Ja sorry.😬quote:Op dinsdag 27 januari 2026 20:28 schreef Die_van_verderop het volgende:
[..]
Ik snap je post niet? Nou ben ik best moe, dus daar kan het ook aan liggen? Maar na 2 keer lezen denk ik nog steeds: “Huh?”
Dat bedoel ik , je wordt hier echt niet vrolijk vanquote:Op dinsdag 27 januari 2026 15:11 schreef papierentas het volgende:
[..]
O 2 kanalen zitten zeuren over de kosten en dat het duur is en dat ze maar moet bezuinigen dan op andere dingen blablabla. Als 3 dagen Winterberg je te duur is, waarom ga je dan? Bespaar jezelf dat gezeur en blijf lekker thuis.
Ik heb hetzelfdequote:Op dinsdag 27 januari 2026 16:51 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Als ik op vakantie moet zoals zij op vakantie gaat dan blijf ik liever thuis. Ik heb drie vakanties in het vooruitzicht, komt geen excel bestand aan te pas en ik zie daar wel wat alles kost. Wat een gezeur.
Ik ga dat andere account echt niet volgen.quote:Op dinsdag 27 januari 2026 20:55 schreef ikmoetdrieten het volgende:
[..]
Dat bedoel ik , je wordt hier echt niet vrolijk van
800 euro🤯 echt? In geen 100 jaar ga ik er dan naar toe, wij zijn met zijn vieren naar disney geweest, dat was nog goedkoper ( oke een dag ) zonder hotel daar 😂quote:Op dinsdag 27 januari 2026 20:43 schreef WinnieWana het volgende:
Ik snap Sanneke ook niet. Ze is pas nog een paar dagen weggeweest. En nu wil ze naar het Efteling hotel maar te duur en zoekt ze ook nog een midweekje mei ergens.
Ohja en ze wil verhuizen.
En in welk universum leeft ze ook want ze lijkt niet te beseffen dat het overgrote deel van de gezinnen echt geen 800 euro gaat of kan betalen voor een overnachting ( oke en ontbijt en 2 dagen entree)
Dan moet ze aan Debbie vragen waar die kamer is, ging die ook niet slapen oid in de Efteling?quote:Op dinsdag 27 januari 2026 20:24 schreef Lodelie het volgende:
Volgens mij kan je zelfs in de Efteling zelf ontprikkelen, die hebben daar ruimte voor.
Het is natuurlijk bullshit, je gaat ergens heen met heeel veel prikkels en dan wil je in een enorm duur hotel met nog meer prikkels om daar te ontprikkelen.
Als je zo gevoelig bent voor prikkels, dan moet je niet naar de Efteling gaan.
En als je er ergens geen geld voor hebt dan hoef je er ook niet steeds naar te kijken en erover te beginnen.
Waar niet 🌻😉quote:Op dinsdag 27 januari 2026 21:20 schreef Muisjeruisje het volgende:
[..]
Dan moet ze aan Debbie vragen waar die kamer is, ging die ook niet slapen oid in de Efteling?
Hoezo, ‘tussendoor’ ontprikkelen?quote:Op dinsdag 27 januari 2026 19:28 schreef Weerikier het volgende:
Sanneke, hou toch eens op met dat geschooier om een gratis Efteling overnachting! Betaal het zelf of ga niet maar ga niet de autisme kaart spelen met " het zou voor mij zoooo fijn zijn tussendoor even te kunnen ontprikkelen in het hotel blablabla"
Als ze nou nog mooie content zou maken had ze nog een kans dat ze eens zou worden uitgenodigd maar zou de Efteling zitten wachten op filmpjes waarbij Sanneke vanaf het bed haar kruis filmt en verteld waar je eten kan halen? Denk het niet.
Zal ze wel de winterbanden er om gehangen hebben wat verplicht is😂quote:Op dinsdag 27 januari 2026 19:51 schreef Maremare het volgende:
Die Juud weer met haar geklaag, je wordt toch doodmoe van die vrouw. Winterberg is duur ja, het is op een fijne afstand voor Nederlanders en dus erg in trek. Zeker in de weekenden en nu de sneeuwcondities daar best prima zijn. En ja liftpassen zijn ook aan de prijs, maar nog steeds goedkoper dan in menig skigebied in Oostenrijk. Skimateriaal huren is ook niet goedkoop, vaak ook duurder als de vraag groter is. Alles pluist ze ruim van te voren uit, behalve dit blijkbaar. Heb je niet genoeg centen of wil je niet zoveel uitgeven dan moet je niet gaan wintersporten. Of hoopt ze dat ze weer zielig wordt gevonden en wat sponsoring her en der kan lospeuteren?
Kind is de komende jaren nog gratis. Ergens een actie scoren voor twee volwassenen en je hebt een leuke dag. Ontprikkelen doe je maar op de terugweg in de auto en daarna de bank op thuis. Kan ze erna paar dagen bijkomen want hoeft toch niet te werken!quote:Op dinsdag 27 januari 2026 21:50 schreef Flipperkast_007 het volgende:
Wat is er mis met gewoon een dagje Efteling? Of zeg ik nou iets heel geks.
En ze is nog wel ziek. Fokking ziek, ongetwijfeld. En was blij dat de kinderen naar school gingen zodat zij het rustiger aan kon doen.quote:Op dinsdag 27 januari 2026 22:10 schreef IlseMarije het volgende:
Oei ee ligt sneeuw in Friesland, hier bij mij is het maar een dun laagje (1× snuiven en het is weg volgens mijn puber) maar misschien lugt er bij DBM wel zoveel dat de kinderen niet naar school kunnen.
Ontprikkelen kun je er genoeg, ff lekker ff een kop koffie op een bankje, desnoods 3 keer op zo'n dagquote:Op dinsdag 27 januari 2026 22:16 schreef huisjehier121 het volgende:
[..]
Kind is de komende jaren nog gratis. Ergens een actie scoren voor twee volwassenen en je hebt een leuke dag. Ontprikkelen doe je maar op de terugweg in de auto en daarna de bank op thuis. Kan ze erna paar dagen bijkomen want hoeft toch niet te werken!
Ja met die geitenwollen streepjesdeken, een oogmaskers, ketting en rolstoelquote:Op dinsdag 27 januari 2026 22:43 schreef Muisjeruisje het volgende:
[..]
Ik zie haar nog liggen op de grond bij die lotgenoten dag 🫣
All weather van een bepaald type is ook toegestaan, maar zou me niks verbazen als ze ook daar op heeft bezuinigd.quote:Op dinsdag 27 januari 2026 22:12 schreef huisjehier121 het volgende:
[..]
Zal ze wel de winterbanden er om gehangen hebben wat verplicht is😂
En iemand die een foto van haar maakte voor op insta.quote:Op dinsdag 27 januari 2026 22:47 schreef Henrike het volgende:
[..]
Ja met die geitenwollen streepjesdeken, een oogmaskers, ketting en rolstoel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |