abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 2 februari 2026 @ 14:21:03 #1
477768 TweedeKlum
Raheem the Dream
pi_219984950
twitter

quote:
Politie Utrecht onderzoekt geweld van agent tegen twee vrouwen
De politie laat een incident in Utrecht onderzoeken waarbij een agent geweld gebruikt. Het incident was maandag bij winkelcentrum Hoog Catharijne. Filmpjes ervan, waarop twee vrouwen door een agent worden geschopt en geslagen, werden daarna online gedeeld. De politie besloot daarop te reageren.

In een van de video's die op sociale media circuleert, is te zien hoe een gesluierde vrouw na een woordenwisseling wordt meegenomen door een agent met een wapenstok in zijn hand. Een tweede vrouw loopt er dicht achteraan met een telefoon in haar handen, waarna de politieman zich half omdraait en de vrouw een schop geeft.

De vrouw die wordt meegenomen door de agent rukt zich daarop los, waarbij ze lijkt uit te halen naar de agent. Hij lijkt de vrouw daarop te raken met zijn wapenstok. In een andere video vanuit een andere hoek is te zien dat wanneer de vrouw daarna door de agent wordt meegenomen naar een politiewagen, hij haar slaat met de wapenstok.

De vrouw is aangehouden voor belediging. De politie meldt dat het gaat om een vrouw van 23 uit De Koog.

Vragen over racisme
"Wij realiseren ons dat deze beelden heftig zijn en vragen oproepen over onder meer racisme", zegt een politiewoordvoerder. De signalen worden serieus genomen: "We gaan er onderzoek naar doen, waarbij ook de camerabeelden worden bekeken."

Volgens de politie ging aan het politiegeweld een incident vooraf waarbij een groep van ongeveer 20 mensen betrokken was. "Eén van de betrokken politiemedewerkers werd door de vrouw uitgescholden en beledigd", zegt de politie.

Een 39-jarige man uit Rotterdam wilde volgens de politie de aanhouding voorkomen en beledigde de agent ook. Hij is aangehouden voor belediging en belemmering.
https://nos.nl/artikel/26(...)t-tegen-twee-vrouwen
twitter

twitter
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
pi_219986500
Nvm

[ Bericht 52% gewijzigd door Satan_Guardian_Angel op 02-02-2026 18:13:37 ]
pi_219986750
_O- Marokkanen met Joden vergelijken. De stereoypen zijn van die beide groepen zijn precies tegenovergesteld. Waar de een "te" succesvol waren, veel invloed, kennis, geld, hooggeschoold en jaloersmakend was en de zondebok voor een arme bevolking.. daar onderscheidt de ander zich in overlast, criminaliteit, werkeloosheid, schooluitval..

Gedroegen ze zich maar wat meer als joden, dan waren een boel discussies overbodig.

[ Bericht 0% gewijzigd door TwenteFC op 02-02-2026 18:37:39 ]
pi_219987143
quote:
19s.gif Op maandag 2 februari 2026 18:13 schreef TwenteFC het volgende:
Waar de een "te" succesvol waren, veel invloed, kennis, geld, hooggeschoold en jaloersmakend was en de zondebok voor een arme bevolking..
Dit is niet de oorsprong van antisemitisme.

En hoe gedragen `joden' zich precies?
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
pi_219987163
Waarom staat dit in NWS? Er is hier toch niks aan de hand?
  maandag 2 februari 2026 @ 19:18:39 #6
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_219987260
quote:
_O- Marokkanen met Joden vergelijken. De stereoypen zijn van die beide groepen zijn precies tegenovergesteld. Waar de een "te" succesvol waren, veel invloed, kennis, geld, hooggeschoold en jaloersmakend was en de zondebok voor een arme bevolking.. daar onderscheidt de ander zich in overlast, criminaliteit, werkeloosheid, schooluitval..

Gedroegen ze zich maar wat meer als joden, dan waren een boel discussies overbodig.
Dat was ook een veel gehoorde klacht over Joden, hoor.
Je zit een beetje in het stereotype van de rijke, succesvolle Jood als standaard terwijl de trieste realiteit is dat een groot deel van hen in abjecte armoede onderaan (buiten...) de samenleving bengelde met alle problematiek tot gevolg.

Verder ben ik het totaal niet eens met de typering van Marokkanen/moslims als de nieuwe Joden, al was het maar om het bovengemiddeld aanwezige antisemitisme onder die bevolkingsgroepen zelf, maar even om dit recht te zetten.
pi_219987562
quote:
0s.gif Op maandag 2 februari 2026 19:18 schreef Qarrad het volgende:

[..]
maar even om dit recht te zetten.
Erg vervelend trekje ja van hoop antisemitisme gillers, die zelf van toeten noch blazen weten
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
pi_219987564
quote:

Sowieso heeft Duitsland niet zoveel Marokkanen.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
  maandag 2 februari 2026 @ 20:04:53 #9
319685 Mubassie
Hallo kindertjes
pi_219987799
quote:
0s.gif Op maandag 2 februari 2026 19:18 schreef Qarrad het volgende:

[..]
Dat was ook een veel gehoorde klacht over Joden, hoor.
Je zit een beetje in het stereotype van de rijke, succesvolle Jood als standaard terwijl de trieste realiteit is dat een groot deel van hen in abjecte armoede onderaan (buiten...) de samenleving bengelde met alle problematiek tot gevolg.
Er waren er inderdaad veel arm, maar dat had ook vooral te maken met stigmatisering en uitsluiting.

[ Bericht % gewijzigd door Straatcommando. op 02-02-2026 21:00:01 ]
pi_219988382
Gaat het hier nog steeds over? Lijkt wel of deze agent de nieuwe Brenton Tarrant is :')
  maandag 2 februari 2026 @ 21:02:56 #11
319685 Mubassie
Hallo kindertjes
pi_219988393
Kan een mod hier uitleggen waarom er doodnormale posts verwijderd worden?
  Forum Admin maandag 2 februari 2026 @ 21:06:53 #12
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_219988426
quote:
1s.gif Op maandag 2 februari 2026 21:02 schreef Mubassie het volgende:
Kan een mod hier uitleggen waarom er doodnormale posts verwijderd worden?
Foutje, jouw je post staat er weer
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
  maandag 2 februari 2026 @ 21:09:04 #13
319685 Mubassie
Hallo kindertjes
pi_219988439
quote:
0s.gif Op maandag 2 februari 2026 21:06 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]
Foutje, jouw je post staat er weer
O+
pi_220003393
quote:
Agent van uit de hand gelopen arrestatie met zijn gezin ondergedoken: diender wordt ernstig bedreigd
Een politieman uit Utrecht zit al dagen ondergedoken met zijn gezin. Hij wordt ernstig bedreigd na een uit de hand gelopen arrestatie van twee moslimvrouwen. De agent wordt ervan beschuldigd dat een achterwaartse trap tegen een van de vrouwen te gewelddadig was.

Volgens de politie was na het massaal delen van de beelden sprake van doxing, ofwel het opzettelijk delen van privégegevens van de agent op internet. De bedreigingen werden daarna zo hevig dat de politieman om veiligheidsredenen moest onderduiken.
https://www.telegraaf.nl/(...)reigd/128920278.html
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_220003427
quote:
0s.gif Op woensdag 4 februari 2026 19:22 schreef voetbalmanager2 het volgende:
De bedreigingen werden daarna zo hevig dat de politieman om veiligheidsredenen moest onderduiken.
Hoe heeft het toch tot zover kunnen komen.

Ow wacht, onze Buitendam kan ons meer vertellen;
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 januari 2026 16:17 schreef Buitendam het volgende:
Is koeltoer
quote:
Religie van Vrede
quote:
Kopje thee en foei!
Wederom bedankt Buitendam. _O_
  Forum Admin woensdag 4 februari 2026 @ 19:35:31 #16
pi_220003491
quote:
4s.gif Op woensdag 4 februari 2026 19:27 schreef SpaceOddity het volgende:

[..]
Hoe heeft het toch tot zover kunnen komen.

Ow wacht, onze Buitendam kan ons meer vertellen;
[..]
[..]
[..]
Wederom bedankt Buitendam. _O_
Hij maakt terecht gehakt van die kansloze oneliners die consequent in elk topic dat ook maar enigszins over islam of moslims gaat gepost worden.
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
pi_220003655
quote:
0s.gif Op maandag 2 februari 2026 21:02 schreef Koortsdroom het volgende:
Gaat het hier nog steeds over? Lijkt wel of deze agent de nieuwe Brenton Tarrant is :')
Nog best actueel blijkbaar.

Ook wordt de agent met zijn gezin zo ernstig bedreigd dat ze nu zijn ondergedoken.

Maar dat had echt iedereen wel kunnen voorspellen dat dit zou gebeuren. Had die agent een of andere Jan (terecht) gemept, geen haan die er naar kraait. Maar het zijn nu twee opgefokte Moslima’s en ja daar moet je met je tengels vanaf blijven of anders mag je gerust dood gemaakt worden, en je gezin ook.

Typisch ook weer dat het muisstil is wat dit betreft. Blijkbaar accepteren we dit gewoon. Tof land.
pi_220003714
quote:
1s.gif Op woensdag 4 februari 2026 19:53 schreef Joppiez het volgende:

[..]
Nog best actueel blijkbaar.

Ook wordt de agent met zijn gezin zo ernstig bedreigd dat ze nu zijn ondergedoken.

Maar dat had echt iedereen wel kunnen voorspellen dat dit zou gebeuren. Had die agent een of andere Jan (terecht) gemept, geen haan die er naar kraait. Maar het zijn nu twee opgefokte Moslima’s en ja daar moet je met je tengels vanaf blijven of anders mag je gerust dood gemaakt worden, en je gezin ook.

Typisch ook weer dat het muisstil is wat dit betreft. Blijkbaar accepteren we dit gewoon. Tof land.
Toen het net was gebeurd en er een filmpje naar buiten kwam, toen reageerde de politie direct met een bericht dat dit gedrag niet hoorde bij de politie en dat er een onderzoek gestart was naar de vraag of de agent strafbare feiten gepleegd had. Toen diezelfde dag nog de gegevens van de agent gedoxt werd was het stil vanuit de politie.

En nu blijkt dat zowel de agent als zijn familie al dagenlang ondergedoken zijn op een schuiladres vanwege ernstige bedreigingen is het ook stil.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_220003879
quote:
Agent van uit de hand gelopen arrestatie in Utrecht met zijn gezin ondergedoken: diender wordt ernstig bedreigd

Utrecht - Een politieman uit Utrecht zit al dagen ondergedoken met zijn gezin. Hij wordt ernstig bedreigd na een uit de hand gelopen arrestatie van twee moslimvrouwen. De agent wordt ervan beschuldigd dat een achterwaartse trap tegen een van de vrouwen te gewelddadig was.

De beelden van het incident gingen heel Nederland door. Te zien is hoe de politieman probeerde een gesluierde vrouw te arresteren. Een tweede moslima filmde het tafereel en werd door de politieman achterwaarts geschopt.

Volgens de politie was na het massaal delen van de beelden sprake van doxing, ofwel het opzettelijk delen van privégegevens van de agent op internet. De bedreigingen werden daarna zo hevig dat de politieman om veiligheidsredenen moest onderduiken.

Onderzoek naar arrestatie Utrecht door toetsingscommissie

Het incident wordt onderzocht door een toetsingscommissie, die uiterlijk maandag tekst en uitleg verschaft over hoe het handelen van de agent wordt beoordeeld. De twee vrouwen worden verdacht van belediging en wederspannigheid.

Beide vrouwen hebben op hun beurt aangifte gedaan wegens mishandeling en schending van de ambtsinstructie. Hun advocaat, Anis Boumanjal, zegt dat de agent disproportioneel geweld gebruikte en dat er racistische opmerkingen zouden zijn gemaakt.

’Irritatiegrens was waarschijnlijk bereikt’

Oud‑brigadier Frank Lenting, jarenlang actief in Amsterdamse probleemwijken en tegenwoordig werkzaam in internationale politieoperaties, herkent de druk waaronder agenten werken. „Het is vandaag de dag niet makkelijk om agent te zijn”, vertelde hij aan De Telegraaf naar aanleiding van de beelden.

Dat het incident meteen wordt gelinkt aan discriminatie omdat de vrouwen gesluierd zijn, vindt hij onzin. „Dat is puur gelul.”

Volgens Lenting hoort het bij het vak dat agenten soms in een fractie van een seconde moeten handelen. „Iedereen geeft weleens een klap waarvan je achteraf denkt: misschien niet handig met al die camera’s. Maar ik weet niet wat er daarvoor is gebeurd. Zijn irritatiegrens was waarschijnlijk al bereikt.”
  woensdag 4 februari 2026 @ 20:31:17 #20
365087 RamboDirk
Queers 4 Palestine!
pi_220003927
Teken maar eens een cartoon van Mohammed.

Er komen er wekelijks nog 800 van binnen, wat een feest (y)
pi_220004029
quote:
Beide vrouwen hebben op hun beurt aangifte gedaan wegens mishandeling en schending van de ambtsinstructie. Hun advocaat, Anis Boumanjal, zegt dat de agent disproportioneel geweld gebruikte en dat er racistische opmerkingen zouden zijn gemaakt.
Ja hoor, daar is ie weerrrr...
De racismekaart... :')
  woensdag 4 februari 2026 @ 20:55:16 #22
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_220004086
quote:
0s.gif Op woensdag 4 februari 2026 20:31 schreef RamboDirk het volgende:

#HeadingForDestruction
  woensdag 4 februari 2026 @ 21:10:09 #23
319685 Mubassie
Hallo kindertjes
pi_220004183
quote:
0s.gif Op woensdag 4 februari 2026 20:31 schreef RamboDirk het volgende:

Het kwaad naar alles wat geen moslim is. Ziek word ik van islam.
  woensdag 4 februari 2026 @ 21:21:35 #24
402274 Cruzinats
we were kings, and such
pi_220004272
quote:
0s.gif Op woensdag 4 februari 2026 19:35 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]
Hij maakt terecht gehakt van die kansloze oneliners die consequent in elk topic dat ook maar enigszins over islam of moslims gaat gepost worden.
Tuurlijk, puur toeval dat de gehele ‘ummah’ in Nederland zich verenigt om de politieagent in kwestie eens flink te bedreigen en thuis op te zoeken.

Ik kan talloze voorbeelden aanhalen waarin men dit in het verleden ook heeft gedaan zodra er ook maar het vermoeden bestond dat een moslim onrecht werd aangedaan. Ze hebben nul respect voor onze rechtsstaat. Ik ken gebruiker Buitendam verder niet, maar als ik zijn post lees, krijg ik toch sterk het vermoeden dat hij de persoon op zijn profielfoto is. Wat een domheid straalt daarvan af.
  woensdag 4 februari 2026 @ 21:33:04 #25
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_220004369
Lagen er ook vooringevulde aangifteformulieren klaar?
  woensdag 4 februari 2026 @ 21:37:38 #26
182233 thedeedster
IWAB: Ik Weet Alles Beter...
pi_220004410
quote:
0s.gif Op woensdag 4 februari 2026 19:22 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

Nou, tijd om eens te gaan handhaven. Dit is allemaal strafbaar, dus stel eens een daad, geachte hermandad.
Als mijn post niet duidelijk is, moet je misschien even je sarcasmeradar aanzetten.
  Forum Admin woensdag 4 februari 2026 @ 21:41:01 #27
pi_220004430
quote:
4s.gif Op woensdag 4 februari 2026 21:21 schreef Cruzinats het volgende:

[..]
Tuurlijk, puur toeval dat de gehele ‘ummah’ in Nederland zich verenigt om de politieagent in kwestie eens flink te bedreigen en thuis op te zoeken.

Ik kan talloze voorbeelden aanhalen waarin men dit in het verleden ook heeft gedaan zodra er ook maar het vermoeden bestond dat een moslim onrecht werd aangedaan. Ze hebben nul respect voor onze rechtsstaat. Ik ken gebruiker Buitendam verder niet, maar als ik zijn post lees, krijg ik toch sterk het vermoeden dat hij de persoon op zijn profielfoto is. Wat een domheid straalt daarvan af.
Geen idee wat de rest van dat verhaal te maken heeft met mijn opmerking over de oneliners die in elk topic (zelfs als het niet eens correct is) worden gedropt.
  Forum Admin woensdag 4 februari 2026 @ 21:41:27 #28
pi_220004433
Ook erg chique om iemand op basis van zijn ui af te branden. :')
pi_220004812
quote:
0s.gif Op woensdag 4 februari 2026 19:35 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]
Er gaat zowat geen dag voorbij zonder een nieuwsbericht waarin mensen die noord afrikaanse / islamitische roots dragen (in-)direct negatief in het nieuws komen. Ik weet dit. Jij weet dit. En dus komen er topics. De ''kansloze oneliners'' zijn uitingen van frustratie die -ja inderdaad- consequent in elk topic terug komen, want; er zijn dus nagenoeg geen NWS topics die iets positiefs te melden hebben over deze groep.

Van ''jongeren'' die elkaar in de fik steken, een agent die met zn gezin onder moet duiken of van achter word neer gehoekt omdat ie een trouwstoet ''verstoort'' en het aso gedrag tegen autoriteiten in het algemeen, terreur dreiging, antisemitisme, taboes op scholen, eerwraak, kind ontvoeringen, kinderen die seksueel misbruikt worden, kinderen die genitaal verminkt worden, bedreigde homofiele/afvallige asielzoekers, meiden/vrouwen die lastig worden gevallen, mensen uberhaubt die lastig worden gevallen omdat ze daar toevallig lopen, het zeuren om islamitische dingen, het afdwingen van islamitische dingen tot het walgelijke huilen in slachtofferschap.

De lijst is inmiddels oneindig en word dus dagelijks aangevuld.

En dit blijft zo en zal ook alleen maar erger worden omdat er ook (teveel) lieden hier zijn die koste wat kost hier continu in de bres voor blijven springen. Politieke bestuurders die rapporten weg werken en laf bagatelliseren, politie die zo snel mogelijk buigen voor de islam in plaats van duidelijk stelling te nemen om een agent te steunen en de online trollen die in een hihaho jubel stemming zijn omdat het voor de verandering eens één keer geen een bepaalde ''jongere'' is die anderen aanrijd, of een meisje verkracht.

Ik heb niets tegen een persoon die uit deze roots cluster komt, ik walg wel van bepaalde culturele ideologisch gerelateerde zaken en zal mijn afkeer tegen deze ideologie die dit grotendeels veroorzaakt nooit onder stoelen of banken steken. Waar ik wel echt van kots, zijn deze figuren die denken dat ze juist dan bij die ene keer wanneer er geen sprake is van een negatief gerelateerd bericht over deze groep een punt denken te kunnen maken door dan die ene keer te gaan trollen.

Voor het laatste gedeelte heb ik getwijfeld of ik het er neer moet zetten. Ik doe het toch.

Ik heb daar geen respect voor, dan ben je voor mij slechts een zielige idioot, die er geen hol van snapt. En een irritante zielige idioot omdat íe blijkbaar wél mag trollen en waarbij zn domme troll oneliners zelfs nog worden geliked. Notabene door een fucking mod. Sorry, maar dit benoemen als ''terecht gehakt maken'' is voor mij dan ook echt compleet van de zotte.
pi_220005015
https://www.nu.nl/binnenl(...)-bij-arrestatie.html

Agent doet gewoon zn werk.
Bedankt he met die ophitserij. Pure intimidatie.

Hoop dat de bedreigers gepakt worden en goed te weten krijgen dat hun gedrag niet welkom is in ons land, het land van die agent.

Religie van de vrede, my ass. :')
Ideologie van de haat, die mo's deathcult.

Die agent is een held. Een hele grote held.
En die internethelden een stel gore laffaards
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')