Ze heeft nog geen stempel ‘geslaagd’ dus het kan niet in de planner dus kan het niet plaatsvinden.quote:Op dinsdag 27 januari 2026 23:48 schreef Lodelie het volgende:
Wat ik nou niet snap bij Am.
De hele dag alles en iedereen filmen.
Nu heeft Julia goed nieuws, opleiding gehaald. En dan zijn er alleen oude, al zo vaak getoonde foto's.
Waarom zijn ze niet uiteten met zn alle, is er geen gebak, ze had er nu echt iets van kunnen maken.
Agogisch medewerker of was dat haar eerdere opleiding?quote:Op woensdag 28 januari 2026 05:21 schreef brilduiker1973 het volgende:
Weten jullie wat voor opleiding in de zorg Julia deed?
Als er iets spontaans gebeurd daar dan kan AM daar niet op inspelen , want dat is niet bedacht en uitgeschreven door AM l en staat niet in de plannerquote:Op dinsdag 27 januari 2026 23:48 schreef Lodelie het volgende:
Nu heeft Julia goed nieuws, opleiding gehaald. En dan zijn er alleen oude, al zo vaak getoonde foto's.
Waarom zijn ze niet uiteten met zn alle, is er geen gebak, ze had er nu echt iets van kunnen maken.
Julia is er niet. Die past een paar weken op het huis van iemand.quote:Op dinsdag 27 januari 2026 23:48 schreef Lodelie het volgende:
Dit vind ik nou echt een moment om even samen te vieren. Zeker als je besties bent zoals Am en Julia.quote:Op woensdag 28 januari 2026 06:52 schreef Shuri het volgende:
[..]
Julia is er niet. Die past een paar weken op het huis van iemand.
Wij waren vorige maand in winterberg. Lag 30 cm.sneeuw. Zonder winterbanden hadden we een stuk moeilijker de berg opgekomen. En het idee dat de sneeuwkettingen achterin lagen was toch geruststellend. Er stonden een hoop auto's langs de kant van de weg stil en wegtrekken kostte ¤190.quote:Op dinsdag 27 januari 2026 22:12 schreef huisjehier121 het volgende:
[..]
Zal ze wel de winterbanden er om gehangen hebben wat verplicht is😂
De momenten dat je Julia met AM ziet zijn betaalde momenten…quote:Op woensdag 28 januari 2026 07:08 schreef Lodelie het volgende:
[..]
Dit vind ik nou echt een moment om even samen te vieren. Zeker als je besties bent zoals Am en Julia.
Spring ff op de fiets en haal gebak en champagne.
Maar Julia voelt kennelijk niet de behoefte om te komen.
Het is vast niet toevallig dat we dit keer geen filmpje kregen van Lot die aan het eten was 😜quote:Op woensdag 28 januari 2026 03:08 schreef Dievanhiernaast het volgende:
AM: Gadverdammme: gegratineerde spitskool met tomatensaus, was dat alles wat ze aten? Gelukkig was er genoeg meuk voor en na om vol te komen te zitten 🙈
Precies. En wat maakt het uit dat ze (over)morgen of zo komt om het te ‘vieren’ in plaats van direct na het horen dat ze geslaagd is?quote:Op woensdag 28 januari 2026 06:52 schreef Shuri het volgende:
[..]
Julia is er niet. Die past een paar weken op het huis van iemand.
AM en/of Maarten hadden ook even met een taart/fles champagne naar haar oppasadres kunnen gaan.quote:Op woensdag 28 januari 2026 07:08 schreef Lodelie het volgende:
[..]
Dit vind ik nou echt een moment om even samen te vieren. Zeker als je besties bent zoals Am en Julia.
Spring ff op de fiets en haal gebak en champagne.
Maar Julia voelt kennelijk niet de behoefte om te komen.
Omdat je op dit moment de meeste vreugde voelt. Net als ze met de vriendin van Sam deden in Londen.quote:Op woensdag 28 januari 2026 07:41 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
Precies. En wat maakt het uit dat ze (over)morgen of zo komt om het te ‘vieren’ in plaats van direct na het horen dat ze geslaagd is?
Wat mij betreft zit het hem erin dat AM vervolgens werd e behoefte voelt om nu iets te plaatsen….Zeg er gewoon niks over als Juul toch niet thuis is.quote:Op woensdag 28 januari 2026 07:41 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
Precies. En wat maakt het uit dat ze (over)morgen of zo komt om het te ‘vieren’ in plaats van direct na het horen dat ze geslaagd is?
Indd, opgeruimd is fijn, maar dit is net een toonzaal. Vind die keuken en woonkamer heel kil. Maar goed, er zullen vast liefhebbers voor zijnquote:Op woensdag 28 januari 2026 08:06 schreef JaNeeDan het volgende:
Huisjemerlin kwam voorbij met een foto van een keuken. Ze gaan verhuizen dus ik dacht dat dit een foto was die in een showroom gemaakt is. Blijkt hun keuken te zijn. Ik houd van opgeruimd maar dit is wel heel erg leeg.
Ik volg haar niet, maar fluflu's zijn altijd goed in klagen. Een zwangerschap als je al (een) kind(eren) hebt kan zwaarder zijn, maar er constant over zeuren maakt het niet beterquote:Op woensdag 28 januari 2026 07:59 schreef Babbelaertje het volgende:
Even een andere “fluflu” volgt iemand jessiejazz?
Die zit de laatste tijd ook nogal op haar klaagstoel met de 2e zwangerschap het is oh zo zwaar allemaal en ze snapt niet hoe “normale” mensen dit doen die ook nog werken..
terwijl je haar 9/10x in bed of onder een dekentje ziet cocoonen en er voor hun kindje word gezorgd.
Vond haar altijd leuk om te volgen maar die lijkt inmiddels ook steeds verder van het “normale” leven af te staan
Maar dat stond niet in de planner, dus 'computer says no'.quote:Op woensdag 28 januari 2026 07:41 schreef Harper het volgende:
[..]
AM en/of Maarten hadden ook even met een taart/fles champagne naar haar oppasadres kunnen gaan.
Ik vind haar al veel langer van het normale leven af staan. Volgens mij vindt ze haar kindje ook heel zwaar. Je ziet altijd Kaj met hem op pad. In de podcast g&g hoor je ook dat Kaj vaak zegt dat hij met die kleine eruit gaat zodat Jezzie haar rust kan nemen (ook pre zwangerschap). Wordt nog wat als de baby er straks is.quote:Op woensdag 28 januari 2026 07:59 schreef Babbelaertje het volgende:
Even een andere “fluflu” volgt iemand jessiejazz?
Die zit de laatste tijd ook nogal op haar klaagstoel met de 2e zwangerschap het is oh zo zwaar allemaal en ze snapt niet hoe “normale” mensen dit doen die ook nog werken..
terwijl je haar 9/10x in bed of onder een dekentje ziet cocoonen en er voor hun kindje word gezorgd.
Vond haar altijd leuk om te volgen maar die lijkt inmiddels ook steeds verder van het “normale” leven af te staan
Wauw alweer verhuizen? Kan niet op daar.quote:Op woensdag 28 januari 2026 03:08 schreef Dievanhiernaast het volgende:
AM: Gadverdammme: gegratineerde spitskool met tomatensaus, was dat alles wat ze aten? Gelukkig was er genoeg meuk voor en na om vol te komen te zitten 🙈
HuisjeMerlin gaat verhuizen, nog een keer zo'n enorme verbouwing, weer een nieuw psychiatrische ziekenhuis inrichting 😅
Wat ik niet snap is dat Sanneke dit wil en dat Dion bereid is om dit te doen terwijl er voor een bakfiets een bedelactie opgestart werd. En geloof me, zodra er een huis is wordt er weer geschooid om geld en/of spullen.quote:Op woensdag 28 januari 2026 08:40 schreef JeOmaJa het volgende:
Wat ik dus niet snap met Sanneke… ze loopt te mekkeren dat ze ZOOOOO graag naar dat Efteling hotel wil.
Dion heeft blijkbaar al gezegd dat als dat hetgeen is wat zij het allerliefste heeft, dat hij dit zou willen boeken/kopen/betalen.
Maar nee, dat mag niet want veel te duur.
Vervolgens blijft ze er over doorgaan in meerdere stories.
Ik denk dan echt, als je partner aangeeft dit te willen doen accepteer het dan of bedank ervoor maar hou dan verder je mond er over.
Ja, het is duur, get over it. En door.
Ja maar Sanneke wil het grátis, niet dat Dion het betaalt.quote:Op woensdag 28 januari 2026 08:40 schreef JeOmaJa het volgende:
Wat ik dus niet snap met Sanneke… ze loopt te mekkeren dat ze ZOOOOO graag naar dat Efteling hotel wil.
Dion heeft blijkbaar al gezegd dat als dat hetgeen is wat zij het allerliefste heeft, dat hij dit zou willen boeken/kopen/betalen.
Maar nee, dat mag niet want veel te duur.
Vervolgens blijft ze er over doorgaan in meerdere stories.
Ik denk dan echt, als je partner aangeeft dit te willen doen accepteer het dan of bedank ervoor maar hou dan verder je mond er over.
Ja, het is duur, get over it. En door.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |