abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_219933542
We gaan door!

Topicreeks: Topicreeks: Mommyvloggers aan de overkant #1 en Topicreeks: Topicreeks: Familievloggers #1 zijn gesloten en we gaan door met één topic voor alle vloggers/influencers, dus niet alleen de mommy- en familievloggers.

Klets gezellig mee, maar hou het netjes!

Tip: lees eerst het hele topic door voordat je reageert, dat scheelt misverstanden en ouwe koeien uit de sloot halen. Soms is gewoon 'alles' al gezegd.

- Reageer op wat de influencers laten zien, niet op inside of 'van horen van' informatie.
- Het op een hatelijke manier verbasteren van namen van influencers en gezin en het gebruiken van scheldnamen is niet toegestaan.
- Houd het netjes wat betreft de minderjarige kinderen.

Wij als mods zien natuurlijk niet alles en daarom hebben we op FOK! een topic report (TR) systeem waarmee je ons kunt helpen. Denk je een post te zien die niet door de beugel kan dan kun je een TR plaatsen. Daarmee kun je zelf meehelpen FOK! en de topics leuk te houden. Het kost de moderators teveel tijd om een terugkoppeling te geven op elk topic report, maar jullie kunnen er van uit gaan dat elke TR serieus beoordeeld wordt. Wil je een terugkoppeling? Vraag er om in je TR.Info uit MED

Ongeoorloofde posts worden verwijderd, zo werkt dat nou eenmaal op FOK!, omdat het voor ons niet altijd mogelijk is alles te lezen kan het gebeuren dat er toch nog een post verwijderd had moeten worden, zet dan (nogmaals) een TR, moderators zijn ook maar mensen. Het kan ook gebeuren dat er teveel tekst verwijderd wordt, of dat quotes verwijderd worden, want soms zitten we mobiel of moet het snel en dan gaat er onbedoeld weleens meer weg, maak er geen ramp van, er worden echt niet meteen strafpunten gegeven.

Wil je, om welke reden dan ook, anoniem kijken dan kan dat bijvoorbeeld hier: https://anonyig.com/en/ of www.mollygram.com (vaak sneller)

Voor feedback, opmerkingen en vragen aan de moderators kun je hier terecht SHO / [SHO FB] The SHO goes on

In Mededelingen vind je de userpolicy en de aanvulling daarop, ook staan er nog wat andere regeltjes en tips. En je vindt er ook ons banbeleid.
pi_219933573
Dbm had van de week toch al een nier verkocht voor een nieuwe bril? Is dit de nieuwe bril al of is dit de oude?
pi_219933637
quote:
0s.gif Op maandag 26 januari 2026 16:08 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
Dbm had van de week toch al een nier verkocht voor een nieuwe bril? Is dit de nieuwe bril al of is dit de oude?
Neem aan de oude, want ze moest vorige week nog bellen naar de oogarts dat ze eerder wilde komen dan de geplande afspraak omdat vriendinnie een nieuwe bril nodig had volgens haar..komt wel goed uit zo...ik denk dat ze vnv HAP doet omdat ze bang is voor hersenschudding ofzo, en dan de rest vd week weer thuis...
pi_219933698
Op Threads plaatst ze de foto van de kapotte bril en schrijft daarbij als tekst 'kutje'

Ik hoop toch niet dat ze op vriendinnie doelt?
pi_219933701
Dit is de oude want ze zegt dat de nieuwe onderweg is. Toen ik de foto zag dacht ik ojee weer op de grond geslagen? Maar vallen is ook niet fijn natuurlijk.
De bikkel gaat vanavond wel naar die vechtsport, weet de naam even niet meer.
Denk morgen thuis met een kapotte wenkbrauw, hoofdpijn en geen bril
pi_219933721
quote:
0s.gif Op maandag 26 januari 2026 16:19 schreef opwegnaar het volgende:

[..]
Neem aan de oude, want ze moest vorige week nog bellen naar de oogarts dat ze eerder wilde komen dan de geplande afspraak omdat vriendinnie een nieuwe bril nodig had volgens haar..komt wel goed uit zo...ik denk dat ze vnv HAP doet omdat ze bang is voor hersenschudding ofzo, en dan de rest vd week weer thuis...
Ze heeft een verzekering zegt ze voor de bril, en nu is hij toevallig kapot?
Bijzonder
pi_219933732
quote:
0s.gif Op maandag 26 januari 2026 16:35 schreef Henrike het volgende:

[..]
Bijzonder
Dan hoeft ze haar nier ook niet te verkopen. Of was dat weer voor wat anders?
pi_219933765
quote:
0s.gif Op maandag 26 januari 2026 16:35 schreef Henrike het volgende:

[..]
Bijzonder
Wij hebben ook een brilverzekering. Is alleen voor dezelfde sterkte, die van ons i.i.g.
Ik ben vandaag zo vrolijk, zo vrolijk, zo vrolijk
pi_219933817
quote:
17s.gif Op maandag 26 januari 2026 15:57 schreef Debsterr het volgende:

[..]
Ik heb werkelijk waar geen idee. Mijn Google search was "CAO Ergon" en dit was de eerste hit. Maar klonk niet onlogisch?
Kan ook best dat hij in dienst is bij een gemeente. Ten minste bij ons valt de dienst groenvoorziening daaronder. Die hebben die dag ook ieder jaar vrij
  maandag 26 januari 2026 @ 17:02:44 #10
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_219933832
quote:
0s.gif Op maandag 26 januari 2026 16:58 schreef Linnen het volgende:

[..]
Kan ook best dat hij in dienst is bij een gemeente. Ten minste bij ons valt de dienst groenvoorziening daaronder. Die hebben die dag ook ieder jaar vrij
Op zich vind ik het ook geen gekke dag dat groenvoorziening vrij zou zijn hoor. Is een publiekelijke servicedienst en voelt daarmee idd wel een beetje als overheid.

Ik ben ook lekker vrij maar werk niet bij de groenvoorziening haha (wel in de kinderopvang).
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_219933853
quote:
1s.gif Op maandag 26 januari 2026 16:43 schreef WinnieWana het volgende:

[..]
Wij hebben ook een brilverzekering. Is alleen voor dezelfde sterkte, die van ons i.i.g.
Ik maak eruit op dat ze de verzekering idd gebruiken voor een nieuwe bril als vervanging van deze, met hergebruik van de glazen uit de kapotte bril.
pi_219933861
quote:
17s.gif Op maandag 26 januari 2026 17:02 schreef Debsterr het volgende:

[..]
Op zich vind ik het ook geen gekke dag dat groenvoorziening vrij zou zijn hoor. Is een publiekelijke servicedienst en voelt daarmee idd wel een beetje als overheid.

Ik ben ook lekker vrij maar werk niet bij de groenvoorziening haha (wel in de kinderopvang).
Daar is het nieuw toch, dat je vanaf nu standaard vrij bent? Lekker!

Over Sanneke: ik had het idee dat ze nog hartstikke angstig en onzeker was op de bakfiets. Snap ik, zo’n driewieler is enorm wennen, maar wat zonde dat ze dan niet gewoon vaker oefent. Desnoods alleen, zonder M erin, als Dion z’n papadag heeft bijvoorbeeld.
pi_219933881
quote:
0s.gif Op maandag 26 januari 2026 17:08 schreef Danielle_ het volgende:

[..]
Over Sanneke: ik had het idee dat ze nog hartstikke angstig en onzeker was op de bakfiets. Snap ik, zo’n driewieler is enorm wennen, maar wat zonde dat ze dan niet gewoon vaker oefent. Desnoods alleen, zonder M erin, als Dion z’n papadag heeft bijvoorbeeld.
En op dat park heb je ook vrijwel autovrije wegen/straatjes
pi_219933899
quote:
0s.gif Op maandag 26 januari 2026 17:12 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]
En op dat park heb je ook vrijwel autovrije wegen/straatjes
Precies. Perfecte plek om de bochten te oefenen, de grootste uitdaging met zo’n bakfiets.
pi_219933930
quote:
17s.gif Op maandag 26 januari 2026 17:02 schreef Debsterr het volgende:

[..]

Overheid is juist niet vrij😉
Ik wil blijven.
pi_219934010
Het zal dan onder de gemeente vallen, niet onder de overheid.
En bij de gemeente zijn ze op 5 mei vrij.
pi_219934189
Oh heerlijk, AM bazelt een eind weg over kinderen en hun opledingskeuze en doet alsof het allemaal algemeenheden zijn en pleurt weer alles over haar mislukte pannenkoek op het www. Bedankt mam!
Vervolgens heeft ze het over Mexicaanse wrakstukken.
pi_219934369
Hvk bezuinigd dus ook op luiers en geeft niet snel genoeg een schone. Zo heeft ze elke dag tenminste veel was.
pi_219934377
quote:
1s.gif Op maandag 26 januari 2026 18:05 schreef Rimboequeen het volgende:
Oh heerlijk, AM bazelt een eind weg over kinderen en hun opledingskeuze en doet alsof het allemaal algemeenheden zijn en pleurt weer alles over haar mislukte pannenkoek op het www. Bedankt mam!
Jim is 25! Maar volgens AM nog steeds een puber.. Zou AM zijn opleiding betalen in ruil voor elke dag ik haar stories verschijnen
pi_219934411
quote:
1s.gif Op maandag 26 januari 2026 18:05 schreef Rimboequeen het volgende:
Ach ja, staat een leuk motortripje tegenover
Maanden geleden had ze het over vaker ritjes maken met Jim maar daar is nog weinig van gekomen. Ben zo benieuwd hoe dat gaat straks
pi_219934434
quote:
0s.gif Op maandag 26 januari 2026 18:28 schreef Pumba2024 het volgende:

[..]
Jim is 25! Maar volgens AM nog steeds een puber.. Zou AM zijn opleiding betalen in ruil voor elke dag ik haar stories verschijnen
Niet alleen zijn opleiding denk ik
Huur en al die motorwrakken kan hij niet zelf betalen (over wrakken gesproken…. Die eten ze vanavond)
pi_219934582
quote:
1s.gif Op maandag 26 januari 2026 18:30 schreef Earring het volgende:

[..]
Ach ja, staat een leuk motortripje tegenover
Maanden geleden had ze het over vaker ritjes maken met Jim maar daar is nog weinig van gekomen. Ben zo benieuwd hoe dat gaat straks
Ja, zoals ik het lees heeft ze pas april/ mei eens tijd. De reis is in juli dacht ik. Dat gaat hem dus niet worden, of ze moet opeens elke week meerdere keren als een bezetene gaan rijden, wat kan gezien haar geschiedenis met hardlopen en nu het brood bakken. Dat uurtje buiten huppelen op donderdagavond gaat haar ook niet echt redden in IJsland.
pi_219934708
De opvoedkundige planner en super moeder AM mag wel eens wat aandacht gaan besteden aan tafelmanieren . Echt ik zou er gillend gek worden dat niemand normaal eet en bestek kan vasthouden . En eet met je mond dicht !!!!
pi_219934731
quote:
0s.gif Op maandag 26 januari 2026 18:52 schreef poohenzo het volgende:
De opvoedkundige planner en super moeder AM mag wel eens wat aandacht gaan besteden aan tafelmanieren . Echt ik zou er gillend gek worden dat niemand normaal eet en bestek kan vasthouden . En eet met je mond dicht !!!!
Ik kijk niet bij AM maar ik voel wat je zegt. De horror.
Ik wil blijven.
pi_219935016
En waarom wordt het tafelkleed weggehaald, zodat het bord van de Geertsen die later eten, altijd zo op die ranzige tafel, waar even daarvoor nog paardrijlaarzen stonden, staat?
Met een schaaltje vla ernaast. Ik hoop maar dat S&S snel thuiskomen, anders lijkt dat me niet meer lekker zo dichtbij de kachel. Je zou eens zelf je bakje vla in schenken...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')