abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220007759
quote:
0s.gif Op donderdag 5 februari 2026 12:24 schreef Gia het volgende:

[..]
Is dat in verhouding tot het aantal Syriërs in Nederland?
Relatief meer, maar ook Nederland huisvest veel Syriërs. Die komen nog elke week binnen.
pi_220007805
quote:
0s.gif Op donderdag 5 februari 2026 12:22 schreef Homey het volgende:

[..]
Duitsland huisvest nu bijzonder veel Syriërs. Dat gaat zich op termijn flink wreken.
Ze hebben er binnen een paar jaar een miljoen binnen gelaten.

Recipe for disaster.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_220007839
quote:
0s.gif Op donderdag 5 februari 2026 12:18 schreef Gia het volgende:

[..]
Jij noemt winkeldiefstal een conflict? Apart.
Het gaat toch niet alleen om winkeldiefstal? In dit geval is meer aan de hand en dat slechts opgelost kan worden als men de domme krachten in een dwangbuis zet.
pi_220008574
quote:
0s.gif Op donderdag 5 februari 2026 12:56 schreef Hathor het volgende:

[..]
Ze hebben er binnen een paar jaar een miljoen binnen gelaten.

Recipe for disaster.
Omgekeerd heeft het Midden-Oosten welgeteld nul Oekraïniers binnengelaten.
pi_220011809
twitter
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_220011955
Ik was een van de mensen die eerder in deze reeks sterk mijn kritiek uitsprak; dat ik van mening was dat de handelingen van de agent incorrect waren, ongeacht het verachtelijke gedrag van die twee vrouwen. Dat hij daar te allen tijde boven diende te staan.

Nav recentelijk nieuws over de bedreigingen aan zijn adres en dat van zijn gezin en daardoor hun onderduiken, betaamt het me om daar mijn complete walging en afkeer over uit te spreken. Dat kan en mag absoluut niet voorkomen, en dient uiterst hard en snel aangepakt en bestraft te worden. Hiermee begaan derden een veel groter onrecht dan plaatsvond in de initiële confrontatie.

Ik ben nog steeds van mening dat hij op dat moment incorrect handelde. Maar de huidige reactie van enkelen daarop, is vele malen erger en serieuzer.

[ Bericht 0% gewijzigd door probeer op 05-02-2026 23:01:14 ]
"Pools are perfect for holding water"
pi_220012144
quote:
4s.gif Op donderdag 5 februari 2026 22:39 schreef probeer het volgende:
Nav recentelijk nieuws over de bedreigingen aan zijn adres en dat van zijn gezin en daardoor hun onderduiken, betaamt het me om daar mijn complete walging en afkeer over uit te spreken. Dat kan en mag absoluut niet voorkomen, en dient uiterst hard en snel aangepakt en bestraft te worden. Hiermee begaan derden een veel groter onrecht dan plaatsvond in de initiële confrontatie.
Het is te hopen dat ze Anne-Fleur en Floris te pakken kunnen krijgen :{
´ Just remember, there's a thin line between being a hero and being a memory´
pi_220012155
quote:
Politie woedend na onderduiken agent om arrestatie in Utrecht: ’Zet zich elke dag in voor veilige samenleving’

Amsterdam - Korpschef Janny Knol van de Nationale Politie reageert verontwaardigd op het onderduiken van een agent van de politie Utrecht. Hij verblijft met zijn gezin al dagen op een onderduikadres na ernstige bedreigingen. De agent werd vorige week belaagd door twee moslimvrouwen, waarna hij een trap achterwaarts gaf en een van de vrouwen raakte. De beelden gingen heel Nederland door en veroorzaken al dagen voor maatschappelijke onrust.

’Een politieman en zijn gezin wonen tijdelijk elders, vanwege bedreigingen. Laat deze woorden even op je inwerken. Een politieman. Die zich elke dag inzet voor een veilige samenleving. Die mensen helpt. Een politieman, die ook echtgenoot en vader is. Wiens partner en kinderen elke dag weer hopen dat hij veilig thuiskomt. Een politieman, die wordt bedreigd, omdat mensen vinden dat hij iets verkeerd heeft gedaan. En hij is niet de enige,’ schrijft Knol in een verklaring aan De Telegraaf en op het intranet van de politie. Het statement wordt mede ondertekend door de directe baas van de agent, de Utrechtse politiechef Yvonne Hondema.

Beide politiebazen halen hard uit naar de bedreigers van de agent: ’Wat ook de uitkomst van het onderzoek is (a.s. maandag komt de uitslag, red.), de bedreigingen aan het adres van de betrokken politieman gaan alle perken te buiten. Kennelijk bevinden zich in ons land mensen die vinden dat zij het recht in eigen hand mogen nemen. Die er niet voor terugdeinzen om politiemensen te bedreigen. Of te belagen. Die menen dat zij privégegevens van politiemensen moeten verspreiden. Het is ontoelaatbaar en onverteerbaar. Wat je ook vindt van het optreden van politiemensen en andere mensen met een publieke taak, zo ga je niet met hen om. Zo gaan we in dit land niet met elkáár om.’

https://www.telegraaf.nl/(...)eving/129466038.html
Wat een aanfluiting die Janny Knol. Na een week van radiostilte is ze nu ineens 'woedend'. De korpsleiding heeft die agent gewoon voor de bus gegooid door meteen heel deugend een onderzoek in te stellen en geen enkele steun uit te spreken. Altijd maar dat moslims pleasen en de-escaleren. Die laffe houding is echt walgelijk.
pi_220012162
Drie keer raden met welke reden dat filmpje op internet is gezet....
pi_220012169
Agent en gezin moet onderduiken :N

Hopelijk wordt het voor meer Nederlanders eindelijk duidelijk dat we feitelijk in oorlog zijn met de moslims.
pi_220012189
Nederland anno 2026: agenten durven geen moslims meer op te pakken want dan zijn ze hun leven niet zeker. Cabaretiers durven geen grappen te maken over de islam want dan zijn ze hun leven niet zeker. Politici en journalisten durven niet kritisch te zijn op de islam want dan zijn ze hun leven niet zeker.
pi_220012194
Nu zijn het ineens twee moslima's, ik dacht dat het gewoon Nederlanders waren... oh nee, wacht.
pi_220012196
quote:
0s.gif Op donderdag 5 februari 2026 13:03 schreef torentje het volgende:
In dit geval is meer aan de hand en dat slechts opgelost kan worden als men de domme krachten in een dwangbuis zet.
Moeten volgens jou de moslima's of de agent in een dwangbuis?
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_220012273
quote:
0s.gif Op donderdag 5 februari 2026 23:21 schreef Koortsdroom het volgende:
Agent en gezin moet onderduiken :N

Hopelijk wordt het voor meer Nederlanders eindelijk duidelijk dat we feitelijk in oorlog zijn met de moslims.
In oorlog zou ik niet zeggen. Maar op de Islam en bepaalde bevolkingsgroepen mag je gewoon geen kritiek hebben tenzij je ontzettend veel gezeik wil of erger. Ook de Politieleiding die nu maar eieren voor haar geld koos, anders gaan de Mocro and Islamo boys weer tientallen auto’s in de hens zetten en meer vervelende fratsen uithalen.

Jezelf lekker wegcijferen en deugen, daar willen we tenslotte wereldkampioen in blijven.
  vrijdag 6 februari 2026 @ 00:16:49 #65
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_220012294
Er zal binnenkort wel een debat over komen wellicht.

Wat een aanfluiting dit.

[ Bericht 75% gewijzigd door Tengano op 06-02-2026 00:23:05 ]
pi_220012434
Die agent is duidelijk een gestoorde racist, zoals er echt heel veel zijn onder politieagenten (is aangetoond), en moet echt gestraft worden. Als je als mannelijke agent vrouwen begint te trappen dan is er veel mis. Die galbak moet echt geschorst worden, als hij dat al niet is. Er is veel moslimhaat in nederland, maar helaas ook onder politiemensen. Daar moet nederland echt serieus iets aan gaan doen. Het begint een beetje op amerika te lijken. Als zwarte mens of als moslim word je vaak als verdacht gezien en harder aangepakt dan witte nederlanders.
pi_220012439
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 februari 2026 03:43 schreef Ilja2001 het volgende:
Die agent is duidelijk een gestoorde racist, zoals er echt heel veel zijn onder politieagenten (is aangetoond), en moet echt gestraft worden. Daar moet nederland echt serieus iets aan gaan doen.
Wie is dan Nederland? De weldenkende mensen kunnen niets doen door het pro-bedrijfsbeleid van rechtse partijen uit eigen land en de rechtse partijen uit andere landen.
  vrijdag 6 februari 2026 @ 06:13:59 #68
308523 the-eye
I'm a Live Wire
pi_220012553
quote:
Die agent is duidelijk een gestoorde racist, zoals er echt heel veel zijn onder politieagenten (is aangetoond), en moet echt gestraft worden. Als je als mannelijke agent vrouwen begint te trappen dan is er veel mis. Die galbak moet echt geschorst worden, als hij dat al niet is. Er is veel moslimhaat in nederland, maar helaas ook onder politiemensen. Daar moet nederland echt serieus iets aan gaan doen. Het begint een beetje op amerika te lijken. Als zwarte mens of als moslim word je vaak als verdacht gezien en harder aangepakt dan witte nederlanders.
geNOCide!!!
  vrijdag 6 februari 2026 @ 07:56:04 #69
194233 Friday12
Originele kloon
pi_220012807
quote:
Jij bent echt tering dom (is aangetoond). Als je aangehouden word en dit is je reactie ben je fout bezig. Als je dan als niet arrestant er achter aan gaat lopen en moeilijk doen ben je ook fout en dom bezig.

Om alles meteen op racisme te gooien is nog ern teken van tering dom zijn en eigenlijk gewoon zielig. Maar zoals ik eerder zei is dat natuurlijk makkelijk he om in die slachtoffer rol te kruipen.
  vrijdag 6 februari 2026 @ 08:07:55 #70
194233 Friday12
Originele kloon
pi_220012861
quote:
4s.gif Op woensdag 4 februari 2026 23:00 schreef SpaceOddity het volgende:

[..]
Er gaat zowat geen dag voorbij zonder een nieuwsbericht waarin mensen die noord afrikaanse / islamitische roots dragen (in-)direct negatief in het nieuws komen. Ik weet dit. Jij weet dit. En dus komen er topics. De ''kansloze oneliners'' zijn uitingen van frustratie die -ja inderdaad- consequent in elk topic terug komen, want; er zijn dus nagenoeg geen NWS topics die iets positiefs te melden hebben over deze groep.

Van ''jongeren'' die elkaar in de fik steken, een agent die met zn gezin onder moet duiken of van achter word neer gehoekt omdat ie een trouwstoet ''verstoort'' en het aso gedrag tegen autoriteiten in het algemeen, terreur dreiging, antisemitisme, taboes op scholen, eerwraak, kind ontvoeringen, kinderen die seksueel misbruikt worden, kinderen die genitaal verminkt worden, bedreigde homofiele/afvallige asielzoekers, meiden/vrouwen die lastig worden gevallen, mensen uberhaubt die lastig worden gevallen omdat ze daar toevallig lopen, het zeuren om islamitische dingen, het afdwingen van islamitische dingen tot het walgelijke huilen in slachtofferschap.

De lijst is inmiddels oneindig en word dus dagelijks aangevuld.

En dit blijft zo en zal ook alleen maar erger worden omdat er ook (teveel) lieden hier zijn die koste wat kost hier continu in de bres voor blijven springen. Politieke bestuurders die rapporten weg werken en laf bagatelliseren, politie die zo snel mogelijk buigen voor de islam in plaats van duidelijk stelling te nemen om een agent te steunen en de online trollen die in een hihaho jubel stemming zijn omdat het voor de verandering eens één keer geen een bepaalde ''jongere'' is die anderen aanrijd, of een meisje verkracht.

Ik heb niets tegen een persoon die uit deze roots cluster komt, ik walg wel van bepaalde culturele ideologisch gerelateerde zaken en zal mijn afkeer tegen deze ideologie die dit grotendeels veroorzaakt nooit onder stoelen of banken steken. Waar ik wel echt van kots, zijn deze figuren die denken dat ze juist dan bij die ene keer wanneer er geen sprake is van een negatief gerelateerd bericht over deze groep een punt denken te kunnen maken door dan die ene keer te gaan trollen.

Voor het laatste gedeelte heb ik getwijfeld of ik het er neer moet zetten. Ik doe het toch.

Ik heb daar geen respect voor, dan ben je voor mij slechts een zielige idioot, die er geen hol van snapt. En een irritante zielige idioot omdat íe blijkbaar wél mag trollen en waarbij zn domme troll oneliners zelfs nog worden geliked. Notabene door een fucking mod. Sorry, maar dit benoemen als ''terecht gehakt maken'' is voor mij dan ook echt compleet van de zotte.
Goese aanvulling op mijn reactie van hierboven op een andere post. En dan janken over moslim haat/racisme he :')
  vrijdag 6 februari 2026 @ 09:21:01 #71
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_220013405
Als ik het filmpje zo zie was ze de agent aan het beledigen.
Beldigen van een agent in functie is strafbaar, en ze krijgt een shopje en zo te zien niet eens hard.
Wees blij dat ze een schopje krijgt en geen proces verbaal
https://strafrechtzaken.n(...)mbtenaar-art-266-sr/
I am the hope of the universe. I am the answer to all living things that cry out for help.I am the protector of the innocent. I am the Light in the darkness. I am truth. Ally to good! Nightmare to you!
  vrijdag 6 februari 2026 @ 09:23:41 #72
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_220013458
Gewoon kansloze figuren die het verdienen om een keer aangepakt te worden.
  vrijdag 6 februari 2026 @ 09:28:24 #73
194233 Friday12
Originele kloon
pi_220013506
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 februari 2026 09:21 schreef theguyver het volgende:
Als ik het filmpje zo zie was ze de agent aan het beledigen.
Beldigen van een agent in functie is strafbaar, en ze krijgt een shopje en zo te zien niet eens hard.
Wees blij dat ze een schopje krijgt en geen proces verbaal
https://strafrechtzaken.n(...)mbtenaar-art-266-sr/
Wees blij dat het geen wapenstok was :')
pi_220013660
quote:
Ja?
Bewijs dat eens dan.

Daarbij zijn "NLers" met een migratieachtergrond vaker betrokken bij misdaden dan hun blanke tegenhanger...
pi_220013666
quote:
0s.gif Op donderdag 5 februari 2026 23:26 schreef RotatoR het volgende:
Nederland anno 2026: agenten durven geen moslims meer op te pakken want dan zijn ze hun leven niet zeker. Cabaretiers durven geen grappen te maken over de islam want dan zijn ze hun leven niet zeker. Politici en journalisten durven niet kritisch te zijn op de islam want dan zijn ze hun leven niet zeker.
Deze post verklaart wel in een notendop wat er mis is in NL...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')