijdag 6 februari 2026 08:49 schreef Henrike het volgende:
[..]
Als het vandaag alleen die plastablet is zal het wel meevallen. Maar zelf dokteren met medicatie vind ik wel erg onverstandig
😂quote:Op vrijdag 6 februari 2026 10:44 schreef Cyan het volgende:
[..]
Misschien kan ie met (bon)Joeri sparren over how to become an influencer
Nee ¤40 pp voor 1 week. Ik schrok ook van de prijs!quote:Op vrijdag 6 februari 2026 10:23 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
40 p/p voor 1 week? Dat vind ik echt belachelijk duur. Of 40 p/w voor 3 personen en gingen jullie 3 weken?
Ik ook niet hoor. Deze volwassen mensen zijn zelf verantwoordelijk voor hun zooi en jankerij.quote:Op vrijdag 6 februari 2026 10:48 schreef papierentas het volgende:
[..]
Ik heb geen medelijden met hem, hij doet dit zelf, maar wat oogt hij 'verloren'.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |