abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220014482
Ik ben een beetje zuurdesembrood moe, maar ik vind hoe Milou het laat zien wel een stuk duidelijker en overzichtelijker dan hoe AM het laat zien 🙈
pi_220014489
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 februari 2026 11:25 schreef Miepje77 het volgende:

[..]
Nee ¤40 pp voor 1 week. Ik schrok ook van de prijs!
Dan zou ik zelfs overwegen om het zelf mee te nemen😬
pi_220014499
Echt die DBM wat wilt ze eigenlijk een lintje dat ze dingen onderneemt ondanks dat ze geen energie heeft? Wie zijn haar lotgenoten? Wel energie om alles online pleuren? Wat een vrouw geweldig
pi_220014507
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 februari 2026 11:08 schreef ikmoetdrieten het volgende:

[..]
En als de moeder constant met voorbeelden aan komt zetten wat er allemaal niet goed is?
Je gaat als dokter er toch niet vanuit dat de moeder je gewoon zit voor te liegen .
Nee dat is ook zo. Maar dan zou er dus uiteindelijk uit die extra onderzoeken niks moeten komen. Dan kan DBM wellicht haar projecties ook een beetje loslaten.
I can't help it, if I'm lucky
pi_220014629
Hoe DBM even neerzet dat 'gezonde mensen deze struggle' niet begrijpen bij een storie dat ze niet is gaan sporten, maar huishouden heeft gedaan want niet eindeloze energie. Wat een domheid weer.
pi_220014672
Dbm is echt Debbie 2.0 aan het worden he... lotgenoten, laten zien hoe ze het doet met alle problemen die haar ziekte (🤔) met zich meebrengt
Helemaal koekoek
pi_220014701
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 februari 2026 11:33 schreef papierentas het volgende:
Hoe DBM even neerzet dat 'gezonde mensen deze struggle' niet begrijpen bij een storie dat ze niet is gaan sporten, maar huishouden heeft gedaan want niet eindeloze energie. Wat een domheid weer.
En het is weer fuck it. Normaal praten lukt haar ook niet. Maarrrrr ze post het om anderen te helpen. Ik vind haar best aso
pi_220014712
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 februari 2026 11:23 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Ze heeft al vaker laten zien dat ze medicatie niet in nam, vergat in te nemen, tijdens een langere vakantie had ze niet eens genoeg medicatie.
Dus ja een keer plastabletje tot daar aan toe, maar dat is niet hoe Judith ermee omgaat.
En misschien moeten we de werking van dat ene plastabletje ook niet vergeten, want ze gaat dit nu neem ik aan de komende dagen zo doen. Ze wil niet alleen vandaag skiën lijkt me? Zo’n plastablet zorgt ervoor dat ze minder vocht vasthoudt, wat belangrijk is om haar hart wat te ontlasten. Zeker bij inspanning heeft zij het echt wel nodig dat ze niet teveel van haar hart gaat vragen. Dus ik vind zelf eigenlijk dat ze ook niet met die plastabletten moet gaan goochelen zoals ze nu doet.
pi_220014846
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 februari 2026 11:37 schreef Earring het volgende:

[..]
En het is weer fuck it. Normaal praten lukt haar ook niet. Maarrrrr ze post het om anderen te helpen. Ik vind haar best aso
Ze heeft geen energie om zich om te kleden. Prima dat kan, maar je hebt energie zat om op insta te blijven posten, dat snap ik niet. Dan ga je dus gewoon lekker op alle aandacht en hartjes die je krijgt. Ze blijft ook geplaatste posts steeds herposten in stories, echt waarom? Likes, een beetje centjes, aandacht? En dan vanavond weer janken in een hoekje op bed om 19.00 uur omdat het allemaal zo zwaar is, maar in die uren wel tot laat op threads de boel onder schelden, of zitten gamen. Zielig dat ook hier weer kinderen bij betrokken zijn.
pi_220014972
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 februari 2026 11:48 schreef papierentas het volgende:

[..]
Ze heeft geen energie om zich om te kleden. Prima dat kan, maar je hebt energie zat om op insta te blijven posten, dat snap ik niet. Dan ga je dus gewoon lekker op alle aandacht en hartjes die je krijgt. Ze blijft ook geplaatste posts steeds herposten in stories, echt waarom? Likes, een beetje centjes, aandacht? En dan vanavond weer janken in een hoekje op bed om 19.00 uur omdat het allemaal zo zwaar is, maar in die uren wel tot laat op threads de boel onder schelden, of zitten gamen. Zielig dat ook hier weer kinderen bij betrokken zijn.
En dan ook weer een 3 voor 3 of 5 voor 5
Zijn ook steeds dezelfde accounts die reageren.
En liften met Kim voorop, ook zo gek dat ze zichzelf altijd een like geeft
pi_220015044
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 februari 2026 11:27 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Dan zou ik zelfs overwegen om het zelf mee te nemen😬
Wij gaan binnenkort een midweek en moeten er ook 135 euro!! Voor betalen. En ons kind slaapt in het campingbedje met alleen een slaapzak. Maar het is een verplichte afname...had toen eigenlijk al geen zin meer om te boeken, maar goed, toch maar gedaan. Ik zou het ook zelf meenemen denk ik. Wat een geld
pi_220015047
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 februari 2026 09:09 schreef Miepje77 het volgende:

[..]
Ik bespaarde er laatst ¤120 mee. Vond ik toch wel de moeite van het slepen waard!
Ja snap ik en het ligt er ook aan of je plaats genoeg hebt in de auto
Je gooit er thuis een schoon dekbedhoes om en je bent klaar
pi_220015049
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 februari 2026 09:13 schreef Cyan het volgende:

[..]
Michelle ziet er ook minder 'polished' uit. Kijk maar naar haar coupe. Ook de laatste stories van JolieNoe zijn van matige kwaliteit. Slecht licht, random achtergrond.
Ja maar januari was een heeeele zware maand. Daarom moet Tim haar masseren.
pi_220015054
Blij dat er bij HVK eindelijk wat aan het vochtprobleem in de douche wordt gedaan en ook heel goed dat er vanuit de woningbouw een alternatief wordt aangeboden. Maar wat een gedoe zal dat zijn om met 5 kinderen telkens richting dat appartement te moeten met al je zooi. Hopelijk is het snel gefixt
pi_220015090
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 februari 2026 10:24 schreef Nieuwnestje het volgende:
Duo kleine oogjes.. het samen doen? Nee Mies, jij trekt hem mee in jouw ellende. Timmie zoals haar kinderen hem noemen, het schoothondje. Sneu dat januari heel zwaar was, een scheiding gaat niet in de koude kleren zitten. Maar neem dan eens rust ipv altijd de hort op. Zij is het toppunt van tegenstrijdig.
Tim kan gewoon gaan hoor als hij het niet leuk vind lijkt me ?
Het zal heus niet alleen ellende zijn toch? Dat een afwikkeling van een scheiding pittig is lijkt me logisch dat zal voor Michelle niet anders zijn.
pi_220015140
Hoezo kan DBM zich nu zelfs niet meer aankleden? _O-
Zij is zo tegenstrijdig in haar verhalen over ziek zijn en energie hebben.
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
pi_220015163
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 februari 2026 11:23 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Ze heeft al vaker laten zien dat ze medicatie niet in nam, vergat in te nemen, tijdens een langere vakantie had ze niet eens genoeg medicatie.
Dus ja een keer plastabletje tot daar aan toe, maar dat is niet hoe Judith ermee omgaat.
Dat is idd niet verstandig, en beetje aso ook want ze doet mee met een mega dure trial .
Maar goed Judith is autonoom he
pi_220015172
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 februari 2026 11:38 schreef Danielle_ het volgende:

[..]
En misschien moeten we de werking van dat ene plastabletje ook niet vergeten, want ze gaat dit nu neem ik aan de komende dagen zo doen. Ze wil niet alleen vandaag skiën lijkt me? Zo’n plastablet zorgt ervoor dat ze minder vocht vasthoudt, wat belangrijk is om haar hart wat te ontlasten. Zeker bij inspanning heeft zij het echt wel nodig dat ze niet teveel van haar hart gaat vragen. Dus ik vind zelf eigenlijk dat ze ook niet met die plastabletten moet gaan goochelen zoals ze nu doet.
Precies, daarom zeg ik dat ene plastablet tot daaraan toe. Als mijn cliënten een langere reus voor de boeg hebben (bijv met zo'n deeltaxi) beslissen ze ook wel eens om het niet te nemen, maar dat is 1 dag, eenmalig.
Judith doet het met al haar medicatie wanneer t haar uitkomt, ook als ze dus lichamelijke inspanning gaat leveren waar haar lijf al moeite mee heeft.
Ik vraag me daarom ook af wat het met de resultaten van dat onderzoek doet.
pi_220015202
quote:
17s.gif Op vrijdag 6 februari 2026 11:59 schreef Hocuspocus2 het volgende:

[..]
Ja maar januari was een heeeele zware maand. Daarom moet Tim haar masseren.
Ik geloof best dat ze het niet altijd makkelijk heeft met de scheiding en de afhandeling daar van, maar waarom ze er dan toch zo'n maximale levenstijl op na houdt begrijp ik dan echt niet
pi_220015238
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 februari 2026 12:11 schreef LeSage het volgende:
Ze is afgelopen weken van 'griep' naar ik kan niks meer en gaat maanden duren gegaan. Terwijl ze vorige week met diezelfde 'griep' naar zwemles moest, bioscoop, een verjaardag etc.. Hier loopt er 1 met griep en dat gaat pas sinds gister wat beter na ruim een week, maar wij gaan het weekend nu echt niet gek lopen doen, dan kan hij maandag gewoon weer werken ipv. melden bij zijn baas dat hij zielig is en het nog maanden gaat duren. Maarja, wij zijn 'gezond' dus begrijpen hier helemaal niks van natuurlijk.
pi_220015540
Ik vond het voor de verandering dat Sanneke goed uit haar verhaal kwam en ook positief. Hoe ze reageerde op de bezichtiging (i.p.v. hoe zwaar het is om hoop te hebben etc. en wat er allemaal niet goed gaat), hoe ze reageerde op dat nr. 1 de woning accepteerde (bijna luchtigs zelfs?) en haar verhaal over haar broer en oproep om je uitvaart goed te regelen. Dat kwam ook heel oprecht over (heb niet echt iets te klagen nu :P).

Bijna alsof het een ander persoon was?
pi_220015659
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 februari 2026 12:11 schreef LeSage het volgende:
Zij vindt zich met de, overigens goede bloedwaarden, nu ziek en dan gaat ze zich ook zo gedragen..
pi_220015707
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 februari 2026 11:05 schreef Cyan het volgende:

[..]
Hij komt over als een volgzaam type (letterlijk en figuurlijk)
We weten in ieder geval wie altijd de broek aan heeft in al die relaties.
pi_220015738
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 februari 2026 12:05 schreef Henrike het volgende:

[..]
Tim kan gewoon gaan hoor als hij het niet leuk vind lijkt me ?
Het zal heus niet alleen ellende zijn toch? Dat een afwikkeling van een scheiding pittig is lijkt me logisch dat zal voor Michelle niet anders zijn.
Ze zijn beide met elkaar vreemd gegaan. Dat daardoor relaties zijn stuk gegaan en dat de afwikkeling pittig is, is een logisch vervolg en is sneu. Maar altijd die net nikszeggende teksten en maximale gejank terwijl ze de realiteit maximaal ontvlucht is echt een schreeuw om aandacht.
pi_220015815
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 februari 2026 12:54 schreef Utopica het volgende:
Ik vond het voor de verandering dat Sanneke goed uit haar verhaal kwam en ook positief. Hoe ze reageerde op de bezichtiging (i.p.v. hoe zwaar het is om hoop te hebben etc. en wat er allemaal niet goed gaat), hoe ze reageerde op dat nr. 1 de woning accepteerde (bijna luchtigs zelfs?) en haar verhaal over haar broer en oproep om je uitvaart goed te regelen. Dat kwam ook heel oprecht over (heb niet echt iets te klagen nu :P).

Bijna alsof het een ander persoon was?
Ik heb niet geluisterd naar haar stories, maar ik vind wel dat ze er goed uitziet en positief uit haar ogen kijkt.
Toen Mijan net geboren was straalde ze ook zo.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')