abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220013227
quote:
88s.gif Op vrijdag 6 februari 2026 08:58 schreef Mirp het volgende:

[..]
Ten eerste; ik ken heel DBM niet dus ik zeg níet dat zij zo is. Wij zien alleen wat ze post.

Maar, ik luisterde laatst een podcast van een jonge vrouw die door haar moeder ziek werd gemaakt vroeger. Meegesleept naar artsen, als het antwoord moeder niet aanstond naar andere artsen/ziekenhuizen. Zelfs geopereerd aan dingen waar achteraf niet voor geopereerd had hoeven worden. Dat soort dingen. We weten allemaal de naam wel van de ziekte die die moeder had.

Nogmaals, ik zeg niet dat DBM zo is, maar het kán dus wel dat mensen zo zijn die artsen om de tuin kunnen leiden.
Dit dus... je kunt artsen prima misleiden als je maar weet wat je moet vertellen
pi_220013238
quote:
0s.gif Op donderdag 5 februari 2026 23:58 schreef lila01 het volgende:
MW Tim gaat er steeds slechter uitzien
Hij sjouwt als een hondje achter Michelle aan
Voetbalcarrière aan de wilgen gehangen?
Michelle ziet er ook minder 'polished' uit. Kijk maar naar haar coupe. Ook de laatste stories van JolieNoe zijn van matige kwaliteit. Slecht licht, random achtergrond.
Alleen mensen zonder fantasie vluchten in de realiteit
pi_220013395
Meeslepen van beddengoed doen wij trouwens ook... niets financieel maar we hebben nare ervaring gehad met beddengoed wat echt goor was! (Hondenharen, bloed vlekken en andere ondefinieerbare plekken) de vervangende set was niet veel beter 🤢 dus tja wij slepen slaapzakken mee als wij een huisje huren
Maar beddengoed is vaak ook prijzig dus snap deze redenering ook wel.. als je ruimte hebt in de auto waarom niet?
pi_220013433
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 februari 2026 09:05 schreef Odonata het volgende:

[..]
Klinkt interessant, hoe heet die podcast?
Bij Suus, podcast #107, vergiftigd door moeder.
pi_220013477
quote:
17s.gif Op vrijdag 6 februari 2026 08:52 schreef Hocuspocus2 het volgende:

[..]
Wij waren met de intocht van Sinterklaas naar Texel toen heb ik voor het eerst wel m’n eigen beddengoed meegenomen. Dat weekend ansich kostte behoorlijk wat. Dat is een keuze uiteraard. Maar dat beddengoed was ook nog ¤60. Toen sprak mijn innerlijke gierige Gerda.. Ik vond het nogal veel voor wat beddengoed.
Ik moet zeggen dat ik een weekend weg al zoveel gedoe vind dat ik alleen daarom al kies voor gemak. Texel is trouwens wel heel duur geworden in het afgelopen jaar. Wij waren er in een andere periode en ik weet zeker dat wij eerder niet zoveel betaalden voor beddengoed en handdoeken.
pi_220013488
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 februari 2026 09:09 schreef Miepje77 het volgende:

[..]
Ik bespaarde er laatst ¤120 mee. Vond ik toch wel de moeite van het slepen waard!
120 voor beddengoed? Met hoeveel personen?
pi_220013501
Ik zag de toneelstories bij minibellenl, en hoewel ik vanalles van de moeder vind, vind ik het zo leuk voor de middelste dat ze in dat toneelstuk mee gaat doen. Ben heel benieuwd hoe ze het gaat ervaren.

Dat daarnaast alles richting "en ook de jongste is fantastisch en bovengemiddeld in alles" gaat is dan wel weer jammer..
pi_220013563
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 februari 2026 09:26 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
120 voor beddengoed? Met hoeveel personen?
Was ¤40 voor een week. Voor 3 personen
pi_220013574
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 februari 2026 08:49 schreef Henrike het volgende:

[..]
Als het vandaag alleen die plastablet is zal het wel meevallen. Maar zelf dokteren met medicatie vind ik wel erg onverstandig
Ze slaat ze niet over hè. Ze neemt ze alleen op een ander tijdstip in. Zal ze wel doen als ze weer thuis zijn. Lijkt mij ook handiger. Je kunt als je aan t skiën bent moeilijk elk kwartier naar de wc.

En dat beddengoed heeft ze vast in de koffer gehad waardoor er geen ruimte meer was voor wat extra kleding. Ze heeft nog steeds die trui aan waar ze al de hele week in loopt. 🤐
  vrijdag 6 februari 2026 @ 09:40:33 #210
502694 Rimboequeen
Koningin van de jungle
pi_220013608
Zou MG billenkoek krijgen nu de snoeptrommels niet gedaan waren gisteravond?
pi_220013609
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 februari 2026 09:22 schreef Mirp het volgende:

[..]
Bij Suus, podcast #107, vergiftigd door moeder.
En ook deze, ik weet niet of het over dezelfde persoon gaat

Over Leven · Episode
pi_220013643
Dieetiste van Pascal kan toch verschillende smaken bestellen zodat ze kan uitkiezen welke ze wel en niet lekker vind…
pi_220013657
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 februari 2026 09:40 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]
En ook deze, ik weet niet of het over dezelfde persoon gaat

Over Leven · Episode
Nee zijn 2 verschillende, maar deze is ook interessant om te luisteren.
pi_220013729
Hoeveel mensen zullen er gebleven zijn in het theater voor een ‘signeersessie’ van AM?

En dan dat geblèr en die stomme mondharmonica als ze teruglopen.. ze houden echt geen rekening met bewoners. Thuis niet, onderweg niet.
pi_220013736
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 februari 2026 09:20 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
Meeslepen van beddengoed doen wij trouwens ook... niets financieel maar we hebben nare ervaring gehad met beddengoed wat echt goor was! (Hondenharen, bloed vlekken en andere ondefinieerbare plekken) de vervangende set was niet veel beter 🤢 dus tja wij slepen slaapzakken mee als wij een huisje huren
Maar beddengoed is vaak ook prijzig dus snap deze redenering ook wel.. als je ruimte hebt in de auto waarom niet?
Mijn eigen kussen O+ O+
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
pi_220013754
AM weet niet hoe ze het achtergrond scherm van haar telefoon moet veranderen..
De godganse dag heeft ze dat ding in haar knuistjes, ze bekijkt haar halve leven door dat schermpje. Ze monteert filmpjes, maandfilms, jaar films, met muziek eronder. Maakt meer foto's dan Mario Testino en bewerkt ze.
Maar nee hoor, de achtergrond van haar telefoon kan ze niet veranderen, ze zou niet weten hoe dat moet.. Yeah right.. Zeg gewoon dat je het leuk vindt dat je kinderen gekke fotos als achtergrond op je telefoon zetten. Kan je weer laten zien hoe fan-tas-tisch jullie band is! Altijd die bullcrap die zij uitkraamt, overal moet een verhaaltje omheen verzonnen worden.
pi_220013787
En dat in verschillende stories.. geen 100 per dag = geen echt leven.
pi_220013831
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 februari 2026 10:00 schreef Weerikier het volgende:
AM weet niet hoe ze het achtergrond scherm van haar telefoon moet veranderen..
De godganse dag heeft ze dat ding in haar knuistjes, ze bekijkt haar halve leven door dat schermpje. Ze monteert filmpjes, maandfilms, jaar films, met muziek eronder. Maakt meer foto's dan Mario Testino en bewerkt ze.
Maar nee hoor, de achtergrond van haar telefoon kan ze niet veranderen, ze zou niet weten hoe dat moet.. Yeah right.. Zeg gewoon dat je het leuk vindt dat je kinderen gekke fotos als achtergrond op je telefoon zetten. Kan je weer laten zien hoe fan-tas-tisch jullie band is! Altijd die bullcrap die zij uitkraamt, overal moet een verhaaltje omheen verzonnen worden.
Kan me ook echt niet voorstellen dat ze dat niet weet 😂 ik maak wekelijks wel een selfie met een rondslingerende pubertelefoon en zet die dan als achtergrond 😂🤣 dat is echt 2 klikken werk
pi_220013848
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 februari 2026 09:13 schreef Cyan het volgende:

[..]
Michelle ziet er ook minder 'polished' uit. Kijk maar naar haar coupe. Ook de laatste stories van JolieNoe zijn van matige kwaliteit. Slecht licht, random achtergrond.
Dat zal JvP ongetwijfeld altijd hebben gedaan, de foto's mooi op de website/stories zetten.
Het lijkt ook niet of heeft MW er nog heel veel zin in, stories worden nog maar weinig gepost, van dagen geleden.
Maar ja, dat is je werk he? Influencer life
pi_220013866
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 februari 2026 10:16 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
Kan me ook echt niet voorstellen dat ze dat niet weet 😂 ik maak wekelijks wel een selfie met een rondslingerende pubertelefoon en zet die dan als achtergrond 😂🤣 dat is echt 2 klikken werk
En dan weet ik zeker, dan zijn er nu dus van die volgers , van die niet zo heel heldere lichtjes die dat dan geloven. En die gaan haar nu dus dm-en ; hahahihi, Annemarie toch wat een boefjes die pubers! Je moet zo en zo je achtergrond veranderen hahahihi.
Heeft AM weer engagement , volgertje weer blij want even contact kunnen hebben. AM is haar werkdag is weer goed begonnen.
pi_220013874
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 februari 2026 09:33 schreef Miepje77 het volgende:

[..]
Was ¤40 voor een week. Voor 3 personen
40 p/p voor 1 week? Dat vind ik echt belachelijk duur. Of 40 p/w voor 3 personen en gingen jullie 3 weken?
pi_220013875
Duo kleine oogjes.. het samen doen? Nee Mies, jij trekt hem mee in jouw ellende. Timmie zoals haar kinderen hem noemen, het schoothondje. Sneu dat januari heel zwaar was, een scheiding gaat niet in de koude kleren zitten. Maar neem dan eens rust ipv altijd de hort op. Zij is het toppunt van tegenstrijdig.
pi_220013890
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 februari 2026 09:13 schreef Cyan het volgende:

[..]
Vind Michelle en haar leven sowieso van matige kwaliteit. Het wordt steeds sneuer. Gister had haar oudste zoon de cooker ontdekt, zij vindt dar helemaal leuk want nu kan hij HAAR bedienen, ik denk alleen als die gast zn handen maar niet verbrand. En dan die shit over hoezwaar januari is nou blijkbaar zijn Koen en Jvp de laan uitgestuurd en daar is tim die helemaal wordt gemengd in haar leven. Mies kan niet alleen zijn en daarom vind ik haar nog sneuer dan ze al is, brrr. En ik mis Debbie steeds meer, debs als je dit leest kom terug! Die WMO heeft je allang door dus maakt allemaal niet meer uit joh
pi_220013906
AM kan vanavond weer huilen dat haar to de lijstje niet af is. Zij kan voor veel dingen discipline opbrengen maar niet voor een gedegen invulling van haar "werk"dag, ik snap daar helemaal niks van 🤷‍♀️
pi_220013908
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 februari 2026 10:24 schreef Nieuwnestje het volgende:
Duo kleine oogjes.. het samen doen? Nee Mies, jij trekt hem mee in jouw ellende. Timmie zoals haar kinderen hem noemen, het schoothondje. Sneu dat januari heel zwaar was, een scheiding gaat niet in de koude kleren zitten. Maar neem dan eens rust ipv altijd de hort op. Zij is het toppunt van tegenstrijdig.
Misschien zitten ze beiden in de ellende. Ik kan me voorstellen dat hij net zo goed nog e.e.a. te regelen heeft.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')