abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_219933542
We gaan door!

Topicreeks: Topicreeks: Mommyvloggers aan de overkant #1 en Topicreeks: Topicreeks: Familievloggers #1 zijn gesloten en we gaan door met één topic voor alle vloggers/influencers, dus niet alleen de mommy- en familievloggers.

Klets gezellig mee, maar hou het netjes!

Tip: lees eerst het hele topic door voordat je reageert, dat scheelt misverstanden en ouwe koeien uit de sloot halen. Soms is gewoon 'alles' al gezegd.

- Reageer op wat de influencers laten zien, niet op inside of 'van horen van' informatie.
- Het op een hatelijke manier verbasteren van namen van influencers en gezin en het gebruiken van scheldnamen is niet toegestaan.
- Houd het netjes wat betreft de minderjarige kinderen.

Wij als mods zien natuurlijk niet alles en daarom hebben we op FOK! een topic report (TR) systeem waarmee je ons kunt helpen. Denk je een post te zien die niet door de beugel kan dan kun je een TR plaatsen. Daarmee kun je zelf meehelpen FOK! en de topics leuk te houden. Het kost de moderators teveel tijd om een terugkoppeling te geven op elk topic report, maar jullie kunnen er van uit gaan dat elke TR serieus beoordeeld wordt. Wil je een terugkoppeling? Vraag er om in je TR.Info uit MED

Ongeoorloofde posts worden verwijderd, zo werkt dat nou eenmaal op FOK!, omdat het voor ons niet altijd mogelijk is alles te lezen kan het gebeuren dat er toch nog een post verwijderd had moeten worden, zet dan (nogmaals) een TR, moderators zijn ook maar mensen. Het kan ook gebeuren dat er teveel tekst verwijderd wordt, of dat quotes verwijderd worden, want soms zitten we mobiel of moet het snel en dan gaat er onbedoeld weleens meer weg, maak er geen ramp van, er worden echt niet meteen strafpunten gegeven.

Wil je, om welke reden dan ook, anoniem kijken dan kan dat bijvoorbeeld hier: https://anonyig.com/en/ of www.mollygram.com (vaak sneller)

Voor feedback, opmerkingen en vragen aan de moderators kun je hier terecht SHO / [SHO FB] The SHO goes on

In Mededelingen vind je de userpolicy en de aanvulling daarop, ook staan er nog wat andere regeltjes en tips. En je vindt er ook ons banbeleid.
pi_219933573
Dbm had van de week toch al een nier verkocht voor een nieuwe bril? Is dit de nieuwe bril al of is dit de oude?
pi_219933637
quote:
0s.gif Op maandag 26 januari 2026 16:08 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
Dbm had van de week toch al een nier verkocht voor een nieuwe bril? Is dit de nieuwe bril al of is dit de oude?
Neem aan de oude, want ze moest vorige week nog bellen naar de oogarts dat ze eerder wilde komen dan de geplande afspraak omdat vriendinnie een nieuwe bril nodig had volgens haar..komt wel goed uit zo...ik denk dat ze vnv HAP doet omdat ze bang is voor hersenschudding ofzo, en dan de rest vd week weer thuis...
pi_219933698
Op Threads plaatst ze de foto van de kapotte bril en schrijft daarbij als tekst 'kutje'

Ik hoop toch niet dat ze op vriendinnie doelt?
pi_219933701
Dit is de oude want ze zegt dat de nieuwe onderweg is. Toen ik de foto zag dacht ik ojee weer op de grond geslagen? Maar vallen is ook niet fijn natuurlijk.
De bikkel gaat vanavond wel naar die vechtsport, weet de naam even niet meer.
Denk morgen thuis met een kapotte wenkbrauw, hoofdpijn en geen bril
pi_219933721
quote:
0s.gif Op maandag 26 januari 2026 16:19 schreef opwegnaar het volgende:

[..]
Neem aan de oude, want ze moest vorige week nog bellen naar de oogarts dat ze eerder wilde komen dan de geplande afspraak omdat vriendinnie een nieuwe bril nodig had volgens haar..komt wel goed uit zo...ik denk dat ze vnv HAP doet omdat ze bang is voor hersenschudding ofzo, en dan de rest vd week weer thuis...
Ze heeft een verzekering zegt ze voor de bril, en nu is hij toevallig kapot?
Bijzonder
pi_219933732
quote:
0s.gif Op maandag 26 januari 2026 16:35 schreef Henrike het volgende:

[..]
Bijzonder
Dan hoeft ze haar nier ook niet te verkopen. Of was dat weer voor wat anders?
pi_219933765
quote:
0s.gif Op maandag 26 januari 2026 16:35 schreef Henrike het volgende:

[..]
Bijzonder
Wij hebben ook een brilverzekering. Is alleen voor dezelfde sterkte, die van ons i.i.g.
Ik ben vandaag zo vrolijk, zo vrolijk, zo vrolijk
pi_219933817
quote:
17s.gif Op maandag 26 januari 2026 15:57 schreef Debsterr het volgende:

[..]
Ik heb werkelijk waar geen idee. Mijn Google search was "CAO Ergon" en dit was de eerste hit. Maar klonk niet onlogisch?
Kan ook best dat hij in dienst is bij een gemeente. Ten minste bij ons valt de dienst groenvoorziening daaronder. Die hebben die dag ook ieder jaar vrij
  maandag 26 januari 2026 @ 17:02:44 #10
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_219933832
quote:
0s.gif Op maandag 26 januari 2026 16:58 schreef Linnen het volgende:

[..]
Kan ook best dat hij in dienst is bij een gemeente. Ten minste bij ons valt de dienst groenvoorziening daaronder. Die hebben die dag ook ieder jaar vrij
Op zich vind ik het ook geen gekke dag dat groenvoorziening vrij zou zijn hoor. Is een publiekelijke servicedienst en voelt daarmee idd wel een beetje als overheid.

Ik ben ook lekker vrij maar werk niet bij de groenvoorziening haha (wel in de kinderopvang).
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_219933853
quote:
1s.gif Op maandag 26 januari 2026 16:43 schreef WinnieWana het volgende:

[..]
Wij hebben ook een brilverzekering. Is alleen voor dezelfde sterkte, die van ons i.i.g.
Ik maak eruit op dat ze de verzekering idd gebruiken voor een nieuwe bril als vervanging van deze, met hergebruik van de glazen uit de kapotte bril.
pi_219933861
quote:
17s.gif Op maandag 26 januari 2026 17:02 schreef Debsterr het volgende:

[..]
Op zich vind ik het ook geen gekke dag dat groenvoorziening vrij zou zijn hoor. Is een publiekelijke servicedienst en voelt daarmee idd wel een beetje als overheid.

Ik ben ook lekker vrij maar werk niet bij de groenvoorziening haha (wel in de kinderopvang).
Daar is het nieuw toch, dat je vanaf nu standaard vrij bent? Lekker!

Over Sanneke: ik had het idee dat ze nog hartstikke angstig en onzeker was op de bakfiets. Snap ik, zo’n driewieler is enorm wennen, maar wat zonde dat ze dan niet gewoon vaker oefent. Desnoods alleen, zonder M erin, als Dion z’n papadag heeft bijvoorbeeld.
pi_219933881
quote:
0s.gif Op maandag 26 januari 2026 17:08 schreef Danielle_ het volgende:

[..]
Over Sanneke: ik had het idee dat ze nog hartstikke angstig en onzeker was op de bakfiets. Snap ik, zo’n driewieler is enorm wennen, maar wat zonde dat ze dan niet gewoon vaker oefent. Desnoods alleen, zonder M erin, als Dion z’n papadag heeft bijvoorbeeld.
En op dat park heb je ook vrijwel autovrije wegen/straatjes
pi_219933899
quote:
0s.gif Op maandag 26 januari 2026 17:12 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]
En op dat park heb je ook vrijwel autovrije wegen/straatjes
Precies. Perfecte plek om de bochten te oefenen, de grootste uitdaging met zo’n bakfiets.
pi_219933930
quote:
17s.gif Op maandag 26 januari 2026 17:02 schreef Debsterr het volgende:

[..]

Overheid is juist niet vrij😉
Ik wil blijven.
pi_219934010
Het zal dan onder de gemeente vallen, niet onder de overheid.
En bij de gemeente zijn ze op 5 mei vrij.
pi_219934189
Oh heerlijk, AM bazelt een eind weg over kinderen en hun opledingskeuze en doet alsof het allemaal algemeenheden zijn en pleurt weer alles over haar mislukte pannenkoek op het www. Bedankt mam!
Vervolgens heeft ze het over Mexicaanse wrakstukken.
pi_219934369
Hvk bezuinigd dus ook op luiers en geeft niet snel genoeg een schone. Zo heeft ze elke dag tenminste veel was.
pi_219934377
quote:
1s.gif Op maandag 26 januari 2026 18:05 schreef Rimboequeen het volgende:
Oh heerlijk, AM bazelt een eind weg over kinderen en hun opledingskeuze en doet alsof het allemaal algemeenheden zijn en pleurt weer alles over haar mislukte pannenkoek op het www. Bedankt mam!
Jim is 25! Maar volgens AM nog steeds een puber.. Zou AM zijn opleiding betalen in ruil voor elke dag ik haar stories verschijnen
pi_219934411
quote:
1s.gif Op maandag 26 januari 2026 18:05 schreef Rimboequeen het volgende:
Ach ja, staat een leuk motortripje tegenover
Maanden geleden had ze het over vaker ritjes maken met Jim maar daar is nog weinig van gekomen. Ben zo benieuwd hoe dat gaat straks
pi_219934434
quote:
0s.gif Op maandag 26 januari 2026 18:28 schreef Pumba2024 het volgende:

[..]
Jim is 25! Maar volgens AM nog steeds een puber.. Zou AM zijn opleiding betalen in ruil voor elke dag ik haar stories verschijnen
Niet alleen zijn opleiding denk ik
Huur en al die motorwrakken kan hij niet zelf betalen (over wrakken gesproken…. Die eten ze vanavond)
pi_219934582
quote:
1s.gif Op maandag 26 januari 2026 18:30 schreef Earring het volgende:

[..]
Ach ja, staat een leuk motortripje tegenover
Maanden geleden had ze het over vaker ritjes maken met Jim maar daar is nog weinig van gekomen. Ben zo benieuwd hoe dat gaat straks
Ja, zoals ik het lees heeft ze pas april/ mei eens tijd. De reis is in juli dacht ik. Dat gaat hem dus niet worden, of ze moet opeens elke week meerdere keren als een bezetene gaan rijden, wat kan gezien haar geschiedenis met hardlopen en nu het brood bakken. Dat uurtje buiten huppelen op donderdagavond gaat haar ook niet echt redden in IJsland.
pi_219934708
De opvoedkundige planner en super moeder AM mag wel eens wat aandacht gaan besteden aan tafelmanieren . Echt ik zou er gillend gek worden dat niemand normaal eet en bestek kan vasthouden . En eet met je mond dicht !!!!
pi_219934731
quote:
0s.gif Op maandag 26 januari 2026 18:52 schreef poohenzo het volgende:
De opvoedkundige planner en super moeder AM mag wel eens wat aandacht gaan besteden aan tafelmanieren . Echt ik zou er gillend gek worden dat niemand normaal eet en bestek kan vasthouden . En eet met je mond dicht !!!!
Ik kijk niet bij AM maar ik voel wat je zegt. De horror.
Ik wil blijven.
pi_219935016
En waarom wordt het tafelkleed weggehaald, zodat het bord van de Geertsen die later eten, altijd zo op die ranzige tafel, waar even daarvoor nog paardrijlaarzen stonden, staat?
Met een schaaltje vla ernaast. Ik hoop maar dat S&S snel thuiskomen, anders lijkt dat me niet meer lekker zo dichtbij de kachel. Je zou eens zelf je bakje vla in schenken...
pi_219935018
quote:
0s.gif Op maandag 26 januari 2026 18:53 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Ik kijk niet bij AM maar ik voel wat je zegt. De horror.
En het eten van 2 anderen blijft open en bloot op tafel staan. Vla/yoghurt al in een bakje en de ovenschaal ook zo hop op tafel. Bah.
pi_219935029
quote:
0s.gif Op maandag 26 januari 2026 19:18 schreef papierentas het volgende:

[..]
En het eten van 2 anderen blijft open en bloot op tafel staan. Vla/yoghurt al in een bakje en de ovenschaal ook zo hop op tafel. Bah.
Dat is niet hoe het hier gaat😬
Ik wil blijven.
pi_219935274
Klinkt wel lekker, Mexicaanse wrakstukken!
pi_219935524
quote:
88s.gif Op maandag 26 januari 2026 19:17 schreef Harper het volgende:
En waarom wordt het tafelkleed weggehaald, zodat het bord van de Geertsen die later eten, altijd zo op die ranzige tafel, waar even daarvoor nog paardrijlaarzen stonden, staat?
Met een schaaltje vla ernaast. Ik hoop maar dat S&S snel thuiskomen, anders lijkt dat me niet meer lekker zo dichtbij de kachel. Je zou eens zelf je bakje vla in schenken...
Het heeft een hoog verzorgingstehuis gehalte, de vla maar vast klaarzetten, dat scheelt tijd🙈

Had AM niet eerst altijd het beleid; niet op tijd met eten dan geen eten?
Dan is dit iig al een vooruitgang...
pi_219935724
quote:
1s.gif Op maandag 26 januari 2026 19:58 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Het heeft een hoog verzorgingstehuis gehalte, de vla maar vast klaarzetten, dat scheelt tijd🙈

Had AM niet eerst altijd het beleid; niet op tijd met eten dan geen eten?
Dan is dit iig al een vooruitgang...
Dat lijkt me lastig in dit geval. Die les staat op dat tijdstip.
AM had ooit wel de regel als je je niet afmeldde voor het eten koste je dat 5 euro
Dat is wel te snappen want ze kookt altijd zo ruim dat er dan teveel overbleef! 🤭
pi_219935768
Faye Bone ook een buikwandcorrectie… serieus?
Voor dat beetje striae? Alsof dat hele litteken straks zo mooi is.
Bizar dat je in zo’n gezond en goed lichaam gaat snijden, met alle risico’s van dien.

Zorgelijke ontwikkeling en de reacties zijn lovend. Maar goed ik vind zo’n likteken en nep navel echt minder mooi dan dit. En zo genaamd allemaal mentaal zo happy…
pi_219935777
quote:
0s.gif Op maandag 26 januari 2026 20:22 schreef Blossemtje_twente het volgende:
Faye Bone ook een buikwandcorrectie… serieus?
Voor dat beetje striae? Alsof dat hele litteken straks zo mooi is.
Bizar dat je in zo’n gezond en goed lichaam gaat snijden, met alle risico’s van dien.

Zorgelijke ontwikkeling en de reacties zijn lovend.
Ik ken haar niet, maar die striae blijft toch wel
pi_219935798
quote:
1s.gif Op maandag 26 januari 2026 20:23 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Ik ken haar niet, maar die striae blijft toch wel
Heeft maatje 36/38 en moest haar buik erin proppen

Klopt maar er gaat naar natuurlijk ook veel huid naar het ziekenhuis afval 😉
pi_219935814
Leuk zo’n moeder als HVK… 😢. Sta je straks op school bekend als de bank pisser.
  maandag 26 januari 2026 @ 20:30:53 #35
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_219935861
quote:
0s.gif Op maandag 26 januari 2026 17:08 schreef Danielle_ het volgende:

[..]
Daar is het nieuw toch, dat je vanaf nu standaard vrij bent? Lekker!

Klopt! Vind het wel een bijzondere keuze hoor, voor een hoop ouders toch best een gedoe denk ik.
  maandag 26 januari 2026 @ 20:31:54 #36
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_219935870
quote:
0s.gif Op maandag 26 januari 2026 17:21 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Overheid is juist niet vrij😉
Oeps 🤭
pi_219935943
quote:
0s.gif Op maandag 26 januari 2026 20:27 schreef Blossemtje_twente het volgende:
Leuk zo’n moeder als HVK… 😢. Sta je straks op school bekend als de bank pisser.
Ik denk dat ze zelf water erop gedaan heeft om die reiniger te promoten.
pi_219935994
quote:
0s.gif Op maandag 26 januari 2026 20:40 schreef Miepje77 het volgende:

[..]
Dat denk ik ook, ze zei eerder vandaag dat Zayn totaal
Niet aangaf dat hij moet plassen . En toevallig gaat ze aan het einde van de dag met hem oefenen?
Vreemde plek ook
pi_219936054
quote:
0s.gif Op maandag 26 januari 2026 20:47 schreef Henrike het volgende:

[..]
Niet aangaf dat hij moet plassen . En toevallig gaat ze aan het einde van de dag met hem oefenen?
Vreemde plek ook
Nog niet zo lang geleden heeft ze ook gezegd dat het nog geen zin had om te proberen omdat hij toch wel ergens in hoekje gaat staan plassen, of iets in die richting.
pi_219936056
Hvk, ze is echt zo bijzonder
Verwacht ze nu werkelijk dat ze Zayn in 1 middag zindelijk heeft?
Dus ze oefent nooit maar zet hem zonder luier op de bank
pi_219936062
quote:
0s.gif Op maandag 26 januari 2026 20:55 schreef Danielle_ het volgende:

[..]
Nog niet zo lang geleden heeft ze ook gezegd dat het nog geen zin had om te proberen omdat hij toch wel ergens in hoekje gaat staan plassen, of iets in die richting.
Zal wel te maken hebben met die luierbergieding die ze wil, zo van kijk ik doe er alles aan, ja maar paar jaar te laat
pi_219936092
quote:
0s.gif Op maandag 26 januari 2026 20:47 schreef Henrike het volgende:

[..]
Vreemde plek ook
En hij had nu ineens twee keer op de wc geplast.
pi_219936257
Ik zie net dat stukje van Am van haar lezing/voorstelling/bonteavond/mentalbreakdown/circusact en ben compleet in shock.

Heeft ze dit serieus gedaan voor volgmoekes?

🤣🤣🤣
pi_219936302
quote:
0s.gif Op maandag 26 januari 2026 21:24 schreef Lodelie het volgende:
Ik zie net dat stukje van Am van haar lezing/voorstelling/bonteavond/mentalbreakdown/circusact en ben compleet in shock.

🤣🤣🤣
Ja dat klopt
Het voorbereiden gebeurde met de input van die mislukte non waar ik even de naam van kwijt ben.

Schiet me ineens te binnen: Fieke Opdam
Soort humor waar ze binnenkort voor naar het theater gaan omdat Fieke daar optreed, uiteraard mag Juul ook mee
pi_219936425
En dan post JvP iets over een Barbie voor Ollie en even later post MCW weer een ode over dat meisje inclusief shoppingsessie bij de Douglas. Ik vind die verering voor dat meisje erg bijzonder.
pi_219936439
Michelle bollen die voor haar 5jarige make up gaat kopen 🤡
pi_219936466
quote:
0s.gif Op maandag 26 januari 2026 21:56 schreef ubik het volgende:
Michelle bollen die voor haar 5jarige make up gaat kopen 🤡
Maar ze kan niet meer aankomen met kindermake-up hoor. Ollie moest merken hebben van de Douglas 🤦🏻♀. Ze is net vijf!
pi_219936477
quote:
0s.gif Op maandag 26 januari 2026 22:00 schreef Tweetheelepels het volgende:

[..]
Maar ze kan niet meer aankomen met kindermake-up hoor. Ollie moest merken hebben van de Douglas 🤦🏻♀. Ze is net vijf!
Je snapt toch dat ze alleen nog maar Sjenél blieft en niet die pauper kinder make-up..
pi_219936559
DBM deelde laatst toch een nieuwe COVID variant? Wel toevallig dat ze nu al die symptomen heeft. Ik verwacht over 3 weken long COVID.

Er schijnt iemand in Barneveld te zijn die dit diagnostiseerd. Ene Drs. Dlether.
pi_219936580
quote:
0s.gif Op maandag 26 januari 2026 22:00 schreef Tweetheelepels het volgende:

[..]
Ze kijkt dat meisje gewoon groot
pi_219936600
quote:
0s.gif Op maandag 26 januari 2026 22:02 schreef Avea het volgende:

[..]
Je snapt toch dat ze alleen nog maar Sjenél blieft en niet die pauper kinder make-up..
:o
pi_219936698
quote:
0s.gif Op maandag 26 januari 2026 22:19 schreef Hyacinth het volgende:

[..]
:o
Daar kan het meisje niets aan doen ...
pi_219936725
Die dansjes bij KC worden met de week erger 🫣
pi_219936744
quote:
0s.gif Op maandag 26 januari 2026 22:31 schreef Henrike het volgende:

[..]
Daar kan het meisje niets aan doen ...
Zeker niet, het was ook meer een verwijzing naar de -wederom- pochende tekst die Michelle zelf bij haar foto geplaatst heeft.
Want alleen noemen dat ze graag mama's lipgloss gebruikt is uiteraard niet sjiek genoeg iedereen moet weten dat die van Chanel is..
pi_219936755
quote:
0s.gif Op maandag 26 januari 2026 22:35 schreef Muisjeruisje het volgende:
Die dansjes bij KC worden met de week erger 🫣
Het ligt toch ergens ook gewoon aan hoe Kelly het uitvoert, het ziet er bij de andere meiden al wat natuurlijker uit. Al snap ik nog niet dat je zo forever op internet wil staan.
  maandag 26 januari 2026 @ 22:41:45 #56
3778 popje
Watishetnutvaneenondertitel?
pi_219936761
quote:
0s.gif Op maandag 26 januari 2026 22:17 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
Ze kijkt dat meisje gewoon groot
Ik vind het vrij ziek dat een kind van 5 jaar al zoveel 'eigen' makeup heeft nu, wat krijg je als een moeder constant vraagt 'wat heb jij op'? Vertel het eens aan mama. Dan werkt het gewoon als het feit dat ze graag goedkeuring van haar moeder wil.
Het leven is een groot feest, en jij bent ook uitgenodigd!
pi_219936809
quote:
0s.gif Op maandag 26 januari 2026 22:39 schreef Avea het volgende:

[..]
Zeker niet, het was ook meer een verwijzing naar de -wederom- pochende tekst die Michelle zelf bij haar foto geplaatst heeft.
Want alleen noemen dat ze graag mama's lipgloss gebruikt is uiteraard niet sjiek genoeg iedereen moet weten dat die van Chanel is..
Ach ja, ik lach daar maar om . Hoor het niet eens, lekker belangrijk ook. HEMA lipstick of Chanel.
pi_219936813
quote:
0s.gif Op maandag 26 januari 2026 22:40 schreef Tweetheelepels het volgende:

[..]
Het ligt toch ergens ook gewoon aan hoe Kelly het uitvoert, het ziet er bij de andere meiden al wat natuurlijker uit. Al snap ik nog niet dat je zo forever op internet wil staan.
Precies doet dat lekker privé in de villa
pi_219936882
quote:
0s.gif Op maandag 26 januari 2026 20:40 schreef Miepje77 het volgende:

[..]
Dat denk ik ook.
pi_219936896
quote:
0s.gif Op maandag 26 januari 2026 19:42 schreef Mirp het volgende:
Klinkt wel lekker, Mexicaanse wrakstukken!
En bij de lunch “Indiaanse” wortelsoep 🤣🤣🤣
pi_219936905
quote:
0s.gif Op maandag 26 januari 2026 22:15 schreef Moedervan4kids het volgende:
DBM deelde laatst toch een nieuwe COVID variant? Wel toevallig dat ze nu al die symptomen heeft. Ik verwacht over 3 weken long COVID.

Er schijnt iemand in Barneveld te zijn die dit diagnostiseerd. Ene Drs. Dlether.
Volgens haar eigen beweringen heeft DBM al Long Covid gehad waarvan ze genezen is. Die diagnose heeft ze al op haar kaartje dus O+ :|W
pi_219936943
quote:
0s.gif Op maandag 26 januari 2026 23:14 schreef Danielle_ het volgende:

[..]
Volgens haar eigen beweringen heeft DBM al Long Covid gehad waarvan ze genezen is. Die diagnose heeft ze al op haar kaartje dus O+ :|W
Kan ze Debbie geen tips geven qua genezing?
pi_219936944
quote:
0s.gif Op maandag 26 januari 2026 22:50 schreef Henrike het volgende:

[..]
Precies doet dat lekker privé in de villa
Bij Sjenkie op schoot
pi_219937102
quote:
0s.gif Op maandag 26 januari 2026 23:32 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
Bij Sjenkie op schoot
Dat skipak van hem is net zo erg als hijzelf
pi_219937118
En wie wint een winactie bij HvK? Juist degene die haar in allerlei reacties gisteren op allerlei extra potjes die er bestaan om extra geld/zorg los te peuteren van overheid/instanties. Was natuurlijk een leuk bedankje daarvoor. Hoe toevallig.....
pi_219937284
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 januari 2026 00:36 schreef Latteanais het volgende:
En wie wint een winactie bij HvK? Juist degene die haar in allerlei reacties gisteren op allerlei extra potjes die er bestaan om extra geld/zorg los te peuteren van overheid/instanties. Was natuurlijk een leuk bedankje daarvoor. Hoe toevallig.....
Jaaaaa ik zag het ook, bizar.
Weer een mooi voorbeeld dat acties lijken bij flu flus geen zin heeft.
pi_219937300
Dat skipak van Sjenkie. Ik mis alleen nog de Teletubbie antennes op z’n hoofd…
pi_219937378
Nou AM heeft haar roeping gemist! Die had in het cabaret moeten gaan! Man man ben mijn tenen nog recht aan het trekken zo krom zijn ze🙃
pi_219937382
Ik dacht, wat neuzelt Annemarie over de therapeutisch werking van broodbakken? Maar de februaridepressie zit eraan te komen natuurlijk :Y
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_219937390
quote:
0s.gif Op maandag 26 januari 2026 23:11 schreef MissBaksel het volgende:

[..]
En bij de lunch “Indiaanse” wortelsoep 🤣🤣🤣
Oh die had ik gemist, maar wat een vrouw 😆
pi_219937421
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 januari 2026 06:13 schreef Paardrijden123 het volgende:
Dat skipak van Sjenkie. Ik mis alleen nog de Teletubbie antennes op z’n hoofd…
Niet om aan te gluren, lijkt wel of er een verfblik op m is gevallen.
pi_219937447
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 januari 2026 06:57 schreef Missinglink24 het volgende:
Nou AM heeft haar roeping gemist! Die had in het cabaret moeten gaan! Man man ben mijn tenen nog recht aan het trekken zo krom zijn ze🙃
Past zo totaal niet bij haar....goede coach ook die Fieke Opdam....#not
Je moet nooit je eigen humor aanleren aan een ander. Dan is het totaal niet authentiek maar een aapje in een circus.
pi_219937472
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 januari 2026 07:15 schreef Henrike het volgende:

[..]
Niet om aan te gluren, lijkt wel of er een verfblik op m is gevallen.
😂
pi_219937482
quote:
0s.gif Op maandag 26 januari 2026 21:24 schreef Lodelie het volgende:

🤣🤣🤣
Zeker, zeker! Ik dacht dat jij dat wel wist. Misschien heb je het verdrongen 😜
pi_219937512
AM recycelt de hele maand al oude filmpjes en foto's als achtergrond voor haar huidige content, heeft het opruimen van de harde schijf toch wel nut gehad...maar het is wel saai voor iemand die al langer volgt.
En waarom vermeldt ze dat Arte's vader voor een biertje beneden zit? Niemand die het zou zien en ik neem aan dat het in samenhang met de relatiebreuk is.
pi_219937518
Die andere vrouwen bij de dansles van KC, zeggen die niet: ‘Lieve Kel, we hebben een hartstikke fijne hobby op de maandagavond, maar morgenochtend moet ik gewoon weer op het schoolplein staan en hoef ik niet door alle vaders zijn bekeken terwijl ik in mijn hotpants sensuele dansjes stond te doen.’

Mijn god, ik zou dat echt niet fijn vinden zeg.
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
pi_219937587
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 januari 2026 07:47 schreef Zana het volgende:
AM recycelt de hele maand al oude filmpjes en foto's als achtergrond voor haar huidige content, heeft het opruimen van de harde schijf toch wel nut gehad...maar het is wel saai voor iemand die al langer volgt.
En waarom vermeldt ze dat Arte's vader voor een biertje beneden zit? Niemand die het zou zien en ik neem aan dat het in samenhang met de relatiebreuk is.
Ik mag hopen dat Jim en Arte dat samen afhandelen.
Ik denk eerder dat AM graag wil laten zien dat ze écht wel een sociaal leven hebben.
pi_219937607
quote:
88s.gif Op dinsdag 27 januari 2026 08:08 schreef Harper het volgende:

[..]
Ik mag hopen dat Jim en Arte dat samen afhandelen.
Ik denk eerder dat AM graag wil laten zien dat ze écht wel een sociaal leven hebben.
Ze heeft tijd terug al gezegd dat Maarten en die vader van Arte vrienden zijn net als zusje van arte een vriendin is van de tweeling
Ik zou het raar vinden als dat soort dingen stoppen omdat een relatie over is
pi_219937633
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 januari 2026 08:17 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
Ze heeft tijd terug al gezegd dat Maarten en die vader van Arte vrienden zijn net als zusje van arte een vriendin is van de tweeling
Dat zou idd raar zijn, maar waarom moet AM benoemen dat het om Arte haar vader gaat?
'Maarten drinkt een biertje met een vriend' was ook genoeg geweest.
pi_219937736
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 januari 2026 08:22 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Dat zou idd raar zijn, maar waarom moet AM benoemen dat het om Arte haar vader gaat?
Ze vroeg een paar weken terug om het te respecteren etc.. Ik zie echt alleen AM maar die relatie steeds weer aanhalen. Ze wil gewoon weer aandacht.
pi_219937870
Ik kwam nog een interview tegen met AM (wellicht een oude hoor)

Ik citeer: "Het liefst zou ik nooit meer haatreacties krijgen, maar dat is niet reeël. Ik richt me op dingen die mij blij maken, zoals mijn gezin, een paar lieve vriendinnen en mijn nieuw hobby: Het bakken van zuurdesembrood."

Ander passage: "Als ik met een vriendin op het schoolplein sta te kletsen, kijk ik altijd goed om mij heen of niemand ons afluistert.

A: Hoelang gaat ze deze hobby volhouden?
B: Sinds wanneer staat zij op het schoolplein met een VRIENDIN te kletsen

Die vrouw is inmiddels een wandelende leugen geworden joh.

En de Zhoufamily die weer even de draak steekt met een fluflu. I love it!!

[ Bericht 6% gewijzigd door SterreKaatje op 27-01-2026 09:18:30 ]
pi_219938012
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 januari 2026 08:17 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
Mee eens, maar daar hoeft AM zich toch verder niet mee te bemoeien? En al helemaal niet op Instagram te gooien. Zij vindt zichzelf zoals altijd weer veel te belangrijk.

[ Bericht 3% gewijzigd door Mirp op 27-01-2026 09:27:41 (Aanvulling) ]
pi_219938034
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 januari 2026 08:22 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
O zeker! Geen idee waarom je het zo zou benoemen al denk ik dat AM met haar volgers praat alsof het vrienden zijn en als ik het in die context zou bekijken zou ik bv aan de telefoon met een vriendin wel vertellen "vanavond komt .... een biertje doen" 🤷

Maar ging mij meer om dat die vader totaal niet langs hoeft te komen voor iets wat met die relatie te maken had..
pi_219938045
Wat heb je als juf toch geluk als je een van de Geerts kinderen in je klas hebt.
Want die kinderen helpen met hun boeken moeilijke onderwerpen aansnijden.
:wtf:
pi_219938076
HVK blijft lekker binnen vandaag. Zou ze dan ook iets van een spelletje spelen of gewoon wat spelen met de Z en L, of zou ze lekker makkelijk de tv/tablet aanzetten, want daar worden ze rustig van...
pi_219938086
Jim is gevallen en de IJsland jas is stuk. Maar dat geeft niet, het was een krijgertje en ze krijgen gewoon een nieuwe.
Echt hoor. Ik verbaas me steeds meer over hoe zulke dingen werken in influencer-land.
pi_219938220
quote:
88s.gif Op dinsdag 27 januari 2026 09:32 schreef Harper het volgende:
Jim is gevallen en de IJsland jas is stuk. Maar dat geeft niet, het was een krijgertje en ze krijgen gewoon een nieuwe.
Echt hoor. Ik verbaas me steeds meer over hoe zulke dingen werken in influencer-land.
Eenje met bedrukking. Zal wel weer de grote AM show worden, met weer hihahilarisch voor Jim ‘dezoonvan’ ofzo.
pi_219938240
quote:
88s.gif Op dinsdag 27 januari 2026 09:29 schreef Harper het volgende:
Wat heb je als juf toch geluk als je een van de Geerts kinderen in je klas hebt.
Ja, want de juf is altijd blij als J gaat voorlezen.
Wordt zoiets niet geëpileerd? Dat iedereen een keer voorleest in het kader van ‘spreken in het openbaar’ ofzo?
pi_219938283
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 januari 2026 09:10 schreef SterreKaatje het volgende:
Ik kwam nog een interview tegen met AM (wellicht een oude hoor)

Ik citeer: "Het liefst zou ik nooit meer haatreacties krijgen, maar dat is niet reeël. Ik richt me op dingen die mij blij maken, zoals mijn gezin, een paar lieve vriendinnen en mijn nieuw hobby: Het bakken van zuurdesembrood."

Ander passage: "Als ik met een vriendin op het schoolplein sta te kletsen, kijk ik altijd goed om mij heen of niemand ons afluistert.

A: Hoelang gaat ze deze hobby volhouden?
B: Sinds wanneer staat zij op het schoolplein met een VRIENDIN te kletsen

Die vrouw is inmiddels een wandelende leugen geworden joh.

Die vriendin zal wel "Mirjam van Ijsland" zijn.

https://www.rtl.nl/lifest(...)ren-veel-online-haat is vrij recent van 9 januari...

bijzonder wat er allemaal in staat waarvan ik denk...hoe komt ze daar nu opeens bij....
En Juul(?) in de Efteling gefilmd....nu, ze filmt toch ook andere mensen bij uitjes en pleurt het dan op Internet...maar kan mij wel voorstellen dat het bedreigend over kan komen.

[ Bericht 1% gewijzigd door Zana op 27-01-2026 09:56:53 ]
pi_219938288
Ik vind ‘ademende regenkleding’ altijd zoiets bijzonders. Het houdt regen buiten, maar zweet blijft niet hangen en wordt ook naar buiten getransporteerd zodat je niet als doorgestoomde magnetronmaaltijd van je fiets/motor/paard af komt.

Hoe dan?
pi_219938340
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 januari 2026 09:51 schreef Zana het volgende:

[..]
https://www.rtl.nl/lifest(...)ren-veel-online-haat is vrij recent van 9 januari...

bijzonder wat er allemaal in staat waarvan ik denk...hoe komt ze daar nu opeens bij....
En Juul(?) in de Efteling gefilmd....nu, ze filmt toch ook andere mensen bij uitjes en pleurt het dan op Internet...maar kan mij wel voorstellen dat het bedreigend over kan komen.
Maar gelukkig:

"Even heb ik overwogen om met alles te stoppen. Voor het eerst was ik echt even bang, en dat gevoel hoop ik nooit meer mee te maken. Maar in overleg met mijn gezin besloot ik door te gaan. Onze missie – om een gezin te laten zien die eigen keuzes durft te maken – weegt zwaarder dan die online haat.”

Maar de reporter heeft het verkeerd opgeschreven: het geld weegt zwaarder dan de haat en de privacy van mijn kinderen.

Ze ‘durft’ reclame te maken voor snuks en te vertellen welk ondergoed de puberende tweeling draagt. Ze ‘durft’ schaamteloos haar kinderen (al dan niet indirect) in te zetten voor de vele meuk van de plastic mamma’s. Ze ‘durft’ schaamteloos het overlijden van een jonge vrouw uit te melken om maar aan 100 stories per dag en aandacht te komen.
pi_219938433
De motorrit in IJsland is voor ‘advanced riders’

Ik hoop dat de 2 of 3 dagen training die AM heeft gedaan (met veel uitleg, stukje proberen, herhalen, fouten herstellen) voldoende is en ze de rest van de groep niet te veel ophoudt. Daar zou ik ernstig van balen als ik als andere deelnemer ¤ 7500,- (!) voor mijn 6 dagen ex vlucht heb betaald.
pi_219938478
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 januari 2026 09:51 schreef Huisopdehoek het volgende:
Ik vind ‘ademende regenkleding’ altijd zoiets bijzonders. Het houdt regen buiten, maar zweet blijft niet hangen en wordt ook naar buiten getransporteerd zodat je niet als doorgestoomde magnetronmaaltijd van je fiets/motor/paard af komt.

Hoe dan?
Hardloopkleding heeft ook die functie. Dus het kan echt.
Ik wil blijven.
pi_219938481
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 januari 2026 10:19 schreef Huisopdehoek het volgende:

Ik hoop dat de 2 of 3 dagen training die AM heeft gedaan (met veel uitleg, stukje proberen, herhalen, fouten herstellen) voldoende is en ze de rest van de groep niet te veel ophoudt. Daar zou ik ernstig van balen als ik als andere deelnemer ¤ 7500,- (!) voor mijn 6 dagen ex vlucht heb betaald.
Ja, en ze is zeker niet advanced. Ze had zichzelf twee jaar gegeven om flink te oefenen maar verder dan twee gesponsorde cross lessen heeft ze niet gehad, volgens mij.
pi_219938484
Na zo´n 20 posts over de gesponsorde regenkleding is mijn conclusie dat deze kleding niet geschikt is voor motorrijden. Want als AM op dag 1 in IJsland valt, dan heeft ze de rest van de rit geen beschermende regenkleding meer. Of zou ze 3 reservejassen meekrijgen?
pi_219938508
quote:
88s.gif Op dinsdag 27 januari 2026 09:29 schreef Harper het volgende:
Valt me nog mee dat ze een van de boeken van haar moeder niet mee moest nemen..
pi_219938512
quote:
88s.gif Op dinsdag 27 januari 2026 10:30 schreef Harper het volgende:
Na zo´n 20 posts over de gesponsorde regenkleding is mijn conclusie dat deze kleding niet geschikt is voor motorrijden. Want als AM op dag 1 in IJsland valt, dan heeft ze de rest van de rit geen beschermende regenkleding meer. Of zou ze 3 reservejassen meekrijgen?
Dit was ook mijn gedachte idd, volgens mij op stukken best ruw terrein. Die 1,5x in het bos crossen heeft haar daar echt niet op voorbereid.
pi_219938526
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 januari 2026 10:19 schreef Huisopdehoek het volgende:

Wow, is dat echt zo duur?! 15.000 voor Jim en AM samen?!
pi_219938535
Zou Jim ook motorgeld krijgen of ook nog fietsgeld? Of beide? Hij kan in ieder geval iedere dag een andere motor pakken......

Dat stukje van AM op RTL is alles door elkaar, haar eigen aandeel mist totaal. Het bijna dagelijks taggen van Tim H zegt ze er niet bij.
pi_219938578
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 januari 2026 10:47 schreef Ouder1980-3de het volgende:
Zou Jim ook motorgeld krijgen of ook nog fietsgeld? Of beide? Hij kan in ieder geval iedere dag een andere motor pakken......

Dat stukje van AM op RTL is alles door elkaar, haar eigen aandeel mist totaal. Het bijna dagelijks taggen van Tim H zegt ze er niet bij.
Nee, ze tagde hem niet ze gebruikte hem als hastag, ze is hartstikke gewiekst.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')