Oh logisch, zoiets dacht ik al wel maar dacht eigenlijk dat dat niet echt (meer) aan de hand was!quote:Op donderdag 5 februari 2026 16:29 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
In bepaalde gemeentes worden veel kinderen geboren en dat geeft ook veel druk op de zorg.
Dat vind ik appels met peren vergelijken. Ben zelf ook chronisch ziek . Iedereen weet voor zichzelf wel wanneer hij/zij daadwerkelijk een dokter moet raadplegen, en tuurlijk als je twijfelt is dat je goed recht.quote:Op donderdag 5 februari 2026 13:07 schreef LeSage het volgende:
[..]
Ik hoop dan toch dat bijvoorbeeld chronisch zieke mensen die hier meelezen zichzelf niet gaan aanpraten dat ze de zorg duur maken
En waarom klaagt ze dat ze schoon moet maken, moet toch iedereenquote:Op donderdag 5 februari 2026 15:28 schreef Moedervan4kids het volgende:
Lekker hoor de voetschimmel bij HVK in beeld.
Dan stuurt ze een zus een tikkie 😂quote:Op donderdag 5 februari 2026 15:14 schreef JaNeeDan het volgende:
Slecht begin van Judith haar vakantie. Hebben ze net de benzineprijs in Duitsland 5 cent verhoogd! Dit soort zaken zou mij niet eens opvallen.
Hopelijk waren ze niet net te laat in Duitsland om voor 5 cent minder te kunnen tanken doordat haar zus de trein had gemist. Het zou mij niet verbazen dat ze die 5 cent p/l dan doorberekent aan haar zus😬
Het was net voordat zij gingen tanken verhoogd😂quote:Op donderdag 5 februari 2026 16:34 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
De benzineprijzen wisselen in Duitsland wel 20x per daghoe kun je dat dan zeggen
Zeker had er zelf niet eens over nagedacht. Komt omdat hij 1.5 week gelegen heeft.quote:Op donderdag 5 februari 2026 16:30 schreef Muisjeruisje het volgende:
[..]
Wat onwijs lief van de leerkracht!
Dan ga je 3 dagen naar Winterberg en ben je alleen maar bezig met alle kosten. Zelfs tot de benzine prijs aan toe, op de cent. Ik zou hier zelf echt gek van worden en als ik mee zou zijn zou ik onderweg al afhaken.quote:Op donderdag 5 februari 2026 17:02 schreef Muisjeruisje het volgende:
[..]
Dan stuurt ze een zus een tikkie 😂
Waarom moet ze dit toch weer vermelde , die ouwe gier
Ik zou al nooit meegaan.quote:Op donderdag 5 februari 2026 17:14 schreef papierentas het volgende:
[..]
Dan ga je 3 dagen naar Winterberg en ben je alleen maar bezig met alle kosten. Zelfs tot de benzine prijs aan toe, op de cent. Ik zou hier zelf echt gek van worden en als ik mee zou zijn zou ik onderweg al afhaken.
Had nog nooit van het woord schriep gehoord. 😉 Heb het even opgezocht maar dat is ze inderdaad.quote:Op donderdag 5 februari 2026 17:20 schreef Earring het volgende:
[..]
Ik zou al nooit meegaan.
Wat een ontzettende schriep is zij
Hopelijk gaat het nu beter met hemquote:Op donderdag 5 februari 2026 17:09 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Zeker had er zelf niet eens over nagedacht. Komt omdat hij 1.5 week gelegen heeft.
Dat tankstation zag haar aankomen en gooide spontaan de prijs omhoogquote:Op donderdag 5 februari 2026 17:08 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Het was net voordat zij gingen tanken verhoogd😂
😂quote:Op donderdag 5 februari 2026 17:23 schreef MissBaksel het volgende:
[..]
Had nog nooit van het woord schriep gehoord. 😉 Heb het even opgezocht maar dat is ze inderdaad.
Ik kende het woord ook niet, wel een mooie benaming voor Judith.quote:Op donderdag 5 februari 2026 17:23 schreef MissBaksel het volgende:
[..]
Had nog nooit van het woord schriep gehoord. 😉 Heb het even opgezocht maar dat is ze inderdaad.
Vanochtend het opstel gelezen. De haat aan het einde is geen haat.quote:Op donderdag 5 februari 2026 09:39 schreef Geertje_G het volgende:
Zit dat boek van AM te lezen. Valt in de categorie sprookjes denk ik?
"Ik ben nu al.2 jaar gestopt met lezen op fora" en quote vervolgens wat hier de afgelopen 2/3 jaar wordt geschreven.
Hele verhandeling over de angst voor haar privacy. Bang om op het schoolplein iets te bespreken want stel dat iemand het hoort en online gooit.
Het "dreigement" om naar die presentatie te gaan, de "bedreigingen" aan Brenda (Liefslabel). Ze "ontmaskert" twee personen. Iemand uit de buurt van haar ouders en een vmbo docent. Daar is de ict cybersecurity student maanden mee bezig geweest. Wat voor verschrikkelijks hebben deze mensen op het forum gegooid dan? Ik heb teruggezocht maar ik lees niets schokkends?
Wat een zielige vertoning dit opstel.
Misschien laat ze het kaartje eraan. Stuurt ze het na het weekend terug. 30 dagen proeftijd toch?quote:Op donderdag 5 februari 2026 12:02 schreef Lalaland79 het volgende:
[..]
Als ze hem terugstuurt heeft ze geen jas voor dit weekend. Dus ze heeft geen andere optie dan de " dure " jas houden. Wat zal ze balen.
Dat zou het toppunt van knieperigheid zijn, en a-sociaal ook trouwens.quote:Op donderdag 5 februari 2026 18:04 schreef Miepje77 het volgende:
[..]
Misschien laat ze het kaartje eraan. Stuurt ze het na het weekend terug. 30 dagen proeftijd toch?
Ze doet nu net of ze het zelf allemaal zo goed doet. Ze buit net zo goed haar kinderen uit met het maken van contentquote:Op donderdag 5 februari 2026 17:40 schreef Lynnyl het volgende:
AM: zoekt nieuwe samenwerkingen, en sneert even naar andere fluflu's die minder kritisch kijken naar hun normen en waarden als ze content maken / opdrachten aannemen. Ik rol bijna van mijn stoel. Je brugsmurfjes te kakken zetten met dat menstruatieondergoed is maar één van de vele voorbeelden waarbij ze zelf vooral kritisch naar haar bankrekening heeft gekeken als zijnde haar nieuwe normen en waarden.
Zou me dus niks verbazen.quote:Op donderdag 5 februari 2026 18:04 schreef Miepje77 het volgende:
[..]
Misschien laat ze het kaartje eraan. Stuurt ze het na het weekend terug. 30 dagen proeftijd toch?
Waarom zou DBM dan niet mogen gaan?quote:Op donderdag 5 februari 2026 16:50 schreef Henrike het volgende:
[..]
Dat vind ik appels met peren vergelijken. Ben zelf ook chronisch ziek . Iedereen weet voor zichzelf wel wanneer hij/zij daadwerkelijk een dokter moet raadplegen, en tuurlijk als je twijfelt is dat je goed recht.
Maar Dbm maakt er een potje van
Of ze halen weer eten bij de Mac en eten dat gezellig thuis op. Doen ze ook wel eens.quote:Op donderdag 5 februari 2026 17:20 schreef MissBaksel het volgende:
Jetje wil op haar verjaardag patat en hamburgers eten. Ik gok dat dat niet doorgaat. Het moet natuurlijk het pannenkoekenrestaurant worden zoals bij elke verjaardag anders krijgt haar moeder een error waar ze de volgende verjaardag nog last van heeft.
Omdat er ook wel eens meer dingen in het leven zijn dan school.quote:Op donderdag 5 februari 2026 17:20 schreef Maremare het volgende:
Ik vraag me trouwens af waarom de zus van Juud de trein had gemist. Zou zij ook geen wekker zetten? Vond het wel hilarisch dat Juud er duidelijk niet zo blij van werd. What goes around, comes around. En die school begrijp ik ook echt niet hoor. Kind twee uur eerder van school mogen halen voor een weekendje weg. Hij is zes en dus volledig leerplichtig. Regelmatig te laat komen en dan ook weer beloond worden met dit. Onbegrijpelijk.
Het is toch bizar... miste alleen nog waar haar vent voor getest moet worden.. ziek dat je als moeder voor beide kinderen blijft winkelen om diagnoses en voor jezelf ook... maar voor je kinderen is echt ziekquote:Op donderdag 5 februari 2026 18:24 schreef Henrike het volgende:
Dbm
Flip naar een nieuw onderzoekscentrum waar ze alle testen opnieuw gaan doen, hoezo? Beviel haar de uitslag niet?
Zelfde als bij haar zelf, weer doorverwijzing endocrinoloog die ze graag wil want uitslag huisarts was niet slecht genoeg.
Tenslotte Flapje die weer opgenomen wordt.
Nou waar hoopt ze op?
En zegt ze nu ook nog dat ze een M aan heeft en dat die een beetje strak zit? 🤣🤣🤣quote:Op donderdag 5 februari 2026 15:52 schreef Earring het volgende:
Die veeeel te grote kleding bij thehomeandthekid, ik vind het echt afschuwelijk
En zij had t financieel lastig maar ze koopt ook erg veel. Niet alles is een samenwerking
Ja gelukkig wel nu herstellen.quote:Op donderdag 5 februari 2026 17:24 schreef Muisjeruisje het volgende:
[..]
Hopelijk gaat het nu beter met hem
De energieke en humoristische fluflu, dat is ze toch allang niet meer. Ik kon eerst nog om haar Gerda-stories lachen, maar inmiddels is er niets grappigs meer aan. Maar betekent dit dan dat AM op haar beurt moet wachten met een nieuwe box?quote:Op donderdag 5 februari 2026 18:42 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
Maar mensen! Er komt nu een getyougift vera uru doos! Waarschijnlijk met zelfde meuk als in al die andere boxen 😂 maar voor wie de mamma van box niet wilt kan dus gaan voor de vera meuk box
Ja, ze moet eens met wat nieuws komenquote:Op donderdag 5 februari 2026 19:04 schreef Lynnyl het volgende:
[..]
De energieke en humoristische fluflu, dat is ze toch allang niet meer. Ik kon eerst nog om haar Gerda Petra-stories lachen, maar inmiddels is er niets grappigs meer aan. Maar betekent dit dan dat AM op haar beurt moet wachten met een nieuwe box?
Nee joh ze hebben allerlei diverse flu boxen met een aantal dingen die in elke box zit...quote:Op donderdag 5 februari 2026 19:04 schreef Lynnyl het volgende:
[..]
De energieke en humoristische fluflu, dat is ze toch allang niet meer. Ik kon eerst nog om haar Gerda-stories lachen, maar inmiddels is er niets grappigs meer aan. Maar betekent dit dan dat AM op haar beurt moet wachten met een nieuwe box?
Wie heeft de diagnose van je ex gesteld?quote:Op donderdag 5 februari 2026 14:27 schreef Moppie1982 het volgende:
Am die vanavond haar stempels en kaartjes meeneemt, als ze maar in de belangstelling staat
Dat wraakzuchtige, kinderachtige gedoe en dat liegen
Ze lijkt een beetje op me narcistische ex
Ze kan er toch ook voor kiezen om drie dagen tijdens de vakantie te gaan? Dat is binnenkort.quote:Op donderdag 5 februari 2026 18:40 schreef Flipperkast_007 het volgende:
[..]
Omdat er ook wel eens meer dingen in het leven zijn dan school.
Zijn moeder gaat dood. Ze kan dit nu nog met hem doen, in redelijke gezondheid. Ik zou daar als school ook in meewerken.
Volgens mij kreeg Jet op haar laatste verjaardag mcdonalds, maar aten AM en M niet mee omdat ze wat anders hadden , kijken of ze deze keer weer zo druk zijn met andere dingen .op de verjaardag van hun dochter.quote:Op donderdag 5 februari 2026 17:20 schreef MissBaksel het volgende:
Jetje wil op haar verjaardag patat en hamburgers eten. Ik gok dat dat niet doorgaat. Het moet natuurlijk het pannenkoekenrestaurant worden zoals bij elke verjaardag anders krijgt haar moeder een error waar ze de volgende verjaardag nog last van heeft.
O ja, Petra.. net zo erg. Maar Vera heeft natuurlijk wel een heel ander (en groter) bereik. Die boxen zijn zo weg.quote:Op donderdag 5 februari 2026 19:07 schreef Missinglink24 het volgende:
[..]
Ja, ze moet eens met wat nieuws komen
Op zich wel, maar niet als moeders constant schijt heeft aan de regels van schoolquote:Op donderdag 5 februari 2026 18:40 schreef Flipperkast_007 het volgende:
[..]
Omdat er ook wel eens meer dingen in het leven zijn dan school.
Zijn moeder gaat dood. Ze kan dit nu nog met hem doen, in redelijke gezondheid. Ik zou daar als school ook in meewerken.
Als ze wel altijd op tijd is, dan mag het wel?quote:Op donderdag 5 februari 2026 19:35 schreef Muisjeruisje het volgende:
[..]
Op zich wel, maar niet als moeders constant schijt heeft aan de regels van school
Er wordt vast McDonalds besteld. Net als vorig jaar geloof ik. Snel eten zodat AM en Maarten naar paardrijden konden was het toch?quote:Op donderdag 5 februari 2026 17:20 schreef MissBaksel het volgende:
Dat heeft de waag gegeven ken je dat? Daar komen mensen oa die hun partner mishandelen fysiek en mentaal en aan intiem terreur doen en veroordeeld wordenquote:Op donderdag 5 februari 2026 19:11 schreef Snaky het volgende:
[..]
Wie heeft de diagnose van je ex gesteld?
Nu de vraag of de schouwburg blij is als AM haar zooi gaat verkopen. Wie is er nog meer mee, met een veel te kort jurkje?quote:Op donderdag 5 februari 2026 19:49 schreef papierentas het volgende:
Ik zie nu pas dat AM naar een show van haar bestie Fieke gaat. Dan begrijp ik het tafeltje en de stempels en klompjes beter. Je kan vanavond gewoon een meet en greet krijgen met AM inclusief Fieke en MirjamvanIjsland. Jeetje wie wil dat nou niet missen!
De 'oppas' dacht ik.quote:Op donderdag 5 februari 2026 20:37 schreef Jees2008 het volgende:
[..]
Nu de vraag of de schouwburg blij is als AM haar zooi gaat verkopen. Wie is er nog meer mee, met een veel te kort jurkje?
Als ze geen geld heeft is een hond dan een handige financiële keuze? Dus geen geld lijkt me niet logisch. Dit is vragen interactie met je volgers en zo in de picture komen en blijvenquote:Op donderdag 5 februari 2026 19:58 schreef Hannah12345 het volgende:
Pascal vraagt of mensen nog bepaalde repen hebben liggen die ze kan overnemen. Deze repen worden nog gewoon verkocht in de winkel (en zijn nu toevallig 1+1 bij H&B). Komt op mij zo over als schooien. Erom vragen, maar waarschijnlijk hopen dat je vanalles gratis krijgt thuisgestuurd. Misschien heeft ze totaal geen geld waardoor het niet anders kan. Ergens hoop ik dat dan maar, want schooien om gratis producten (of aandacht) vind ik nog veel erger.
Maar hoezo gaat ze volgens jou dood dan ? Ze is zelf al veel met de toekomst bezig voor na haar zestigste Waarom zou ze dat doen dan als ze weet dat ze toch dood gaat?quote:Op donderdag 5 februari 2026 19:39 schreef Flipperkast_007 het volgende:
[..]
Als ze wel altijd op tijd is, dan mag het wel?
Een Meet en Greet 😂😂 dat daar vrouwen naar toe zullen gaan , dat doe je toch niet .quote:Op donderdag 5 februari 2026 19:49 schreef papierentas het volgende:
Ik zie nu pas dat AM naar een show van haar bestie Fieke gaat. Dan begrijp ik het tafeltje en de stempels en klompjes beter. Je kan vanavond gewoon een meet en greet krijgen met AM inclusief Fieke en MirjamvanIjsland. Jeetje wie wil dat nou niet missen!
En al die plastic troep bij die Gekke mamasquote:Op donderdag 5 februari 2026 20:23 schreef Paardrijden123 het volgende:
Wat een grootspraak van AM dat zij wel kritisch is op samenwerkingen maar andere influencers niet. Zij is toch degene die ook al die badschuim zooi promoot? En pas die gekke water “tatoeages”? Alsof ze daar kritisch op is.
Ze vroeg laatst ook al om dat nutrilon drinken , dat snapte ik ook niet , want dat zit al in de basisverzekering.quote:Op donderdag 5 februari 2026 20:44 schreef Lalaland79 het volgende:
[..]
Als ze geen geld heeft is een hond dan een handige financiële keuze? Dus geen geld lijkt me niet logisch. Dit is vragen interactie met je volgers en zo in de picture komen en blijven
Dat vond ik ook raar. Dat wordt volledig vergoed.quote:Op donderdag 5 februari 2026 20:55 schreef ikmoetdrieten het volgende:
[..]
Ze vroeg laatst ook al om dat nutrilon drinken , dat snapte ik ook niet , want dat zit al in de basisverzekering.
Je weet dat ze pulmonale hypertensie heeft?quote:Op donderdag 5 februari 2026 20:46 schreef ikmoetdrieten het volgende:
[..]
Maar hoezo gaat ze volgens jou dood dan ? Ze is zelf al veel met de toekomst bezig voor na haar zestigste Waarom zou ze dat doen dan als ze weet dat ze toch dood gaat?
Het is haar ziekte die spreekt.quote:Op donderdag 5 februari 2026 21:12 schreef Hannah12345 het volgende:
[..]
Dat vond ik ook raar. Dat wordt volledig vergoed.
Ik vrees dat er onder dat zieke meisje toch ook een echte influencer zit die haar ziekte inzet voor clicks and samenwerkingen.
Dan kunnen we wel stoppen met dit forum🤣als het niet aan ons is om ergens wat van te vinden .quote:Op donderdag 5 februari 2026 18:38 schreef Flipperkast_007 het volgende:
[..]
Waarom zou DBM dan niet mogen gaan?
Ik begrijp dat gehak op DBM niet zo. Aan de huisarts om hier eens met haar een gesprek over te hebben en niet aan ons.
Hoe bedenkt ze het toch steeds.quote:Op donderdag 5 februari 2026 18:40 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
[..]
Het is toch bizar... miste alleen nog waar haar vent voor getest moet worden.. ziek dat je als moeder voor beide kinderen blijft winkelen om diagnoses en voor jezelf ook... maar voor je kinderen is echt ziek
Precies dit, zij maakt er misbruik van. Gierige Gerda gaat nu want goedkoper.quote:Op donderdag 5 februari 2026 19:11 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Ze kan er toch ook voor kiezen om drie dagen tijdens de vakantie te gaan? Dat is binnenkort.
En alles op haar ziekte gooien vind ik te makkelijk. Zij haalde haar kind ook eerder op zodat hij iets leuks kon doen met z’n tante, ze brengt hem regelmatig te laat omdat ze geen wekker zet. Heeft allemaal niks te maken met haar ziekte. Is gewoon schijt hebben aan regels. Ze heeft mazzel dat school hierin meegaat, dit was haar niet gelukt op de basisschool waar mijn kinderen naartoe gingen.
Ik denk dat zij de regels nog omzeilt voor een euro. Zoals ze het hier zeggen: die kan haar eigen stront wel vreten.quote:Op donderdag 5 februari 2026 22:04 schreef Henrike het volgende:
[..]
Precies dit, zij maakt er misbruik van. Gierige Gerda gaat nu want goedkoper.
Maar het gaat momenteel goed met haar, gelukkig.quote:Op donderdag 5 februari 2026 21:18 schreef Hocuspocus2 het volgende:
[..]
Je weet dat ze pulmonale hypertensie heeft?
Ja dat dus, en het is haar eigen schuld dat er zo over haar gedacht wordt, ze verbaast me keer op keer weer met haar zuinigheid.quote:Op donderdag 5 februari 2026 22:08 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Ik denk dat zij de regels nog omzeilt voor een euro. Zoals ze het hier zeggen: die kan haar eigen stront wel vreten.
Ik reageer op het bericht waarin gevraagd wordt ‘ maar hoezo gaat ze volgens jou dood dan?’.quote:Op donderdag 5 februari 2026 22:10 schreef Henrike het volgende:
[..]
Maar het gaat momenteel goed met haar, gelukkig.
Ik vind ook dat ze gewoon in de vakantie kan gaan hoor, dat is volgend weekend. Voor die tijd zal ze echt niet doorgaan hoor.
En ja ik weet wat pulmonale hypertensie is, ik ben er ook voor onderzocht, nu gelukkig nog niet aan de orde maar kan het bij mij wel worden.
Gelukkig lijkt de behandeling bij Judith aan te slaan.
En ik gun haar haar weekendje met Bob hoor maar waarom moet zij altijd de regels omzeilen?
Ik verbaas me niet alleen over haar zuinigheid. Haar ‘schijt aan regels als het maar gaat zoals ik wil’ houding vind ik pas verbazingwekkend. Hoewel dat niet eens de juiste omschrijving is. Asociaal gedrag vind ik het. En dan heb ik het niet alleen over het te laat naar school gaan en eerder van school halen.quote:Op donderdag 5 februari 2026 22:11 schreef Henrike het volgende:
[..]
Ja dat dus, en het is haar eigen schuld dat er zo over haar gedacht wordt, ze verbaast me keer op keer weer met haar zuinigheid.
Nee klopt pulmonale hypertensie is echt ernstig.quote:Op donderdag 5 februari 2026 22:26 schreef Hocuspocus2 het volgende:
[..]
Ik reageer op het bericht waarin gevraagd wordt ‘ maar hoezo gaat ze volgens jou dood dan?’.
Nu gaat het idd redelijk goed. Maar haar toekomst ziet er toch niets rooskleurig uit?
Eens ik vind het ook absoluut geen leuke vrouwquote:Op donderdag 5 februari 2026 22:29 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Ik verbaas me niet alleen over haar zuinigheid. Haar ‘schijt aan regels als het maar gaat zoals ik wil’ houding vind ik pas verbazingwekkend. Hoewel dat niet eens de juiste omschrijving is. Asociaal gedrag vind ik het. En dan heb ik het niet alleen over het te laat naar school gaan en eerder van school halen.
Kan ze daar wel mee snowboarden ?quote:Op donderdag 5 februari 2026 21:18 schreef Hocuspocus2 het volgende:
[..]
Je weet dat ze pulmonale hypertensie heeft?
Ik ook niet. Hopelijk pikt haar zoon ergens anders sociaal gedrag op.quote:Op donderdag 5 februari 2026 22:41 schreef Henrike het volgende:
[..]
Eens ik vind het ook absoluut geen leuke vrouw
Bij ons op de basisschool mocht je alleen eerder op vakantie als het met het werk van de ouders niet anders kon, anders mocht je niet eerder op vakantie, nou judith werkt niet dus had ze ook wel een dag later kunnen gaanquote:Op donderdag 5 februari 2026 22:04 schreef Henrike het volgende:
[..]
Precies dit, zij maakt er misbruik van. Gierige Gerda gaat nu want goedkoper.
Winterberg ligt niet hoog , als je echt hoog in de bergen bent kun je wel meer last krijgen.quote:Op donderdag 5 februari 2026 22:43 schreef ikmoetdrieten het volgende:
[..]
Kan ze daar wel mee snowboarden ?
Tegenwoordig zijn er wel goede medicijnen voor die de levensverwachting verbeteren.
En de techniek staat ook niet stil.
Aanvullig, ik gun het niemand hoor .
Of wachten tot de vakantie.quote:Op donderdag 5 februari 2026 22:47 schreef ikmoetdrieten het volgende:
[..]
Bij ons op de basisschool mocht je alleen eerder op vakantie als het met het werk van de ouders niet anders kon, anders mocht je niet eerder op vakantie, nou judith werkt niet dus had ze ook wel een dag later kunnen gaan
Ja, hij werkt nu voor Mies bij JolieNoe. En hij helpt haar met de kinderen en met het maximaal janken. Wat een energievreter lijkt me dat, die Mies.quote:Op donderdag 5 februari 2026 23:58 schreef lila01 het volgende:
MW Tim gaat er steeds slechter uitzien
Hij sjouwt als een hondje achter Michelle aan
Voetbalcarrière aan de wilgen gehangen?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |