Tot je in een drukke straat staat en je zo een mes tussen je ribben kan krijgt.quote:Op zaterdag 7 februari 2026 06:37 schreef torentje het volgende:
[..]
Ik voel me niet geprovoceerd door een zwakkere en kleinere gelovige omdat ik die gemakkelijk hebben kan en ontspoor dus niet zo snel als die politieagent.
Nee, want zelfinzicht ontbreekt compleet bij dat soort. Het is altijd de schuld van een ander en zitten altijd in de slachtofferrol omdat ze weten dat je darmee goed scoort in de woke k.. land. Dat zie je hier ook weer, de focus ligt compleet op de actie van de agent (een trap tegen de tas, nou, nou, poeh, poeh), wat daar allemaal aan vooraf gaat en dat het altijd 1 grote teringzooi is op die plekken daar hoor je ze niet over. Dat hier uberhaupt zo veel aandacht aan wordt besteed is al absurd genoeg!!!!quote:Op zaterdag 7 februari 2026 04:56 schreef ColorCartridge het volgende:
[..]
Geldt dat andersom dan ook, als jouw Noord-Afrikaanse soort weer eens de politie aan het aanvallen is bijv. zoals tijdens afgelopen jaarwisseling, of komt het dan niet zo goed uit?
Je bent zeker vergeten dat die man en zijn gezin zwaar bedreigd worden dus zo soepel zal dat niet gaan 👎quote:Op zaterdag 7 februari 2026 09:40 schreef Mubassie het volgende:
Afijn, onderzoek afgerond. Politieagent krijgt een gesprekje, niets aan de hand dus.
Hopelijk kan hij snel en veilig weer aan de slag.
Gesprekje voor de bühne. Ik hoop wel dat hij iemand mee neemt, or, advocaat ofso.quote:Op zaterdag 7 februari 2026 09:40 schreef Mubassie het volgende:
Afijn, onderzoek afgerond. Politieagent krijgt een gesprekje, niets aan de hand dus.
Hopelijk kan hij snel en veilig weer aan de slag.
Want er mag nog wel harder opgetreden worden tegen bepaalde delen van 'onze' maatschappijquote:Op vrijdag 6 februari 2026 14:47 schreef RotatoR het volgende:
[ x ]
We hebben een islamitisch cultuurprobleem.
Nog een kern van de islam. Het is altijd de schuld van een ander. Volgens mij is dat zelfs uitgelegd in een podcast interview van de meiden van halal.quote:Op zaterdag 7 februari 2026 09:35 schreef matspontius het volgende:
[..]
Nee, want zelfinzicht ontbreekt compleet bij dat soort. Het is altijd de schuld van een ander en zitten altijd in de slachtofferrol omdat ze weten dat je darmee goed scoort in de woke k.. land. Dat zie je hier ook weer, de focus ligt compleet op de actie van de agent (een trap tegen de tas, nou, nou, poeh, poeh), wat daar allemaal aan vooraf gaat en dat het altijd 1 grote teringzooi is op die plekken daar hoor je ze niet over. Dat hier uberhaupt zo veel aandacht aan wordt besteed is al absurd genoeg!!!!
Vandaar zeg ik ook, hopelijk kan hij snel en veilig weer aan de slag.quote:Op zaterdag 7 februari 2026 09:51 schreef matspontius het volgende:
[..]
Je bent zeker vergeten dat die man en zijn gezin zwaar bedreigd worden dus zo soepel zal dat niet gaan 👎
Welnee, anders had je daar wel over gehoord op de socials. Raciiiiiiiiisme en zo.quote:Op zaterdag 7 februari 2026 10:25 schreef Mubassie het volgende:
[..]
Vandaar zeg ik ook, hopelijk kan hij snel en veilig weer aan de slag.
Hebben ze die doxingmoslim al opgepakt trouwens?
In dat filmpje van rolator paar posts eerder, zie je er een paar volgens mij.quote:Op zaterdag 7 februari 2026 10:25 schreef Mubassie het volgende:
[..]
Vandaar zeg ik ook, hopelijk kan hij snel en veilig weer aan de slag.
Hebben ze die doxingmoslim al opgepakt trouwens?
Die vent is gewoon bekend bij de autoriteiten, wat vreemd dat daar niets mee gedaan wordt.quote:Op zaterdag 7 februari 2026 10:33 schreef Hathor het volgende:
[..]
Welnee, anders had je daar wel over gehoord op de socials. Raciiiiiiiiisme en zo.
Als hij inderdaad diegene is die de agent zijn naam en adres op het internet heeft gedeeld dan is dat zeker een strafbaar feit. Het is sowieso al een twijfelachtig figuur want hij schijnt connecties te hebben met veroordeelde terroristen.quote:Op zaterdag 7 februari 2026 11:19 schreef Mubassie het volgende:
[..]
Die vent is gewoon bekend bij de autoriteiten, wat vreemd dat daar niets mee gedaan wordt.
Zoals ik al zei - deze modelburgers zijn in dit k.. woke land onschendbaar. De agent, die gewoon zijn werk doet en waarschijnlijk helemaal klaar was met dat f..... k.. gedrag van dat volk, die moet keihard aangepakt worden!! Bedreigen mag ook. De gutmensch staat erbij en ziet dat het goed is.quote:Op zaterdag 7 februari 2026 11:19 schreef Mubassie het volgende:
[..]
Die vent is gewoon bekend bij de autoriteiten, wat vreemd dat daar niets mee gedaan wordt.
Beschermde mensensoort.quote:Op zaterdag 7 februari 2026 11:24 schreef matspontius het volgende:
[..]
Zoals ik al zei - deze modelburgers zijn in dit k.. woke land onschendbaar. De agent, die gewoon zijn werk doet en waarschijnlijk helemaal klaar was met dat f..... k.. gedrag van dat volk, die moet keihard aangepakt worden!! Bedreigen mag ook. De gutmensch staat erbij en ziet dat het goed is.
Het aanpakken van het grootste tuig, de leden van de gewelddadigste cult ter wereld? Ja, daar ben ik voor, elke dag, de hele dagquote:Op zaterdag 7 februari 2026 11:27 schreef Koortsdroom het volgende:
Zouden er nou nooit Nederlanders zijn die bij het tandenpoetsen zichzelf in de spiegel aankijken en dat dan door hun hoofd flitst:
"Hier heb ik voor gestemd"
En dat ze dan verder gaan met hun dag?
Oh wacht daar denken ze niet over na. Straks weer Netflix slop kijken, woehoe..!
Nee hoor, dit is een cultureel iets. Er staat nergens in een Hadith of de Koran dat het altijd de schuld van een ander isquote:Op zaterdag 7 februari 2026 10:01 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Nog een kern van de islam. Het is altijd de schuld van een ander. Volgens mij is dat zelfs uitgelegd in een podcast interview van de meiden van halal.
'Je wordt zo opgevoed dst als je je stoot aan een tafel, het niet de de schuld is van jezelf daf jij er tegenaan loopt, maar van de tafel dat die er staat'.
Secularisatie zet overal door en dus ook binnen de islam, en gelukkig maar.quote:Op zaterdag 7 februari 2026 11:54 schreef Koortsdroom het volgende:
Het spijtige van deze situatie is dat niemand wint.
Wij zijn straks ons land kwijt.
En als de moslims gewonnen hebben, slaan ze elkaar de hersens in.
Want tsja, islam.
Niemand wint.
Eigenlijk best wel treurig
Ik denk dat er nog wel een paar keer een schokeffect nodig is bij al die vrije geesten die het prima vinden om langs de zijlijn toe te kijken hoe er complete gemeenschappen onder de knoet verdwijnen van de volgende zuil.quote:Op zaterdag 7 februari 2026 11:57 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Secularisatie zet overal door en dus ook binnen de islam, en gelukkig maar.
Het idee verder dat vrijgevochten mensen zich en masse weer laten knechten door een religie acht ik absurd; men heeft van de vrijheid geproefd en gaat die niet opgeven.
Wat we op termijn krijgen is een salafistische bible belt, net als met christenen.
Uiteraard... maar er is een reden dat die bible belt er is. Zie ik liever overal orthodoxe religie die vooral grossiert in onderdrukking verdwijnen? Absoluut.quote:Op zaterdag 7 februari 2026 12:19 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Ik denk dat er nog wel een paar keer een schokeffect nodig is bij al die vrije geesten die het prima vinden om langs de zijlijn toe te kijken hoe er complete gemeenschappen onder de knoet verdwijnen van de volgende zuil.
Ik ben opgegroeid aan de rand van de Bijbelgordel en het enige wat we toen vonden van die grefo-gemeenschappen is dat het maar goed was dat het een krimpend fenomeen was omdat er mensen (vrouwen...) stelselmatig onderdrukt en vaak misbruikt werden.
Ik zie dan ook helemaal niks in een nieuwe situatie waarbij je als meisje uit zo'n Korangordel-achtige constructie minder kansen krijgt en dat er dan buitenstaanders omheen wonen met een instelling van "ach ja, dat gaat nou eenmaal zo bij hen" en jou laten barsten met al je potentie. Denk ook niet dat je in gesprek met een seculiere Turk bijvoorbeeld hiervoor de handjes op elkaar gaat krijgen.
Zou het? Je ziet het positiever in dan ik.quote:Op zaterdag 7 februari 2026 11:57 schreef EttovanBelgie het volgende:
Secularisatie zet overal door en dus ook binnen de islam, en gelukkig maar.
Ik ken die seculiere en liberale moslims. Juist zij waarschuwen het hardst tegen het faciliteren van de drammers. Waarom? Omdat zij als eerst over de kling gejaagd worden door de 'ware gelovigen'.quote:Op zaterdag 7 februari 2026 12:40 schreef Koortsdroom het volgende:
[..]
Zou het? Je ziet het positiever in dan ik.
De islam is een veroveringsideologie. Nog steeds. Die zogenaamde 'seculiere' moslims, wiens kant zullen ze kiezen?
Ach, wij staan het allemaal toe onder het mom van lafhartige onverschilligheid tolerantie.
Bekijk deze YouTube-video
Eigenlijk is de strategie van de moslims briljant in de eenvoud.
-Naar land gaan met naïeve mensen die niets anders kennen dan vrede en dus vergeten zijn ergens voor te vechten
-veel kinderen eruit poepen
-hoppakee, land overgenomen
Nou ja, niet faciliteren dusquote:Op zaterdag 7 februari 2026 12:25 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Uiteraard... maar er is een reden dat die bible belt er is. Zie ik liever overal orthodoxe religie die vooral grossiert in onderdrukking verdwijnen? Absoluut.
Je zou kunnen beginnen met het schrappen van religieuze scholen, bijvoorbeeld, maar dan krijg je al een hoop bagger over je heen want grondwet en democratie; dat terwijl daar de indoctrinatie en hersenspoeling begint. Oh, en waar veel jonge mensen - zeker vrouwen en homo's - enorm beschadigd worden.
Helemaal met je eens hoor: vooral niet faciliteren. Maar wat kun je anders doen?
Meer dan eens...quote:Op zaterdag 7 februari 2026 12:57 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Nou ja, niet faciliteren dus
Zoals je zelf voorstelde: haal die zuilen uit het onderwijs. Zorg dat het niet mogelijk blijft voor ouders om hun kind te verstikken in hun zuil en andere perspectieven te weren. Het maakt me geen fuck uit of een kind Marije, Mirjam of Meryem heet, als het maar dezelfde kansen en keuzes krijgt qua onderwijs en overige ontwikkeling.
Wij hadden vroeger in het dorp van die meisjes waarvan we wisten dat ze niks mochten, dat ze rond hun 20e zouden trouwen en dan een vreugdeloos leven in dienst van anderen zou krijgen, inclusief 2x naar de kerk op zondag. Die meiden deden niet echt mee. Door de onderwijsplicht gingen ze naar school, waar ze het gewoon goed deden, maar wat hun ouders betreft hoefde dat niet zo. Mochten niet mee op schoolkamp, mochten niet sporten, schoolzwemmen was al een rel.
Kregen we ergens halverwege de jaren '80 de eerste Iraanse asielzoekers. Precies hetzelfde gezeik. Aanvankelijk dan, want die mensen gingen zich aanpassen en werden zeer gemotiveerd dat hun kinderen hier wel iets konden worden. En die grefo's, ach dat was toch een uitstervend verschijnsel.
Ik kan er gewoon niet bij dat we weer hele volksstammen aan meisjes hiertoe willen veroordelen in het kader van tolerantie.
Cultureel dingetje zou ook kunnen. Laat nu net de islam weo een grote factor zijn die veel culturele zaken bepaalt bij magrebiërs en arabieren.quote:Op zaterdag 7 februari 2026 11:38 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Nee hoor, dit is een cultureel iets. Er staat nergens in een Hadith of de Koran dat het altijd de schuld van een ander is
Dat zijn wel hele zorgwekkende cijfers..quote:Op zaterdag 7 februari 2026 13:00 schreef HeatWave het volgende:
[ afbeelding ]
27000 gevangenen, 7000 moslims, lekkere verhouding zeg.
Er zijn geen goeie moslims, niet 1.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |