Ik denk dat zij 100% geloven in hun relatie en dat ze altijd samen gaan blijven.quote:Op woensdag 28 januari 2026 09:38 schreef popje het volgende:
MW's stories over afgelopen weekend; ik vind op zijn zachtst gezegd dat het niet geheel gezond is dat haar nieuwe lover Tim overal bij is, en hij dus ook de hele tijd bij haar kinderen is. Zou hij nu definitief bij haar ingetrokken zijn?
Ik wil niet weten hoe die jas ruikt. Ophangen hoeft niet eens, dat ding kun je rechtop in de hoek parkeren.quote:
Ik snap daar helemaal niets van. Misschien als je alleen maar vanuit jezelf niet. Niet vanuit de kinderen in ieder gevalquote:Op woensdag 28 januari 2026 10:30 schreef JeOmaJa het volgende:
[..]
Ik denk dat zij 100% geloven in hun relatie en dat ze altijd samen gaan blijven.
Als dan Tim uit zijn appartement in België moest en hij nog geen vervangende woonruimte heeft snap ik best dat hij daar in ieder geval voor nu woont.
Ja. Denk je dat ze iemand een gratis overnachting gaan geven die lopen te klagen dat het te duur is?😂😂😂quote:Op dinsdag 27 januari 2026 20:07 schreef Jenn1806 het volgende:
Sanneke moet en zal in het nieuwste efteling hotel vertoeven, er zijn tal van andere opties maar die blieft de prinses niet. Ze kunnen beter hun geld in de knip houden voor het nieuwe huis wat er nu waarschijnlijk aan zit te komen. Helaas lijken ze in dat opzicht nul gezond verstand te hebben..
Ik hoop het ook niet. Ik ben geen misgunner en ik gun iedereen het beste, maar dit gewoon niet. Sanne gewoon niet.quote:Op woensdag 28 januari 2026 09:27 schreef JeOmaJa het volgende:
[..]
Oja, stom! 🤣
Dan kan Dion zijn zuurverdiende geld aan de cadeautjes van haar lijstje uitgeven en kan zij daarna weer klagen dat er:
- niemand op haar verjaardag kwam
- ze de hele tijd in de keuken stond en alsnog niemand heeft gesproken
Ik hoop dat ze het niet voor elkaar krijgt om dit gratis te krijgen.
Ik snap daar dus echt helemaal niks van. Wat geef je je kinderen mee? M.i. vooral dat iedereen heel makkelijk inwisselbaar is. Plus dat de kinderen nauwelijks de tijd hebben om aan de nieuwe situatie te wennen.quote:Op woensdag 28 januari 2026 10:30 schreef JeOmaJa het volgende:
[..]
Ik denk dat zij 100% geloven in hun relatie en dat ze altijd samen gaan blijven.
Als dan Tim uit zijn appartement in België moest en hij nog geen vervangende woonruimte heeft snap ik best dat hij daar in ieder geval voor nu woont.
Geloof eerder dat Dion 4000 netto per maand binnen harkt dan dat zij circa 1800 per maand verdient.quote:
Zij deed vorig jaar een reel met haar inkomsten per maand. Zeer benieuwd of ze dat weer gaat doen!quote:Op woensdag 28 januari 2026 10:22 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
Maar hé, S heeft verteld dat ze met bankzitten, neusgat en brabbelstories net zoveel verdient als met 24 uur werken hè? Dus is het waar!
Ja dat dus. Ik hoop dat ze er dit jaar mee komt. Ik denk dat het wel meer is dan afgelopen jaren maar dat heeft ze alleen aan haar zoontje te danken.quote:Op woensdag 28 januari 2026 11:53 schreef Moedervan4kids het volgende:
[..]
Zij deed vorig jaar een reel met haar inkomsten per maand. Zeer benieuwd of ze dat weer gaat doen!
Maximaalquote:Op woensdag 28 januari 2026 09:54 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Eens. En dat was destijds ook geen rustige introductie. Blijkbaar geldt bij deze mensen: all in.
Hopelijk zet ze hem niet op vinted 🫣quote:Op woensdag 28 januari 2026 10:02 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
[..]
Wij roepen al minstens een jaar dat hij goor is.. het valt haar nu pas op... bizar! En ze heeft toch een nieuwe jas?
🤮 aan de geur wil ik niet een denken!quote:Op woensdag 28 januari 2026 10:59 schreef Maremare het volgende:
[..]
Ik wil niet weten hoe die jas ruikt. Ophangen hoeft niet eens, dat ding kun je rechtop in de hoek parkeren.
“Gedragen maar in zeer goede staat. Goede broedplaats voor bacteriën ook”quote:Op woensdag 28 januari 2026 12:03 schreef Muisjeruisje het volgende:
[..]
Hopelijk zet ze hem niet op vinted 🫣
Ik vind dat inwisselen van mannen/vaders/moeders ook zeer ongezond, voor de kinderen maar ook voor de volwassenen, het is best goed om dan even zonder nieuwe lover te wonen. Maar het valt tegenwoordig ook niet mee om woonruimte te vinden, dat is best een probleem, ook in die regio.quote:Op woensdag 28 januari 2026 11:46 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Ik snap daar dus echt helemaal niks van. Wat geef je je kinderen mee? M.i. vooral dat iedereen heel makkelijk inwisselbaar is. Plus dat de kinderen nauwelijks de tijd hebben om aan de nieuwe situatie te wennen.
Volgens mij gaat ze ook maar 1x per week douchen/in bad en pas dan trekt ze schone kleding aan. Hoe zou ze dat eigenlijk doen met haar onderbroeken? Ze heeft 1 was per week vertelde ze een tijd geleden toch?quote:Op woensdag 28 januari 2026 12:10 schreef Muisjeruisje het volgende:
Gatver, die witte trui van Judith is ook gewoon smerig zeg. Pillig en volgens mij een vlek?
1 was? En je beddengoed dan? Theedoeken etc dan is 1 trommel snel volquote:Op woensdag 28 januari 2026 12:48 schreef Rimboequeen het volgende:
[..]
Volgens mij gaat ze ook maar 1x per week douchen/in bad en pas dan trekt ze schone kleding aan. Hoe zou ze dat eigenlijk doen met haar onderbroeken? Ze heeft 1 was per week vertelde ze een tijd geleden toch?
Volgens mij draagt ze een onderbroek, en dan de volgende dag keert ze hem binnenstebuiten, dan is hij in haar ogen weer schoon 🫣quote:Op woensdag 28 januari 2026 12:48 schreef Rimboequeen het volgende:
[..]
Volgens mij gaat ze ook maar 1x per week douchen/in bad en pas dan trekt ze schone kleding aan. Hoe zou ze dat eigenlijk doen met haar onderbroeken? Ze heeft 1 was per week vertelde ze een tijd geleden toch?
🤢quote:Op woensdag 28 januari 2026 12:41 schreef Moedervan4kids het volgende:
[..]
“Gedragen maar in zeer goede staat. Goede broedplaats voor bacteriën ook”
Ja maar Dion verdient echt geen 4000 euro. Ja in zijn dromen misschien 🤣quote:Op woensdag 28 januari 2026 11:52 schreef Beertjeteddy het volgende:
[..]
Geloof eerder dat Dion 4000 netto per maand binnen harkt dan dat zij circa 1800 per maand verdient.
Enige wat ik opvallend vind is dat ze elk jaar in januari laat weten wat ze dat jaar verdiend heeft maar dit jaar heeft zij dit nog niet gedeeld. 👀 Zal vast met een reden zijn.
Overigens kan Sanneke zo blijkbaar haar loon toch verhogen als we de stories mogen geloven met voetfoto's.
Vast wel een man met een fetish voor neusgaten, kruisje showen en zuignapje vastmaken aan de bank.
Dit! En het tranendal omdat zijn haar geknipt moest worden. Overdrijven is echt een vak, zweverig tot aan de top die meid. Hetzelfde dat ze een trauma had overgehouden omdat ze in het ziekenhuis haar placenta hadden weg gegooid en dat ze die graag had willen hebben om pillen van te maken. Ik snap dat het vervelend is hoor, maar ze wou zelf op Ibiza bevallen en dit zijn nou eenmaal de regels. Maar dat je dan praat over trauma, en hier maanden later nog over van de leg kan zijn is wel extreem (nou had ze wel een problematische bevalling, mijn woorden staan los van die bevalling).quote:Op woensdag 28 januari 2026 08:32 schreef Hyacinth het volgende:
[..]
Ik vind haar al veel langer van het normale leven af staan. Volgens mij vindt ze haar kindje ook heel zwaar. Je ziet altijd Kaj met hem op pad. In de podcast g&g hoor je ook dat Kaj vaak zegt dat hij met die kleine eruit gaat zodat Jezzie haar rust kan nemen (ook pre zwangerschap). Wordt nog wat als de baby er straks is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |