abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator donderdag 5 februari 2026 @ 16:45:14 #101
403253 crew  Meke
Fuck the EBU!
pi_220009355
quote:
1s.gif Op donderdag 5 februari 2026 16:29 schreef Clubsoda het volgende:

[..]
In bepaalde gemeentes worden veel kinderen geboren en dat geeft ook veel druk op de zorg.
Oh logisch, zoiets dacht ik al wel maar dacht eigenlijk dat dat niet echt (meer) aan de hand was!
Op woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod (die we nooit hebben gehad.)
pi_220009389
quote:
1s.gif Op donderdag 5 februari 2026 13:07 schreef LeSage het volgende:

[..]
Ik hoop dan toch dat bijvoorbeeld chronisch zieke mensen die hier meelezen zichzelf niet gaan aanpraten dat ze de zorg duur maken ;(
Dat vind ik appels met peren vergelijken. Ben zelf ook chronisch ziek . Iedereen weet voor zichzelf wel wanneer hij/zij daadwerkelijk een dokter moet raadplegen, en tuurlijk als je twijfelt is dat je goed recht.
Maar Dbm maakt er een potje van
pi_220009420
quote:
0s.gif Op donderdag 5 februari 2026 15:28 schreef Moedervan4kids het volgende:
Lekker hoor de voetschimmel bij HVK in beeld.
En waarom klaagt ze dat ze schoon moet maken, moet toch iedereen
pi_220009440
quote:
1s.gif Op donderdag 5 februari 2026 15:14 schreef JaNeeDan het volgende:
Slecht begin van Judith haar vakantie. Hebben ze net de benzineprijs in Duitsland 5 cent verhoogd! Dit soort zaken zou mij niet eens opvallen.

Hopelijk waren ze niet net te laat in Duitsland om voor 5 cent minder te kunnen tanken doordat haar zus de trein had gemist. Het zou mij niet verbazen dat ze die 5 cent p/l dan doorberekent aan haar zus😬
Dan stuurt ze een zus een tikkie 😂

Waarom moet ze dit toch weer vermelde , die ouwe gier
pi_220009470
quote:
1s.gif Op donderdag 5 februari 2026 16:34 schreef Clubsoda het volgende:

[..]
De benzineprijzen wisselen in Duitsland wel 20x per dag _O- hoe kun je dat dan zeggen :D
Het was net voordat zij gingen tanken verhoogd😂
Ik wil blijven.
  donderdag 5 februari 2026 @ 17:09:25 #106
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_220009485
quote:
0s.gif Op donderdag 5 februari 2026 16:30 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
Wat onwijs lief van de leerkracht!
Zeker had er zelf niet eens over nagedacht. Komt omdat hij 1.5 week gelegen heeft.
pi_220009516
quote:
0s.gif Op donderdag 5 februari 2026 17:02 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
Dan stuurt ze een zus een tikkie 😂

Waarom moet ze dit toch weer vermelde , die ouwe gier
Dan ga je 3 dagen naar Winterberg en ben je alleen maar bezig met alle kosten. Zelfs tot de benzine prijs aan toe, op de cent. Ik zou hier zelf echt gek van worden en als ik mee zou zijn zou ik onderweg al afhaken.
pi_220009558
Jetje wil op haar verjaardag patat en hamburgers eten. Ik gok dat dat niet doorgaat. Het moet natuurlijk het pannenkoekenrestaurant worden zoals bij elke verjaardag anders krijgt haar moeder een error waar ze de volgende verjaardag nog last van heeft.
pi_220009561
quote:
0s.gif Op donderdag 5 februari 2026 17:14 schreef papierentas het volgende:

[..]
Dan ga je 3 dagen naar Winterberg en ben je alleen maar bezig met alle kosten. Zelfs tot de benzine prijs aan toe, op de cent. Ik zou hier zelf echt gek van worden en als ik mee zou zijn zou ik onderweg al afhaken.
Ik zou al nooit meegaan.
Wat een ontzettende schriep is zij
pi_220009565
Ik vraag me trouwens af waarom de zus van Juud de trein had gemist. Zou zij ook geen wekker zetten? Vond het wel hilarisch dat Juud er duidelijk niet zo blij van werd. What goes around, comes around. En die school begrijp ik ook echt niet hoor. Kind twee uur eerder van school mogen halen voor een weekendje weg. Hij is zes en dus volledig leerplichtig. Regelmatig te laat komen en dan ook weer beloond worden met dit. Onbegrijpelijk.
pi_220009591
quote:
1s.gif Op donderdag 5 februari 2026 17:20 schreef Earring het volgende:

[..]
Ik zou al nooit meegaan.
Wat een ontzettende schriep is zij
Had nog nooit van het woord schriep gehoord. 😉 Heb het even opgezocht maar dat is ze inderdaad.
pi_220009595
quote:
0s.gif Op donderdag 5 februari 2026 17:09 schreef -Bubseltje- het volgende:

[..]
Zeker had er zelf niet eens over nagedacht. Komt omdat hij 1.5 week gelegen heeft.
Hopelijk gaat het nu beter met hem
pi_220009599
quote:
0s.gif Op donderdag 5 februari 2026 17:08 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Het was net voordat zij gingen tanken verhoogd😂
Dat tankstation zag haar aankomen en gooide spontaan de prijs omhoog
pi_220009608
quote:
0s.gif Op donderdag 5 februari 2026 17:23 schreef MissBaksel het volgende:

[..]
Had nog nooit van het woord schriep gehoord. 😉 Heb het even opgezocht maar dat is ze inderdaad.
😂
pi_220009620
quote:
0s.gif Op donderdag 5 februari 2026 17:23 schreef MissBaksel het volgende:

[..]
Ik kende het woord ook niet, wel een mooie benaming voor Judith.

Ik kan me Judith dus ook echt niet voorstellen in een relatie. Waar zou ze een man kunnen vinden die net is zoals zij?
pi_220009655
Oom Dagobert of Srooge 🤣
pi_220009698
AM: zoekt nieuwe samenwerkingen, en sneert even naar andere fluflu's die minder kritisch kijken naar hun normen en waarden als ze content maken / opdrachten aannemen. Ik rol bijna van mijn stoel. Je brugsmurfjes te kakken zetten met dat menstruatieondergoed is maar één van de vele voorbeelden waarbij ze zelf vooral kritisch naar haar bankrekening heeft gekeken als zijnde haar nieuwe normen en waarden.
  donderdag 5 februari 2026 @ 17:55:46 #118
128491 J-net
Prettig gestoord
pi_220009774
quote:
0s.gif Op donderdag 5 februari 2026 09:39 schreef Geertje_G het volgende:
Zit dat boek van AM te lezen. Valt in de categorie sprookjes denk ik?
"Ik ben nu al.2 jaar gestopt met lezen op fora" en quote vervolgens wat hier de afgelopen 2/3 jaar wordt geschreven.
Hele verhandeling over de angst voor haar privacy. Bang om op het schoolplein iets te bespreken want stel dat iemand het hoort en online gooit.
Het "dreigement" om naar die presentatie te gaan, de "bedreigingen" aan Brenda (Liefslabel). Ze "ontmaskert" twee personen. Iemand uit de buurt van haar ouders en een vmbo docent. Daar is de ict cybersecurity student maanden mee bezig geweest. Wat voor verschrikkelijks hebben deze mensen op het forum gegooid dan? Ik heb teruggezocht maar ik lees niets schokkends?
Wat een zielige vertoning dit opstel.
Vanochtend het opstel gelezen. De haat aan het einde is geen haat.
Wat een wanstaltige verzameling papier door AI geschreven want zo schrijft ze echt niet zelf.
Gelukkig via Vinted gekocht want gun haar hier geen cent voor. Wat verschrikkelijk. En ook die ode aan die paardenmevrouw. Zum kotsen. Werkelijk.

Heb 1 ster gegeven op Goodreads. Zal wel als enorme haat gezien worden.
~~~~~~Dream as if you 'll live forever, live like you 'll die today~~~~~
pi_220009831
quote:
0s.gif Op donderdag 5 februari 2026 12:02 schreef Lalaland79 het volgende:

[..]
Als ze hem terugstuurt heeft ze geen jas voor dit weekend. Dus ze heeft geen andere optie dan de " dure " jas houden. Wat zal ze balen.
Misschien laat ze het kaartje eraan. Stuurt ze het na het weekend terug. 30 dagen proeftijd toch?
pi_220009858
quote:
0s.gif Op donderdag 5 februari 2026 18:04 schreef Miepje77 het volgende:

[..]
Misschien laat ze het kaartje eraan. Stuurt ze het na het weekend terug. 30 dagen proeftijd toch?
Dat zou het toppunt van knieperigheid zijn, en a-sociaal ook trouwens.
pi_220009914
Ik vind het ook apart dat Judith zo last minute dr snowboard laat nakijken. Ze weet al maanden dat ze naar Winterberg gaat. En dan vandaag nog niet weten of hij optijd binnen is.
pi_220009941
quote:
0s.gif Op donderdag 5 februari 2026 17:40 schreef Lynnyl het volgende:
AM: zoekt nieuwe samenwerkingen, en sneert even naar andere fluflu's die minder kritisch kijken naar hun normen en waarden als ze content maken / opdrachten aannemen. Ik rol bijna van mijn stoel. Je brugsmurfjes te kakken zetten met dat menstruatieondergoed is maar één van de vele voorbeelden waarbij ze zelf vooral kritisch naar haar bankrekening heeft gekeken als zijnde haar nieuwe normen en waarden.
Ze doet nu net of ze het zelf allemaal zo goed doet. Ze buit net zo goed haar kinderen uit met het maken van content
pi_220009947
quote:
0s.gif Op donderdag 5 februari 2026 18:04 schreef Miepje77 het volgende:

[..]
Zou me dus niks verbazen.
pi_220009985
Dbm
Flip naar een nieuw onderzoekscentrum waar ze alle testen opnieuw gaan doen, hoezo? Beviel haar de uitslag niet?
Zelfde als bij haar zelf, weer doorverwijzing endocrinoloog die ze graag wil want uitslag huisarts was niet slecht genoeg.
Tenslotte Flapje die weer opgenomen wordt.
Nou waar hoopt ze op?
pi_220010087
quote:
0s.gif Op donderdag 5 februari 2026 16:50 schreef Henrike het volgende:

[..]
Dat vind ik appels met peren vergelijken. Ben zelf ook chronisch ziek . Iedereen weet voor zichzelf wel wanneer hij/zij daadwerkelijk een dokter moet raadplegen, en tuurlijk als je twijfelt is dat je goed recht.
Maar Dbm maakt er een potje van
Waarom zou DBM dan niet mogen gaan?

Ik begrijp dat gehak op DBM niet zo. Aan de huisarts om hier eens met haar een gesprek over te hebben en niet aan ons.
pi_220010094
quote:
0s.gif Op donderdag 5 februari 2026 17:20 schreef MissBaksel het volgende:
Jetje wil op haar verjaardag patat en hamburgers eten. Ik gok dat dat niet doorgaat. Het moet natuurlijk het pannenkoekenrestaurant worden zoals bij elke verjaardag anders krijgt haar moeder een error waar ze de volgende verjaardag nog last van heeft.
Of ze halen weer eten bij de Mac en eten dat gezellig thuis op. Doen ze ook wel eens.
pi_220010098
quote:
1s.gif Op donderdag 5 februari 2026 17:20 schreef Maremare het volgende:
Ik vraag me trouwens af waarom de zus van Juud de trein had gemist. Zou zij ook geen wekker zetten? Vond het wel hilarisch dat Juud er duidelijk niet zo blij van werd. What goes around, comes around. En die school begrijp ik ook echt niet hoor. Kind twee uur eerder van school mogen halen voor een weekendje weg. Hij is zes en dus volledig leerplichtig. Regelmatig te laat komen en dan ook weer beloond worden met dit. Onbegrijpelijk.
Omdat er ook wel eens meer dingen in het leven zijn dan school.

Zijn moeder gaat dood. Ze kan dit nu nog met hem doen, in redelijke gezondheid. Ik zou daar als school ook in meewerken.
pi_220010100
quote:
0s.gif Op donderdag 5 februari 2026 18:24 schreef Henrike het volgende:
Dbm
Flip naar een nieuw onderzoekscentrum waar ze alle testen opnieuw gaan doen, hoezo? Beviel haar de uitslag niet?
Zelfde als bij haar zelf, weer doorverwijzing endocrinoloog die ze graag wil want uitslag huisarts was niet slecht genoeg.
Tenslotte Flapje die weer opgenomen wordt.
Nou waar hoopt ze op?
Het is toch bizar... miste alleen nog waar haar vent voor getest moet worden.. ziek dat je als moeder voor beide kinderen blijft winkelen om diagnoses en voor jezelf ook... maar voor je kinderen is echt ziek
pi_220010109
Maar mensen! Er komt nu een getyougift vera uru doos! Waarschijnlijk met zelfde meuk als in al die andere boxen 😂 maar voor wie de mamma van box niet wilt kan dus gaan voor de vera meuk box
pi_220010225
quote:
1s.gif Op donderdag 5 februari 2026 15:52 schreef Earring het volgende:
Die veeeel te grote kleding bij thehomeandthekid, ik vind het echt afschuwelijk
En zij had t financieel lastig maar ze koopt ook erg veel. Niet alles is een samenwerking
En zegt ze nu ook nog dat ze een M aan heeft en dat die een beetje strak zit? 🤣🤣🤣
  donderdag 5 februari 2026 @ 19:04:01 #131
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_220010245
quote:
0s.gif Op donderdag 5 februari 2026 17:24 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
Hopelijk gaat het nu beter met hem
Ja gelukkig wel nu herstellen.

De labels en ziektes zo 'leuk' vinden. Ik kan er echt niets mee |:(
pi_220010247
quote:
0s.gif Op donderdag 5 februari 2026 18:42 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
Maar mensen! Er komt nu een getyougift vera uru doos! Waarschijnlijk met zelfde meuk als in al die andere boxen 😂 maar voor wie de mamma van box niet wilt kan dus gaan voor de vera meuk box
De energieke en humoristische fluflu, dat is ze toch allang niet meer. Ik kon eerst nog om haar Gerda-stories lachen, maar inmiddels is er niets grappigs meer aan. Maar betekent dit dan dat AM op haar beurt moet wachten met een nieuwe box?
pi_220010265
quote:
0s.gif Op donderdag 5 februari 2026 19:04 schreef Lynnyl het volgende:

[..]
De energieke en humoristische fluflu, dat is ze toch allang niet meer. Ik kon eerst nog om haar Gerda Petra-stories lachen, maar inmiddels is er niets grappigs meer aan. Maar betekent dit dan dat AM op haar beurt moet wachten met een nieuwe box?
Ja, ze moet eens met wat nieuws komen
pi_220010293
quote:
0s.gif Op donderdag 5 februari 2026 19:04 schreef Lynnyl het volgende:

[..]
De energieke en humoristische fluflu, dat is ze toch allang niet meer. Ik kon eerst nog om haar Gerda-stories lachen, maar inmiddels is er niets grappigs meer aan. Maar betekent dit dan dat AM op haar beurt moet wachten met een nieuwe box?
Nee joh ze hebben allerlei diverse flu boxen met een aantal dingen die in elke box zit...
pi_220010303
quote:
0s.gif Op donderdag 5 februari 2026 14:27 schreef Moppie1982 het volgende:
Am die vanavond haar stempels en kaartjes meeneemt, als ze maar in de belangstelling staat

Dat wraakzuchtige, kinderachtige gedoe en dat liegen

Ze lijkt een beetje op me narcistische ex
Wie heeft de diagnose van je ex gesteld?
pi_220010306
quote:
0s.gif Op donderdag 5 februari 2026 18:40 schreef Flipperkast_007 het volgende:

[..]

Zijn moeder gaat dood. Ze kan dit nu nog met hem doen, in redelijke gezondheid. Ik zou daar als school ook in meewerken.
Ze kan er toch ook voor kiezen om drie dagen tijdens de vakantie te gaan? Dat is binnenkort.
En alles op haar ziekte gooien vind ik te makkelijk. Zij haalde haar kind ook eerder op zodat hij iets leuks kon doen met z’n tante, ze brengt hem regelmatig te laat omdat ze geen wekker zet. Heeft allemaal niks te maken met haar ziekte. Is gewoon schijt hebben aan regels. Ze heeft mazzel dat school hierin meegaat, dit was haar niet gelukt op de basisschool waar mijn kinderen naartoe gingen.
Ik wil blijven.
pi_220010307
quote:
Volgens mij kreeg Jet op haar laatste verjaardag mcdonalds, maar aten AM en M niet mee omdat ze wat anders hadden , kijken of ze deze keer weer zo druk zijn met andere dingen .op de verjaardag van hun dochter.

[ Bericht 1% gewijzigd door ikmoetdrieten op 05-02-2026 19:17:32 ]
A’j mekaar geliek geft, bu’j rap oet e kuierd Als je niet in dicussie gaat, ben je snel uitgepraat
Aj gen kop hebt kuj ok niet uut het roam kiekn - als je geen hoofd hebt kun je ook niet uit het raam kijken
pi_220010349
quote:
1s.gif Op donderdag 5 februari 2026 19:07 schreef Missinglink24 het volgende:

[..]
Ja, ze moet eens met wat nieuws komen
O ja, Petra.. net zo erg. Maar Vera heeft natuurlijk wel een heel ander (en groter) bereik. Die boxen zijn zo weg.
pi_220010467
quote:
0s.gif Op donderdag 5 februari 2026 18:40 schreef Flipperkast_007 het volgende:

[..]

Op zich wel, maar niet als moeders constant schijt heeft aan de regels van school
pi_220010513
quote:
0s.gif Op donderdag 5 februari 2026 19:35 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
Op zich wel, maar niet als moeders constant schijt heeft aan de regels van school
Als ze wel altijd op tijd is, dan mag het wel?
pi_220010597
quote:
Er wordt vast McDonalds besteld. Net als vorig jaar geloof ik. Snel eten zodat AM en Maarten naar paardrijden konden was het toch?

Sorry, ik was mosterd.

[ Bericht 2% gewijzigd door Harper op 05-02-2026 20:34:38 ]
pi_220010626
Ik zie nu pas dat AM naar een show van haar bestie Fieke gaat. Dan begrijp ik het tafeltje en de stempels en klompjes beter. Je kan vanavond gewoon een meet en greet krijgen met AM inclusief Fieke en MirjamvanIjsland. Jeetje wie wil dat nou niet missen!
pi_220010728
Pascal vraagt of mensen nog bepaalde repen hebben liggen die ze kan overnemen. Deze repen worden nog gewoon verkocht in de winkel (en zijn nu toevallig 1+1 bij H&B). Komt op mij zo over als schooien. Erom vragen, maar waarschijnlijk hopen dat je vanalles gratis krijgt thuisgestuurd. Misschien heeft ze totaal geen geld waardoor het niet anders kan. Ergens hoop ik dat dan maar, want schooien om gratis producten (of aandacht) vind ik nog veel erger.
pi_220010779
Maarten die op de achtergrond mee probeert te dansen 😆
pi_220010981
Wat een grootspraak van AM dat zij wel kritisch is op samenwerkingen maar andere influencers niet. Zij is toch degene die ook al die badschuim zooi promoot? En pas die gekke water “tatoeages”? Alsof ze daar kritisch op is.
pi_220011114
quote:
0s.gif Op donderdag 5 februari 2026 19:11 schreef Snaky het volgende:

[..]
Wie heeft de diagnose van je ex gesteld?
Dat heeft de waag gegeven ken je dat? Daar komen mensen oa die hun partner mishandelen fysiek en mentaal en aan intiem terreur doen en veroordeeld worden

Meer info?
pi_220011125
quote:
0s.gif Op donderdag 5 februari 2026 19:49 schreef papierentas het volgende:
Ik zie nu pas dat AM naar een show van haar bestie Fieke gaat. Dan begrijp ik het tafeltje en de stempels en klompjes beter. Je kan vanavond gewoon een meet en greet krijgen met AM inclusief Fieke en MirjamvanIjsland. Jeetje wie wil dat nou niet missen!
Nu de vraag of de schouwburg blij is als AM haar zooi gaat verkopen. Wie is er nog meer mee, met een veel te kort jurkje?
pi_220011153
quote:
0s.gif Op donderdag 5 februari 2026 20:37 schreef Jees2008 het volgende:

[..]
Nu de vraag of de schouwburg blij is als AM haar zooi gaat verkopen. Wie is er nog meer mee, met een veel te kort jurkje?
De 'oppas' dacht ik.
pi_220011180
quote:
0s.gif Op donderdag 5 februari 2026 19:58 schreef Hannah12345 het volgende:
Pascal vraagt of mensen nog bepaalde repen hebben liggen die ze kan overnemen. Deze repen worden nog gewoon verkocht in de winkel (en zijn nu toevallig 1+1 bij H&B). Komt op mij zo over als schooien. Erom vragen, maar waarschijnlijk hopen dat je vanalles gratis krijgt thuisgestuurd. Misschien heeft ze totaal geen geld waardoor het niet anders kan. Ergens hoop ik dat dan maar, want schooien om gratis producten (of aandacht) vind ik nog veel erger.
Als ze geen geld heeft is een hond dan een handige financiële keuze? Dus geen geld lijkt me niet logisch. Dit is vragen interactie met je volgers en zo in de picture komen en blijven
pi_220011203
quote:
0s.gif Op donderdag 5 februari 2026 19:39 schreef Flipperkast_007 het volgende:

[..]
Als ze wel altijd op tijd is, dan mag het wel?
Maar hoezo gaat ze volgens jou dood dan ? Ze is zelf al veel met de toekomst bezig voor na haar zestigste Waarom zou ze dat doen dan als ze weet dat ze toch dood gaat?
A’j mekaar geliek geft, bu’j rap oet e kuierd Als je niet in dicussie gaat, ben je snel uitgepraat
Aj gen kop hebt kuj ok niet uut het roam kiekn - als je geen hoofd hebt kun je ook niet uit het raam kijken
pi_220011235
quote:
0s.gif Op donderdag 5 februari 2026 19:49 schreef papierentas het volgende:
Een Meet en Greet 😂😂 dat daar vrouwen naar toe zullen gaan , dat doe je toch niet .
pi_220011253
quote:
0s.gif Op donderdag 5 februari 2026 20:23 schreef Paardrijden123 het volgende:
Wat een grootspraak van AM dat zij wel kritisch is op samenwerkingen maar andere influencers niet. Zij is toch degene die ook al die badschuim zooi promoot? En pas die gekke water “tatoeages”? Alsof ze daar kritisch op is.
En al die plastic troep bij die Gekke mamas
pi_220011281
quote:
0s.gif Op donderdag 5 februari 2026 20:44 schreef Lalaland79 het volgende:

[..]
Als ze geen geld heeft is een hond dan een handige financiële keuze? Dus geen geld lijkt me niet logisch. Dit is vragen interactie met je volgers en zo in de picture komen en blijven
Ze vroeg laatst ook al om dat nutrilon drinken , dat snapte ik ook niet , want dat zit al in de basisverzekering.
pi_220011441
quote:
0s.gif Op donderdag 5 februari 2026 20:55 schreef ikmoetdrieten het volgende:

[..]
Ze vroeg laatst ook al om dat nutrilon drinken , dat snapte ik ook niet , want dat zit al in de basisverzekering.
Dat vond ik ook raar. Dat wordt volledig vergoed.

Ik vrees dat er onder dat zieke meisje toch ook een echte influencer zit die haar ziekte inzet voor clicks and samenwerkingen.
pi_220011482
quote:
0s.gif Op donderdag 5 februari 2026 20:46 schreef ikmoetdrieten het volgende:

[..]
Maar hoezo gaat ze volgens jou dood dan ? Ze is zelf al veel met de toekomst bezig voor na haar zestigste Waarom zou ze dat doen dan als ze weet dat ze toch dood gaat?
Je weet dat ze pulmonale hypertensie heeft?
pi_220011646
quote:
0s.gif Op donderdag 5 februari 2026 21:12 schreef Hannah12345 het volgende:

[..]
Dat vond ik ook raar. Dat wordt volledig vergoed.

Ik vrees dat er onder dat zieke meisje toch ook een echte influencer zit die haar ziekte inzet voor clicks and samenwerkingen.
Het is haar ziekte die spreekt.

Iedereen weet dat zij niet eet, anders was ze er niet zo aan toe.

Maar ze heeft bijv ook die hele serie over snackbakjes gemaakt, ze gaat naar de winkel voor paaseieren, ze vraagt om nutridrink.

Het is allemaal de ziekte.
De waarheid zien en horen wij niet omdat zij zo enorm ziek is
pi_220011719
Ik merk dat ik dat toch enorm lastig te begrijpen vind.

En ik weet verstandelijk wel dat een psychische ziekte/stoornis net zomin een keuze is als een fysieke ziekte, maar toch blijft dat iets onwerkelijks.
Een naaste van mij gaat dood en niemand kan daar iets aan doen, en alles in mij roept bij Pascals beelden "eet en je blijft leven, meer hoef je niet te doen, al je angsten en emoties doe je daarna maar aanpakken, maar zorg eerst dat je gewoon in leven blijft. Je had alles en hebt het zo weg laten glippen".

Nou ja, zo werkt het niet, en ik zal nooit zo iets hardop tegen zo'n ziek meisje zeggen, maar pfff moeilijk om te zien.
pi_220011731
quote:
0s.gif Op donderdag 5 februari 2026 18:38 schreef Flipperkast_007 het volgende:

[..]
Waarom zou DBM dan niet mogen gaan?

Ik begrijp dat gehak op DBM niet zo. Aan de huisarts om hier eens met haar een gesprek over te hebben en niet aan ons.
Dan kunnen we wel stoppen met dit forum🤣als het niet aan ons is om ergens wat van te vinden .
Ik begrijp het gehak op sommige flu flus soms ook niet zo.
Gelukkig zijn en denken we niet allemaal hetzelfde.
pi_220011746
quote:
0s.gif Op donderdag 5 februari 2026 18:40 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
Het is toch bizar... miste alleen nog waar haar vent voor getest moet worden.. ziek dat je als moeder voor beide kinderen blijft winkelen om diagnoses en voor jezelf ook... maar voor je kinderen is echt ziek
Hoe bedenkt ze het toch steeds.
Een arts ziet flip en flap zo vaak als hij het niet vertrouwde zouden er toch al lang stappen zijn ondernomen?
Net als met die taaislijmziekte, daar had ze het in december al over.
Ik geloof nooit dat als die verdenking er is bij een 4 jarige, dat ze 3 maanden wachten met onderzoek.
pi_220011757
quote:
1s.gif Op donderdag 5 februari 2026 19:11 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Ze kan er toch ook voor kiezen om drie dagen tijdens de vakantie te gaan? Dat is binnenkort.
En alles op haar ziekte gooien vind ik te makkelijk. Zij haalde haar kind ook eerder op zodat hij iets leuks kon doen met z’n tante, ze brengt hem regelmatig te laat omdat ze geen wekker zet. Heeft allemaal niks te maken met haar ziekte. Is gewoon schijt hebben aan regels. Ze heeft mazzel dat school hierin meegaat, dit was haar niet gelukt op de basisschool waar mijn kinderen naartoe gingen.
Precies dit, zij maakt er misbruik van. Gierige Gerda gaat nu want goedkoper.
pi_220011778
quote:
0s.gif Op donderdag 5 februari 2026 22:04 schreef Henrike het volgende:

[..]
Ik denk dat zij de regels nog omzeilt voor een euro. Zoals ze het hier zeggen: die kan haar eigen stront wel vreten.
Ik wil blijven.
pi_220011781
quote:
17s.gif Op donderdag 5 februari 2026 21:18 schreef Hocuspocus2 het volgende:

[..]
Maar het gaat momenteel goed met haar, gelukkig.
Ik vind ook dat ze gewoon in de vakantie kan gaan hoor, dat is volgend weekend. Voor die tijd zal ze echt niet doorgaan hoor.
En ja ik weet wat pulmonale hypertensie is, ik ben er ook voor onderzocht, nu gelukkig nog niet aan de orde maar kan het bij mij wel worden.
Gelukkig lijkt de behandeling bij Judith aan te slaan.
En ik gun haar haar weekendje met Bob hoor maar waarom moet zij altijd de regels omzeilen?
pi_220011789
quote:
1s.gif Op donderdag 5 februari 2026 22:08 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Ik denk dat zij de regels nog omzeilt voor een euro. Zoals ze het hier zeggen: die kan haar eigen stront wel vreten.
Ja dat dus, en het is haar eigen schuld dat er zo over haar gedacht wordt, ze verbaast me keer op keer weer met haar zuinigheid.
pi_220011878
quote:
0s.gif Op donderdag 5 februari 2026 22:10 schreef Henrike het volgende:

[..]
Maar het gaat momenteel goed met haar, gelukkig.
Ik vind ook dat ze gewoon in de vakantie kan gaan hoor, dat is volgend weekend. Voor die tijd zal ze echt niet doorgaan hoor.
En ja ik weet wat pulmonale hypertensie is, ik ben er ook voor onderzocht, nu gelukkig nog niet aan de orde maar kan het bij mij wel worden.
Gelukkig lijkt de behandeling bij Judith aan te slaan.
En ik gun haar haar weekendje met Bob hoor maar waarom moet zij altijd de regels omzeilen?
Ik reageer op het bericht waarin gevraagd wordt ‘ maar hoezo gaat ze volgens jou dood dan?’.
Nu gaat het idd redelijk goed. Maar haar toekomst ziet er toch niets rooskleurig uit?
pi_220011893
quote:
0s.gif Op donderdag 5 februari 2026 22:11 schreef Henrike het volgende:

[..]
Ja dat dus, en het is haar eigen schuld dat er zo over haar gedacht wordt, ze verbaast me keer op keer weer met haar zuinigheid.
Ik verbaas me niet alleen over haar zuinigheid. Haar ‘schijt aan regels als het maar gaat zoals ik wil’ houding vind ik pas verbazingwekkend. Hoewel dat niet eens de juiste omschrijving is. Asociaal gedrag vind ik het. En dan heb ik het niet alleen over het te laat naar school gaan en eerder van school halen.
Ik wil blijven.
pi_220011964
quote:
17s.gif Op donderdag 5 februari 2026 22:26 schreef Hocuspocus2 het volgende:

[..]
Ik reageer op het bericht waarin gevraagd wordt ‘ maar hoezo gaat ze volgens jou dood dan?’.
Nu gaat het idd redelijk goed. Maar haar toekomst ziet er toch niets rooskleurig uit?
Nee klopt pulmonale hypertensie is echt ernstig.
pi_220011973
quote:
0s.gif Op donderdag 5 februari 2026 22:29 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Ik verbaas me niet alleen over haar zuinigheid. Haar ‘schijt aan regels als het maar gaat zoals ik wil’ houding vind ik pas verbazingwekkend. Hoewel dat niet eens de juiste omschrijving is. Asociaal gedrag vind ik het. En dan heb ik het niet alleen over het te laat naar school gaan en eerder van school halen.
Eens ik vind het ook absoluut geen leuke vrouw
pi_220011985
quote:
17s.gif Op donderdag 5 februari 2026 21:18 schreef Hocuspocus2 het volgende:

[..]
Kan ze daar wel mee snowboarden ?
Tegenwoordig zijn er wel goede medicijnen voor die de levensverwachting verbeteren.
En de techniek staat ook niet stil.
Aanvullig, ik gun het niemand hoor .

[ Bericht 3% gewijzigd door ikmoetdrieten op 05-02-2026 22:50:38 ]
pi_220011987
quote:
0s.gif Op donderdag 5 februari 2026 22:41 schreef Henrike het volgende:

[..]
Eens ik vind het ook absoluut geen leuke vrouw
Ik ook niet. Hopelijk pikt haar zoon ergens anders sociaal gedrag op.
Ik wil blijven.
pi_220012022
quote:
0s.gif Op donderdag 5 februari 2026 22:04 schreef Henrike het volgende:

[..]
Bij ons op de basisschool mocht je alleen eerder op vakantie als het met het werk van de ouders niet anders kon, anders mocht je niet eerder op vakantie, nou judith werkt niet dus had ze ook wel een dag later kunnen gaan
pi_220012250
quote:
1s.gif Op donderdag 5 februari 2026 22:43 schreef ikmoetdrieten het volgende:

[..]
Kan ze daar wel mee snowboarden ?
Tegenwoordig zijn er wel goede medicijnen voor die de levensverwachting verbeteren.
En de techniek staat ook niet stil.
Aanvullig, ik gun het niemand hoor .
Winterberg ligt niet hoog , als je echt hoog in de bergen bent kun je wel meer last krijgen.
pi_220012253
quote:
1s.gif Op donderdag 5 februari 2026 22:47 schreef ikmoetdrieten het volgende:

[..]
Bij ons op de basisschool mocht je alleen eerder op vakantie als het met het werk van de ouders niet anders kon, anders mocht je niet eerder op vakantie, nou judith werkt niet dus had ze ook wel een dag later kunnen gaan
Of wachten tot de vakantie.
Wij hebben 1 keer onze kinderen eerder van school gehaald, ivm een risicovolle operatie van mijn moeder die meeging op vakantie.
Die operatie kon toen nadat we weg waren geweest, met ons allen.
En ik vind ook dat een school een beetje flexibel moet zijn.
Maar als het structureel wordt gevraagd dan afwijzen.
pi_220012269
MW Tim gaat er steeds slechter uitzien
Hij sjouwt als een hondje achter Michelle aan
Voetbalcarrière aan de wilgen gehangen?
pi_220012331
quote:
0s.gif Op donderdag 5 februari 2026 23:58 schreef lila01 het volgende:
MW Tim gaat er steeds slechter uitzien
Hij sjouwt als een hondje achter Michelle aan
Voetbalcarrière aan de wilgen gehangen?
Ja, hij werkt nu voor Mies bij JolieNoe. En hij helpt haar met de kinderen en met het maximaal janken. Wat een energievreter lijkt me dat, die Mies.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')