Nee, wij zijn helemaal geen FOK! vriendjes, dus zo werkt dat niet. Wij moeten elkaar dwars zitten.quote:Op zondag 8 februari 2026 22:36 schreef sp3c het volgende:
[..]
ik weet niet wat het ergens mee te maken heeft maar ik vind je heel tof
zo werkt het vanaf nuquote:Op zondag 8 februari 2026 22:37 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Nee, wij zijn helemaal geen FOK! vriendjes, dus zo werkt dat niet. Wij moeten elkaar dwars zitten.
Stukje mes tussen je ribbenquote:
Zijn we vanaf nu dan ook vriendjes en steunen we elkaar door dik en dun?quote:
nee ik ben de baasquote:Op zondag 8 februari 2026 22:41 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Zijn we vanaf nu dan ook vriendjes en steunen we elkaar door dik en dun?
Als je me af en toe maar wat toeschuift vind ik het prima.quote:Op zondag 8 februari 2026 22:43 schreef sp3c het volgende:
[..]
nee ik ben de baas
jij gaat mij steunen door dik en dun
Te laat, we hebben jouw slaapkamer al geclaimd.quote:
Jij bent er dus zeker een voorstander van om dan maar iedereen het geweldsmonopolie te geven? Zodat slechts de sterksten geen hinder zouden hebben van agressie?quote:Op zondag 8 februari 2026 22:15 schreef HeatWave het volgende:
Mijn punt is dat een groep "mensen" die dagelijks bloedagressief is, alleen maar jatten en krijsen, best vaker een tik zouden moeten krijgen. Loop eens aan dag mee met de politie anders, snap je ze 10000%.
Echt, het gaat nooit om een daadwerkelijk onschuldig persoon, het is altijd "zij/hij deed alleen maar dit!"
Bijzonder.quote:Op maandag 9 februari 2026 06:28 schreef torentje het volgende:
[..]
Jij bent er dus zeker een voorstander van om dan maar iedereen het geweldsmonopolie te geven? Zodat slechts de sterksten geen hinder zouden hebben van agressie?
Nog steeds bezig met je nieuwe woord?quote:Op maandag 9 februari 2026 06:28 schreef torentje het volgende:
[..]
Jij bent er dus zeker een voorstander van om dan maar iedereen het geweldsmonopolie te geven? Zodat slechts de sterksten geen hinder zouden hebben van agressie?
Een inhoudelijke reactie geven zal wel te moeilijk voor je zijn?quote:Op maandag 9 februari 2026 07:26 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Nog steeds bezig met je nieuwe woord?
Heb ik al vaak genoeg gedaan en je herhaalt letterlijk alleen geweldsmonopoliequote:Op maandag 9 februari 2026 07:47 schreef torentje het volgende:
[..]
Een inhoudelijke reactie geven zal wel te moeilijk voor je zijn?
Daar gaat het toch ook om in dit topic?quote:Op maandag 9 februari 2026 07:48 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Heb ik al vaak genoeg gedaan en je herhaalt letterlijk alleen geweldsmonopolie
Niet als je nooit iets anders zegtquote:Op maandag 9 februari 2026 07:49 schreef torentje het volgende:
[..]
Daar gaat het toch ook om in dit topic?
Toch blijf ik erbij dat die politieagent onprofessioneel gehandeld heeft, dat is schadelijk voor het officiële gezag van het land.quote:Op maandag 9 februari 2026 07:54 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Niet als je nooit iets anders zegt
En ook niet als je geen ander antwoord man geven dan geweldsmonopolie.
Er waren genoeg waarschuwing gegeven en het gedrag en de houding van beide dames was slecht te noemen. Deze dagen heeft ook iedereen messen bij zich. Dus als er dan eentje zij achter je aan loopt moet het gewoon oprotten.
Dus wat moet hij volgens jouw uitbundige kennis en ervaring in zulke situaties doen?quote:Op maandag 9 februari 2026 08:03 schreef torentje het volgende:
[..]
Toch blijf ik erbij dat die politieagent onprofessioneel gehandeld heeft, dat is schadelijk voor het officiële gezag van het land.
Praten en op afstand houden met de wapenstok.quote:Op maandag 9 februari 2026 08:05 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Dus wat moet hij volgens jouw uitbundige kennis en ervaring in zulke situaties doen?
En dan daar een tik mee krijgen. Tevens dit allemaal terwijl je zon aanstellende tokkie in bedwang moet houden waarvan je niet weet of deze wapens heeft?quote:Op maandag 9 februari 2026 08:09 schreef torentje het volgende:
[..]
Praten en op afstand houden met de wapenstok.
Die politieagent was toch in het voordeel qua lengte en krachtsverschil? Hij ontspoorde dus bij het minste geringste is mijn conclusie.quote:Op maandag 9 februari 2026 08:13 schreef Friday12 het volgende:
[..]
En dan daar een tik mee krijgen. Tevens dit allemaal terwijl je zon aanstellende tokkie in bedwang moet houden waarvan je niet weet of deze wapens heeft?
Dit heeft hetzelfde domheid gehalte van waarom word er niet in een been geschoten ipv de borstkas.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |