Ik mag hopen dat Jim en Arte dat samen afhandelen.quote:Op dinsdag 27 januari 2026 07:47 schreef Zana het volgende:
AM recycelt de hele maand al oude filmpjes en foto's als achtergrond voor haar huidige content, heeft het opruimen van de harde schijf toch wel nut gehad...maar het is wel saai voor iemand die al langer volgt.
En waarom vermeldt ze dat Arte's vader voor een biertje beneden zit? Niemand die het zou zien en ik neem aan dat het in samenhang met de relatiebreuk is.
Ze heeft tijd terug al gezegd dat Maarten en die vader van Arte vrienden zijn net als zusje van arte een vriendin is van de tweelingquote:Op dinsdag 27 januari 2026 08:08 schreef Harper het volgende:
[..]
Ik mag hopen dat Jim en Arte dat samen afhandelen.
Ik denk eerder dat AM graag wil laten zien dat ze écht wel een sociaal leven hebben.
Dat zou idd raar zijn, maar waarom moet AM benoemen dat het om Arte haar vader gaat?quote:Op dinsdag 27 januari 2026 08:17 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
[..]
Ze heeft tijd terug al gezegd dat Maarten en die vader van Arte vrienden zijn net als zusje van arte een vriendin is van de tweeling
Ik zou het raar vinden als dat soort dingen stoppen omdat een relatie over is
Ze vroeg een paar weken terug om het te respecteren etc.. Ik zie echt alleen AM maar die relatie steeds weer aanhalen. Ze wil gewoon weer aandacht.quote:Op dinsdag 27 januari 2026 08:22 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Dat zou idd raar zijn, maar waarom moet AM benoemen dat het om Arte haar vader gaat?
'Maarten drinkt een biertje met een vriend' was ook genoeg geweest.
Mee eens, maar daar hoeft AM zich toch verder niet mee te bemoeien? En al helemaal niet op Instagram te gooien. Zij vindt zichzelf zoals altijd weer veel te belangrijk.quote:Op dinsdag 27 januari 2026 08:17 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
[..]
Ze heeft tijd terug al gezegd dat Maarten en die vader van Arte vrienden zijn net als zusje van arte een vriendin is van de tweeling
Ik zou het raar vinden als dat soort dingen stoppen omdat een relatie over is
O zeker! Geen idee waarom je het zo zou benoemen al denk ik dat AM met haar volgers praat alsof het vrienden zijn en als ik het in die context zou bekijken zou ik bv aan de telefoon met een vriendin wel vertellen "vanavond komt .... een biertje doen" 🤷quote:Op dinsdag 27 januari 2026 08:22 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Dat zou idd raar zijn, maar waarom moet AM benoemen dat het om Arte haar vader gaat?
'Maarten drinkt een biertje met een vriend' was ook genoeg geweest.
Eenje met bedrukking. Zal wel weer de grote AM show worden, met weer hihahilarisch voor Jim ‘dezoonvan’ ofzo.quote:Op dinsdag 27 januari 2026 09:32 schreef Harper het volgende:
Jim is gevallen en de IJsland jas is stuk. Maar dat geeft niet, het was een krijgertje en ze krijgen gewoon een nieuwe.
Echt hoor. Ik verbaas me steeds meer over hoe zulke dingen werken in influencer-land.
Ja, want de juf is altijd blij als J gaat voorlezen.quote:Op dinsdag 27 januari 2026 09:29 schreef Harper het volgende:
Wat heb je als juf toch geluk als je een van de Geerts kinderen in je klas hebt.
Want die kinderen helpen met hun boeken moeilijke onderwerpen aansnijden.
Die vriendin zal wel "Mirjam van Ijsland" zijn.quote:Op dinsdag 27 januari 2026 09:10 schreef SterreKaatje het volgende:
Ik kwam nog een interview tegen met AM (wellicht een oude hoor)
Ik citeer: "Het liefst zou ik nooit meer haatreacties krijgen, maar dat is niet reeël. Ik richt me op dingen die mij blij maken, zoals mijn gezin, een paar lieve vriendinnen en mijn nieuw hobby: Het bakken van zuurdesembrood."
Ander passage: "Als ik met een vriendin op het schoolplein sta te kletsen, kijk ik altijd goed om mij heen of niemand ons afluistert.
A: Hoelang gaat ze deze hobby volhouden?
B: Sinds wanneer staat zij op het schoolplein met een VRIENDIN te kletsen
Die vrouw is inmiddels een wandelende leugen geworden joh.
Maar gelukkig:quote:Op dinsdag 27 januari 2026 09:51 schreef Zana het volgende:
[..]
https://www.rtl.nl/lifest(...)ren-veel-online-haat is vrij recent van 9 januari...
bijzonder wat er allemaal in staat waarvan ik denk...hoe komt ze daar nu opeens bij....
En Juul(?) in de Efteling gefilmd....nu, ze filmt toch ook andere mensen bij uitjes en pleurt het dan op Internet...maar kan mij wel voorstellen dat het bedreigend over kan komen.
Hardloopkleding heeft ook die functie. Dus het kan echt.quote:Op dinsdag 27 januari 2026 09:51 schreef Huisopdehoek het volgende:
Ik vind ‘ademende regenkleding’ altijd zoiets bijzonders. Het houdt regen buiten, maar zweet blijft niet hangen en wordt ook naar buiten getransporteerd zodat je niet als doorgestoomde magnetronmaaltijd van je fiets/motor/paard af komt.
Hoe dan?
Ja, en ze is zeker niet advanced. Ze had zichzelf twee jaar gegeven om flink te oefenen maar verder dan twee gesponsorde cross lessen heeft ze niet gehad, volgens mij.quote:Op dinsdag 27 januari 2026 10:19 schreef Huisopdehoek het volgende:
De motorrit in IJsland is voor ‘advanced riders’
Ik hoop dat de 2 of 3 dagen training die AM heeft gedaan (met veel uitleg, stukje proberen, herhalen, fouten herstellen) voldoende is en ze de rest van de groep niet te veel ophoudt. Daar zou ik ernstig van balen als ik als andere deelnemer ¤ 7500,- (!) voor mijn 6 dagen ex vlucht heb betaald.
Valt me nog mee dat ze een van de boeken van haar moeder niet mee moest nemen..quote:Op dinsdag 27 januari 2026 09:29 schreef Harper het volgende:
Wat heb je als juf toch geluk als je een van de Geerts kinderen in je klas hebt.
Want die kinderen helpen met hun boeken moeilijke onderwerpen aansnijden.
Dit was ook mijn gedachte idd, volgens mij op stukken best ruw terrein. Die 1,5x in het bos crossen heeft haar daar echt niet op voorbereid.quote:Op dinsdag 27 januari 2026 10:30 schreef Harper het volgende:
Na zo´n 20 posts over de gesponsorde regenkleding is mijn conclusie dat deze kleding niet geschikt is voor motorrijden. Want als AM op dag 1 in IJsland valt, dan heeft ze de rest van de rit geen beschermende regenkleding meer. Of zou ze 3 reservejassen meekrijgen?
Wow, is dat echt zo duur?! 15.000 voor Jim en AM samen?!quote:Op dinsdag 27 januari 2026 10:19 schreef Huisopdehoek het volgende:
De motorrit in IJsland is voor ‘advanced riders’
Ik hoop dat de 2 of 3 dagen training die AM heeft gedaan (met veel uitleg, stukje proberen, herhalen, fouten herstellen) voldoende is en ze de rest van de groep niet te veel ophoudt. Daar zou ik ernstig van balen als ik als andere deelnemer ¤ 7500,- (!) voor mijn 6 dagen ex vlucht heb betaald.
Nee, ze tagde hem niet ze gebruikte hem als hastag, ze is hartstikke gewiekst.quote:Op dinsdag 27 januari 2026 10:47 schreef Ouder1980-3de het volgende:
Zou Jim ook motorgeld krijgen of ook nog fietsgeld? Of beide? Hij kan in ieder geval iedere dag een andere motor pakken......
Dat stukje van AM op RTL is alles door elkaar, haar eigen aandeel mist totaal. Het bijna dagelijks taggen van Tim H zegt ze er niet bij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |