Said no Taliban everquote:Op zondag 8 februari 2026 12:18 schreef Satan_Guardian_Angel het volgende:
[..]
niemand zal je dwingen hoor, het is je volledige vrije keuze
Dan moet je ook niet zeggen dat het de schuld is van de sterksten zonder geestelijk leven.quote:Op zondag 8 februari 2026 12:07 schreef Satan_Guardian_Angel het volgende:
[..]
ik vertrouw op God, sorry, meer kan ik er niet van maken
deed ik ook nietquote:Op zondag 8 februari 2026 13:07 schreef torentje het volgende:
[..]
Dan moet je ook niet zeggen dat het de schuld is van de sterksten zonder geestelijk leven.
Ja, en (duurde even) nu zijn we weer terug bij de kern van dit topic, geloofsfanatici die boven de wet denken te staan en janken als ze gepakt worden bij diefstal.quote:Op zondag 8 februari 2026 13:11 schreef Satan_Guardian_Angel het volgende:
[..]
volgens mij leef je in Nederland
Jij schreef:quote:
M.a.w. Ze hebben geestverruimende middelen nodig.quote:ja, ik blijf erbij, alles wat men op aarde kan bemachtigen is tijdelijk, je geest uitbreiden is eeuwig, mensen zijn hard omdat ze dit concept niet willen snappen, ze kiezen voor tijdelijk geluk en beperken hun geest
je geest verruimen via literatuur, mediteren, enz..quote:Op zondag 8 februari 2026 13:19 schreef torentje het volgende:
[..]
Jij schreef:
[..]
M.a.w. Ze hebben geestverruimende middelen nodig.
Oneens, dan was de TT wel geweest "tegen 2 vrouwen" of "tegen 2 dieven" maar nee, het is van uiterst belang dat ze lid waren van de islam en dat het puur en alleen daarom erg zou zijn.quote:Op zondag 8 februari 2026 13:23 schreef sp3c het volgende:
Daar hoef je echt niet gelovig voor te zijn, zelfs hier op FOK! zie je dat
Je haalt een post weg die overduidelijk tegen de regels is en de helft van de tijd is de reactie jamaar doe wat een X want die vind ik pas echt vervelend
Dat het dametje meemoet vanwege diefstal staat niet ter discussie, wat ter discussie staat is het gebruikte geweld van de agent en of dit wel of niet gepast is in deze situatie dat is de kern hier
Tegen jouw regels ja!!!quote:Op zondag 8 februari 2026 13:23 schreef sp3c het volgende:
Je haalt een post weg die overduidelijk tegen de regels is en de helft van de tijd is de reactie jamaar doe wat een X want die vind ik pas echt vervelend
Dat het dametje meemoet vanwege diefstal staat niet ter discussie, wat ter discussie staat is het gebruikte geweld van de agent en of dit wel of niet gepast is in deze situatie dat is de kern hier
Waar dus idioten in toenemende mate rondlopen die zichzelf Abou Nogwat noemen en die openlijk ageren voor het afschaffen van de democratie. En daarnaast is er een lobbycampagne van christen-nationalisten steeds nadrukkelijker aan het zagen aan de stoelpoten van met name vrouwenrechten.quote:Op zondag 8 februari 2026 13:11 schreef Satan_Guardian_Angel het volgende:
[..]
volgens mij leef je in Nederland
fifyquote:Op zondag 8 februari 2026 13:23 schreef sp3c het volgende:
Dat het dametje de sloerie meemoet vanwege diefstal staat niet ter discussie, wat ter discussie staat is het gebruikte geweld van de agent en of dit wel of niet gepast is in deze situatie dat is de kern hier
Het probleem is dat deze kern uit beeld is geraakt omdat een stel bekende jihadisten de boel gingen opruien dat het racistisch geweld zou betreffen.quote:Op zondag 8 februari 2026 13:23 schreef sp3c het volgende:
Zou misschien niet zo lang lopen maar ik weet nog die demonstranten die door een hond werden aangegrepen of zo'n kutje dat door een waterkanon tegen de muur aan werd geknaltquote:Op zondag 8 februari 2026 13:29 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Oneens, dan was de TT wel geweest "tegen 2 vrouwen" of "tegen 2 dieven" maar nee, het is van uiterst belang dat ze lid waren van de islam en dat het puur en alleen daarom erg zou zijn.
Was het tegen jou, mij of een blonde griet bestond dit topic niet.
Truequote:Op zondag 8 februari 2026 14:00 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Het probleem is dat deze kern uit beeld is geraakt omdat een stel bekende jihadisten de boel gingen opruien dat het racistisch geweld zou betreffen.
Ze maken het alleen groot als het een moslim betreft.quote:Op zondag 8 februari 2026 14:29 schreef sp3c het volgende:
[..]
Zou misschien niet zo lang lopen maar ik weet nog die demonstranten die door een hond werden aangegrepen of zo'n kutje dat door een waterkanon tegen de muur aan werd geknalt
Politiegeweld is gewoon NWS in Nederland
Ja die zijn wat gevoeliger en een heleboel mensen zijn daar dan weer gevoelig voorquote:Op zondag 8 februari 2026 17:52 schreef Hathor het volgende:
[..]
Ze maken het alleen groot als het een moslim betreft.
En als het door een kaffer gedaan wordt.quote:Op zondag 8 februari 2026 17:52 schreef Hathor het volgende:
[..]
Ze maken het alleen groot als het een moslim betreft.
gevoelige moslimpjes gaan niet op rooftochtquote:Op zondag 8 februari 2026 17:54 schreef sp3c het volgende:
[..]
Ja die zijn wat gevoeliger en een heleboel mensen zijn daar dan weer gevoelig voor
Nee, want dit is iedere week zo wel ergens.quote:Op zondag 8 februari 2026 17:18 schreef Haringkop2 het volgende:
[ x ]
Zo werden de voetbalsupporters vanmiddag door de politie Utrecht behandeld. Ben benieuwd of dit ook net zo’n grote rel gaat worden… :’)
(natuurlijk niet)
Ok?quote:Op zondag 8 februari 2026 17:58 schreef Satan_Guardian_Angel het volgende:
[..]
gevoelige moslimpjes gaan niet op rooftocht
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |