abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_219943266
Ik snap Sanneke ook niet. Ze is pas nog een paar dagen weggeweest. En nu wil ze naar het Efteling hotel maar te duur en zoekt ze ook nog een midweekje mei ergens.

Ohja en ze wil verhuizen.

En in welk universum leeft ze ook want ze lijkt niet te beseffen dat het overgrote deel van de gezinnen echt geen 800 euro gaat of kan betalen voor een overnachting ( oke en ontbijt en 2 dagen entree)
Ik ben vandaag zo vrolijk, zo vrolijk, zo vrolijk
pi_219943282
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 januari 2026 20:28 schreef Die_van_verderop het volgende:

[..]
Ik snap je post niet? Nou ben ik best moe, dus daar kan het ook aan liggen? Maar na 2 keer lezen denk ik nog steeds: “Huh?”
Ja sorry.😬
Ik heb geprobeerd er nog iets van te maken.🫣
En net opnieuw gepost. (ipv gewijzigd.)
pi_219943283
Sanneke zegt tegen Dion dat hij het niet mag boeken. Ze zet het puur vanwege medelijden van volgers op instagram. Zoals altijd bedelen om centen en die centen voor die overnachting zijn er straks hoor. Sanneke is net mijn schoonzus, altijd zeuren over geld en dat alles duur is, maar het eruit smijten alsof het niet op kan. En straks tikkies voor de verf en verhuizing zeker.
pi_219943335
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 januari 2026 15:11 schreef papierentas het volgende:

[..]
O 2 kanalen zitten zeuren over de kosten en dat het duur is en dat ze maar moet bezuinigen dan op andere dingen blablabla. Als 3 dagen Winterberg je te duur is, waarom ga je dan? Bespaar jezelf dat gezeur en blijf lekker thuis.
Dat bedoel ik , je wordt hier echt niet vrolijk van
A’j mekaar geliek geft, bu’j rap oet e kuierd Als je niet in dicussie gaat, ben je snel uitgepraat
Aj gen kop hebt kuj ok niet uut het roam kiekn - als je geen hoofd hebt kun je ook niet uit het raam kijken
pi_219943343
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 januari 2026 16:51 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Als ik op vakantie moet zoals zij op vakantie gaat dan blijf ik liever thuis. Ik heb drie vakanties in het vooruitzicht, komt geen excel bestand aan te pas en ik zie daar wel wat alles kost. Wat een gezeur.
Ik heb hetzelfde
A’j mekaar geliek geft, bu’j rap oet e kuierd Als je niet in dicussie gaat, ben je snel uitgepraat
Aj gen kop hebt kuj ok niet uut het roam kiekn - als je geen hoofd hebt kun je ook niet uit het raam kijken
pi_219943353
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 januari 2026 20:55 schreef ikmoetdrieten het volgende:

[..]
Dat bedoel ik , je wordt hier echt niet vrolijk van
Ik ga dat andere account echt niet volgen.
Hoezo is dat eigenlijk? Ze zeurt altijd over geld dus kan het net zo goed op haar account blijven
pi_219943398
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 januari 2026 20:43 schreef WinnieWana het volgende:
Ik snap Sanneke ook niet. Ze is pas nog een paar dagen weggeweest. En nu wil ze naar het Efteling hotel maar te duur en zoekt ze ook nog een midweekje mei ergens.

Ohja en ze wil verhuizen.

En in welk universum leeft ze ook want ze lijkt niet te beseffen dat het overgrote deel van de gezinnen echt geen 800 euro gaat of kan betalen voor een overnachting ( oke en ontbijt en 2 dagen entree)
800 euro🤯 echt? In geen 100 jaar ga ik er dan naar toe, wij zijn met zijn vieren naar disney geweest, dat was nog goedkoper ( oke een dag ) zonder hotel daar 😂
pi_219943404
Sanneke aast er gewoon op dat iemand of wat volgers dit voor haar gaan betalen. Of misschien de Efteling? Sorry maar ik kan zo slecht tegen dit soort gedrag. Dat gebedel en zelf de hele dag met je zuignap op de bank zitten. Ga eens wat doen voor je centen Sanneke als je dit zo graag wilt.

Je kunt niet het leven van een rijke influencer die daadwerkelijk goede en leuke content heeft lijden als jij de neus en kruizen influencer van deze wereld bent en eigenlijk niks ermee verdient en ook totaal geen leuke content laat zien en altijd alleen maar zit te zeiken en te zaniken. Echt, doe wat met jezelf. Verwacht niet dat alles je komt aanwaaien.

Met haar zoontje alleen even een rondje lopen of fietsen wilt ze niet. Dat kost blijkbaar allemaal teveel mentaal met haar autisme enzo en moeilijk.

Maar gelukkig zijn 2 dagen Efteling en Efteling hotel iets waardoor de neusvleugels van Sanneke vrolijk gaan wapperen en de zuignap ineens kan vastklampen aan de bankjes en het bed van het Efteling hotel.

Man man, deze 2 hebben een reality check nodig en een budgetcoach.
( en een coach voor hun mentale welzijn. )
pi_219943434
Het is gewoon niet realistisch wat zij wilt.

Als ik een andere auto nodig heb en ik kijk alleen naar allemaal dure merken en gloednieuwe auto's, terwijl ik het niet kan betalen, dan word ik daar niet vrolijk van.

Als ik kijk naar occasions die binnen mn budget vallen en dan kan ik daar de beste en leukste uitkiezen en ben ik daar blij mee.
pi_219943458
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 januari 2026 20:24 schreef Lodelie het volgende:
Volgens mij kan je zelfs in de Efteling zelf ontprikkelen, die hebben daar ruimte voor.

Het is natuurlijk bullshit, je gaat ergens heen met heeel veel prikkels en dan wil je in een enorm duur hotel met nog meer prikkels om daar te ontprikkelen.

Als je zo gevoelig bent voor prikkels, dan moet je niet naar de Efteling gaan.

En als je er ergens geen geld voor hebt dan hoef je er ook niet steeds naar te kijken en erover te beginnen.
Dan moet ze aan Debbie vragen waar die kamer is, ging die ook niet slapen oid in de Efteling?
pi_219943488
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 januari 2026 21:20 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
Dan moet ze aan Debbie vragen waar die kamer is, ging die ook niet slapen oid in de Efteling?
Waar niet 🌻😉
pi_219943620
Wat is er mis met gewoon een dagje Efteling? Of zeg ik nou iets heel geks.
pi_219943643
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 januari 2026 19:28 schreef Weerikier het volgende:
Sanneke, hou toch eens op met dat geschooier om een gratis Efteling overnachting! Betaal het zelf of ga niet maar ga niet de autisme kaart spelen met " het zou voor mij zoooo fijn zijn tussendoor even te kunnen ontprikkelen in het hotel blablabla"
Als ze nou nog mooie content zou maken had ze nog een kans dat ze eens zou worden uitgenodigd maar zou de Efteling zitten wachten op filmpjes waarbij Sanneke vanaf het bed haar kruis filmt en verteld waar je eten kan halen? Denk het niet.
Hoezo, ‘tussendoor’ ontprikkelen?

1 nacht. Inchecken vanaf 15.00 en uitchecken vóór 11.00 toch meestal? Wil je dan van 15 tot 16.30 ontprikkelen en dan weer een keer met je kind van 1 terug het park in?
Uitgebreid ontbijten de volgende dag en daarna weer het park in, maar dan geen toegang meer tot je hotelkamer om te ontprikkelen?
pi_219943778
Oei ee ligt sneeuw in Friesland, hier bij mij is het maar een dun laagje (1× snuiven en het is weg volgens mijn puber) maar misschien lugt er bij DBM wel zoveel dat de kinderen niet naar school kunnen.
pi_219943784
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 januari 2026 19:51 schreef Maremare het volgende:
Die Juud weer met haar geklaag, je wordt toch doodmoe van die vrouw. Winterberg is duur ja, het is op een fijne afstand voor Nederlanders en dus erg in trek. Zeker in de weekenden en nu de sneeuwcondities daar best prima zijn. En ja liftpassen zijn ook aan de prijs, maar nog steeds goedkoper dan in menig skigebied in Oostenrijk. Skimateriaal huren is ook niet goedkoop, vaak ook duurder als de vraag groter is. Alles pluist ze ruim van te voren uit, behalve dit blijkbaar. Heb je niet genoeg centen of wil je niet zoveel uitgeven dan moet je niet gaan wintersporten. Of hoopt ze dat ze weer zielig wordt gevonden en wat sponsoring her en der kan lospeuteren?
Zal ze wel de winterbanden er om gehangen hebben wat verplicht is😂
pi_219943805
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 januari 2026 21:50 schreef Flipperkast_007 het volgende:
Wat is er mis met gewoon een dagje Efteling? Of zeg ik nou iets heel geks.
Kind is de komende jaren nog gratis. Ergens een actie scoren voor twee volwassenen en je hebt een leuke dag. Ontprikkelen doe je maar op de terugweg in de auto en daarna de bank op thuis. Kan ze erna paar dagen bijkomen want hoeft toch niet te werken!
pi_219943937
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 januari 2026 22:10 schreef IlseMarije het volgende:
Oei ee ligt sneeuw in Friesland, hier bij mij is het maar een dun laagje (1× snuiven en het is weg volgens mijn puber) maar misschien lugt er bij DBM wel zoveel dat de kinderen niet naar school kunnen.
En ze is nog wel ziek. Fokking ziek, ongetwijfeld. En was blij dat de kinderen naar school gingen zodat zij het rustiger aan kon doen.

Nog rustiger.
pi_219943968
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 januari 2026 21:25 schreef Sstt1993 het volgende:

[..]
Waar niet 🌻😉
Ik zie haar nog liggen op de grond bij die lotgenoten dag 🫣
pi_219943992
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 januari 2026 22:16 schreef huisjehier121 het volgende:

[..]
Kind is de komende jaren nog gratis. Ergens een actie scoren voor twee volwassenen en je hebt een leuke dag. Ontprikkelen doe je maar op de terugweg in de auto en daarna de bank op thuis. Kan ze erna paar dagen bijkomen want hoeft toch niet te werken!
Ontprikkelen kun je er genoeg, ff lekker ff een kop koffie op een bankje, desnoods 3 keer op zo'n dag
pi_219943997
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 januari 2026 22:43 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
Ik zie haar nog liggen op de grond bij die lotgenoten dag 🫣
Ja met die geitenwollen streepjesdeken, een oogmaskers, ketting en rolstoel
pi_219944024
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 januari 2026 22:12 schreef huisjehier121 het volgende:

[..]
Zal ze wel de winterbanden er om gehangen hebben wat verplicht is😂
All weather van een bepaald type is ook toegestaan, maar zou me niks verbazen als ze ook daar op heeft bezuinigd.
pi_219944040
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 januari 2026 22:47 schreef Henrike het volgende:

[..]
Ja met die geitenwollen streepjesdeken, een oogmaskers, ketting en rolstoel
En iemand die een foto van haar maakte voor op insta.
pi_219944137
Sanneke heeft gezien dat de Efteling samenwerkt met fluflu's, dus nu aast zij er (ook) op. Er is een rustruimte in de efteling, ga daar lekker ontprikkelen.
Wij zijn echte Efteling gekken en zijn er zeker 4 a 5x per jaar te vinden en wij hebben de kinderen beloofd een keer in het hotel te gaan slapen. Ja, dat is duur. Maar doe het en zeik er niet over of doe het niet 🤷‍♀️.
pi_219944220
Wat ik nou niet snap bij Am.
De hele dag alles en iedereen filmen.

Nu heeft Julia goed nieuws, opleiding gehaald. En dan zijn er alleen oude, al zo vaak getoonde foto's.

Waarom zijn ze niet uiteten met zn alle, is er geen gebak, ze had er nu echt iets van kunnen maken.
pi_219944294
Die maaltijd bij AM vind ik er niet bepaald smakelijk uitzien
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')