abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220015835
Nadeche en Mo kwamen voorbij op mijn 'for you page'. Ze geven nu korting op hun veel te dure joggingpakken. En zeggen nu als ze alles verkopen (met de korting dus) er genoeg is voor een huis voor zijn ouders.
Waarom moesten die pakken in eerste instantie dan zo duur zijn? Want met korting maken ze dus alsnog genoeg omzet.
pi_220015856
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 februari 2026 13:07 schreef opwegnaar het volgende:

[..]
Zij vindt zich met de, overigens goede bloedwaarden, nu ziek en dan gaat ze zich ook zo gedragen..
Daar lijkt het wel op ja. Echt jezelf ziek praten ;(
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
pi_220015866
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 februari 2026 12:15 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Ik geloof best dat ze het niet altijd makkelijk heeft met de scheiding en de afhandeling daar van, maar waarom ze er dan toch zo'n maximale levenstijl op na houdt begrijp ik dan echt niet
Ik geloof dat ook best wel. Menig mens neemt wat rust in of na zo’n periode. Maar MW rent 3x zo hard lijkt het. Dat houdt ze toch niet maximaal vol.
pi_220015874
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 februari 2026 10:54 schreef Deisyy het volgende:

[..]
Zou Timmie geen eigen wil hebben? Ik denk wel dat hij dit allemaal prima vindt hoor en dat hij maar graag 'meegetrokken' wordt.
Ze kenden elkaar toch al 20 jaar, dus ik neem aan dat hij dan wel weet hoe MW is? Het was voor de volgers misschien wat meer maximaal meegenieten geweest als hij net zo zou doen en reageren als Bonjoerie. Hij straalt nu niet veel meer uit dan een aanhangsel van MW. Ik denk dat hij tot veel meer in staat is, zeker met een achtergrond als voetbaltrainer in het betaald voetbal.
pi_220015926
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 februari 2026 12:54 schreef Utopica het volgende:
Ik vond het voor de verandering dat Sanneke goed uit haar verhaal kwam en ook positief. Hoe ze reageerde op de bezichtiging (i.p.v. hoe zwaar het is om hoop te hebben etc. en wat er allemaal niet goed gaat), hoe ze reageerde op dat nr. 1 de woning accepteerde (bijna luchtigs zelfs?) en haar verhaal over haar broer en oproep om je uitvaart goed te regelen. Dat kwam ook heel oprecht over (heb niet echt iets te klagen nu :P).

Bijna alsof het een ander persoon was?
Zeker! Voor veel jonge mensen is het een ver-van-mijn-bed iets, maar het kan iedereen gebeuren. En dan wordt er weer een crowdfunding gestart omdat iemand geen uitvaartverzekering had
pi_220015930
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 februari 2026 11:58 schreef Mamavan1meisje het volgende:

[..]
Wij gaan binnenkort een midweek en moeten er ook 135 euro!! Voor betalen. En ons kind slaapt in het campingbedje met alleen een slaapzak. Maar het is een verplichte afname...had toen eigenlijk al geen zin meer om te boeken, maar goed, toch maar gedaan. Ik zou het ook zelf meenemen denk ik. Wat een geld
Wat een bedrag. Onvoorstelbaar.
pi_220015938
quote:
Ik vond het voor de verandering dat Sanneke goed uit haar verhaal kwam en ook positief. Hoe ze reageerde op de bezichtiging (i.p.v. hoe zwaar het is om hoop te hebben etc. en wat er allemaal niet goed gaat), hoe ze reageerde op dat nr. 1 de woning accepteerde (bijna luchtigs zelfs?) en haar verhaal over haar broer en oproep om je uitvaart goed te regelen. Dat kwam ook heel oprecht over (heb niet echt iets te klagen nu :P).

Eens met alles. Ik was echt verbaasd en verrast in positieve zin.
pi_220016035
Ellen beweert dat ze een ‘6 figure business’ runt 🤦♀ een paar maanden geleden was ze nog zo goed als failliet
pi_220016045
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 februari 2026 13:52 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Eens met alles. Ik was echt verbaasd en verrast in positieve zin.
Wat een beetje frisse lucht al wel niet kan doen 🫣
pi_220016129
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 februari 2026 14:07 schreef Muisjeruisje het volgende:
Ellen beweert dat ze een ‘6 figure business’ runt 🤦♀ een paar maanden geleden was ze nog zo goed als failliet
En ze vind dat zilveren jurkje wel geweldig staan denk ik
Want alles is daar mee opengenomen. Dat het veel te kort is zal ze wel sexy vinden voor al haar dates. Ze is nog steeds wanhopig op zoek
pi_220016166
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 februari 2026 10:44 schreef Cyan het volgende:

[..]
Misschien kan ie met (bon)Joeri sparren over how to become an influencer
Haha. Ik kwam hier voor deze opmerking
Graag verwijderen
pi_220016177
Ik vind die broek van Iris die ze aanheeft van Jolie Noe wel erg leuk.
pi_220016194
Ik kijk nu pas de stories van AM van gisteravond. Ik vond de story waar 1 van de tweeling aan het dansen is (met de oppas) en Maarten er met een big smile erachter wat meebeweegt leuk om te zien. Hij kijkt wel echt wat ze doet en ik zie daar een trotse vader. vinnikleuk!
pi_220016201
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 februari 2026 11:28 schreef Missinglink24 het volgende:

[..]
Nee dat is ook zo. Maar dan zou er dus uiteindelijk uit die extra onderzoeken niks moeten komen. Dan kan DBM wellicht haar projecties ook een beetje loslaten.
Dat denk ik dus ook
A’j mekaar geliek geft, bu’j rap oet e kuierd Als je niet in dicussie gaat, ben je snel uitgepraat
Aj gen kop hebt kuj ok niet uut het roam kiekn - als je geen hoofd hebt kun je ook niet uit het raam kijken
pi_220016273
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 februari 2026 11:28 schreef Missinglink24 het volgende:

[..]
Nee dat is ook zo. Maar dan zou er dus uiteindelijk uit die extra onderzoeken niks moeten komen. Dan kan DBM wellicht haar projecties ook een beetje loslaten.
Van wat ik hier over haar lees verwacht ik dat ze dan op zoek gaat naar nieuwe ziektebeelden.
pi_220016288
Zou Pascal het nog lang redden? Zoveel zorgelijke stories over extreem ondergewicht, 4x flauwvallen, veel te lage bloedsuiker. Hoop zo voor haar dat ze uit zichzelf eens het licht gaat zien en een knop kan omzetten.
pi_220016361
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 februari 2026 14:43 schreef sophierr het volgende:
Zou Pascal het nog lang redden? Zoveel zorgelijke stories over extreem ondergewicht, 4x flauwvallen, veel te lage bloedsuiker. Hoop zo voor haar dat ze uit zichzelf eens het licht gaat zien en een knop kan omzetten.
Haar Instagram is compleet overgenomen door haar zieke stem. Dit ook: eigenlijk op sterven liggen maar wel moeten posten dat je zo vaak flauw valt. Alleen maar aandacht, aandacht, aandacht die ze zoekt vanuit haar ziekte. Onwijs triest.
pi_220016371
Wat heeft Kelly Beukers met haar haar gedaan... zo'n blonde pluk vooraan is wel een groot contrast met de rest.
pi_220016386
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 februari 2026 14:43 schreef sophierr het volgende:
Haar organen lijden al zo lang, dat ik er niet van op zou kijken dat er een overlijdensbericht komt. Ik lig op de bank met een longontsteking (en de rest van het gezin is ook al flink ziek geweest) Als zij deze griep oppikt dan kan het maar zo einde verhaal zijn.
En met dat ik dit schrijf, schrik ik ervan. Ik hoop zo dat de 'Ik wil leven' stem groter blijft en wordt bij haar.

Ik keek trouwens een kort stukje van een vlog van MCW van drie jaar terug. Haar stem was toen zoveel beter!! En oh wel echt exact de vlog waarin ze geinen over wie met wie over blijft... 8-) 8-)

[ Bericht 8% gewijzigd door SterreKaatje op 06-02-2026 15:27:56 ]
pi_220016801
quote:

Eens! Stond er ook van te kijken, maar wel leuk. Positiever, geen gezeur. En idd oprechter kwam ze over. En ze ziet er goed uit. Ze gniffelde bij eventueel tweede kind de kamer, zou ze zwanger zijn?

Pascal, ik hoop dat ze februari overleefd. Erg zorgelijk. Ik kan me zo niets voor stellen bij de ziekte. Ze weet rationeel dat ze moet eten maar kan het niet. Heftig. Dat flauwvallen is ook wel erg zorgelijk. Krijgt ze überhaupt nog ergens checks?
pi_220016948
Sanneke: "Woning bezichtigd, was prima, ruime kamers en goed gevoel bij. ☺️ Enige is dat er 10 jaar geleden een schietpartij was in de buurt (daar hadden mensen het nog steeds over)"

Ik kijk naar de cijfers van mijn buurt.. in 2025 zijn er al 3 moord of doodaanslagen geweest :P
Dat er 1 in 10 jaar gebeurd is en daar nog over gepraat wordt, zegt denk ik wel over hoe weinig daar gebeurt ;)
pi_220017112
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 februari 2026 15:00 schreef Nieuwnestje het volgende:
Wat heeft Kelly Beukers met haar haar gedaan... zo'n blonde pluk vooraan is wel een groot contrast met de rest.
Speciaal gekeken. Maar wat slecht dit! Je ziet ook dat haar extensions helemaal uitgezakt zijn. Alsof het geld op was en daarom alleen de voorkant is gedaan 🤣. Dit kun je ook niet gooien op een moneypiece
pi_220017155
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 februari 2026 15:42 schreef SophiaLoren het volgende:

[..]
Eens! Stond er ook van te kijken, maar wel leuk. Positiever, geen gezeur. En idd oprechter kwam ze over. En ze ziet er goed uit. Ze gniffelde bij eventueel tweede kind de kamer, zou ze zwanger zijn?

Pascal, ik hoop dat ze februari overleefd. Erg zorgelijk. Ik kan me zo niets voor stellen bij de ziekte. Ze weet rationeel dat ze moet eten maar kan het niet. Heftig. Dat flauwvallen is ook wel erg zorgelijk. Krijgt ze überhaupt nog ergens checks?
Dat gniffelen deed ze over de opmerking: als je kind krijgt.
Eerder had ze nl kind neemt gezegd en veel reacties opgekregen
Vandaar dat gniffelen
pi_220017303
Thezhoufamily maakt even een sneer in haar story naar mensen die kicken op zieke kinderen. Haha heerlijk die vrouw🤣
pi_220017579
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 februari 2026 10:34 schreef Weerikier het volgende:

[..]
Zo'n Tim ook, dat je daar zin in hebt als kerel. Nét gescheiden en bij je 2 jonge kindjes weg, net je baan kwijt. En dan meteen helemaal mee in die wervelwind van Michelle inclusief 4 stiefkinderen die net uit de brokstukken komen van een polyamoreuze relatie met 3 ouders en 3 stief broertjes.
Ik vind het niet zo gek dat die gozer op iedere lift selfie die Michelle van hun maakt kleinere oogjes krijgt.
Het is echt een patroon, want zo ging het bij de poly ook. Geen eigen leven meer, geen eigen vrienden, geen eigen werk. Alles draait om Mies en de familie Walk. Tim zal straks wel meegaan naar het vaste hotel op Mallorca. Hij is een figurant, maar heeft dat zelf nog niet door.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')