abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_219947462
We gaan door!

Topicreeks: Topicreeks: Mommyvloggers aan de overkant #1 en Topicreeks: Topicreeks: Familievloggers #1 zijn gesloten en we gaan door met één topic voor alle vloggers/influencers, dus niet alleen de mommy- en familievloggers.

Klets gezellig mee, maar hou het netjes!

Tip: lees eerst het hele topic door voordat je reageert, dat scheelt misverstanden en ouwe koeien uit de sloot halen. Soms is gewoon 'alles' al gezegd.

- Reageer op wat de influencers laten zien, niet op inside of 'van horen van' informatie.
- Het op een hatelijke manier verbasteren van namen van influencers en gezin en het gebruiken van scheldnamen is niet toegestaan.
- Houd het netjes wat betreft de minderjarige kinderen.

Wij als mods zien natuurlijk niet alles en daarom hebben we op FOK! een topic report (TR) systeem waarmee je ons kunt helpen. Denk je een post te zien die niet door de beugel kan dan kun je een TR plaatsen. Daarmee kun je zelf meehelpen FOK! en de topics leuk te houden. Het kost de moderators teveel tijd om een terugkoppeling te geven op elk topic report, maar jullie kunnen er van uit gaan dat elke TR serieus beoordeeld wordt. Wil je een terugkoppeling? Vraag er om in je TR.Info uit MED

Ongeoorloofde posts worden verwijderd, zo werkt dat nou eenmaal op FOK!, omdat het voor ons niet altijd mogelijk is alles te lezen kan het gebeuren dat er toch nog een post verwijderd had moeten worden, zet dan (nogmaals) een TR, moderators zijn ook maar mensen. Het kan ook gebeuren dat er teveel tekst verwijderd wordt, of dat quotes verwijderd worden, want soms zitten we mobiel of moet het snel en dan gaat er onbedoeld weleens meer weg, maak er geen ramp van, er worden echt niet meteen strafpunten gegeven.

Wil je, om welke reden dan ook, anoniem kijken dan kan dat bijvoorbeeld hier: https://anonyig.com/en/ of www.mollygram.com (vaak sneller)

Voor feedback, opmerkingen en vragen aan de moderators kun je hier terecht SHO / [SHO FB] The SHO goes on

In Mededelingen vind je de userpolicy en de aanvulling daarop, ook staan er nog wat andere regeltjes en tips. En je vindt er ook ons banbeleid.
pi_219947492
quote:
0s.gif Op woensdag 28 januari 2026 13:33 schreef Noor_ het volgende:

[..]
Ja maar ze geeft toch echt wel duidelijk aan in haar bericht dat dat stom was etc. Ik lees het vooral als gewoon paniek en even echt niet meer wat te doen. Een hele normale reactie lijkt me.
Nee slim was het niet, maar goed dat ze het deelt, want het maakt anderen ook weer bewust wat ze in zo'n situatie moeten doen.
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
pi_219947513
quote:
0s.gif Op woensdag 28 januari 2026 13:56 schreef Deisyy het volgende:

[..]
Nee slim was het niet, maar goed dat ze het deelt, want het maakt anderen ook weer bewust wat ze in zo'n situatie moeten doen.
En dat mensen het belang van een CO2 meter/alarm inzien. Het is een sluipmoordenaar.
pi_219947520
quote:
0s.gif Op woensdag 28 januari 2026 11:31 schreef poohenzo het volgende:
wacht even, AM maakt de mooiste reizen met de kinderen en hoopt dat later met Maarten dan nog een keertje over te doen??
Ik zal wel gek zijn, maar zij ziet deze reizen dan als een soort voorproefje zodat het later ooit volledig gepland nog een keer kan ?

Ga gewoon leuke dingen ontdekken met je man. En ik heb niks tegen ouder-kind reisjes, leuk juist, maar nu voelt het opeens wel raar zoals zij het beschrijft .
Háár kinderen hè?

En Frankrijk kan ze wel met een hoofdletter schrijven, maar de namen van mensen niet. Selectieve dyslectie.
pi_219947568
quote:
0s.gif Op woensdag 28 januari 2026 13:56 schreef Deisyy het volgende:

[..]
Jazeker! Maar jou bericht kwam op mij over alsof ze dom bezig was zeg maar 🫣
pi_219947595
quote:
0s.gif Op woensdag 28 januari 2026 13:59 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]
En dat mensen het belang van een CO2 meter/alarm inzien. Het is een sluipmoordenaar.
Eens. Helaas heb ik er (in mijn nabije omgeving) ervaring mee 😔

Ik denk overigens dat men zich in de meeste gevallen niet zo goed kan voorstellen dat je je in een levensgevaarlijke situatie bevindt en dat het allemaal wel meevalt. Dus dit delen is heel goed.
pi_219947618
Als Dion 4000 netto heeft en Sanneke 1800 dan hebben ze geen recht op een sociale huurwoning.
  Moderator woensdag 28 januari 2026 @ 14:29:22 #8
403253 crew  Meke
Fuck the EBU!
pi_219947664
quote:
0s.gif Op woensdag 28 januari 2026 14:21 schreef papierentas het volgende:
Als Dion 4000 netto heeft en Sanneke 1800 dan hebben ze geen recht op een sociale huurwoning.
Volgens mij waren dat ook fictieve bedragen?

Volgens mij was het gewoon twee onwaarschijnlijke scenarios tegenover elkaar zetten :P
Op woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod (die we nooit hebben gehad.)
pi_219947734
quote:
0s.gif Op woensdag 28 januari 2026 14:29 schreef Meke het volgende:

[..]

Volgens mij was het gewoon twee onwaarschijnlijke scenarios tegenover elkaar zetten :P
Misschien las ik te snel. Haha ja, onwaarschijnlijk inderdaad.
pi_219947738
quote:
0s.gif Op woensdag 28 januari 2026 14:21 schreef papierentas het volgende:
Dat hebben ze ook helemaal niet

Die uitspraak van Sanneke dat ze net zo veel verdiende als 24 uur werken was ook echt girl math hoor, ze bedoelde: net zoveel als 24 uur werken minus de opvangkosten die je dan zou hebben (bijvoorbeeld 1000,-).
Met die rekenmethode verdiend ze nu dus 1000 euro per maand met alleen maar bestaan 😅. Als in: uitsparen opvangkosten
En dan nog een paar honderd aan linkjes

Terwijl dat onzin is want ze zouden gewoon KOT krijgen
pi_219947749
HvK die onderweg even stopt om de in slaap gevallen Louay vast te zetten in de bakfiets.
Wat is ze toch een fantastische moeder he.
pi_219947808
AM: ik blijf ver weg van speelgoedwinkels.
AM ook: ik koop speelgoed voor het kinderfeestje van Lot.
pi_219947835
Als je goed kijkt naar de relaties tussen AM en haar kinderen dan is het een trieste bende. Een kind wat snakt naar goedkeuring en echt gezien worden, een kind wat zich afgesloten heeft en geen verwachtingen meer heeft, een kind wat zich absurd gedraagt om moeder te behagen, een kind wat alles uit de kast haalt om maar aandacht te krijgen..... Op een gegeven moment zal AM daar de gevolgen van gaan ondervinden.
pi_219947916
quote:
0s.gif Op woensdag 28 januari 2026 14:45 schreef JeOmaJa het volgende:
HvK die onderweg even stopt om de in slaap gevallen Louay vast te zetten in de bakfiets.
Wat is ze toch een fantastische moeder he.
Ik zie het kind alleen maar in zijn jas vandaag. En binnen weer iemand die een hele la leegtrekt, madame staat te filmen en is maar weer naar buiten gevlucht.
pi_219947924
quote:
0s.gif Op woensdag 28 januari 2026 15:00 schreef Rimboequeen het volgende:
Als je goed kijkt naar de relaties tussen AM en haar kinderen dan is het een trieste bende. Een kind wat snakt naar goedkeuring en echt gezien worden, een kind wat zich afgesloten heeft en geen verwachtingen meer heeft, een kind wat zich absurd gedraagt om moeder te behagen, een kind wat alles uit de kast haalt om maar aandacht te krijgen..... Op een gegeven moment zal AM daar de gevolgen van gaan ondervinden.
En jij als buitenstaander weet dit wel heel goed zo of niet?
Jeetje soms worden hier toch uitgesproken gedaan dat ik denk poeh.
pi_219947930
quote:
En een kind wat constant in het middelpunt van de aandacht staat
pi_219947952
quote:
0s.gif Op woensdag 28 januari 2026 15:19 schreef Noor_ het volgende:

[..]
vaak kan een buitenstaander (zoals wij allemaal) dat juist heel goed zien.

Ik denk dat er ook eea heel anders kan en zelfs zou moeten bij de Geertsen.
pi_219947977
quote:
0s.gif Op woensdag 28 januari 2026 15:21 schreef poohenzo het volgende:

[..]
vaak kan een buitenstaander (zoals wij allemaal) dat juist heel goed zien.

Ik denk dat er ook eea heel anders kan en zelfs zou moeten bij de Geertsen.
Ach hou toch op!!
pi_219947980
quote:
0s.gif Op woensdag 28 januari 2026 15:26 schreef Noor_ het volgende:

[..]
Ach hou toch op!!
jij mag het prima vinden dat een moeder de hele dag haar kinderen exploiteerd en dat kinderen daardoor vreemd gedrag gaan ontwikkelen. Ik vind dat helemaal niet normaal of ok.
pi_219948005
quote:
0s.gif Op woensdag 28 januari 2026 15:27 schreef poohenzo het volgende:

[..]
jij mag het prima vinden dat een moeder de hele dag haar kinderen exploiteerd en dat kinderen daardoor vreemd gedrag gaan ontwikkelen. Ik vind dat helemaal niet normaal of ok.
Ja omdat ik dat niet zie! Ja ik vind dat ze teveel haar kinderen filmt, zou ik zelf niet doen!
Maar daaromheen zie ik gewoon een heel normaal gezin met kinderen met normaal gedrag.
Maarja die mening mag je hier niet hebben. Je telt alleen mee als je in alles wat negatiefs ziet!
pi_219948020
quote:
0s.gif Op woensdag 28 januari 2026 15:17 schreef papierentas het volgende:

[..]
Ik zie het kind alleen maar in zijn jas vandaag. En binnen weer iemand die een hele la leegtrekt, madame staat te filmen en is maar weer naar buiten gevlucht.
En de inhoud van de la ligt ongetwijfeld nog allemaal op de grond.
Bij mij mocht het echt opgeruimd worden door het kind, maarja dan moet je opvoeden/het gaat sneller als ik het zelf doe.
pi_219948167
quote:
0s.gif Op woensdag 28 januari 2026 15:30 schreef Noor_ het volgende:

[..]
Ja omdat ik dat niet zie! Ja ik vind dat ze teveel haar kinderen filmt, zou ik zelf niet doen!
Maar daaromheen zie ik gewoon een heel normaal gezin met kinderen met normaal gedrag.
Maarja die mening mag je hier niet hebben. Je telt alleen mee als je in alles wat negatiefs ziet!
Mag zeker wel, jij bent hier degene die anderen aanspreekt op hun mening.

Het is wel zo dat AM niks meer goed kan doen, zoals dat iemand er eerder over viel dat ze Julia feliciteerde met haar diploma, dat was kennelijk niet de juiste timing ofzo dan denk ik ook van lekker belangrijk.

Maar hoe ze met haar kinderen omgaat, ze post zo ontzettend veel al zo veel jaar, dingen worden gewoon zichtbaar.

[ Bericht 0% gewijzigd door Missinglink24 op 28-01-2026 16:06:31 ]
pi_219948276
quote:

[..]
Ik zie geen normaal gezin, maar een moeder overste die het allemaal beter weet. Waarbij het moet gaan volgens haar structuur, op uur en tijd. En die haar gezin observeert en beleeft via haar telefoonschermpje, bijna als buitenstaander. Ik zie wel een aantal lieve kinderen die inmiddels niet beter meer weten dan een moeder met altijd een mobieltje voor haar neus. Die mobiel is goud waard, dat is haar inkomen, haar status en soort van identiteit geworden. En dat lijkt inmiddels belangrijker dan het opgroeien van haar kinderen zonder ze te exploiteren op de socials. Jaren terug, nog voor haar boeken, lezingen en zich verheven voelen als de beste opvoeder, was het gewoon leuk om naar haar dagelijkse dingen te kijken. Ook al waren het toen ook al veel stories op een dag. Het straalde toen meer sfeer / gezin uit.
pi_219948419
Wat het bij mij bij Am vooral is, is niet eens wat ze filmt maar alles erom heen.

Ze doet alsof ze alle kennis in pacht heeft, ze is belerend, ze verdraaid regelmatig de waarheid, ze is niet autonoom, niet oprecht.
Ze wijst regelmatig met haar vinger naar anderen, terecht of onterecht. Ze is enorm veroordelend vind ik, ook naar bijv Maarten toe.
pi_219948421
Vetfitmama deelt haar gemiddelde stappen op een dag. Volgens mij klopt er iets niet in de verhoudingen. Ik zet ook ongeveer 1500 stappen als ik de kinderen naar school breng en terug loop. Maar de school zit op 3 minuten lopen. Dat is echt geen 1,5 km. + 4 km lopen in de ochtend voor de hond? Voor haarzelf zou ze bedoelen.
pi_219948447
quote:

[..]
Laten we elkaars mening hier gewoon eens respecteren zonder discussies.
pi_219948462
quote:

[..]
pi_219948523
Mijn_geldzaken deelde van de week dat een schuurwoning haar droom is. Nu heeft ze een huis gefilmd en in haar stories gedeeld. Droomhuis gevonden. Geen idee of het in de verkoop is maar ik zou echt niet blij zijn wanneer een voorbijganger mijn huis + auto (met zichtbaar kenteken) zomaar zou filmen en delen. Die fluflu’s hebben echt geen normen en waarden.
Ik wil blijven.
pi_219948549
quote:

[..]
Dat mag zeker wel hoor en blijven doen. Maar volgens mij werd je er niet op aangesproken?
Eens dat de kinderen normaal gedrag vertonen (gelukkig maar)
Een normaal gezin vind ik het niet. Het wordt ontwricht door de moeder met haar camera. Stel je toch eens voor dat jij als kind thuiskomt uit school en je weet nooit of je moeder achter de deur klaarstaat om jou te filmen en dat met 90K mensen te delen. Of je bent een meisje op het VO en je moeder gooit online welk menstruatieondergoed jij draagt. enz.
pi_219948735
quote:
0s.gif Op woensdag 28 januari 2026 15:17 schreef papierentas het volgende:

[..]
Zou ze die bende dan ook op de grond laten liggen? Ik denk van wel eigenlijk.
pi_219949088
Waarom wil AM de speelgoedwinkel vermijden voor een kinderfeest? Raar mens
pi_219949239
quote:

[..]
Jij beleeft duidelijk nog steeds geen plezier aan dit topic.
pi_219949316
quote:
0s.gif Op woensdag 28 januari 2026 18:40 schreef Snaky het volgende:

[..]
Jij beleeft duidelijk nog steeds geen plezier aan dit topic.
Ooch daar hebben we Snaky weer. De enigste die dit antwoord kan geven.
Zag de naam nog niets eens staan en ik wist het al.
Zoals je misschien hebt gemerkt reageer ik al maanden nog amper soms een keer.
In tegendeel namelijk ik geniet zeker van dit topic maar op een andere manier.
Je moet eens een tijd vanaf een afstand meelezen bij jullie echt hilarisch hoe jullie jezelf hier neerzetten als mensen die zichzelf blijkbaar allemaal heel geweldig vinden en andere afkraken.
Maar ik zal wel weer weg gaan.
pi_219949604
quote:
0s.gif Op woensdag 28 januari 2026 16:41 schreef Lodelie het volgende:
Wat het bij mij bij Am vooral is, is niet eens wat ze filmt maar alles erom heen.

Ze doet alsof ze alle kennis in pacht heeft, ze is belerend, ze verdraaid regelmatig de waarheid, ze is niet autonoom, niet oprecht.
Ze wijst regelmatig met haar vinger naar anderen, terecht of onterecht. Ze is enorm veroordelend vind ik, ook naar bijv Maarten toe.
Precies . Goed verwoord. En daarbij zou ze het ook prima doen als marktkoopvrouw. Ze weet alles aan de man (volgmoekes) te brengen met haar gladde verkooppraatjes . Of het nu een lelijke houten krat, anti doorlek ondergoed of plastic rommel voor in bad is dat maakt haar allemaal niet uit als het maar geld in het laatje brengt
pi_219949666
quote:
1s.gif Op woensdag 28 januari 2026 18:49 schreef Noor_ het volgende:

[..]
Je moet eens een tijd vanaf een afstand meelezen bij jullie echt hilarisch hoe jullie jezelf hier neerzetten als mensen die zichzelf blijkbaar allemaal heel geweldig vinden en andere afkraken.
Blijf gerust als je op een andere manier geniet. Misschien geniet jij ervan om mensen hier de maat te nemen. Ook heel hilarisch. En het is enige, maar dat terzijde.
  Moderator woensdag 28 januari 2026 @ 19:35:05 #36
184769 crew  Deisyy
pi_219949670
Nu maar stoppen hoor met dat gevit op elkaar, is heul niet leuk.
pi_219949711
quote:
Id zo is het wel.

Ik vind Lot heel vies met eten met die handen in de kaas. Van de week neus aan de koekjes en weer terug leggen. Vies hoor.
pi_219949785
quote:
1s.gif Op woensdag 28 januari 2026 18:49 schreef Noor_ het volgende:

[..]
Je moet gewoon blijven Noor.
Ik begrijp heel goed wat je ervaart .
We hoeven het hier niet met elkaar eens te zijn en elkaar maar naar de mond te praten.
Zodra je je kop boven het maaiveld uitsteekt krijg je vaak reacties.
Gewoon boven blijven staan .
pi_219949802
quote:
17s.gif Op woensdag 28 januari 2026 16:41 schreef Hocuspocus2 het volgende:
Vetfitmama deelt haar gemiddelde stappen op een dag. Volgens mij klopt er iets niet in de verhoudingen. Ik zet ook ongeveer 1500 stappen als ik de kinderen naar school breng en terug loop. Maar de school zit op 3 minuten lopen. Dat is echt geen 1,5 km. + 4 km lopen in de ochtend voor de hond? Voor haarzelf zou ze bedoelen.
Volgens mij is een meter per stap ook echt niet kloppend. Dat is een stuk minder.
pi_219949806
quote:
0s.gif Op woensdag 28 januari 2026 19:34 schreef Snaky het volgende:

[..]
Blijf gerust als je op een andere manier geniet. Misschien geniet jij ervan om mensen hier de maat te nemen. Ook heel hilarisch. En het is enige, maar dat terzijde.
Kom op zeg, laten we het een beetje gezellig houden.
Dat gekat is niet nodig.
pi_219949809
Wat triest, reclame maken heeft voor AM een hogere prioriteit dan zorgen dat haar dochter op tijd in bed ligt.
pi_219949849
Ach louay... om half -2 slapend in de bakfiets, daarna verder op de bank
En nu weer op
De speelgoedkist.
Waarom niet gelijk lekker zijn bedje in als hij gedoucht is. Ligt hij weer in de herrie
pi_219949864
quote:
0s.gif Op woensdag 28 januari 2026 19:48 schreef Henrike het volgende:

[..]
Kom op zeg, laten we het een beetje gezellig houden.
Dat gekat is niet nodig.
Misschien hoef jij je hier niet mee te bemoeien even.
pi_219949870
Verkeerde qoute
pi_219949881
quote:
0s.gif Op woensdag 28 januari 2026 19:34 schreef Snaky het volgende:

[..]
Kijk en dit is precies wat ik bedoel. Sorry hoor een type foutje ojee de wereld vergaat. Nou heb geen puf om soms een heel verhaal terug te lezen, zou niet zeggen waarom niet want als je een keer iets persoonlijks over jezelf zegt krijg je ook meteen de wind van voren.

@Henrike, lief dankjewel. Maar nee hier volledig weer mee schrijven. Nee totaal geen behoefte aan.
pi_219949910
quote:
0s.gif Op woensdag 28 januari 2026 14:29 schreef Meke het volgende:

[..]

Klopt. 😂 Beide in de zin van ongeloofwaardig.

En weet je, prima he wat ze dan ook verdienen. Maar sommige dingen zijn nou eenmaal niet realistisch. Dat is hetzelfde als een gezin dat modaal verdient en nét hun huis kan betalen denkt aan een 2e huis. Ook niet realistisch.

[ Bericht 14% gewijzigd door Beertjeteddy op 28-01-2026 20:04:38 ]
pi_219950000
De nagelkerkjes zijn weer eens de hort op. Ja, ze hebben geld, maar wat een emotionele armoede voor die kinderen daar
pi_219950058
Ze zijn nog maar amper thuis bij de kinderen!
pi_219950153
Je dochter die in Dubai vast zat, vlucht om moest boeken, komt vanavond terug thuis. Maar ja, kaartjes voor Fred van Leer, EN samen weer weg, dat is belangrijker. Date night gaat altijd voor. Halen ze Eline zelf op? Of doet opa dat weer? Net als al die foto's van jaren terug. Omdat je toch een x-aantal foto's per dag moet plaatsen, maar je eigenlijk niets te melden hebt? Behalve weer melden dat je weer weg bent dan.
pi_219950172
En ach, eerste rij. Dat moeten ze ook even melden. Straks nog met Fred op de foto en de bingokaart is vol.
pi_219950201
Oh ik moet nog iets bekennen. Ik ben toch geinfluenced door Am🙈

Ik heb dezelfde jas gekocht.
(Wel van mijn eigen geld en niet bij de winkel die zij promoot.) En heb het ook niet op insta gepost.
pi_219950382
quote:
0s.gif Op woensdag 28 januari 2026 20:19 schreef Lynnyl het volgende:
En ach, eerste rij. Dat moeten ze ook even melden. Straks nog met Fred op de foto en de bingokaart is vol.
Zouden ze met lieve vrienden gaan?
pi_219950470
quote:
0s.gif Op woensdag 28 januari 2026 19:48 schreef Miepje77 het volgende:

[..]
Volgens mij is een meter per stap ook echt niet kloppend. Dat is een stuk minder.
Ik weet niet, zij is wel iets van 1.85m. Misschien ook grote stappen?
Ik loop meestal 1000 stappen in 10 minuten en dat komt wel redelijk overeen met haar inschatting.
pi_219950515
quote:
0s.gif Op woensdag 28 januari 2026 20:41 schreef Lostit het volgende:

[..]
Ik weet niet, zij is wel iets van 1.85m. Misschien ook grote stappen?
Ik loop meestal 1000 stappen in 10 minuten en dat komt wel redelijk overeen met haar inschatting.
Ik ben net zo lang als zij is. Als ik hardloop heb ik ongeveer een meter aan een stap. Met wandelen minder.

Maar goed maakt ook niet uit verder!
pi_219950654
quote:
0s.gif Op woensdag 28 januari 2026 20:22 schreef Lodelie het volgende:
Oh ik moet nog iets bekennen. Ik ben toch geinfluenced door Am🙈

Ik heb dezelfde jas gekocht.
(Wel van mijn eigen geld en niet bij de winkel die zij promoot.) En heb het ook niet op insta gepost.
Maar heb je hem wel echt gekocht dan? 🤭
Toch wel jammer dat jij hem niet gratis hebt gekregen
pi_219950835
AM; Dan koop je tig tandenborstel houders, maar nieuwe tandenborstels waren nog niet nodig volgens de planner ofzo.
pi_219950983
quote:
1s.gif Op woensdag 28 januari 2026 21:02 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Maar heb je hem wel echt gekocht dan? 🤭
Toch wel jammer dat jij hem niet gratis hebt gekregen
Heeeeel oneerlijk zelfs.

Ik had erop moeten hinten natuurlijk. Gemiste kans
pi_219951086
quote:
0s.gif Op woensdag 28 januari 2026 21:26 schreef Lodelie het volgende:

[..]
Heeeeel oneerlijk zelfs.

Had je op insta wel om tips gevraagd? Daar begint t mee he 🙈
pi_219951098
quote:
0s.gif Op woensdag 28 januari 2026 21:26 schreef Lodelie het volgende:

[..]
Heeeeel oneerlijk zelfs.

Je had je camera mee moeten nemen en je kinderen met hun kont laten schudden en middelvingers laten zwaaien in de winkel, dan geven ze gratis kleding voor het gehele pubergezin mee.
pi_219951230
Iets heel anders; ik vind Bob (van Judith) toch wel zo een stomme naam voor een guitig, fris jochie van een jaar of 7/8. Ik verwacht bij een Bob een eind vijftiger met bril, beetje kalende en een buikje, zo'n type financiële administratie weet je wel. En dan nog vind ik het helemaal geen leuke mannennaam.
Bob... nee ik kan daar maar niet aan wennen.
  woensdag 28 januari 2026 @ 21:54:45 #61
101840 Rijstebuiltje
Du Hast.. Du Hast mich
pi_219951343
quote:
0s.gif Op woensdag 28 januari 2026 21:45 schreef Weerikier het volgende:
Iets heel anders; ik vind Bob (van Judith) toch wel zo een stomme naam voor een guitig, fris jochie van een jaar of 7/8. Ik verwacht bij een Bob een eind vijftiger met bril, beetje kalende en een buikje, zo'n type financiële administratie weet je wel. En dan nog vind ik het helemaal geen leuke mannennaam.
Wat voor naam is wel passend bij deze 'Bob' volgens jou? Ik vind het idd ook gewoon lastig om dat in te schatten.. :)
Wir müssen leben, bis wir sterben!
pi_219951361
quote:
Chantal Jansen heeft ook een Bob. Ik vind het niet echt een leuke naam maar ik vind het geen oude mannennaam.
pi_219951378
quote:
0s.gif Op woensdag 28 januari 2026 21:14 schreef papierentas het volgende:
AM; Dan koop je tig tandenborstel houders, maar nieuwe tandenborstels waren nog niet nodig volgens de planner ofzo.
Misschien toch een paar keer extra in de planner zetten.
pi_219951402
quote:
0s.gif Op woensdag 28 januari 2026 19:26 schreef Pumba2024 het volgende:

[..]
Precies . Goed verwoord. En daarbij zou ze het ook prima doen als marktkoopvrouw. Ze weet alles aan de man (volgmoekes) te brengen met haar gladde verkooppraatjes . Of het nu een lelijke houten krat, anti doorlek ondergoed of plastic rommel voor in bad is dat maakt haar allemaal niet uit als het maar geld in het laatje brengt
En vergeet haar geschreeuw in de buitenlucht niet.
pi_219951414
quote:
0s.gif Op woensdag 28 januari 2026 21:56 schreef Snaky het volgende:

[..]
Chantal Jansen heeft ook een Bob. Ik vind het niet echt een leuke naam maar ik vind het geen oude mannennaam.
Chantal haar zoon heet Bobby
pi_219951464
quote:
0s.gif Op woensdag 28 januari 2026 21:54 schreef Rijstebuiltje het volgende:

[..]
Wat voor naam is wel passend bij deze 'Bob' volgens jou? Ik vind het idd ook gewoon lastig om dat in te schatten.. :)
Ik had Bobby dus wel echt leuk gevonden! Maar Judith zegt het ook altijd als Bob Bob Bob dus volgens mij niet de bedoeling hem met Bobby aan te spreken.
Misschien komt het omdat ik nogal een Twin Peaks fan ben, daar komt een Bob in voor en daardoor heb ik het nooit meer een leuke naam kunnen vinden hahaha! IYKYK 😉
pi_219951520
quote:
0s.gif Op woensdag 28 januari 2026 22:02 schreef Arrie1995 het volgende:

[..]
Chantal haar zoon heet Bobby
Oh ja
pi_219951575
quote:
Maar die eind vijftiger wordt niet als eind vijftiger geboren he😉

Onze zoons hebben ook namen die niet per se bij baby's/peuters/kleuters passen, maarja ze blijven geen 5jaar oud 🙈
  Moderator woensdag 28 januari 2026 @ 22:20:24 #69
184769 crew  Deisyy
pi_219951621
quote:
0s.gif Op woensdag 28 januari 2026 22:09 schreef Weerikier het volgende:

[..]
Ik had Bobby dus wel echt leuk gevonden! Maar Judith zegt het ook altijd als Bob Bob Bob dus volgens mij niet de bedoeling hem met Bobby aan te spreken.
Misschien komt het omdat ik nogal een Twin Peaks fan ben, daar komt een Bob in voor en daardoor heb ik het nooit meer een leuke naam kunnen vinden hahaha! IYKYK 😉
Maar Bobby is dan weer niet leuk voor een eind vijftiger.

Ik hoor om mij heen best veel verse baby's met ouderwetse mannennamen.
pi_219951649
Ik heb Julia Lucille van Helvoirt ontvolgd. Ik vond haar wel humoristisch, maar dat gezeik op dat afvallen🙄
pi_219951675
Ligt het aan mij, of posten sommige influencers echt veeel meer ads tegenwoordig? Junoordzij en Mirthe hebben zo'n beetje om de post weer een ad (of vaker). Lotteballijns ook. Ik heb zo'n beetje alle influencers al ontvolgt en kijk af en toe nog eens, maar valt me wel op.
pi_219951683
quote:
1s.gif Op woensdag 28 januari 2026 22:17 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Maar die eind vijftiger wordt niet als eind vijftiger geboren he😉

Onze zoons hebben ook namen die niet per se bij baby's/peuters/kleuters passen, maarja ze blijven geen 5jaar oud 🙈
True that! Zo ken ik een stel die hebben een baby die Toon heet en een peuter die heet Joop. Grappig toch.
Dat vind ik wel echt leuke namen trouwens, zowel voor jongetjes als volwassenen mannen.
Het is echt die naam Bob die ik niet leuk vind, ligt aan mij hoor haha!
pi_219951872
quote:
0s.gif Op woensdag 28 januari 2026 22:25 schreef Weerikier het volgende:

[..]
True that! Zo ken ik een stel die hebben een baby die Toon heet en een peuter die heet Joop. Grappig toch.
Dat vind ik wel echt leuke namen trouwens, zowel voor jongetjes als volwassenen mannen.
Het is echt die naam Bob die ik niet leuk vind, ligt aan mij hoor haha!
Ik vind alledrie die namen echt niet mooi. Sowieso houd ik niet van 1 lettergreep namen geloof ik, al helemaal niet van die oerhollandse varianten... Moos vind ik als 1 van de weinige nog wel leuk, maar hoor je erg veel nu.
Ik hoop niet dat ik iemand beledig nu, namen zijn gewoon heel persoonlijk en er zijn vast zat mensen die de namen van mijn kinderen vreselijk vinden.

Is Bob trouwens niet naar haar broer vernoemd? Die heet volgens mij ook Bob.
pi_219951912
foutje
pi_219951986
Tatiana vindt zichzelf weer heel stoer of grappig dat ze de druiven van haar kinderen niet heeft gesneden.
Net als die Cola bij haar toen 2 jarige kinderen en meer van dat soort onverantwoorde dingen.
Echt lachen, bewust risico's met je kinderen lopen!
pi_219952078
quote:
0s.gif Op woensdag 28 januari 2026 22:47 schreef Nieve het volgende:
Tatiana vindt zichzelf weer heel stoer of grappig dat ze de druiven van haar kinderen niet heeft gesneden.
Net als die Cola bij haar toen 2 jarige kinderen en meer van dat soort onverantwoorde dingen.
Ik vind haar tokkie
pi_219952097
quote:
0s.gif Op woensdag 28 januari 2026 22:39 schreef Nieve het volgende:

[..]
Ik vind alledrie die namen echt niet mooi. Sowieso houd ik niet van 1 lettergreep namen geloof ik, al helemaal niet van die oerhollandse varianten... Moos vind ik als 1 van de weinige nog wel leuk, maar hoor je erg veel nu.
Ik hoop niet dat ik iemand beledig nu, namen zijn gewoon heel persoonlijk en er zijn vast zat mensen die de namen van mijn kinderen vreselijk vinden.

Korte Hollandse namen.. I love it O+ . Voor zowel jongens als meisjes. Maar dan niet in de categorie Jan, Piet, Klaas. Ach ja, smaken verschillen.
pi_219952114
quote:
0s.gif Op woensdag 28 januari 2026 22:55 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
Ik vind haar tokkie
Ik wist niet eens wie ze was tot dat ik haar in het wild tegenkwam en erop gewezen werd. Ik vind haar ook echt tokkie.
pi_219952241
Over tokkies gesproken: het volgende stukje komt uit het boek van AM bij het hoofdstuk ‘haatreacties’. Ik zie er overigens geen haat in maar ja AM is nogal van het overdrijven als het haar uit komt.

Het gezin Geerts zijn gewoon tokkies met geld. Halve schroothoop op de oprit inclusief olievlekken, huis vies, kinderen niet netjes gekleed en gekamd, ronduit asociale tafelmanieren en dagelijks aan de drank en dan nog het gegil aan de deur als de kroonprins met een of andere herrie motor koffie komt drinken.

Het is toch gewoon een feitelijke weergave van wat we zien? Ze heeft het in haar boek trouwens ook nog over ‘het’ forum, dat moet haast wel over dít forum gaan 🙃

Even ter verdediging: ik heb een Kobo Plus abonnement en ik heb hier een paar minuten doorheen ‘gebladerd’.
pi_219952247
quote:
0s.gif Op woensdag 28 januari 2026 22:39 schreef Nieve het volgende:

[..]

Niet alleen naar die broer toch? Ik dacht dat het een beetje een 'familienaam' was. Maar ik kan me vergissen.

Namen zijn zo persoonlijk, maar bij mij zit t vaak in de associatie,ken ik een Mark die ik echt verschrikkelijk vind, dan vind ik de naam bij een baby vaak ook verschrikkelijk haha.
pi_219952313
quote:
17s.gif Op woensdag 28 januari 2026 22:56 schreef Hocuspocus2 het volgende:

[..]
Korte Hollandse namen.. I love it O+ . Voor zowel jongens als meisjes. Maar dan niet in de categorie Jan, Piet, Klaas. Ach ja, smaken verschillen.
Dr vader heet ook bob. Ze heeft ooit eens gezegd toen ze wist dat het een jongen was, en wat ,e dus niet wilde weten, fout van echoscopiste, heel zeil verhaal igg, dat het bob werd. Broer heet ook bob dacht ik. Igg wel meerdere bob.
pi_219952395
quote:
0s.gif Op woensdag 28 januari 2026 22:24 schreef Hannah12345 het volgende:
Ligt het aan mij, of posten sommige influencers echt veeel meer ads tegenwoordig? Junoordzij en Mirthe hebben zo'n beetje om de post weer een ad (of vaker). Lotteballijns ook. Ik heb zo'n beetje alle influencers al ontvolgt en kijk af en toe nog eens, maar valt me wel op.
Sientje met die drieling heeft ook steeds meer ads, niet leuk meer
A’j mekaar geliek geft, bu’j rap oet e kuierd Als je niet in dicussie gaat, ben je snel uitgepraat
Aj gen kop hebt kuj ok niet uut het roam kiekn - als je geen hoofd hebt kun je ook niet uit het raam kijken
pi_219952403
quote:
1s.gif Op woensdag 28 januari 2026 23:15 schreef proud_mami het volgende:
Over tokkies gesproken: het volgende stukje komt uit het boek van AM bij het hoofdstuk ‘haatreacties’. Ik zie er overigens geen haat in maar ja AM is nogal van het overdrijven als het haar uit komt.

Het gezin Geerts zijn gewoon tokkies met geld. Halve schroothoop op de oprit inclusief olievlekken, huis vies, kinderen niet netjes gekleed en gekamd, ronduit asociale tafelmanieren en dagelijks aan de drank en dan nog het gegil aan de deur als de kroonprins met een of andere herrie motor koffie komt drinken.

Het is toch gewoon een feitelijke weergave van wat we zien? Ze heeft het in haar boek trouwens ook nog over ‘het’ forum, dat moet haast wel over dít forum gaan 🙃

Even ter verdediging: ik heb een Kobo Plus abonnement en ik heb hier een paar minuten doorheen ‘gebladerd’.
Dat tokkies met geld is hier inderdaad weleens gezegd volgens mij
pi_219952405
quote:
0s.gif Op woensdag 28 januari 2026 22:55 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
Ik vind haar tokkie
Ik vind het wel leuk om haar te volgen
A’j mekaar geliek geft, bu’j rap oet e kuierd Als je niet in dicussie gaat, ben je snel uitgepraat
Aj gen kop hebt kuj ok niet uut het roam kiekn - als je geen hoofd hebt kun je ook niet uit het raam kijken
pi_219952840
Waarom laat MB een kind van 3 op een kinderstoel aan het fornuis staan mét pan en filmt dan nog even hoe ‘knus’ het thuis is? Ik vraag me echt af hoe het daar voor die kinderen is, elke keer zo geforceerd gefilmd worden.
pi_219952945
De kinderen van Kelly C moesten ook weer hun gekregen kleding showen.
pi_219953010
quote:

[..]
Enorm mosterd , maar hier moet ik echt om glimlachen.

Het gezin Geerts is overduidelijk een hecht kluwen gezin, en dat is niet hetzelfde als " ik zou het zo niet doen maar ieder zn ding". Er is daar, net als bij HvK, overduidelijk heel veel mis, en het is triest dat zoveel mensen het allemaal prachtig vinden en over elkaar heen rollen om junkie AM vol veren te stoppen.
pi_219953033
quote:

Is het nu al gratis bij Kobo? Dan verkoopt het dus echt niet.
pi_219953057
Het valt me bij de Nagelkerkjes ook altijd op dat er maar een paar positieve reacties onder staan.
De negatieve reacties worden natuurlijk gewist tijdens de kantooruren van Sofie.

Ik vraag me oprecht af waarom ze dit dagelijks blijven doen. Zou het nou zoveel geld opleveren of kicken ze op die paar positieve reacties? Ze heeft weleens gezegd dat het een 'document voor later' is. Maar ik neem aan dat ze die overloze berichten en filmpjes zelf nooit meer terugkijken. Het overgrote deel van de inhoud gaat over onbenullige dingen als de koffie bij Teringdinges in Spanje en dat het badwater warm is. Misschien willen ze later terugkijken wat ze hebben gegeten en hoe vaak er nieuwe lieve vrienden kwamen en gingen?
pi_219953083
quote:
0s.gif Op donderdag 29 januari 2026 07:41 schreef Debuurvrouwvan het volgende:

[..]
Bij kobo plus komt eigenlijk alles best snel online (en niet gratis.. gewoon een abonnement natuurlijk) dus dat het daarop beschikbaar is zegt weinig over de verkoop verder
pi_219953101
quote:
0s.gif Op woensdag 28 januari 2026 23:58 schreef ikmoetdrieten het volgende:

[..]
Sientje met die drieling heeft ook steeds meer ads, niet leuk meer
Oooh dan moet Debbie snel weer online anders mist ze dat ook nog
pi_219953104
quote:
0s.gif Op donderdag 29 januari 2026 08:10 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
Bij kobo plus komt eigenlijk alles best snel online (en niet gratis.. gewoon een abonnement natuurlijk) dus dat het daarop beschikbaar is zegt weinig over de verkoop verder
Daar zal ze ook wel wat aan verdienen neem ik aan? Als t op kobo gelezen wordt?

Ik denk wel dat dit boek minder animo had dan het eerste boek, maar da's puur een gevoel.
pi_219953107
quote:
0s.gif Op donderdag 29 januari 2026 08:16 schreef Henrike het volgende:

[..]
Oooh dan moet Debbie snel weer online anders mist ze dat ook nog
Ik vind sowieso dat ze het kang volhoud dat offline blijven
pi_219953116
quote:
0s.gif Op donderdag 29 januari 2026 07:33 schreef Debuurvrouwvan het volgende:

[..]

Het gezin Geerts is overduidelijk een hecht kluwen gezin, en dat is niet hetzelfde als " ik zou het zo niet doen maar ieder zn ding". Er is daar, net als bij HvK, overduidelijk heel veel mis, en het is triest dat zoveel mensen het allemaal prachtig vinden en over elkaar heen rollen om junkie AM vol veren te stoppen.
Ik las nergens dat ze het eens was met wat er bij de fan Geerts gebeurt.
Uit de reactie haalde ik dat ze bedoelde dat we het allemaal niet precies weten, we zijn er niet bij.
En dat is ook zo toch?
Maar dat geldt voor het hele forum, alle reacties op fluflus , we zijn er niet bij in werkelijkheid is het misschien wel anders.
pi_219953163
quote:
0s.gif Op donderdag 29 januari 2026 07:33 schreef Debuurvrouwvan het volgende:

[..]

Dat is jou/jullie mening! En zo hebben anderen een andere mening! Misschien vind am of ik wel dat er bij jou thuis heel veel mis is.
Wij zijn hier thuis ook superhecht met ons 4, wat is daar mis mee!
pi_219953164
quote:
0s.gif Op donderdag 29 januari 2026 07:54 schreef Snaky het volgende:
Het valt me bij de Nagelkerkjes ook altijd op dat er maar een paar positieve reacties onder staan.
De negatieve reacties worden natuurlijk gewist tijdens de kantooruren van Sofie.

Ik vraag me oprecht af waarom ze dit dagelijks blijven doen. Zou het nou zoveel geld opleveren of kicken ze op die paar positieve reacties? Ze heeft weleens gezegd dat het een 'document voor later' is. Maar ik neem aan dat ze die overloze berichten en filmpjes zelf nooit meer terugkijken. Het overgrote deel van de inhoud gaat over onbenullige dingen als de koffie bij Teringdinges in Spanje en dat het badwater warm is. Misschien willen ze later terugkijken wat ze hebben gegeten en hoe vaak er nieuwe lieve vrienden kwamen en gingen?
Sowieso swiffert Sofie reacties, de enige diehard fans die ze hebben zijn Sandra en Helma (als ik de namen goed onthouden heb).
Swifferen is haar werk op kantoor.
pi_219953169
quote:
0s.gif Op donderdag 29 januari 2026 08:20 schreef Henrike het volgende:

[..]
Ik las nergens dat ze het eens was met wat er bij de fan Geerts gebeurt.
Uit de reactie haalde ik dat ze bedoelde dat we het allemaal niet precies weten, we zijn er niet bij.
En dat is ook zo toch?
Maar dat geldt voor het hele forum, alle reacties op fluflus , we zijn er niet bij in werkelijkheid is het misschien wel anders.
En dit ook zeker! Een groep hier praat alsog ze de vlieg zijn die 24 uur bij de gezinnen op de muur zitten. En alsof jullie niets anders te doen hebben in jullie leven dan alleen die fluflus te volgen. Best triest hoor.
pi_219953184
quote:
0s.gif Op woensdag 28 januari 2026 22:47 schreef Nieve het volgende:
Hoelang wil je druiven snijden dan? Kinderen zijn vier.
Zou me meer zorgen maken om de onvoedzame broodjes en koekjes mee. 🤪
Misschien heb ik wel geluk met mijn kind hoor, die moet niks van witbrood weten. Maar hebben we nooit aangeboden. Pas later en dan is het "bah". Maar als ik zie wat voor meuk kinderen mee krijgen naar school. Bij zoon ik de klas zitten er kinderen die structureel koekjes, snoep en sap uit een pakje mee krijgen.
pi_219953204
quote:
1s.gif Op donderdag 29 januari 2026 08:18 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Ik vind sowieso dat ze het kang volhoud dat offline blijven
Ik verbaas me erover dat ze het zolang volhoud. Ik ben benieuwd naar haar comeback 🫣 (en naar het lulverhaal van haar wonderbaarlijke genezing)
pi_219953240
quote:
0s.gif Op donderdag 29 januari 2026 08:33 schreef Noor_ het volgende:

[..]
Dat is jou/jullie mening! En zo hebben anderen een andere mening! Misschien vind am of ik wel dat er bij jou thuis heel veel mis is.
Ik vind de hechtheid bij AM ook juist prachtig. Net zoals de ouderen kinderen vaak thuis komen. Kun je als ouder zijn toch van dromen. :) leuk dat ze 1 op 1 reizen maken. Etc.

Goed, dat je iedere scheet filmt.... Maar door haar broodbakken filmt ze wel weer haar kinderen minder.

Vanalles voor te zeggen. Denk dat fluflus het zelden goed kunnen doen voor een selectieve groep. Uiteindelijk volgen meer mensen ze dan ze hier haten.

Merk wel dat veel fluflus sinds ze enorm gegroeid zijn ik ze niet meer leuk vind. Of de content niet. Zoals bij die Julia Cecile, vera urru. Uitgemelkt.
pi_219953246
quote:
0s.gif Op donderdag 29 januari 2026 08:42 schreef SophiaLoren het volgende:

[..]
Ik vind de hechtheid bij AM ook juist prachtig. Net zoals de ouderen kinderen vaak thuis komen. Kun je als ouder zijn toch van dromen. :) leuk dat ze 1 op 1 reizen maken. Etc.

Goed, dat je iedere scheet filmt.... Maar door haar broodbakken filmt ze wel weer haar kinderen minder.

Vanalles voor te zeggen. Denk dat fluflus het zelden goed kunnen doen voor een selectieve groep. Uiteindelijk volgen meer mensen ze dan ze hier haten.

Merk wel dat veel fluflus sinds ze enorm gegroeid zijn ik ze niet meer leuk vind. Of de content niet. Zoals bij die Julia Cecile, vera urru. Uitgemelkt.
Mijn geldzaken is ook de realiteit kwijt. Is tegenwoordig meer pochen wat ze heeft en heeft niks met budgetteren te maken.
pi_219953249
Ellen kletst weer uit haar nek om een cursus te verkopen. Nu verdient ze prima maar laatst zei ze nog dat ze een paar maanden geleden bijna failliet was
pi_219953258
quote:

[..]
Nogmaals we zijn hier niet om elkaar te bekritiseren! En AM zal vast vinden dat het bij velen bij ons mis is thuis maar het verschil is dat wij ons gezin niet uitbuiten en de hele dag stories plaatsen.
pi_219953260
quote:
0s.gif Op donderdag 29 januari 2026 08:42 schreef SophiaLoren het volgende:

[..]

Vera heb ik laatst ontvolgd, die heeft geen leuke content meer en dat ‘Petra’ de hele tijd is irritant, het is haar een beetje naar haar bol gestegen
pi_219953270
quote:
1s.gif Op donderdag 29 januari 2026 08:17 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Daar zal ze ook wel wat aan verdienen neem ik aan? Als t op kobo gelezen wordt?

Ik denk wel dat dit boek minder animo had dan het eerste boek, maar da's puur een gevoel.
Zeker! Werkt als ik het goed begrijpen heb beetje zelfde als met de bibliotheek... per download krijg je iets..
En of er meer of minder animo is geen idee maar je kan de nr1 van hebban ook lezen via kobo plus en die is pas 2 weken uit ofzo ... dat het daar te lezen is zegt dus niets over het animo
pi_219953278
quote:
0s.gif Op donderdag 29 januari 2026 08:38 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
Ik verbaas me erover dat ze het zolang volhoud. Ik ben benieuwd naar haar comeback 🫣 (en naar het lulverhaal van haar wonderbaarlijke genezing)
Ach Roy is 3x meer online om overal te lezen en zelf plopt ze ook her en der oepsie online 😂 vind het vooral knap dat ze niet openbaar "oepsie" reageert
pi_219953298
Ben ik de enige die enigszins moeite heeft met de post van Mathilde over haar concertbezoek van Suzanne en Freek. Iedereen kent de situatie van hen maar zij betrekt het op zichzelf. Ik snap haar verdriet maar in dit geval vind ik het vrij ongepast.
pi_219953303
Wat een triest filmpje van de tweeling bij HVK. Het lijken wel poppen….
pi_219953326
Sanneke gaat het gele rolrekje weghalen, want M. gaat erop en zit eraan. Vorige week was alles veilig en mocht hij alles ontdekken en overal op. Ze zal het wel vervelend vinden dat ze vaker van die bank af moet om achter M aan te moeten.
pi_219953328
quote:
0s.gif Op donderdag 29 januari 2026 08:57 schreef Kaatjepuk het volgende:
Ben ik de enige die enigszins moeite heeft met de post van Mathilde over haar concertbezoek van Suzanne en Freek. Iedereen kent de situatie van hen maar zij betrekt het op zichzelf. Ik snap haar verdriet maar in dit geval vind ik het vrij ongepast.
Wat is hier ongepast aan? Het gaat nu toevallig over een concert van Suzan en Freek maar ze had het zelfde verhaal kunnen vertellen over als ze naar een voetbalwedstrijd zou gaan die gepland staat over meerdere maanden.
Ze zegt toch niets over de situatie van Freek het gaat om wat zij mee gemaakt heeft. Als je en je kind en je man bent verloren dan ben je getekend voor het leven.
pi_219953345
quote:
0s.gif Op donderdag 29 januari 2026 08:52 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
Ach Roy is 3x meer online om overal te lezen en zelf plopt ze ook her en der oepsie online 😂 vind het vooral knap dat ze niet openbaar "oepsie" reageert
Ik vraag me af of ze niet een soort schaduw account heeft zodat ze toch online kan zijn
pi_219953365
quote:
0s.gif Op donderdag 29 januari 2026 08:52 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
Waar plopt ze dan volgens jou online?
pi_219953369
quote:
0s.gif Op donderdag 29 januari 2026 09:01 schreef papierentas het volgende:
Sanneke gaat het gele rolrekje weghalen, want M. gaat erop en zit eraan. Vorige week was alles veilig en mocht hij alles ontdekken en overal op. Ze zal het wel vervelend vinden dat ze vaker van die bank af moet om achter M aan te moeten.
Misschien ben ik een slechte moeder, maar ik zou hem (eventueel leeg) laten staan, dan kukelt ie maar een keer om, leren ze van. Of ze moet consequent zijn, maar dan moet ze wel van de bank af komen en dat is lastig natuurlijk
pi_219953384
quote:
1s.gif Op donderdag 29 januari 2026 09:08 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Misschien ben ik een slechte moeder, maar ik zou hem (eventueel leeg) laten staan, dan kukelt ie maar een keer om, leren ze van. Of ze moet consequent zijn, maar dan moet ze wel van de bank af komen en dat is lastig natuurlijk
Ja, misschien gewoon wat speelgoed van hem erin doen ipv eten. Laat hem er lekker mee rommelen.
pi_219953409
quote:
0s.gif Op donderdag 29 januari 2026 07:41 schreef Debuurvrouwvan het volgende:

[..]
Ja, toen het net uitkwam kon ik eerste hoofdstuk lezen en nu helemaal. Daar had ik echter geen behoefte aan maar het wel even zitten loeren 👀 naar de ‘haatreacties’ die geen haat zijn.

Aanvulling: volgens mij verdienen ‘auteurs’ er pas wat aan als er 10 minuten achter werkjaar wordt gelezen in een boek en dat het ik niet gedaan, zowel bewust en onbewust.

[ Bericht 12% gewijzigd door proud_mami op 29-01-2026 09:24:31 (Aanvulling ) ]
pi_219953427
quote:

[..]
Ik had het ook weggehaald, niet vanwege de kleine jongen maar vind het zo slordig staan, ik had ook zo’n soort karretje in huis maar het is zo makkelijk om even iets op te leggen dus weggehaald. (En de spullen in kasten opgeruimd)
pi_219953459
quote:

[..]
Snap dat je daar geen zin hebt met al die meuk erin. Zou echt zo leip worden van al die spullen in het zicht bij Sanne. 🤪 Kind is 1. Die snapt "nee" wel toch?

Heb zelf nooit wat aangepast in huis.
Net zoals we geen traphekje hebben gehad. (Paste niet) Gewoon leren zo risicoloos de trap af te gaan. 🤪 Kunnen mensen ook veel van vinden. Dus ach.

Maar verschilt ook wel per kind.
Nichtje was terror. Die hadden alles met kinderslotjes en ergens anders ging ze dan alle kasten opentrekken en alles eruit halen. 🤪
pi_219953465
quote:
0s.gif Op donderdag 29 januari 2026 09:07 schreef Noor_ het volgende:

[..]
Waar plopt ze dan volgens jou online?
Facebook vooral.. soms insta
pi_219953466
Judith bekijk ik nog niet zo lang maar klopt het dat zij gewoon geen wekker zet en maar ziet hoelaat ze wakker worden en dus heel erg vaak te laat op school aan komen kakken?
Wel opvallend dat als zij een afspraak heeft in het ziekenhuis dat ze dan opeens wel op tijd kan zijn...
En zou ze het ook nog zo'n goed idee vinden om maar zelf te bepalen hoe laat men op staat als het haar doktersafspaak betrof. Dat zij een uur op haar dokter moet wachten in het ziekenhuis omdat deze geen wekker heeft gezet.
Wat een raar asociaal gedrag tov de school van Bob joh!
pi_219953476
En dan is een box toch erg handig af en toe😅. En zei ze van de week niet ergens dat ze niet snapte dat er niet standaard een slot op elektrische apparaten zat? Ivm kleine kinderen die anders het deurtje openmaken?
pi_219953493
quote:
0s.gif Op donderdag 29 januari 2026 09:27 schreef Lalaland79 het volgende:
En dan is een box toch erg handig af en toe😅. En zei ze van de week niet ergens dat ze niet snapte dat er niet standaard een slot op elektrische apparaten zat? Ivm kleine kinderen die anders het deurtje openmaken?
Ja, want hij doet de wasmachine aan en uit. Misschien moet je dan die ruimte dichthouden voor hem, of het hem afleren., maar daar moet je dus wel iets voor doen. Ze is er nog lang niet.
pi_219953503
quote:
0s.gif Op donderdag 29 januari 2026 09:24 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
Facebook vooral.. soms insta
Ik ziet niets op Facebook. Bedoel je reacties ergens op of?
pi_219953539
quote:

[..]
Was wel te verwachten dat ze onder het account van Roy overal meeleest. Ik las laatst in de besloten COVID groep ook een anonieme post, was duidelijk Debbie.
pi_219953546
quote:
0s.gif Op donderdag 29 januari 2026 09:31 schreef Noor_ het volgende:

[..]
Ik ziet niets op Facebook. Bedoel je reacties ergens op of?
Nee je ziet dat ze online schiet en dan snel offline of niet offline maar op bepaalde groepen komen er dan anonieme reacties die wel bij haar kunnen passen.. geen 100% proof dat zij dat dan is natuurlijk maar valt op..
pi_219953547
quote:
0s.gif Op donderdag 29 januari 2026 08:57 schreef Paardrijden123 het volgende:
Vreselijk, maar goed zij zien hun moeder ook alleen maar met een camera op ze gericht.
Interacrie is er niet.
En ik begrijp die witte jas ook niet en die witte kleding met dit weer.
pi_219953553
quote:
Ik vind Mathilde sowieso niet leuk (meer).
pi_219953557
quote:
0s.gif Op donderdag 29 januari 2026 09:38 schreef Henrike het volgende:

[..]
Was wel te verwachten dat ze onder het account van Roy overal meeleest. Ik las laatst in de besloten COVID groep ook een anonieme post, was duidelijk Debbie.
Sommige reacties daar ook duidelijk Debbie.. we kunnen het verder niet bewijzen 🤷 dus ga geen welles nietus discussie aan maar ik vind ze vaak wel erg duidelijk
pi_219953567
quote:
0s.gif Op donderdag 29 januari 2026 09:30 schreef papierentas het volgende:

[..]
Ja, want hij doet de wasmachine aan en uit. Misschien moet je dan die ruimte dichthouden voor hem, of het hem afleren., maar daar moet je dus wel iets voor doen. Ze is er nog lang niet.
Niemand heeft haar de gebruiksaanwijzing gegeven bij de geboorte van Mijan
pi_219953571
quote:

[..]
Ik heb nooit iets weggehaald toen mijn dochter klein was, op gevaarlijke dingen na. Maar die staan eigenlijk sowieso niet in huis :+ Ik vond dat ze gewoon moest leren waar ze wel en niet aan mocht komen. En soms gebeurde er dan wel eens wat, tja, daar leren ze alleen maar van. Maar hiervoor moet je wel actief en consequent zijn en gaat het niet altijd zoals je wil, en daar zit het probleem bij Sanneke.
pi_219953580
quote:
0s.gif Op donderdag 29 januari 2026 09:41 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
Sommige reacties daar ook duidelijk Debbie.. we kunnen het verder niet bewijzen 🤷 dus ga geen welles nietus discussie aan maar ik vind ze vaak wel erg duidelijk
Nee precies, ik reageer er ook niet op, ze doet maar. We weten dat ze goed kan liegen
pi_219953604
quote:
0s.gif Op donderdag 29 januari 2026 09:39 schreef Henrike het volgende:

[..]
Vreselijk, maar goed zij zien hun moeder ook alleen maar met een camera op ze gericht.
Interacrie is er niet.
En ik begrijp die witte jas ook niet en die witte kleding met dit weer.
Kan ze straks weer klagen dat het vies is 🤷 overigens word donker ook gewoon vies 😂 maar nu licht aantrekken is echt vragen om vieze kleding 😂
Die kinderen moeten iedere dag op een rijtje mooi staan met een blik van een hert die in je koplampen kijkt... geen idee waar dat voor is 🤷 ondertussen roept ze regelmatig dat het zo lastig is ze samen op de foto te zetten 😂👍 maar iedere ochtend is het weer raak...
pi_219953695
quote:
88s.gif Op donderdag 29 januari 2026 09:43 schreef Mirp het volgende:

[..]
Ik heb nooit iets weggehaald toen mijn dochter klein was, op gevaarlijke dingen na. Maar die staan eigenlijk sowieso niet in huis :+ Ik vond dat ze gewoon moest leren waar ze wel en niet aan mocht komen. En soms gebeurde er dan wel eens wat, tja, daar leren ze alleen maar van. Maar hiervoor moet je wel actief en consequent zijn en gaat het niet altijd zoals je wil, en daar zit het probleem bij Sanneke.
Idem... misschien had ik gewoon makkelijke kinderen maar na x aantal keer "nee" verkopen bleven ze gewoon overal vanaf.. onze boeken bleven netjes in de kast.. ze bleven van de audio knopjes af 🤷 PlayStation stond ook gewoon op dreumes hoogte 😂👍 nooit iets weg gehaald 🤷 alleen stopcontacten baby proof gemaakt
pi_219953745
quote:
0s.gif Op donderdag 29 januari 2026 09:39 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
Nee je ziet dat ze online schiet en dan snel offline of niet offline maar op bepaalde groepen komen er dan anonieme reacties die wel bij haar kunnen passen.. geen 100% proof dat zij dat dan is natuurlijk maar valt op..
Datzelfde doet Minibelle ook op bepaalde groepen. Dan schrijft ze eerst iets op haar eigen insta waar ze tegenaan loopt. En dan staan er in die groepen vaak in drievoud anonieme berichten die volledig herleidbaar zijn naar haar. Met dezelfde spelling, soms gebruikt ze chatgpt denk ik. En als ze dan niet het gewenste antwoord krijgt, post ze later weer anoniem een ander bericht met dezelfde inhoud, maar dan een andere insteek ofzo. Heel leuk om te volgen vind ik dat.
pi_219953780
quote:
0s.gif Op donderdag 29 januari 2026 09:39 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
Een aanname dus..
pi_219953788
quote:
0s.gif Op donderdag 29 januari 2026 09:54 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
Idem... misschien had ik gewoon makkelijke kinderen maar na x aantal keer "nee" verkopen bleven ze gewoon overal vanaf.. onze boeken bleven netjes in de kast.. ze bleven van de audio knopjes af 🤷 PlayStation stond ook gewoon op dreumes hoogte 😂👍 nooit iets weg gehaald 🤷 alleen stopcontacten baby proof gemaakt
Ja dat laatste inderdaad wel. Hier ook eigenlijk nooit moeite gehad met deze manier, ze wist vrij snel waar ze aan mocht komen en waar niet.

Prima oplossing wel om dat karretje op M zijn kamer te zetten met spulletjes erin.

[ Bericht 4% gewijzigd door Mirp op 29-01-2026 10:04:12 (Aanvulling) ]
pi_219953792
quote:
0s.gif Op donderdag 29 januari 2026 09:24 schreef Weerikier het volgende:
Judith bekijk ik nog niet zo lang maar klopt het dat zij gewoon geen wekker zet en maar ziet hoelaat ze wakker worden en dus heel erg vaak te laat op school aan komen kakken?
Wel opvallend dat als zij een afspraak heeft in het ziekenhuis dat ze dan opeens wel op tijd kan zijn...
En zou ze het ook nog zo'n goed idee vinden om maar zelf te bepalen hoe laat men op staat als het haar doktersafspaak betrof. Dat zij een uur op haar dokter moet wachten in het ziekenhuis omdat deze geen wekker heeft gezet.
Klopt, lekker autonoom te laat komen. En idd wel opvallend dat het voor haar ziekenhuis afspraken wel op tijd kan zijn.
Maar school kan lekker de tering krijgen en Bob leert dat de tijd van anderen niet uitmaakt, kijk maar wanneer je komt 🤷‍♀️
pi_219953802
Ik vind dat er een verschil zit in dingen die onhandig zijn (kastdeurtjes die open kunnen, wasmachine die aan of uitgezet wordt) en dingen die gevaarlijk zijn. Wij hebben niks gedaan aan die onhandige dingen, dus bij ons lag de lade met voorraad regelmatig op de grond. Of werd er met de pannen gespeeld. Maar we hebben wel de stopcontacten kindveilig uitgevoerd bijvoorbeeld.

Maar goed, voor de onhandige dingen betekent dat je regelmatig van de bank moet afkomen voordat je je kind iets hebt afgeleerd.
pi_219953807
quote:
0s.gif Op donderdag 29 januari 2026 09:24 schreef Weerikier het volgende:
Judith is alleen autonoom als het haar uitkomt. Als ze zelf een afspraak heeft, een pakketje verwacht of wat dan ook dan moeten die mensen weer naar haar pijpen dansen.
pi_219953975
AM hengelt maar weer eens naar een nieuwe samenwerking, Jet en Lot hebben nieuwe schoenen nodig. In werkelijk iedere schoenenwinkel kun je lederen schoenen/laarsjes vinden maar AM kan echt alleen plastic vinden. Nee je kinderen voortdurend op regenlaarzen laten lopen is lekker 🤦‍♀️

5 kilo bloem verwerkt in 1 week, hoezo krankzinnig bezig met je nieuwste "hobby" 🤯 En iedere keer weer hetzelfde brood, crackers, appelcake en kaneelbroodjes.. Dat komt toch onderhand je keel uit.
pi_219953993
Haha ik moet wel lachen om de story van Kelly Beukers dat ze samen met Rory die tv ophangt. Dat tekstbalkje staat niet voor niks half over haar buik. Tot zo ver een eerlijk beeld over het afvallen en trots zijn. Maar wel even de foto posten want de rest van het lijf moet wel geshowt worden. Zo doorzichtig.
pi_219954045
quote:
0s.gif Op donderdag 29 januari 2026 10:02 schreef Lostit het volgende:
Ik vind dat er een verschil zit in dingen die onhandig zijn (kastdeurtjes die open kunnen, wasmachine die aan of uitgezet wordt) en dingen die gevaarlijk zijn. Wij hebben niks gedaan aan die onhandige dingen, dus bij ons lag de lade met voorraad regelmatig op de grond. Of werd er met de pannen gespeeld. Maar we hebben wel de stopcontacten kindveilig uitgevoerd bijvoorbeeld.

Maar goed, voor de onhandige dingen betekent dat je regelmatig van de bank moet afkomen voordat je je kind iets hebt afgeleerd.
Ik denk dat de meeste mensen niet eens van de bank hoeven te komen omdat ze toch al bezig zijn in huis en je kind om je heen rommelt
pi_219954063
quote:
0s.gif Op donderdag 29 januari 2026 10:24 schreef Jenn1806 het volgende:
AM hengelt maar weer eens naar een nieuwe samenwerking, Jet en Lot hebben nieuwe schoenen nodig. In werkelijk iedere schoenenwinkel kun je lederen schoenen/laarsjes vinden maar AM kan echt alleen plastic vinden. Nee je kinderen voortdurend op regenlaarzen laten lopen is lekker 🤦‍♀️

5 kilo bloem verwerkt in 1 week, hoezo krankzinnig bezig met je nieuwste "hobby" 🤯 En iedere keer weer hetzelfde brood, crackers, appelcake en kaneelbroodjes.. Dat komt toch onderhand je keel uit.
Kaneelbroodjes zouden mij echt nooit de keel uitkomen. 😂
En brood tja, liever je eigen brood als dat van de AH lijkt mij?
pi_219954087
quote:
0s.gif Op donderdag 29 januari 2026 10:41 schreef Lalaland79 het volgende:

[..]
Ik denk dat de meeste mensen niet eens van de bank hoeven te komen omdat ze toch al bezig zijn in huis en je kind om je heen rommelt
Tja Sanneke zit eigenlijk volgens mij de gehele dag op de bank dus die heeft er echt de balen in dat haar kind aan het ontdekken is.

Vond de tekst: als wij een volgend kind nemen ook zo'n aparte.
Je krijgt een kind Sanneke, nemen doe je met een hond of kat. En zelfs daar zijn niet alle mensen geschikt voor.
pi_219954117
quote:
0s.gif Op donderdag 29 januari 2026 10:24 schreef Jenn1806 het volgende:

Ow wat kan ze weer goed dom kijken. Je kan werkelijk op elke website invullen dat je leren schoenen zoekt. Dit deed ze vorig jaar ook ergens hoor, 'ze moeten nieuwe schoenen' en toen maanden later moest het via internet gekocht worden. Je zal maar geld uit moeten geven aan je kinderen.
pi_219954221
quote:
1s.gif Op donderdag 29 januari 2026 10:47 schreef Beertjeteddy het volgende:

[..]
Tja Sanneke zit eigenlijk volgens mij de gehele dag op de bank dus die heeft er echt de balen in dat haar kind aan het ontdekken is.

Vond de tekst: als wij een volgend kind nemen ook zo'n aparte.
Je krijgt een kind Sanneke, nemen doe je met een hond of kat. En zelfs daar zijn niet alle mensen geschikt voor.
In pijama op de bank, ze neemt niet eens de moeite om zich aan te kleden zo aan het begin van de dag.
pi_219954269
Misschien moet Sanneke zo’n cursus van Ellen volgen. Die gaat nl paar nachtjes in Vip huisje CP omdat ze zo goed verdient. Dan kan Sanneke eindelijk eens naar de Efteling!
pi_219954296
En waarom Ellen altijd die filmpjes plaatst in te korte jurkjes die totaal niet passen vind ik ook bijzonder.
Ze is pas twee jaar geleden gescheiden lees ik. Wat wanhopig is zij dan gelijk op zoek naar een andere man gegaan!
pi_219954522
Die tweeling van hvk vanochtend leek op die twins van The Shining. :o Zo triest dat rare poseren elke keer.
Ik kan ook steeds moeilijker kijken daar, elke dag dat arme jochie die op de raarste plaatsen een slaapje moet doen.
Bouw eens wat rust en structuur in en leg dat ventje op bed. Die bieb is ook gewoon een dwangmatige handeling inmiddels...

Van Judith viel m'n bek ook weer open. Ongelooflijk asociaal...
pi_219954741
Sanneke: karretje is te gevaarlijk voor mijan. Ook Sanneke: zet t karretje in zijn kamer
pi_219954744
quote:
1s.gif Op donderdag 29 januari 2026 12:11 schreef Dievanhiernaast het volgende:
Sanneke: karretje is te gevaarlijk voor mijan. Ook Sanneke: zet t karretje in zijn kamer
Ja die vond ik ook bijzonder 🤔
pi_219954808
quote:
0s.gif Op donderdag 29 januari 2026 09:59 schreef Johanna38 het volgende:

[..]
Datzelfde doet Minibelle ook op bepaalde groepen. Dan schrijft ze eerst iets op haar eigen insta waar ze tegenaan loopt. En dan staan er in die groepen vaak in drievoud anonieme berichten die volledig herleidbaar zijn naar haar. Met dezelfde spelling, soms gebruikt ze chatgpt denk ik. En als ze dan niet het gewenste antwoord krijgt, post ze later weer anoniem een ander bericht met dezelfde inhoud, maar dan een andere insteek ofzo. Heel leuk om te volgen vind ik dat.
Haha ga k ook eens op letten, lachwekkend eigenlijk net als Dbm die op haar eigen berichten reageert
pi_219954961
quote:
1s.gif Op donderdag 29 januari 2026 12:11 schreef Dievanhiernaast het volgende:
Maar in zijn kamer zit waarschijnlijk een deur die hij nog niet kan openmaken… als ze dan de deur dicht doet en het karretje staat daar hoeft ze de bank niet meer af.
Ze kan toch best wel in oplossingen denken die meid.
pi_219954996
quote:
0s.gif Op donderdag 29 januari 2026 08:10 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
Dat klopt niet helemaal hoor. De wat minder lopende of kwalitatief matige boeken worden gratis ( met abbo uiteraard) en andere nooit.
pi_219955010
quote:

[..]
Er is wel degelijk iets mis mee als het toxisch wordt. Dat heeft verder niets met een mening te maken.
Wanneer je ziet dat iemand een kind slaat gaat dat tenslotte ook niet meer over een mening, maar over feiten.
In dit gezin krijgen kinderen niet de vrijheid die ze nodig hebben om.zich te ontwikkelen tot zelfstandige individuen met een eigen mening, eigen hobby's en eigen bezigheden. Moeder bepaalt wat en hoe " wij Geertsen" alles doen. Dat is geen mening, dat is iets dat AM zelf zegt en schrijft.

Het kan natuurlijk inderdaad zo zijn dat wat AM laat zien helemaal niet waar is. Dat al die plichten en verboden in het kader van " wij Geertsen" in werkelijkheid niet bestaat.

Ik geloof daar niet in, maar prima als anderen die optie openhouden natuurlijk.

Maar dit staat wel volledig los van op alle slakken zout leggen ( ja, dat gebeurt hier zeker) en of we het gedrag van de kinderen Geerts wel of niet leuk of problematisch vinden.

[ Bericht 11% gewijzigd door Debuurvrouwvan op 29-01-2026 13:19:13 ]
pi_219955079
Judith is ook weer lekker aso met haar te laat komen. Zij is zo enorm egoistisch
pi_219955127
quote:
1s.gif Op donderdag 29 januari 2026 13:02 schreef Debuurvrouwvan het volgende:

[..]
Er is wel degelijk iets mis mee als het toxisch wordt. Dat heeft verder niets met een mening te maken.
Wanneer je ziet dat iemand een kind slaat gaat dat tenslotte ook niet meer over een mening, maar over feiten.
In dit gezin krijgen kinderen niet de vrijheid die ze nodig hebben om.zich te ontwikkelen tot zelfstandige individuen met een eigen mening, eigen hobby's en eigen bezigheden. Moeder bepaalt wat en hoe " wij Geertsen" alles doen. Dat is geen mening, dat is iets dat AM zelf zegt en schrijft.

Het kan natuurlijk inderdaad zo zijn dat wat AM laat zien helemaal niet waar is. Dat al die plichten en verboden in het kader van " wij Geertsen" in werkelijkheid niet bestaat.

Ik geloof daar niet in, maar prima als anderen die optie openhouden natuurlijk.

Maar dit staat wel volledig los van op alle slakken zout leggen ( ja, dat gebeurt hier zeker) en of we het gedrag van de kinderen Geerts wel of niet leuk of problematisch vinden.

Maar dat vinden jullie!
Jij benoemt het hier als een feit dat het zo gaat in het gezin, nee het is hoe jullie het als een buitenstaander zien en dat is heel iets anders! Daar vind ik het fout gaan hier. Een mening etc allemaal helemaal prima maar jullie benoemen het als iets wat echt zo is!
pi_219955174
quote:

OMG, het staat nu al op kobo plus? Vast omdat het zo’n bestseller was sarcasme uit
pi_219955179
zou ze toestemming voor publicatie hebben gevraagd van dat citaat?
pi_219955181
quote:
Ze legt uit waarom ze niet vooruit durft te plannen? Wat is hier precies ongepast aan?
pi_219955186
quote:
0s.gif Op donderdag 29 januari 2026 09:04 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
Ik vraag me af of ze niet een soort schaduw account heeft zodat ze toch online kan zijn
Ze kan toch ook op haar man zijn account ?
pi_219955188
quote:

[..]
Maar dat zie je alleen als je dat zelf in de gaten houdt?…
pi_219955191
Ik ben benieuwd hoelang Milou haar goede voornemens volhoudt Meestal hoor je er na ongeveer een maand niets meer over.

[ Bericht 1% gewijzigd door Hocuspocus2 op 29-01-2026 14:58:38 ]
pi_219955197
AM post over familiebreuk. Haar broer post net op zijn insta een foto van vakantiehuis met de muziek van The Sound of Silence. Toeval?
pi_219955205
quote:
17s.gif Op donderdag 29 januari 2026 13:40 schreef Hocuspocus2 het volgende:

[..]
Maar dat zie je alleen als je dat zelf in de gaten houdt?…
Ik werk online en dan schiet er een balkje op groen als iemand online komt 😂 zit niet 24/7 te kijken of ze online floept
pi_219955208
quote:
0s.gif Op donderdag 29 januari 2026 13:16 schreef Muisjeruisje het volgende:
Judith is ook weer lekker aso met haar te laat komen. Zij is zo enorm egoistisch
Ik kwam vroeger ook wel eens te laat maar daar werd wel wat van gezegt op school , en ik zette wel elke dag een wekker.
pi_219955216
quote:
17s.gif Op donderdag 29 januari 2026 13:41 schreef Hocuspocus2 het volgende:
Ik ben benieuwd hoelang Milou haar goede voornemens voorhoudt. Meestal hoor je er na ongeveer een maand niets meer over.
Zij heeft al zo vaak gezegd dat ze gezonder gaat eten/leven, dat bloed dan weer dood en gaat ze weer wekelijks naar de lekkere dingetjes winkel.
pi_219955239
Het gaat nog wat worden met Bob zoals Judith hem opvoedt. Die gaat te laat komen op de middelbare school, lessen missen, absenties genoteerd. Bijbaantje? Oh nee, verslapen.

Ik heb altijd het idee bij Judith dat ze het stoer vindt om rebels te doen en daarom dit soort dingen doet (en post). Het is net zo’n peuter die om zich heen schopt om te drammen.
pi_219955257
quote:
1s.gif Op donderdag 29 januari 2026 13:42 schreef Marianka het volgende:
AM post over familiebreuk. Haar broer post net op zijn insta een foto van vakantiehuis met de muziek van The Sound of Silence. Toeval?
Bewust geplaatst denk ik
  Moderator donderdag 29 januari 2026 @ 13:57:11 #169
184769 crew  Deisyy
pi_219955271
Iedereen heeft recht op een eigen mening, het is niet nodig elkaar hierop aan te spreken, scroll er overheen als je het er totaal niet mee eens bent.

Verdere discussie zal ik verwijderen.
pi_219955290
quote:
1s.gif Op donderdag 29 januari 2026 13:54 schreef Earring het volgende:

[..]
Bewust geplaatst denk ik
wellicht. Voor de kinderen en dan vooral de jonge kinderen hoop ik ergens dat ze wel nog een kans krijgen om een band op te bouwen met de ouders van AM. De oudere kinderen kunnen natuurlijk zelf een keuze maken, maar zoals Jet en Lot.....die denken momenteel dat ze maar 1 oma hebben en dat vind ik best sneu. Voor alle partijen.
pi_219955303
quote:
1s.gif Op donderdag 29 januari 2026 13:54 schreef Earring het volgende:

[..]
Bewust geplaatst denk ik
Denk ik ook.
pi_219955347
Die appelcake van AM ziet er uit alsof ie onhandig te eten is met die hele appels erin 😅
pi_219955384
quote:
1s.gif Op donderdag 29 januari 2026 13:42 schreef Marianka het volgende:
Geen toeval denk ik!

Waarom blijft am dit toch uitmelken, je hebt het contact verbroken, laat die mensen dan ook gewoon met rust
pi_219955392
quote:
0s.gif Op donderdag 29 januari 2026 13:45 schreef ikmoetdrieten het volgende:

[..]
Ik kwam vroeger ook wel eens te laat maar daar werd wel wat van gezegt op school , en ik zette wel elke dag een wekker.
Ik hoop dat die school haar nooit meer vrij geeft voor vakanties
pi_219955403
quote:
0s.gif Op donderdag 29 januari 2026 13:58 schreef poohenzo het volgende:

[..]
wellicht. Voor de kinderen en dan vooral de jonge kinderen hoop ik ergens dat ze wel nog een kans krijgen om een band op te bouwen met de ouders van AM. De oudere kinderen kunnen natuurlijk zelf een keuze maken, maar zoals Jet en Lot.....die denken momenteel dat ze maar 1 oma hebben en dat vind ik best sneu. Voor alle partijen.
De drie oudste hebben nog wel contact, hoewel Jim er ook niet zo’n zin in had begreep ik laatst.
En de jongste hebben al zoveel gemist dat dat nooit meer gaat lukken denk ik.
Guus zou ik zo ontzettend gunnen, die was zo gek op z’n opa en oma. (De anderen ook maar ik vind Guus altijd een beetje ‘alleen’)
pi_219955452
En AM zet de kinders nog maar een keer in voor drukkemamas rotzooi. Dom kijken en door.
De fiets van J. is kennelijk ook nog steeds een probleem. Ga naar een winkel, laat haar proefrijden en testen zo moeilijk is het niet.
pi_219955489
En Sam heeft gisteren met hun auto (die daar niet voor bedoeld is?) dingen opgehaald en in haar huis gezet.

Misschien kan hij het een volgende keer in Maartens huis zetten!
pi_219955520
En er is een meegroeifiets voor L binnen gekomen ongetwijfeld gekregen maar niet vermeld, nog meer zooi in huis/de schuur. Volgens mij zag ik Z nog niet zo lang geleden op zo’n fiets?
Kan hij daar op in slaap vallen ipv op de zitting van de bakfiets.
pi_219955604
quote:
0s.gif Op donderdag 29 januari 2026 14:32 schreef Huisopdehoek het volgende:
En Sam heeft gisteren met hun auto (die daar niet voor bedoeld is?) dingen opgehaald en in haar huis gezet.

Misschien kan hij het een volgende keer in Maartens huis zetten!
hahaha ik dacht hetzelfde.
pi_219955734
quote:
0s.gif Op donderdag 29 januari 2026 14:14 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
Geen toeval denk ik!

Waarom blijft am dit toch uitmelken, je hebt het contact verbroken, laat die mensen dan ook gewoon met rust
En dan haar volgers ook nog even verwijzen naar de post en vooral ook om te kijken hoe ‘bekende’ hebben gereageerd. Dan heeft de broer van vast ook weer reacties gehad. Dus ik denk idd wel dat het bewust is.
pi_219955752
quote:
0s.gif Op donderdag 29 januari 2026 14:37 schreef Huisopdehoek het volgende:
En er is een meegroeifiets voor L binnen gekomen ongetwijfeld gekregen maar niet vermeld, nog meer zooi in huis/de schuur. Volgens mij zag ik Z nog niet zo lang geleden op zo’n fiets?
Ik heb die fiets bij meerdere al langs zien komen. Wel allemaal zonder gekregen of ad erbij.
pi_219955807
Het is maar goed dat er bij J&V een nieuwe schoonmaakgadget binnen is gekomen. Die gootsteen en die kookplaat🤢
Ik wil blijven.
pi_219955815
quote:
Ik snap het gebruik van alleen voorletters
Maar nu dacht ik toch even aan Lot
Later zag ik Z dus dat werd even puzzelen
Ik volg HVK niet, ooit geblokkeerd omdat ik commentaar op het ruziemaken gaf
pi_219955826
quote:
0s.gif Op donderdag 29 januari 2026 15:16 schreef JaNeeDan het volgende:
Het is maar goed dat er bij J&V een nieuwe schoonmaakgadget binnen is gekomen. Die gootsteen en die kookplaat🤢
Ik was al op zoek naar jouw opmerking... HAHA
  donderdag 29 januari 2026 @ 15:21:45 #185
326948 rebel-angel
back in the magic zone
pi_219955847
:D :D :P :P
quote:
0s.gif Op donderdag 29 januari 2026 08:57 schreef Paardrijden123 het volgende:
Ik krijg altijd van die tweeling van de shinning vibes bij die meiden als ze zo staan te poseren.
Kunnen die meiden verder ook niks aan doen.

[ Bericht 24% gewijzigd door rebel-angel op 29-01-2026 15:32:06 (Spuit 11 reactie :p) ]
W
Z
E
pi_219955849
quote:
0s.gif Op donderdag 29 januari 2026 15:16 schreef JaNeeDan het volgende:
Ik neem aan dat die kookplaat bewust niet is schoongemaakt voor het filmpje? Een schoonmaakartikel op een schone kookplaat slaat natuurlijk kant noch wal.
pi_219955932
AM zit wel weer op de praatstoel vandaag zeg. Waarom wéér het verhaal over de breuk met haar ouders oprakelen?
En dan blablabla over dat de fiets niet altijd bij het kind past. Joh, wat dacht je van eerst even een proefritje maken?
Maar gelukkig kunnen de broers hun vader helpen bij het vinden van een fiets op Marktplaats :wtf:
pi_219955993
quote:
88s.gif Op donderdag 29 januari 2026 15:34 schreef Harper het volgende:
AM zit wel weer op de praatstoel vandaag zeg. Waarom wéér het verhaal over de breuk met haar ouders oprakelen?
En dan blablabla over dat de fiets niet altijd bij het kind past. Joh, wat dacht je van eerst even een proefritje maken?
Maar gelukkig kunnen de broers hun vader helpen bij het vinden van een fiets op Marktplaats :wtf:
Ja, en dat haar vader dat altijd voor de kleinkinderen zocht.

Voor iemand die gebroken heeft met haar ouders heeft ze het er wel weer uitgebreid over. Uiteraard om haar boek(en) te promoten en dat de niet-volgmoekes het allemaal niet snappen.
pi_219955997
Aangezien het in dit topic niet alleen meer over momfluencers hoeft te gaan, wil ik iets anders delen. Sinds een tijdje volg ik lerenbloeien, een jonge meid van 18 met een hulphond. Ze kwam ooit in mijn tijdlijn voorbij omdat ze een post had waarin mensen haar ‘verdachten’ van het zijn van Roos (van Op zoek naar Marlotte). Sindsdien is haar account gegroeid en daar is ze erg trots op. Toen ik haar begon te volgen, had ze in haar profiel nog een waslijst aan aandoeningen staan (zeker een stuk of twintig). Dat is er inmiddels uit, maar gisteren postte ze nog over zes chronische ziektes die ze zegt te hebben, die volgens het NOS-bulletin van gisteren zeldzaam zijn.

Het lijkt een enorm pientere dame, en ik heb zelf geen kennis van dit onderwerp om het NOS in twijfel te trekken. Zij doet dat nu openbaar wel. Ik vind het enorm fascinerend en kan niet zo goed duiden waarom. Wel ben ik heel benieuwd waarom mensen zo geneigd zijn naar erkenning. Volgen meer mensen haar?
pi_219956092
quote:
17s.gif Op donderdag 29 januari 2026 15:21 schreef Hocuspocus2 het volgende:

[..]
Ik neem aan dat die kookplaat bewust niet is schoongemaakt voor het filmpje? Een schoonmaakartikel op een schone kookplaat slaat natuurlijk kant noch wal.
De kookplaat heeft er eerder ook zo uitgezien.
Ik wil blijven.
pi_219956099
quote:
0s.gif Op donderdag 29 januari 2026 15:19 schreef Nieuwnestje het volgende:

[..]
Ik was al op zoek naar jouw opmerking... HAHA
We zijn hier nogal voorspelbaar.
Ik wil blijven.
pi_219956197
quote:
1s.gif Op donderdag 29 januari 2026 15:18 schreef Earring het volgende:

[..]
Ik snap het gebruik van alleen voorletters
Maar nu dacht ik toch even aan Lot
Later zag ik Z dus dat werd even puzzelen
Ik volg HVK niet, ooit geblokkeerd omdat ik commentaar op het ruziemaken gaf
Haha hier idem. Ik was ff helemaal de draad kwijt.
Wellicht dna even, zoals eerder voorgesteld, de naam van de fluflu vermelden.

Dan hadden we trouwens wel een maximale nieuwe poly gehad 😂😂
pi_219956284
quote:
Dat fietsje is gesloopt voordat Louay er nog maar naar gekeken heeft vrees ik.
Hadden beter een lekker bedje kunnen krijgen
pi_219956329
Het is ook allemaal praatjesmakerij van Am.
Sam heeft met de auto die er niet voor bedoelt is, iets opgehaald en dat zomaar in HAAR huis neergezet.
Alsof zij van niks wist...

Dat zijn het contract heeft verbroken met haar ouders, is haar zaak. Maar zo openbaar met moddergooien naar de opa en oma van je kinderen vind ik niet kunnen.
Zij heeft haar redenen, maar dan kan je niet openbaar teksten over toxische familieleden posten.
pi_219956452
Bij hvk kale pasta, sla, wortels en een kaassoufle 🫣 goede combi
  donderdag 29 januari 2026 @ 17:10:09 #196
255737 LALAA
beautiful dirty rich.
pi_219956486
Sanneke op Threads: “Iedereen kan toch een keuze maken? Wij hebben gekozen voor een andere levensstijl. Maar veel mensen willen alles. Dat is ook een keuze.” en “Nee ik snap je ook nog steeds niet. Maar mensen kiezen er toch voor om een groot koophuis te hebben, 2 auto’s voor de deur, elke vakantie weg te moeten? Dat is het nieuwe normaal. Maar als wij kunnen rondkomen van een modaal inkomen met 3, dan kan een ander dat ook.”

Volgens mij ging het erom dat iemand het een privilege noemde als je als vader of moeder niet hoeft te werken, maar die posts zijn weg. Ik vind haar reactie zo vreselijk veroordelend en jaloers overkomen.

Ten eerste zou Sanneke ook maar wat graag een koophuis hebben, inclusief grote/dure auto voor de deur. En dat iedere vakantie weg moeten? Dat doen ze volgens mij nu ook al. Mevrouw aast zelfs op een nachtje weg van bijna 800 euro. Over keuzes gesproken…
pi_219956488
quote:
0s.gif Op donderdag 29 januari 2026 16:40 schreef Lodelie het volgende:
Het is ook allemaal praatjesmakerij van Am.
Sam heeft met de auto die er niet voor bedoelt is, iets opgehaald en dat zomaar in HAAR huis neergezet.
Alsof zij van niks wist...

Dat zijn het contract heeft verbroken met haar ouders, is haar zaak. Maar zo openbaar met moddergooien naar de opa en oma van je kinderen vind ik niet kunnen.
Zij heeft haar redenen, maar dan kan je niet openbaar teksten over toxische familieleden posten.
Of hij het nou haalt in de Panda of de gele nep dhl bus, een auto is een auto. Maar die rebelse puber Sam toch, verkeerde auto meegenomen, hoe durft hij!

Door er over door te gaan en de manier waarop, toont ze echt aan dat ze nul respect en fatsoen heeft. Hier ook al even geen contact meer met schoonouder, neefjes praten wel eens over opa, helemaal prima, dan vragen we of ze het leuk hadden met opa bijvoorbeeld. Er is behoorlijk wat gebeurt hier, maar hem aan de schandpaal hangen in het openbaar zou niet in ons opkomen.
pi_219956523
quote:
0s.gif Op donderdag 29 januari 2026 17:10 schreef LALAA het volgende:
Sanneke op Threads: “Iedereen kan toch een keuze maken? Wij hebben gekozen voor een andere levensstijl. Maar veel mensen willen alles. Dat is ook een keuze.” en “Nee ik snap je ook nog steeds niet. Maar mensen kiezen er toch voor om een groot koophuis te hebben, 2 auto’s voor de deur, elke vakantie weg te moeten? Dat is het nieuwe normaal. Maar als wij kunnen rondkomen van een modaal inkomen met 3, dan kan een ander dat ook.”

Volgens mij ging het erom dat iemand het een privilege noemde als je als vader of moeder niet hoeft te werken, maar die posts zijn weg. Ik vind haar reactie zo vreselijk veroordelend en jaloers overkomen.

Ten eerste zou Sanneke ook maar wat graag een koophuis hebben, inclusief grote/dure auto voor de deur. En dat iedere vakantie weg moeten? Dat doen ze volgens mij nu ook al. Mevrouw aast zelfs op een nachtje weg van bijna 800 euro. Over keuzes gesproken…
Ja Sanneke is echt het voorbeeld van 'verstandige keuzes'. Het zegt wel genoeg dat ze geen idee heeft van de huizenmarkt en dat ze in haar handjes mag wrijven dat ze recht heeft op een huurhuis.
pi_219956533
quote:
0s.gif Op donderdag 29 januari 2026 17:10 schreef papierentas het volgende:

[..]
Of hij het nou haalt in de Panda of de gele nep dhl bus, een auto is een auto. Maar die rebelse puber Sam toch, verkeerde auto meegenomen, hoe durft hij!

Door er over door te gaan en de manier waarop, toont ze echt aan dat ze nul respect en fatsoen heeft. Hier ook al even geen contact meer met schoonouder, neefjes praten wel eens over opa, helemaal prima, dan vragen we of ze het leuk hadden met opa bijvoorbeeld. Er is behoorlijk wat gebeurt hier, maar hem aan de schandpaal hangen in het openbaar zou niet in ons opkomen.
Jeep, zo noemt ze hem 🤣
pi_219956536
quote:
0s.gif Op donderdag 29 januari 2026 17:05 schreef Muisjeruisje het volgende:
Bij hvk kale pasta, sla, wortels en een kaassoufle 🫣 goede combi
Je zou er trek in/ van krijgen🤪
pi_219956538
Sanneke heeft een samenwerking voor een vakantie, ik wordt nooit warm van haar content dus verwacht ook niet veel van haar vakantie reclame..
pi_219956543
Ik kon vanmorgen de insta van AM nog anoniem bekijken maar nu staat er dat er geen stories zijn?

Grappig dat het in het vorige topic ging over Forest and the Brown. Ze is een oud-klasgenoot van mij. Leuke meid met goede humor vroegah maar ik vind haar filmpjes de laatste tijd niet leuk. En ik ben echt wel van de wat hardere humor maar steeds dat alles en iedereen afzeiken vind ik niet grappig. Maar blijf haar wel volgen omdat ik gefascineerd ben door alle plekken waar ze komt door haar werk en ook omdat ik het bijzonder vind hoe ze niet moe wordt van zichzelf met dat gereis en gefeest de hele tijd 😅. En ik vind het heel bijzonder dat ze steeds haar kinderen half ontbloot of in badkleding online slingert op een niet afgeschermd profiel...
pi_219956546
Die Nienke (van Sirin Nienke- je weet wel van die stoomkrukjes enzo) kwam weer even voorbij bij mij en ineens wist ik het;
Am moet gewoon met haar gaan samenwerken! Dan kan ze een Vulvabox maken, een workshop Vulva stomen met dr fangirls doen, story schrijven over Vulva in de overgang en noem maar op!

Hoeven haar kinderen ook niet meer in beeld en te grabbel worden gegooid voor 90K, maar kan ze het lekker over zichzelf en haar eigen lichaam hebben. ( Ik wil alleen geen beelden trouwens..... :R
pi_219956548
quote:
0s.gif Op donderdag 29 januari 2026 17:18 schreef Moppie1982 het volgende:
Sanneke heeft een samenwerking voor een vakantie, ik wordt nooit warm van haar content dus verwacht ook niet veel van haar vakantie reclame..
Wat hebben we hiervan geleerd?
Dat zeuren en doorzeuren en doorzeuren helpt🥳🤪
pi_219956550
quote:
0s.gif Op donderdag 29 januari 2026 16:02 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
De kookplaat heeft er eerder ook zo uitgezien.
Hij wordt gebruikt 🤷🏼♀. Ik kan mij er zo niet druk om maken hoe een kookplaat van een ander eruit ziet. Leven en laten leven.
pi_219956552
quote:
0s.gif Op donderdag 29 januari 2026 17:10 schreef LALAA het volgende:

Bedelen is ook een keuze. Dat is de keuze die Sanneke maakt. Misbruik maken van de goedheid van domme en naïeve volgers noem ik dat.

Net als dat het ook haar keuze is om overal over te zeuren en te klagen, de keet een puinhoop te laten worden, hele dagen op de bank hangen. Allemaal keuzes.
Ik wil blijven.
pi_219956564
quote:
0s.gif Op donderdag 29 januari 2026 17:17 schreef Moppie1982 het volgende:

[..]
Jeep, zo noemt ze hem 🤣
Het is ook een Jeep. Maar in begin deed ze net of ze collega's was van Dhl bezorgers. Want hihao gele auto.
pi_219956577
quote:
0s.gif Op donderdag 29 januari 2026 17:20 schreef Lalaland79 het volgende:

[..]
Wat hebben we hiervan geleerd?
Dat zeuren en doorzeuren en doorzeuren helpt🥳🤪
Benieuwd wie er nu ingetrapt is dan. Even gekeken, een canping/ park in Zeeland. Weet ik in ieder geval waar wij geen geld uit gaan geven.
pi_219956589
quote:
17s.gif Op donderdag 29 januari 2026 17:20 schreef Hocuspocus2 het volgende:

[..]
Hij wordt gebruikt 🤷🏼♀. Ik kan mij er zo niet druk om maken hoe een kookplaat van een ander eruit ziet. Leven en laten leven.
Leven en laten leven, dan kan dit hele forum wel opgedoekt worden. Volgens mij mag je hier reageren op wat je ziet. Ik zie dit en vind dat ronduit smerig, een ander ziet dagelijks kale pasta bij HvK of een zoon die bij AM koffie komt drinken.
Ik wil blijven.
pi_219956660
quote:
0s.gif Op donderdag 29 januari 2026 17:18 schreef Moppie1982 het volgende:
Maar ze gebruikt haar kind niet hoor! Het is niet echt een adults only vakantie dus wordt toch haar kind gebruikt.
Ik wil blijven.
pi_219956853
quote:
0s.gif Op donderdag 29 januari 2026 15:45 schreef Schevetuin het volgende:
Aangezien het in dit topic niet alleen meer over momfluencers hoeft te gaan, wil ik iets anders delen. Sinds een tijdje volg ik lerenbloeien, een jonge meid van 18 met een hulphond. Ze kwam ooit in mijn tijdlijn voorbij omdat ze een post had waarin mensen haar ‘verdachten’ van het zijn van Roos (van Op zoek naar Marlotte). Sindsdien is haar account gegroeid en daar is ze erg trots op. Toen ik haar begon te volgen, had ze in haar profiel nog een waslijst aan aandoeningen staan (zeker een stuk of twintig). Dat is er inmiddels uit, maar gisteren postte ze nog over zes chronische ziektes die ze zegt te hebben, die volgens het NOS-bulletin van gisteren zeldzaam zijn.

Het lijkt een enorm pientere dame, en ik heb zelf geen kennis van dit onderwerp om het NOS in twijfel te trekken. Zij doet dat nu openbaar wel. Ik vind het enorm fascinerend en kan niet zo goed duiden waarom. Wel ben ik heel benieuwd waarom mensen zo geneigd zijn naar erkenning. Volgen meer mensen haar?
Ik ga eens even spieken. Klinkt een beetje een Cathelijne op tiktok. Krijgt het in Nederland niet voor elkaar en hopt van arts naar arts in het buitenland.

[ Bericht 0% gewijzigd door Fleurtjebellefleur op 29-01-2026 18:32:27 ]
pi_219956982
quote:

Ben ff gaan kijken, maar wat een waslijst aan diagnoses.
Ik vond haar filmpje over gastroparese/nos/nieuwsuur wel heel irritant ge edit 😅
pi_219956995
quote:
0s.gif Op donderdag 29 januari 2026 17:29 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Leven en laten leven, dan kan dit hele forum wel opgedoekt worden. Volgens mij mag je hier reageren op wat je ziet. Ik zie dit en vind dat ronduit smerig, een ander ziet dagelijks kale pasta bij HvK of een zoon die bij AM koffie komt drinken.
En op de gore keuken van Milou komt ook regelmatig commentaar
pi_219957006
quote:
0s.gif Op donderdag 29 januari 2026 17:20 schreef SterreKaatje het volgende:
Die Nienke (van Sirin Nienke- je weet wel van die stoomkrukjes enzo) kwam weer even voorbij bij mij en ineens wist ik het;
Am moet gewoon met haar gaan samenwerken! Dan kan ze een Vulvabox maken, een workshop Vulva stomen met dr fangirls doen, story schrijven over Vulva in de overgang en noem maar op!

Hoeven haar kinderen ook niet meer in beeld en te grabbel worden gegooid voor 90K, maar kan ze het lekker over zichzelf en haar eigen lichaam hebben. ( Ik wil alleen geen beelden trouwens..... :R
Misschien een (online) workshop piemeltje kleien terwijl je je yoni stoomt?
Dagelijkse yoni stoomsessies op the gram voordat de yonibox uitkomt.
Een boek over yoni's met een tietenmok er naast.
Wat zal AM een lol hebben
pi_219957014
Wat dag weer bij AM.
Wat ik niet snap, ze breekt met haar ouders en ze mogen geen contact meer met haar en (enkele van) de kinderen. Maar ze blijft ze maar benoemen, vorige week met die oma/opa week op school weer uitgebreide stories. Nu weer 5+ stories en ook nog even de post delen waarin haar ouders te kakken worden gezet. En er dan nog bij zeggen dat we vooral de reacties moeten gaan lezen want zo erg voor haar allemaal. Oh ja, als laatste nog even een verhaal over haar vader die altijd de fietsen regelde.. en nu niet meer.. daar moest ze even aan denken.
Laat die mensen met rust mafklapper!

Julia woont tijdelijk ergens anders, tjongejonge.. Ze past 2 weken in het huis van een vriendin op de katten. Wat is het toch een aansteller eerste klas.
Nog even de hele locatie en presentatie van Jim delen en vertellen wat Sam allemaal gedaan heeft. En dan kan ze door naar haar wekelijkse fantastische 45 minuten sporten waardoor je direct van je rugpijn af bent en een prachtige platte buik krijgt.
En dat is allemaal oké.
pi_219957049
quote:
1s.gif Op donderdag 29 januari 2026 18:27 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Ik vond haar filmpje over gastroparese/nos/nieuwsuur wel heel irritant ge edit 😅
Oei, lijkt me goed dat debbie dat account niet bekijkt, wat een waslijst aan ideeën. Heel eerlijk; met zoveel diagnoses vraag ik me af of de mentale diagnoses wel compleet zijn. Zeker als je zoooo de behoefte voelt om het allemaal te benoemen.
pi_219957087
quote:
1s.gif Op donderdag 29 januari 2026 18:12 schreef Fleurtjebellefleur het volgende:

[..]
Ik ga eens even spieken. Klinkt een beetje een Cathelijne op tiktok. Krijgt het in Nederland niet voor elkaar en hopt van arts naar arts in het buitenland.
Echt bizar he. En ook heel veel zelf (haar ouders) gefinancierd omdat het niet vergoed wordt.
pi_219957201
quote:
0s.gif Op donderdag 29 januari 2026 06:14 schreef Parasolletje89 het volgende:
Waarom laat MB een kind van 3 op een kinderstoel aan het fornuis staan mét pan en filmt dan nog even hoe ‘knus’ het thuis is? Ik vraag me echt af hoe het daar voor die kinderen is, elke keer zo geforceerd gefilmd worden.
Die kinderen weten niet beter.
Alleen mensen zonder fantasie vluchten in de realiteit
pi_219957298
quote:
1s.gif Op donderdag 29 januari 2026 18:32 schreef Weerikier het volgende:
Wat dag weer bij AM.
Wat ik niet snap, ze breekt met haar ouders en ze mogen geen contact meer met haar en (enkele van) de kinderen. Maar ze blijft ze maar benoemen, vorige week met die oma/opa week op school weer uitgebreide stories. Nu weer 5+ stories en ook nog even de post delen waarin haar ouders te kakken worden gezet. En er dan nog bij zeggen dat we vooral de reacties moeten gaan lezen want zo erg voor haar allemaal. Oh ja, als laatste nog even een verhaal over haar vader die altijd de fietsen regelde.. en nu niet meer.. daar moest ze even aan denken.
Laat die mensen met rust mafklapper!

Julia woont tijdelijk ergens anders, tjongejonge.. Ze past 2 weken in het huis van een vriendin op de katten. Wat is het toch een aansteller eerste klas.
Nog even de hele locatie en presentatie van Jim delen en vertellen wat Sam allemaal gedaan heeft. En dan kan ze door naar haar wekelijkse fantastische 45 minuten sporten waardoor je direct van je rugpijn af bent en een prachtige platte buik krijgt.
En dat is allemaal oké.
Het zit haar hoog, da's duidelijk. Maar je ouders opnieuw schofferen door weer die post van vorig jaar te delen, dat vind ik echt triest. Ze blijft zelf maar in die modderpoel roeren, en de bagger eruit scheppen. En wat wint ze ermee? Zieltjes van de volgmoekes?
pi_219957309
quote:
0s.gif Op donderdag 29 januari 2026 17:29 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Ja over iedereen valt wel iets te klagen. En vooral ook over de meest kleine dingen. Worden we hier nu echt gelukkig van? De negativiteit slaat weer volkomen door hier de laatste weken. Daarom kom ik hier ook steeds minder. En ik word een beetje moe van de zin ‘iedereen mag zijn mening hebben’. Dit zijn toch niet alleen meningen meer. Dit is dag in dag uit mensen (af)zeiken. Waar ik zelf ook lang genoeg debet aan ben. Maar al dat verheven gedoe.. meh. Goed, ik ga m’n hoek weer in 🤓
pi_219957445
quote:
0s.gif Op donderdag 29 januari 2026 17:43 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Maar ze gebruikt haar kind niet hoor! Het is niet echt een adults only vakantie dus wordt toch haar kind gebruikt.
Maar dat mag je niet zeggen! Want dan krijg je een blokkade. :')
pi_219957465
quote:
0s.gif Op donderdag 29 januari 2026 17:27 schreef papierentas het volgende:

[..]
Benieuwd wie er nu ingetrapt is dan. Even gekeken, een canping/ park in Zeeland. Weet ik in ieder geval waar wij geen geld uit gaan geven.

Nou dat he. Hoe stom kan je als park zijn om haar uit te nodigen... echt Sanneke is de grootste anti reclame.
pi_219957564
quote:
17s.gif Op donderdag 29 januari 2026 19:14 schreef Hocuspocus2 het volgende:

[..]
Ja over iedereen valt wel iets te klagen. En vooral ook over de meest kleine dingen. Worden we hier nu echt gelukkig van? De negativiteit slaat weer volkomen door hier de laatste weken. Daarom kom ik hier ook steeds minder. En ik word een beetje moe van de zin ‘iedereen mag zijn mening hebben’. Dit zijn toch niet alleen meningen meer. Dit is dag in dag uit mensen (af)zeiken. Waar ik zelf ook lang genoeg debet aan ben. Maar al dat verheven gedoe.. meh. Goed, ik ga m’n hoek weer in 🤓
Misschien is het beter voor je dat je mij negeert. Ik heb een mening over viezigheid. En als ik die mening hier uit is dat aan mij.
En omdat jij lang genoeg debet bent geweest aan het afzeiken van wat fluflu’s laten zien maar daar inmiddels niet meer (minder) aan meedoet voelt de rest hier zich verheven? Wat een bijzondere denkwijze.
Ik wil blijven.
pi_219957566
quote:
1s.gif Op donderdag 29 januari 2026 19:31 schreef Beertjeteddy het volgende:

[..]
Maar dat mag je niet zeggen! Want dan krijg je een blokkade. :')
Die krijg je bij Sanneke ook zomaar.
Ik wil blijven.
pi_219957677
quote:
0s.gif Op donderdag 29 januari 2026 19:45 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Die krijg je bij Sanneke ook zomaar.
Ik heb nog niet verkeerd in haar neusgaten gekeken en ik volg haar niet eens.
pi_219957708
quote:
1s.gif Op donderdag 29 januari 2026 18:27 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Ja het is fascinerend om haar te volgen maar ook irritainment. Ik ken overigens ook geen 18 jarige die ‘resoneert dit?’ zeggen. Best veel vraagtekens bij dit meisje. Maar dat kan ook mijn onwetenheid zijn. Haar school deed ook een tijd moeilijk over haar hulphond meenemen. Dit mag een school toch helemaal niet weigeren als het een officiële hulphond is?
pi_219957825
quote:
0s.gif Op donderdag 29 januari 2026 19:44 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Misschien is het beter voor je dat je mij negeert. Ik heb een mening over viezigheid. En als ik die mening hier uit is dat aan mij.
En omdat jij lang genoeg debet bent geweest aan het afzeiken van wat fluflu’s laten zien maar daar inmiddels niet meer (minder) aan meedoet voelt de rest hier zich verheven? Wat een bijzondere denkwijze.
Mijn bericht was niet eens per se gericht op jou. Maar in het algemeen. Maarja, er zit voor mij wel een verschil in iets vinden van een kale pasta bij HVK of een vlek op een kookplaat. Die kale pasta gaat over het welzijn van kinderen. En die vlek op een kookplaat? Dat vind ik oppervlakkig. Dat komt op mij over alsof je je verheven voelt omdat jij het beter doet (in jouw ogen). Je mag mijn denkwijze bijzonder vinden. Ik vind het bijzonder dat je een mening hebt over een kookplaat/viezigheid van iemand. Ik mag hopen dat mensen niet bij iemand thuis komen en eerst gaan checken of diegene wel goed schoon heeft gemaakt.
Ik laat het hierbij.

[ Bericht 2% gewijzigd door Hocuspocus2 op 29-01-2026 20:10:49 ]
pi_219957952
Nu dat hele gebrabbel over de ouders van AM weer opnieuw begint, wie heeft eigenlijk dat tweede boek van haar gelezen en weet hoe het nou precies zit met die spoiler dat ze een pleegkind in huis zouden hebben?
pi_219957996
quote:
17s.gif Op donderdag 29 januari 2026 20:05 schreef Hocuspocus2 het volgende:

[..]
Mijn bericht was niet eens per se gericht op jou. Maar in het algemeen. Maarja, er zit voor mij wel een verschil in iets vinden van een kale pasta bij HVK of een vlek op een kookplaat. Die kale pasta gaat over het welzijn van kinderen. En die vlek op een kookplaat? Dat vind ik oppervlakkig. Dat komt op mij over alsof je je verheven voelt omdat jij het beter doet (in jouw ogen). Je mag mijn denkwijze bijzonder vinden. Ik vind het bijzonder dat je een mening hebt over een kookplaat/viezigheid van iemand. Ik mag hopen dat mensen niet bij iemand thuis komen en eerst gaan checken of diegene wel goed schoon heeft gemaakt.
Ik laat het hierbij.
Oh sorry, ik heb de memo gemist waarin staat dat we alleen ergens iets van mogen vinden als het de kinderen aangaat. Ik heb steeds gedacht dat we hier mogen reageren op wat de fluflu’s laten zien. Mijn fout.
Ik wil blijven.
pi_219958111
Denk dat dat 'sick tok' of 'medical tok' voor een aantal mensen hun identiteit geworden. Het zijn vaak kwetsbare vrouwen. Zo'n Cathelijne idd die steeds met een vrolijk en fris gezicht verteld dat het zo zo zo zo ontzettend slecht met haar gaat. Zij heeft nu ook een nier laten verplaatsen. Zie ook wel eens accounts voorbij komen van mensen die dan geld inzamelen voor die operaties in Spanje, maar het gevolg is meestal dat er alleen maar meer ellende van komt. Heb nog bij niemand gezien dat diegene enorm opknapte...het is lastig want ik denk idd dat mn vrouwen vaak niet serieus worden genomen met vage klachten, maar dit helpt ook niet echt met dat beeld want ik denk dat een aantal vrouwen/meiden erg geïnspireerd raakt door allerhande diagnoses via tiktok..
pi_219958183
quote:

Interessant! Bedankt voor het delen. Ik heb de docu van Nieuwsuur bekeken, wel een aanrader. Ik had @operatiejessie wel eens voorbij zien komen op instagram, en wist niet dat alle crowdfunding voor een operatie bij die dr Morata in Spanje was. Voor context voor mensen doe de docu niet hebben gezien: hij voert grote en onomkeerbare operaties uit waar ze in NL geen indicatie voor zien (en ook elders in Spanje niet). Hij diagnosticeert patiënten vaak met een waslijst aan (zeldzame) ziektes.

Je zou bijna wel een topic kunnen openen speciaal over de sickfluencers. Dat lotgenotencontact door middel van tiktok en insta kan vast fijn zijn, maar ook dubbel. Want hoe erger je er aan toe bent, hoe meer aandacht je vaak krijgt. En die aandacht en zorgen zijn op hun eigen manier weer verslavend.
pi_219958208
90% van dit topic gaat over je verheven voelen boven momfluencers, laten we wel wezen. In het topic heeft iedereen een schoner huis en eet gezonder, ondanks drukkere baan en veel meer zorgtaken of chronische ziekten en er klaagt nooit iemand over! :+

[ Bericht 3% gewijzigd door Clubsoda op 29-01-2026 20:45:52 ]
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_219958347
quote:
0s.gif Op donderdag 29 januari 2026 19:56 schreef Schevetuin het volgende:

[..]
Ja het is fascinerend om haar te volgen maar ook irritainment. Ik ken overigens ook geen 18 jarige die ‘resoneert dit?’ zeggen. Best veel vraagtekens bij dit meisje. Maar dat kan ook mijn onwetenheid zijn. Haar school deed ook een tijd moeilijk over haar hulphond meenemen. Dit mag een school toch helemaal niet weigeren als het een officiële hulphond is?
Volgens mij mogen ze dat idd niet weigeren, ik weet niet of de regels anders zijn als de hond nog in opleiding is?
Uit haar content haal ik dat ze de hond aan t trainen is?
pi_219958349
En jezus Annemarie, als je al diepzinnige post over verbreken van de band met je familie maakt, leer dan op zijn minst het verschil tussen mits en tenzij eens goed uit je hoofd 8)7
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_219958376
En nu hebben jullie mij geinfluenced om bij J&V te kijken 😂. Want hoe smerig is die kookplaat?? Wat een tegenvaller. Ik kom bij mensen thuis voor mijn werk, dit is echt niks 😅.
pi_219958404
Gedver dat filmpje bij janneke.dbm
Ik was naar de HAP gegaan hahaha.
Myiasis --> komt gewoon een larf uit dr kont.
pi_219958601
quote:
1s.gif Op donderdag 29 januari 2026 20:59 schreef Nooomi het volgende:
Gatverdamme
pi_219958631
Wat zeurt Milou dat haar ze weinig engagement op haar posts krijgt? Gek he, als alles in het NL is, maar een groot deel van je volgers is Chinees 🫣
pi_219958638
AM zou professionele hulp moeten zoeken voor haar issues met haar ouders ipv alles maar online gooien, herkauwen en moddergooien. Ik vind het echt ziek hoe ze deze post weer recyclet.
pi_219958718
quote:
1s.gif Op donderdag 29 januari 2026 20:59 schreef Nooomi het volgende:
Been.
pi_219958776
Wacht even. Janneke gaat zelf zitten peuren in de bult in de hoop er iets uit te trekken?
Daar ga je toch zsm mee naar de huisarts? In ieder geval na die eerste larf. Je wil toch weten of er nog meer in zit?
Gadverdamme. Tot zover een leuk reisje naar Gambia.
pi_219958853
Mn man had me gelijk mee naar de hap genomen. Ik zou hier niet te simpel over doen
pi_219958895
quote:
1s.gif Op donderdag 29 januari 2026 20:39 schreef Clubsoda het volgende:
90% van dit topic gaat over je verheven voelen boven momfluencers, laten we wel wezen. In het topic heeft iedereen een schoner huis en eet gezonder, ondanks drukkere baan en veel meer zorgtaken of chronische ziekten en er klaagt nooit iemand over! :+
Zo zie ik dat totaal niet, ik persoonlijk in iedere geval niet.

Iemand als Sanneke bijvoorbeeld, ik vind dat zij echt goede hulp zou kunnen gebruiken. Ik denk dat dat hun echt goed zou doen en er dan wat dingen zouden veranderen.
Ik voel me totaal niet beter dan zij.

En ik heb Am's werk zeker weleens vergeleken met mijn eigen werk. Omdat ik vind dat zij de realiteit uit het oog is verloren, sterker nog dat ze niet eens weet wat de realiteit van een werkende moeder is. Maar dan voel ik me niet verheven boven haar op dat gebied.

Zij delen hun leven en ik/wij kijken ernaar en leveren commentaar, dat kan gewoon zonder jezelf beter te voelen.
pi_219958967
quote:
88s.gif Op donderdag 29 januari 2026 21:28 schreef Harper het volgende:
Wacht even. Janneke gaat zelf zitten peuren in de bult in de hoop er iets uit te trekken?
Daar ga je toch zsm mee naar de huisarts? In ieder geval na die eerste larf. Je wil toch weten of er nog meer in zit?
Zou ik absoluut ook zelf zo gedaan hebben.
Ze is wel degelijk naar huisarts geweest en heeft daar antibiotica zalf gekregen. Als je er daarna zelf achter komt dat het wat anders kan zijn, zou ik ook niet nogmaals de huisarts of op dit tijdstip zelfs de huisartsenpost bellen.
Ik zou dan ook teveel gene voelen denk ik; want misschien zit ik mis of teveel gegoogled.

Gelukkig is ze dit niet a la Freek vonk een week gaan vloggen tot de geboorte van de betreffende larf.
pi_219958987
quote:
17s.gif Op donderdag 29 januari 2026 21:48 schreef AppelsEieren het volgende:

[..]
Ze is wel degelijk naar huisarts geweest en heeft daar antibiotica zalf gekregen. Als je er daarna zelf achter komt dat het wat anders kan zijn, zou ik ook niet nogmaals de huisarts of op dit tijdstip zelfs de huisartsenpost bellen.
Ik zou dan ook teveel gene voelen denk ik; want misschien zit ik mis of teveel gegoogled.

Gelukkig is ze dit niet a la Freek vonk een week gaan vloggen tot de geboorte van de betreffende larf.
Ik had t ook zelf gedaan en eventueel morgen de ha ff gebeld voor overleg of er meer nodig is dan de zalf.
pi_219959000
Die creamy van Michelle ziet er niet uit alsof ie in t kruis echt lekker zit
pi_219959028
quote:
17s.gif Op donderdag 29 januari 2026 21:48 schreef AppelsEieren het volgende:

[..]

Na die eerste had ik toch zeker even gewacht tot morgenochtend. En dan naar de huisarts gegaan. Die had voor mij de tweede bult mogen opensnijden. En mogen kijken of er misschien nog iets in bult 1 zat.
pi_219959033
'ze weet welk gevecht ik voer, waar niemand iets van ziet'
aldus Michelle W. over Iris Z.

Mag ik even een teiltje?

Michelle doet alsof ze dagelijks aan de frontlinie staat.

En 'ze helpt me waar ze kan, meer dan heel veel anderen doen'.

Wie zijn die vele anderen die haar niet genoeg helpen?

[ Bericht 26% gewijzigd door lila01 op 29-01-2026 22:19:12 ]
pi_219959067
quote:
88s.gif Op donderdag 29 januari 2026 21:28 schreef Harper het volgende:
Gadver de gadver. Waarom voel je de drang om zoiets te delen 🤮 echt ga naar de huisarts, noway dat ik door zou blijven lopen met zoiets, ook al heb ik ze er zelf uitgetrokken bah bah bah krijg er helemaal de kriebels van! Zo goor!
pi_219959080
Ik zou het er toch ook zo snel mogelijk uit willen hebben.
pi_219959092
Half flu flu NL heeft een gratis buggy gekregen inclusief een shitload aan goodiebags 🥲
Maar goed, ze zijn gelukkig allemaal zó dankbaar!
pi_219959204
Michelle is teleurgesteld omdat mensen blijkbaar ook hun eigen leven hebben met hun eigen grote en kleine zorgen en daarom niet altijd genoeg aandacht hebben voor haar, lijkt het.
pi_219959331
quote:
0s.gif Op donderdag 29 januari 2026 22:03 schreef Klaverblauwtje het volgende:
Ik zou het er toch ook zo snel mogelijk uit willen hebben.
Er zijn fluflu’s die te makkelijk naar de HAP gaan, maar als er een buitenlandse larve door je been wandelt vind ik het niet meer dan terecht _O-
Wie weet wat ie nog kan doen, of dat je niet alles eruit hebt gehaald of dat er eitjes nog inzitten :r
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
pi_219959332
Wilde AM even laten zien hoeveel jassen ze heeft waarvoor ze dat hele kledingrek af ging? Met veel van die lawaairitseljassen? En daarna zichzelf weer filmen in haar sportoutfit.

En dan die stories dat ze fietst op verschillende plekken, zelfs door het donkere park waar je niet veel meer ziet dan de zaklamp van haar telefoon.

Waarom?!
pi_219959480
quote:
Dat is 90% jouw eigen invulling. Dingen waar je je over verwondert springen eruit, en de fluflu's geven nogal wat om je over te verwonderen. Heeft niks met 'beter dan de ander voelen' te maken.

Zoals AM, het is triest wat er gebeurd is mbt tot de familie. Maar als ze echt senkt dat een breuk de juiste keuze is, verwonder ik me er nogal over dat ze het steeds maar blijft benoemen. Ze heeft her er duidelijk moeilijk mee, maar niet op de manier zoals ze zelf preekt. Zo in het openbaar met modder gooien, dat is pas toxisch....
pi_219959757
Joerie van Lotte is jarig. Die post die hij daarover schrijft. Diep. En eigenlijk toch leeg. En nietszeggend. En veel korte zinnen.

Ze passen volgens mij heel goed bij elkaar, want Lotte heeft hier ook een handje van, maar ik kan er echt helemaal niets mee :')
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
pi_219959842
quote:

Ik volg haar niet maar los van haar verhaal is herkenning/erkenning vaak prettig als je ergens mee struggelt. Ik kamp sinds mijn onveilige jeugd and then some met psychische klachten en ik heb het geluk dat er in mijn woonplaats een Herstelacademie zit waar o.a. cursussen worden gegeven en praatgroepen zijn. Die academie wordt geleid door ervaringsdeskundigen en lotgenotencontact kan heel waardevol zijn.
pi_219959878
Fijn dat AM deelde welke opleiding Jim doet en vooral wanneer er weer open dagen zijn.
Zou er een volger zijn die denkt: goh daar wil ik ook heen.
pi_219959900
quote:
0s.gif Op donderdag 29 januari 2026 17:20 schreef SterreKaatje het volgende:

Ja en dan ook nog Ellen erbij met d’r poes!
pi_219959903
quote:
1s.gif Op donderdag 29 januari 2026 23:42 schreef Earring het volgende:
Fijn dat AM deelde welke opleiding Jim doet en vooral wanneer er weer open dagen zijn.
Waarom deelt ze zoveel details over Jim? Omdat hij een dure reis krijgt, is dat de prijs die hij moet betalen?
pi_219959952
quote:
0s.gif Op donderdag 29 januari 2026 23:48 schreef Lodelie het volgende:

[..]
Waarom deelt ze zoveel details over Jim? Omdat hij een dure reis krijgt, is dat de prijs die hij moet betalen?
Ik heb het idee dat ze vooral heel blij is dat hij eindelijk weer een studie/bezigheid heeft waar hij blij van wordt.
Al deed ze altijd alsof ze het helemaal prima vond dat hij het allemaal niet zo wist. Iets met puzzelstukjes enzo.
pi_219960347
quote:
0s.gif Op donderdag 29 januari 2026 21:58 schreef lila01 het volgende:
'ze weet welk gevecht ik voer, waar niemand iets van ziet'
aldus Michelle W. over Iris Z.

Mag ik even een teiltje?

Michelle doet alsof ze dagelijks aan de frontlinie staat.

En 'ze helpt me waar ze kan, meer dan heel veel anderen doen'.

Wie zijn die vele anderen die haar niet genoeg helpen?

Ja lekker aardig richting de bffs….
pi_219960524
quote:
1s.gif Op donderdag 29 januari 2026 22:28 schreef LeSage het volgende:

[..]
Er zijn fluflu’s die te makkelijk naar de HAP gaan, maar als er een buitenlandse larve door je been wandelt vind ik het niet meer dan terecht _O-
Wie weet wat ie nog kan doen, of dat je niet alles eruit hebt gehaald of dat er eitjes nog inzitten :r
Precies, de plek is rood/dik dus ontsteking. Alleen een zalfje werkt dan niet. En ik moet er niet aan denken dat er over een week nog een paar larven in mn bed liggen. 🤣
pi_219960587
quote:
88s.gif Op vrijdag 30 januari 2026 00:02 schreef Harper het volgende:

[..]
Ik heb het idee dat ze vooral heel blij is dat hij eindelijk weer een studie/bezigheid heeft waar hij blij van wordt.
Al deed ze altijd alsof ze het helemaal prima vond dat hij het allemaal niet zo wist. Iets met puzzelstukjes enzo.
Maar dan details over een open dag en hoe laat Jim zijn project presenteert.. wil ze fanfotos ofzo?
pi_219960684
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 januari 2026 07:15 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]
Maar dan details over een open dag en hoe laat Jim zijn project presenteert.. wil ze fanfotos ofzo?
Ze zal t vast geweldig vinden als mensen er heen gaan/er zijn en dan foto's naar haar doorsturen net als met Guus tijdens de vierdaagse.
pi_219960689
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 januari 2026 07:15 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]
Daarin is AM niet de enige. Ik volgde een tijdje iemand die een gezin heeft met 7 kinderen. Zij deelde ook regelmatig waar haar kinderen waren of wat ze aan het doen waren.
Ik wil blijven.
pi_219960690
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 januari 2026 06:39 schreef Nooomi het volgende:

[..]
Precies, de plek is rood/dik dus ontsteking. Alleen een zalfje werkt dan niet. En ik moet er niet aan denken dat er over een week nog een paar larven in mn bed liggen. 🤣
Ik denk dat het vooral dik en rood is geworden door die larves.
pi_219960761
quote:
1s.gif Op donderdag 29 januari 2026 23:42 schreef Earring het volgende:
Misschien moekes die dat tegen hun zonen of dochters kunnen zeggen , maar ze weet gewoon van gekkigheid niet meer hoe ze aan zoveel stories moet komen , het meeste is onzin
pi_219960784
Hvk; 6;30
Alle kussens uit de bank
Hele speeltoestellen in de kamer
Een kind van 1,5 dat alleen maar benenen komt in zijn slaapzak en 2 kinderen op de grond die een pak ongekookte spaghetti aan het eten zijn.
En een moeder die filmt.
Scheelt , ze hoeft geen moeite meer te doen om de spaghetti te koken, de droge pasta word nu ook zo gegeten.
Maar eerlijk, ik vind het verschrikkelijk hoe deze kinderen opgroeien .
Heb laatst al keer op haar gereageerd maar gelijk geblokkeerd.
pi_219960795
Die larven.... ik heb er 2000 meningen over.. maar.. ja uhm...
Wat ik dan vooral bizar vind is dat je een kind op de achtergrond in paniek zich af hoort vragen waarom dit in vredesnaam op haar bed gedaan moet worden...
1 Waarom doe je dit met je kind ernaast 🤔
En 2... idd Waarom in haar bed? Hier moet ze vannacht lekker in weg dromen zonder het gevoel dat er larven in kruipen
pi_219960800
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 januari 2026 08:11 schreef ikmoetdrieten het volgende:

[..]
Misschien moekes die dat tegen hun zonen of dochters kunnen zeggen , maar ze weet gewoon van gekkigheid niet meer hoe ze aan zoveel stories moet komen , het meeste is onzin
Dat 100 stories per dag posten van AM , is dat gewoon zo door de jaren haar USP geworden en blijft ze er daarom zo krampachtig aan vasthouden? Ik snap er werkelijk niets van dat je dit überhaupt wil en vol kan houden, ze bekijkt haar leven echt door een scherm. Er gaat me toch een tijd zitten in al dat gepost de hele dag.
pi_219960810
De horror! Een larve in je lichaam 🤮
Never nooit dat ik daarmee ga zitten wachten, eruit moet het en wel meteen! Brrr
pi_219960815
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 januari 2026 08:24 schreef Weerikier het volgende:

[..]
Dat 100 stories per dag posten van AM , is dat gewoon zo door de jaren haar USP geworden en blijft ze er daarom zo krampachtig aan vasthouden? Ik snap er werkelijk niets van dat je dit überhaupt wil en vol kan houden, ze bekijkt haar leven echt door een scherm. Er gaat me toch een tijd zitten in al dat gepost de hele dag.
Daarom ben ik gestopt haar te volgen, ik vind haar te lsngdradig
pi_219960819
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 januari 2026 08:24 schreef Weerikier het volgende:

[..]
Dat is wat haar uniek maakt. Al die fens gaan toch ook iedere dag weer door die onzin heen.

Dat er iemand bestaat die dit allemaal deelt is al triest, maar dat er echt zo veel mensen bestaan die er dagelijks naar kijken en er op reageren is bijna surrealistisch.

En dat we er hier iedere dag over praten eigenlijk ook😅
pi_219960833
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 januari 2026 07:47 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Ze zal t vast geweldig vinden als mensen er heen gaan/er zijn en dan foto's naar haar doorsturen net als met Guus tijdens de vierdaagse.
En dan ook weer klagen en het vréselijk vinden dat er foto’s van haar (!!) kind zijn gemaakt, net als bij Juul in de Efteling, waarvan ze ook had gedeeld dat ze er heen ging en met welke vriendinnen ze in de auto zat.
pi_219960843
Ik was van de week op een bijeenkomst waar bij binnenkomst werd gevraagd of je er bezwaar tegen had dat er foto’s/filmpjes werden gemaakt voor intern gebruik, een nieuwsbrief en social media.
Als je dat niet wilde kreeg je een gele badge ipv een witte, zodat het al van een afstand duidelijk was en je niet gefilmd werd.

Daar kunnen de fluflus nog wat van leren..

[ Bericht 0% gewijzigd door Huisopdehoek op 30-01-2026 10:06:24 ]
pi_219960954
AM gooit alles gewoon online en klaagt dan dat mensen met een kado voor de kinderen aan de deur staan, foto's gemaakt worden van haar kinderen etc.

ik zou het echt niet leuk vinden als mijn kinderen met die van haar in de klas zouden zitten. Niet voor die kinderen zelf, maar omdat ik dan elke dag moet hopen dat mijn eigen kind niet ook ergens op de socials verschijnt.
pi_219961115
Judith heeft nog steeds die gore witte trui aan, waar al dagen een vlek op zit. Zou ze dat nou zelf niet zien? Viezerik
pi_219961289
Kennen jullie valeryvanderwiel? Opkomende mommy influencer heb ik het idee. Nog niet veel samenwerkingen, ook geen boeiende content verder. Gaat vooral over haar dreumes die slecht slaapt maar jeeeeetje.. zij slaapt nu bij haar ouders en gaat dan in de ochtend naar huis zodat haar man kan leren de dreumes door te slapen en daar maakt ze een vlog van. Hoe dan? Die camera 1000x op een andere positie en dat alles om 6.00u in de ochtend? Daar heb je toch geen zin in? Mijn kleuter zou echt expres alles verpesten vrees ik. Wat een gedoe.
pi_219961298
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 januari 2026 09:49 schreef Muisjeruisje het volgende:
Judith heeft nog steeds die gore witte trui aan, waar al dagen een vlek op zit. Zou ze dat nou zelf niet zien? Viezerik
Bij die nek.... 😨 o mensen dit kan toch niet??? Dan douche je toch ook niet regelmatig?
pi_219961354
Natuurlijk, Sanneke schooit nu alweer om de gratis producten van de AH.
En deelt vervolgens weer een bericht vol afgunst over rijken.

Ga werken, klaagdoos.
Ik wil blijven.
pi_219961383
quote:
Er worden ook veel niet besproken, omdat er gewoon ook weinig over te zeggen valt?
pi_219961393
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 januari 2026 10:33 schreef JaNeeDan het volgende:

Ga werken, klaagdoos.
Als iemand niets snapt van politiek. Eenzijdige kijk op alles.
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
pi_219961440
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 januari 2026 10:20 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
Bij die nek.... 😨 o mensen dit kan toch niet??? Dan douche je toch ook niet regelmatig?
Dat denk ik ook niet, hoe vaak zou zij douchen?
pi_219961450
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 januari 2026 10:33 schreef JaNeeDan het volgende:

Ga werken, klaagdoos.
Vorige keer was ze ook gewoon inhalig, schaamteloze troela
pi_219961528
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 januari 2026 10:49 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
Sanneke is een profiteur. Gister een samenwerking aankondigen met een camping, dus ze mogen gratis of met korting daar zitten. Nu dat AH geneuzel, lekker schooien om gratis spullen. Pas 2 nachten Borger gekregen. Ik weet het niet hoor, maar wij betalen overal de volle mep voor, we zijn niet rijk en kunnen veel door keuzes te maken en prioriteiten te stellen, al denk ik dat zij ons wel rijk wel zal vinden gezien hoe we leven en wat we kopen/doen van ons geld.
pi_219961548
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 januari 2026 10:49 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
Van dat gezonder gaan eten komt op deze manier ook weinig terecht
pi_219961581
Sanneke zegt delen. Maar niet perse delen met haar.
Ik hoop gewoon dat ze bedoelt delen met de mensen die het nodig hebben of de producten wel gebruiken. Deelkastjes etc
Ik ben vandaag zo vrolijk, zo vrolijk, zo vrolijk
pi_219961615
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 januari 2026 11:17 schreef WinnieWana het volgende:
Ik hoop gewoon dat ze bedoelt delen met de mensen die het nodig hebben of de producten wel gebruiken. Deelkastjes etc
Neuh, delen gaat over delen met Sanneke want ze is zo zielig!
Vorige keer ook alles gratis af zitten halen van andere mensen. Uiteindelijk heeft ze toen zoveel gehad dat ze niet alles kon halen. Ze is gewoon een egoïstisch inhalig geval. Als mijn man iets haalt waar wij niks aan hebben geven we het inderdaad wel aan iemand direct weg in onze omgeving of in zo'n kastje.

Pasgeleden samen onze voorraadkast opgeruimd en ik heb hier ook veel weggegeven wat nog goed was aan een familielid dat het goed kan gebruiken.
pi_219961647
Ze vindt dat mensen niet moeten zeuren als ze beide fulltime werken want je hebt die koophuis, twee auto's en vakanties niet nodig, dat is een keuze.

En dat van iemand die vaker op vakantie gaat dan de gemiddelde persoon met een reisblog :D

Als iedereen zo zou denken dan zouden er al helemaal geen sociale huurwoning meer overblijven voor Sanneke en Peppie.
En niemand die het toeslagen/uitkeringen etc in stand houdt want te weinig belastingafdracht.
pi_219961697
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 januari 2026 11:17 schreef WinnieWana het volgende:
Bij Sanneke heb ik dus absoluut niet het gevoel dat zij delen in het algemeen bedoelt. Vraag me niet waarom, waarschijnlijk is dat gevoel gebaseerd op de vorige keer dat ze schooide om die kraskaarten.
Ik wil blijven.
pi_219961771
Hahahaha Sanneke en delen? 🤓
pi_219961948
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 januari 2026 11:27 schreef WinnieWana het volgende:
Ze vindt dat mensen niet moeten zeuren als ze beide fulltime werken want je hebt die koophuis, twee auto's en vakanties niet nodig, dat is een keuze.

En dat van iemand die vaker op vakantie gaat dan de gemiddelde persoon met een reisblog :D

Als iedereen zo zou denken dan zouden er al helemaal geen sociale huurwoning meer overblijven voor Sanneke en Peppie.
En niemand die het toeslagen/uitkeringen etc in stand houdt want te weinig belastingafdracht.
Ze zoekt een huurwoning met een huur van maximaal 1000,-. Ik woon in een 2 onder 1 kap met een hypotheek die lager is. Tuurlijk, gunstig gekocht in 2018, maar ze heeft geen idee met haar 'dat is een keuze' :P
pi_219962150
Sarah Rebecca en haar emoties … arm meisje
pi_219962198
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 januari 2026 12:07 schreef papierentas het volgende:

[..]
Ze zoekt een huurwoning met een huur van maximaal 1000,-. Ik woon in een 2 onder 1 kap met een hypotheek die lager is. Tuurlijk, gunstig gekocht in 2018, maar ze heeft geen idee met haar 'dat is een keuze' :P
Ze rekent op huurtoeslag. Benieuwd hoe ver ze komt met haar keuzes waarbij alleen Peppie werkt, zonder overheidsinfuus.
  vrijdag 30 januari 2026 @ 12:43:20 #296
128491 J-net
Prettig gestoord
pi_219962224
quote:
17s.gif Op donderdag 29 januari 2026 13:34 schreef Hocuspocus2 het volgende:

[..]
OMG, het staat nu al op kobo plus? Vast omdat het zo’n bestseller was sarcasme uit
dat is jammer. net voor 10 euro via vinted besteld
~~~~~~Dream as if you 'll live forever, live like you 'll die today~~~~~
pi_219962292
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 januari 2026 08:19 schreef Henrike het volgende:
Hvk; 6;30
Alle kussens uit de bank
Hele speeltoestellen in de kamer
Een kind van 1,5 dat alleen maar benenen komt in zijn slaapzak en 2 kinderen op de grond die een pak ongekookte spaghetti aan het eten zijn.
En een moeder die filmt.
Scheelt , ze hoeft geen moeite meer te doen om de spaghetti te koken, de droge pasta word nu ook zo gegeten.
Maar eerlijk, ik vind het verschrikkelijk hoe deze kinderen opgroeien .
Heb laatst al keer op haar gereageerd maar gelijk geblokkeerd.
Dat die kleine kinderen daar niet een keer in stikken Dat krijg je droog toch bijna niet weg
pi_219962298
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 januari 2026 12:32 schreef Lovelii2026 het volgende:
Sarah Rebecca en haar emoties … arm meisje
Nou inderdaad. Je kind mag best jouw emoties zien maar bij haar heb ik altijd een groot aanstelleritus gevoel. Meebleren in de auto met je peuter? Echt helpend ja.
pi_219962378
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 januari 2026 12:53 schreef Keesie123 het volgende:

[..]
Nou inderdaad. Je kind mag best jouw emoties zien maar bij haar heb ik altijd een groot aanstelleritus gevoel. Meebleren in de auto met je peuter? Echt helpend ja.
Dus als haar kind grote emoties heeft brult mama lekker mee? Lekker belastend voor dat kind.
pi_219962562
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 januari 2026 13:02 schreef Nieve het volgende:

[..]
Dus als haar kind grote emoties heeft brult mama lekker mee? Lekker belastend voor dat kind.
maar wel goed voor de views..... :{
pi_219962895
En door!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')