Volgens is dat wel al een keer gedaan. Weet alleen niet door wie. Ging volgens mij over een " ik" spreekbeurt van Jet.quote:Op dinsdag 27 januari 2026 10:41 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Valt me nog mee dat ze een van de boeken van haar moeder niet mee moest nemen..
Misschien gaat ze wel oefenen als niemand het zietquote:Op dinsdag 27 januari 2026 10:19 schreef Huisopdehoek het volgende:
De motorrit in IJsland is voor ‘advanced riders’
Ik hoop dat de 2 of 3 dagen training die AM heeft gedaan (met veel uitleg, stukje proberen, herhalen, fouten herstellen) voldoende is en ze de rest van de groep niet te veel ophoudt. Daar zou ik ernstig van balen als ik als andere deelnemer ¤ 7500,- (!) voor mijn 6 dagen ex vlucht heb betaald.
Maar het staat niet in de planner gestempeld, dus dan kan het niet hè? 😂quote:Op dinsdag 27 januari 2026 11:14 schreef ikmoetdrieten het volgende:
[..]
Misschien gaat ze wel oefenen als niemand het ziet
Nog veel meer. Want je vliegreis x2 komt er nog bij, en je overnachtingen in Reykjavik voor en na de tocht.quote:Op dinsdag 27 januari 2026 10:45 schreef Muisjeruisje het volgende:
[..]
Wow, is dat echt zo duur?! 15.000 voor Jim en AM samen?!
Ze filmt haar hele dag! In de 10 min die we niet zien lukt het motorrijden niet hoor.quote:Op dinsdag 27 januari 2026 11:14 schreef ikmoetdrieten het volgende:
[..]
Misschien gaat ze wel oefenen als niemand het ziet
Inclusief alle maaltijden en snacks.quote:Op dinsdag 27 januari 2026 11:42 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
Nog veel meer. Want je vliegreis x2 komt er nog bij, en je overnachtingen in Reykjavik voor en na de tocht.
Even naar beneden scrollen voor de 6 daagse Iceland trip:
https://ridewithlocals.is/
En in geen van de 20 story’s is het bedrijf ook maar getagd of #gekregen #advertentie !!! Volgens mij mag dit niet eens op deze manier??? En is ze verplicht dit erbij te vermelden. Ik wist het wel als ik het bedrijf was 🤐quote:Op dinsdag 27 januari 2026 10:30 schreef Harper het volgende:
Na zo´n 20 posts over de gesponsorde regenkleding is mijn conclusie dat deze kleding niet geschikt is voor motorrijden. Want als AM op dag 1 in IJsland valt, dan heeft ze de rest van de rit geen beschermende regenkleding meer. Of zou ze 3 reservejassen meekrijgen?
Het bedrijf denk alleen maar een bereik van 90.000 ‘90.000 volgers’.quote:Op dinsdag 27 januari 2026 12:06 schreef Mallorcameisje het volgende:
[..]
En in geen van de 20 story’s is het bedrijf ook maar getagd of #gekregen #advertentie !!! Volgens mij mag dit niet eens op deze manier??? En is ze verplicht dit erbij te vermelden. Ik wist het wel als ik het bedrijf was 🤐
Ze gaat waarschijnlijk regelmatig stoppen, handschoen uit, rugzak van haar rug, telefoon in de aanslag, reep opdiepen, filmen, openmaken en eten en dan weer de rugzak op, handschoenen aan en gas er op?quote:Op dinsdag 27 januari 2026 11:58 schreef Harper het volgende:
[..]
Inclusief alle maaltijden en snacks.
Dus tot zover de noodzaak voor (promotie) eiwitrepen.
Ik neem aan dat die mensen er juist voor betaald krijgen?quote:Op dinsdag 27 januari 2026 10:19 schreef Huisopdehoek het volgende:
De motorrit in IJsland is voor ‘advanced riders’
Ik hoop dat de 2 of 3 dagen training die AM heeft gedaan (met veel uitleg, stukje proberen, herhalen, fouten herstellen) voldoende is en ze de rest van de groep niet te veel ophoudt. Daar zou ik ernstig van balen als ik als andere deelnemer ¤ 7500,- (!) voor mijn 6 dagen ex vlucht heb betaald.
Zal de groep leuk vinden🥳🥳🤪🤪quote:Op dinsdag 27 januari 2026 12:51 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
Ze gaat waarschijnlijk regelmatig stoppen, handschoen uit, rugzak van haar rug, telefoon in de aanslag, reep opdiepen, filmen, openmaken en eten en dan weer de rugzak op, handschoenen aan en gas er op?
En dat moet je al helemaal niet doen als je zelf geen fijn gevoel voor humor hebt zoals deze Fieke.quote:Op dinsdag 27 januari 2026 07:23 schreef Latteanais het volgende:
[..]
Past zo totaal niet bij haar....goede coach ook die Fieke Opdam....#not
Je moet nooit je eigen humor aanleren aan een ander. Dan is het totaal niet authentiek maar een aapje in een circus.
Omdat ze een professioneel gier isquote:Op dinsdag 27 januari 2026 13:16 schreef JaNeeDan het volgende:
Waarom moet Judith altijd benoemen dat alles duur is? Mens, geniet eens van de leuke dagen.
Hahahaha ik lig onder tafelquote:Op dinsdag 27 januari 2026 13:20 schreef Debuurvrouwvan het volgende:
[..]
Ik neem aan dat die mensen er juist voor betaald krijgen?
Er is toch hopelijk niemand zo wanhopig dat ie vrijwillig met deze twee verslaafde wappen op reis gaat? Laat staan ervoor te betalen??
Echt, zeg me dat de wereld niet zó gestoord is!!??
Bron ai:quote:Op dinsdag 27 januari 2026 13:16 schreef JaNeeDan het volgende:
Waarom moet Judith altijd benoemen dat alles duur is? Mens, geniet eens van de leuke dagen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Er zijn zelfs mensen die een inzameling willen doen om een vaatwasser te kopen 😅
quote:Op dinsdag 27 januari 2026 13:32 schreef Moedervan4kids het volgende:
Er wordt op FB bij Keeping Up with Leah een topic geopend over HVK hoe sneu het is dat zij zoveel afwas heeft:Als je denkt dat het niet gekker kan..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Er zijn zelfs mensen die een inzameling willen doen om een vaatwasser te kopen 😅
En niemand geeft tegengas?
Dat paaldansen, mijn ding is het niet maar goed zij beleeft er plezier aan.quote:Op dinsdag 27 januari 2026 14:16 schreef Ouder1980-3de het volgende:
ohhhhhh die extensions van Kelly vind ik zo lelijk, je ziet helemaal het verschil tussen echt en nephaar, zeker in het filmpje van het dansen.
Ik vind vandaag de telnagels ook heel lelijk met die dikke nagelriemen bij alle fluflu's.
En toen zag ik Elise nog paaldansen en tja......waarom moet alles op insta denk ik dan.
Ik kwam hier omdat ik haar story zag hierover....wat een tuthola is dat toch, die heeft de tuttigheid uitgevonden hoor.quote:Op dinsdag 27 januari 2026 14:16 schreef Ouder1980-3de het volgende:
ohhhhhh die extensions van Kelly vind ik zo lelijk, je ziet helemaal het verschil tussen echt en nephaar, zeker in het filmpje van het dansen.
Ik vind vandaag de telnagels ook heel lelijk met die dikke nagelriemen bij alle fluflu's.
En toen zag ik Elise nog paaldansen en tja......waarom moet alles op insta denk ik dan.
Niet mijn leven. Niet mijn controle zegt ze dan ook nog. Nou als er 1 een controlfreak over haar kinderen is dan is het AMquote:Op dinsdag 27 januari 2026 13:39 schreef Paardrijden123 het volgende:
Annemarie vertelt stoer dat ze haar 25 jarige zoon niet verbiedt om motor te rijden.
Eh? Dat lijkt me nogal logisch? Hij is 25 (!) en woont niet eens thuis. Wat heb je überhaupt nog te zeggen over hem? 😬
Liekevm heeft een kort broekje aan. Staat net even gekleder en lijkt mij okk fijner als je langs zo'n stalen stang je ding doequote:Op dinsdag 27 januari 2026 14:31 schreef Rimboequeen het volgende:
[..]
Ik kwam hier omdat ik haar story zag hierover....wat een tuthola is dat toch, die heeft de tuttigheid uitgevonden hoor.
Voor de meeste stijlen in paaldansen heb je grip nodig, en die krijg je enkel met blote huid op die paal. Met textiel ertussen schuif je weg naar beneden, en da's meestal niet de bedoeling. Vandaar meestal de kleine broekjes.quote:Op dinsdag 27 januari 2026 14:37 schreef Lalaland79 het volgende:
[..]
Liekevm heeft een kort broekje aan. Staat net even gekleder en lijkt mij okk fijner als je langs zo'n stalen stang je ding doe
Ik vind het ook helemaal niet leuk om bij haar te kijken, Als je nog niet depressief bent dan wordt je het van haar welquote:Op dinsdag 27 januari 2026 13:16 schreef JaNeeDan het volgende:
O 2 kanalen zitten zeuren over de kosten en dat het duur is en dat ze maar moet bezuinigen dan op andere dingen blablabla. Als 3 dagen Winterberg je te duur is, waarom ga je dan? Bespaar jezelf dat gezeur en blijf lekker thuis.quote:Op dinsdag 27 januari 2026 14:59 schreef ikmoetdrieten het volgende:
[..]
Ik vind het ook helemaal niet leuk om bij haar te kijken, Als je nog niet depressief bent dan wordt je het van haar wel
Kennelijk is het instabiel. Tja, dan had ze moeten proefrijden ipv. zomaar ophalen. Dus als het zonder krat ook niet gaat, dan gaat de fiets weer weg en gaan ze voor de volgende miskoop, want stel je voor dat J. een nieuwe fiets krijgt, ze werkt er hard genoeg voor (niks mis met 2e hands fietsen overigens).quote:Op dinsdag 27 januari 2026 15:08 schreef poohenzo het volgende:
AM, wat een top voorbeeld van een moeder die begrijpt hoe loslaten werkt....oh nee wacht toch niet, Jim is 25, woont niet thuis en mag van haar toch motor rijden![]()
En waarom dat gezeur van dat kratje bij Jet op de fiets?
quote:Op dinsdag 27 januari 2026 13:32 schreef Moedervan4kids het volgende:
Er wordt op FB bij Keeping Up with Leah een topic geopend over HVK hoe sneu het is dat zij zoveel afwas heeft:KnettergekSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Er zijn zelfs mensen die een inzameling willen doen om een vaatwasser te kopen 😅
Dubbel genieten voor Judith nu ze op 2kanalen kan zeurenquote:Op dinsdag 27 januari 2026 15:11 schreef papierentas het volgende:
[..]
O 2 kanalen zitten zeuren over de kosten en dat het duur is en dat ze maar moet bezuinigen dan op andere dingen blablabla. Als 3 dagen Winterberg je te duur is, waarom ga je dan? Bespaar jezelf dat gezeur en blijf lekker thuis.
Haha ja, over het verdelen van het budget. Want die 3 dagen mag niet allemaal uit het vakantiepotje, dus moet dan ook van de lopende rekening, dus dan bezuinigen op andere dingen. En hoe andere mensen de kleding dan rekenen die moet worden aangeschaft voor wintersport. Mens doe niet zo vermoeiend. Als alles te duur is en je gaat zeuren over potjes, dan moet je deze 3 dagen niet weggaan. Geen idee oud zij is, maar wat een oud wijf.quote:Op dinsdag 27 januari 2026 16:43 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Dubbel genieten voor Judith nu ze op 2kanalen kan zeuren
Als ik op vakantie moet zoals zij op vakantie gaat dan blijf ik liever thuis. Ik heb drie vakanties in het vooruitzicht, komt geen excel bestand aan te pas en ik zie daar wel wat alles kost. Wat een gezeur.quote:Op dinsdag 27 januari 2026 14:59 schreef ikmoetdrieten het volgende:
[..]
Ik vind het ook helemaal niet leuk om bij haar te kijken, Als je nog niet depressief bent dan wordt je het van haar wel
Vermoeiende zeur, die Judith. Dat gezeik over die portjes telkensquote:Op dinsdag 27 januari 2026 16:47 schreef papierentas het volgende:
[..]
Haha ja, over het verdelen van het budget. Want die 3 dagen mag niet allemaal uit het vakantiepotje, dus moet dan ook van de lopende rekening, dus dan bezuinigen op andere dingen. En hoe andere mensen de kleding dan rekenen die moet worden aangeschaft voor wintersport. Mens doe niet zo vermoeiend. Als alles te duur is en je gaat zeuren over potjes, dan moet je deze 3 dagen niet weggaan. Geen idee oud zij is, maar wat een oud wijf.
Enige lijstje wat wij eventueel maken is "wat willen we zien/doen" pffff als ik voor 3 dagen weg zoveel moeite moet doen bleef ik ook thuisquote:Op dinsdag 27 januari 2026 16:51 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Als ik op vakantie moet zoals zij op vakantie gaat dan blijf ik liever thuis. Ik heb drie vakanties in het vooruitzicht, komt geen excel bestand aan te pas en ik zie daar wel wat alles kost. Wat een gezeur.
Misschien moet ze ook 3 dagen naar de winterbergquote:Op dinsdag 27 januari 2026 17:16 schreef Muisjeruisje het volgende:
Sanneke moet weer even de prijs van het Efteling hotel laten zien. Mens, het is duur, get over it
Gewoon een beetje een ongelukkige pose, vermoed ik.quote:Op dinsdag 27 januari 2026 17:14 schreef Henrike het volgende:
Euuhhh wie wil er even kijken bij jvp, ik zie iets maar ga het niet noemen🫣, durf ik niet
Nee ze is niet zwanger (zou je dat bedoelen).quote:Op dinsdag 27 januari 2026 17:14 schreef Henrike het volgende:
Euuhhh wie wil er even kijken bij jvp, ik zie iets maar ga het niet noemen🫣, durf ik niet
Zwanger?quote:Op dinsdag 27 januari 2026 17:20 schreef Xmuis het volgende:
[..]
Gewoon een beetje een ongelukkige pose, vermoed ik.
Kan, body maat Xl draagt ze.quote:Op dinsdag 27 januari 2026 17:20 schreef Xmuis het volgende:
[..]
Gewoon een beetje een ongelukkige pose, vermoed ik.
Zie jij Sanneke al op ski’s 🫣quote:Op dinsdag 27 januari 2026 17:17 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
[..]
Misschien moet ze ook 3 dagen naar de winterberg
Ja dat dacht ik te zien maar vind dat altijd een dingetje.quote:Op dinsdag 27 januari 2026 17:21 schreef Harper het volgende:
Gegratineerde spitskool met tomatensaus. Hoe krijgt de Allerhande het verzonnen?
Gelukkig kunnen de Geertsen zich vooraf vol eten met AM´s laatste baksel.
[..]
Nee ze is niet zwanger (zou je dat bedoelen).
Ik zie niks geks of bijzonders. Als het over haar niet altijd platte buik gaat ben je nr 300 die daar een opmerking over maakt.quote:Op dinsdag 27 januari 2026 17:14 schreef Henrike het volgende:
Ze hebben ook ski's waar je op kunt zitten met zo'n zitjequote:Op dinsdag 27 januari 2026 17:23 schreef Muisjeruisje het volgende:
[..]
Zie jij Sanneke al op ski’s 🫣
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |