Nee slim was het niet, maar goed dat ze het deelt, want het maakt anderen ook weer bewust wat ze in zo'n situatie moeten doen.quote:Op woensdag 28 januari 2026 13:33 schreef Noor_ het volgende:
[..]
Ja maar ze geeft toch echt wel duidelijk aan in haar bericht dat dat stom was etc. Ik lees het vooral als gewoon paniek en even echt niet meer wat te doen. Een hele normale reactie lijkt me.
En dat mensen het belang van een CO2 meter/alarm inzien. Het is een sluipmoordenaar.quote:Op woensdag 28 januari 2026 13:56 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nee slim was het niet, maar goed dat ze het deelt, want het maakt anderen ook weer bewust wat ze in zo'n situatie moeten doen.
Háár kinderen hè?quote:Op woensdag 28 januari 2026 11:31 schreef poohenzo het volgende:
wacht even, AM maakt de mooiste reizen met de kinderen en hoopt dat later met Maarten dan nog een keertje over te doen??
Ik zal wel gek zijn, maar zij ziet deze reizen dan als een soort voorproefje zodat het later ooit volledig gepland nog een keer kan ?
Ga gewoon leuke dingen ontdekken met je man. En ik heb niks tegen ouder-kind reisjes, leuk juist, maar nu voelt het opeens wel raar zoals zij het beschrijft .
Jazeker! Maar jou bericht kwam op mij over alsof ze dom bezig was zeg maar 🫣quote:Op woensdag 28 januari 2026 13:56 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nee slim was het niet, maar goed dat ze het deelt, want het maakt anderen ook weer bewust wat ze in zo'n situatie moeten doen.
Eens. Helaas heb ik er (in mijn nabije omgeving) ervaring mee 😔quote:Op woensdag 28 januari 2026 13:59 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
En dat mensen het belang van een CO2 meter/alarm inzien. Het is een sluipmoordenaar.
Volgens mij waren dat ook fictieve bedragen?quote:Op woensdag 28 januari 2026 14:21 schreef papierentas het volgende:
Als Dion 4000 netto heeft en Sanneke 1800 dan hebben ze geen recht op een sociale huurwoning.
Misschien las ik te snel. Haha ja, onwaarschijnlijk inderdaad.quote:Op woensdag 28 januari 2026 14:29 schreef Meke het volgende:
[..]
Volgens mij waren dat ook fictieve bedragen?
Volgens mij was het gewoon twee onwaarschijnlijke scenarios tegenover elkaar zetten
Dat hebben ze ook helemaal nietquote:Op woensdag 28 januari 2026 14:21 schreef papierentas het volgende:
Als Dion 4000 netto heeft en Sanneke 1800 dan hebben ze geen recht op een sociale huurwoning.
Ik zie het kind alleen maar in zijn jas vandaag. En binnen weer iemand die een hele la leegtrekt, madame staat te filmen en is maar weer naar buiten gevlucht.quote:Op woensdag 28 januari 2026 14:45 schreef JeOmaJa het volgende:
HvK die onderweg even stopt om de in slaap gevallen Louay vast te zetten in de bakfiets.
Wat is ze toch een fantastische moeder he.
En jij als buitenstaander weet dit wel heel goed zo of niet?quote:Op woensdag 28 januari 2026 15:00 schreef Rimboequeen het volgende:
Als je goed kijkt naar de relaties tussen AM en haar kinderen dan is het een trieste bende. Een kind wat snakt naar goedkeuring en echt gezien worden, een kind wat zich afgesloten heeft en geen verwachtingen meer heeft, een kind wat zich absurd gedraagt om moeder te behagen, een kind wat alles uit de kast haalt om maar aandacht te krijgen..... Op een gegeven moment zal AM daar de gevolgen van gaan ondervinden.
En een kind wat constant in het middelpunt van de aandacht staatquote:Op woensdag 28 januari 2026 15:00 schreef Rimboequeen het volgende:
Als je goed kijkt naar de relaties tussen AM en haar kinderen dan is het een trieste bende. Een kind wat snakt naar goedkeuring en echt gezien worden, een kind wat zich afgesloten heeft en geen verwachtingen meer heeft, een kind wat zich absurd gedraagt om moeder te behagen, een kind wat alles uit de kast haalt om maar aandacht te krijgen..... Op een gegeven moment zal AM daar de gevolgen van gaan ondervinden.
vaak kan een buitenstaander (zoals wij allemaal) dat juist heel goed zien.quote:Op woensdag 28 januari 2026 15:19 schreef Noor_ het volgende:
[..]
En jij als buitenstaander weet dit wel heel goed zo of niet?
Jeetje soms worden hier toch uitgesproken gedaan dat ik denk poeh.
Ach hou toch op!!quote:Op woensdag 28 januari 2026 15:21 schreef poohenzo het volgende:
[..]
vaak kan een buitenstaander (zoals wij allemaal) dat juist heel goed zien.
Ik denk dat er ook eea heel anders kan en zelfs zou moeten bij de Geertsen.
jij mag het prima vinden dat een moeder de hele dag haar kinderen exploiteerd en dat kinderen daardoor vreemd gedrag gaan ontwikkelen. Ik vind dat helemaal niet normaal of ok.quote:
Ja omdat ik dat niet zie! Ja ik vind dat ze teveel haar kinderen filmt, zou ik zelf niet doen!quote:Op woensdag 28 januari 2026 15:27 schreef poohenzo het volgende:
[..]
jij mag het prima vinden dat een moeder de hele dag haar kinderen exploiteerd en dat kinderen daardoor vreemd gedrag gaan ontwikkelen. Ik vind dat helemaal niet normaal of ok.
En de inhoud van de la ligt ongetwijfeld nog allemaal op de grond.quote:Op woensdag 28 januari 2026 15:17 schreef papierentas het volgende:
[..]
Ik zie het kind alleen maar in zijn jas vandaag. En binnen weer iemand die een hele la leegtrekt, madame staat te filmen en is maar weer naar buiten gevlucht.
Mag zeker wel, jij bent hier degene die anderen aanspreekt op hun mening.quote:Op woensdag 28 januari 2026 15:30 schreef Noor_ het volgende:
[..]
Ja omdat ik dat niet zie! Ja ik vind dat ze teveel haar kinderen filmt, zou ik zelf niet doen!
Maar daaromheen zie ik gewoon een heel normaal gezin met kinderen met normaal gedrag.
Maarja die mening mag je hier niet hebben. Je telt alleen mee als je in alles wat negatiefs ziet!
Ik zie geen normaal gezin, maar een moeder overste die het allemaal beter weet. Waarbij het moet gaan volgens haar structuur, op uur en tijd. En die haar gezin observeert en beleeft via haar telefoonschermpje, bijna als buitenstaander. Ik zie wel een aantal lieve kinderen die inmiddels niet beter meer weten dan een moeder met altijd een mobieltje voor haar neus. Die mobiel is goud waard, dat is haar inkomen, haar status en soort van identiteit geworden. En dat lijkt inmiddels belangrijker dan het opgroeien van haar kinderen zonder ze te exploiteren op de socials. Jaren terug, nog voor haar boeken, lezingen en zich verheven voelen als de beste opvoeder, was het gewoon leuk om naar haar dagelijkse dingen te kijken. Ook al waren het toen ook al veel stories op een dag. Het straalde toen meer sfeer / gezin uit.quote:Op woensdag 28 januari 2026 15:30 schreef Noor_ het volgende:
[..]
Ja omdat ik dat niet zie! Ja ik vind dat ze teveel haar kinderen filmt, zou ik zelf niet doen!
Maar daaromheen zie ik gewoon een heel normaal gezin met kinderen met normaal gedrag.
Maarja die mening mag je hier niet hebben. Je telt alleen mee als je in alles wat negatiefs ziet!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |