abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_219937518
Die andere vrouwen bij de dansles van KC, zeggen die niet: ‘Lieve Kel, we hebben een hartstikke fijne hobby op de maandagavond, maar morgenochtend moet ik gewoon weer op het schoolplein staan en hoef ik niet door alle vaders zijn bekeken terwijl ik in mijn hotpants sensuele dansjes stond te doen.’

Mijn god, ik zou dat echt niet fijn vinden zeg.
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
pi_219937587
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 januari 2026 07:47 schreef Zana het volgende:
AM recycelt de hele maand al oude filmpjes en foto's als achtergrond voor haar huidige content, heeft het opruimen van de harde schijf toch wel nut gehad...maar het is wel saai voor iemand die al langer volgt.
En waarom vermeldt ze dat Arte's vader voor een biertje beneden zit? Niemand die het zou zien en ik neem aan dat het in samenhang met de relatiebreuk is.
Ik mag hopen dat Jim en Arte dat samen afhandelen.
Ik denk eerder dat AM graag wil laten zien dat ze écht wel een sociaal leven hebben.
pi_219937607
quote:
88s.gif Op dinsdag 27 januari 2026 08:08 schreef Harper het volgende:

[..]
Ik mag hopen dat Jim en Arte dat samen afhandelen.
Ik denk eerder dat AM graag wil laten zien dat ze écht wel een sociaal leven hebben.
Ze heeft tijd terug al gezegd dat Maarten en die vader van Arte vrienden zijn net als zusje van arte een vriendin is van de tweeling
Ik zou het raar vinden als dat soort dingen stoppen omdat een relatie over is
pi_219937633
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 januari 2026 08:17 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
Ze heeft tijd terug al gezegd dat Maarten en die vader van Arte vrienden zijn net als zusje van arte een vriendin is van de tweeling
Dat zou idd raar zijn, maar waarom moet AM benoemen dat het om Arte haar vader gaat?
'Maarten drinkt een biertje met een vriend' was ook genoeg geweest.
pi_219937736
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 januari 2026 08:22 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Dat zou idd raar zijn, maar waarom moet AM benoemen dat het om Arte haar vader gaat?
Ze vroeg een paar weken terug om het te respecteren etc.. Ik zie echt alleen AM maar die relatie steeds weer aanhalen. Ze wil gewoon weer aandacht.
pi_219937870
Ik kwam nog een interview tegen met AM (wellicht een oude hoor)

Ik citeer: "Het liefst zou ik nooit meer haatreacties krijgen, maar dat is niet reeël. Ik richt me op dingen die mij blij maken, zoals mijn gezin, een paar lieve vriendinnen en mijn nieuw hobby: Het bakken van zuurdesembrood."

Ander passage: "Als ik met een vriendin op het schoolplein sta te kletsen, kijk ik altijd goed om mij heen of niemand ons afluistert.

A: Hoelang gaat ze deze hobby volhouden?
B: Sinds wanneer staat zij op het schoolplein met een VRIENDIN te kletsen

Die vrouw is inmiddels een wandelende leugen geworden joh.

En de Zhoufamily die weer even de draak steekt met een fluflu. I love it!!

[ Bericht 6% gewijzigd door SterreKaatje op 27-01-2026 09:18:30 ]
pi_219938012
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 januari 2026 08:17 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
Mee eens, maar daar hoeft AM zich toch verder niet mee te bemoeien? En al helemaal niet op Instagram te gooien. Zij vindt zichzelf zoals altijd weer veel te belangrijk.

[ Bericht 3% gewijzigd door Mirp op 27-01-2026 09:27:41 (Aanvulling) ]
pi_219938034
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 januari 2026 08:22 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
O zeker! Geen idee waarom je het zo zou benoemen al denk ik dat AM met haar volgers praat alsof het vrienden zijn en als ik het in die context zou bekijken zou ik bv aan de telefoon met een vriendin wel vertellen "vanavond komt .... een biertje doen" 🤷

Maar ging mij meer om dat die vader totaal niet langs hoeft te komen voor iets wat met die relatie te maken had..
pi_219938045
Wat heb je als juf toch geluk als je een van de Geerts kinderen in je klas hebt.
Want die kinderen helpen met hun boeken moeilijke onderwerpen aansnijden.
:wtf:
pi_219938076
HVK blijft lekker binnen vandaag. Zou ze dan ook iets van een spelletje spelen of gewoon wat spelen met de Z en L, of zou ze lekker makkelijk de tv/tablet aanzetten, want daar worden ze rustig van...
pi_219938086
Jim is gevallen en de IJsland jas is stuk. Maar dat geeft niet, het was een krijgertje en ze krijgen gewoon een nieuwe.
Echt hoor. Ik verbaas me steeds meer over hoe zulke dingen werken in influencer-land.
pi_219938220
quote:
88s.gif Op dinsdag 27 januari 2026 09:32 schreef Harper het volgende:
Jim is gevallen en de IJsland jas is stuk. Maar dat geeft niet, het was een krijgertje en ze krijgen gewoon een nieuwe.
Echt hoor. Ik verbaas me steeds meer over hoe zulke dingen werken in influencer-land.
Eenje met bedrukking. Zal wel weer de grote AM show worden, met weer hihahilarisch voor Jim ‘dezoonvan’ ofzo.
pi_219938240
quote:
88s.gif Op dinsdag 27 januari 2026 09:29 schreef Harper het volgende:
Wat heb je als juf toch geluk als je een van de Geerts kinderen in je klas hebt.
Ja, want de juf is altijd blij als J gaat voorlezen.
Wordt zoiets niet geëpileerd? Dat iedereen een keer voorleest in het kader van ‘spreken in het openbaar’ ofzo?
pi_219938283
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 januari 2026 09:10 schreef SterreKaatje het volgende:
Ik kwam nog een interview tegen met AM (wellicht een oude hoor)

Ik citeer: "Het liefst zou ik nooit meer haatreacties krijgen, maar dat is niet reeël. Ik richt me op dingen die mij blij maken, zoals mijn gezin, een paar lieve vriendinnen en mijn nieuw hobby: Het bakken van zuurdesembrood."

Ander passage: "Als ik met een vriendin op het schoolplein sta te kletsen, kijk ik altijd goed om mij heen of niemand ons afluistert.

A: Hoelang gaat ze deze hobby volhouden?
B: Sinds wanneer staat zij op het schoolplein met een VRIENDIN te kletsen

Die vrouw is inmiddels een wandelende leugen geworden joh.

Die vriendin zal wel "Mirjam van Ijsland" zijn.

https://www.rtl.nl/lifest(...)ren-veel-online-haat is vrij recent van 9 januari...

bijzonder wat er allemaal in staat waarvan ik denk...hoe komt ze daar nu opeens bij....
En Juul(?) in de Efteling gefilmd....nu, ze filmt toch ook andere mensen bij uitjes en pleurt het dan op Internet...maar kan mij wel voorstellen dat het bedreigend over kan komen.

[ Bericht 1% gewijzigd door Zana op 27-01-2026 09:56:53 ]
pi_219938288
Ik vind ‘ademende regenkleding’ altijd zoiets bijzonders. Het houdt regen buiten, maar zweet blijft niet hangen en wordt ook naar buiten getransporteerd zodat je niet als doorgestoomde magnetronmaaltijd van je fiets/motor/paard af komt.

Hoe dan?
pi_219938340
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 januari 2026 09:51 schreef Zana het volgende:

[..]
https://www.rtl.nl/lifest(...)ren-veel-online-haat is vrij recent van 9 januari...

bijzonder wat er allemaal in staat waarvan ik denk...hoe komt ze daar nu opeens bij....
En Juul(?) in de Efteling gefilmd....nu, ze filmt toch ook andere mensen bij uitjes en pleurt het dan op Internet...maar kan mij wel voorstellen dat het bedreigend over kan komen.
Maar gelukkig:

"Even heb ik overwogen om met alles te stoppen. Voor het eerst was ik echt even bang, en dat gevoel hoop ik nooit meer mee te maken. Maar in overleg met mijn gezin besloot ik door te gaan. Onze missie – om een gezin te laten zien die eigen keuzes durft te maken – weegt zwaarder dan die online haat.”

Maar de reporter heeft het verkeerd opgeschreven: het geld weegt zwaarder dan de haat en de privacy van mijn kinderen.

Ze ‘durft’ reclame te maken voor snuks en te vertellen welk ondergoed de puberende tweeling draagt. Ze ‘durft’ schaamteloos haar kinderen (al dan niet indirect) in te zetten voor de vele meuk van de plastic mamma’s. Ze ‘durft’ schaamteloos het overlijden van een jonge vrouw uit te melken om maar aan 100 stories per dag en aandacht te komen.
pi_219938433
De motorrit in IJsland is voor ‘advanced riders’

Ik hoop dat de 2 of 3 dagen training die AM heeft gedaan (met veel uitleg, stukje proberen, herhalen, fouten herstellen) voldoende is en ze de rest van de groep niet te veel ophoudt. Daar zou ik ernstig van balen als ik als andere deelnemer ¤ 7500,- (!) voor mijn 6 dagen ex vlucht heb betaald.
pi_219938478
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 januari 2026 09:51 schreef Huisopdehoek het volgende:
Ik vind ‘ademende regenkleding’ altijd zoiets bijzonders. Het houdt regen buiten, maar zweet blijft niet hangen en wordt ook naar buiten getransporteerd zodat je niet als doorgestoomde magnetronmaaltijd van je fiets/motor/paard af komt.

Hoe dan?
Hardloopkleding heeft ook die functie. Dus het kan echt.
Ik wil blijven.
pi_219938481
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 januari 2026 10:19 schreef Huisopdehoek het volgende:

Ik hoop dat de 2 of 3 dagen training die AM heeft gedaan (met veel uitleg, stukje proberen, herhalen, fouten herstellen) voldoende is en ze de rest van de groep niet te veel ophoudt. Daar zou ik ernstig van balen als ik als andere deelnemer ¤ 7500,- (!) voor mijn 6 dagen ex vlucht heb betaald.
Ja, en ze is zeker niet advanced. Ze had zichzelf twee jaar gegeven om flink te oefenen maar verder dan twee gesponsorde cross lessen heeft ze niet gehad, volgens mij.
pi_219938484
Na zo´n 20 posts over de gesponsorde regenkleding is mijn conclusie dat deze kleding niet geschikt is voor motorrijden. Want als AM op dag 1 in IJsland valt, dan heeft ze de rest van de rit geen beschermende regenkleding meer. Of zou ze 3 reservejassen meekrijgen?
pi_219938508
quote:
88s.gif Op dinsdag 27 januari 2026 09:29 schreef Harper het volgende:
Valt me nog mee dat ze een van de boeken van haar moeder niet mee moest nemen..
pi_219938512
quote:
88s.gif Op dinsdag 27 januari 2026 10:30 schreef Harper het volgende:
Na zo´n 20 posts over de gesponsorde regenkleding is mijn conclusie dat deze kleding niet geschikt is voor motorrijden. Want als AM op dag 1 in IJsland valt, dan heeft ze de rest van de rit geen beschermende regenkleding meer. Of zou ze 3 reservejassen meekrijgen?
Dit was ook mijn gedachte idd, volgens mij op stukken best ruw terrein. Die 1,5x in het bos crossen heeft haar daar echt niet op voorbereid.
pi_219938526
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 januari 2026 10:19 schreef Huisopdehoek het volgende:

Wow, is dat echt zo duur?! 15.000 voor Jim en AM samen?!
pi_219938535
Zou Jim ook motorgeld krijgen of ook nog fietsgeld? Of beide? Hij kan in ieder geval iedere dag een andere motor pakken......

Dat stukje van AM op RTL is alles door elkaar, haar eigen aandeel mist totaal. Het bijna dagelijks taggen van Tim H zegt ze er niet bij.
pi_219938578
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 januari 2026 10:47 schreef Ouder1980-3de het volgende:
Zou Jim ook motorgeld krijgen of ook nog fietsgeld? Of beide? Hij kan in ieder geval iedere dag een andere motor pakken......

Dat stukje van AM op RTL is alles door elkaar, haar eigen aandeel mist totaal. Het bijna dagelijks taggen van Tim H zegt ze er niet bij.
Nee, ze tagde hem niet ze gebruikte hem als hastag, ze is hartstikke gewiekst.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')