abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 2 februari 2026 @ 14:21:03 #1
477768 TweedeKlum
Raheem the Dream
pi_219984950
twitter

quote:
Politie Utrecht onderzoekt geweld van agent tegen twee vrouwen
De politie laat een incident in Utrecht onderzoeken waarbij een agent geweld gebruikt. Het incident was maandag bij winkelcentrum Hoog Catharijne. Filmpjes ervan, waarop twee vrouwen door een agent worden geschopt en geslagen, werden daarna online gedeeld. De politie besloot daarop te reageren.

In een van de video's die op sociale media circuleert, is te zien hoe een gesluierde vrouw na een woordenwisseling wordt meegenomen door een agent met een wapenstok in zijn hand. Een tweede vrouw loopt er dicht achteraan met een telefoon in haar handen, waarna de politieman zich half omdraait en de vrouw een schop geeft.

De vrouw die wordt meegenomen door de agent rukt zich daarop los, waarbij ze lijkt uit te halen naar de agent. Hij lijkt de vrouw daarop te raken met zijn wapenstok. In een andere video vanuit een andere hoek is te zien dat wanneer de vrouw daarna door de agent wordt meegenomen naar een politiewagen, hij haar slaat met de wapenstok.

De vrouw is aangehouden voor belediging. De politie meldt dat het gaat om een vrouw van 23 uit De Koog.

Vragen over racisme
"Wij realiseren ons dat deze beelden heftig zijn en vragen oproepen over onder meer racisme", zegt een politiewoordvoerder. De signalen worden serieus genomen: "We gaan er onderzoek naar doen, waarbij ook de camerabeelden worden bekeken."

Volgens de politie ging aan het politiegeweld een incident vooraf waarbij een groep van ongeveer 20 mensen betrokken was. "Eén van de betrokken politiemedewerkers werd door de vrouw uitgescholden en beledigd", zegt de politie.

Een 39-jarige man uit Rotterdam wilde volgens de politie de aanhouding voorkomen en beledigde de agent ook. Hij is aangehouden voor belediging en belemmering.
https://nos.nl/artikel/26(...)t-tegen-twee-vrouwen
twitter

twitter
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
pi_219986500
Nvm

[ Bericht 52% gewijzigd door Satan_Guardian_Angel op 02-02-2026 18:13:37 ]
pi_219986750
_O- Marokkanen met Joden vergelijken. De stereoypen zijn van die beide groepen zijn precies tegenovergesteld. Waar de een "te" succesvol waren, veel invloed, kennis, geld, hooggeschoold en jaloersmakend was en de zondebok voor een arme bevolking.. daar onderscheidt de ander zich in overlast, criminaliteit, werkeloosheid, schooluitval..

Gedroegen ze zich maar wat meer als joden, dan waren een boel discussies overbodig.

[ Bericht 0% gewijzigd door TwenteFC op 02-02-2026 18:37:39 ]
pi_219987143
quote:
19s.gif Op maandag 2 februari 2026 18:13 schreef TwenteFC het volgende:
Waar de een "te" succesvol waren, veel invloed, kennis, geld, hooggeschoold en jaloersmakend was en de zondebok voor een arme bevolking..
Dit is niet de oorsprong van antisemitisme.

En hoe gedragen `joden' zich precies?
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
pi_219987163
Waarom staat dit in NWS? Er is hier toch niks aan de hand?
  maandag 2 februari 2026 @ 19:18:39 #6
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_219987260
quote:
_O- Marokkanen met Joden vergelijken. De stereoypen zijn van die beide groepen zijn precies tegenovergesteld. Waar de een "te" succesvol waren, veel invloed, kennis, geld, hooggeschoold en jaloersmakend was en de zondebok voor een arme bevolking.. daar onderscheidt de ander zich in overlast, criminaliteit, werkeloosheid, schooluitval..

Gedroegen ze zich maar wat meer als joden, dan waren een boel discussies overbodig.
Dat was ook een veel gehoorde klacht over Joden, hoor.
Je zit een beetje in het stereotype van de rijke, succesvolle Jood als standaard terwijl de trieste realiteit is dat een groot deel van hen in abjecte armoede onderaan (buiten...) de samenleving bengelde met alle problematiek tot gevolg.

Verder ben ik het totaal niet eens met de typering van Marokkanen/moslims als de nieuwe Joden, al was het maar om het bovengemiddeld aanwezige antisemitisme onder die bevolkingsgroepen zelf, maar even om dit recht te zetten.
pi_219987562
quote:
0s.gif Op maandag 2 februari 2026 19:18 schreef Qarrad het volgende:

[..]
maar even om dit recht te zetten.
Erg vervelend trekje ja van hoop antisemitisme gillers, die zelf van toeten noch blazen weten
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
pi_219987564
quote:

Sowieso heeft Duitsland niet zoveel Marokkanen.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
  maandag 2 februari 2026 @ 20:04:53 #9
319685 Mubassie
Hallo kindertjes
pi_219987799
quote:
0s.gif Op maandag 2 februari 2026 19:18 schreef Qarrad het volgende:

[..]
Dat was ook een veel gehoorde klacht over Joden, hoor.
Je zit een beetje in het stereotype van de rijke, succesvolle Jood als standaard terwijl de trieste realiteit is dat een groot deel van hen in abjecte armoede onderaan (buiten...) de samenleving bengelde met alle problematiek tot gevolg.
Er waren er inderdaad veel arm, maar dat had ook vooral te maken met stigmatisering en uitsluiting.

[ Bericht % gewijzigd door Straatcommando. op 02-02-2026 21:00:01 ]
pi_219988382
Gaat het hier nog steeds over? Lijkt wel of deze agent de nieuwe Brenton Tarrant is :')
  maandag 2 februari 2026 @ 21:02:56 #11
319685 Mubassie
Hallo kindertjes
pi_219988393
Kan een mod hier uitleggen waarom er doodnormale posts verwijderd worden?
  Forum Admin maandag 2 februari 2026 @ 21:06:53 #12
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_219988426
quote:
1s.gif Op maandag 2 februari 2026 21:02 schreef Mubassie het volgende:
Kan een mod hier uitleggen waarom er doodnormale posts verwijderd worden?
Foutje, jouw je post staat er weer
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
  maandag 2 februari 2026 @ 21:09:04 #13
319685 Mubassie
Hallo kindertjes
pi_219988439
quote:
0s.gif Op maandag 2 februari 2026 21:06 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]
Foutje, jouw je post staat er weer
O+
pi_220003393
quote:
Agent van uit de hand gelopen arrestatie met zijn gezin ondergedoken: diender wordt ernstig bedreigd
Een politieman uit Utrecht zit al dagen ondergedoken met zijn gezin. Hij wordt ernstig bedreigd na een uit de hand gelopen arrestatie van twee moslimvrouwen. De agent wordt ervan beschuldigd dat een achterwaartse trap tegen een van de vrouwen te gewelddadig was.

Volgens de politie was na het massaal delen van de beelden sprake van doxing, ofwel het opzettelijk delen van privégegevens van de agent op internet. De bedreigingen werden daarna zo hevig dat de politieman om veiligheidsredenen moest onderduiken.
https://www.telegraaf.nl/(...)reigd/128920278.html
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_220003427
quote:
0s.gif Op woensdag 4 februari 2026 19:22 schreef voetbalmanager2 het volgende:
De bedreigingen werden daarna zo hevig dat de politieman om veiligheidsredenen moest onderduiken.
Hoe heeft het toch tot zover kunnen komen.

Ow wacht, onze Buitendam kan ons meer vertellen;
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 januari 2026 16:17 schreef Buitendam het volgende:
Is koeltoer
quote:
Religie van Vrede
quote:
Kopje thee en foei!
Wederom bedankt Buitendam. _O_
  Forum Admin woensdag 4 februari 2026 @ 19:35:31 #16
pi_220003491
quote:
4s.gif Op woensdag 4 februari 2026 19:27 schreef SpaceOddity het volgende:

[..]
Hoe heeft het toch tot zover kunnen komen.

Ow wacht, onze Buitendam kan ons meer vertellen;
[..]
[..]
[..]
Wederom bedankt Buitendam. _O_
Hij maakt terecht gehakt van die kansloze oneliners die consequent in elk topic dat ook maar enigszins over islam of moslims gaat gepost worden.
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
pi_220003655
quote:
0s.gif Op maandag 2 februari 2026 21:02 schreef Koortsdroom het volgende:
Gaat het hier nog steeds over? Lijkt wel of deze agent de nieuwe Brenton Tarrant is :')
Nog best actueel blijkbaar.

Ook wordt de agent met zijn gezin zo ernstig bedreigd dat ze nu zijn ondergedoken.

Maar dat had echt iedereen wel kunnen voorspellen dat dit zou gebeuren. Had die agent een of andere Jan (terecht) gemept, geen haan die er naar kraait. Maar het zijn nu twee opgefokte Moslima’s en ja daar moet je met je tengels vanaf blijven of anders mag je gerust dood gemaakt worden, en je gezin ook.

Typisch ook weer dat het muisstil is wat dit betreft. Blijkbaar accepteren we dit gewoon. Tof land.
pi_220003714
quote:
1s.gif Op woensdag 4 februari 2026 19:53 schreef Joppiez het volgende:

[..]

Ook wordt de agent met zijn gezin zo ernstig bedreigd dat ze nu zijn ondergedoken.

Maar dat had echt iedereen wel kunnen voorspellen dat dit zou gebeuren. Had die agent een of andere Jan (terecht) gemept, geen haan die er naar kraait. Maar het zijn nu twee opgefokte Moslima’s en ja daar moet je met je tengels vanaf blijven of anders mag je gerust dood gemaakt worden, en je gezin ook.

Typisch ook weer dat het muisstil is wat dit betreft. Blijkbaar accepteren we dit gewoon. Tof land.
Toen het net was gebeurd en er een filmpje naar buiten kwam, toen reageerde de politie direct met een bericht dat dit gedrag niet hoorde bij de politie en dat er een onderzoek gestart was naar de vraag of de agent strafbare feiten gepleegd had. Toen diezelfde dag nog de gegevens van de agent gedoxt werd was het stil vanuit de politie.

En nu blijkt dat zowel de agent als zijn familie al dagenlang ondergedoken zijn op een schuiladres vanwege ernstige bedreigingen is het ook stil.
pi_220003879
quote:
Agent van uit de hand gelopen arrestatie in Utrecht met zijn gezin ondergedoken: diender wordt ernstig bedreigd

Utrecht - Een politieman uit Utrecht zit al dagen ondergedoken met zijn gezin. Hij wordt ernstig bedreigd na een uit de hand gelopen arrestatie van twee moslimvrouwen. De agent wordt ervan beschuldigd dat een achterwaartse trap tegen een van de vrouwen te gewelddadig was.

De beelden van het incident gingen heel Nederland door. Te zien is hoe de politieman probeerde een gesluierde vrouw te arresteren. Een tweede moslima filmde het tafereel en werd door de politieman achterwaarts geschopt.

Volgens de politie was na het massaal delen van de beelden sprake van doxing, ofwel het opzettelijk delen van privégegevens van de agent op internet. De bedreigingen werden daarna zo hevig dat de politieman om veiligheidsredenen moest onderduiken.

Onderzoek naar arrestatie Utrecht door toetsingscommissie

Het incident wordt onderzocht door een toetsingscommissie, die uiterlijk maandag tekst en uitleg verschaft over hoe het handelen van de agent wordt beoordeeld. De twee vrouwen worden verdacht van belediging en wederspannigheid.

Beide vrouwen hebben op hun beurt aangifte gedaan wegens mishandeling en schending van de ambtsinstructie. Hun advocaat, Anis Boumanjal, zegt dat de agent disproportioneel geweld gebruikte en dat er racistische opmerkingen zouden zijn gemaakt.

’Irritatiegrens was waarschijnlijk bereikt’

Oud‑brigadier Frank Lenting, jarenlang actief in Amsterdamse probleemwijken en tegenwoordig werkzaam in internationale politieoperaties, herkent de druk waaronder agenten werken. „Het is vandaag de dag niet makkelijk om agent te zijn”, vertelde hij aan De Telegraaf naar aanleiding van de beelden.

Dat het incident meteen wordt gelinkt aan discriminatie omdat de vrouwen gesluierd zijn, vindt hij onzin. „Dat is puur gelul.”

Volgens Lenting hoort het bij het vak dat agenten soms in een fractie van een seconde moeten handelen. „Iedereen geeft weleens een klap waarvan je achteraf denkt: misschien niet handig met al die camera’s. Maar ik weet niet wat er daarvoor is gebeurd. Zijn irritatiegrens was waarschijnlijk al bereikt.”
  woensdag 4 februari 2026 @ 20:31:17 #20
365087 RamboDirk
Queers 4 Palestine!
pi_220003927
Teken maar eens een cartoon van Mohammed.

Er komen er wekelijks nog 800 van binnen, wat een feest (y)
pi_220004029
quote:
Beide vrouwen hebben op hun beurt aangifte gedaan wegens mishandeling en schending van de ambtsinstructie. Hun advocaat, Anis Boumanjal, zegt dat de agent disproportioneel geweld gebruikte en dat er racistische opmerkingen zouden zijn gemaakt.
Ja hoor, daar is ie weerrrr...
De racismekaart... :')
  woensdag 4 februari 2026 @ 20:55:16 #22
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_220004086
quote:
0s.gif Op woensdag 4 februari 2026 20:31 schreef RamboDirk het volgende:

#HeadingForDestruction
  woensdag 4 februari 2026 @ 21:10:09 #23
319685 Mubassie
Hallo kindertjes
pi_220004183
quote:
0s.gif Op woensdag 4 februari 2026 20:31 schreef RamboDirk het volgende:

Het kwaad naar alles wat geen moslim is. Ziek word ik van islam.
  woensdag 4 februari 2026 @ 21:21:35 #24
402274 Cruzinats
we were kings, and such
pi_220004272
quote:
0s.gif Op woensdag 4 februari 2026 19:35 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]
Hij maakt terecht gehakt van die kansloze oneliners die consequent in elk topic dat ook maar enigszins over islam of moslims gaat gepost worden.
Tuurlijk, puur toeval dat de gehele ‘ummah’ in Nederland zich verenigt om de politieagent in kwestie eens flink te bedreigen en thuis op te zoeken.

Ik kan talloze voorbeelden aanhalen waarin men dit in het verleden ook heeft gedaan zodra er ook maar het vermoeden bestond dat een moslim onrecht werd aangedaan. Ze hebben nul respect voor onze rechtsstaat. Ik ken gebruiker Buitendam verder niet, maar als ik zijn post lees, krijg ik toch sterk het vermoeden dat hij de persoon op zijn profielfoto is. Wat een domheid straalt daarvan af.
  woensdag 4 februari 2026 @ 21:33:04 #25
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_220004369
Lagen er ook vooringevulde aangifteformulieren klaar?
  woensdag 4 februari 2026 @ 21:37:38 #26
182233 thedeedster
IWAB: Ik Weet Alles Beter...
pi_220004410
quote:
0s.gif Op woensdag 4 februari 2026 19:22 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

Nou, tijd om eens te gaan handhaven. Dit is allemaal strafbaar, dus stel eens een daad, geachte hermandad.
Als mijn post niet duidelijk is, moet je misschien even je sarcasmeradar aanzetten.
  Forum Admin woensdag 4 februari 2026 @ 21:41:01 #27
pi_220004430
quote:
4s.gif Op woensdag 4 februari 2026 21:21 schreef Cruzinats het volgende:

[..]
Tuurlijk, puur toeval dat de gehele ‘ummah’ in Nederland zich verenigt om de politieagent in kwestie eens flink te bedreigen en thuis op te zoeken.

Ik kan talloze voorbeelden aanhalen waarin men dit in het verleden ook heeft gedaan zodra er ook maar het vermoeden bestond dat een moslim onrecht werd aangedaan. Ze hebben nul respect voor onze rechtsstaat. Ik ken gebruiker Buitendam verder niet, maar als ik zijn post lees, krijg ik toch sterk het vermoeden dat hij de persoon op zijn profielfoto is. Wat een domheid straalt daarvan af.
Geen idee wat de rest van dat verhaal te maken heeft met mijn opmerking over de oneliners die in elk topic (zelfs als het niet eens correct is) worden gedropt.
  Forum Admin woensdag 4 februari 2026 @ 21:41:27 #28
pi_220004433
Ook erg chique om iemand op basis van zijn ui af te branden. :')
pi_220004812
quote:
0s.gif Op woensdag 4 februari 2026 19:35 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]
Er gaat zowat geen dag voorbij zonder een nieuwsbericht waarin mensen die noord afrikaanse / islamitische roots dragen (in-)direct negatief in het nieuws komen. Ik weet dit. Jij weet dit. En dus komen er topics. De ''kansloze oneliners'' zijn uitingen van frustratie die -ja inderdaad- consequent in elk topic terug komen, want; er zijn dus nagenoeg geen NWS topics die iets positiefs te melden hebben over deze groep.

Van ''jongeren'' die elkaar in de fik steken, een agent die met zn gezin onder moet duiken of van achter word neer gehoekt omdat ie een trouwstoet ''verstoort'' en het aso gedrag tegen autoriteiten in het algemeen, terreur dreiging, antisemitisme, taboes op scholen, eerwraak, kind ontvoeringen, kinderen die seksueel misbruikt worden, kinderen die genitaal verminkt worden, bedreigde homofiele/afvallige asielzoekers, meiden/vrouwen die lastig worden gevallen, mensen uberhaubt die lastig worden gevallen omdat ze daar toevallig lopen, het zeuren om islamitische dingen, het afdwingen van islamitische dingen tot het walgelijke huilen in slachtofferschap.

De lijst is inmiddels oneindig en word dus dagelijks aangevuld.

En dit blijft zo en zal ook alleen maar erger worden omdat er ook (teveel) lieden hier zijn die koste wat kost hier continu in de bres voor blijven springen. Politieke bestuurders die rapporten weg werken en laf bagatelliseren, politie die zo snel mogelijk buigen voor de islam in plaats van duidelijk stelling te nemen om een agent te steunen en de online trollen die in een hihaho jubel stemming zijn omdat het voor de verandering eens één keer geen een bepaalde ''jongere'' is die anderen aanrijd, of een meisje verkracht.

Ik heb niets tegen een persoon die uit deze roots cluster komt, ik walg wel van bepaalde culturele ideologisch gerelateerde zaken en zal mijn afkeer tegen deze ideologie die dit grotendeels veroorzaakt nooit onder stoelen of banken steken. Waar ik wel echt van kots, zijn deze figuren die denken dat ze juist dan bij die ene keer wanneer er geen sprake is van een negatief gerelateerd bericht over deze groep een punt denken te kunnen maken door dan die ene keer te gaan trollen.

Voor het laatste gedeelte heb ik getwijfeld of ik het er neer moet zetten. Ik doe het toch.

Ik heb daar geen respect voor, dan ben je voor mij slechts een zielige idioot, die er geen hol van snapt. En een irritante zielige idioot omdat íe blijkbaar wél mag trollen en waarbij zn domme troll oneliners zelfs nog worden geliked. Notabene door een fucking mod. Sorry, maar dit benoemen als ''terecht gehakt maken'' is voor mij dan ook echt compleet van de zotte.
pi_220005015
https://www.nu.nl/binnenl(...)-bij-arrestatie.html

Agent doet gewoon zn werk.
Bedankt he met die ophitserij. Pure intimidatie.

Hoop dat de bedreigers gepakt worden en goed te weten krijgen dat hun gedrag niet welkom is in ons land, het land van die agent.

Religie van de vrede, my ass. :')
Ideologie van de haat, die mo's deathcult.

Die agent is een held. Een hele grote held.
En die internethelden een stel gore laffaards
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_220005040
quote:
1s.gif Op donderdag 5 februari 2026 00:35 schreef Red_85 het volgende:

Hoop dat de bedreigers gepakt worden en goed te weten krijgen dat hun gedrag niet welkom is in ons land, het land van die agent.

Misschien kan die asiel aanvragen in Rusland.
  donderdag 5 februari 2026 @ 02:17:33 #32
319685 Mubassie
Hallo kindertjes
pi_220005076
quote:
4s.gif Op woensdag 4 februari 2026 23:00 schreef SpaceOddity het volgende:

[..]
Er gaat zowat geen dag voorbij zonder een nieuwsbericht waarin mensen die noord afrikaanse / islamitische roots dragen (in-)direct negatief in het nieuws komen. Ik weet dit. Jij weet dit. En dus komen er topics. De ''kansloze oneliners'' zijn uitingen van frustratie die -ja inderdaad- consequent in elk topic terug komen, want; er zijn dus nagenoeg geen NWS topics die iets positiefs te melden hebben over deze groep.

Van ''jongeren'' die elkaar in de fik steken, een agent die met zn gezin onder moet duiken of van achter word neer gehoekt omdat ie een trouwstoet ''verstoort'' en het aso gedrag tegen autoriteiten in het algemeen, terreur dreiging, antisemitisme, taboes op scholen, eerwraak, kind ontvoeringen, kinderen die seksueel misbruikt worden, kinderen die genitaal verminkt worden, bedreigde homofiele/afvallige asielzoekers, meiden/vrouwen die lastig worden gevallen, mensen uberhaubt die lastig worden gevallen omdat ze daar toevallig lopen, het zeuren om islamitische dingen, het afdwingen van islamitische dingen tot het walgelijke huilen in slachtofferschap.

En dit blijft zo en zal ook alleen maar erger worden omdat er ook (teveel) lieden hier zijn die koste wat kost hier continu in de bres voor blijven springen. Politieke bestuurders die rapporten weg werken en laf bagatelliseren, politie die zo snel mogelijk buigen voor de islam in plaats van duidelijk stelling te nemen om een agent te steunen en de online trollen die in een hihaho jubel stemming zijn omdat het voor de verandering eens één keer geen een bepaalde ''jongere'' is die anderen aanrijd, of een meisje verkracht.

Ik heb niets tegen een persoon die uit deze roots cluster komt, ik walg wel van bepaalde culturele ideologisch gerelateerde zaken en zal mijn afkeer tegen deze ideologie die dit grotendeels veroorzaakt nooit onder stoelen of banken steken. Waar ik wel echt van kots, zijn deze figuren die denken dat ze juist dan bij die ene keer wanneer er geen sprake is van een negatief gerelateerd bericht over deze groep een punt denken te kunnen maken door dan die ene keer te gaan trollen.

Voor het laatste gedeelte heb ik getwijfeld of ik het er neer moet zetten. Ik doe het toch.

Ik heb daar geen respect voor, dan ben je voor mij slechts een zielige idioot, die er geen hol van snapt. En een irritante zielige idioot omdat íe blijkbaar wél mag trollen en waarbij zn domme troll oneliners zelfs nog worden geliked. Notabene door een fucking mod. Sorry, maar dit benoemen als ''terecht gehakt maken'' is voor mij dan ook echt compleet van de zotte.
_O_
  donderdag 5 februari 2026 @ 06:23:00 #33
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_220005246
quote:

Dus, mensen zijn boos omdat een hinderlijke persoon een trap krijgt van een agent en een ander gearresteerd wordt. Maar diezelfde mensen vinden het wel goed dat de agent en z'n gezin gedoxed en bedreigd worden? Ok :')
pi_220005525
quote:
1s.gif Op donderdag 5 februari 2026 06:23 schreef kwiwi het volgende:

[..]
Dus, mensen zijn boos omdat een hinderlijke persoon een trap krijgt van een agent en een ander gearresteerd wordt. Maar diezelfde mensen vinden het wel goed dat de agent en z'n gezin gedoxed en bedreigd worden? Ok :')
Jep. Zo rollen leden van mo's deathcult.
Nooit schuldig aan ook maar iets, vol van zelf reflectie.

Toch?
1947-2016
pi_220005615
quote:

[..]

En omdat jij gefrustreerd bent over de gang van zaken in de maatschappij en je er blijkbaar met argumenten niet uitkomt ga je zo vervelend mogelijk zijn? En dan mij een troll noemen? :D

Maar ga je gang; de quotes geven alleen maar aan dat de oneliners die constant op herhaling staan als het bepaalde users goed uitkomt vrij zielig zijn.
Dit, dus.
  donderdag 5 februari 2026 @ 09:46:25 #36
3542 Gia
User under construction
pi_220006278
quote:
1s.gif Op woensdag 4 februari 2026 19:53 schreef Joppiez het volgende:

[..]

Ja maar, Moslims zijn een beschermde mensensoort, hè! Het is strafbaar om die aan te pakken, ook voor agenten. (Mocht deze agent hiervoor veroordeeld worden.)
pi_220007080
Meer agenten zouden dit moeten doen. Wat een walgelijke figuren die vrouwen en wat een voorspelbare reactie van de moslim gemeenschap en de linkse blanke idioten.
Geen interesse.
pi_220007120
quote:

Maar islamofobie is het echte probleem jongens.
pi_220007208
quote:
0s.gif Op maandag 2 februari 2026 19:07 schreef MadJackthePirate het volgende:
Waarom staat dit in NWS? Er is hier toch niks aan de hand?
Dat is maar hoe je het bekijkt, de agent in kwestie schijnt ondergedoken te zitten als de berichtgeving correct is.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_220007240
quote:
0s.gif Op maandag 2 februari 2026 19:46 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]
Sowieso heeft Duitsland niet zoveel Marokkanen.
Iets meer als 75.000, wij hebben er meer als 5x keer zoveel.
  donderdag 5 februari 2026 @ 11:27:58 #41
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_220007253
Nul zelfreflectie ook weer, dat zie je wel vaker in deze cultuur.
pi_220007269
quote:
0s.gif Op donderdag 5 februari 2026 11:12 schreef GobSmacked- het volgende:
Meer agenten zouden dit moeten doen. Wat een walgelijke figuren die vrouwen en wat een voorspelbare reactie van de moslim gemeenschap en de linkse blanke idioten.
Als we alle conflicten met geweld gaan oplossen, verliezen weldenkende jongeren toch hun verstand door de druk van domme krachten?
pi_220007439
Zou niet eens verbazingwekkend zijn als het zo gaat aflopen.

twitter
pi_220007502
quote:
0s.gif Op donderdag 5 februari 2026 11:27 schreef WheeledWarrior het volgende:
Nul zelfreflectie ook weer, dat zie je wel vaker in deze cultuur.
Extreem tribalisme. Nederlanders kennen dat niet, daarvoor is Nederland bijzonder individualistisch. Wij betrekken fouten op onszelf, en corrigeren elkaar.

Hoe anders is dat met Noord-Afrikaanse/islamitisch culturen. Nul zelfreflectie idd, alles wordt geprojecteerd. Met veel agressie gepaard.

Mij valt nu ook op hoe stil de politie en media is over het onderduiken van deze agent. Bang voor moslims? Iedereen is bang dat die roedel zich richt op hen.
  donderdag 5 februari 2026 @ 12:17:09 #45
3542 Gia
User under construction
pi_220007521
quote:
0s.gif Op donderdag 5 februari 2026 11:26 schreef Hathor het volgende:

[..]
Iets meer als 75.000, wij hebben er meer als 5x keer zoveel.
Terwijl Duitsland bijna 8 keer zo groot is als Nederland.
Maar goed, die hebben meer Turken. Had het liever andersom gehad. Heb van Turken vrij weinig last. Waaruit we de conclusie kunnen trekken dat het niet per se aan het geloof ligt, maar vooral ook aan de afkomst.
  donderdag 5 februari 2026 @ 12:18:06 #46
3542 Gia
User under construction
pi_220007535
quote:
0s.gif Op donderdag 5 februari 2026 11:30 schreef torentje het volgende:

[..]
Als we alle conflicten met geweld gaan oplossen, verliezen weldenkende jongeren toch hun verstand door de druk van domme krachten?
Jij noemt winkeldiefstal een conflict? Apart.
  donderdag 5 februari 2026 @ 12:19:06 #47
3542 Gia
User under construction
pi_220007546
quote:
0s.gif Op donderdag 5 februari 2026 12:04 schreef Tjoent het volgende:
Zou niet eens verbazingwekkend zijn als het zo gaat aflopen.

[ x ]
Ze vergeten erbij te zeggen "....tegen moslims."
pi_220007571
quote:
0s.gif Op donderdag 5 februari 2026 12:17 schreef Gia het volgende:

[..]
Terwijl Duitsland bijna 8 keer zo groot is als Nederland.
Maar goed, die hebben meer Turken. Had het liever andersom gehad. Heb van Turken vrij weinig last. Waaruit we de conclusie kunnen trekken dat het niet per se aan het geloof ligt, maar vooral ook aan de afkomst.
Duitsland huisvest nu bijzonder veel Syriërs. Dat gaat zich op termijn flink wreken.
  donderdag 5 februari 2026 @ 12:24:06 #49
3542 Gia
User under construction
pi_220007577
quote:
0s.gif Op donderdag 5 februari 2026 12:22 schreef Homey het volgende:

[..]
Duitsland huisvest nu bijzonder veel Syriërs. Dat gaat zich op termijn flink wreken.
Is dat in verhouding tot het aantal Syriërs in Nederland?
pi_220007617
quote:
0s.gif Op maandag 2 februari 2026 19:46 schreef Fok-it het volgende:

[..]
Erg vervelend trekje ja van hoop antisemitisme gillers, die zelf van toeten noch blazen weten
Nee, gelukkig heb ik geen moslims in de familie als bewijs :P
´ Just remember, there's a thin line between being a hero and being a memory´
pi_220007759
quote:
0s.gif Op donderdag 5 februari 2026 12:24 schreef Gia het volgende:

[..]
Is dat in verhouding tot het aantal Syriërs in Nederland?
Relatief meer, maar ook Nederland huisvest veel Syriërs. Die komen nog elke week binnen.
pi_220007805
quote:
0s.gif Op donderdag 5 februari 2026 12:22 schreef Homey het volgende:

[..]
Ze hebben er binnen een paar jaar een miljoen binnen gelaten.

Recipe for disaster.
pi_220007839
quote:
0s.gif Op donderdag 5 februari 2026 12:18 schreef Gia het volgende:

[..]
Jij noemt winkeldiefstal een conflict? Apart.
Het gaat toch niet alleen om winkeldiefstal? In dit geval is meer aan de hand en dat slechts opgelost kan worden als men de domme krachten in een dwangbuis zet.
pi_220008574
quote:
0s.gif Op donderdag 5 februari 2026 12:56 schreef Hathor het volgende:

[..]
Ze hebben er binnen een paar jaar een miljoen binnen gelaten.

Recipe for disaster.
Omgekeerd heeft het Midden-Oosten welgeteld nul Oekraïniers binnengelaten.
pi_220011809
twitter
pi_220011955
Ik was een van de mensen die eerder in deze reeks sterk mijn kritiek uitsprak; dat ik van mening was dat de handelingen van de agent incorrect waren, ongeacht het verachtelijke gedrag van die twee vrouwen. Dat hij daar te allen tijde boven diende te staan.

Nav recentelijk nieuws over de bedreigingen aan zijn adres en dat van zijn gezin en daardoor hun onderduiken, betaamt het me om daar mijn complete walging en afkeer over uit te spreken. Dat kan en mag absoluut niet voorkomen, en dient uiterst hard en snel aangepakt en bestraft te worden. Hiermee begaan derden een veel groter onrecht dan plaatsvond in de initiële confrontatie.

Ik ben nog steeds van mening dat hij op dat moment incorrect handelde. Maar de huidige reactie van enkelen daarop, is vele malen erger en serieuzer.

[ Bericht 0% gewijzigd door probeer op 05-02-2026 23:01:14 ]
"Pools are perfect for holding water"
pi_220012144
quote:
4s.gif Op donderdag 5 februari 2026 22:39 schreef probeer het volgende:
Nav recentelijk nieuws over de bedreigingen aan zijn adres en dat van zijn gezin en daardoor hun onderduiken, betaamt het me om daar mijn complete walging en afkeer over uit te spreken. Dat kan en mag absoluut niet voorkomen, en dient uiterst hard en snel aangepakt en bestraft te worden. Hiermee begaan derden een veel groter onrecht dan plaatsvond in de initiële confrontatie.
Het is te hopen dat ze Anne-Fleur en Floris te pakken kunnen krijgen :{
pi_220012155
quote:
Politie woedend na onderduiken agent om arrestatie in Utrecht: ’Zet zich elke dag in voor veilige samenleving’

Amsterdam - Korpschef Janny Knol van de Nationale Politie reageert verontwaardigd op het onderduiken van een agent van de politie Utrecht. Hij verblijft met zijn gezin al dagen op een onderduikadres na ernstige bedreigingen. De agent werd vorige week belaagd door twee moslimvrouwen, waarna hij een trap achterwaarts gaf en een van de vrouwen raakte. De beelden gingen heel Nederland door en veroorzaken al dagen voor maatschappelijke onrust.

’Een politieman en zijn gezin wonen tijdelijk elders, vanwege bedreigingen. Laat deze woorden even op je inwerken. Een politieman. Die zich elke dag inzet voor een veilige samenleving. Die mensen helpt. Een politieman, die ook echtgenoot en vader is. Wiens partner en kinderen elke dag weer hopen dat hij veilig thuiskomt. Een politieman, die wordt bedreigd, omdat mensen vinden dat hij iets verkeerd heeft gedaan. En hij is niet de enige,’ schrijft Knol in een verklaring aan De Telegraaf en op het intranet van de politie. Het statement wordt mede ondertekend door de directe baas van de agent, de Utrechtse politiechef Yvonne Hondema.

Beide politiebazen halen hard uit naar de bedreigers van de agent: ’Wat ook de uitkomst van het onderzoek is (a.s. maandag komt de uitslag, red.), de bedreigingen aan het adres van de betrokken politieman gaan alle perken te buiten. Kennelijk bevinden zich in ons land mensen die vinden dat zij het recht in eigen hand mogen nemen. Die er niet voor terugdeinzen om politiemensen te bedreigen. Of te belagen. Die menen dat zij privégegevens van politiemensen moeten verspreiden. Het is ontoelaatbaar en onverteerbaar. Wat je ook vindt van het optreden van politiemensen en andere mensen met een publieke taak, zo ga je niet met hen om. Zo gaan we in dit land niet met elkáár om.’

https://www.telegraaf.nl/(...)eving/129466038.html
Wat een aanfluiting die Janny Knol. Na een week van radiostilte is ze nu ineens 'woedend'. De korpsleiding heeft die agent gewoon voor de bus gegooid door meteen heel deugend een onderzoek in te stellen en geen enkele steun uit te spreken. Altijd maar dat moslims pleasen en de-escaleren. Die laffe houding is echt walgelijk.
pi_220012162
Drie keer raden met welke reden dat filmpje op internet is gezet....
pi_220012169
Agent en gezin moet onderduiken :N

Hopelijk wordt het voor meer Nederlanders eindelijk duidelijk dat we feitelijk in oorlog zijn met de moslims.
pi_220012189
Nederland anno 2026: agenten durven geen moslims meer op te pakken want dan zijn ze hun leven niet zeker. Cabaretiers durven geen grappen te maken over de islam want dan zijn ze hun leven niet zeker. Politici en journalisten durven niet kritisch te zijn op de islam want dan zijn ze hun leven niet zeker.
pi_220012194
Nu zijn het ineens twee moslima's, ik dacht dat het gewoon Nederlanders waren... oh nee, wacht.
pi_220012196
quote:
0s.gif Op donderdag 5 februari 2026 13:03 schreef torentje het volgende:
In dit geval is meer aan de hand en dat slechts opgelost kan worden als men de domme krachten in een dwangbuis zet.
Moeten volgens jou de moslima's of de agent in een dwangbuis?
pi_220012273
quote:
0s.gif Op donderdag 5 februari 2026 23:21 schreef Koortsdroom het volgende:
Agent en gezin moet onderduiken :N

Hopelijk wordt het voor meer Nederlanders eindelijk duidelijk dat we feitelijk in oorlog zijn met de moslims.
In oorlog zou ik niet zeggen. Maar op de Islam en bepaalde bevolkingsgroepen mag je gewoon geen kritiek hebben tenzij je ontzettend veel gezeik wil of erger. Ook de Politieleiding die nu maar eieren voor haar geld koos, anders gaan de Mocro and Islamo boys weer tientallen auto’s in de hens zetten en meer vervelende fratsen uithalen.

Jezelf lekker wegcijferen en deugen, daar willen we tenslotte wereldkampioen in blijven.
  vrijdag 6 februari 2026 @ 00:16:49 #65
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_220012294
Er zal binnenkort wel een debat over komen wellicht.

Wat een aanfluiting dit.

[ Bericht 75% gewijzigd door Tengano op 06-02-2026 00:23:05 ]
pi_220012434
Die agent is duidelijk een gestoorde racist, zoals er echt heel veel zijn onder politieagenten (is aangetoond), en moet echt gestraft worden. Als je als mannelijke agent vrouwen begint te trappen dan is er veel mis. Die galbak moet echt geschorst worden, als hij dat al niet is. Er is veel moslimhaat in nederland, maar helaas ook onder politiemensen. Daar moet nederland echt serieus iets aan gaan doen. Het begint een beetje op amerika te lijken. Als zwarte mens of als moslim word je vaak als verdacht gezien en harder aangepakt dan witte nederlanders.
pi_220012439
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 februari 2026 03:43 schreef Ilja2001 het volgende:
Die agent is duidelijk een gestoorde racist, zoals er echt heel veel zijn onder politieagenten (is aangetoond), en moet echt gestraft worden. Daar moet nederland echt serieus iets aan gaan doen.
Wie is dan Nederland? De weldenkende mensen kunnen niets doen door het pro-bedrijfsbeleid van rechtse partijen uit eigen land en de rechtse partijen uit andere landen.
  vrijdag 6 februari 2026 @ 06:13:59 #68
308523 the-eye
I'm a Live Wire
pi_220012553
quote:
Die agent is duidelijk een gestoorde racist, zoals er echt heel veel zijn onder politieagenten (is aangetoond), en moet echt gestraft worden. Als je als mannelijke agent vrouwen begint te trappen dan is er veel mis. Die galbak moet echt geschorst worden, als hij dat al niet is. Er is veel moslimhaat in nederland, maar helaas ook onder politiemensen. Daar moet nederland echt serieus iets aan gaan doen. Het begint een beetje op amerika te lijken. Als zwarte mens of als moslim word je vaak als verdacht gezien en harder aangepakt dan witte nederlanders.
geNOCide!!!
  vrijdag 6 februari 2026 @ 07:56:04 #69
194233 Friday12
Originele kloon
pi_220012807
quote:
Jij bent echt tering dom (is aangetoond). Als je aangehouden word en dit is je reactie ben je fout bezig. Als je dan als niet arrestant er achter aan gaat lopen en moeilijk doen ben je ook fout en dom bezig.

Om alles meteen op racisme te gooien is nog ern teken van tering dom zijn en eigenlijk gewoon zielig. Maar zoals ik eerder zei is dat natuurlijk makkelijk he om in die slachtoffer rol te kruipen.
  vrijdag 6 februari 2026 @ 08:07:55 #70
194233 Friday12
Originele kloon
pi_220012861
quote:

[..]

Goese aanvulling op mijn reactie van hierboven op een andere post. En dan janken over moslim haat/racisme he :')
  vrijdag 6 februari 2026 @ 09:21:01 #71
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_220013405
Als ik het filmpje zo zie was ze de agent aan het beledigen.
Beldigen van een agent in functie is strafbaar, en ze krijgt een shopje en zo te zien niet eens hard.
Wees blij dat ze een schopje krijgt en geen proces verbaal
https://strafrechtzaken.n(...)mbtenaar-art-266-sr/
I am the hope of the universe. I am the answer to all living things that cry out for help.I am the protector of the innocent. I am the Light in the darkness. I am truth. Ally to good! Nightmare to you!
  vrijdag 6 februari 2026 @ 09:23:41 #72
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_220013458
Gewoon kansloze figuren die het verdienen om een keer aangepakt te worden.
  vrijdag 6 februari 2026 @ 09:28:24 #73
194233 Friday12
Originele kloon
pi_220013506
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 februari 2026 09:21 schreef theguyver het volgende:
Als ik het filmpje zo zie was ze de agent aan het beledigen.
Beldigen van een agent in functie is strafbaar, en ze krijgt een shopje en zo te zien niet eens hard.
Wees blij dat ze een schopje krijgt en geen proces verbaal
https://strafrechtzaken.n(...)mbtenaar-art-266-sr/
Wees blij dat het geen wapenstok was :')
pi_220013660
quote:
Ja?
Bewijs dat eens dan.

Daarbij zijn "NLers" met een migratieachtergrond vaker betrokken bij misdaden dan hun blanke tegenhanger...
pi_220013666
quote:
0s.gif Op donderdag 5 februari 2026 23:26 schreef RotatoR het volgende:
Nederland anno 2026: agenten durven geen moslims meer op te pakken want dan zijn ze hun leven niet zeker. Cabaretiers durven geen grappen te maken over de islam want dan zijn ze hun leven niet zeker. Politici en journalisten durven niet kritisch te zijn op de islam want dan zijn ze hun leven niet zeker.
Deze post verklaart wel in een notendop wat er mis is in NL...
  vrijdag 6 februari 2026 @ 10:06:01 #76
3542 Gia
User under construction
pi_220013774
quote:
Ik heb blanke, vrouwelijke demonstranten over straat getrokken zien worden, omdat ze niet mee wilden werken.
Wat als de agent vrouw nummer een met handboeien aan een bankje of zo had vastgemaakt, om vervolgens vrouw nummer 2 op te pakken en dan wachten op collega's? Dan was het geweest dat een politie agent twee moslima's en plein public te kijk zet en vastbindt als beesten.
pi_220013792
quote:
Jij bent hier de racist, want jouw oordeel is gebaseerd op dat het hier twee moslima’s betreft. Waren het twee Tokkiewijven geweest, dan had je er niets van gevonden.

Dat Zwarte mensen en Moslims relatief vaak verdacht zijn heeft alles te maken met dat ze relatief vaak dader zijn. Heel gek, maar er is een rechtstreeks verband…
pi_220013804
quote:
We hebben Moslims als burgermeesters van de grootste steden, onze kamervoorzitter is een Moslim vrouw, het is inderdaad een verschrikkelijk klimaat voor moslims hier die op geen enkele manier iets in de weg word gelegt om hun geloof te beleiden, flikker toch op gast.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_220013940
heftig dat de agent zijn woning heeft moeten verlaten. Bedreigingen aan het priveadres van de agent zijn uiteraard onacceptabel.
  vrijdag 6 februari 2026 @ 10:44:25 #80
182233 thedeedster
pi_220014010
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 februari 2026 10:36 schreef Meditations het volgende:
heftig dat de agent zijn woning heeft moeten verlaten. Bedreigingen aan het priveadres van de agent zijn uiteraard onacceptabel.
Was jij nou die Fokker met die uitvergrote foto van de agent, of was dat iemand anders?
Als mijn post niet duidelijk is, moet je misschien even je sarcasmeradar aanzetten.
  vrijdag 6 februari 2026 @ 10:45:34 #81
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_220014016
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 februari 2026 10:10 schreef raptorix het volgende:

[..]
We hebben Moslims als burgermeesters van de grootste steden, onze kamervoorzitter is een Moslim vrouw, het is inderdaad een verschrikkelijk klimaat voor moslims hier die op geen enkele manier iets in de weg word gelegt om hun geloof te beleiden, flikker toch op gast.
Men verwart kritiek met haat.

Niet dat het me verrast; van alle religies op aarde is de islam heden ten dage het meest incompetent in het omgaan met kritiek, andere denkbeelden en gewoon afkeuring, zoals zoveel religies bekritiseerd en afgekeurd worden.

Maar noem het haat, en je kunt het allemaal wegwuiven en je ideologie blijven presenteren als onaantastbaar.

Sowieso dat gegeven dat men "respect" dient te hebben voor religie. Ik wil eerst de denkbeelden die erbij horen weten alvorens ik heel goedkoop ergens dat label op plak. Bepaalde denkbeelden zal ik namelijk nooit respecteren.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  vrijdag 6 februari 2026 @ 10:48:40 #82
396550 Richestorags
Usluzhlivyy durak opasnee vrag
pi_220014054
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 februari 2026 10:45 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Men verwart kritiek met haat.

Niet dat het me verrast; van alle religies op aarde is de islam heden ten dage het meest incompetent in het omgaan met kritiek, andere denkbeelden en gewoon afkeuring, zoals zoveel religies bekritiseerd en afgekeurd worden.

Maar noem het haat, en je kunt het allemaal wegwuiven en je ideologie blijven presenteren als onaantastbaar.
De Islam heeft van alle religies ook het meeste problemen met repressie van allerlei normale impulsen. Dat moet er op een andere manier uitkomen en daarom zien we die correlatie.
  vrijdag 6 februari 2026 @ 10:54:12 #83
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_220014078
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 februari 2026 10:10 schreef raptorix het volgende:

[..]
Alle Westerse naties staan wat godsdienstvrijheid en mensenrechten betreft bovenaan, zeker de Europese.

Wat de islam in Nederland betreft: men hoeft maar te piepen en men faciliteert het. Van gebedsruimten tot halal kantines en scholen tot 'voorlichtingen'. Het gaat deze 'racisme en fobie'-roepers dan ook niet om gelijkheid maar dominantie. Het is namelijk pas genoeg als iedereen in de pas loopt.

Daarom maken deze 'strijders voor gelijke rechten' zich wat minder zorgen over de miserabele staat van godsdienstvrijheid en mensenrechten in het Midden Oosten en Afrika.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  vrijdag 6 februari 2026 @ 11:14:33 #84
3542 Gia
User under construction
pi_220014217
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 februari 2026 10:54 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Alle Westerse naties staan wat godsdienstvrijheid en mensenrechten betreft bovenaan, zeker de Europese.

Wat de islam in Nederland betreft: men hoeft maar te piepen en men faciliteert het. Van gebedsruimten tot halal kantines en scholen tot 'voorlichtingen'. Het gaat deze 'racisme en fobie'-roepers dan ook niet om gelijkheid maar dominantie. Het is namelijk pas genoeg als iedereen in de pas loopt.

Daarom maken deze 'strijders voor gelijke rechten' zich wat minder zorgen over de miserabele staat van godsdienstvrijheid en mensenrechten in het Midden Oosten en Afrika.

Dit jaar kunnen we wel fijn samen vasten. Vastenavond is tegelijkertijd met de start van de ramadan.

Maar eerst:.......Carnaval!!
pi_220014767
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 februari 2026 10:44 schreef thedeedster het volgende:

[..]
Was jij nou die Fokker met die uitvergrote foto van de agent, of was dat iemand anders?
Het punt is, is dat de agent berispt/overgeplaatst/ontslagen/vervolgd dient te worden voor zijn gedrag. De politie (en/of justitie) zelf dient hem een passende straf te geven. De kans daarop is nu veel kleiner nu hij bedreigd wordt door lynchmobs en moet onderduiken.
  vrijdag 6 februari 2026 @ 11:44:06 #86
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_220014799
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 februari 2026 11:42 schreef Meditations het volgende:

[..]
Het punt is, is dat de agent berispt/overgeplaatst/ontslagen/vervolgd dient te worden voor zijn gedrag. De politie zelf dient hem een passende straf te geven. De kans daarop is nu veel kleiner nu hij bedreigd wordt door lynchmobs en moet onderduiken.
Ja, die lynchmobs geven weer een prettig inkijkje in sektarisch gedrag.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  vrijdag 6 februari 2026 @ 12:18:20 #87
3542 Gia
User under construction
pi_220015234
quote:

[..]
Het punt is, is dat de agent berispt/overgeplaatst/ontslagen/vervolgd dient te worden voor zijn gedrag. De politie (en/of justitie) zelf dient hem een passende straf te geven. De kans daarop is nu veel kleiner nu hij bedreigd wordt door lynchmobs en moet onderduiken.
Ik denk juist dat de kans op een veroordeling veel groter is vanwege dreigementen van die kansenparels. Justitie is als de dood voor rellen.

De fout van moslims is echter vooral dat ze het onderzoek niet afwachten, maar het recht in eigen hand nemen door deze man met naam en toenaam bekend te maken en te bedreigen.
  vrijdag 6 februari 2026 @ 12:26:55 #88
319685 Mubassie
Hallo kindertjes
pi_220015297
quote:

[..]
Een lintje is meer passend
pi_220016423
quote:
Dit is zonder twijfel één van de domste en idiootste shit die ik recentelijk gelezen heb. Één van de vele, welteverstaan, want op andere sociale media is veel van dit soort idioterie te vinden. En -bijna zonder uitzondering- telkens mensen met een Arabisch klinkende naam/profiel foto.

Of ja, wat ik dus eigenlijk probeer te zeggen; voor mij totaal gestoorde quatsch, vanuit islamitisch standpunt blijkbaar gewoon "gezond verstand".

Het zegt weer veel.
  vrijdag 6 februari 2026 @ 15:06:45 #90
194233 Friday12
Originele kloon
pi_220016479
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 februari 2026 14:47 schreef RotatoR het volgende:
[ x ]

We hebben een islamitisch cultuurprobleem.
Maar het domme is dat in het thuisland ze gewoon de tyf in worden geslagen door de politie.

En ook mogen vrouwen niet geslagen worden _O- dat dat serieus uit zo iemand kwam :D

Al die goedkeuring over de bedreiging ook je zou ze bijna op die plaats een nekschot geven :')
  vrijdag 6 februari 2026 @ 16:19:10 #91
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_220017007
quote:
0s.gif Op donderdag 5 februari 2026 23:18 schreef RotatoR het volgende:

[..]
Wat een aanfluiting die Janny Knol. Na een week van radiostilte is ze nu ineens 'woedend'. De korpsleiding heeft die agent gewoon voor de bus gegooid door meteen heel deugend een onderzoek in te stellen en geen enkele steun uit te spreken. Altijd maar dat moslims pleasen en de-escaleren. Die laffe houding is echt walgelijk.
Ondertussen is die agent voor de bühne tot nu toe in de steek gelaten inderdaad. Er had direct een sterk statement moeten komen met dat de feiten onderzocht moesten worden en dat doxxen en verhalen verspreiden aangepakt zou worden.

Helemaal gênant ook dat er niemand tegengas kwam geven namens de politie bij die talkshow waar de advocaat alle ruimte kreeg zonder tegenvragen.

En vooral onverteerbaar dat er eerst meteen iets meeverends geroepen moest worden over mogelijk racisme en dat dit tweede statement blijkbaar een dikke week mocht duren.

Begrijp me niet verkeerd, als die agent echt iets verkeerds heeft gedaan of inderdaad iets gezegd heeft à la "jullie horen hier niet" (wat ik zeer ongeloofwaardig vind), dan verdient hij een tik op zijn vingers, onderzoek naar zijn verdere gedragingen en misschien wel ontslag als hij inderdaad een racistische inslag heeft die doorwerkt in zijn werk.

Maar voordat die feiten op tafel liggen hem zo laten verzuipen tot nu: schande. Janny neem je rotzooi mee!
pi_220017091
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 februari 2026 16:19 schreef Qarrad het volgende:

Begrijp me niet verkeerd, als die agent echt iets verkeerds heeft gedaan of inderdaad iets gezegd heeft à la "jullie horen hier niet" (wat ik zeer ongeloofwaardig vind), dan verdient hij een tik op zijn vingers,
Precies, dat soort open deuren mag hij alleen in zijn vrije tijd intrappen?

quote:
onderzoek naar zijn verdere gedragingen en misschien wel ontslag als hij inderdaad een racistische inslag heeft die doorwerkt in zijn werk.
Racistisch? Geloof of ideologie is geen ras.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_220018048
quote:
Politiechef: agent zat fout met schop bij arrestatie in Utrecht

De politieagent die vorige week bij een aanhouding in het centrum van Utrecht een vrouw schopte ging te ver. Ook de inzet van de wapenstok bij het incident was niet iedere keer gepast. Onderzoek door een onafhankelijke commissie heeft dat uitgewezen, zegt politiechef Midden-Nederland Yvonne Hondema. Er zijn geen disciplinaire gevolgen voor de agent, maar de leiding gaat wel met hem in gesprek.

Hondema noemt de aanhouding, waarvan videobeelden op sociale media rondgingen, terecht. Wel erkent ze dat delen van het toegepaste geweld niet aan het toetsingskader voldoen. "We hebben allemaal de trap gezien. Daarna escaleerde de situatie en dat is nooit het doel van politieoptreden. Hier moeten en willen we van leren."

Volgens de politiechef ging de agent af op een melding van onrust bij het Bollendak bij winkelcentrum Hoog Catharijne. Toen hij twee vrouwen aansprak omdat ze een andere vrouw "onheus bejegenden", werd hij uitgescholden en beledigd. Hij hield een 23-jarige vrouw uit De Koog aan, deelde daarbij een trap uit en sloeg verschillende keren met een wapenstok. Ook een 39-jarige man uit Rotterdam werd opgepakt, voor belediging en belemmering.

Bij een aanhouding mag een politieagent geweld gebruiken, benadrukt Hondema. "Bijvoorbeeld om mensen van je af te houden. Dat is een grote verantwoordelijkheid, en dat betekent ook dat wij er heel zorgvuldig mee omgaan. En dat we dat geweld ook altijd laten toetsen."

Dat toetsen is in dit geval ook gebeurd, door een commissie met mensen van buiten de politie en deskundigen van binnen de organisatie. De groep heeft geconcludeerd dat een aantal van de 'geweldmomenten' door de beugel kon. "Dat moest hij doen voor de aanhouding en om mensen van zich af te houden", zegt Hondema. "Maar er waren ook een paar momenten die echt anders hadden gemoeten." Ze doelt daarmee op de trap en een deel van de inzet van de wapenstok. "De collega moest het binnen een split second beslissen, maar in dit geval is het niet de-escalerend geweest."

Ondergedoken
Gisteren werd bekend dat de agent en zijn gezin zijn ondergedoken. Hij heeft ernstige bedreigingen ontvangen en zijn persoonlijke informatie is gedeeld op sociale media.

Hondema roept op elkaar met respect te blijven behandelen. "Meningen over ons optreden staan soms lijnrecht tegenover elkaar. Dat er bedreigingen worden geuit naar onze betrokken collega is volstrekt onacceptabel. Dat geldt ook voor de vele discriminerende opmerkingen die wij online zien onder het geplaatste filmpje."

De twee vrouwen op de video hebben aangifte gedaan van mishandeling, poging tot zware mishandeling en schending van de geweldsinstructie. Anis Boumanjal, de advocaat van de vrouwen, vertelde vorige week aan Nieuwsuur dat er ook sprake zou zijn geweest van racisme, maar dat wordt in de aangifte niet genoemd. De beoordeling van de zaak is aan het Openbaar Ministerie.
https://nos.nl/artikel/26(...)l&utm_source=bluesky

Hij deëscaleerde onvoldoende. Vieze racist!
pi_220018060
De agent wordt nogmaals voor de bus gegooid uit angst voor de islamitische gemeenschap. Schandelijk.
  vrijdag 6 februari 2026 @ 18:44:46 #95
194233 Friday12
Originele kloon
pi_220018105
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 februari 2026 18:40 schreef RotatoR het volgende:
De agent wordt nogmaals voor de bus gegooid uit angst voor de islamitische gemeenschap. Schandelijk.
Echt wel. En dan raar opkijken dat niemand meer agent wil zijn.
  vrijdag 6 februari 2026 @ 18:47:33 #96
267549 n00biedoobiedoo
Speaking In Thongs
pi_220018125
Thom van Campen is een moslim vrouw :?
pi_220018141
:(
  vrijdag 6 februari 2026 @ 18:52:32 #98
319685 Mubassie
Hallo kindertjes
pi_220018163
Te idioot voor woorden weer gewoon. En een vrijbrief om nog harder te gaan provoceren.
  vrijdag 6 februari 2026 @ 18:53:47 #99
319685 Mubassie
Hallo kindertjes
pi_220018173
Die onafhankelijke commissie is ook een onderzoek waardig.

Gooi je agenten maar lekker voor de bus.
  vrijdag 6 februari 2026 @ 18:54:34 #100
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_220018177
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 februari 2026 18:53 schreef Mubassie het volgende:
Die onafhankelijke commissie is ook een onderzoek waardig.

Gooi je agenten maar lekker voor de bus.
Dit land zit vol met useful idiots.
pi_220018184
quote:
Utrechtse agent wordt niet gestraft na uitkomst onderzoek: ’Geweld tegen moslimvrouwen was grotendeels goed politieoptreden’

Utrecht - De agent die vorige week in Utrecht bij een arrestatie van twee gesluierde moslimvrouwen een achterwaartse trap uitdeelde, heeft voornamelijk naar behoren gehandeld. Een onderzoek van de toetsingscommissie kwalificeert een groot deel van het door de agent ingezette geweld als ’goed politieoptreden’.

https://www.telegraaf.nl/(...)reden/129841924.html
Het bericht in de Telegraaf is een stuk neutraler dan dat van de NOS.
  vrijdag 6 februari 2026 @ 18:58:21 #102
168739 Red_85
'echt wel'
pi_220018200
quote:
[ x ]

Verplichte kost dit voor een hoop hand-boven-het-hoofd-houders. Jullie beschermen de verkeerde kant.
1947-2016
pi_220018203
quote:
1s.gif Op donderdag 29 januari 2026 06:56 schreef Lospedrosa het volgende:
Lintje voor de agent.
Minpunten voor politie.nl kom op voor je personeel!
Voordat er niemand meer voor je wil werken.
https://www.nu.nl/binnenl(...)-niet-wegkijken.html

Kan niet anders dan dat politie.nl hier meegelezen hebben.

En doorkregen dat hun te snelle social media post over onderzoek naar de agent een faliekante fout was.
Wat voor een suf team maakt trouwens die Twitter Posts?
Die zijn wel vaker op zijn zachts gezegd: onhandig.

[ Bericht 5% gewijzigd door Lospedrosa op 06-02-2026 19:16:02 ]
Vakman pur sang
  vrijdag 6 februari 2026 @ 18:59:06 #104
168739 Red_85
'echt wel'
pi_220018205
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 februari 2026 18:55 schreef RotatoR het volgende:

[..]
Goed opgetreden dus.

Top.
1947-2016
pi_220018280
quote:

[..]
Het is duidelijk dat de NOS er moeite mee heeft dat de agent niet gestraft wordt.
pi_220018565
quote:
Er zijn geen disciplinaire gevolgen voor de agent, maar de leiding gaat wel met hem in gesprek.

...

De twee vrouwen op de video hebben aangifte gedaan van mishandeling, poging tot zware mishandeling en schending van de geweldsinstructie. Anis Boumanjal, de advocaat van de vrouwen, vertelde vorige week aan Nieuwsuur dat er ook sprake zou zijn geweest van racisme, maar dat wordt in de aangifte niet genoemd. De beoordeling van de zaak is aan het Openbaar Ministerie.
Belachelijk dat er geen stappen worden ondernomen tegen deze losgeslagen agent. Hopelijk krijgen de slachtoffers enige gerechtigheid door de aangiftes door te zetten.
  vrijdag 6 februari 2026 @ 19:38:44 #107
319685 Mubassie
Hallo kindertjes
pi_220018577
quote:

[..]
Dit stemt me beter _O_

Wat een rare berichtgeving van de NOS weer dan. Die zijn duidelijk partij voor de moslima's. Zal wel als een verlies voelen.
pi_220018582
quote:

[..]
_O-

Nee.
  vrijdag 6 februari 2026 @ 19:40:06 #109
168739 Red_85
'echt wel'
pi_220018593
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 februari 2026 19:10 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]
Het is duidelijk dat de NOS er moeite mee heeft dat de agent niet gestraft wordt.
Mega bias tussen de 2 artikelen. Zelden zoiets gezien.

Ik weet wel wie gelijk heeft overigens.
1947-2016
  vrijdag 6 februari 2026 @ 19:41:17 #110
168739 Red_85
'echt wel'
pi_220018613
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 februari 2026 19:38 schreef Mubassie het volgende:

[..]
Dit stemt me beter _O_

Wat een rare berichtgeving van de NOS weer dan. Die zijn duidelijk partij voor de moslima's. Zal wel als een verlies voelen.
Die zijn boos dat die agent geen straf krijgt en schijft hem nog meer bedreigingen aan.
1947-2016
  vrijdag 6 februari 2026 @ 19:42:49 #111
319685 Mubassie
Hallo kindertjes
pi_220018631
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 februari 2026 19:41 schreef Red_85 het volgende:

[..]
Die zijn boos dat die agent geen straf krijgt en schijft hem nog meer bedreigingen aan.
Het zou me echt niks meer verbazen. Daar wordt echt vieze journalistiek bedreven.
  Forum Admin vrijdag 6 februari 2026 @ 19:42:59 #112
pi_220018632
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 februari 2026 19:39 schreef probeer het volgende:

[..]
_O-

Nee.
Ik wil het niet gaan hebben over neutraliteit ofzo, maar vooral de kop van NOS is gewoon fout.

Dat is namelijk helemaal niet de conclusie van het onderzoek.
  vrijdag 6 februari 2026 @ 19:44:10 #113
287741 matspontius
Same old shit, different day
pi_220018640
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 februari 2026 19:42 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]
Ik wil het niet gaan hebben over neutraliteit ofzo, maar vooral de kop van NOS is gewoon fout.

NOS 🤣🤣🤣
"Hoka Hey!"
  vrijdag 6 februari 2026 @ 19:45:26 #114
287741 matspontius
pi_220018652
Gaat er ook iets gebeuren aan die bedreigingen van de agent en zijn gezin? Dat schijnt tegenwoordig ook heel normaal te zijn in dit land!
"Hoka Hey!"
pi_220018657
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 februari 2026 19:42 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]

Ow? De schop was volgens het onderzoek wel correct?
  Forum Admin vrijdag 6 februari 2026 @ 19:47:39 #116
pi_220018680
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 februari 2026 19:45 schreef probeer het volgende:

[..]
Ow? De schop was volgens het onderzoek wel correct?
Tussen ''correct'' en ''fout'' zit nogal een nuance in deze situatie.

Onnodig zou meer op zijn plaats zijn.
pi_220018711
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 februari 2026 19:47 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]
Tussen ''correct'' en ''fout'' zit nogal een nuance in deze situatie.

Onnodig zou meer op zijn plaats zijn.
De titel van het NOS benoemt alleen wat er fout ging. De titel van de Telegraaf benoemt alleen wat er goed ging.

Tsja ..
pi_220018727
...
pi_220018753
quote:

[..]
quote:
De collega gaat af op een melding van onrust op Hoog Catharijne. Ter plaatse ziet hij dat twee vrouwen een andere vrouw onheus bejegenen. Hij spreekt hen daarop aan, wordt vervolgens uitgescholden en beledigd en houdt één van de twee vrouwen aan. Dat gaat gepaard met geweld. Deze politieman moet handelen; hij kan niet wegkijken. Dat is wat ik van hem vraag. Daarbij mag hij, als dat nodig is, geweld gebruiken.
Dus iemand onheus bejegenen en er niet op aangesproken willen worden. :O
Onschuldige kleine vrouwtjes. :O
  vrijdag 6 februari 2026 @ 19:54:54 #120
13456 AchJa
Shut up!!!
  vrijdag 6 februari 2026 @ 19:55:12 #121
168739 Red_85
'echt wel'
pi_220018781
Zelfs nu.nl presenteert het totaal niet als nos.

Neutraal hoor, die redactie daar!
1947-2016
  Forum Admin vrijdag 6 februari 2026 @ 19:57:46 #122
pi_220018815
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 februari 2026 19:51 schreef probeer het volgende:

[..]
De titel van het NOS benoemt alleen wat er fout ging. De titel van de Telegraaf benoemt alleen wat er goed ging.

Tsja ..
Beide zijn dus niet neutraal.
  Forum Admin vrijdag 6 februari 2026 @ 19:58:27 #123
pi_220018826
Goed voorbeeld van gekleurd nieuws. En dat heeft niks met de huidskleur of afkomst van de betrokkenen te maken.
  vrijdag 6 februari 2026 @ 20:02:12 #124
287741 matspontius
pi_220018881
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 februari 2026 19:53 schreef Gizmogirl28 het volgende:

[..]
[..]
Dus iemand onheus bejegenen en er niet op aangesproken willen worden. :O
Onschuldige kleine vrouwtjes. :O
Wat er aan vooraf ging doet er natuurlijk niet toe. Deze modelburgers worden zo maar staande gehouden 🤓
"Hoka Hey!"
  vrijdag 6 februari 2026 @ 20:02:15 #125
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_220018883
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 februari 2026 18:44 schreef Friday12 het volgende:

[..]
Echt wel. En dan raar opkijken dat niemand meer agent wil zijn.
Ik denk niet dat mensen professioneel de-escaleren als doel zien, nee. Helemaal niet als de dienstleiding je zo in de steek laat.
quote:
de advocaat van de vrouwen, vertelde vorige week aan Nieuwsuur dat er ook sprake zou zijn geweest van racisme, maar dat wordt in de aangifte niet genoemd.
Goh zeg. Verrassend. En dat maakt nu echt nog uit nu dat narratief al de wereld in is geslingerd. Dit is niet geëscaleerd omdat hij een trap uitdeelde, maar omdat meteen de leugen werd verspreid dat dit uit racistische motieven zou zijn geweest. Dat maakt die opmerking over "dat het natuurlijk niet de-escalerend werkt" een trap na. Achteruit.

Verder lijkt me dat gesprek en geen verdere straf voldoende gezien hoe hij buitenproportioneel gestraft is al door de kwaadwillende Abou Fuckwads onder ons.
pi_220018885
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 februari 2026 19:57 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]
Beide zijn dus niet neutraal.
Klopt, beide een tikkeltje gekleurd.

Maar de NOS benoemt in het artikel hoe er over specifiek die trap en wapenstokgebruik geoordeeld werden. Telegraaf benoemt dat niet expliciet. Dat moet je bij hen zelf afleiden uit "Los van het feit dat delen van het toegepaste geweld niet voldoen aan het toetsingskader, was er een grond voor aanhouding."

Dan is de NOS daar vollediger in.
  vrijdag 6 februari 2026 @ 20:03:17 #127
477768 TweedeKlum
Raheem the Dream
pi_220018913
Tja, je moet luisteren naar oom agent, iets wat veel mensen als vrijblijvend zien is gewoon verplicht.
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
  vrijdag 6 februari 2026 @ 20:04:18 #128
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_220018931
Van mij mag de politie wel vaker wat forser optreden in Nederland en jankvolk dat daar niet tegen kan moet zich maar gewoon gedragen.
pi_220019005
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 februari 2026 19:10 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]
De NOS redactie zit vol met hoofddoekjes en linkse meisjes dus dat zal hun bias wel verklaren. Zie je ook bij de Gaza berichtgeving.
  vrijdag 6 februari 2026 @ 20:09:48 #130
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_220019029
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 februari 2026 20:02 schreef probeer het volgende:

[..]
Klopt, beide een tikkeltje gekleurd.

Maar de NOS benoemt in het artikel hoe er over specifiek die trap en wapenstokgebruik geoordeeld werden. Telegraaf benoemt dat niet expliciet. Dat moet je bij hen zelf afleiden uit "Los van het feit dat delen van het toegepaste geweld niet voldoen aan het toetsingskader, was er een grond voor aanhouding."

Dan is de NOS daar vollediger in.
Ze laten de belangrijke letterlijke uitspraak van de politiechef "De trap wordt technisch goed uitgevoerd en mag ook op dat moment." wel weg. Dat vind ik niet heel compleet, helemaal als de titel van de NOS "Politiechef: agent zat fout met schop bij arrestatie in Utrecht" is.
pi_220019036
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 februari 2026 19:42 schreef Mubassie het volgende:

[..]
Het zou me echt niks meer verbazen. Daar wordt echt vieze journalistiek bedreven.
Zal wel weer een rectificatie komen waar je 3 kwartier voor moet googelen.
Dus eigenlijk geen.
pi_220019090
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 februari 2026 20:02 schreef matspontius het volgende:

[..]
Wat er aan vooraf ging doet er natuurlijk niet toe. Deze modelburgers worden zo maar staande gehouden 🤓
Ja hoe durven de agenten. -O-
pi_220019152
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 februari 2026 19:55 schreef Red_85 het volgende:
Zelfs nu.nl presenteert het totaal niet als nos.

Neutraal hoor, die redactie daar!
En het AD ook:

Politiechef pal achter Utrechtse agent die vrouw trapte en sloeg: ‘Geweld ging niet te ver, had wel anders gekund’

Dus als de Telegraaf, het AD en NU.nl allemaal een compleet andere beeld weergegeven dan de NOS kun je wel concluderen dat de NOS weer eens fout zit.
  Forum Admin vrijdag 6 februari 2026 @ 20:18:04 #134
pi_220019211
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 februari 2026 20:09 schreef Qarrad het volgende:

[..]
Ze laten de belangrijke letterlijke uitspraak van de politiechef "De trap wordt technisch goed uitgevoerd en mag ook op dat moment." wel weg. Dat vind ik niet heel compleet, helemaal als de titel van de NOS "Politiechef: agent zat fout met schop bij arrestatie in Utrecht" is.
Dank u.

Ik vind dit weer matigjes van de NOS en da's niet de eerste keer.
pi_220019229
Hebben alle agenten geen bodycam in Nederland?
Zo niet dan zou het wel tijd worden, dan kunnen dit soort misleidende stukjes film gelijk uit de wereld worden geholpen.
pi_220019356
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 februari 2026 20:18 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Zo niet dan zou het wel tijd worden, dan kunnen dit soort misleidende stukjes film gelijk uit de wereld worden geholpen.
Ja dit begrijp ik ook totaal niet idd.
pi_220019595
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 februari 2026 20:23 schreef Regilio_ het volgende:

[..]
Ja dit begrijp ik ook totaal niet idd.
Tegenwoordig is dat wel nodig met al die mobieltjes.
pi_220019598
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 februari 2026 20:18 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]
Dank u.

Ik vind dit weer matigjes van de NOS en da's niet de eerste keer.
Goh, dat had ik nou echt niet verwacht...
NOS zit er idd wel heel vaak naast of geeft dubieuze berichtgeving...
pi_220019613
twitter

Malou met haar "verbindende" ipv onderbuikjournalistiek in optima forma.
pi_220019655
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 februari 2026 20:39 schreef Gizmogirl28 het volgende:

[..]
Tegenwoordig is dat wel nodig met al die mobieltjes.
Eens hoor, zelfs BOA's hebben bodycams voor zover ik weet.

Dit hele mediacircus met verschillende invalshoeken qua berichtgeving had zoveel neutraler gekund door simpele bodycams lijkt me.
pi_220019688
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 februari 2026 20:18 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Dat hele winkelcentrum hangt natuurlijk vol met cameras... Maar goed, laten zien wat die moslima's hebben uitgespookt, zou natuurlijk de zaak doen escaleren, en kom je over als "islamofoob". Opkomen voor je agenten ho maar.
  vrijdag 6 februari 2026 @ 20:46:49 #142
287741 matspontius
pi_220019704
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 februari 2026 20:08 schreef RotatoR het volgende:

[..]
De NOS redactie zit vol met hoofddoekjes en linkse meisjes dus dat zal hun bias wel verklaren. Zie je ook bij de Gaza berichtgeving.
Pas op, anders wordt je weer geveegd ☝️
"Hoka Hey!"
pi_220019743
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 februari 2026 20:43 schreef Regilio_ het volgende:

[..]
Eens hoor, zelfs BOA's hebben bodycams voor zover ik weet.

Dit hele mediacircus met verschillende invalshoeken qua berichtgeving had zoveel neutraler gekund door simpele bodycams lijkt me.
Misschien had deze agent wel een bodycam, maar meestal staat het er dan wel bij.
Is ook wel zo handig, staat op beeld dus snuit dicht met het tergen richting de politie.
pi_220019749
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 februari 2026 20:45 schreef havanagila het volgende:

[..]
Dat hele winkelcentrum hangt natuurlijk vol met cameras... Maar goed, laten zien wat die moslima's hebben uitgespookt, zou natuurlijk de zaak doen escaleren, en kom je over als "islamofoob". Opkomen voor je agenten ho maar.
Ja het is echt diep triest.
pi_220019828
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 februari 2026 20:48 schreef Gizmogirl28 het volgende:

[..]
Misschien had deze agent wel een bodycam, maar meestal staat het er dan wel bij.
Is ook wel zo handig, staat op beeld dus snuit dicht met het tergen richting de politie.
Exact.
pi_220022716
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 februari 2026 20:16 schreef RotatoR het volgende:

[..]
En het AD ook:

Politiechef pal achter Utrechtse agent die vrouw trapte en sloeg: ‘Geweld ging niet te ver, had wel anders gekund’

Dus als de Telegraaf, het AD en NU.nl allemaal een compleet andere beeld weergegeven dan de NOS kun je wel concluderen dat de NOS weer eens fout zit.
Fout en ook 'fout'.
1947-2016
pi_220022725
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 februari 2026 20:09 schreef Qarrad het volgende:

[..]
Verzwijgen van belangrijke passages.
Gekleurd dus en zeker niet neutraal.
1947-2016
pi_220022861
De agent moet wat mij betreft aangeklaagd worden. Trappen en slaan tegen vrouwen is echt een brug te ver. Hopelijk volgt er zo snel mogelijk ontslag. Wat mij betreft mag een rechter hem ook een jaar in de gevangenis gooien.

[ Bericht 51% gewijzigd door sp3c op 07-02-2026 03:31:17 ]
pi_220022899
quote:
88s.gif Op zaterdag 7 februari 2026 03:14 schreef Abdellatif het volgende:
De agent moet wat mij betreft aangeklaagd worden. Trappen en slaan tegen vrouwen is echt een brug te ver. Hopelijk volgt er zo snel mogelijk ontslag. Wat mij betreft mag een rechter hem ook een jaar in de gevangenis gooien.

Geldt dat andersom dan ook, als jouw Noord-Afrikaanse soort weer eens de politie aan het aanvallen is bijv. zoals tijdens afgelopen jaarwisseling, of komt het dan niet zo goed uit?
pi_220022972
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 februari 2026 18:52 schreef Mubassie het volgende:
Te idioot voor woorden weer gewoon. En een vrijbrief om nog harder te gaan provoceren.
Ik voel me niet geprovoceerd door een zwakkere en kleinere gelovige omdat ik die gemakkelijk hebben kan en ontspoor dus niet zo snel als die politieagent.
pi_220023015
Bijzonder dat de politie zo door het stof gaat. Twee weken daarvoor slaan ze heel vak met Belgen het stadion uit en dan is er niks aan de hand.

Het bollendak in Utrecht is altijd gezeik. De agent staat al klaar met een wapenstok, dan moet je gewoon ophoepelen. Doe je dat niet dan kan je inderdaad een tik verwachten. De krampachtige reactie nu is bizar.

Ook een fijne werkgever wanneer dit je steun aan je eigen mensen is.
  zaterdag 7 februari 2026 @ 07:13:35 #152
194233 Friday12
Originele kloon
pi_220023026
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 februari 2026 06:37 schreef torentje het volgende:

[..]
Ik voel me niet geprovoceerd door een zwakkere en kleinere gelovige omdat ik die gemakkelijk hebben kan en ontspoor dus niet zo snel als die politieagent.
Tot je in een drukke straat staat en je zo een mes tussen je ribben kan krijgt.
  zaterdag 7 februari 2026 @ 09:35:39 #153
287741 matspontius
pi_220023556
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 februari 2026 04:56 schreef ColorCartridge het volgende:

[..]
Geldt dat andersom dan ook, als jouw Noord-Afrikaanse soort weer eens de politie aan het aanvallen is bijv. zoals tijdens afgelopen jaarwisseling, of komt het dan niet zo goed uit?
Nee, want zelfinzicht ontbreekt compleet bij dat soort. Het is altijd de schuld van een ander en zitten altijd in de slachtofferrol omdat ze weten dat je darmee goed scoort in de woke k.. land. Dat zie je hier ook weer, de focus ligt compleet op de actie van de agent (een trap tegen de tas, nou, nou, poeh, poeh), wat daar allemaal aan vooraf gaat en dat het altijd 1 grote teringzooi is op die plekken daar hoor je ze niet over. Dat hier uberhaupt zo veel aandacht aan wordt besteed is al absurd genoeg!!!!
"Hoka Hey!"
  zaterdag 7 februari 2026 @ 09:40:15 #154
319685 Mubassie
Hallo kindertjes
pi_220023575
Afijn, onderzoek afgerond. Politieagent krijgt een gesprekje, niets aan de hand dus.

Hopelijk kan hij snel en veilig weer aan de slag.
  zaterdag 7 februari 2026 @ 09:51:25 #155
287741 matspontius
pi_220023639
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 februari 2026 09:40 schreef Mubassie het volgende:
Afijn, onderzoek afgerond. Politieagent krijgt een gesprekje, niets aan de hand dus.

Je bent zeker vergeten dat die man en zijn gezin zwaar bedreigd worden dus zo soepel zal dat niet gaan 👎
"Hoka Hey!"
pi_220023649
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 februari 2026 09:40 schreef Mubassie het volgende:

Gesprekje voor de bühne. Ik hoop wel dat hij iemand mee neemt, or, advocaat ofso.

quote:
[ x ]

Want er mag nog wel harder opgetreden worden tegen bepaalde delen van 'onze' maatschappij
1947-2016
pi_220023719
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 februari 2026 09:35 schreef matspontius het volgende:

[..]
Nee, want zelfinzicht ontbreekt compleet bij dat soort. Het is altijd de schuld van een ander en zitten altijd in de slachtofferrol omdat ze weten dat je darmee goed scoort in de woke k.. land. Dat zie je hier ook weer, de focus ligt compleet op de actie van de agent (een trap tegen de tas, nou, nou, poeh, poeh), wat daar allemaal aan vooraf gaat en dat het altijd 1 grote teringzooi is op die plekken daar hoor je ze niet over. Dat hier uberhaupt zo veel aandacht aan wordt besteed is al absurd genoeg!!!!
Nog een kern van de islam. Het is altijd de schuld van een ander. Volgens mij is dat zelfs uitgelegd in een podcast interview van de meiden van halal.

'Je wordt zo opgevoed dst als je je stoot aan een tafel, het niet de de schuld is van jezelf daf jij er tegenaan loopt, maar van de tafel dat die er staat'.
1947-2016
  zaterdag 7 februari 2026 @ 10:25:44 #158
319685 Mubassie
Hallo kindertjes
pi_220023859
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 februari 2026 09:51 schreef matspontius het volgende:

[..]
Je bent zeker vergeten dat die man en zijn gezin zwaar bedreigd worden dus zo soepel zal dat niet gaan 👎
Vandaar zeg ik ook, hopelijk kan hij snel en veilig weer aan de slag.

Hebben ze die doxingmoslim al opgepakt trouwens?
pi_220023916
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 februari 2026 10:25 schreef Mubassie het volgende:

[..]

Welnee, anders had je daar wel over gehoord op de socials. Raciiiiiiiiisme en zo.
pi_220023966
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 februari 2026 10:25 schreef Mubassie het volgende:

[..]

In dat filmpje van rolator paar posts eerder, zie je er een paar volgens mij.
1947-2016
  zaterdag 7 februari 2026 @ 11:19:48 #161
319685 Mubassie
Hallo kindertjes
pi_220024343
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 februari 2026 10:33 schreef Hathor het volgende:

[..]
Welnee, anders had je daar wel over gehoord op de socials. Raciiiiiiiiisme en zo.
Die vent is gewoon bekend bij de autoriteiten, wat vreemd dat daar niets mee gedaan wordt.
pi_220024368
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 februari 2026 11:19 schreef Mubassie het volgende:

[..]
Die vent is gewoon bekend bij de autoriteiten, wat vreemd dat daar niets mee gedaan wordt.
Als hij inderdaad diegene is die de agent zijn naam en adres op het internet heeft gedeeld dan is dat zeker een strafbaar feit. Het is sowieso al een twijfelachtig figuur want hij schijnt connecties te hebben met veroordeelde terroristen.
  zaterdag 7 februari 2026 @ 11:24:13 #163
287741 matspontius
pi_220024373
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 februari 2026 11:19 schreef Mubassie het volgende:

[..]
Zoals ik al zei - deze modelburgers zijn in dit k.. woke land onschendbaar. De agent, die gewoon zijn werk doet en waarschijnlijk helemaal klaar was met dat f..... k.. gedrag van dat volk, die moet keihard aangepakt worden!! Bedreigen mag ook. De gutmensch staat erbij en ziet dat het goed is.
"Hoka Hey!"
pi_220024400
Zouden er nou nooit Nederlanders zijn die bij het tandenpoetsen zichzelf in de spiegel aankijken en dat dan door hun hoofd flitst:

"Hier heb ik voor gestemd"

En dat ze dan verder gaan met hun dag?

Oh wacht daar denken ze niet over na. Straks weer Netflix slop kijken, woehoe..!
  zaterdag 7 februari 2026 @ 11:28:34 #165
3542 Gia
User under construction
pi_220024412
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 februari 2026 11:24 schreef matspontius het volgende:

[..]
Zoals ik al zei - deze modelburgers zijn in dit k.. woke land onschendbaar. De agent, die gewoon zijn werk doet en waarschijnlijk helemaal klaar was met dat f..... k.. gedrag van dat volk, die moet keihard aangepakt worden!! Bedreigen mag ook. De gutmensch staat erbij en ziet dat het goed is.
Beschermde mensensoort.
  zaterdag 7 februari 2026 @ 11:35:40 #166
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_220024466
quote:
11s.gif Op zaterdag 7 februari 2026 11:27 schreef Koortsdroom het volgende:
Zouden er nou nooit Nederlanders zijn die bij het tandenpoetsen zichzelf in de spiegel aankijken en dat dan door hun hoofd flitst:

"Hier heb ik voor gestemd"

En dat ze dan verder gaan met hun dag?

Oh wacht daar denken ze niet over na. Straks weer Netflix slop kijken, woehoe..!
Het aanpakken van het grootste tuig, de leden van de gewelddadigste cult ter wereld? Ja, daar ben ik voor, elke dag, de hele dag :).
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  zaterdag 7 februari 2026 @ 11:38:27 #167
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_220024486
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 februari 2026 10:01 schreef Red_85 het volgende:

[..]
Nog een kern van de islam. Het is altijd de schuld van een ander. Volgens mij is dat zelfs uitgelegd in een podcast interview van de meiden van halal.

'Je wordt zo opgevoed dst als je je stoot aan een tafel, het niet de de schuld is van jezelf daf jij er tegenaan loopt, maar van de tafel dat die er staat'.
Nee hoor, dit is een cultureel iets. Er staat nergens in een Hadith of de Koran dat het altijd de schuld van een ander is :')
pi_220024658
Het spijtige van deze situatie is dat niemand wint.
Wij zijn straks ons land kwijt.
En als de moslims gewonnen hebben, slaan ze elkaar de hersens in.
Want tsja, islam.

Niemand wint.

Eigenlijk best wel treurig :{
  zaterdag 7 februari 2026 @ 11:57:54 #169
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_220024693
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 februari 2026 11:54 schreef Koortsdroom het volgende:
Het spijtige van deze situatie is dat niemand wint.
Wij zijn straks ons land kwijt.
En als de moslims gewonnen hebben, slaan ze elkaar de hersens in.
Want tsja, islam.

Niemand wint.

Eigenlijk best wel treurig :{
Secularisatie zet overal door en dus ook binnen de islam, en gelukkig maar.

Het idee verder dat vrijgevochten mensen zich en masse weer laten knechten door een religie acht ik absurd; men heeft van de vrijheid geproefd en gaat die niet opgeven.

Wat we op termijn krijgen is een salafistische bible belt, net als met christenen.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  zaterdag 7 februari 2026 @ 12:19:47 #170
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_220024841
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 februari 2026 11:57 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]

Het idee verder dat vrijgevochten mensen zich en masse weer laten knechten door een religie acht ik absurd; men heeft van de vrijheid geproefd en gaat die niet opgeven.

Wat we op termijn krijgen is een salafistische bible belt, net als met christenen.
Ik denk dat er nog wel een paar keer een schokeffect nodig is bij al die vrije geesten die het prima vinden om langs de zijlijn toe te kijken hoe er complete gemeenschappen onder de knoet verdwijnen van de volgende zuil.

Ik ben opgegroeid aan de rand van de Bijbelgordel en het enige wat we toen vonden van die grefo-gemeenschappen is dat het maar goed was dat het een krimpend fenomeen was omdat er mensen (vrouwen...) stelselmatig onderdrukt en vaak misbruikt werden.

Ik zie dan ook helemaal niks in een nieuwe situatie waarbij je als meisje uit zo'n Korangordel-achtige constructie minder kansen krijgt en dat er dan buitenstaanders omheen wonen met een instelling van "ach ja, dat gaat nou eenmaal zo bij hen" en jou laten barsten met al je potentie. Denk ook niet dat je in gesprek met een seculiere Turk bijvoorbeeld hiervoor de handjes op elkaar gaat krijgen.
  zaterdag 7 februari 2026 @ 12:25:44 #171
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_220024881
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 februari 2026 12:19 schreef Qarrad het volgende:

[..]
Ik denk dat er nog wel een paar keer een schokeffect nodig is bij al die vrije geesten die het prima vinden om langs de zijlijn toe te kijken hoe er complete gemeenschappen onder de knoet verdwijnen van de volgende zuil.

Ik ben opgegroeid aan de rand van de Bijbelgordel en het enige wat we toen vonden van die grefo-gemeenschappen is dat het maar goed was dat het een krimpend fenomeen was omdat er mensen (vrouwen...) stelselmatig onderdrukt en vaak misbruikt werden.

Ik zie dan ook helemaal niks in een nieuwe situatie waarbij je als meisje uit zo'n Korangordel-achtige constructie minder kansen krijgt en dat er dan buitenstaanders omheen wonen met een instelling van "ach ja, dat gaat nou eenmaal zo bij hen" en jou laten barsten met al je potentie. Denk ook niet dat je in gesprek met een seculiere Turk bijvoorbeeld hiervoor de handjes op elkaar gaat krijgen.
Uiteraard... maar er is een reden dat die bible belt er is. Zie ik liever overal orthodoxe religie die vooral grossiert in onderdrukking verdwijnen? Absoluut.

Je zou kunnen beginnen met het schrappen van religieuze scholen, bijvoorbeeld, maar dan krijg je al een hoop bagger over je heen want grondwet en democratie; dat terwijl daar de indoctrinatie en hersenspoeling begint. Oh, en waar veel jonge mensen - zeker vrouwen en homo's - enorm beschadigd worden.

Helemaal met je eens hoor: vooral niet faciliteren. Maar wat kun je anders doen?
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_220024964
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 februari 2026 11:57 schreef EttovanBelgie het volgende:
Zou het? Je ziet het positiever in dan ik.

De islam is een veroveringsideologie. Nog steeds. Die zogenaamde 'seculiere' moslims, wiens kant zullen ze kiezen?

Ach, wij staan het allemaal toe onder het mom van lafhartige onverschilligheid tolerantie.

Bekijk deze YouTube-video

Eigenlijk is de strategie van de moslims briljant in de eenvoud.
-Naar land gaan met naïeve mensen die niets anders kennen dan vrede en dus vergeten zijn ergens voor te vechten
-veel kinderen eruit poepen
-hoppakee, land overgenomen
  zaterdag 7 februari 2026 @ 12:42:09 #173
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_220024971
quote:
18s.gif Op zaterdag 7 februari 2026 12:40 schreef Koortsdroom het volgende:

[..]
Zou het? Je ziet het positiever in dan ik.

De islam is een veroveringsideologie. Nog steeds. Die zogenaamde 'seculiere' moslims, wiens kant zullen ze kiezen?

Ach, wij staan het allemaal toe onder het mom van lafhartige onverschilligheid tolerantie.

Eigenlijk is de strategie van de moslims briljant in de eenvoud.
-Naar land gaan met naïeve mensen die niets anders kennen dan vrede en dus vergeten zijn ergens voor te vechten
-veel kinderen eruit poepen
-hoppakee, land overgenomen
Ik ken die seculiere en liberale moslims. Juist zij waarschuwen het hardst tegen het faciliteren van de drammers. Waarom? Omdat zij als eerst over de kling gejaagd worden door de 'ware gelovigen'.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  zaterdag 7 februari 2026 @ 12:57:02 #174
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_220025083
Ondertussen in frankrijk, en waarschijnlijk het nieuws helemaal niet gehaald.

twitter

twitter

https://www.telegraaf.nl/(...)onden/130100826.html

Fennec: Dit is de Arabische naam voor een woestijnvos, een nationaal symbool van Algerije (bijvoorbeeld de bijnaam van het nationale voetbalelftal).
38: Dit is het officiële departementsnummer van Isère (regio Grenoble) in Frankrijk.
I am the hope of the universe. I am the answer to all living things that cry out for help.I am the protector of the innocent. I am the Light in the darkness. I am truth. Ally to good! Nightmare to you!
  zaterdag 7 februari 2026 @ 12:57:24 #175
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_220025092
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 februari 2026 12:25 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Uiteraard... maar er is een reden dat die bible belt er is. Zie ik liever overal orthodoxe religie die vooral grossiert in onderdrukking verdwijnen? Absoluut.

Je zou kunnen beginnen met het schrappen van religieuze scholen, bijvoorbeeld, maar dan krijg je al een hoop bagger over je heen want grondwet en democratie; dat terwijl daar de indoctrinatie en hersenspoeling begint. Oh, en waar veel jonge mensen - zeker vrouwen en homo's - enorm beschadigd worden.

Helemaal met je eens hoor: vooral niet faciliteren. Maar wat kun je anders doen?
Nou ja, niet faciliteren dus :P
Zoals je zelf voorstelde: haal die zuilen uit het onderwijs. Zorg dat het niet mogelijk blijft voor ouders om hun kind te verstikken in hun zuil en andere perspectieven te weren. Het maakt me geen fuck uit of een kind Marije, Mirjam of Meryem heet, als het maar dezelfde kansen en keuzes krijgt qua onderwijs en overige ontwikkeling.

Wij hadden vroeger in het dorp van die meisjes waarvan we wisten dat ze niks mochten, dat ze rond hun 20e zouden trouwen en dan een vreugdeloos leven in dienst van anderen zou krijgen, inclusief 2x naar de kerk op zondag. Die meiden deden niet echt mee. Door de onderwijsplicht gingen ze naar school, waar ze het gewoon goed deden, maar wat hun ouders betreft hoefde dat niet zo. Mochten niet mee op schoolkamp, mochten niet sporten, schoolzwemmen was al een rel.

Kregen we ergens halverwege de jaren '80 de eerste Iraanse asielzoekers. Precies hetzelfde gezeik. Aanvankelijk dan, want die mensen gingen zich aanpassen en werden zeer gemotiveerd dat hun kinderen hier wel iets konden worden. En die grefo's, ach dat was toch een uitstervend verschijnsel.

Ik kan er gewoon niet bij dat we weer hele volksstammen aan meisjes hiertoe willen veroordelen in het kader van tolerantie.
  zaterdag 7 februari 2026 @ 12:58:47 #176
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_220025105
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 februari 2026 12:57 schreef Qarrad het volgende:

[..]
Nou ja, niet faciliteren dus :P
Zoals je zelf voorstelde: haal die zuilen uit het onderwijs. Zorg dat het niet mogelijk blijft voor ouders om hun kind te verstikken in hun zuil en andere perspectieven te weren. Het maakt me geen fuck uit of een kind Marije, Mirjam of Meryem heet, als het maar dezelfde kansen en keuzes krijgt qua onderwijs en overige ontwikkeling.

Wij hadden vroeger in het dorp van die meisjes waarvan we wisten dat ze niks mochten, dat ze rond hun 20e zouden trouwen en dan een vreugdeloos leven in dienst van anderen zou krijgen, inclusief 2x naar de kerk op zondag. Die meiden deden niet echt mee. Door de onderwijsplicht gingen ze naar school, waar ze het gewoon goed deden, maar wat hun ouders betreft hoefde dat niet zo. Mochten niet mee op schoolkamp, mochten niet sporten, schoolzwemmen was al een rel.

Kregen we ergens halverwege de jaren '80 de eerste Iraanse asielzoekers. Precies hetzelfde gezeik. Aanvankelijk dan, want die mensen gingen zich aanpassen en werden zeer gemotiveerd dat hun kinderen hier wel iets konden worden. En die grefo's, ach dat was toch een uitstervend verschijnsel.

Ik kan er gewoon niet bij dat we weer hele volksstammen aan meisjes hiertoe willen veroordelen in het kader van tolerantie.
Meer dan eens...

Hopelijk komt die dag dat die zuilen inderdaad in ieder geval in onderwijs verdwijnen.

Heel eerlijk, in bepaalde gevallen vind ik het gewoon kindermishandeling.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_220025106
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 februari 2026 11:38 schreef Qarrad het volgende:

[..]
Nee hoor, dit is een cultureel iets. Er staat nergens in een Hadith of de Koran dat het altijd de schuld van een ander is :')
Cultureel dingetje zou ook kunnen. Laat nu net de islam weo een grote factor zijn die veel culturele zaken bepaalt bij magrebiërs en arabieren.

Zal het eens op proberen te zoeken dat interview.
1947-2016
  zaterdag 7 februari 2026 @ 13:00:01 #178
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_220025118

27000 gevangenen, 7000 moslims, lekkere verhouding zeg :').

Er zijn geen goeie moslims, niet 1.
Get woke, go broke!
pi_220025157
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 februari 2026 13:00 schreef HeatWave het volgende:
Dit. Moslims weten echt wel wat hun pedoprofeet heeft uitgespookt.

Aisha was negen :N
  zaterdag 7 februari 2026 @ 13:03:58 #180
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_220025175
quote:
[ afbeelding ]

Dat zijn wel hele zorgwekkende cijfers..

Of De Nederlandse crimineel is slimmer en weet aan de wet te ontkomen :+ :@
pi_220025247
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 februari 2026 13:03 schreef theguyver het volgende:
Dat zijn wel hele zorgwekkende cijfers..
Vlug, snel wegkijken! Als je het niet ziet, is het er ook niet :s)
pi_220025338
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 februari 2026 12:57 schreef theguyver het volgende:
Ondertussen in frankrijk, en waarschijnlijk het nieuws helemaal niet gehaald.

[ x ]

[ x ]

https://www.telegraaf.nl/(...)onden/130100826.html

Fennec: Dit is de Arabische naam voor een woestijnvos, een nationaal symbool van Algerije (bijvoorbeeld de bijnaam van het nationale voetbalelftal).
38: Dit is het officiële departementsnummer van Isère (regio Grenoble) in Frankrijk.

Beautysalon is waarschijnlijk een witwas frontje van een rivaal.
  zaterdag 7 februari 2026 @ 13:16:36 #183
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_220025395
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 februari 2026 12:58 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Meer dan eens...

Hopelijk komt die dag dat die zuilen inderdaad in ieder geval in onderwijs verdwijnen.

Heel eerlijk, in bepaalde gevallen vind ik het gewoon kindermishandeling.
Zat zelf op een katholieke basis school in een klein dorpje in de jaren 80, de school droeg ook de naam van een bekende Nederlandse Kardinaal.
Religie kwam amper tot niet aan bod, lag niet in de bijbel belt.
  zaterdag 7 februari 2026 @ 13:26:48 #184
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_220025569
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 februari 2026 13:16 schreef theguyver het volgende:

[..]
Zat zelf op een katholieke basis school in een klein dorpje in de jaren 80, de school droeg ook de naam van een bekende Nederlandse Kardinaal.
Religie kwam amper tot niet aan bod, lag niet in de bijbel belt.
Klopt, in veel gevallen is het een etiketje met wat accentjes en is het een uitvloeisel van de lokale gemeenschap. Het probleem is dat het een onafgebroken glijdende schaal is naar wel degelijk problematische stromingen. Reformatorische, orthodox-joodse en streng islamitische scholen zijn het uiterste.
pi_220025659
quote:
[ afbeelding ]

Tijdens de ramadan komen er nog meer bij.
Honger is niet goed voor het humeur en daar krijgen veel mensen een heel kort lontje van op de veel te lange tenen. -O-

Ow ja en daar moeten we ook weer begrip voor hebben natuurlijk.
pi_220025985
twitter

Met dit soort downies heeft de politie dagelijks te maken. Het zal je werk maar zijn.
  zaterdag 7 februari 2026 @ 14:23:05 #187
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_220025999
quote:
[ afbeelding ]

Dat is niet waar; er zijn er genoeg die heel dat orthodox salafi wahabisme verafschuwen.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  zaterdag 7 februari 2026 @ 15:02:21 #188
287741 matspontius
pi_220026251
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 februari 2026 14:20 schreef RotatoR het volgende:
[ x ]

Met dit soort downies heeft de politie dagelijks te maken. Het zal je werk maar zijn.
Dit dus en aan dat continu zuigen, dreigen, uitdagen, nul respect tonen, op je neerkijken, etc. zit bij iedereen een grens!!! Dus dan schiet zo'n agent wel eens uit de slof.

Maar dat gaat er natuurlijk niet in bij onze modelburgers, die om het minste of geringste moord en brand schreeuwen dat het racisme en discriminatie is 🤮🤮🤮

Hoe vaak moet het trouwens herhaald worden? Moslims zijn geen ras!!!
"Hoka Hey!"
pi_220026271
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 februari 2026 14:23 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Dat is niet waar; er zijn er genoeg die heel dat orthodox salafi wahabisme verafschuwen.
Als iemand zich met het volle verstand aansluit bij een dubieuze religie, dan is men toch zelf ook dubieus?
pi_220026300
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 februari 2026 15:02 schreef matspontius het volgende:

[..]
Dit dus en aan dat continu zuigen, dreigen, uitdagen, nul respect tonen, op je neerkijken, etc. zit bij iedereen een grens!!! Dus dan schiet zo'n agent wel eens uit de slof.

Maar dat gaat er natuurlijk niet in bij onze modelburgers, die om het minste of geringste moord en brand schreeuwen dat het racisme en discriminatie is 🤮🤮🤮

Hoe vaak moet het trouwens herhaald worden? Moslims zijn geen ras!!!
De enige reden dat ze racisme en discriminatie schreeuwen is omdat een niet-moslim een paar 'zusters' durft aan te pakken, wie doen er dus aan racisme en discriminatie?

[ Bericht 14% gewijzigd door ReplaR op 07-02-2026 15:18:43 ]
  zaterdag 7 februari 2026 @ 15:17:05 #191
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_220026323
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 februari 2026 14:23 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Oneens, als je nu nog lid blijft van deze club, of het nou de light variant is of niet ben je medeschuldig.

Gewoon kappen met moslim zijn, zo simpel is het echt. En zo niet, niet janken als je gehaat, geminacht wordt.
Get woke, go broke!
  Moderator zaterdag 7 februari 2026 @ 15:58:33 #192
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_220026553
:')
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_220026673
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 februari 2026 15:12 schreef ReplaR het volgende:

[..]
De enige reden dat ze racisme en discriminatie schreeuwen is omdat een niet-moslim een paar 'zusters' durft aan te pakken, wie doen er dus aan racisme en discriminatie?
Ik ben niet voor de racisme en discriminatie schreeuwers, maar ik vind het wel een heel onprofessionele aanpak van die politieagent, hij had minder geweld kunnen inzetten.
pi_220026766
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 februari 2026 14:20 schreef RotatoR het volgende:
[ x ]

Dit zijn geen uitzonderingen ook. Dat is nog het meest bizarre.

En voor diegene die willen tegenspreken: die agent zit zeker lekker rustig thuis van zn weekend te genieten nu?
1947-2016
  zaterdag 7 februari 2026 @ 17:21:23 #195
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_220027844
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 februari 2026 13:32 schreef Gizmogirl28 het volgende:

[..]
Tijdens de ramadan komen er nog meer bij.
Honger is niet goed voor het humeur en daar krijgen veel mensen een heel kort lontje van op de veel te lange tenen. -O-

Ow ja en daar moeten we ook weer begrip voor hebben natuurlijk.
Als het verder leuke mensen zijn heb ik daar alle begrip voor. Kom ik nog lekkers brengen ook op de iftar of met Eid. Maar eerlijk gezegd zorgen de leuke mensen zelf ook wel dat het gezellig blijft.

Sterker nog, Ramadan is wat dat betreft een heel goed instrument om de leuke van de nare te scheiden, want die laatste categorie zorgt ervoor dat de Ramadan voor anderen vervelend kan zijn door overlast, anderen de maat nemen, onredelijke eisen stellen, zeg maar totaal niet in lijn met de insteek van de Ramadan.

Dus heb je lieve Turkse omaatjes in je buurt en Marokkaanse positivo's, dan heb je hoogstens wat last van stinkadem bij het praatje pot. Van rotjochies en hun Tokkiefamilies heb je dan extra last.

Wat dat betreft heeft de politie een extra kluif soms in de Ramadan en helemaal de bioscopen in de grote steden met Eid. Daar is de oorzaak echt niet de Ramadan maar hordes onopgevoede strontjong die net als de rest van het land al heel lang geen echt grenzen hebben gekregen.
pi_220028559
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 februari 2026 17:21 schreef Qarrad het volgende:

[..]
Als het verder leuke mensen zijn heb ik daar alle begrip voor. Kom ik nog lekkers brengen ook op de iftar of met Eid. Maar eerlijk gezegd zorgen de leuke mensen zelf ook wel dat het gezellig blijft.

Sterker nog, Ramadan is wat dat betreft een heel goed instrument om de leuke van de nare te scheiden, want die laatste categorie zorgt ervoor dat de Ramadan voor anderen vervelend kan zijn door overlast, anderen de maat nemen, onredelijke eisen stellen, zeg maar totaal niet in lijn met de insteek van de Ramadan.

Dus heb je lieve Turkse omaatjes in je buurt en Marokkaanse positivo's, dan heb je hoogstens wat last van stinkadem bij het praatje pot. Van rotjochies en hun Tokkiefamilies heb je dan extra last.

Wat dat betreft heeft de politie een extra kluif soms in de Ramadan en helemaal de bioscopen in de grote steden met Eid. Daar is de oorzaak echt niet de Ramadan maar hordes onopgevoede strontjong die net als de rest van het land al heel lang geen echt grenzen hebben gekregen.
Ik heb het ook over de overlast gevende groep.
De rest geen problemen mee.
  zondag 8 februari 2026 @ 05:20:43 #197
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_220032632
Zie je het al voor je voetball hooligans online jammeren als ze een knuppel in hun nek krijgen.

quote:
1s.gif Op zaterdag 7 februari 2026 17:21 schreef Qarrad het volgende:

[..]

Opvoeding speelt ook een hele grote factor, de jeugd is gewoon verwend.
En denkt dat de wet niet voor hun geld.
Random filmpjes

[ Bericht 3% gewijzigd door theguyver op 08-02-2026 05:27:22 ]
pi_220032681
quote:
0s.gif Op zondag 8 februari 2026 05:20 schreef theguyver het volgende:
Opvoeding speelt ook een hele grote factor, de jeugd is gewoon verwend.
En denkt dat de wet niet voor hun geld.
We leven dan ook nog altijd in een soort moderne oertijd, een tijdperk waarin niet het verstand maar de sterksten bepalen hoe men zich dient te gedragen.
Het is een samenleving waarin macht zwaarder weegt dan redelijkheid, en waar de nuance vaak wordt overstemd door het brute gelijk van degene met de hardste stem.
Zo bezien regeert het verstand dus nog lang niet in ons land, hoe graag we onszelf ook wijsmaken dat we verder zouden zijn.
pi_220032721
quote:
0s.gif Op zondag 8 februari 2026 06:45 schreef torentje het volgende:

[..]
We leven dan ook nog altijd in een soort moderne oertijd, een tijdperk waarin niet het verstand maar de sterksten bepalen hoe men zich dient te gedragen.
Het is een samenleving waarin macht zwaarder weegt dan redelijkheid, en waar de nuance vaak wordt overstemd door het brute gelijk van degene met de hardste stem.
Zo bezien regeert het verstand dus nog lang niet in ons land, hoe graag we onszelf ook wijsmaken dat we verder zouden zijn.
er zijn genoeg mensen die én verstandig zijn en een harde luide stem hebben die regeren over de zwakken, verstand is niet hetgeen wat moet veranderen
  zondag 8 februari 2026 @ 07:16:30 #200
445736 The-BFG
Putin is een klootzak
pi_220032726
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 februari 2026 15:17 schreef HeatWave het volgende:

[..]
Oneens, als je nu nog lid blijft van deze club, of het nou de light variant is of niet ben je medeschuldig.

Gewoon kappen met moslim zijn, zo simpel is het echt. En zo niet, niet janken als je gehaat, geminacht wordt.
Ik denk dat je onderschat wat het is om met een religie op te groeien. Van jongs af aan te horen krijgen wat niet geloven betekent kan zeer desastreus werken.

Niet voor iedereen overigens, ik had bijvoorbeeld er best veel last van, maar mijn broertjes niet echt.

Nu is het inmiddels anders maar dat is echt een gevecht geweest met mijn brein. En nog steeds heb ik zo nu en dan... Stel het is toch waar.
The name is Putler, Vladimir Putler
pi_220032728
quote:
0s.gif Op zondag 8 februari 2026 07:12 schreef Satan_Guardian_Angel het volgende:
er zijn genoeg mensen die én verstandig zijn en een harde luide stem hebben die regeren over de zwakken, verstand is niet hetgeen wat moet veranderen
Interessant punt. Maar als verstand al regeert, hoe verklaar je dan dat publieke discussies zo vaak worden gedomineerd door simplificaties, polarisatie en krachtpatserij? Het bestaan van verstandige luidruchtigen zegt nog weinig over de dominante dynamiek.
pi_220032737
quote:
0s.gif Op zondag 8 februari 2026 07:19 schreef torentje het volgende:

[..]
Interessant punt. Maar als verstand al regeert, hoe verklaar je dan dat publieke discussies zo vaak worden gedomineerd door simplificaties, polarisatie en krachtpatserij? Het bestaan van verstandige luidruchtigen zegt nog weinig over de dominante dynamiek.
omdat men materieel geluk nastreeft ipv geestelijk geluk
pi_220032747
quote:
0s.gif Op zondag 8 februari 2026 07:24 schreef Satan_Guardian_Angel het volgende:
omdat men materieel geluk nastreeft ipv geestelijk geluk
Dat kan een factor zijn, maar het verklaart de dynamiek van publieke discussies maar heel gedeeltelijk. Polarisatie ontstaat niet alleen door individuele verlangens, maar door mediaprikkels, algoritmes, politieke strategieën en groepspsychologie.
Materieel geluk nastreven zegt weinig over waarom discussies zo snel verharden. Hoe zie jij dat verband precies?
pi_220032769
quote:
0s.gif Op zondag 8 februari 2026 07:30 schreef torentje het volgende:

[..]
Dat kan een factor zijn, maar het verklaart de dynamiek van publieke discussies maar heel gedeeltelijk. Polarisatie ontstaat niet alleen door individuele verlangens, maar door mediaprikkels, algoritmes, politieke strategieën en groepspsychologie.
Materieel geluk nastreven zegt weinig over waarom discussies zo snel verharden. Hoe zie jij dat verband precies?
als je geest is ingesteld op nastreven van materieel geluk dan ben je sowieso al wat harder van inborst
pi_220032774
quote:
0s.gif Op zondag 8 februari 2026 07:38 schreef Satan_Guardian_Angel het volgende:
als je geest is ingesteld op nastreven van materieel geluk dan ben je sowieso al wat harder van inborst
Dat lijkt me een nogal stevige aanname. Er zijn genoeg mensen die materieel succes nastreven en toch zacht, empathisch en verbindend zijn. Polarisatie is een collectief fenomeen, geen karakterfout van individuen. Wat maakt dat jij dat verband zo direct legt?
pi_220032791
quote:
0s.gif Op zondag 8 februari 2026 07:41 schreef torentje het volgende:

[..]
Dat lijkt me een nogal stevige aanname. Er zijn genoeg mensen die materieel succes nastreven en toch zacht, empathisch en verbindend zijn. Polarisatie is een collectief fenomeen, geen karakterfout van individuen. Wat maakt dat jij dat verband zo direct legt?
ja, ik blijf erbij, alles wat men op aarde kan bemachtigen is tijdelijk, je geest uitbreiden is eeuwig, mensen zijn hard omdat ze dit concept niet willen snappen, ze kiezen voor tijdelijk geluk en beperken hun geest

[ Bericht 0% gewijzigd door Satan_Guardian_Angel op 08-02-2026 08:01:30 ]
pi_220032796
quote:
0s.gif Op zondag 8 februari 2026 06:45 schreef torentje het volgende:

[..]
Onszelf? Ik denk dat er niet alleen hier nogal veel mis gaat. Het gepeupel heeft een stuk minder invloed op de mood van de massa dan overheid of media. Vergeet niet dat dit in het hele westen aan de hand is.
pi_220032808
quote:
0s.gif Op zondag 8 februari 2026 07:53 schreef Satan_Guardian_Angel het volgende:

[..]
ja, ik blijf erbij, alles wat men op aarde kan bemachtigen is tijdelijk, je geest uitbreiden is voor eeuwig, mensen zijn hard omdat ze dit concept niet willen snappen, ze kiezen voor tijdelijk geluk en beperken hun geest
Dat verklaart echter niet dat anno 2026 nog steeds de sterksten bepalen hoe men zich dient te gedragen.
pi_220032820
quote:
0s.gif Op zondag 8 februari 2026 08:03 schreef torentje het volgende:

[..]
Dat verklaart echter niet dat anno 2026 nog steeds de sterksten bepalen hoe men zich dient te gedragen.
dat bepaal je toch zelf?
pi_220033152
quote:
0s.gif Op zondag 8 februari 2026 08:06 schreef Satan_Guardian_Angel het volgende:

[..]
dat bepaal je toch zelf?
Dan fiets maar eens over de stoep als de sterksten dat zien, of rij maar eens door een gesloten verklaring als de sterksten dat zien.
  zondag 8 februari 2026 @ 10:01:37 #211
287741 matspontius
pi_220033624
quote:
0s.gif Op zondag 8 februari 2026 07:53 schreef Satan_Guardian_Angel het volgende:

[..]
ja, ik blijf erbij, alles wat men op aarde kan bemachtigen is tijdelijk, je geest uitbreiden is eeuwig, mensen zijn hard omdat ze dit concept niet willen snappen, ze kiezen voor tijdelijk geluk en beperken hun geest
Welke geest? 😂😂😂
"Hoka Hey!"
pi_220033698
quote:
0s.gif Op zondag 8 februari 2026 09:25 schreef torentje het volgende:

[..]
Dan fiets maar eens over de stoep als de sterksten dat zien, of rij maar eens door een gesloten verklaring als de sterksten dat zien.
ja, dat is dan jammer, als iedereen op de stoep gaat rijden, is ook niet goed
  zondag 8 februari 2026 @ 10:15:49 #213
182233 thedeedster
pi_220033723
quote:
0s.gif Op zondag 8 februari 2026 07:16 schreef The-BFG het volgende:

[..]
Ik denk dat je onderschat wat het is om met een religie op te groeien. Van jongs af aan te horen krijgen wat niet geloven betekent kan zeer desastreus werken.

Niet voor iedereen overigens, ik had bijvoorbeeld er best veel last van, maar mijn broertjes niet echt.

Nu is het inmiddels anders maar dat is echt een gevecht geweest met mijn brein. En nog steeds heb ik zo nu en dan... Stel het is toch waar.
Misschien helpt dit.

Vraag je het af, hoe kan het nou dat van al die verschillende religie's, van over de hele wereld, die er zijn, de mijne nu nét de ware is?

En maak een verschil tussen religie en spiritualiteit. Misschien is er iets, maar dat betekent nog niet dat we precies weten wát, en hoe we ons moeten gedragen.
  zondag 8 februari 2026 @ 10:41:03 #214
168739 Red_85
'echt wel'
pi_220033897
quote:

[..]

0:50 tot 1:30, als je geen zin hebt in het hele filmpje
1947-2016
pi_220034113
quote:
0s.gif Op zondag 8 februari 2026 10:12 schreef Satan_Guardian_Angel het volgende:

[..]
ja, dat is dan jammer, als iedereen op de stoep gaat rijden, is ook niet goed
Het probleem is echter dat men de sterksten niet kan arresteren als zij de regels overtreden die zijzelf hebben opgelegd aan het land.
pi_220034187
quote:
0s.gif Op zondag 8 februari 2026 11:06 schreef torentje het volgende:

[..]
Het probleem is echter dat men de sterksten niet kan arresteren als zij de regels overtreden die zijzelf hebben opgelegd aan het land.
daarin schieten aardse wetten tekort ja

[ Bericht 0% gewijzigd door Satan_Guardian_Angel op 08-02-2026 11:37:57 ]
  zondag 8 februari 2026 @ 11:46:29 #217
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_220034360
quote:
0s.gif Op zondag 8 februari 2026 11:22 schreef Satan_Guardian_Angel het volgende:

[..]
De aardse wetten hebben het een stuk beter gedaan tot nu toe dan de eeuwen aan religieuze dwingelandij en hebben er beter voor gezorgd dat niet een groep alles naar zich toe kon trekken.

Perfect? Nee, maar stukken flexibeler, eerlijker en acceptabeler dan toen religie een dikkere vinger in de pap had.

Het is geen toeval dat zodra een samenleving overgeleverd wordt aan door godsdienst bepaalde wetten, dat het gedaan is met gelijkwaardige handhaving en dat aan het einde van het liedje een stel uitgedroogde, wrede en vooral oude mannen alle touwtjes in handen hebben.
pi_220034642
quote:
0s.gif Op zondag 8 februari 2026 11:22 schreef Satan_Guardian_Angel het volgende:

[..]
Hoe zouden dan de geestverruimende maatregelen die jij waarschijnlijk wil daar dan succesvol in kunnen zijn?
pi_220034644
quote:
0s.gif Op zondag 8 februari 2026 11:46 schreef Qarrad het volgende:

[..]
De aardse wetten hebben het een stuk beter gedaan tot nu toe dan de eeuwen aan religieuze dwingelandij en hebben er beter voor gezorgd dat niet een groep alles naar zich toe kon trekken.

Perfect? Nee, maar stukken flexibeler, eerlijker en acceptabeler dan toen religie een dikkere vinger in de pap had.

Het is geen toeval dat zodra een samenleving overgeleverd wordt aan door godsdienst bepaalde wetten, dat het gedaan is met gelijkwaardige handhaving en dat aan het einde van het liedje een stel uitgedroogde, wrede en vooral oude mannen alle touwtjes in handen hebben.
niemand is voor dwingelandij, je hebt een vrije wil
pi_220034724
quote:
0s.gif Op zondag 8 februari 2026 12:04 schreef torentje het volgende:

[..]
Hoe zouden dan de geestverruimende maatregelen die jij waarschijnlijk wil daar dan succesvol in kunnen zijn?
ik vertrouw op God, sorry, meer kan ik er niet van maken
  zondag 8 februari 2026 @ 12:11:39 #221
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_220034828
quote:
0s.gif Op zondag 8 februari 2026 12:04 schreef Satan_Guardian_Angel het volgende:

[..]
niemand is voor dwingelandij, je hebt een vrije wil
Ja dat hebben we gezien de afgelopen eeuwen en dat is ook niet wat uit de mondjes van de fundi's komt, dat het allemaal lekker vrijblijvend is.
  zondag 8 februari 2026 @ 12:12:02 #222
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_220034841
quote:
0s.gif Op zondag 8 februari 2026 12:07 schreef Satan_Guardian_Angel het volgende:

[..]
Daar is ook niks meer van te maken dan dat.
  zondag 8 februari 2026 @ 12:16:51 #223
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_220034932
quote:
0s.gif Op zondag 8 februari 2026 07:16 schreef The-BFG het volgende:

[..]

5 grote religies honderden aftakingen, en allemaal zeggen ze dat hun religie de juiste is.

Meest bijzondere is Jodendom was een van de eerste die hadden een splintergroep die werden Christenen die hadden een splitergroep die werden moslims, en daarna versplinterde die groepjes zich op in nog kleinere groepjes!
De laatste grote groep (moslim)geeft je weinig keuze, daarom groeit deze nog terwijl de anderen dit niet doen.
  zondag 8 februari 2026 @ 12:18:22 #224
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_220034949
quote:
0s.gif Op zondag 8 februari 2026 12:07 schreef Satan_Guardian_Angel het volgende:

[..]
Welke precies? :P
Christendom heeft 45.000 aftakingen! met net iets andere regeltjes! :P
pi_220034956
quote:
0s.gif Op zondag 8 februari 2026 12:11 schreef Qarrad het volgende:

[..]
Ja dat hebben we gezien de afgelopen eeuwen en dat is ook niet wat uit de mondjes van de fundi's komt, dat het allemaal lekker vrijblijvend is.
niemand zal je dwingen hoor, het is je volledige vrije keuze
  zondag 8 februari 2026 @ 12:40:08 #226
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_220035185
quote:
0s.gif Op zondag 8 februari 2026 12:18 schreef Satan_Guardian_Angel het volgende:

[..]
niemand zal je dwingen hoor, het is je volledige vrije keuze
Said no Taliban ever
pi_220035481
quote:

[..]
Dan moet je ook niet zeggen dat het de schuld is van de sterksten zonder geestelijk leven.
pi_220035547
quote:
0s.gif Op zondag 8 februari 2026 12:40 schreef Qarrad het volgende:

[..]
Said no Taliban ever
volgens mij leef je in Nederland
pi_220035560
quote:
0s.gif Op zondag 8 februari 2026 13:07 schreef torentje het volgende:

[..]
Dan moet je ook niet zeggen dat het de schuld is van de sterksten zonder geestelijk leven.
deed ik ook niet
  zondag 8 februari 2026 @ 13:14:52 #230
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_220035573
quote:
0s.gif Op zondag 8 februari 2026 13:11 schreef Satan_Guardian_Angel het volgende:

[..]
Ja, en (duurde even) nu zijn we weer terug bij de kern van dit topic, geloofsfanatici die boven de wet denken te staan en janken als ze gepakt worden bij diefstal.

En waar de islam is is de "taliban" onder welke naam dan ook niet ver weg.
Get woke, go broke!
pi_220035621
quote:
0s.gif Op zondag 8 februari 2026 13:13 schreef Satan_Guardian_Angel het volgende:

[..]
deed ik ook niet
Jij schreef:
quote:
M.a.w. Ze hebben geestverruimende middelen nodig.
pi_220035639
quote:
0s.gif Op zondag 8 februari 2026 13:19 schreef torentje het volgende:

[..]
Jij schreef:
[..]
M.a.w. Ze hebben geestverruimende middelen nodig.
je geest verruimen via literatuur, mediteren, enz..
  Moderator zondag 8 februari 2026 @ 13:23:11 #233
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_220035648
Daar hoef je echt niet gelovig voor te zijn, zelfs hier op FOK! zie je dat

Je haalt een post weg die overduidelijk tegen de regels is en de helft van de tijd is de reactie jamaar doe wat een X want die vind ik pas echt vervelend

Dat het dametje meemoet vanwege diefstal staat niet ter discussie, wat ter discussie staat is het gebruikte geweld van de agent en of dit wel of niet gepast is in deze situatie dat is de kern hier
  zondag 8 februari 2026 @ 13:29:15 #234
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_220035702
quote:
0s.gif Op zondag 8 februari 2026 13:23 schreef sp3c het volgende:

Je haalt een post weg die overduidelijk tegen de regels is en de helft van de tijd is de reactie jamaar doe wat een X want die vind ik pas echt vervelend

Dat het dametje meemoet vanwege diefstal staat niet ter discussie, wat ter discussie staat is het gebruikte geweld van de agent en of dit wel of niet gepast is in deze situatie dat is de kern hier
Oneens, dan was de TT wel geweest "tegen 2 vrouwen" of "tegen 2 dieven" maar nee, het is van uiterst belang dat ze lid waren van de islam en dat het puur en alleen daarom erg zou zijn.

Was het tegen jou, mij of een blonde griet bestond dit topic niet.
Get woke, go broke!
  zondag 8 februari 2026 @ 13:30:44 #235
287741 matspontius
pi_220035722
quote:

Tegen jouw regels ja!!!
"Hoka Hey!"
  zondag 8 februari 2026 @ 13:35:29 #236
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_220035773
quote:
0s.gif Op zondag 8 februari 2026 13:11 schreef Satan_Guardian_Angel het volgende:

[..]
Waar dus idioten in toenemende mate rondlopen die zichzelf Abou Nogwat noemen en die openlijk ageren voor het afschaffen van de democratie. En daarnaast is er een lobbycampagne van christen-nationalisten steeds nadrukkelijker aan het zagen aan de stoelpoten van met name vrouwenrechten.
pi_220035808
quote:

Dat het dametje de sloerie meemoet vanwege diefstal staat niet ter discussie, wat ter discussie staat is het gebruikte geweld van de agent en of dit wel of niet gepast is in deze situatie dat is de kern hier
fify
  zondag 8 februari 2026 @ 14:00:37 #238
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_220036094
quote:

Het probleem is dat deze kern uit beeld is geraakt omdat een stel bekende jihadisten de boel gingen opruien dat het racistisch geweld zou betreffen.
  zondag 8 februari 2026 @ 14:25:49 #239
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_220036580
Oh en aansluitend daarop: deze duistere figuren hebben dus blijkbaar zoveel bereik dat hele hordes de agent zodanig beginnen te bedreigen dat hij plus gezin moeten onderduiken én dat de korpsleiding meteen in de eerste reactie in een spasme schiet en de term racisme overneemt als relevant daarin.

Misschien mogen we daar ook even bij stilstaan.
  Moderator zondag 8 februari 2026 @ 14:29:19 #240
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_220036621
quote:
0s.gif Op zondag 8 februari 2026 13:29 schreef HeatWave het volgende:

[..]
Oneens, dan was de TT wel geweest "tegen 2 vrouwen" of "tegen 2 dieven" maar nee, het is van uiterst belang dat ze lid waren van de islam en dat het puur en alleen daarom erg zou zijn.

Was het tegen jou, mij of een blonde griet bestond dit topic niet.
Zou misschien niet zo lang lopen maar ik weet nog die demonstranten die door een hond werden aangegrepen of zo'n kutje dat door een waterkanon tegen de muur aan werd geknalt

Politiegeweld is gewoon NWS in Nederland

[ Bericht 0% gewijzigd door sp3c op 08-02-2026 14:36:03 ]
  Moderator zondag 8 februari 2026 @ 14:30:16 #241
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_220036630
quote:
0s.gif Op zondag 8 februari 2026 14:00 schreef Qarrad het volgende:

[..]
Het probleem is dat deze kern uit beeld is geraakt omdat een stel bekende jihadisten de boel gingen opruien dat het racistisch geweld zou betreffen.
True
pi_220036639
Dat hele gedoe met zijn privé gegevens is heel erg fout en moet hard bestraft worden om een signaal af te geven. Agenten horen hun werk te doen en als ze gestraft moeten worden is daar een systeem voor die dat moet oppakken.
pi_220038658
twitter

Zo werden de voetbalsupporters vanmiddag door de politie Utrecht behandeld. Ben benieuwd of dit ook net zo’n grote rel gaat worden… :’)

(natuurlijk niet)
  zondag 8 februari 2026 @ 17:52:03 #244
117098 Hathor
Effe niet
pi_220039279
quote:
88s.gif Op zondag 8 februari 2026 14:29 schreef sp3c het volgende:

[..]
Zou misschien niet zo lang lopen maar ik weet nog die demonstranten die door een hond werden aangegrepen of zo'n kutje dat door een waterkanon tegen de muur aan werd geknalt

Ze maken het alleen groot als het een moslim betreft.
  Moderator zondag 8 februari 2026 @ 17:54:58 #245
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_220039325
quote:
0s.gif Op zondag 8 februari 2026 17:52 schreef Hathor het volgende:

[..]
Ja die zijn wat gevoeliger en een heleboel mensen zijn daar dan weer gevoelig voor
  zondag 8 februari 2026 @ 17:57:58 #246
182233 thedeedster
pi_220039405
quote:
0s.gif Op zondag 8 februari 2026 17:52 schreef Hathor het volgende:

[..]
En als het door een kaffer gedaan wordt.

Dat die vrouwen worden geslagen door hun echtgenoot of andere familie, dat zal ze worst wezen.
pi_220039411
quote:
0s.gif Op zondag 8 februari 2026 17:54 schreef sp3c het volgende:

[..]
Ja die zijn wat gevoeliger en een heleboel mensen zijn daar dan weer gevoelig voor
gevoelige moslimpjes gaan niet op rooftocht
pi_220039475
quote:
0s.gif Op zondag 8 februari 2026 17:18 schreef Haringkop2 het volgende:
[ x ]

Zo werden de voetbalsupporters vanmiddag door de politie Utrecht behandeld. Ben benieuwd of dit ook net zo’n grote rel gaat worden… :’)

(natuurlijk niet)
Nee, want dit is iedere week zo wel ergens.

Wat dat betreft toonden de beelden uit Utrecht wel racisme aan, maar dan precies omgekeerd.
  Moderator zondag 8 februari 2026 @ 18:04:34 #249
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_220039479
quote:
0s.gif Op zondag 8 februari 2026 17:58 schreef Satan_Guardian_Angel het volgende:

[..]
gevoelige moslimpjes gaan niet op rooftocht
Ok?
pi_220039495
quote:
0s.gif Op zondag 8 februari 2026 18:04 schreef sp3c het volgende:

[..]
Ok?
je doet erom zeker?
  Moderator zondag 8 februari 2026 @ 18:14:40 #251
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_220039545
quote:
0s.gif Op zondag 8 februari 2026 18:06 schreef Satan_Guardian_Angel het volgende:

[..]
je doet erom zeker?
Het is me totaal niet duidelijk waar je heen wilt
pi_220039638
ik ben nochtans vrij duidelijk
  Forum Admin zondag 8 februari 2026 @ 18:33:25 #253
pi_220039656
Niet echt
pi_220039698
zeker wel
  Moderator zondag 8 februari 2026 @ 18:54:19 #255
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_220039827
Totaal niet maar prima, als je het niet wilt vertellen ook goed hoor ^O^
pi_220039907
quote:
0s.gif Op zondag 8 februari 2026 13:21 schreef Satan_Guardian_Angel het volgende:

[..]
Zij zouden dus op een god moeten lijken, want alleen goden vullen hun tijd met het lezen en decoderen van boeken.
  zondag 8 februari 2026 @ 19:05:27 #257
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_220039918
quote:
0s.gif Op zondag 8 februari 2026 13:21 schreef Satan_Guardian_Angel het volgende:

[..]
Krijg je daar middeleeuwse denkbeelden over vrijheid, seksualiteit, vrouwen en homo's van?

In dat geval geef mijn portie maar aan fikkie.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_220040046
quote:
0s.gif Op zondag 8 februari 2026 19:05 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Krijg je daar middeleeuwse denkbeelden over vrijheid, seksualiteit, vrouwen en homo's van?

In dat geval geef mijn portie maar aan fikkie.
totaal onnodig dit
pi_220040053
quote:
0s.gif Op zondag 8 februari 2026 17:18 schreef Haringkop2 het volgende:
[ x ]

Zo werden de voetbalsupporters vanmiddag door de politie Utrecht behandeld.
Terecht teringtuig.
  zondag 8 februari 2026 @ 21:55:29 #260
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_220041341
quote:
88s.gif Op zondag 8 februari 2026 14:29 schreef sp3c het volgende:

[..]

Geweld wellicht, een klein tikkie tegen zo;n krijsend kopvod heeft niets met geweld te maken, ze krijgen thuis elke dag meer klappen omdat islam en daar kiezen ze zelf voor.

0 medelijden, zou beleid moeten zijn, jatten ze wellicht eens wat minder en staan ze niet wekelijks op opsporing verzocht de rekening van een bejaarde leeg te trekken op camera.
Get woke, go broke!
  Moderator zondag 8 februari 2026 @ 22:00:33 #261
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_220041383
quote:
0s.gif Op zondag 8 februari 2026 21:55 schreef HeatWave het volgende:

[..]
Geweld wellicht, een klein tikkie tegen zo;n krijsend kopvod heeft niets met geweld te maken, ze krijgen thuis elke dag meer klappen omdat islam en daar kiezen ze zelf voor.

0 medelijden, zou beleid moeten zijn, jatten ze wellicht eens wat minder en staan ze niet wekelijks op opsporing verzocht de rekening van een bejaarde leeg te trekken op camera.
niemand vraagt je medelijden te hebben, ik heb het ook niet, boeit me geen reet

ik vraag me af of een agent dit mag doen, je weet het zelf ook niet gezien je 'zou beleid moeten zijn'

de rest reageer ik niet op hoor :')
  zondag 8 februari 2026 @ 22:03:21 #262
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_220041402
quote:
88s.gif Op zondag 8 februari 2026 22:00 schreef sp3c het volgende:

[..]
niemand vraagt je medelijden te hebben, ik heb het ook niet, boeit me geen reet

ik vraag me af of een agent dit mag doen, je weet het zelf ook niet gezien je 'zou beleid moeten zijn'

de rest reageer ik niet op hoor :')
Zoals je ziet mag het prima bij ander tuig, hooligans, dus ik zie echt het probleem niet.

Pas als het echt een keer willekeurig zou zijn, dus niet "iedereen steelt wel eens een tasje, ze waren alleen maar aan het jatten" zou ik dit soort geweld veroordelen.
Get woke, go broke!
  Moderator zondag 8 februari 2026 @ 22:06:14 #263
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_220041416
quote:
0s.gif Op zondag 8 februari 2026 22:03 schreef HeatWave het volgende:

[..]
Zoals je ziet mag het prima bij ander tuig, hooligans, dus ik zie echt het probleem niet.

Pas als het echt een keer willekeurig zou zijn, dus niet "iedereen steelt wel eens een tasje, ze waren alleen maar aan het jatten" zou ik dit soort geweld veroordelen.
ik weet niet of het wel of niet prima niet mag bij hooligans, dat moet blijken

of het hooligans waren moet ook nog blijken

of het hier niet mag moet ook nog blijken
  zondag 8 februari 2026 @ 22:09:04 #264
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_220041431
quote:
88s.gif Op zondag 8 februari 2026 22:06 schreef sp3c het volgende:

[..]
ik weet niet of het wel of prima niet mag bij hooligans, dat moet blijken

of het hooligans waren moet ook nog blijken

of het hier niet mag moet ook nog blijken
Ze doen het anders al decennia bij hooligans, en daar heb ik ook alle begrip voor.

Als je dagelijks met bloedagressief tuig te maken hebt, en soms met hooligans, snap ik een sporadische tik prima.
Ben je geen hooligan of jat je niet krijg je ook geen tik, mij nog nooit overkomen :).
Get woke, go broke!
  Moderator zondag 8 februari 2026 @ 22:11:06 #265
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_220041443
quote:
0s.gif Op zondag 8 februari 2026 22:09 schreef HeatWave het volgende:

[..]
Ze doen het anders al decennia bij hooligans, en daar heb ik ook alle begrip voor.
ja en dat is soms goed en dat is soms niet goed
quote:
Als je dagelijks met bloedagressief tuig te maken hebt, en soms met hooligans, snap ik een sporadische tik prima.
Ben je geen hooligan of jat je niet krijg je ook geen tik, mij nog nooit overkomen :).
geen idee welk punt je probeert te maken
  zondag 8 februari 2026 @ 22:15:21 #266
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_220041463
quote:
88s.gif Op zondag 8 februari 2026 22:11 schreef sp3c het volgende:

[..]
ja en dat is soms goed en dat is soms niet goed
[..]
geen idee welk punt je probeert te maken
Het is altijd goed bij Hooligans, die zijn er namelijk altijd alleen maar op uit om te rellen. Verwar het niet met supporters.

Mijn punt is dat een groep "mensen" die dagelijks bloedagressief is, alleen maar jatten en krijsen, best vaker een tik zouden moeten krijgen. Loop eens aan dag mee met de politie anders, snap je ze 10000%.

Echt, het gaat nooit om een daadwerkelijk onschuldig persoon, het is altijd "zij/hij deed alleen maar dit!"
Get woke, go broke!
  Moderator zondag 8 februari 2026 @ 22:17:23 #267
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_220041473
quote:
0s.gif Op zondag 8 februari 2026 22:15 schreef HeatWave het volgende:

[..]
Het is altijd goed bij Hooligans, die zijn er namelijk altijd alleen maar op uit om te rellen. Verwar het niet met supporters.

Mijn punt is dat een groep "mensen" die dagelijks bloedagressief is, alleen maar jatten en krijsen, best vaker een tik zouden moeten krijgen. Loop eens aan dag mee met de politie anders, snap je ze 10000%.

Echt, het gaat nooit om een daadwerkelijk onschuldig persoon, het is altijd "zij/hij deed alleen maar dit!"
jij verwart het met hooligans

tweet zegt dat ze zijn geslagen omdat ze over elkaar heen struikelden toen ze de bus ingingen maar het zijn voetbalfans dus h00ligans dus het is ok

ik zeg als het gewoon voetbalfans zijn die over elkaar heen struikelden en daarom klappen kregen is het niet ok en als blijkt dat er niets aan de hand was hebben deze agenten gewoon en terecht een probleem
  Moderator zondag 8 februari 2026 @ 22:25:48 #268
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_220041551
zal niet zo'n ophef opleveren want het is, bij voetbal schering en inslag en er lijken idd geen moslims betrokken die wat feller voor de eigen groep opkomen dan wij doen maar als dit ongepast geweld was hebben die agenten echt wel een probleem

voordeel van een rechtstaat
  Moderator zondag 8 februari 2026 @ 22:29:37 #269
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_220041582
collega van mij zat vast omdat hij een vuurwerkbom had afgestoken in de buurt van het binnenhof

was net iets te fel in elkaar geslagen met net iets teveel geweld en nog net niet genoeg bewijs tijdens zijn arrestatie, die zit nog steeds iedere week bij ADO te klieren
  zondag 8 februari 2026 @ 22:33:20 #270
503714 SebbeSwensje
No one here is exactly what he
pi_220041611
quote:
88s.gif Op zondag 8 februari 2026 22:29 schreef sp3c het volgende:
collega van mij zat vast omdat hij een vuurwerkbom had afgestoken in de buurt van het binnenhof

was net iets te fel in elkaar geslagen met net iets teveel geweld en nog net niet genoeg bewijs tijdens zijn arrestatie, die zit nog steeds iedere week bij ADO te klieren
Ben een keer vol in mijn maag gestompt door een motoragent op Paardenveld, omdat ik maar (dronken) bleef roepen wat voor slecht kuthotel het was. Na die stomp heel even last gehad en vervolgens weer verder geschreeuwd huehuehue
Appears.
Je bent een Heraclied, of je bent het niet!
  Moderator zondag 8 februari 2026 @ 22:33:53 #271
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_220041614
quote:
1s.gif Op zondag 8 februari 2026 22:33 schreef SebbeSwensje het volgende:

[..]
Ben een keer vol in mijn maag gestompt door een motoragent op Paardenveld, omdat ik maar (dronken) bleef roepen wat voor slecht kuthotel het was. Na die stomp heel even last gehad en vervolgens weer verder geschreeuwd huehuehue
verbaast me nix
pi_220041628
quote:
88s.gif Op zondag 8 februari 2026 22:25 schreef sp3c het volgende:
zal niet zo'n ophef opleveren want het is, bij voetbal schering en inslag en er lijken idd geen moslims betrokken die wat feller voor de eigen groep opkomen dan wij doen maar als dit ongepast geweld was hebben die agenten echt wel een probleem

voordeel van een rechtstaat
Dat is wel een heel aparte manier om het te omschrijven :D
  Moderator zondag 8 februari 2026 @ 22:35:33 #273
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_220041632
quote:
0s.gif Op zondag 8 februari 2026 22:34 schreef Sherlock_Holmes het volgende:

[..]
Dat is wel een heel aparte manier om het te omschrijven :D
beetje trots op
  zondag 8 februari 2026 @ 22:35:50 #274
503714 SebbeSwensje
pi_220041634
quote:
88s.gif Op zondag 8 februari 2026 22:33 schreef sp3c het volgende:

[..]
verbaast me nix
Ik kan een recalcitrant opdondertje zijn ja, maar ik ging echt niet liggen janken om die agent zoals die agent later wel deed met zijn "slaande beweging" fucking pussy.
Appears.
  Moderator zondag 8 februari 2026 @ 22:36:37 #275
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_220041640
quote:
1s.gif Op zondag 8 februari 2026 22:35 schreef SebbeSwensje het volgende:

[..]
Ik kan een recalcitrant opdondertje zijn ja, maar ik ging echt niet liggen janken om die agent zoals die agent later wel deed met zijn "slaande beweging" fucking pussy.
ik weet niet wat het ergens mee te maken heeft maar ik vind je heel tof
  zondag 8 februari 2026 @ 22:37:15 #276
503714 SebbeSwensje
pi_220041644
quote:
88s.gif Op zondag 8 februari 2026 22:36 schreef sp3c het volgende:

[..]
ik weet niet wat het ergens mee te maken heeft maar ik vind je heel tof
Nee, wij zijn helemaal geen FOK! vriendjes, dus zo werkt dat niet. Wij moeten elkaar dwars zitten.
Appears.
  Moderator zondag 8 februari 2026 @ 22:37:46 #277
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_220041647
quote:
1s.gif Op zondag 8 februari 2026 22:37 schreef SebbeSwensje het volgende:

[..]
Nee, wij zijn helemaal geen FOK! vriendjes, dus zo werkt dat niet. Wij moeten elkaar dwars zitten.
zo werkt het vanaf nu

ik ga daarover
pi_220041663
quote:
88s.gif Op zondag 8 februari 2026 22:35 schreef sp3c het volgende:

[..]
beetje trots op
Stukje mes tussen je ribben *O*
  Moderator zondag 8 februari 2026 @ 22:40:47 #279
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_220041668
nee dat lijkt me niks
  zondag 8 februari 2026 @ 22:41:12 #280
503714 SebbeSwensje
pi_220041673
quote:
88s.gif Op zondag 8 februari 2026 22:37 schreef sp3c het volgende:

[..]
zo werkt het vanaf nu

ik ga daarover
Zijn we vanaf nu dan ook vriendjes en steunen we elkaar door dik en dun?
Appears.
  Moderator zondag 8 februari 2026 @ 22:43:40 #281
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_220041690
quote:
1s.gif Op zondag 8 februari 2026 22:41 schreef SebbeSwensje het volgende:

[..]
Zijn we vanaf nu dan ook vriendjes en steunen we elkaar door dik en dun?
nee ik ben de baas

jij gaat mij steunen door dik en dun
  Moderator zondag 8 februari 2026 @ 22:44:11 #282
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_220041698
vriendjes worden we daarna
  zondag 8 februari 2026 @ 22:44:26 #283
503714 SebbeSwensje
pi_220041700
quote:
88s.gif Op zondag 8 februari 2026 22:43 schreef sp3c het volgende:

[..]
nee ik ben de baas

jij gaat mij steunen door dik en dun
Als je me af en toe maar wat toeschuift vind ik het prima.
Appears.
  Moderator zondag 8 februari 2026 @ 22:45:01 #284
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_220041709
als we leuke dingen gaan doen krijg je 2 bier
pi_220041738
get a room gaylords
  zondag 8 februari 2026 @ 22:50:12 #286
503714 SebbeSwensje
pi_220041748
quote:
0s.gif Op zondag 8 februari 2026 22:48 schreef Satan_Guardian_Angel het volgende:
get a room gaylords
Te laat, we hebben jouw slaapkamer al geclaimd.
Appears.
pi_220041768
lap, net mijn bed ververst
  zondag 8 februari 2026 @ 22:57:25 #288
503714 SebbeSwensje
pi_220041796
Daarom kozen we juist die van jou uit.
Appears.
pi_220042536
quote:
0s.gif Op zondag 8 februari 2026 22:15 schreef HeatWave het volgende:
Jij bent er dus zeker een voorstander van om dan maar iedereen het geweldsmonopolie te geven? Zodat slechts de sterksten geen hinder zouden hebben van agressie?
pi_220042587
quote:
0s.gif Op maandag 9 februari 2026 06:28 schreef torentje het volgende:

[..]
Jij bent er dus zeker een voorstander van om dan maar iedereen het geweldsmonopolie te geven? Zodat slechts de sterksten geen hinder zouden hebben van agressie?
Bijzonder.
...hier om je mars te breken.
  maandag 9 februari 2026 @ 07:26:34 #291
194233 Friday12
Originele kloon
pi_220042648
quote:
0s.gif Op maandag 9 februari 2026 06:28 schreef torentje het volgende:

[..]
Nog steeds bezig met je nieuwe woord? :')
pi_220042717
quote:
0s.gif Op maandag 9 februari 2026 07:26 schreef Friday12 het volgende:

[..]
Nog steeds bezig met je nieuwe woord? :')
Een inhoudelijke reactie geven zal wel te moeilijk voor je zijn?
  maandag 9 februari 2026 @ 07:48:14 #293
194233 Friday12
Originele kloon
pi_220042719
quote:
0s.gif Op maandag 9 februari 2026 07:47 schreef torentje het volgende:

[..]
Een inhoudelijke reactie geven zal wel te moeilijk voor je zijn?
Heb ik al vaak genoeg gedaan en je herhaalt letterlijk alleen geweldsmonopolie
pi_220042723
quote:
0s.gif Op maandag 9 februari 2026 07:48 schreef Friday12 het volgende:

[..]
Heb ik al vaak genoeg gedaan en je herhaalt letterlijk alleen geweldsmonopolie
Daar gaat het toch ook om in dit topic?
  maandag 9 februari 2026 @ 07:54:27 #295
194233 Friday12
Originele kloon
pi_220042746
quote:
0s.gif Op maandag 9 februari 2026 07:49 schreef torentje het volgende:

[..]
Daar gaat het toch ook om in dit topic?
Niet als je nooit iets anders zegt :')

En ook niet als je geen ander antwoord man geven dan geweldsmonopolie.

Er waren genoeg waarschuwing gegeven en het gedrag en de houding van beide dames was slecht te noemen. Deze dagen heeft ook iedereen messen bij zich. Dus als er dan eentje zij achter je aan loopt moet het gewoon oprotten.
pi_220042781
quote:
0s.gif Op maandag 9 februari 2026 07:54 schreef Friday12 het volgende:

[..]
Niet als je nooit iets anders zegt :')

En ook niet als je geen ander antwoord man geven dan geweldsmonopolie.

Er waren genoeg waarschuwing gegeven en het gedrag en de houding van beide dames was slecht te noemen. Deze dagen heeft ook iedereen messen bij zich. Dus als er dan eentje zij achter je aan loopt moet het gewoon oprotten.
Toch blijf ik erbij dat die politieagent onprofessioneel gehandeld heeft, dat is schadelijk voor het officiële gezag van het land.
  maandag 9 februari 2026 @ 08:05:07 #297
194233 Friday12
Originele kloon
pi_220042790
quote:
0s.gif Op maandag 9 februari 2026 08:03 schreef torentje het volgende:

[..]
Toch blijf ik erbij dat die politieagent onprofessioneel gehandeld heeft, dat is schadelijk voor het officiële gezag van het land.
Dus wat moet hij volgens jouw uitbundige kennis en ervaring in zulke situaties doen?
pi_220042808
quote:
0s.gif Op maandag 9 februari 2026 08:05 schreef Friday12 het volgende:

[..]
Dus wat moet hij volgens jouw uitbundige kennis en ervaring in zulke situaties doen?
Praten en op afstand houden met de wapenstok.
  maandag 9 februari 2026 @ 08:13:22 #299
194233 Friday12
Originele kloon
pi_220042829
quote:
0s.gif Op maandag 9 februari 2026 08:09 schreef torentje het volgende:

[..]
Praten en op afstand houden met de wapenstok.
En dan daar een tik mee krijgen. Tevens dit allemaal terwijl je zon aanstellende tokkie in bedwang moet houden waarvan je niet weet of deze wapens heeft?

Dit heeft hetzelfde domheid gehalte van waarom word er niet in een been geschoten ipv de borstkas.
pi_220043066
quote:
1s.gif Op maandag 9 februari 2026 08:13 schreef Friday12 het volgende:

[..]
En dan daar een tik mee krijgen. Tevens dit allemaal terwijl je zon aanstellende tokkie in bedwang moet houden waarvan je niet weet of deze wapens heeft?

Dit heeft hetzelfde domheid gehalte van waarom word er niet in een been geschoten ipv de borstkas.
Die politieagent was toch in het voordeel qua lengte en krachtsverschil? Hij ontspoorde dus bij het minste geringste is mijn conclusie.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')