Waar heb je het over?quote:Op dinsdag 27 januari 2026 17:14 schreef Henrike het volgende:
Euuhhh wie wil er even kijken bij jvp, ik zie iets maar ga het niet noemen🫣, durf ik niet
Anders gezegd: Gewoon wat een gemiddelde vrouw heeft! (zeker die drie kinderen gebaard heeft?)quote:
Even teruglezen anders wordt het weer een ellenlange discussie en daarquote:
Net wat 😝quote:Op dinsdag 27 januari 2026 18:56 schreef rebel-angel het volgende:
[..]
wilde je het hele huisje op ski's zetten
Er zijn vast volgers die haar gaan DMen of ze geen bijdrage mogen doen. Gezien de bakfiets zie ik er mensen genoeg voor aan. Over een maand zit ze een nacht in dat hotel, het zou mij niet verbazen in ieder geval.quote:Op dinsdag 27 januari 2026 19:28 schreef Weerikier het volgende:
Sanneke, hou toch eens op met dat geschooier om een gratis Efteling overnachting! Betaal het zelf of ga niet maar ga niet de autisme kaart spelen met " het zou voor mij zoooo fijn zijn tussendoor even te kunnen ontprikkelen in het hotel blablabla"
Als ze nou nog mooie content zou maken had ze nog een kans dat ze eens zou worden uitgenodigd maar zou de Efteling zitten wachten op filmpjes waarbij Sanneke vanaf het bed haar kruis filmt en verteld waar je eten kan halen? Denk het niet.
Dit denk ik ook. Ze heeft het er al vaker over gehad en ook de prijs gedeeld. Niet zonder reden.quote:Op dinsdag 27 januari 2026 19:56 schreef papierentas het volgende:
[..]
Er zijn vast volgers die haar gaan DMen of ze geen bijdrage mogen doen. Gezien de bakfiets zie ik er mensen genoeg voor aan. Over een maand zit ze een nacht in dat hotel, het zou mij niet verbazen in ieder geval.
Preciesquote:Op dinsdag 27 januari 2026 19:51 schreef Maremare het volgende:
Die Juud weer met haar geklaag, je wordt toch doodmoe van die vrouw. Winterberg is duur ja, het is op een fijne afstand voor Nederlanders en dus erg in trek. Zeker in de weekenden en nu de sneeuwcondities daar best prima zijn. En ja liftpassen zijn ook aan de prijs, maar nog steeds goedkoper dan in menig skigebied in Oostenrijk. Skimateriaal huren is ook niet goedkoop, vaak ook duurder als de vraag groter is. Alles pluist ze ruim van te voren uit, behalve dit blijkbaar. Heb je niet genoeg centen of wil je niet zoveel uitgeven dan moet je niet gaan wintersporten. Of hoopt ze dat ze weer zielig wordt gevonden en wat sponsoring her en der kan lospeuteren?
Alsof het zo lekker ontprikkelen is ook, met een dreumes in een hotel gaan zitten ergens. Kan allemaal heel leuk zijn hoor, even eruit maar uit je vertrouwde omgeving, zonder je eigen spullen en niet dreumes proof hotel is verre van ontprikkelend. Ik was altijd gesloopt als we weg waren geweest met een kleintjequote:Op dinsdag 27 januari 2026 19:28 schreef Weerikier het volgende:
Sanneke, hou toch eens op met dat geschooier om een gratis Efteling overnachting! Betaal het zelf of ga niet maar ga niet de autisme kaart spelen met " het zou voor mij zoooo fijn zijn tussendoor even te kunnen ontprikkelen in het hotel blablabla"
Als ze nou nog mooie content zou maken had ze nog een kans dat ze eens zou worden uitgenodigd maar zou de Efteling zitten wachten op filmpjes waarbij Sanneke vanaf het bed haar kruis filmt en verteld waar je eten kan halen? Denk het niet.
Ik lees het dat er elke dag van een kind een sport in na schooltijdquote:Op dinsdag 27 januari 2026 19:15 schreef Hocuspocus2 het volgende:
De kinderen van Milou hebben elke dag na school iets van zwemmen, judo etc. Ben ik de enige die dat wat te veel van t goede vindt? Wanneer kunnen ze spelen met klasgenootjes bijvoorbeeld dan?
Ze wonen niet eens heel ver van de Efteling vandaan. Ze kan ook gewoon een dag gaan en weken/maanden later weer een dag. Kan iemand haar dat vertellen?quote:Op dinsdag 27 januari 2026 20:07 schreef Jenn1806 het volgende:
Sanneke moet en zal in het nieuwste efteling hotel vertoeven, er zijn tal van andere opties maar die blieft de prinses niet. Ze kunnen beter hun geld in de knip houden voor het nieuwe huis wat er nu waarschijnlijk aan zit te komen. Helaas lijken ze in dat opzicht nul gezond verstand te hebben..
Dit. Het Bosrijk hotel is het echt een stuk betaalbaarder, maar goedkoop zal het nooit worden nee. Het is de Efteling. Dit is waarom ik zo moeilijk sympathie kan opbrengen voor Sanneke. Ze wil per sé iets, is niet in de positie om het te doen of te betalen en dan gaat ze als een kleuter stampvoeten dat zij oohook mahag en vervolgens klagen en bedelen. Triester wordt het niet hoor.quote:Op dinsdag 27 januari 2026 20:07 schreef Jenn1806 het volgende:
Sanneke moet en zal in het nieuwste efteling hotel vertoeven, er zijn tal van andere opties maar die blieft de prinses niet. Ze kunnen beter hun geld in de knip houden voor het nieuwe huis wat er nu waarschijnlijk aan zit te komen. Helaas lijken ze in dat opzicht nul gezond verstand te hebben..
Helemaal mee eens, en dat zelfs zonder autisme!quote:Op dinsdag 27 januari 2026 20:08 schreef Missinglink24 het volgende:
[..]
Alsof het zo lekker ontprikkelen is ook, met een dreumes in een hotel gaan zitten ergens. Kan allemaal heel leuk zijn hoor, even eruit maar uit je vertrouwde omgeving, zonder je eigen spullen en niet dreumes proof hotel is verre van ontprikkelend. Ik was altijd gesloopt als we weg waren geweest met een kleintje
Ik snap je post niet? Nou ben ik best moe, dus daar kan het ook aan liggen? Maar na 2 keer lezen denk ik nog steeds: “Huh?”quote:Op dinsdag 27 januari 2026 20:11 schreef Fleur79 het volgende:
Ik zat zo aan de BollenvdPeltWalk-clan.
En dat de Juice kanalen echt wel gelijk hadden afgelopen half jaar.
Met alles.
En de antwoorden zijn natuurlijk nooit letterlijk door BvdPW gegeven maar wat ze laten zien wel.
De breuk.
Koen en Sjaak niet meer werkzaam bij JolieNoé.
Dat dit er nog staat in haar bio vind ik niet alles zeggen.
Je ziet Sjaak nooit meer samen met Mies de drops showen.
Of dat ze samenwerken/lunchen.
Achter de schermen zal er nog genoeg over gediscussieerd worden.
Dat Koen en Sjaak een koppel zijn.
Dat Michelle met Tim is.
Het is allemaal voorspeld en daarna volgde meestal de bevestiging in de vorm van stories/feed op Insta.
Dat de clan zelf wel loog is hun goed recht. Ze hóeven ook niet uit te weiden over dit soort zaken.
Ik kan me herinneren dat Koen en Mies ook keihard zeiden: we zijn samen. Er is niks aan de hand. "Fijne dag."
Maar uiteindelijk was het zó duidelijk in foto's. Én werd maanden later de breuk bevestigd.
Al vinden anderen dat ze nog "verliefd" leken.
Ik vond het óverduidelijk van niet.
Maar zo heeft iedereen een andere kijk op dingen.
Debbie had toch ook gerust in een speciale ruimte (of was dat ergens anders)quote:Op dinsdag 27 januari 2026 20:24 schreef Lodelie het volgende:
Volgens mij kan je zelfs in de Efteling zelf ontprikkelen, die hebben daar ruimte voor.
Het is natuurlijk bullshit, je gaat ergens heen met heeel veel prikkels en dan wil je in een enorm duur hotel met nog meer prikkels om daar te ontprikkelen.
Als je zo gevoelig bent voor prikkels, dan moet je niet naar de Efteling gaan.
En als je er ergens geen geld voor hebt dan hoef je er ook niet steeds naar te kijken en erover te beginnen.
Eens. Wij zijn wel in de positie om te gaan, maar ik wil niet, omdat ik het te duur vind. Maar niet werken, altijd klagen, tikkies openen voor je bakfiets en dan wel eindeloos zeuren dat je naar dat hotel wil? Grow up! Zij heeft, naast de nodige therapie en begeleiding, zo’n enorme schop onder haar kont nodig. Maar ja, dat gaat niet want die zit altijd aan die bank geplakt.quote:Op dinsdag 27 januari 2026 20:27 schreef Nieve het volgende:
[..]
Dit. Het Bosrijk hotel is het echt een stuk betaalbaarder, maar goedkoop zal het nooit worden nee. Het is de Efteling. Dit is waarom ik zo moeilijk sympathie kan opbrengen voor Sanneke. Ze wil per sé iets, is niet in de positie om het te doen of te betalen en dan gaat ze als een kleuter stampvoeten dat zij oohook mahag en vervolgens klagen en bedelen. Triester wordt het niet hoor.
Dat vergat ik er nog bij te zeggen, stampvoeten en klagen vanaf de bank maar er zelf voor werken zoals iedereen ho maar.quote:Op dinsdag 27 januari 2026 20:32 schreef Die_van_verderop het volgende:
[..]
Eens. Wij zijn wel in de positie om te gaan, maar ik wil niet, omdat ik het te duur vind. Maar niet werken, altijd klagen, tikkies openen voor je bakfiets en dan wel eindeloos zeuren dat je naar dat hotel wil? Grow up! Zij heeft, naast de nodige therapie en begeleiding, zo’n enorme schop onder haar kont nodig. Maar ja, dat gaat niet want die zit altijd aan die bank geplakt.
quote:Op dinsdag 27 januari 2026 20:11 schreef Fleur79 het volgende:
Ik zat zo aan de BollenvdPeltWalk-clan te denken.
En dat de Juice kanalen echt wel gelijk hadden afgelopen half jaar.
Met alles.
En de antwoorden zijn natuurlijk nooit letterlijk door BvdPW gegeven maar wat ze laten zien wel:
Juice-kanalen hadden gelijk over:
- de breuk
- Dat Koen en Jacqueline niet meer werkzaam zijn bij JolieNoé.
- (Dat dit er nog staat in haar bio vind ik niet alles zeggen.)
(Je ziet Sjaak nooit meer samen met Mies de drops showen.)
(of dat ze samenwerken/lunchen.)
(Achter de schermen zal er nog genoeg over gediscussieerd worden.)
- Juice-kanalen hadden gelijk dat Koen en Sjaak een koppel zijn.
- En dat Michelle samen met Tim is klopte ook.
Het is allemaal voorspeld door Juicekanalen.
Meestal volgde 'de bevestiging' in de vorm van stories/feed op Insta door Michell en Jacqueline.
Dat de Koen, Jacqueline en Michelle wel logen over hun situatie is hun goed recht.
Ze hóeven ook niet uit te weiden over dit soort zaken.
Ik kan me herinneren dat Koen en Mies destijds ook keihard zeiden: "We zijn samen. Er is niks aan de hand. Fijne dag."
Maar uiteindelijk was het zó duidelijk in hun foto's.
Én werd maanden later uiteindelijk de breuk bevestigd.
Al vonden anderen dat ze nog "verliefd" leken las ik hier vaak.
Ik vond het óverduidelijk van niet.
Maar zo heeft iedereen een andere kijk op dingen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |