Misschien kan die asiel aanvragen in Rusland.quote:Op donderdag 5 februari 2026 00:35 schreef Red_85 het volgende:
https://www.nu.nl/binnenl(...)-bij-arrestatie.html
Agent doet gewoon zn werk.
Bedankt he met die ophitserij. Pure intimidatie.
Hoop dat de bedreigers gepakt worden en goed te weten krijgen dat hun gedrag niet welkom is in ons land, het land van die agent.
Religie van de vrede, my ass.
Ideologie van de haat, die mo's deathcult.
Die agent is een held. Een hele grote held.
En die internethelden een stel gore laffaards
quote:Op woensdag 4 februari 2026 23:00 schreef SpaceOddity het volgende:
[..]
Er gaat zowat geen dag voorbij zonder een nieuwsbericht waarin mensen die noord afrikaanse / islamitische roots dragen (in-)direct negatief in het nieuws komen. Ik weet dit. Jij weet dit. En dus komen er topics. De ''kansloze oneliners'' zijn uitingen van frustratie die -ja inderdaad- consequent in elk topic terug komen, want; er zijn dus nagenoeg geen NWS topics die iets positiefs te melden hebben over deze groep.
Van ''jongeren'' die elkaar in de fik steken, een agent die met zn gezin onder moet duiken of van achter word neer gehoekt omdat ie een trouwstoet ''verstoort'' en het aso gedrag tegen autoriteiten in het algemeen, terreur dreiging, antisemitisme, taboes op scholen, eerwraak, kind ontvoeringen, kinderen die seksueel misbruikt worden, kinderen die genitaal verminkt worden, bedreigde homofiele/afvallige asielzoekers, meiden/vrouwen die lastig worden gevallen, mensen uberhaubt die lastig worden gevallen omdat ze daar toevallig lopen, het zeuren om islamitische dingen, het afdwingen van islamitische dingen tot het walgelijke huilen in slachtofferschap.
De lijst is inmiddels oneindig en word dus dagelijks aangevuld.
En dit blijft zo en zal ook alleen maar erger worden omdat er ook (teveel) lieden hier zijn die koste wat kost hier continu in de bres voor blijven springen. Politieke bestuurders die rapporten weg werken en laf bagatelliseren, politie die zo snel mogelijk buigen voor de islam in plaats van duidelijk stelling te nemen om een agent te steunen en de online trollen die in een hihaho jubel stemming zijn omdat het voor de verandering eens één keer geen een bepaalde ''jongere'' is die anderen aanrijd, of een meisje verkracht.
Ik heb niets tegen een persoon die uit deze roots cluster komt, ik walg wel van bepaalde culturele ideologisch gerelateerde zaken en zal mijn afkeer tegen deze ideologie die dit grotendeels veroorzaakt nooit onder stoelen of banken steken. Waar ik wel echt van kots, zijn deze figuren die denken dat ze juist dan bij die ene keer wanneer er geen sprake is van een negatief gerelateerd bericht over deze groep een punt denken te kunnen maken door dan die ene keer te gaan trollen.
Voor het laatste gedeelte heb ik getwijfeld of ik het er neer moet zetten. Ik doe het toch.
Ik heb daar geen respect voor, dan ben je voor mij slechts een zielige idioot, die er geen hol van snapt. En een irritante zielige idioot omdat íe blijkbaar wél mag trollen en waarbij zn domme troll oneliners zelfs nog worden geliked. Notabene door een fucking mod. Sorry, maar dit benoemen als ''terecht gehakt maken'' is voor mij dan ook echt compleet van de zotte.
Dus, mensen zijn boos omdat een hinderlijke persoon een trap krijgt van een agent en een ander gearresteerd wordt. Maar diezelfde mensen vinden het wel goed dat de agent en z'n gezin gedoxed en bedreigd worden? Okquote:Op donderdag 5 februari 2026 00:35 schreef Red_85 het volgende:
Hoop dat de bedreigers gepakt worden en goed te weten krijgen dat hun gedrag niet welkom is in ons land, het land van die agent.
Jep. Zo rollen leden van mo's deathcult.quote:Op donderdag 5 februari 2026 06:23 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dus, mensen zijn boos omdat een hinderlijke persoon een trap krijgt van een agent en een ander gearresteerd wordt. Maar diezelfde mensen vinden het wel goed dat de agent en z'n gezin gedoxed en bedreigd worden? Ok
En omdat jij gefrustreerd bent over de gang van zaken in de maatschappij en je er blijkbaar met argumenten niet uitkomt ga je zo vervelend mogelijk zijn? En dan mij een troll noemen?quote:Op woensdag 4 februari 2026 23:00 schreef SpaceOddity het volgende:
[..]
Er gaat zowat geen dag voorbij zonder een nieuwsbericht waarin mensen die noord afrikaanse / islamitische roots dragen (in-)direct negatief in het nieuws komen. Ik weet dit. Jij weet dit. En dus komen er topics. De ''kansloze oneliners'' zijn uitingen van frustratie die -ja inderdaad- consequent in elk topic terug komen, want; er zijn dus nagenoeg geen NWS topics die iets positiefs te melden hebben over deze groep.
Van ''jongeren'' die elkaar in de fik steken, een agent die met zn gezin onder moet duiken of van achter word neer gehoekt omdat ie een trouwstoet ''verstoort'' en het aso gedrag tegen autoriteiten in het algemeen, terreur dreiging, antisemitisme, taboes op scholen, eerwraak, kind ontvoeringen, kinderen die seksueel misbruikt worden, kinderen die genitaal verminkt worden, bedreigde homofiele/afvallige asielzoekers, meiden/vrouwen die lastig worden gevallen, mensen uberhaubt die lastig worden gevallen omdat ze daar toevallig lopen, het zeuren om islamitische dingen, het afdwingen van islamitische dingen tot het walgelijke huilen in slachtofferschap.
De lijst is inmiddels oneindig en word dus dagelijks aangevuld.
En dit blijft zo en zal ook alleen maar erger worden omdat er ook (teveel) lieden hier zijn die koste wat kost hier continu in de bres voor blijven springen. Politieke bestuurders die rapporten weg werken en laf bagatelliseren, politie die zo snel mogelijk buigen voor de islam in plaats van duidelijk stelling te nemen om een agent te steunen en de online trollen die in een hihaho jubel stemming zijn omdat het voor de verandering eens één keer geen een bepaalde ''jongere'' is die anderen aanrijd, of een meisje verkracht.
Ik heb niets tegen een persoon die uit deze roots cluster komt, ik walg wel van bepaalde culturele ideologisch gerelateerde zaken en zal mijn afkeer tegen deze ideologie die dit grotendeels veroorzaakt nooit onder stoelen of banken steken. Waar ik wel echt van kots, zijn deze figuren die denken dat ze juist dan bij die ene keer wanneer er geen sprake is van een negatief gerelateerd bericht over deze groep een punt denken te kunnen maken door dan die ene keer te gaan trollen.
Voor het laatste gedeelte heb ik getwijfeld of ik het er neer moet zetten. Ik doe het toch.
Ik heb daar geen respect voor, dan ben je voor mij slechts een zielige idioot, die er geen hol van snapt. En een irritante zielige idioot omdat íe blijkbaar wél mag trollen en waarbij zn domme troll oneliners zelfs nog worden geliked. Notabene door een fucking mod. Sorry, maar dit benoemen als ''terecht gehakt maken'' is voor mij dan ook echt compleet van de zotte.
Ja maar, Moslims zijn een beschermde mensensoort, hè! Het is strafbaar om die aan te pakken, ook voor agenten. (Mocht deze agent hiervoor veroordeeld worden.)quote:Op woensdag 4 februari 2026 19:53 schreef Joppiez het volgende:
[..]
Nog best actueel blijkbaar.
Ook wordt de agent met zijn gezin zo ernstig bedreigd dat ze nu zijn ondergedoken.
https://www.telegraaf.nl/(...)reigd/128920278.html
Maar dat had echt iedereen wel kunnen voorspellen dat dit zou gebeuren. Had die agent een of andere Jan (terecht) gemept, geen haan die er naar kraait. Maar het zijn nu twee opgefokte Moslima’s en ja daar moet je met je tengels vanaf blijven of anders mag je gerust dood gemaakt worden, en je gezin ook.
Typisch ook weer dat het muisstil is wat dit betreft. Blijkbaar accepteren we dit gewoon. Tof land.
Maar islamofobie is het echte probleem jongens.quote:Op donderdag 5 februari 2026 00:35 schreef Red_85 het volgende:
Dat is maar hoe je het bekijkt, de agent in kwestie schijnt ondergedoken te zitten als de berichtgeving correct is.quote:Op maandag 2 februari 2026 19:07 schreef MadJackthePirate het volgende:
Waarom staat dit in NWS? Er is hier toch niks aan de hand?
Iets meer als 75.000, wij hebben er meer als 5x keer zoveel.quote:Op maandag 2 februari 2026 19:46 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Sowieso heeft Duitsland niet zoveel Marokkanen.
Als we alle conflicten met geweld gaan oplossen, verliezen weldenkende jongeren toch hun verstand door de druk van domme krachten?quote:Op donderdag 5 februari 2026 11:12 schreef GobSmacked- het volgende:
Meer agenten zouden dit moeten doen. Wat een walgelijke figuren die vrouwen en wat een voorspelbare reactie van de moslim gemeenschap en de linkse blanke idioten.
Extreem tribalisme. Nederlanders kennen dat niet, daarvoor is Nederland bijzonder individualistisch. Wij betrekken fouten op onszelf, en corrigeren elkaar.quote:Op donderdag 5 februari 2026 11:27 schreef WheeledWarrior het volgende:
Nul zelfreflectie ook weer, dat zie je wel vaker in deze cultuur.
Terwijl Duitsland bijna 8 keer zo groot is als Nederland.quote:Op donderdag 5 februari 2026 11:26 schreef Hathor het volgende:
[..]
Iets meer als 75.000, wij hebben er meer als 5x keer zoveel.
Jij noemt winkeldiefstal een conflict? Apart.quote:Op donderdag 5 februari 2026 11:30 schreef torentje het volgende:
[..]
Als we alle conflicten met geweld gaan oplossen, verliezen weldenkende jongeren toch hun verstand door de druk van domme krachten?
Ze vergeten erbij te zeggen "....tegen moslims."quote:Op donderdag 5 februari 2026 12:04 schreef Tjoent het volgende:
Zou niet eens verbazingwekkend zijn als het zo gaat aflopen.
[ x ]
Duitsland huisvest nu bijzonder veel Syriërs. Dat gaat zich op termijn flink wreken.quote:Op donderdag 5 februari 2026 12:17 schreef Gia het volgende:
[..]
Terwijl Duitsland bijna 8 keer zo groot is als Nederland.
Maar goed, die hebben meer Turken. Had het liever andersom gehad. Heb van Turken vrij weinig last. Waaruit we de conclusie kunnen trekken dat het niet per se aan het geloof ligt, maar vooral ook aan de afkomst.
Is dat in verhouding tot het aantal Syriërs in Nederland?quote:Op donderdag 5 februari 2026 12:22 schreef Homey het volgende:
[..]
Duitsland huisvest nu bijzonder veel Syriërs. Dat gaat zich op termijn flink wreken.
Nee, gelukkig heb ik geen moslims in de familie als bewijsquote:Op maandag 2 februari 2026 19:46 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Erg vervelend trekje ja van hoop antisemitisme gillers, die zelf van toeten noch blazen weten
Relatief meer, maar ook Nederland huisvest veel Syriërs. Die komen nog elke week binnen.quote:Op donderdag 5 februari 2026 12:24 schreef Gia het volgende:
[..]
Is dat in verhouding tot het aantal Syriërs in Nederland?
Ze hebben er binnen een paar jaar een miljoen binnen gelaten.quote:Op donderdag 5 februari 2026 12:22 schreef Homey het volgende:
[..]
Duitsland huisvest nu bijzonder veel Syriërs. Dat gaat zich op termijn flink wreken.
Het gaat toch niet alleen om winkeldiefstal? In dit geval is meer aan de hand en dat slechts opgelost kan worden als men de domme krachten in een dwangbuis zet.quote:Op donderdag 5 februari 2026 12:18 schreef Gia het volgende:
[..]
Jij noemt winkeldiefstal een conflict? Apart.
Omgekeerd heeft het Midden-Oosten welgeteld nul Oekraïniers binnengelaten.quote:Op donderdag 5 februari 2026 12:56 schreef Hathor het volgende:
[..]
Ze hebben er binnen een paar jaar een miljoen binnen gelaten.
Recipe for disaster.
Het is te hopen dat ze Anne-Fleur en Floris te pakken kunnen krijgenquote:Op donderdag 5 februari 2026 22:39 schreef probeer het volgende:
Nav recentelijk nieuws over de bedreigingen aan zijn adres en dat van zijn gezin en daardoor hun onderduiken, betaamt het me om daar mijn complete walging en afkeer over uit te spreken. Dat kan en mag absoluut niet voorkomen, en dient uiterst hard en snel aangepakt en bestraft te worden. Hiermee begaan derden een veel groter onrecht dan plaatsvond in de initiële confrontatie.
Wat een aanfluiting die Janny Knol. Na een week van radiostilte is ze nu ineens 'woedend'. De korpsleiding heeft die agent gewoon voor de bus gegooid door meteen heel deugend een onderzoek in te stellen en geen enkele steun uit te spreken. Altijd maar dat moslims pleasen en de-escaleren. Die laffe houding is echt walgelijk.quote:Politie woedend na onderduiken agent om arrestatie in Utrecht: ’Zet zich elke dag in voor veilige samenleving’
Amsterdam - Korpschef Janny Knol van de Nationale Politie reageert verontwaardigd op het onderduiken van een agent van de politie Utrecht. Hij verblijft met zijn gezin al dagen op een onderduikadres na ernstige bedreigingen. De agent werd vorige week belaagd door twee moslimvrouwen, waarna hij een trap achterwaarts gaf en een van de vrouwen raakte. De beelden gingen heel Nederland door en veroorzaken al dagen voor maatschappelijke onrust.
’Een politieman en zijn gezin wonen tijdelijk elders, vanwege bedreigingen. Laat deze woorden even op je inwerken. Een politieman. Die zich elke dag inzet voor een veilige samenleving. Die mensen helpt. Een politieman, die ook echtgenoot en vader is. Wiens partner en kinderen elke dag weer hopen dat hij veilig thuiskomt. Een politieman, die wordt bedreigd, omdat mensen vinden dat hij iets verkeerd heeft gedaan. En hij is niet de enige,’ schrijft Knol in een verklaring aan De Telegraaf en op het intranet van de politie. Het statement wordt mede ondertekend door de directe baas van de agent, de Utrechtse politiechef Yvonne Hondema.
Beide politiebazen halen hard uit naar de bedreigers van de agent: ’Wat ook de uitkomst van het onderzoek is (a.s. maandag komt de uitslag, red.), de bedreigingen aan het adres van de betrokken politieman gaan alle perken te buiten. Kennelijk bevinden zich in ons land mensen die vinden dat zij het recht in eigen hand mogen nemen. Die er niet voor terugdeinzen om politiemensen te bedreigen. Of te belagen. Die menen dat zij privégegevens van politiemensen moeten verspreiden. Het is ontoelaatbaar en onverteerbaar. Wat je ook vindt van het optreden van politiemensen en andere mensen met een publieke taak, zo ga je niet met hen om. Zo gaan we in dit land niet met elkáár om.’
https://www.telegraaf.nl/(...)eving/129466038.html
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |