abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_219945287
quote:
0s.gif Op woensdag 28 januari 2026 07:41 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]
Precies. En wat maakt het uit dat ze (over)morgen of zo komt om het te ‘vieren’ in plaats van direct na het horen dat ze geslaagd is?
Omdat Am ook de behoefte voelt om er meerdere stories aan te wijden en door te zeggen dat ze aan de wijn van en iets te vieren hebben.

Iets vieren doe je naar mijn mening met elkaar.

Bovendien worden wij altijd doodgegooid met hoe goed de band is in het gezin en hoe close ze zijn enz enz. Ik snap heel goed dat Julia het lekker met Rens aan het vieren is bijv, maar dan had Am gewoon dr mond moeten houden.

Deel het als Julia er is. Wederom aandachtstrekkerij, alles in content.
pi_219945302
Am wordt toch geen foodfluencer? Best veel stories over eten, eerst dat euwige bakken en het reste verwerken van de zuurdesem (dat brood komt dus waarschijnlijk niet op, ook bakt ze maar een per dag). En nu opeens op dinsdag vooraf borreltijd en een raar recept met spitskool en zelfgemaakt ijs.
pi_219945337
quote:
0s.gif Op woensdag 28 januari 2026 08:56 schreef Missinglink24 het volgende:
Alsof een weekend Efteling hotel je van al je problemen af helpt. Zij denkt altijd zo, dat even eruit haar beter gaat laten voelen. Ze gaan best regelmatig weg vind ik.
Even eruit kan leuk zijn maar je neemt je problemen natuurlijk gewoon met je mee. Er veranderd verder niks aan je leven ofzo.
Ik denk dat ze het met spullen kopen en uit eten gaan ook heeft, maar het geeft haar vast een geluksgevoel. Het moet ook altijd geld kosten bij dit soort mensen. Gewoon een keer lekker wandelen aan het strand/ in bos zit er niet in, want dat kost geen geld.
pi_219945339
quote:
0s.gif Op woensdag 28 januari 2026 08:56 schreef Missinglink24 het volgende:
Alsof een weekend Efteling hotel je van al je problemen af helpt. Zij denkt altijd zo, dat even eruit haar beter gaat laten voelen. Ze gaan best regelmatig weg vind ik.
Even eruit kan leuk zijn maar je neemt je problemen natuurlijk gewoon met je mee. Er veranderd verder niks aan je leven ofzo.
Ja inderdaad, wij werken beide en hebben twee kleine kinderen, ik vind weekendjes weg momenteel belastender dan gewoon thuisblijven haha!
pi_219945347
quote:
0s.gif Op woensdag 28 januari 2026 09:08 schreef Zana het volgende:
Am wordt toch geen foodfluencer? Best veel stories over eten, eerst dat euwige bakken en het reste verwerken van de zuurdesem (dat brood komt dus waarschijnlijk niet op, ook bakt ze maar een per dag). En nu opeens op dinsdag vooraf borreltijd en een raar recept met spitskool en zelfgemaakt ijs.
Ja die borreltijd op dinsdag viel me ook op. Is toch niet volgens planning😅
Ik weet of ze nou foodfluencer ambities heeft, er is altijd wel veel aandacht in haar stories over wat ze vandaag weer allemaal gaan eten en bakken.
En die broden zijn natuurlijk voor de komende box.
pi_219945366
quote:
0s.gif Op woensdag 28 januari 2026 09:08 schreef Zana het volgende:
Nee hoor. Dit zijn allemaal dingen die ze een tijd geleden ook deed. Daarna even wat minder, waarschijnlijk omdat ze vol zat van haar roem vanwege het nieuwe boek/planner of wat dan ook.
pi_219945385
Die spitskool ziet er ook niet uit voor de hoeveelheid mensen die daar moeten eten. En het ziet er ook niet lekker uit. Dit is voor 4 personen? En verder niks erbij, dan moet je wel borrelen van te voren en afsluiten met liters ijs.
pi_219945399
quote:
88s.gif Op woensdag 28 januari 2026 08:51 schreef Mirp het volgende:

[..]
Ja maar Sanneke wil het grátis, niet dat Dion het betaalt.
Oja, stom! 🤣
Dan kan Dion zijn zuurverdiende geld aan de cadeautjes van haar lijstje uitgeven en kan zij daarna weer klagen dat er:
- niemand op haar verjaardag kwam
- ze de hele tijd in de keuken stond en alsnog niemand heeft gesproken

Ik hoop dat ze het niet voor elkaar krijgt om dit gratis te krijgen.
pi_219945403
quote:
0s.gif Op woensdag 28 januari 2026 08:47 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Wat ik niet snap is dat Sanneke dit wil en dat Dion bereid is om dit te doen terwijl er voor een bakfiets een bedelactie opgestart werd. En geloof me, zodra er een huis is wordt er weer geschooid om geld en/of spullen.
Aso gedrag ten top. Van beiden.
Daar heb je een tikkie voor🤣
Ik vind dat ook aso ja, ik kan me niet eens voorstellen dat ik random mensen om geld zou gaan vragen.
  woensdag 28 januari 2026 @ 09:38:50 #260
3778 popje
Watishetnutvaneenondertitel?
pi_219945496
MW's stories over afgelopen weekend; ik vind op zijn zachtst gezegd dat het niet geheel gezond is dat haar nieuwe lover Tim overal bij is, en hij dus ook de hele tijd bij haar kinderen is. Zou hij nu definitief bij haar ingetrokken zijn?
Het leven is een groot feest, en jij bent ook uitgenodigd!
pi_219945538
quote:
0s.gif Op woensdag 28 januari 2026 09:13 schreef Lostit het volgende:

[..]
Ja inderdaad, wij werken beide en hebben twee kleine kinderen, ik vind weekendjes weg momenteel belastender dan gewoon thuisblijven haha!
Dat zei ik ook altijd, als je met kinderen op vakantie wil ben je langer bezig met spullen verzamelen, netjes inpakken en na net weekend weer uitpakken en wassen dan het hele weekend zelf. (En die zorgen die je hebt, zijn er in het weekend misschien wat op de achtergrond maar na het weekend sta je er weer middenin)
pi_219945579
quote:
0s.gif Op woensdag 28 januari 2026 09:38 schreef popje het volgende:
MW's stories over afgelopen weekend; ik vind op zijn zachtst gezegd dat het niet geheel gezond is dat haar nieuwe lover Tim overal bij is, en hij dus ook de hele tijd bij haar kinderen is. Zou hij nu definitief bij haar ingetrokken zijn?
De lover van Koen is ook bij de kinderen.
pi_219945584
Een 'stukke' jas :)
pi_219945593
Die gore jas van Judith 🤮
pi_219945596
Heeft sanneke een management?
pi_219945598
quote:
0s.gif Op woensdag 28 januari 2026 09:50 schreef Snaky het volgende:

[..]
Daar heb je gelijk in, maar die kenden ze al en hadden ze al mee samen gewoond
pi_219945603
quote:
0s.gif Op woensdag 28 januari 2026 09:50 schreef Snaky het volgende:

[..]
Eens. En dat was destijds ook geen rustige introductie. Blijkbaar geldt bij deze mensen: all in.
Ik wil blijven.
pi_219945606
quote:
0s.gif Op woensdag 28 januari 2026 09:53 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
Daar heb je gelijk in, maar die kenden ze al en hadden ze al mee samen gewoond
Nu misschien. Destijds ook niet.
Ik wil blijven.
pi_219945657
quote:
0s.gif Op woensdag 28 januari 2026 09:52 schreef Muisjeruisje het volgende:
Die gore jas van Judith 🤮
Wij roepen al minstens een jaar dat hij goor is.. het valt haar nu pas op... bizar! En ze heeft toch een nieuwe jas?
pi_219945660
Ik vraag mezelf af of ze überhaupt spaargeld hebben... en waar Dion dit dan in godsnaam van zou moeten betalen?
En hoe zou het dan inderdaad zitten als ze gek gezegd in april een huisje krijgen? Alles wat we daar vrijwel zien is de inboedel van dat huisje zelf, niet van Sanneke en Dion.

Ik wil absoluut niet lelijk doen maar als je als man zijnde alleen werkt in deze branche dan gaat je geld toch geheel op aan de vaste lasten? Die werken zichzelf ooit nog de nesten in op deze manier en in de schulden. Ga eens sparen voor je toekomstige huis Sanneke als je überhaupt de spaarruimte hebt. Niet zomaar ff 800 euro down the drain en al het eten daar nog bovenop a 200-300 euro. Dat is gewoon je huur voor 2 dagen plezier en waarschijnlijk circa de helft van Dion zijn loon.
pi_219945680
quote:
0s.gif Op woensdag 28 januari 2026 09:44 schreef IlseMarije het volgende:

[..]
Dat zei ik ook altijd, als je met kinderen op vakantie wil ben je langer bezig met spullen verzamelen, netjes inpakken en na net weekend weer uitpakken en wassen dan het hele weekend zelf. (En die zorgen die je hebt, zijn er in het weekend misschien wat op de achtergrond maar na het weekend sta je er weer middenin)
Ja precies, en slapen gaat voor de kids toch meestal net even wat slechter dan thuis. Dus dan slaap je zelf ook slechter.

We zijn dit jaar in oktober 3 weken op vakantie geweest, dat vond ik wel de moeite ten opzichte van de stress haha!
  Moderator woensdag 28 januari 2026 @ 10:19:43 #272
403253 crew  Meke
Fuck the EBU!
pi_219945790
quote:
0s.gif Op woensdag 28 januari 2026 09:53 schreef Moppie1982 het volgende:
Heeft sanneke een management?
Volgens mij niet
Op woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod (die we nooit hebben gehad.)
pi_219945840
quote:
1s.gif Op woensdag 28 januari 2026 10:02 schreef Beertjeteddy het volgende:
Ik vraag mezelf af of ze überhaupt spaargeld hebben... en waar Dion dit dan in godsnaam van zou moeten betalen?
En hoe zou het dan inderdaad zitten als ze gek gezegd in april een huisje krijgen? Alles wat we daar vrijwel zien is de inboedel van dat huisje zelf, niet van Sanneke en Dion.

Ik wil absoluut niet lelijk doen maar als je als man zijnde alleen werkt in deze branche dan gaat je geld toch geheel op aan de vaste lasten? Die werken zichzelf ooit nog de nesten in op deze manier en in de schulden. Ga eens sparen voor je toekomstige huis Sanneke als je überhaupt de spaarruimte hebt. Niet zomaar ff 800 euro down the drain en al het eten daar nog bovenop a 200-300 euro. Dat is gewoon je huur voor 2 dagen plezier en waarschijnlijk circa de helft van Dion zijn loon.
Maar hé, S heeft verteld dat ze met bankzitten, neusgat en brabbelstories net zoveel verdient als met 24 uur werken hè? Dus is het waar!
pi_219945852
quote:
0s.gif Op woensdag 28 januari 2026 10:22 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]
Maar hé, S heeft verteld dat ze met bankzitten, neusgat en brabbelstories net zoveel verdient als met 24 uur werken hè? Dus is het waar!
Ik geloof dat dus echt niet. 😂
pi_219945906
quote:
1s.gif Op woensdag 28 januari 2026 10:23 schreef Beertjeteddy het volgende:

[..]
Ik geloof dat dus echt niet. 😂
Niet?! 😂🤪
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')