Het is me totaal niet duidelijk waar je heen wiltquote:
Zij zouden dus op een god moeten lijken, want alleen goden vullen hun tijd met het lezen en decoderen van boeken.quote:Op zondag 8 februari 2026 13:21 schreef Satan_Guardian_Angel het volgende:
[..]
je geest verruimen via literatuur, mediteren, enz..
Krijg je daar middeleeuwse denkbeelden over vrijheid, seksualiteit, vrouwen en homo's van?quote:Op zondag 8 februari 2026 13:21 schreef Satan_Guardian_Angel het volgende:
[..]
je geest verruimen via literatuur, mediteren, enz..
totaal onnodig ditquote:Op zondag 8 februari 2026 19:05 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Krijg je daar middeleeuwse denkbeelden over vrijheid, seksualiteit, vrouwen en homo's van?
In dat geval geef mijn portie maar aan fikkie.
Terecht teringtuig.quote:Op zondag 8 februari 2026 17:18 schreef Haringkop2 het volgende:
[ x ]
Zo werden de voetbalsupporters vanmiddag door de politie Utrecht behandeld.
Geweld wellicht, een klein tikkie tegen zo;n krijsend kopvod heeft niets met geweld te maken, ze krijgen thuis elke dag meer klappen omdat islam en daar kiezen ze zelf voor.quote:Op zondag 8 februari 2026 14:29 schreef sp3c het volgende:
[..]
Zou misschien niet zo lang lopen maar ik weet nog die demonstranten die door een hond werden aangegrepen of zo'n kutje dat door een waterkanon tegen de muur aan werd geknalt
Politiegeweld is gewoon NWS in Nederland
niemand vraagt je medelijden te hebben, ik heb het ook niet, boeit me geen reetquote:Op zondag 8 februari 2026 21:55 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Geweld wellicht, een klein tikkie tegen zo;n krijsend kopvod heeft niets met geweld te maken, ze krijgen thuis elke dag meer klappen omdat islam en daar kiezen ze zelf voor.
0 medelijden, zou beleid moeten zijn, jatten ze wellicht eens wat minder en staan ze niet wekelijks op opsporing verzocht de rekening van een bejaarde leeg te trekken op camera.
Zoals je ziet mag het prima bij ander tuig, hooligans, dus ik zie echt het probleem niet.quote:Op zondag 8 februari 2026 22:00 schreef sp3c het volgende:
[..]
niemand vraagt je medelijden te hebben, ik heb het ook niet, boeit me geen reet
ik vraag me af of een agent dit mag doen, je weet het zelf ook niet gezien je 'zou beleid moeten zijn'
de rest reageer ik niet op hoor
ik weet niet of het wel of niet prima niet mag bij hooligans, dat moet blijkenquote:Op zondag 8 februari 2026 22:03 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Zoals je ziet mag het prima bij ander tuig, hooligans, dus ik zie echt het probleem niet.
Pas als het echt een keer willekeurig zou zijn, dus niet "iedereen steelt wel eens een tasje, ze waren alleen maar aan het jatten" zou ik dit soort geweld veroordelen.
Ze doen het anders al decennia bij hooligans, en daar heb ik ook alle begrip voor.quote:Op zondag 8 februari 2026 22:06 schreef sp3c het volgende:
[..]
ik weet niet of het wel of prima niet mag bij hooligans, dat moet blijken
of het hooligans waren moet ook nog blijken
of het hier niet mag moet ook nog blijken
ja en dat is soms goed en dat is soms niet goedquote:Op zondag 8 februari 2026 22:09 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ze doen het anders al decennia bij hooligans, en daar heb ik ook alle begrip voor.
geen idee welk punt je probeert te makenquote:Als je dagelijks met bloedagressief tuig te maken hebt, en soms met hooligans, snap ik een sporadische tik prima.
Ben je geen hooligan of jat je niet krijg je ook geen tik, mij nog nooit overkomen.
Het is altijd goed bij Hooligans, die zijn er namelijk altijd alleen maar op uit om te rellen. Verwar het niet met supporters.quote:Op zondag 8 februari 2026 22:11 schreef sp3c het volgende:
[..]
ja en dat is soms goed en dat is soms niet goed
[..]
geen idee welk punt je probeert te maken
jij verwart het met hooligansquote:Op zondag 8 februari 2026 22:15 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Het is altijd goed bij Hooligans, die zijn er namelijk altijd alleen maar op uit om te rellen. Verwar het niet met supporters.
Mijn punt is dat een groep "mensen" die dagelijks bloedagressief is, alleen maar jatten en krijsen, best vaker een tik zouden moeten krijgen. Loop eens aan dag mee met de politie anders, snap je ze 10000%.
Echt, het gaat nooit om een daadwerkelijk onschuldig persoon, het is altijd "zij/hij deed alleen maar dit!"
Ben een keer vol in mijn maag gestompt door een motoragent op Paardenveld, omdat ik maar (dronken) bleef roepen wat voor slecht kuthotel het was. Na die stomp heel even last gehad en vervolgens weer verder geschreeuwd huehuehuequote:Op zondag 8 februari 2026 22:29 schreef sp3c het volgende:
collega van mij zat vast omdat hij een vuurwerkbom had afgestoken in de buurt van het binnenhof
was net iets te fel in elkaar geslagen met net iets teveel geweld en nog net niet genoeg bewijs tijdens zijn arrestatie, die zit nog steeds iedere week bij ADO te klieren
verbaast me nixquote:Op zondag 8 februari 2026 22:33 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Ben een keer vol in mijn maag gestompt door een motoragent op Paardenveld, omdat ik maar (dronken) bleef roepen wat voor slecht kuthotel het was. Na die stomp heel even last gehad en vervolgens weer verder geschreeuwd huehuehue
Dat is wel een heel aparte manier om het te omschrijvenquote:Op zondag 8 februari 2026 22:25 schreef sp3c het volgende:
zal niet zo'n ophef opleveren want het is, bij voetbal schering en inslag en er lijken idd geen moslims betrokken die wat feller voor de eigen groep opkomen dan wij doen maar als dit ongepast geweld was hebben die agenten echt wel een probleem
voordeel van een rechtstaat
beetje trots opquote:Op zondag 8 februari 2026 22:34 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
Dat is wel een heel aparte manier om het te omschrijven
Ik kan een recalcitrant opdondertje zijn ja, maar ik ging echt niet liggen janken om die agent zoals die agent later wel deed met zijn "slaande beweging" fucking pussy.quote:
ik weet niet wat het ergens mee te maken heeft maar ik vind je heel tofquote:Op zondag 8 februari 2026 22:35 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Ik kan een recalcitrant opdondertje zijn ja, maar ik ging echt niet liggen janken om die agent zoals die agent later wel deed met zijn "slaande beweging" fucking pussy.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |