Nee slim was het niet, maar goed dat ze het deelt, want het maakt anderen ook weer bewust wat ze in zo'n situatie moeten doen.quote:Op woensdag 28 januari 2026 13:33 schreef Noor_ het volgende:
[..]
Ja maar ze geeft toch echt wel duidelijk aan in haar bericht dat dat stom was etc. Ik lees het vooral als gewoon paniek en even echt niet meer wat te doen. Een hele normale reactie lijkt me.
En dat mensen het belang van een CO2 meter/alarm inzien. Het is een sluipmoordenaar.quote:Op woensdag 28 januari 2026 13:56 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nee slim was het niet, maar goed dat ze het deelt, want het maakt anderen ook weer bewust wat ze in zo'n situatie moeten doen.
Háár kinderen hè?quote:Op woensdag 28 januari 2026 11:31 schreef poohenzo het volgende:
wacht even, AM maakt de mooiste reizen met de kinderen en hoopt dat later met Maarten dan nog een keertje over te doen??
Ik zal wel gek zijn, maar zij ziet deze reizen dan als een soort voorproefje zodat het later ooit volledig gepland nog een keer kan ?
Ga gewoon leuke dingen ontdekken met je man. En ik heb niks tegen ouder-kind reisjes, leuk juist, maar nu voelt het opeens wel raar zoals zij het beschrijft .
Jazeker! Maar jou bericht kwam op mij over alsof ze dom bezig was zeg maar 🫣quote:Op woensdag 28 januari 2026 13:56 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nee slim was het niet, maar goed dat ze het deelt, want het maakt anderen ook weer bewust wat ze in zo'n situatie moeten doen.
Eens. Helaas heb ik er (in mijn nabije omgeving) ervaring mee 😔quote:Op woensdag 28 januari 2026 13:59 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
En dat mensen het belang van een CO2 meter/alarm inzien. Het is een sluipmoordenaar.
Volgens mij waren dat ook fictieve bedragen?quote:Op woensdag 28 januari 2026 14:21 schreef papierentas het volgende:
Als Dion 4000 netto heeft en Sanneke 1800 dan hebben ze geen recht op een sociale huurwoning.
Misschien las ik te snel. Haha ja, onwaarschijnlijk inderdaad.quote:Op woensdag 28 januari 2026 14:29 schreef Meke het volgende:
[..]
Volgens mij waren dat ook fictieve bedragen?
Volgens mij was het gewoon twee onwaarschijnlijke scenarios tegenover elkaar zetten
Dat hebben ze ook helemaal nietquote:Op woensdag 28 januari 2026 14:21 schreef papierentas het volgende:
Als Dion 4000 netto heeft en Sanneke 1800 dan hebben ze geen recht op een sociale huurwoning.
Ik zie het kind alleen maar in zijn jas vandaag. En binnen weer iemand die een hele la leegtrekt, madame staat te filmen en is maar weer naar buiten gevlucht.quote:Op woensdag 28 januari 2026 14:45 schreef JeOmaJa het volgende:
HvK die onderweg even stopt om de in slaap gevallen Louay vast te zetten in de bakfiets.
Wat is ze toch een fantastische moeder he.
En jij als buitenstaander weet dit wel heel goed zo of niet?quote:Op woensdag 28 januari 2026 15:00 schreef Rimboequeen het volgende:
Als je goed kijkt naar de relaties tussen AM en haar kinderen dan is het een trieste bende. Een kind wat snakt naar goedkeuring en echt gezien worden, een kind wat zich afgesloten heeft en geen verwachtingen meer heeft, een kind wat zich absurd gedraagt om moeder te behagen, een kind wat alles uit de kast haalt om maar aandacht te krijgen..... Op een gegeven moment zal AM daar de gevolgen van gaan ondervinden.
En een kind wat constant in het middelpunt van de aandacht staatquote:Op woensdag 28 januari 2026 15:00 schreef Rimboequeen het volgende:
Als je goed kijkt naar de relaties tussen AM en haar kinderen dan is het een trieste bende. Een kind wat snakt naar goedkeuring en echt gezien worden, een kind wat zich afgesloten heeft en geen verwachtingen meer heeft, een kind wat zich absurd gedraagt om moeder te behagen, een kind wat alles uit de kast haalt om maar aandacht te krijgen..... Op een gegeven moment zal AM daar de gevolgen van gaan ondervinden.
vaak kan een buitenstaander (zoals wij allemaal) dat juist heel goed zien.quote:Op woensdag 28 januari 2026 15:19 schreef Noor_ het volgende:
[..]
En jij als buitenstaander weet dit wel heel goed zo of niet?
Jeetje soms worden hier toch uitgesproken gedaan dat ik denk poeh.
Ach hou toch op!!quote:Op woensdag 28 januari 2026 15:21 schreef poohenzo het volgende:
[..]
vaak kan een buitenstaander (zoals wij allemaal) dat juist heel goed zien.
Ik denk dat er ook eea heel anders kan en zelfs zou moeten bij de Geertsen.
jij mag het prima vinden dat een moeder de hele dag haar kinderen exploiteerd en dat kinderen daardoor vreemd gedrag gaan ontwikkelen. Ik vind dat helemaal niet normaal of ok.quote:
Ja omdat ik dat niet zie! Ja ik vind dat ze teveel haar kinderen filmt, zou ik zelf niet doen!quote:Op woensdag 28 januari 2026 15:27 schreef poohenzo het volgende:
[..]
jij mag het prima vinden dat een moeder de hele dag haar kinderen exploiteerd en dat kinderen daardoor vreemd gedrag gaan ontwikkelen. Ik vind dat helemaal niet normaal of ok.
En de inhoud van de la ligt ongetwijfeld nog allemaal op de grond.quote:Op woensdag 28 januari 2026 15:17 schreef papierentas het volgende:
[..]
Ik zie het kind alleen maar in zijn jas vandaag. En binnen weer iemand die een hele la leegtrekt, madame staat te filmen en is maar weer naar buiten gevlucht.
Mag zeker wel, jij bent hier degene die anderen aanspreekt op hun mening.quote:Op woensdag 28 januari 2026 15:30 schreef Noor_ het volgende:
[..]
Ja omdat ik dat niet zie! Ja ik vind dat ze teveel haar kinderen filmt, zou ik zelf niet doen!
Maar daaromheen zie ik gewoon een heel normaal gezin met kinderen met normaal gedrag.
Maarja die mening mag je hier niet hebben. Je telt alleen mee als je in alles wat negatiefs ziet!
Ik zie geen normaal gezin, maar een moeder overste die het allemaal beter weet. Waarbij het moet gaan volgens haar structuur, op uur en tijd. En die haar gezin observeert en beleeft via haar telefoonschermpje, bijna als buitenstaander. Ik zie wel een aantal lieve kinderen die inmiddels niet beter meer weten dan een moeder met altijd een mobieltje voor haar neus. Die mobiel is goud waard, dat is haar inkomen, haar status en soort van identiteit geworden. En dat lijkt inmiddels belangrijker dan het opgroeien van haar kinderen zonder ze te exploiteren op de socials. Jaren terug, nog voor haar boeken, lezingen en zich verheven voelen als de beste opvoeder, was het gewoon leuk om naar haar dagelijkse dingen te kijken. Ook al waren het toen ook al veel stories op een dag. Het straalde toen meer sfeer / gezin uit.quote:Op woensdag 28 januari 2026 15:30 schreef Noor_ het volgende:
[..]
Ja omdat ik dat niet zie! Ja ik vind dat ze teveel haar kinderen filmt, zou ik zelf niet doen!
Maar daaromheen zie ik gewoon een heel normaal gezin met kinderen met normaal gedrag.
Maarja die mening mag je hier niet hebben. Je telt alleen mee als je in alles wat negatiefs ziet!
Laten we elkaars mening hier gewoon eens respecteren zonder discussies.quote:Op woensdag 28 januari 2026 15:30 schreef Noor_ het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 28 januari 2026 15:19 schreef Noor_ het volgende:
[..]
Dat mag zeker wel hoor en blijven doen. Maar volgens mij werd je er niet op aangesproken?quote:Op woensdag 28 januari 2026 15:30 schreef Noor_ het volgende:
[..]
Zou ze die bende dan ook op de grond laten liggen? Ik denk van wel eigenlijk.quote:Op woensdag 28 januari 2026 15:17 schreef papierentas het volgende:
[..]
Ik zie het kind alleen maar in zijn jas vandaag. En binnen weer iemand die een hele la leegtrekt, madame staat te filmen en is maar weer naar buiten gevlucht.
Jij beleeft duidelijk nog steeds geen plezier aan dit topic.quote:Op woensdag 28 januari 2026 15:19 schreef Noor_ het volgende:
[..]
Ooch daar hebben we Snaky weer. De enigste die dit antwoord kan geven.quote:Op woensdag 28 januari 2026 18:40 schreef Snaky het volgende:
[..]
Jij beleeft duidelijk nog steeds geen plezier aan dit topic.
Precies . Goed verwoord. En daarbij zou ze het ook prima doen als marktkoopvrouw. Ze weet alles aan de man (volgmoekes) te brengen met haar gladde verkooppraatjes . Of het nu een lelijke houten krat, anti doorlek ondergoed of plastic rommel voor in bad is dat maakt haar allemaal niet uit als het maar geld in het laatje brengtquote:Op woensdag 28 januari 2026 16:41 schreef Lodelie het volgende:
Wat het bij mij bij Am vooral is, is niet eens wat ze filmt maar alles erom heen.
Ze doet alsof ze alle kennis in pacht heeft, ze is belerend, ze verdraaid regelmatig de waarheid, ze is niet autonoom, niet oprecht.
Ze wijst regelmatig met haar vinger naar anderen, terecht of onterecht. Ze is enorm veroordelend vind ik, ook naar bijv Maarten toe.
Blijf gerust als je op een andere manier geniet. Misschien geniet jij ervan om mensen hier de maat te nemen. Ook heel hilarisch. En het is enige, maar dat terzijde.quote:Op woensdag 28 januari 2026 18:49 schreef Noor_ het volgende:
[..]
Ooch daar hebben we Snaky weer. De enigste die dit antwoord kan geven.
Zag de naam nog niets eens staan en ik wist het al.
Zoals je misschien hebt gemerkt reageer ik al maanden nog amper soms een keer.
In tegendeel namelijk ik geniet zeker van dit topic maar op een andere manier.
Je moet eens een tijd vanaf een afstand meelezen bij jullie echt hilarisch hoe jullie jezelf hier neerzetten als mensen die zichzelf blijkbaar allemaal heel geweldig vinden en andere afkraken.
Maar ik zal wel weer weg gaan.
Id zo is het wel.quote:Op woensdag 28 januari 2026 15:00 schreef Rimboequeen het volgende:
Je moet gewoon blijven Noor.quote:Op woensdag 28 januari 2026 18:49 schreef Noor_ het volgende:
[..]
Ooch daar hebben we Snaky weer. De enigste die dit antwoord kan geven.
Zag de naam nog niets eens staan en ik wist het al.
Zoals je misschien hebt gemerkt reageer ik al maanden nog amper soms een keer.
In tegendeel namelijk ik geniet zeker van dit topic maar op een andere manier.
Je moet eens een tijd vanaf een afstand meelezen bij jullie echt hilarisch hoe jullie jezelf hier neerzetten als mensen die zichzelf blijkbaar allemaal heel geweldig vinden en andere afkraken.
Maar ik zal wel weer weg gaan.
Volgens mij is een meter per stap ook echt niet kloppend. Dat is een stuk minder.quote:Op woensdag 28 januari 2026 16:41 schreef Hocuspocus2 het volgende:
Vetfitmama deelt haar gemiddelde stappen op een dag. Volgens mij klopt er iets niet in de verhoudingen. Ik zet ook ongeveer 1500 stappen als ik de kinderen naar school breng en terug loop. Maar de school zit op 3 minuten lopen. Dat is echt geen 1,5 km. + 4 km lopen in de ochtend voor de hond? Voor haarzelf zou ze bedoelen.
Kom op zeg, laten we het een beetje gezellig houden.quote:Op woensdag 28 januari 2026 19:34 schreef Snaky het volgende:
[..]
Blijf gerust als je op een andere manier geniet. Misschien geniet jij ervan om mensen hier de maat te nemen. Ook heel hilarisch. En het is enige, maar dat terzijde.
Misschien hoef jij je hier niet mee te bemoeien even.quote:Op woensdag 28 januari 2026 19:48 schreef Henrike het volgende:
[..]
Kom op zeg, laten we het een beetje gezellig houden.
Dat gekat is niet nodig.
Kijk en dit is precies wat ik bedoel. Sorry hoor een type foutje ojee de wereld vergaat. Nou heb geen puf om soms een heel verhaal terug te lezen, zou niet zeggen waarom niet want als je een keer iets persoonlijks over jezelf zegt krijg je ook meteen de wind van voren.quote:Op woensdag 28 januari 2026 19:34 schreef Snaky het volgende:
[..]
Blijf gerust als je op een andere manier geniet. Misschien geniet jij ervan om mensen hier de maat te nemen. Ook heel hilarisch. En het is enige, maar dat terzijde.
Klopt. 😂 Beide in de zin van ongeloofwaardig.quote:Op woensdag 28 januari 2026 14:29 schreef Meke het volgende:
[..]
Volgens mij waren dat ook fictieve bedragen?
Volgens mij was het gewoon twee onwaarschijnlijke scenarios tegenover elkaar zetten
Zouden ze met lieve vrienden gaan?quote:Op woensdag 28 januari 2026 20:19 schreef Lynnyl het volgende:
En ach, eerste rij. Dat moeten ze ook even melden. Straks nog met Fred op de foto en de bingokaart is vol.
Ik weet niet, zij is wel iets van 1.85m. Misschien ook grote stappen?quote:Op woensdag 28 januari 2026 19:48 schreef Miepje77 het volgende:
[..]
Volgens mij is een meter per stap ook echt niet kloppend. Dat is een stuk minder.
Ik ben net zo lang als zij is. Als ik hardloop heb ik ongeveer een meter aan een stap. Met wandelen minder.quote:Op woensdag 28 januari 2026 20:41 schreef Lostit het volgende:
[..]
Ik weet niet, zij is wel iets van 1.85m. Misschien ook grote stappen?
Ik loop meestal 1000 stappen in 10 minuten en dat komt wel redelijk overeen met haar inschatting.
Maar heb je hem wel echt gekocht dan? 🤭quote:Op woensdag 28 januari 2026 20:22 schreef Lodelie het volgende:
Oh ik moet nog iets bekennen. Ik ben toch geinfluenced door Am🙈
Ik heb dezelfde jas gekocht.
(Wel van mijn eigen geld en niet bij de winkel die zij promoot.) En heb het ook niet op insta gepost.
Heeeeel oneerlijk zelfs.quote:Op woensdag 28 januari 2026 21:02 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Maar heb je hem wel echt gekocht dan? 🤭
Toch wel jammer dat jij hem niet gratis hebt gekregen
Had je op insta wel om tips gevraagd? Daar begint t mee he 🙈quote:Op woensdag 28 januari 2026 21:26 schreef Lodelie het volgende:
[..]
Heeeeel oneerlijk zelfs.
Ik had erop moeten hinten natuurlijk. Gemiste kans
Je had je camera mee moeten nemen en je kinderen met hun kont laten schudden en middelvingers laten zwaaien in de winkel, dan geven ze gratis kleding voor het gehele pubergezin mee.quote:Op woensdag 28 januari 2026 21:26 schreef Lodelie het volgende:
[..]
Heeeeel oneerlijk zelfs.
Ik had erop moeten hinten natuurlijk. Gemiste kans
Wat voor naam is wel passend bij deze 'Bob' volgens jou? Ik vind het idd ook gewoon lastig om dat in te schatten..quote:Op woensdag 28 januari 2026 21:45 schreef Weerikier het volgende:
Iets heel anders; ik vind Bob (van Judith) toch wel zo een stomme naam voor een guitig, fris jochie van een jaar of 7/8. Ik verwacht bij een Bob een eind vijftiger met bril, beetje kalende en een buikje, zo'n type financiële administratie weet je wel. En dan nog vind ik het helemaal geen leuke mannennaam.
Bob... nee ik kan daar maar niet aan wennen.
Chantal Jansen heeft ook een Bob. Ik vind het niet echt een leuke naam maar ik vind het geen oude mannennaam.quote:Op woensdag 28 januari 2026 21:45 schreef Weerikier het volgende:
Iets heel anders; ik vind Bob (van Judith) toch wel zo een stomme naam voor een guitig, fris jochie van een jaar of 7/8. Ik verwacht bij een Bob een eind vijftiger met bril, beetje kalende en een buikje, zo'n type financiële administratie weet je wel. En dan nog vind ik het helemaal geen leuke mannennaam.
Misschien toch een paar keer extra in de planner zetten.quote:Op woensdag 28 januari 2026 21:14 schreef papierentas het volgende:
AM; Dan koop je tig tandenborstel houders, maar nieuwe tandenborstels waren nog niet nodig volgens de planner ofzo.
En vergeet haar geschreeuw in de buitenlucht niet.quote:Op woensdag 28 januari 2026 19:26 schreef Pumba2024 het volgende:
[..]
Precies . Goed verwoord. En daarbij zou ze het ook prima doen als marktkoopvrouw. Ze weet alles aan de man (volgmoekes) te brengen met haar gladde verkooppraatjes . Of het nu een lelijke houten krat, anti doorlek ondergoed of plastic rommel voor in bad is dat maakt haar allemaal niet uit als het maar geld in het laatje brengt
Chantal haar zoon heet Bobbyquote:Op woensdag 28 januari 2026 21:56 schreef Snaky het volgende:
[..]
Chantal Jansen heeft ook een Bob. Ik vind het niet echt een leuke naam maar ik vind het geen oude mannennaam.
Ik had Bobby dus wel echt leuk gevonden! Maar Judith zegt het ook altijd als Bob Bob Bob dus volgens mij niet de bedoeling hem met Bobby aan te spreken.quote:Op woensdag 28 januari 2026 21:54 schreef Rijstebuiltje het volgende:
[..]
Wat voor naam is wel passend bij deze 'Bob' volgens jou? Ik vind het idd ook gewoon lastig om dat in te schatten..
Maar die eind vijftiger wordt niet als eind vijftiger geboren he😉quote:Op woensdag 28 januari 2026 21:45 schreef Weerikier het volgende:
Maar Bobby is dan weer niet leuk voor een eind vijftiger.quote:Op woensdag 28 januari 2026 22:09 schreef Weerikier het volgende:
[..]
Ik had Bobby dus wel echt leuk gevonden! Maar Judith zegt het ook altijd als Bob Bob Bob dus volgens mij niet de bedoeling hem met Bobby aan te spreken.
Misschien komt het omdat ik nogal een Twin Peaks fan ben, daar komt een Bob in voor en daardoor heb ik het nooit meer een leuke naam kunnen vinden hahaha! IYKYK 😉
True that! Zo ken ik een stel die hebben een baby die Toon heet en een peuter die heet Joop. Grappig toch.quote:Op woensdag 28 januari 2026 22:17 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Maar die eind vijftiger wordt niet als eind vijftiger geboren he😉
Onze zoons hebben ook namen die niet per se bij baby's/peuters/kleuters passen, maarja ze blijven geen 5jaar oud 🙈
Ik vind alledrie die namen echt niet mooi. Sowieso houd ik niet van 1 lettergreep namen geloof ik, al helemaal niet van die oerhollandse varianten... Moos vind ik als 1 van de weinige nog wel leuk, maar hoor je erg veel nu.quote:Op woensdag 28 januari 2026 22:25 schreef Weerikier het volgende:
[..]
True that! Zo ken ik een stel die hebben een baby die Toon heet en een peuter die heet Joop. Grappig toch.
Dat vind ik wel echt leuke namen trouwens, zowel voor jongetjes als volwassenen mannen.
Het is echt die naam Bob die ik niet leuk vind, ligt aan mij hoor haha!
Ik vind haar tokkiequote:Op woensdag 28 januari 2026 22:47 schreef Nieve het volgende:
Tatiana vindt zichzelf weer heel stoer of grappig dat ze de druiven van haar kinderen niet heeft gesneden.
Net als die Cola bij haar toen 2 jarige kinderen en meer van dat soort onverantwoorde dingen.
Echt lachen, bewust risico's met je kinderen lopen!
Korte Hollandse namen.. I love itquote:Op woensdag 28 januari 2026 22:39 schreef Nieve het volgende:
[..]
Ik vind alledrie die namen echt niet mooi. Sowieso houd ik niet van 1 lettergreep namen geloof ik, al helemaal niet van die oerhollandse varianten... Moos vind ik als 1 van de weinige nog wel leuk, maar hoor je erg veel nu.
Ik hoop niet dat ik iemand beledig nu, namen zijn gewoon heel persoonlijk en er zijn vast zat mensen die de namen van mijn kinderen vreselijk vinden.
Is Bob trouwens niet naar haar broer vernoemd? Die heet volgens mij ook Bob.
Ik wist niet eens wie ze was tot dat ik haar in het wild tegenkwam en erop gewezen werd. Ik vind haar ook echt tokkie.quote:
Niet alleen naar die broer toch? Ik dacht dat het een beetje een 'familienaam' was. Maar ik kan me vergissen.quote:Op woensdag 28 januari 2026 22:39 schreef Nieve het volgende:
[..]
Ik vind alledrie die namen echt niet mooi. Sowieso houd ik niet van 1 lettergreep namen geloof ik, al helemaal niet van die oerhollandse varianten... Moos vind ik als 1 van de weinige nog wel leuk, maar hoor je erg veel nu.
Ik hoop niet dat ik iemand beledig nu, namen zijn gewoon heel persoonlijk en er zijn vast zat mensen die de namen van mijn kinderen vreselijk vinden.
Is Bob trouwens niet naar haar broer vernoemd? Die heet volgens mij ook Bob.
Dr vader heet ook bob. Ze heeft ooit eens gezegd toen ze wist dat het een jongen was, en wat ,e dus niet wilde weten, fout van echoscopiste, heel zeil verhaal igg, dat het bob werd. Broer heet ook bob dacht ik. Igg wel meerdere bob.quote:Op woensdag 28 januari 2026 22:56 schreef Hocuspocus2 het volgende:
[..]
Korte Hollandse namen.. I love it. Voor zowel jongens als meisjes. Maar dan niet in de categorie Jan, Piet, Klaas. Ach ja, smaken verschillen.
Sientje met die drieling heeft ook steeds meer ads, niet leuk meerquote:Op woensdag 28 januari 2026 22:24 schreef Hannah12345 het volgende:
Ligt het aan mij, of posten sommige influencers echt veeel meer ads tegenwoordig? Junoordzij en Mirthe hebben zo'n beetje om de post weer een ad (of vaker). Lotteballijns ook. Ik heb zo'n beetje alle influencers al ontvolgt en kijk af en toe nog eens, maar valt me wel op.
Dat tokkies met geld is hier inderdaad weleens gezegd volgens mijquote:Op woensdag 28 januari 2026 23:15 schreef proud_mami het volgende:
Over tokkies gesproken: het volgende stukje komt uit het boek van AM bij het hoofdstuk ‘haatreacties’. Ik zie er overigens geen haat in maar ja AM is nogal van het overdrijven als het haar uit komt.
Het gezin Geerts zijn gewoon tokkies met geld. Halve schroothoop op de oprit inclusief olievlekken, huis vies, kinderen niet netjes gekleed en gekamd, ronduit asociale tafelmanieren en dagelijks aan de drank en dan nog het gegil aan de deur als de kroonprins met een of andere herrie motor koffie komt drinken.
Het is toch gewoon een feitelijke weergave van wat we zien? Ze heeft het in haar boek trouwens ook nog over ‘het’ forum, dat moet haast wel over dít forum gaan 🙃
Even ter verdediging: ik heb een Kobo Plus abonnement en ik heb hier een paar minuten doorheen ‘gebladerd’.
Ik vind het wel leuk om haar te volgenquote:
Enorm mosterd , maar hier moet ik echt om glimlachen.quote:Op woensdag 28 januari 2026 15:19 schreef Noor_ het volgende:
[..]
Is het nu al gratis bij Kobo? Dan verkoopt het dus echt niet.quote:Op woensdag 28 januari 2026 23:15 schreef proud_mami het volgende:
Over tokkies gesproken: het volgende stukje komt uit het boek van AM bij het hoofdstuk ‘haatreacties’. Ik zie er overigens geen haat in maar ja AM is nogal van het overdrijven als het haar uit komt.
Het gezin Geerts zijn gewoon tokkies met geld. Halve schroothoop op de oprit inclusief olievlekken, huis vies, kinderen niet netjes gekleed en gekamd, ronduit asociale tafelmanieren en dagelijks aan de drank en dan nog het gegil aan de deur als de kroonprins met een of andere herrie motor koffie komt drinken.
Het is toch gewoon een feitelijke weergave van wat we zien? Ze heeft het in haar boek trouwens ook nog over ‘het’ forum, dat moet haast wel over dít forum gaan 🙃
Even ter verdediging: ik heb een Kobo Plus abonnement en ik heb hier een paar minuten doorheen ‘gebladerd’.
Bij kobo plus komt eigenlijk alles best snel online (en niet gratis.. gewoon een abonnement natuurlijk) dus dat het daarop beschikbaar is zegt weinig over de verkoop verderquote:Op donderdag 29 januari 2026 07:41 schreef Debuurvrouwvan het volgende:
[..]
Is het nu al gratis bij Kobo? Dan verkoopt het dus echt niet.
Oooh dan moet Debbie snel weer online anders mist ze dat ook nogquote:Op woensdag 28 januari 2026 23:58 schreef ikmoetdrieten het volgende:
[..]
Sientje met die drieling heeft ook steeds meer ads, niet leuk meer
Daar zal ze ook wel wat aan verdienen neem ik aan? Als t op kobo gelezen wordt?quote:Op donderdag 29 januari 2026 08:10 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
[..]
Bij kobo plus komt eigenlijk alles best snel online (en niet gratis.. gewoon een abonnement natuurlijk) dus dat het daarop beschikbaar is zegt weinig over de verkoop verder
Ik vind sowieso dat ze het kang volhoud dat offline blijvenquote:Op donderdag 29 januari 2026 08:16 schreef Henrike het volgende:
[..]
Oooh dan moet Debbie snel weer online anders mist ze dat ook nog
Ik las nergens dat ze het eens was met wat er bij de fan Geerts gebeurt.quote:Op donderdag 29 januari 2026 07:33 schreef Debuurvrouwvan het volgende:
[..]
Enorm mosterd , maar hier moet ik echt om glimlachen.
Het gezin Geerts is overduidelijk een hecht kluwen gezin, en dat is niet hetzelfde als " ik zou het zo niet doen maar ieder zn ding". Er is daar, net als bij HvK, overduidelijk heel veel mis, en het is triest dat zoveel mensen het allemaal prachtig vinden en over elkaar heen rollen om junkie AM vol veren te stoppen.
Dat is jou/jullie mening! En zo hebben anderen een andere mening! Misschien vind am of ik wel dat er bij jou thuis heel veel mis is.quote:Op donderdag 29 januari 2026 07:33 schreef Debuurvrouwvan het volgende:
[..]
Enorm mosterd , maar hier moet ik echt om glimlachen.
Het gezin Geerts is overduidelijk een hecht kluwen gezin, en dat is niet hetzelfde als " ik zou het zo niet doen maar ieder zn ding". Er is daar, net als bij HvK, overduidelijk heel veel mis, en het is triest dat zoveel mensen het allemaal prachtig vinden en over elkaar heen rollen om junkie AM vol veren te stoppen.
Sowieso swiffert Sofie reacties, de enige diehard fans die ze hebben zijn Sandra en Helma (als ik de namen goed onthouden heb).quote:Op donderdag 29 januari 2026 07:54 schreef Snaky het volgende:
Het valt me bij de Nagelkerkjes ook altijd op dat er maar een paar positieve reacties onder staan.
De negatieve reacties worden natuurlijk gewist tijdens de kantooruren van Sofie.
Ik vraag me oprecht af waarom ze dit dagelijks blijven doen. Zou het nou zoveel geld opleveren of kicken ze op die paar positieve reacties? Ze heeft weleens gezegd dat het een 'document voor later' is. Maar ik neem aan dat ze die overloze berichten en filmpjes zelf nooit meer terugkijken. Het overgrote deel van de inhoud gaat over onbenullige dingen als de koffie bij Teringdinges in Spanje en dat het badwater warm is. Misschien willen ze later terugkijken wat ze hebben gegeten en hoe vaak er nieuwe lieve vrienden kwamen en gingen?
En dit ook zeker! Een groep hier praat alsog ze de vlieg zijn die 24 uur bij de gezinnen op de muur zitten. En alsof jullie niets anders te doen hebben in jullie leven dan alleen die fluflus te volgen. Best triest hoor.quote:Op donderdag 29 januari 2026 08:20 schreef Henrike het volgende:
[..]
Ik las nergens dat ze het eens was met wat er bij de fan Geerts gebeurt.
Uit de reactie haalde ik dat ze bedoelde dat we het allemaal niet precies weten, we zijn er niet bij.
En dat is ook zo toch?
Maar dat geldt voor het hele forum, alle reacties op fluflus , we zijn er niet bij in werkelijkheid is het misschien wel anders.
Hoelang wil je druiven snijden dan? Kinderen zijn vier.quote:Op woensdag 28 januari 2026 22:47 schreef Nieve het volgende:
Tatiana vindt zichzelf weer heel stoer of grappig dat ze de druiven van haar kinderen niet heeft gesneden.
Net als die Cola bij haar toen 2 jarige kinderen en meer van dat soort onverantwoorde dingen.
Echt lachen, bewust risico's met je kinderen lopen!
Ik verbaas me erover dat ze het zolang volhoud. Ik ben benieuwd naar haar comeback 🫣 (en naar het lulverhaal van haar wonderbaarlijke genezing)quote:Op donderdag 29 januari 2026 08:18 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Ik vind sowieso dat ze het kang volhoud dat offline blijven
Ik vind de hechtheid bij AM ook juist prachtig. Net zoals de ouderen kinderen vaak thuis komen. Kun je als ouder zijn toch van dromen.quote:Op donderdag 29 januari 2026 08:33 schreef Noor_ het volgende:
[..]
Dat is jou/jullie mening! En zo hebben anderen een andere mening! Misschien vind am of ik wel dat er bij jou thuis heel veel mis is.
Wij zijn hier thuis ook superhecht met ons 4, wat is daar mis mee!
quote:Op donderdag 29 januari 2026 08:42 schreef SophiaLoren het volgende:
[..]
Ik vind de hechtheid bij AM ook juist prachtig. Net zoals de ouderen kinderen vaak thuis komen. Kun je als ouder zijn toch van dromen.leuk dat ze 1 op 1 reizen maken. Etc.
Goed, dat je iedere scheet filmt.... Maar door haar broodbakken filmt ze wel weer haar kinderen minder.
Vanalles voor te zeggen. Denk dat fluflus het zelden goed kunnen doen voor een selectieve groep. Uiteindelijk volgen meer mensen ze dan ze hier haten.
Merk wel dat veel fluflus sinds ze enorm gegroeid zijn ik ze niet meer leuk vind. Of de content niet. Zoals bij die Julia Cecile, vera urru. Uitgemelkt.
Mijn geldzaken is ook de realiteit kwijt. Is tegenwoordig meer pochen wat ze heeft en heeft niks met budgetteren te maken.
Nogmaals we zijn hier niet om elkaar te bekritiseren! En AM zal vast vinden dat het bij velen bij ons mis is thuis maar het verschil is dat wij ons gezin niet uitbuiten en de hele dag stories plaatsen.quote:Op donderdag 29 januari 2026 08:33 schreef Noor_ het volgende:
[..]
Dat is jou/jullie mening! En zo hebben anderen een andere mening! Misschien vind am of ik wel dat er bij jou thuis heel veel mis is.
Vera heb ik laatst ontvolgd, die heeft geen leuke content meer en dat ‘Petra’ de hele tijd is irritant, het is haar een beetje naar haar bol gestegenquote:Op donderdag 29 januari 2026 08:42 schreef SophiaLoren het volgende:
[..]
Ik vind de hechtheid bij AM ook juist prachtig. Net zoals de ouderen kinderen vaak thuis komen. Kun je als ouder zijn toch van dromen.leuk dat ze 1 op 1 reizen maken. Etc.
Goed, dat je iedere scheet filmt.... Maar door haar broodbakken filmt ze wel weer haar kinderen minder.
Vanalles voor te zeggen. Denk dat fluflus het zelden goed kunnen doen voor een selectieve groep. Uiteindelijk volgen meer mensen ze dan ze hier haten.
Merk wel dat veel fluflus sinds ze enorm gegroeid zijn ik ze niet meer leuk vind. Of de content niet. Zoals bij die Julia Cecile, vera urru. Uitgemelkt.
Zeker! Werkt als ik het goed begrijpen heb beetje zelfde als met de bibliotheek... per download krijg je iets..quote:Op donderdag 29 januari 2026 08:17 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Daar zal ze ook wel wat aan verdienen neem ik aan? Als t op kobo gelezen wordt?
Ik denk wel dat dit boek minder animo had dan het eerste boek, maar da's puur een gevoel.
Ach Roy is 3x meer online om overal te lezen en zelf plopt ze ook her en der oepsie online 😂 vind het vooral knap dat ze niet openbaar "oepsie" reageertquote:Op donderdag 29 januari 2026 08:38 schreef Muisjeruisje het volgende:
[..]
Ik verbaas me erover dat ze het zolang volhoud. Ik ben benieuwd naar haar comeback 🫣 (en naar het lulverhaal van haar wonderbaarlijke genezing)
Wat is hier ongepast aan? Het gaat nu toevallig over een concert van Suzan en Freek maar ze had het zelfde verhaal kunnen vertellen over als ze naar een voetbalwedstrijd zou gaan die gepland staat over meerdere maanden.quote:Op donderdag 29 januari 2026 08:57 schreef Kaatjepuk het volgende:
Ben ik de enige die enigszins moeite heeft met de post van Mathilde over haar concertbezoek van Suzanne en Freek. Iedereen kent de situatie van hen maar zij betrekt het op zichzelf. Ik snap haar verdriet maar in dit geval vind ik het vrij ongepast.
Ik vraag me af of ze niet een soort schaduw account heeft zodat ze toch online kan zijnquote:Op donderdag 29 januari 2026 08:52 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
[..]
Ach Roy is 3x meer online om overal te lezen en zelf plopt ze ook her en der oepsie online 😂 vind het vooral knap dat ze niet openbaar "oepsie" reageert
Waar plopt ze dan volgens jou online?quote:Op donderdag 29 januari 2026 08:52 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
[..]
Ach Roy is 3x meer online om overal te lezen en zelf plopt ze ook her en der oepsie online 😂 vind het vooral knap dat ze niet openbaar "oepsie" reageert
Misschien ben ik een slechte moeder, maar ik zou hem (eventueel leeg) laten staan, dan kukelt ie maar een keer om, leren ze van. Of ze moet consequent zijn, maar dan moet ze wel van de bank af komen en dat is lastig natuurlijkquote:Op donderdag 29 januari 2026 09:01 schreef papierentas het volgende:
Sanneke gaat het gele rolrekje weghalen, want M. gaat erop en zit eraan. Vorige week was alles veilig en mocht hij alles ontdekken en overal op. Ze zal het wel vervelend vinden dat ze vaker van die bank af moet om achter M aan te moeten.
Ja, misschien gewoon wat speelgoed van hem erin doen ipv eten. Laat hem er lekker mee rommelen.quote:Op donderdag 29 januari 2026 09:08 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Misschien ben ik een slechte moeder, maar ik zou hem (eventueel leeg) laten staan, dan kukelt ie maar een keer om, leren ze van. Of ze moet consequent zijn, maar dan moet ze wel van de bank af komen en dat is lastig natuurlijk
Ja, toen het net uitkwam kon ik eerste hoofdstuk lezen en nu helemaal. Daar had ik echter geen behoefte aan maar het wel even zitten loeren 👀 naar de ‘haatreacties’ die geen haat zijn.quote:Op donderdag 29 januari 2026 07:41 schreef Debuurvrouwvan het volgende:
[..]
Is het nu al gratis bij Kobo? Dan verkoopt het dus echt niet.
Ik had het ook weggehaald, niet vanwege de kleine jongen maar vind het zo slordig staan, ik had ook zo’n soort karretje in huis maar het is zo makkelijk om even iets op te leggen dus weggehaald. (En de spullen in kasten opgeruimd)quote:Op donderdag 29 januari 2026 09:08 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Misschien ben ik een slechte moeder, maar ik zou hem (eventueel leeg) laten staan, dan kukelt ie maar een keer om, leren ze van. Of ze moet consequent zijn, maar dan moet ze wel van de bank af komen en dat is lastig natuurlijk
Snap dat je daar geen zin hebt met al die meuk erin. Zou echt zo leip worden van al die spullen in het zicht bij Sanne. 🤪 Kind is 1. Die snapt "nee" wel toch?quote:Op donderdag 29 januari 2026 09:08 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Facebook vooral.. soms instaquote:Op donderdag 29 januari 2026 09:07 schreef Noor_ het volgende:
[..]
Waar plopt ze dan volgens jou online?
Ja, want hij doet de wasmachine aan en uit. Misschien moet je dan die ruimte dichthouden voor hem, of het hem afleren., maar daar moet je dus wel iets voor doen. Ze is er nog lang niet.quote:Op donderdag 29 januari 2026 09:27 schreef Lalaland79 het volgende:
En dan is een box toch erg handig af en toe😅. En zei ze van de week niet ergens dat ze niet snapte dat er niet standaard een slot op elektrische apparaten zat? Ivm kleine kinderen die anders het deurtje openmaken?
Ik ziet niets op Facebook. Bedoel je reacties ergens op of?quote:Op donderdag 29 januari 2026 09:24 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
[..]
Facebook vooral.. soms insta
Was wel te verwachten dat ze onder het account van Roy overal meeleest. Ik las laatst in de besloten COVID groep ook een anonieme post, was duidelijk Debbie.quote:Op donderdag 29 januari 2026 08:52 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
[..]
Nee je ziet dat ze online schiet en dan snel offline of niet offline maar op bepaalde groepen komen er dan anonieme reacties die wel bij haar kunnen passen.. geen 100% proof dat zij dat dan is natuurlijk maar valt op..quote:Op donderdag 29 januari 2026 09:31 schreef Noor_ het volgende:
[..]
Ik ziet niets op Facebook. Bedoel je reacties ergens op of?
Vreselijk, maar goed zij zien hun moeder ook alleen maar met een camera op ze gericht.quote:Op donderdag 29 januari 2026 08:57 schreef Paardrijden123 het volgende:
Wat een triest filmpje van de tweeling bij HVK. Het lijken wel poppen….
Ik vind Mathilde sowieso niet leuk (meer).quote:Op donderdag 29 januari 2026 08:57 schreef Kaatjepuk het volgende:
Ben ik de enige die enigszins moeite heeft met de post van Mathilde over haar concertbezoek van Suzanne en Freek. Iedereen kent de situatie van hen maar zij betrekt het op zichzelf. Ik snap haar verdriet maar in dit geval vind ik het vrij ongepast.
Sommige reacties daar ook duidelijk Debbie.. we kunnen het verder niet bewijzen 🤷 dus ga geen welles nietus discussie aan maar ik vind ze vaak wel erg duidelijkquote:Op donderdag 29 januari 2026 09:38 schreef Henrike het volgende:
[..]
Was wel te verwachten dat ze onder het account van Roy overal meeleest. Ik las laatst in de besloten COVID groep ook een anonieme post, was duidelijk Debbie.
Niemand heeft haar de gebruiksaanwijzing gegeven bij de geboorte van Mijanquote:Op donderdag 29 januari 2026 09:30 schreef papierentas het volgende:
[..]
Ja, want hij doet de wasmachine aan en uit. Misschien moet je dan die ruimte dichthouden voor hem, of het hem afleren., maar daar moet je dus wel iets voor doen. Ze is er nog lang niet.
Ik heb nooit iets weggehaald toen mijn dochter klein was, op gevaarlijke dingen na. Maar die staan eigenlijk sowieso niet in huisquote:Op donderdag 29 januari 2026 09:08 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Nee precies, ik reageer er ook niet op, ze doet maar. We weten dat ze goed kan liegenquote:Op donderdag 29 januari 2026 09:41 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
[..]
Sommige reacties daar ook duidelijk Debbie.. we kunnen het verder niet bewijzen 🤷 dus ga geen welles nietus discussie aan maar ik vind ze vaak wel erg duidelijk
Kan ze straks weer klagen dat het vies is 🤷 overigens word donker ook gewoon vies 😂 maar nu licht aantrekken is echt vragen om vieze kleding 😂quote:Op donderdag 29 januari 2026 09:39 schreef Henrike het volgende:
[..]
Vreselijk, maar goed zij zien hun moeder ook alleen maar met een camera op ze gericht.
Interacrie is er niet.
En ik begrijp die witte jas ook niet en die witte kleding met dit weer.
Idem... misschien had ik gewoon makkelijke kinderen maar na x aantal keer "nee" verkopen bleven ze gewoon overal vanaf.. onze boeken bleven netjes in de kast.. ze bleven van de audio knopjes af 🤷 PlayStation stond ook gewoon op dreumes hoogte 😂👍 nooit iets weg gehaald 🤷 alleen stopcontacten baby proof gemaaktquote:Op donderdag 29 januari 2026 09:43 schreef Mirp het volgende:
[..]
Ik heb nooit iets weggehaald toen mijn dochter klein was, op gevaarlijke dingen na. Maar die staan eigenlijk sowieso niet in huisIk vond dat ze gewoon moest leren waar ze wel en niet aan mocht komen. En soms gebeurde er dan wel eens wat, tja, daar leren ze alleen maar van. Maar hiervoor moet je wel actief en consequent zijn en gaat het niet altijd zoals je wil, en daar zit het probleem bij Sanneke.
Datzelfde doet Minibelle ook op bepaalde groepen. Dan schrijft ze eerst iets op haar eigen insta waar ze tegenaan loopt. En dan staan er in die groepen vaak in drievoud anonieme berichten die volledig herleidbaar zijn naar haar. Met dezelfde spelling, soms gebruikt ze chatgpt denk ik. En als ze dan niet het gewenste antwoord krijgt, post ze later weer anoniem een ander bericht met dezelfde inhoud, maar dan een andere insteek ofzo. Heel leuk om te volgen vind ik dat.quote:Op donderdag 29 januari 2026 09:39 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
[..]
Nee je ziet dat ze online schiet en dan snel offline of niet offline maar op bepaalde groepen komen er dan anonieme reacties die wel bij haar kunnen passen.. geen 100% proof dat zij dat dan is natuurlijk maar valt op..
Een aanname dus..quote:Op donderdag 29 januari 2026 09:39 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
[..]
Nee je ziet dat ze online schiet en dan snel offline of niet offline maar op bepaalde groepen komen er dan anonieme reacties die wel bij haar kunnen passen.. geen 100% proof dat zij dat dan is natuurlijk maar valt op..
Ja dat laatste inderdaad wel. Hier ook eigenlijk nooit moeite gehad met deze manier, ze wist vrij snel waar ze aan mocht komen en waar niet.quote:Op donderdag 29 januari 2026 09:54 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
[..]
Idem... misschien had ik gewoon makkelijke kinderen maar na x aantal keer "nee" verkopen bleven ze gewoon overal vanaf.. onze boeken bleven netjes in de kast.. ze bleven van de audio knopjes af 🤷 PlayStation stond ook gewoon op dreumes hoogte 😂👍 nooit iets weg gehaald 🤷 alleen stopcontacten baby proof gemaakt
Klopt, lekker autonoom te laat komen. En idd wel opvallend dat het voor haar ziekenhuis afspraken wel op tijd kan zijn.quote:Op donderdag 29 januari 2026 09:24 schreef Weerikier het volgende:
Judith bekijk ik nog niet zo lang maar klopt het dat zij gewoon geen wekker zet en maar ziet hoelaat ze wakker worden en dus heel erg vaak te laat op school aan komen kakken?
Wel opvallend dat als zij een afspraak heeft in het ziekenhuis dat ze dan opeens wel op tijd kan zijn...
En zou ze het ook nog zo'n goed idee vinden om maar zelf te bepalen hoe laat men op staat als het haar doktersafspaak betrof. Dat zij een uur op haar dokter moet wachten in het ziekenhuis omdat deze geen wekker heeft gezet.
Wat een raar asociaal gedrag tov de school van Bob joh!
Judith is alleen autonoom als het haar uitkomt. Als ze zelf een afspraak heeft, een pakketje verwacht of wat dan ook dan moeten die mensen weer naar haar pijpen dansen.quote:Op donderdag 29 januari 2026 09:24 schreef Weerikier het volgende:
Judith bekijk ik nog niet zo lang maar klopt het dat zij gewoon geen wekker zet en maar ziet hoelaat ze wakker worden en dus heel erg vaak te laat op school aan komen kakken?
Wel opvallend dat als zij een afspraak heeft in het ziekenhuis dat ze dan opeens wel op tijd kan zijn...
En zou ze het ook nog zo'n goed idee vinden om maar zelf te bepalen hoe laat men op staat als het haar doktersafspaak betrof. Dat zij een uur op haar dokter moet wachten in het ziekenhuis omdat deze geen wekker heeft gezet.
Wat een raar asociaal gedrag tov de school van Bob joh!
Ik denk dat de meeste mensen niet eens van de bank hoeven te komen omdat ze toch al bezig zijn in huis en je kind om je heen rommeltquote:Op donderdag 29 januari 2026 10:02 schreef Lostit het volgende:
Ik vind dat er een verschil zit in dingen die onhandig zijn (kastdeurtjes die open kunnen, wasmachine die aan of uitgezet wordt) en dingen die gevaarlijk zijn. Wij hebben niks gedaan aan die onhandige dingen, dus bij ons lag de lade met voorraad regelmatig op de grond. Of werd er met de pannen gespeeld. Maar we hebben wel de stopcontacten kindveilig uitgevoerd bijvoorbeeld.
Maar goed, voor de onhandige dingen betekent dat je regelmatig van de bank moet afkomen voordat je je kind iets hebt afgeleerd.
Kaneelbroodjes zouden mij echt nooit de keel uitkomen. 😂quote:Op donderdag 29 januari 2026 10:24 schreef Jenn1806 het volgende:
AM hengelt maar weer eens naar een nieuwe samenwerking, Jet en Lot hebben nieuwe schoenen nodig. In werkelijk iedere schoenenwinkel kun je lederen schoenen/laarsjes vinden maar AM kan echt alleen plastic vinden. Nee je kinderen voortdurend op regenlaarzen laten lopen is lekker 🤦♀️
5 kilo bloem verwerkt in 1 week, hoezo krankzinnig bezig met je nieuwste "hobby" 🤯 En iedere keer weer hetzelfde brood, crackers, appelcake en kaneelbroodjes.. Dat komt toch onderhand je keel uit.
Tja Sanneke zit eigenlijk volgens mij de gehele dag op de bank dus die heeft er echt de balen in dat haar kind aan het ontdekken is.quote:Op donderdag 29 januari 2026 10:41 schreef Lalaland79 het volgende:
[..]
Ik denk dat de meeste mensen niet eens van de bank hoeven te komen omdat ze toch al bezig zijn in huis en je kind om je heen rommelt
Ow wat kan ze weer goed dom kijken. Je kan werkelijk op elke website invullen dat je leren schoenen zoekt. Dit deed ze vorig jaar ook ergens hoor, 'ze moeten nieuwe schoenen' en toen maanden later moest het via internet gekocht worden. Je zal maar geld uit moeten geven aan je kinderen.quote:Op donderdag 29 januari 2026 10:24 schreef Jenn1806 het volgende:
AM hengelt maar weer eens naar een nieuwe samenwerking, Jet en Lot hebben nieuwe schoenen nodig. In werkelijk iedere schoenenwinkel kun je lederen schoenen/laarsjes vinden maar AM kan echt alleen plastic vinden. Nee je kinderen voortdurend op regenlaarzen laten lopen is lekker 🤦♀️
5 kilo bloem verwerkt in 1 week, hoezo krankzinnig bezig met je nieuwste "hobby" 🤯 En iedere keer weer hetzelfde brood, crackers, appelcake en kaneelbroodjes.. Dat komt toch onderhand je keel uit.
In pijama op de bank, ze neemt niet eens de moeite om zich aan te kleden zo aan het begin van de dag.quote:Op donderdag 29 januari 2026 10:47 schreef Beertjeteddy het volgende:
[..]
Tja Sanneke zit eigenlijk volgens mij de gehele dag op de bank dus die heeft er echt de balen in dat haar kind aan het ontdekken is.
Vond de tekst: als wij een volgend kind nemen ook zo'n aparte.
Je krijgt een kind Sanneke, nemen doe je met een hond of kat. En zelfs daar zijn niet alle mensen geschikt voor.
Ja die vond ik ook bijzonder 🤔quote:Op donderdag 29 januari 2026 12:11 schreef Dievanhiernaast het volgende:
Sanneke: karretje is te gevaarlijk voor mijan. Ook Sanneke: zet t karretje in zijn kamer
Haha ga k ook eens op letten, lachwekkend eigenlijk net als Dbm die op haar eigen berichten reageertquote:Op donderdag 29 januari 2026 09:59 schreef Johanna38 het volgende:
[..]
Datzelfde doet Minibelle ook op bepaalde groepen. Dan schrijft ze eerst iets op haar eigen insta waar ze tegenaan loopt. En dan staan er in die groepen vaak in drievoud anonieme berichten die volledig herleidbaar zijn naar haar. Met dezelfde spelling, soms gebruikt ze chatgpt denk ik. En als ze dan niet het gewenste antwoord krijgt, post ze later weer anoniem een ander bericht met dezelfde inhoud, maar dan een andere insteek ofzo. Heel leuk om te volgen vind ik dat.
Maar in zijn kamer zit waarschijnlijk een deur die hij nog niet kan openmaken… als ze dan de deur dicht doet en het karretje staat daar hoeft ze de bank niet meer af.quote:Op donderdag 29 januari 2026 12:11 schreef Dievanhiernaast het volgende:
Sanneke: karretje is te gevaarlijk voor mijan. Ook Sanneke: zet t karretje in zijn kamer
Dat klopt niet helemaal hoor. De wat minder lopende of kwalitatief matige boeken worden gratis ( met abbo uiteraard) en andere nooit.quote:Op donderdag 29 januari 2026 08:10 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
[..]
Bij kobo plus komt eigenlijk alles best snel online (en niet gratis.. gewoon een abonnement natuurlijk) dus dat het daarop beschikbaar is zegt weinig over de verkoop verder
Er is wel degelijk iets mis mee als het toxisch wordt. Dat heeft verder niets met een mening te maken.quote:Op donderdag 29 januari 2026 08:33 schreef Noor_ het volgende:
[..]
Maar dat vinden jullie!quote:Op donderdag 29 januari 2026 13:02 schreef Debuurvrouwvan het volgende:
[..]
Er is wel degelijk iets mis mee als het toxisch wordt. Dat heeft verder niets met een mening te maken.
Wanneer je ziet dat iemand een kind slaat gaat dat tenslotte ook niet meer over een mening, maar over feiten.
In dit gezin krijgen kinderen niet de vrijheid die ze nodig hebben om.zich te ontwikkelen tot zelfstandige individuen met een eigen mening, eigen hobby's en eigen bezigheden. Moeder bepaalt wat en hoe " wij Geertsen" alles doen. Dat is geen mening, dat is iets dat AM zelf zegt en schrijft.
Het kan natuurlijk inderdaad zo zijn dat wat AM laat zien helemaal niet waar is. Dat al die plichten en verboden in het kader van " wij Geertsen" in werkelijkheid niet bestaat.
Ik geloof daar niet in, maar prima als anderen die optie openhouden natuurlijk.
Maar dit staat wel volledig los van op alle slakken zout leggen ( ja, dat gebeurt hier zeker) en of we het gedrag van de kinderen Geerts wel of niet leuk of problematisch vinden.
OMG, het staat nu al op kobo plus? Vast omdat het zo’n bestseller was sarcasme uitquote:Op woensdag 28 januari 2026 23:15 schreef proud_mami het volgende:
Ze legt uit waarom ze niet vooruit durft te plannen? Wat is hier precies ongepast aan?quote:Op donderdag 29 januari 2026 08:57 schreef Kaatjepuk het volgende:
Ze kan toch ook op haar man zijn account ?quote:Op donderdag 29 januari 2026 09:04 schreef Muisjeruisje het volgende:
[..]
Ik vraag me af of ze niet een soort schaduw account heeft zodat ze toch online kan zijn
Maar dat zie je alleen als je dat zelf in de gaten houdt?…quote:Op donderdag 29 januari 2026 09:39 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
[..]
Ik werk online en dan schiet er een balkje op groen als iemand online komt 😂 zit niet 24/7 te kijken of ze online floeptquote:Op donderdag 29 januari 2026 13:40 schreef Hocuspocus2 het volgende:
[..]
Maar dat zie je alleen als je dat zelf in de gaten houdt?…
Ik kwam vroeger ook wel eens te laat maar daar werd wel wat van gezegt op school , en ik zette wel elke dag een wekker.quote:Op donderdag 29 januari 2026 13:16 schreef Muisjeruisje het volgende:
Judith is ook weer lekker aso met haar te laat komen. Zij is zo enorm egoistisch
Zij heeft al zo vaak gezegd dat ze gezonder gaat eten/leven, dat bloed dan weer dood en gaat ze weer wekelijks naar de lekkere dingetjes winkel.quote:Op donderdag 29 januari 2026 13:41 schreef Hocuspocus2 het volgende:
Ik ben benieuwd hoelang Milou haar goede voornemens voorhoudt. Meestal hoor je er na ongeveer een maand niets meer over.
Bewust geplaatst denk ikquote:Op donderdag 29 januari 2026 13:42 schreef Marianka het volgende:
AM post over familiebreuk. Haar broer post net op zijn insta een foto van vakantiehuis met de muziek van The Sound of Silence. Toeval?
wellicht. Voor de kinderen en dan vooral de jonge kinderen hoop ik ergens dat ze wel nog een kans krijgen om een band op te bouwen met de ouders van AM. De oudere kinderen kunnen natuurlijk zelf een keuze maken, maar zoals Jet en Lot.....die denken momenteel dat ze maar 1 oma hebben en dat vind ik best sneu. Voor alle partijen.quote:
Geen toeval denk ik!quote:Op donderdag 29 januari 2026 13:42 schreef Marianka het volgende:
AM post over familiebreuk. Haar broer post net op zijn insta een foto van vakantiehuis met de muziek van The Sound of Silence. Toeval?
Ik hoop dat die school haar nooit meer vrij geeft voor vakantiesquote:Op donderdag 29 januari 2026 13:45 schreef ikmoetdrieten het volgende:
[..]
Ik kwam vroeger ook wel eens te laat maar daar werd wel wat van gezegt op school , en ik zette wel elke dag een wekker.
De drie oudste hebben nog wel contact, hoewel Jim er ook niet zo’n zin in had begreep ik laatst.quote:Op donderdag 29 januari 2026 13:58 schreef poohenzo het volgende:
[..]
wellicht. Voor de kinderen en dan vooral de jonge kinderen hoop ik ergens dat ze wel nog een kans krijgen om een band op te bouwen met de ouders van AM. De oudere kinderen kunnen natuurlijk zelf een keuze maken, maar zoals Jet en Lot.....die denken momenteel dat ze maar 1 oma hebben en dat vind ik best sneu. Voor alle partijen.
hahaha ik dacht hetzelfde.quote:Op donderdag 29 januari 2026 14:32 schreef Huisopdehoek het volgende:
En Sam heeft gisteren met hun auto (die daar niet voor bedoeld is?) dingen opgehaald en in haar huis gezet.
Misschien kan hij het een volgende keer in Maartens huis zetten!
En dan haar volgers ook nog even verwijzen naar de post en vooral ook om te kijken hoe ‘bekende’ hebben gereageerd. Dan heeft de broer van vast ook weer reacties gehad. Dus ik denk idd wel dat het bewust is.quote:Op donderdag 29 januari 2026 14:14 schreef Muisjeruisje het volgende:
[..]
Geen toeval denk ik!
Waarom blijft am dit toch uitmelken, je hebt het contact verbroken, laat die mensen dan ook gewoon met rust
Ik heb die fiets bij meerdere al langs zien komen. Wel allemaal zonder gekregen of ad erbij.quote:Op donderdag 29 januari 2026 14:37 schreef Huisopdehoek het volgende:
En er is een meegroeifiets voor L binnen gekomen ongetwijfeld gekregen maar niet vermeld, nog meer zooi in huis/de schuur. Volgens mij zag ik Z nog niet zo lang geleden op zo’n fiets?
Kan hij daar op in slaap vallen ipv op de zitting van de bakfiets.
Ik snap het gebruik van alleen voorlettersquote:Op donderdag 29 januari 2026 14:37 schreef Huisopdehoek het volgende:
En er is een meegroeifiets voor L binnen gekomen ongetwijfeld gekregen maar niet vermeld, nog meer zooi in huis/de schuur. Volgens mij zag ik Z nog niet zo lang geleden op zo’n fiets?
Ik was al op zoek naar jouw opmerking... HAHAquote:Op donderdag 29 januari 2026 15:16 schreef JaNeeDan het volgende:
Het is maar goed dat er bij J&V een nieuwe schoonmaakgadget binnen is gekomen. Die gootsteen en die kookplaat🤢
Ik krijg altijd van die tweeling van de shinning vibes bij die meiden als ze zo staan te poseren.quote:Op donderdag 29 januari 2026 08:57 schreef Paardrijden123 het volgende:
Wat een triest filmpje van de tweeling bij HVK. Het lijken wel poppen….
Ik neem aan dat die kookplaat bewust niet is schoongemaakt voor het filmpje? Een schoonmaakartikel op een schone kookplaat slaat natuurlijk kant noch wal.quote:Op donderdag 29 januari 2026 15:16 schreef JaNeeDan het volgende:
Het is maar goed dat er bij J&V een nieuwe schoonmaakgadget binnen is gekomen. Die gootsteen en die kookplaat🤢
Ja, en dat haar vader dat altijd voor de kleinkinderen zocht.quote:Op donderdag 29 januari 2026 15:34 schreef Harper het volgende:
AM zit wel weer op de praatstoel vandaag zeg. Waarom wéér het verhaal over de breuk met haar ouders oprakelen?
En dan blablabla over dat de fiets niet altijd bij het kind past. Joh, wat dacht je van eerst even een proefritje maken?
Maar gelukkig kunnen de broers hun vader helpen bij het vinden van een fiets op Marktplaats
De kookplaat heeft er eerder ook zo uitgezien.quote:Op donderdag 29 januari 2026 15:21 schreef Hocuspocus2 het volgende:
[..]
Ik neem aan dat die kookplaat bewust niet is schoongemaakt voor het filmpje? Een schoonmaakartikel op een schone kookplaat slaat natuurlijk kant noch wal.
We zijn hier nogal voorspelbaar.quote:Op donderdag 29 januari 2026 15:19 schreef Nieuwnestje het volgende:
[..]
Ik was al op zoek naar jouw opmerking... HAHA
Haha hier idem. Ik was ff helemaal de draad kwijt.quote:Op donderdag 29 januari 2026 15:18 schreef Earring het volgende:
[..]
Ik snap het gebruik van alleen voorletters
Maar nu dacht ik toch even aan Lot
Later zag ik Z dus dat werd even puzzelen
Ik volg HVK niet, ooit geblokkeerd omdat ik commentaar op het ruziemaken gaf
Dat fietsje is gesloopt voordat Louay er nog maar naar gekeken heeft vrees ik.quote:Op donderdag 29 januari 2026 14:37 schreef Huisopdehoek het volgende:
Of hij het nou haalt in de Panda of de gele nep dhl bus, een auto is een auto. Maar die rebelse puber Sam toch, verkeerde auto meegenomen, hoe durft hij!quote:Op donderdag 29 januari 2026 16:40 schreef Lodelie het volgende:
Het is ook allemaal praatjesmakerij van Am.
Sam heeft met de auto die er niet voor bedoelt is, iets opgehaald en dat zomaar in HAAR huis neergezet.
Alsof zij van niks wist...
Dat zijn het contract heeft verbroken met haar ouders, is haar zaak. Maar zo openbaar met moddergooien naar de opa en oma van je kinderen vind ik niet kunnen.
Zij heeft haar redenen, maar dan kan je niet openbaar teksten over toxische familieleden posten.
Ja Sanneke is echt het voorbeeld van 'verstandige keuzes'. Het zegt wel genoeg dat ze geen idee heeft van de huizenmarkt en dat ze in haar handjes mag wrijven dat ze recht heeft op een huurhuis.quote:Op donderdag 29 januari 2026 17:10 schreef LALAA het volgende:
Sanneke op Threads: “Iedereen kan toch een keuze maken? Wij hebben gekozen voor een andere levensstijl. Maar veel mensen willen alles. Dat is ook een keuze.” en “Nee ik snap je ook nog steeds niet. Maar mensen kiezen er toch voor om een groot koophuis te hebben, 2 auto’s voor de deur, elke vakantie weg te moeten? Dat is het nieuwe normaal. Maar als wij kunnen rondkomen van een modaal inkomen met 3, dan kan een ander dat ook.”
Volgens mij ging het erom dat iemand het een privilege noemde als je als vader of moeder niet hoeft te werken, maar die posts zijn weg. Ik vind haar reactie zo vreselijk veroordelend en jaloers overkomen.
Ten eerste zou Sanneke ook maar wat graag een koophuis hebben, inclusief grote/dure auto voor de deur. En dat iedere vakantie weg moeten? Dat doen ze volgens mij nu ook al. Mevrouw aast zelfs op een nachtje weg van bijna 800 euro. Over keuzes gesproken…
Jeep, zo noemt ze hem 🤣quote:Op donderdag 29 januari 2026 17:10 schreef papierentas het volgende:
[..]
Of hij het nou haalt in de Panda of de gele nep dhl bus, een auto is een auto. Maar die rebelse puber Sam toch, verkeerde auto meegenomen, hoe durft hij!
Door er over door te gaan en de manier waarop, toont ze echt aan dat ze nul respect en fatsoen heeft. Hier ook al even geen contact meer met schoonouder, neefjes praten wel eens over opa, helemaal prima, dan vragen we of ze het leuk hadden met opa bijvoorbeeld. Er is behoorlijk wat gebeurt hier, maar hem aan de schandpaal hangen in het openbaar zou niet in ons opkomen.
Je zou er trek in/ van krijgen🤪quote:Op donderdag 29 januari 2026 17:05 schreef Muisjeruisje het volgende:
Bij hvk kale pasta, sla, wortels en een kaassoufle 🫣 goede combi
Wat hebben we hiervan geleerd?quote:Op donderdag 29 januari 2026 17:18 schreef Moppie1982 het volgende:
Sanneke heeft een samenwerking voor een vakantie, ik wordt nooit warm van haar content dus verwacht ook niet veel van haar vakantie reclame..
Hij wordt gebruikt 🤷🏼♀. Ik kan mij er zo niet druk om maken hoe een kookplaat van een ander eruit ziet. Leven en laten leven.quote:Op donderdag 29 januari 2026 16:02 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
De kookplaat heeft er eerder ook zo uitgezien.
Bedelen is ook een keuze. Dat is de keuze die Sanneke maakt. Misbruik maken van de goedheid van domme en naïeve volgers noem ik dat.quote:Op donderdag 29 januari 2026 17:10 schreef LALAA het volgende:
Sanneke op Threads: “Iedereen kan toch een keuze maken? Wij hebben gekozen voor een andere levensstijl. Maar veel mensen willen alles. Dat is ook een keuze.” en “Nee ik snap je ook nog steeds niet. Maar mensen kiezen er toch voor om een groot koophuis te hebben, 2 auto’s voor de deur, elke vakantie weg te moeten? Dat is het nieuwe normaal. Maar als wij kunnen rondkomen van een modaal inkomen met 3, dan kan een ander dat ook.”
Volgens mij ging het erom dat iemand het een privilege noemde als je als vader of moeder niet hoeft te werken, maar die posts zijn weg. Ik vind haar reactie zo vreselijk veroordelend en jaloers overkomen.
Ten eerste zou Sanneke ook maar wat graag een koophuis hebben, inclusief grote/dure auto voor de deur. En dat iedere vakantie weg moeten? Dat doen ze volgens mij nu ook al. Mevrouw aast zelfs op een nachtje weg van bijna 800 euro. Over keuzes gesproken…
Het is ook een Jeep. Maar in begin deed ze net of ze collega's was van Dhl bezorgers. Want hihao gele auto.quote:
Benieuwd wie er nu ingetrapt is dan. Even gekeken, een canping/ park in Zeeland. Weet ik in ieder geval waar wij geen geld uit gaan geven.quote:Op donderdag 29 januari 2026 17:20 schreef Lalaland79 het volgende:
[..]
Wat hebben we hiervan geleerd?
Dat zeuren en doorzeuren en doorzeuren helpt🥳🤪
Leven en laten leven, dan kan dit hele forum wel opgedoekt worden. Volgens mij mag je hier reageren op wat je ziet. Ik zie dit en vind dat ronduit smerig, een ander ziet dagelijks kale pasta bij HvK of een zoon die bij AM koffie komt drinken.quote:Op donderdag 29 januari 2026 17:20 schreef Hocuspocus2 het volgende:
[..]
Hij wordt gebruikt 🤷🏼♀. Ik kan mij er zo niet druk om maken hoe een kookplaat van een ander eruit ziet. Leven en laten leven.
Maar ze gebruikt haar kind niet hoor! Het is niet echt een adults only vakantie dus wordt toch haar kind gebruikt.quote:Op donderdag 29 januari 2026 17:18 schreef Moppie1982 het volgende:
Sanneke heeft een samenwerking voor een vakantie, ik wordt nooit warm van haar content dus verwacht ook niet veel van haar vakantie reclame..
Ik ga eens even spieken. Klinkt een beetje een Cathelijne op tiktok. Krijgt het in Nederland niet voor elkaar en hopt van arts naar arts in het buitenland.quote:Op donderdag 29 januari 2026 15:45 schreef Schevetuin het volgende:
Aangezien het in dit topic niet alleen meer over momfluencers hoeft te gaan, wil ik iets anders delen. Sinds een tijdje volg ik lerenbloeien, een jonge meid van 18 met een hulphond. Ze kwam ooit in mijn tijdlijn voorbij omdat ze een post had waarin mensen haar ‘verdachten’ van het zijn van Roos (van Op zoek naar Marlotte). Sindsdien is haar account gegroeid en daar is ze erg trots op. Toen ik haar begon te volgen, had ze in haar profiel nog een waslijst aan aandoeningen staan (zeker een stuk of twintig). Dat is er inmiddels uit, maar gisteren postte ze nog over zes chronische ziektes die ze zegt te hebben, die volgens het NOS-bulletin van gisteren zeldzaam zijn.
Het lijkt een enorm pientere dame, en ik heb zelf geen kennis van dit onderwerp om het NOS in twijfel te trekken. Zij doet dat nu openbaar wel. Ik vind het enorm fascinerend en kan niet zo goed duiden waarom. Wel ben ik heel benieuwd waarom mensen zo geneigd zijn naar erkenning. Volgen meer mensen haar?
Ben ff gaan kijken, maar wat een waslijst aan diagnoses.quote:Op donderdag 29 januari 2026 15:45 schreef Schevetuin het volgende:
Aangezien het in dit topic niet alleen meer over momfluencers hoeft te gaan, wil ik iets anders delen. Sinds een tijdje volg ik lerenbloeien, een jonge meid van 18 met een hulphond. Ze kwam ooit in mijn tijdlijn voorbij omdat ze een post had waarin mensen haar ‘verdachten’ van het zijn van Roos (van Op zoek naar Marlotte). Sindsdien is haar account gegroeid en daar is ze erg trots op. Toen ik haar begon te volgen, had ze in haar profiel nog een waslijst aan aandoeningen staan (zeker een stuk of twintig). Dat is er inmiddels uit, maar gisteren postte ze nog over zes chronische ziektes die ze zegt te hebben, die volgens het NOS-bulletin van gisteren zeldzaam zijn.
Het lijkt een enorm pientere dame, en ik heb zelf geen kennis van dit onderwerp om het NOS in twijfel te trekken. Zij doet dat nu openbaar wel. Ik vind het enorm fascinerend en kan niet zo goed duiden waarom. Wel ben ik heel benieuwd waarom mensen zo geneigd zijn naar erkenning. Volgen meer mensen haar?
En op de gore keuken van Milou komt ook regelmatig commentaarquote:Op donderdag 29 januari 2026 17:29 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Leven en laten leven, dan kan dit hele forum wel opgedoekt worden. Volgens mij mag je hier reageren op wat je ziet. Ik zie dit en vind dat ronduit smerig, een ander ziet dagelijks kale pasta bij HvK of een zoon die bij AM koffie komt drinken.
Misschien een (online) workshop piemeltje kleien terwijl je je yoni stoomt?quote:Op donderdag 29 januari 2026 17:20 schreef SterreKaatje het volgende:
Die Nienke (van Sirin Nienke- je weet wel van die stoomkrukjes enzo) kwam weer even voorbij bij mij en ineens wist ik het;
Am moet gewoon met haar gaan samenwerken! Dan kan ze een Vulvabox maken, een workshop Vulva stomen met dr fangirls doen, story schrijven over Vulva in de overgang en noem maar op!
Hoeven haar kinderen ook niet meer in beeld en te grabbel worden gegooid voor 90K, maar kan ze het lekker over zichzelf en haar eigen lichaam hebben. ( Ik wil alleen geen beelden trouwens.....![]()
Oei, lijkt me goed dat debbie dat account niet bekijkt, wat een waslijst aan ideeën. Heel eerlijk; met zoveel diagnoses vraag ik me af of de mentale diagnoses wel compleet zijn. Zeker als je zoooo de behoefte voelt om het allemaal te benoemen.quote:Op donderdag 29 januari 2026 18:27 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Ben ff gaan kijken, maar wat een waslijst aan diagnoses.
Ik vond haar filmpje over gastroparese/nos/nieuwsuur wel heel irritant ge edit 😅
Echt bizar he. En ook heel veel zelf (haar ouders) gefinancierd omdat het niet vergoed wordt.quote:Op donderdag 29 januari 2026 18:12 schreef Fleurtjebellefleur het volgende:
[..]
Ik ga eens even spieken. Klinkt een beetje een Cathelijne op tiktok. Krijgt het in Nederland niet voor elkaar en hopt van arts naar arts in het buitenland.
Die kinderen weten niet beter.quote:Op donderdag 29 januari 2026 06:14 schreef Parasolletje89 het volgende:
Waarom laat MB een kind van 3 op een kinderstoel aan het fornuis staan mét pan en filmt dan nog even hoe ‘knus’ het thuis is? Ik vraag me echt af hoe het daar voor die kinderen is, elke keer zo geforceerd gefilmd worden.
Het zit haar hoog, da's duidelijk. Maar je ouders opnieuw schofferen door weer die post van vorig jaar te delen, dat vind ik echt triest. Ze blijft zelf maar in die modderpoel roeren, en de bagger eruit scheppen. En wat wint ze ermee? Zieltjes van de volgmoekes?quote:Op donderdag 29 januari 2026 18:32 schreef Weerikier het volgende:
Wat dag weer bij AM.
Wat ik niet snap, ze breekt met haar ouders en ze mogen geen contact meer met haar en (enkele van) de kinderen. Maar ze blijft ze maar benoemen, vorige week met die oma/opa week op school weer uitgebreide stories. Nu weer 5+ stories en ook nog even de post delen waarin haar ouders te kakken worden gezet. En er dan nog bij zeggen dat we vooral de reacties moeten gaan lezen want zo erg voor haar allemaal. Oh ja, als laatste nog even een verhaal over haar vader die altijd de fietsen regelde.. en nu niet meer.. daar moest ze even aan denken.
Laat die mensen met rust mafklapper!
Julia woont tijdelijk ergens anders, tjongejonge.. Ze past 2 weken in het huis van een vriendin op de katten. Wat is het toch een aansteller eerste klas.
Nog even de hele locatie en presentatie van Jim delen en vertellen wat Sam allemaal gedaan heeft. En dan kan ze door naar haar wekelijkse fantastische 45 minuten sporten waardoor je direct van je rugpijn af bent en een prachtige platte buik krijgt.
En dat is allemaal oké.
Ja over iedereen valt wel iets te klagen. En vooral ook over de meest kleine dingen. Worden we hier nu echt gelukkig van? De negativiteit slaat weer volkomen door hier de laatste weken. Daarom kom ik hier ook steeds minder. En ik word een beetje moe van de zin ‘iedereen mag zijn mening hebben’. Dit zijn toch niet alleen meningen meer. Dit is dag in dag uit mensen (af)zeiken. Waar ik zelf ook lang genoeg debet aan ben. Maar al dat verheven gedoe.. meh. Goed, ik ga m’n hoek weer in 🤓quote:Op donderdag 29 januari 2026 17:29 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Leven en laten leven, dan kan dit hele forum wel opgedoekt worden. Volgens mij mag je hier reageren op wat je ziet. Ik zie dit en vind dat ronduit smerig, een ander ziet dagelijks kale pasta bij HvK of een zoon die bij AM koffie komt drinken.
Maar dat mag je niet zeggen! Want dan krijg je een blokkade.quote:Op donderdag 29 januari 2026 17:43 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Maar ze gebruikt haar kind niet hoor! Het is niet echt een adults only vakantie dus wordt toch haar kind gebruikt.
Nou dat he. Hoe stom kan je als park zijn om haar uit te nodigen... echt Sanneke is de grootste anti reclame.quote:Op donderdag 29 januari 2026 17:27 schreef papierentas het volgende:
[..]
Benieuwd wie er nu ingetrapt is dan. Even gekeken, een canping/ park in Zeeland. Weet ik in ieder geval waar wij geen geld uit gaan geven.
Misschien is het beter voor je dat je mij negeert. Ik heb een mening over viezigheid. En als ik die mening hier uit is dat aan mij.quote:Op donderdag 29 januari 2026 19:14 schreef Hocuspocus2 het volgende:
[..]
Ja over iedereen valt wel iets te klagen. En vooral ook over de meest kleine dingen. Worden we hier nu echt gelukkig van? De negativiteit slaat weer volkomen door hier de laatste weken. Daarom kom ik hier ook steeds minder. En ik word een beetje moe van de zin ‘iedereen mag zijn mening hebben’. Dit zijn toch niet alleen meningen meer. Dit is dag in dag uit mensen (af)zeiken. Waar ik zelf ook lang genoeg debet aan ben. Maar al dat verheven gedoe.. meh. Goed, ik ga m’n hoek weer in 🤓
Die krijg je bij Sanneke ook zomaar.quote:Op donderdag 29 januari 2026 19:31 schreef Beertjeteddy het volgende:
[..]
Maar dat mag je niet zeggen! Want dan krijg je een blokkade.
Ik heb nog niet verkeerd in haar neusgaten gekeken en ik volg haar niet eens.quote:Op donderdag 29 januari 2026 19:45 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Die krijg je bij Sanneke ook zomaar.
Ja het is fascinerend om haar te volgen maar ook irritainment. Ik ken overigens ook geen 18 jarige die ‘resoneert dit?’ zeggen. Best veel vraagtekens bij dit meisje. Maar dat kan ook mijn onwetenheid zijn. Haar school deed ook een tijd moeilijk over haar hulphond meenemen. Dit mag een school toch helemaal niet weigeren als het een officiële hulphond is?quote:Op donderdag 29 januari 2026 18:27 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Ben ff gaan kijken, maar wat een waslijst aan diagnoses.
Ik vond haar filmpje over gastroparese/nos/nieuwsuur wel heel irritant ge edit 😅
Mijn bericht was niet eens per se gericht op jou. Maar in het algemeen. Maarja, er zit voor mij wel een verschil in iets vinden van een kale pasta bij HVK of een vlek op een kookplaat. Die kale pasta gaat over het welzijn van kinderen. En die vlek op een kookplaat? Dat vind ik oppervlakkig. Dat komt op mij over alsof je je verheven voelt omdat jij het beter doet (in jouw ogen). Je mag mijn denkwijze bijzonder vinden. Ik vind het bijzonder dat je een mening hebt over een kookplaat/viezigheid van iemand. Ik mag hopen dat mensen niet bij iemand thuis komen en eerst gaan checken of diegene wel goed schoon heeft gemaakt.quote:Op donderdag 29 januari 2026 19:44 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Misschien is het beter voor je dat je mij negeert. Ik heb een mening over viezigheid. En als ik die mening hier uit is dat aan mij.
En omdat jij lang genoeg debet bent geweest aan het afzeiken van wat fluflu’s laten zien maar daar inmiddels niet meer (minder) aan meedoet voelt de rest hier zich verheven? Wat een bijzondere denkwijze.
Oh sorry, ik heb de memo gemist waarin staat dat we alleen ergens iets van mogen vinden als het de kinderen aangaat. Ik heb steeds gedacht dat we hier mogen reageren op wat de fluflu’s laten zien. Mijn fout.quote:Op donderdag 29 januari 2026 20:05 schreef Hocuspocus2 het volgende:
[..]
Mijn bericht was niet eens per se gericht op jou. Maar in het algemeen. Maarja, er zit voor mij wel een verschil in iets vinden van een kale pasta bij HVK of een vlek op een kookplaat. Die kale pasta gaat over het welzijn van kinderen. En die vlek op een kookplaat? Dat vind ik oppervlakkig. Dat komt op mij over alsof je je verheven voelt omdat jij het beter doet (in jouw ogen). Je mag mijn denkwijze bijzonder vinden. Ik vind het bijzonder dat je een mening hebt over een kookplaat/viezigheid van iemand. Ik mag hopen dat mensen niet bij iemand thuis komen en eerst gaan checken of diegene wel goed schoon heeft gemaakt.
Ik laat het hierbij.
Interessant! Bedankt voor het delen. Ik heb de docu van Nieuwsuur bekeken, wel een aanrader. Ik had @operatiejessie wel eens voorbij zien komen op instagram, en wist niet dat alle crowdfunding voor een operatie bij die dr Morata in Spanje was. Voor context voor mensen doe de docu niet hebben gezien: hij voert grote en onomkeerbare operaties uit waar ze in NL geen indicatie voor zien (en ook elders in Spanje niet). Hij diagnosticeert patiënten vaak met een waslijst aan (zeldzame) ziektes.quote:Op donderdag 29 januari 2026 15:45 schreef Schevetuin het volgende:
Volgens mij mogen ze dat idd niet weigeren, ik weet niet of de regels anders zijn als de hond nog in opleiding is?quote:Op donderdag 29 januari 2026 19:56 schreef Schevetuin het volgende:
[..]
Ja het is fascinerend om haar te volgen maar ook irritainment. Ik ken overigens ook geen 18 jarige die ‘resoneert dit?’ zeggen. Best veel vraagtekens bij dit meisje. Maar dat kan ook mijn onwetenheid zijn. Haar school deed ook een tijd moeilijk over haar hulphond meenemen. Dit mag een school toch helemaal niet weigeren als het een officiële hulphond is?
Gatverdammequote:Op donderdag 29 januari 2026 20:59 schreef Nooomi het volgende:
Gedver dat filmpje bij janneke.dbm
Ik was naar de HAP gegaan hahaha.
Myiasis --> komt gewoon een larf uit dr kont.
Been.quote:Op donderdag 29 januari 2026 20:59 schreef Nooomi het volgende:
Gedver dat filmpje bij janneke.dbm
Ik was naar de HAP gegaan hahaha.
Myiasis --> komt gewoon een larf uit dr kont.
Zo zie ik dat totaal niet, ik persoonlijk in iedere geval niet.quote:Op donderdag 29 januari 2026 20:39 schreef Clubsoda het volgende:
90% van dit topic gaat over je verheven voelen boven momfluencers, laten we wel wezen. In het topic heeft iedereen een schoner huis en eet gezonder, ondanks drukkere baan en veel meer zorgtaken of chronische ziekten en er klaagt nooit iemand over!
Zou ik absoluut ook zelf zo gedaan hebben.quote:Op donderdag 29 januari 2026 21:28 schreef Harper het volgende:
Wacht even. Janneke gaat zelf zitten peuren in de bult in de hoop er iets uit te trekken?
Daar ga je toch zsm mee naar de huisarts? In ieder geval na die eerste larf. Je wil toch weten of er nog meer in zit?
Gadverdamme. Tot zover een leuk reisje naar Gambia.
Ik had t ook zelf gedaan en eventueel morgen de ha ff gebeld voor overleg of er meer nodig is dan de zalf.quote:Op donderdag 29 januari 2026 21:48 schreef AppelsEieren het volgende:
[..]
Zou ik absoluut ook zelf zo gedaan hebben.
Ze is wel degelijk naar huisarts geweest en heeft daar antibiotica zalf gekregen. Als je er daarna zelf achter komt dat het wat anders kan zijn, zou ik ook niet nogmaals de huisarts of op dit tijdstip zelfs de huisartsenpost bellen.
Ik zou dan ook teveel gene voelen denk ik; want misschien zit ik mis of teveel gegoogled.
Gelukkig is ze dit niet a la Freek vonk een week gaan vloggen tot de geboorte van de betreffende larf.
Na die eerste had ik toch zeker even gewacht tot morgenochtend. En dan naar de huisarts gegaan. Die had voor mij de tweede bult mogen opensnijden. En mogen kijken of er misschien nog iets in bult 1 zat.quote:Op donderdag 29 januari 2026 21:48 schreef AppelsEieren het volgende:
[..]
Zou ik absoluut ook zelf zo gedaan hebben.
Ze is wel degelijk naar huisarts geweest en heeft daar antibiotica zalf gekregen. Als je er daarna zelf achter komt dat het wat anders kan zijn, zou ik ook niet nogmaals de huisarts of op dit tijdstip zelfs de huisartsenpost bellen.
Ik zou dan ook teveel gene voelen denk ik; want misschien zit ik mis of teveel gegoogled.
Gelukkig is ze dit niet a la Freek vonk een week gaan vloggen tot de geboorte van de betreffende larf.
Gadver de gadver. Waarom voel je de drang om zoiets te delen 🤮 echt ga naar de huisarts, noway dat ik door zou blijven lopen met zoiets, ook al heb ik ze er zelf uitgetrokken bah bah bah krijg er helemaal de kriebels van! Zo goor!quote:Op donderdag 29 januari 2026 21:28 schreef Harper het volgende:
Wacht even. Janneke gaat zelf zitten peuren in de bult in de hoop er iets uit te trekken?
Daar ga je toch zsm mee naar de huisarts? In ieder geval na die eerste larf. Je wil toch weten of er nog meer in zit?
Gadverdamme. Tot zover een leuk reisje naar Gambia.
Er zijn fluflu’s die te makkelijk naar de HAP gaan, maar als er een buitenlandse larve door je been wandelt vind ik het niet meer dan terechtquote:Op donderdag 29 januari 2026 22:03 schreef Klaverblauwtje het volgende:
Ik zou het er toch ook zo snel mogelijk uit willen hebben.
Dat is 90% jouw eigen invulling. Dingen waar je je over verwondert springen eruit, en de fluflu's geven nogal wat om je over te verwonderen. Heeft niks met 'beter dan de ander voelen' te maken.quote:Op donderdag 29 januari 2026 20:39 schreef Clubsoda het volgende:
90% van dit topic gaat over je verheven voelen boven momfluencers, laten we wel wezen. In het topic heeft iedereen een schoner huis en eet gezonder, ondanks drukkere baan en veel meer zorgtaken of chronische ziekten en er klaagt nooit iemand over!
Ik volg haar niet maar los van haar verhaal is herkenning/erkenning vaak prettig als je ergens mee struggelt. Ik kamp sinds mijn onveilige jeugd and then some met psychische klachten en ik heb het geluk dat er in mijn woonplaats een Herstelacademie zit waar o.a. cursussen worden gegeven en praatgroepen zijn. Die academie wordt geleid door ervaringsdeskundigen en lotgenotencontact kan heel waardevol zijn.quote:Op donderdag 29 januari 2026 15:45 schreef Schevetuin het volgende:
Ja en dan ook nog Ellen erbij met d’r poes!quote:Op donderdag 29 januari 2026 17:20 schreef SterreKaatje het volgende:
Die Nienke (van Sirin Nienke- je weet wel van die stoomkrukjes enzo) kwam weer even voorbij bij mij en ineens wist ik het;
Am moet gewoon met haar gaan samenwerken! Dan kan ze een Vulvabox maken, een workshop Vulva stomen met dr fangirls doen, story schrijven over Vulva in de overgang en noem maar op!
Hoeven haar kinderen ook niet meer in beeld en te grabbel worden gegooid voor 90K, maar kan ze het lekker over zichzelf en haar eigen lichaam hebben. ( Ik wil alleen geen beelden trouwens.....![]()
Waarom deelt ze zoveel details over Jim? Omdat hij een dure reis krijgt, is dat de prijs die hij moet betalen?quote:Op donderdag 29 januari 2026 23:42 schreef Earring het volgende:
Fijn dat AM deelde welke opleiding Jim doet en vooral wanneer er weer open dagen zijn.
Zou er een volger zijn die denkt: goh daar wil ik ook heen.
Ik heb het idee dat ze vooral heel blij is dat hij eindelijk weer een studie/bezigheid heeft waar hij blij van wordt.quote:Op donderdag 29 januari 2026 23:48 schreef Lodelie het volgende:
[..]
Waarom deelt ze zoveel details over Jim? Omdat hij een dure reis krijgt, is dat de prijs die hij moet betalen?
Ja lekker aardig richting de bffs….quote:Op donderdag 29 januari 2026 21:58 schreef lila01 het volgende:
'ze weet welk gevecht ik voer, waar niemand iets van ziet'
aldus Michelle W. over Iris Z.
Mag ik even een teiltje?
Michelle doet alsof ze dagelijks aan de frontlinie staat.
En 'ze helpt me waar ze kan, meer dan heel veel anderen doen'.
Wie zijn die vele anderen die haar niet genoeg helpen?
Precies, de plek is rood/dik dus ontsteking. Alleen een zalfje werkt dan niet. En ik moet er niet aan denken dat er over een week nog een paar larven in mn bed liggen. 🤣quote:Op donderdag 29 januari 2026 22:28 schreef LeSage het volgende:
[..]
Er zijn fluflu’s die te makkelijk naar de HAP gaan, maar als er een buitenlandse larve door je been wandelt vind ik het niet meer dan terecht![]()
Wie weet wat ie nog kan doen, of dat je niet alles eruit hebt gehaald of dat er eitjes nog inzitten
Maar dan details over een open dag en hoe laat Jim zijn project presenteert.. wil ze fanfotos ofzo?quote:Op vrijdag 30 januari 2026 00:02 schreef Harper het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat ze vooral heel blij is dat hij eindelijk weer een studie/bezigheid heeft waar hij blij van wordt.
Al deed ze altijd alsof ze het helemaal prima vond dat hij het allemaal niet zo wist. Iets met puzzelstukjes enzo.
Ze zal t vast geweldig vinden als mensen er heen gaan/er zijn en dan foto's naar haar doorsturen net als met Guus tijdens de vierdaagse.quote:Op vrijdag 30 januari 2026 07:15 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
Maar dan details over een open dag en hoe laat Jim zijn project presenteert.. wil ze fanfotos ofzo?
Daarin is AM niet de enige. Ik volgde een tijdje iemand die een gezin heeft met 7 kinderen. Zij deelde ook regelmatig waar haar kinderen waren of wat ze aan het doen waren.quote:Op vrijdag 30 januari 2026 07:15 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
Maar dan details over een open dag en hoe laat Jim zijn project presenteert.. wil ze fanfotos ofzo?
Ik denk dat het vooral dik en rood is geworden door die larves.quote:Op vrijdag 30 januari 2026 06:39 schreef Nooomi het volgende:
[..]
Precies, de plek is rood/dik dus ontsteking. Alleen een zalfje werkt dan niet. En ik moet er niet aan denken dat er over een week nog een paar larven in mn bed liggen. 🤣
Misschien moekes die dat tegen hun zonen of dochters kunnen zeggen , maar ze weet gewoon van gekkigheid niet meer hoe ze aan zoveel stories moet komen , het meeste is onzinquote:Op donderdag 29 januari 2026 23:42 schreef Earring het volgende:
Fijn dat AM deelde welke opleiding Jim doet en vooral wanneer er weer open dagen zijn.
Zou er een volger zijn die denkt: goh daar wil ik ook heen.
Dat 100 stories per dag posten van AM , is dat gewoon zo door de jaren haar USP geworden en blijft ze er daarom zo krampachtig aan vasthouden? Ik snap er werkelijk niets van dat je dit überhaupt wil en vol kan houden, ze bekijkt haar leven echt door een scherm. Er gaat me toch een tijd zitten in al dat gepost de hele dag.quote:Op vrijdag 30 januari 2026 08:11 schreef ikmoetdrieten het volgende:
[..]
Misschien moekes die dat tegen hun zonen of dochters kunnen zeggen , maar ze weet gewoon van gekkigheid niet meer hoe ze aan zoveel stories moet komen , het meeste is onzin
Daarom ben ik gestopt haar te volgen, ik vind haar te lsngdradigquote:Op vrijdag 30 januari 2026 08:24 schreef Weerikier het volgende:
[..]
Dat 100 stories per dag posten van AM , is dat gewoon zo door de jaren haar USP geworden en blijft ze er daarom zo krampachtig aan vasthouden? Ik snap er werkelijk niets van dat je dit überhaupt wil en vol kan houden, ze bekijkt haar leven echt door een scherm. Er gaat me toch een tijd zitten in al dat gepost de hele dag.
Dat is wat haar uniek maakt. Al die fens gaan toch ook iedere dag weer door die onzin heen.quote:Op vrijdag 30 januari 2026 08:24 schreef Weerikier het volgende:
[..]
Dat 100 stories per dag posten van AM , is dat gewoon zo door de jaren haar USP geworden en blijft ze er daarom zo krampachtig aan vasthouden? Ik snap er werkelijk niets van dat je dit überhaupt wil en vol kan houden, ze bekijkt haar leven echt door een scherm. Er gaat me toch een tijd zitten in al dat gepost de hele dag.
En dan ook weer klagen en het vréselijk vinden dat er foto’s van haar (!!) kind zijn gemaakt, net als bij Juul in de Efteling, waarvan ze ook had gedeeld dat ze er heen ging en met welke vriendinnen ze in de auto zat.quote:Op vrijdag 30 januari 2026 07:47 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Ze zal t vast geweldig vinden als mensen er heen gaan/er zijn en dan foto's naar haar doorsturen net als met Guus tijdens de vierdaagse.
Bij die nek.... 😨 o mensen dit kan toch niet??? Dan douche je toch ook niet regelmatig?quote:Op vrijdag 30 januari 2026 09:49 schreef Muisjeruisje het volgende:
Judith heeft nog steeds die gore witte trui aan, waar al dagen een vlek op zit. Zou ze dat nou zelf niet zien? Viezerik
Er worden ook veel niet besproken, omdat er gewoon ook weinig over te zeggen valt?quote:Op donderdag 29 januari 2026 20:39 schreef Clubsoda het volgende:
Als iemand niets snapt van politiek. Eenzijdige kijk op alles.quote:Op vrijdag 30 januari 2026 10:33 schreef JaNeeDan het volgende:
Natuurlijk, Sanneke schooit nu alweer om de gratis producten van de AH.
En deelt vervolgens weer een bericht vol afgunst over rijken.
Ga werken, klaagdoos.
Dat denk ik ook niet, hoe vaak zou zij douchen?quote:Op vrijdag 30 januari 2026 10:20 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
[..]
Bij die nek.... 😨 o mensen dit kan toch niet??? Dan douche je toch ook niet regelmatig?
Vorige keer was ze ook gewoon inhalig, schaamteloze troelaquote:Op vrijdag 30 januari 2026 10:33 schreef JaNeeDan het volgende:
Natuurlijk, Sanneke schooit nu alweer om de gratis producten van de AH.
En deelt vervolgens weer een bericht vol afgunst over rijken.
Ga werken, klaagdoos.
Sanneke is een profiteur. Gister een samenwerking aankondigen met een camping, dus ze mogen gratis of met korting daar zitten. Nu dat AH geneuzel, lekker schooien om gratis spullen. Pas 2 nachten Borger gekregen. Ik weet het niet hoor, maar wij betalen overal de volle mep voor, we zijn niet rijk en kunnen veel door keuzes te maken en prioriteiten te stellen, al denk ik dat zij ons wel rijk wel zal vinden gezien hoe we leven en wat we kopen/doen van ons geld.quote:Op vrijdag 30 januari 2026 10:49 schreef Muisjeruisje het volgende:
[..]
Vorige keer was ze ook gewoon inhalig, schaamteloze troela
Van dat gezonder gaan eten komt op deze manier ook weinig terechtquote:Op vrijdag 30 januari 2026 10:49 schreef Muisjeruisje het volgende:
[..]
Vorige keer was ze ook gewoon inhalig, schaamteloze troela
Neuh, delen gaat over delen met Sanneke want ze is zo zielig!quote:Op vrijdag 30 januari 2026 11:17 schreef WinnieWana het volgende:
Sanneke zegt delen. Maar niet perse delen met haar.
Ik hoop gewoon dat ze bedoelt delen met de mensen die het nodig hebben of de producten wel gebruiken. Deelkastjes etc
Bij Sanneke heb ik dus absoluut niet het gevoel dat zij delen in het algemeen bedoelt. Vraag me niet waarom, waarschijnlijk is dat gevoel gebaseerd op de vorige keer dat ze schooide om die kraskaarten.quote:Op vrijdag 30 januari 2026 11:17 schreef WinnieWana het volgende:
Sanneke zegt delen. Maar niet perse delen met haar.
Ik hoop gewoon dat ze bedoelt delen met de mensen die het nodig hebben of de producten wel gebruiken. Deelkastjes etc
Ze zoekt een huurwoning met een huur van maximaal 1000,-. Ik woon in een 2 onder 1 kap met een hypotheek die lager is. Tuurlijk, gunstig gekocht in 2018, maar ze heeft geen idee met haar 'dat is een keuze'quote:Op vrijdag 30 januari 2026 11:27 schreef WinnieWana het volgende:
Ze vindt dat mensen niet moeten zeuren als ze beide fulltime werken want je hebt die koophuis, twee auto's en vakanties niet nodig, dat is een keuze.
En dat van iemand die vaker op vakantie gaat dan de gemiddelde persoon met een reisblog![]()
Als iedereen zo zou denken dan zouden er al helemaal geen sociale huurwoning meer overblijven voor Sanneke en Peppie.
En niemand die het toeslagen/uitkeringen etc in stand houdt want te weinig belastingafdracht.
Ze rekent op huurtoeslag. Benieuwd hoe ver ze komt met haar keuzes waarbij alleen Peppie werkt, zonder overheidsinfuus.quote:Op vrijdag 30 januari 2026 12:07 schreef papierentas het volgende:
[..]
Ze zoekt een huurwoning met een huur van maximaal 1000,-. Ik woon in een 2 onder 1 kap met een hypotheek die lager is. Tuurlijk, gunstig gekocht in 2018, maar ze heeft geen idee met haar 'dat is een keuze'
dat is jammer. net voor 10 euro via vinted besteldquote:Op donderdag 29 januari 2026 13:34 schreef Hocuspocus2 het volgende:
[..]
OMG, het staat nu al op kobo plus? Vast omdat het zo’n bestseller was sarcasme uit
Dat die kleine kinderen daar niet een keer in stikken Dat krijg je droog toch bijna niet wegquote:Op vrijdag 30 januari 2026 08:19 schreef Henrike het volgende:
Hvk; 6;30
Alle kussens uit de bank
Hele speeltoestellen in de kamer
Een kind van 1,5 dat alleen maar benenen komt in zijn slaapzak en 2 kinderen op de grond die een pak ongekookte spaghetti aan het eten zijn.
En een moeder die filmt.
Scheelt , ze hoeft geen moeite meer te doen om de spaghetti te koken, de droge pasta word nu ook zo gegeten.
Maar eerlijk, ik vind het verschrikkelijk hoe deze kinderen opgroeien .
Heb laatst al keer op haar gereageerd maar gelijk geblokkeerd.
Nou inderdaad. Je kind mag best jouw emoties zien maar bij haar heb ik altijd een groot aanstelleritus gevoel. Meebleren in de auto met je peuter? Echt helpend ja.quote:Op vrijdag 30 januari 2026 12:32 schreef Lovelii2026 het volgende:
Sarah Rebecca en haar emoties … arm meisje
Dus als haar kind grote emoties heeft brult mama lekker mee? Lekker belastend voor dat kind.quote:Op vrijdag 30 januari 2026 12:53 schreef Keesie123 het volgende:
[..]
Nou inderdaad. Je kind mag best jouw emoties zien maar bij haar heb ik altijd een groot aanstelleritus gevoel. Meebleren in de auto met je peuter? Echt helpend ja.
maar wel goed voor de views.....quote:Op vrijdag 30 januari 2026 13:02 schreef Nieve het volgende:
[..]
Dus als haar kind grote emoties heeft brult mama lekker mee? Lekker belastend voor dat kind.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |